Προς το περιεχόμενο

Service SonyEricsson


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φιλοι πηρα πριν απο 7 μηνες ενα κινητο απο αγγελια στο myphone σφραγισμενο απο επιδοτηση. Η αποδειξη αγορας ειναι απο Cosmote. Υπαρχει περιπτωση να εχω προβλημα τωρα με το service της SE ?? Μπορω να ξερω αν καλυπτεται η συσκευη απο το εδω sevice ??? Λεω να το παω στο Αιθριο στο Μαρουσι..

 

Ειναι το μοντελλο c702 και ειναι του γιου μου (εγω καλως ή κακως πιστος στα Nokia).

 

Το κινητο σβηνει μονο του , μερικες φορες δεν ανοιγει αν δεν αφαιρεθει και ξαναμπει η μπαταρια και αλλα τετοια...

 

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Γιατι να εχεις προβλημα? Η εγγυηση ειναι 2ετης και ισχυει για οποιοδηποτε s.e. σερβις point. Για τα προβληματα που εχεις με το κινητο, κατεβασε ενα προγραμματακι απο δω για back-up των αρχειων σου http://www.fjsoft.at/en/downloads.php και κανε το update.

 

2η λυση θα ηταν να κανεις debrand το κινητο βγαζοντας το λογισμικο της

cosmote και βαζοντας της se

Δημοσ.
Γιατι να εχεις προβλημα? Η εγγυηση ειναι 2ετης και ισχυει για οποιοδηποτε s.e. σερβις point. Για τα προβληματα που εχεις με το κινητο, κατεβασε ενα προγραμματακι απο δω για back-up των αρχειων σου http://www.fjsoft.at/en/downloads.php και κανε το update.

 

2η λυση θα ηταν να κανεις debrand το κινητο βγαζοντας το λογισμικο της

cosmote και βαζοντας της se

 

Ευχαριστω.Φοβαμαι μηπως ειναι παραλληλη εισαγωγη απο Cosmote και μου κανουν προβλημα.Tο προγραμματακι αυτο το κατεβασα αλλα πως το κανω update ???

Δημοσ.

Τι ευχαριστεις δεν υπαρχει λογος. Αν δεν λυθουν τα προβληματα, θα προτεινα το debrand. Γιατι και στο σερβις να το πας παλι update θα στο κανουν και ποιος ξερει ποτε θα το παρεις πισω.

Δημοσ.
Τι ευχαριστεις δεν υπαρχει λογος. Αν δεν λυθουν τα προβληματα, θα προτεινα το debrand. Γιατι και στο σερβις να το πας παλι update θα στο κανουν και ποιος ξερει ποτε θα το παρεις πισω.

 

 

Τι ειναι αυτο και πως γινεται ??? Απο SE δεν εχω ιδεα...

Δημοσ.

Θείο Γιάννη νομίζω ότι ακόμα και στην Cosmote να το πας στο service της SE θα καταλήξει (το οποίο παρεμπιπτόντως είναι δίκοπο μαχαίρι σύμφωνα με τις εμπειρίες μας εδώ μέσα). Εμένα κινητό από Eshop με "ανάγκασαν" να το πάω στην SE

Δημοσ.

Γιάννη καλύτερα να μην το πειράξεις καθόλου. Πάρε αντίγραφα ασφαλείας (φωτογραφίες, αριθμούς, ήχους, τραγούδια κ.τ.λ.) και πήγαινε το για service.

 

Τι είναι το debrand:

 

Συνήθως οι εταιρίες παραγγέλνουν κινητά από την SE και του βάζουν ένα λογισμικό (μενού) δικό τους. Π.χ. έχουν κάποιες standard λειτουργίες σε κάποια πλήκτρα που δεν αλλάζουν, προεγκατεστημένες ρυθμίσεις για wap, mms, internet, διάφορα κλειδώματα για άλλα δίκτυα κ.τ.λ. Το debrand αφαιρεί το λογισμικό αυτό και βάζει το εργοστασιακό λογισμικό (μενού) της SE. Το debrand μπορεί να γίνει και στο σπίτι. Καλύτερα όμως αν είναι να γίνει να γίνει σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service. Ενδέχεται να επηρεαστεί και η εγγύηση. Εγώ που ρώτησα για debrand στην Vodafone μου είπαν ότι χάνετε η εγγύηση. Μετά από μερικές μέρες πήρα τηλέφωνο και ξαναρώτησα μου είπαν πως δεν χάνετε η εγγύηση. Καλύτερα να βεβαιωθείς πριν κάνεις οτιδήποτε.

 

 

Γεια σου alexzzz!!!

Δημοσ.

Για ασχετο λογο πριν λιγο πηγα στο TheMall. Μπηκα σε cosmote και ρωτησα για την εγγυηση και μου ειπαν οτι η cosmote δεν κανει δικη της ειαγωγη.

 

Η ...πλακα ειναι οτι ειχα μπερδεψει την αποδειξη που ελεγε οτι ειναι cosmote με αλλο κινητο της οικογενειας....

 

Το συγεκριμενο ειναι αγορασμενο απο Wind !!!!

 

Πηρα τωρα τηλ σε καταστημα wind και μου ειπαν να παω κανονικα σε service SE.

Δημοσ.

Κοιτα επειδη εχω μπλεξει με σερβις s.e. ξερω οτι θα τους παρει τουλαχ 1 βδομαδα για ενα απλο update. Σε περιπτωση που η συσκευη αντιμετωπιζει προβλημα και δε διορθωνεται με το update θα την ξαναπας και θα στην κρατησουν για 15μερες τουλαχιστον. Αν εισαι τυχερος, δε θα βγαλουν τη συσκευη εκτος εγγυησης με δικαιολογια την υγρασια(προσφιλής τους τακτικη) και θα προσπαθησουν να διορθωσουν τη βλαβη..Σου ευχομαι καλο κουραγιο και να πεσεις σε σωστο τεχνικο.

Δημοσ.
Κοιτα επειδη εχω μπλεξει με σερβις s.e. ξερω οτι θα τους παρει τουλαχ 1 βδομαδα για ενα απλο update. Σε περιπτωση που η συσκευη αντιμετωπιζει προβλημα και δε διορθωνεται με το update θα την ξαναπας και θα στην κρατησουν για 15μερες τουλαχιστον. Αν εισαι τυχερος, δε θα βγαλουν τη συσκευη εκτος εγγυησης με δικαιολογια την υγρασια(προσφιλής τους τακτικη) και θα προσπαθησουν να διορθωσουν τη βλαβη..Σου ευχομαι καλο κουραγιο και να πεσεις σε σωστο τεχνικο.

 

Σε ευχαριστω.Δεν ξερω αν πρεπει να δοκιμασω update αφου τα σφαλματα που βγαζει δεν τα εκανε στην αρχη που ειχε το ιδιο λογισμικο.Αρα κατι αλλο μαλλον φταιει...Μπορει να κανω και λαθος.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...