Προς το περιεχόμενο

600 εκ. λίρες θα εξοικονομούν οι Άγγλοι με χρήση open source


gdp77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ειναι κατι σαν τη μητρικη γλωσσα, το παιδι δεν γεννιεται ξεροντας ελληνικα ή windows

 

 

Συμφωνώ εγώ 2 μηνών γνώριζα και Αγγλικά και το Workbench :P

 

(όποιος ρωτήσει τι είναι το workbench θα φάει παντόφλα :Ρ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Για ποιό λόγο μπήκε στα σχολεία το μάθημα των Αγγλικών?

Για ποιό λόγο μπήκε η δεύτερη ξένη γλώσσα?

 

Σε μία κοινωνία χωρίς σύνορα τα παραπάνω μαθήματα πέρα από πολιτιστικούς λόγους, εξυπηρετούν ένα και μόνο σκόπο: Την επικοινωνία. Τον ίδιο στόχο έχει και το μάθημα των ελληνικών στο δημοτικό (ειδικά με τη νέα "επικοινωνιακή προσέγγιση").

 

Και ναι, αποκτάς γνώσεις κυρίως χρηστικές σε βασικό επίπεδο και εμβαθύνεις ακόμα περισσότερο στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο και αν θες γίνεσαι και γλωσσολόγος ή φιλόλογος στο πανεπιστήμιο.

 

Για ποιό λόγο μπήκε το μάθημα της πληροφορικής?

Ένα "κλειδωμένο" στην Μ$ μάθημα Πληροφορικής, δεν έχει καμία σχέση με τα παραπάνω. Δε θα έπρεπε να λέγεται Πληροφορική. Ας το ονομάσουν "O κόσμος της M$" και ας διδάσκουν μόνο Μ$ αν το κρίνουν σκόπιμο και παιδαγωγικά ορθό. Πληροφορική πάντως δεν είναι.

 

Υ.Γ. Ξεφεύγουμε από το θέμα, το οποίο είναι τα χρήματα που θα μπορούσε να εξοικονομήσει το Ελληνικό Δημόσιο από τη μετάβαση σε open source λύσεις. Και εν πάση περιπτώσει, open source δεν είναι μόνο το linux.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην φερνετε την καταστροφη ολα γινονται γνωρισα τους υπολογιστες στα 46 και το linux στα47 απλως δεν υπαρχει η θεληση της πολιτειας και ολα πεφτουν στα χερια καποιων μπροσταρηδων στηριξτε την κοινοτητα του ανοιχτου λογισμικου.

Το ποταμι δεν γυριζει πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην φερνετε την καταστροφη ολα γινονται γνωρισα τους υπολογιστες στα 46 και το linux στα47 απλως δεν υπαρχει η θεληση της πολιτειας και ολα πεφτουν στα χερια καποιων μπροσταρηδων στηριξτε την κοινοτητα του ανοιχτου λογισμικου.

Το ποταμι δεν γυριζει πισω

 

 

Ε καλά δεν γίνεται και καμία παγκόσμια συνωμοσία...απλά υπάρχουν περισσότερες από 2 επιλογές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς δεν είναι συνωμοσία, μια συνωμοσία τουλάχιστον προϋποθέτει μελέτη, ενδιαφέρον και δραστηριοποίηση. Αυτό που έχουμε εμείς είναι απουσία μελέτης, αδιαφορία και αδράνεια. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έχουμε εμείς είναι απουσία μελέτης

Ναι αλλά αυτά τα καλά πρέπει να συμβαίνουν πριν κλείσουν οι συμφωνίες με τη Ms και πριν καν αρχίσουν να αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες με τη χρήση της τεχνολογίας (Windows + παραπροϊόντα). Τώρα τί? Τώρα είναι μόνο για να φωνάζει ο gdp77...

:-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλά υπάρχουν περισσότερες από 2 επιλογές.

 

Οχι παντου οχι σε ολους και οπου υπαρχει στηριζεται απο την κοινοτητα το κρατος κωφευει εξασφαλιζωντας παχυλες συμφωνιες με την ms.

Παρακαλω αν κανω λαθος διορθωστε με.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι παντου οχι σε ολους και οπου υπαρχει στηριζεται απο την κοινοτητα το κρατος κωφευει εξασφαλιζωντας παχυλες συμφωνιες με την ms.

Παρακαλω αν κανω λαθος διορθωστε με.

 

 

Βασικά η Microsft ήρθε εδώ επειδή έφαγε "πόρτα" από Γερμανία Γαλλία και νομίζω και Αγγλία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή αναφέρατε το μάθημα της Πληροφορικής... Το ξέρετε ότι το μάθημα το διδάσκουν όχι συνάδελφοι πληροφορικοί αλλά όποιος δάσκαλος έχει κενό, απλά για να γεμίσουν οι ώρες; Και τέλος πάντων, για μια στιγμή βρε παιδιά. Να δούμε λίγο τα πράγματα από άλλη πλευρά... Μιλάμε με οικονομικούς όρους και όρους αγοράς και εμπορίου και κατηγορούμε την MS επειδή ακριβώς παίζει καλά αυτό το παιχνίδι... Δηλαδή αγοράζει πρώτη τεχνολογίες άλλων και τις οικειοποιείται! Η επανάσταση φίλοι μου θα ήταν να σπάσουμε αυτό το οικονομικό μοντέλο αδικίας και εξαθλίωσης και όχι απλά η μετάβαση στο open source. Μην περιμένετε τίποτα από πολιτικούς. Όλοι για την κουτάλα τρώγονται. Και μην ξεχνάτε ότι ο Tovalds δούλευε στο Bitkeeper για κάποια χρονάκια... Συμπέρασμα: Μην αγιοποιείται ούτε το ένα ούτε το άλλο. Το UNIX με 40+ χρόνια στην πλάτη του άρχισε πριν λίγο καιρό να γίνεται προσιτό. Τα Windows από την άλλη, έφεραν τον πολύ και με μη εξειδικευμένες γνώσεις κόσμο στα PC. Το καθένα δηλαδή στο κομμάτι του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

timekeeper,

Εδώ δεν τίθεται θέμα επανάστασης. Η εκπαίδευση σε περιβάλλον και εφαρμογές Open Source θα ήταν επιθυμητή ακόμα κι αν δε γίνει εν τω μεταξύ κάποια επανάσταση που να καταργήσει τις οικονομικές ανισότητες.

Σχετικά με την άποψη που προκρίνει την εκπαίδευση σε περιβάλλον MS Windows επειδή "αυτό θα βρουν τα παιδιά μπροστά τους". Ο στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι τόσο μονοσήμαντος. Τα παιδιά δεν πρέπει να είναι προετοιμασμένα μόνο για να κληρονομήσουν τον κόσμο που τους δίνουμε ως έχει αλλά και να είναι σε θέση να τον αλλάξουν προς το καλύτερο ή όπως εκείνα κρίνουν τέλος πάντων. Η αλλαγή και η καινοτομία δεν ευνοείται από μαύρα κουτιά που όσο καλά κι αν δουλεύουν, δεν παύουν να εμπεριέχουν τη φιλοσοφία και τους σκοπούς αυτού που τα κατασκεύασε και που δεν είναι καθόλου απαραίτητο τώρα ή στο μέλλον να συγκλίνει με τις προθέσεις του εκπαιδευτικού συστήματος.

Αντίθετα, η ίδια η φιλοσοφία του Open Source δε δέχεται παθητικούς κληρονόμους αλλά προστατεύει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει κανείς δημιουργικά την κληρονομιά για τις παρούσες και μελλοντικές του ανάγκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πραγματικα δε μπορώ να καταλάβω, για ποιό λόγο όταν κάνεις τα πρώτα σου βήματα στους υπολογιστές να είσαι δεσμευμένος κάπου. Λογική του μαθήματος, αν και δεν έχω ιδέα - φαντάζομαι περισσότερο, δεν είναι να βάλει τα παιδιά μπροστά στο μαύρο/λευκό αυτό κουτί που ονομάζεται υπολογιστής?

Οι έννοιες αρχεία/φάκελοι/αντιγραφή/επικόλληση κλπ δουλέουν μόνο σε win? Αν κάποιος τα κατανοήσει, δεν είναι απλό μετά να μεταβεί από το ένα περιβάλλον στο άλλο και αντίστροφα? Εκτός αν σκοπός του μαθήματος είναι να μάθει στα παιδιά που ακριβώς πρέπει να κάνουν κλικ ή πώς ονομάζονται τα μενού. Εκεί πάω πάσο. Με αυτή τη λογική διαφέρει και το Gnome με το KDE...

Όσο για βασική επεξεργασία κειμένου, τι διαφορά έχει το MS Word με το OO Write ή το AmiPro (τον λάτρεψα αυτόν τον επεξεργαστή στα πρώτα μου βήματα στα windows πριν κάμποσα χρόνια)? Όλα έχουν παραγράφους, στοίχηση, ορθογραφία, λίστες, περιεχόμενα κλπ. Ναι διαφέρουν στο πού τα έχουν, αλλά αν μάθεις τη φιλοσοφία, θα σου πάρει περισσότερο από 1 λεπτό να βρεις πώς κάνεις το ίδιο πράμα σε διαφορετικό πρόγραμμα, ειδικά όταν είσαι πιτσιρικάς?

 

Από ποιά τάξη και μετά εισάγεται το μάθημα και πάνω κάτω στην ύλη τι γνωστικό αντικείμενο έχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πραγματικα δε μπορώ να καταλάβω, για ποιό λόγο όταν κάνεις τα πρώτα σου βήματα στους υπολογιστές να είσαι δεσμευμένος κάπου. Λογική του μαθήματος, αν και δεν έχω ιδέα - φαντάζομαι περισσότερο, δεν είναι να βάλει τα παιδιά μπροστά στο μαύρο/λευκό αυτό κουτί που ονομάζεται υπολογιστής?

Οι έννοιες αρχεία/φάκελοι/αντιγραφή/επικόλληση κλπ δουλέουν μόνο σε win? Αν κάποιος τα κατανοήσει, δεν είναι απλό μετά να μεταβεί από το ένα περιβάλλον στο άλλο και αντίστροφα? Εκτός αν σκοπός του μαθήματος είναι να μάθει στα παιδιά που ακριβώς πρέπει να κάνουν κλικ ή πώς ονομάζονται τα μενού. Εκεί πάω πάσο. Με αυτή τη λογική διαφέρει και το Gnome με το KDE...

Όσο για βασική επεξεργασία κειμένου, τι διαφορά έχει το MS Word με το OO Write ή το AmiPro (τον λάτρεψα αυτόν τον επεξεργαστή στα πρώτα μου βήματα στα windows πριν κάμποσα χρόνια)? Όλα έχουν παραγράφους, στοίχηση, ορθογραφία, λίστες, περιεχόμενα κλπ. Ναι διαφέρουν στο πού τα έχουν, αλλά αν μάθεις τη φιλοσοφία, θα σου πάρει περισσότερο από 1 λεπτό να βρεις πώς κάνεις το ίδιο πράμα σε διαφορετικό πρόγραμμα, ειδικά όταν είσαι πιτσιρικάς?

 

Από ποιά τάξη και μετά εισάγεται το μάθημα και πάνω κάτω στην ύλη τι γνωστικό αντικείμενο έχει?

 

Αυτά ακριβώς είναι επιχειρήματα υπέρ του Open Source. Αν πράγματι δε διαφέρουν και το όλο ζήτημα ανάγεται στην ευκολία μετάβασης του ενός στο άλλο, τότε γιατί να μη χρησιμοποιήσουμε Open Source;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά ακριβώς είναι επιχειρήματα υπέρ του Open Source. Αν πράγματι δε διαφέρουν και το όλο ζήτημα ανάγεται στην ευκολία μετάβασης του ενός στο άλλο, τότε γιατί να μη χρησιμοποιήσουμε Open Source;

 

Μα για επιχειρήματα υπέρ του Open Source παρέθεσα τις απόψεις μου ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...