pigos23 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 γεια σας παιδια Στις 3/3/2009 πραγματοποιησα παραγγελια ενος κινητου τηλ nokia Σημερα ελαβα το τηλ κανονικα απο το e-shop Στουρναρη κ παραλληλα ορθως ο υπαλληλος του καταστηματος με ενημερωσε οτι εχω κανει παραγγελια 2 φορες το προιον.Αντιλαμβανοντας οτι εχω κανει λαθος εδωσα εντολη να ακυρωθει η 1 παραγγελια κ να παρω μια ποσοτητα του κινητου.Πραγματι ετσι εγινε Δεδομενου οτι κ οι 2 παραγγελιες εγιναν με πιστωτικη καρτα (κ η λανθασμενη δλδ) κ παρολο την ακυρωση εγω με τον επομενο λογαριασμο της πιστωτικης μου θα ειμαι ενταξει?? Στο webbanking που τηρω βλεπω τωρα στις εγκρισεις της πιστωτικης μου σωστα 01/12 δοση στα 29.04 euro κ μια 01/03 δοση στα 116.18 euro(η λανθασμενη χρεωση) Θα εχω καποιο προβλημα στον λογαριασμο μου ή δεν χρειαζετε να προβληματιζομαι δεδομενου της ακυρωσης της μιας παραγγελιας?? *Εστειλα ενα mail στο λογιστηριο τους αλλα μιας κ δεν μου εχουν απαντησει ακομα κ για να μην με δερνει η αγωνια ειπα να ρωτησω μηπως σας εχει τυχει τπτ παρομοιο.... Ευχαριστω
Super Moderators Snoob Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Θα πρότεινα να επικοινωνήσεις με την αρμόδια υπηρεσία της τράπεζας που έχει εκδόσει την κάρτα για να σε ενημερώσουν, πέρα από την επικοινωνία που έχεις με το λογιστήριο.
pigos23 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 κ που θα ξερει η τραπεζα αν οντως ακυρωθηκε η παραγγελια?? Βοηθηστε με παιδια γιατι ειμαι λιγο αρχαριος σε αυτα...
enas_bibikos Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Η τραπεζα δεν εχει σχεση με την συναλλαγη.Θα πρεπει να μιλησεις με το λογιστηριο του e-shop και εκεινοι να αντιλογησουν το ποσο στην πιστωτικη σου.π.χ. αν η χρεωση ειναι 100€ θα πιστωθεις 100€.Επισης αναλογα την ημερομηνια εκδοσης του λογαριασμου της καρτας σου να χρεωθεις το ποσο τον Απριλιο λογου χαρη και να πιστωθεις τον Μαιο αναλογα ποτε θα αντιλογισουν το ποσο.
pigos23 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Ευχαριστω Ακομα παντως δεν εχουν απαντησει στο mail μου Για να δω απο αυριο...
gerr Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2009 Στη θέση σου δεν θα περίμενα για e-mail. Τέτοιες υπηρεσίες προσφέρονται στην προηγμένη Ευρώπη. Στην Ελλάδα μας, δυστυχώς, το πιο πιθανό είναι να σε "γράψουν" ή να σου απαντήσουν μετά από 5-10 μέρες. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά εγώ στη θέση σου θα τους έπαιρνα τηλ. Όταν στην Αγγλία μπορείς να κλείσεις εισιτήριο για λεωφορείο μέσω internet, πληρώνεις ηλεκτρονικά και σου στέλνουν το εισιτήριο σε μήνυμα, στην Ελλάδα δεν μπορείς να βρεις στο internet ούτε τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ. Έλεος !!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.