Athanasios2104 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Vertical synchronization (v-sync, vbl-sync) refers generally to the synchronization of frame changes with the vertical blanking interval. Since CRTs were nearly the only common video display technology prior to the widespread adoption of LCDs, the frame buffers in computer graphics hardware are designed to match the CRT characteristic of drawing images from the top down a line at a time by replacing the data of the previous frame in the buffer with that of the next frame in a similar fashion. If the frame buffer is updated with a new image while the image is being transmitted to the display, the frame buffer gives it the current mishmash of both frames, producing a page tearing artifact partway down the image.Vertical synchronization eliminates this by timing frame buffer fills to coincide with the vertical blanking interval, thus ensuring that only whole frames are seen on-screen. Computer games often allow vertical synchronization as an option, because it delays the image update until the vertical blanking interval. This can cause lowered frame rates due to latency (the period of the refresh rate at maximum), which might be undesirable in games that require fast response (e.g. first person shooters). Τις προάλλες, δεν ξέρω πως, διάβασα στην WikiPedia τον ορισμό του Vsync (ξέρω, lol...) και αναρωτιόμουνα, δεδομένου ότι το Vsync προσφέρεται σαν επιλογή ακόμη στα παιχνίδια, αναρωτιόμουνα λοιπόν αν το πρόβλημα που λύνεται με το Vsync ON υφίσταται στα "καλά" μηχανήματα (πχ. εγώ έχω 8500 + 4870). Επίσης, ο ορισμός αναφέρει για τις CRT, δηλαδή με τις TFT δεν υπάρχει το πρόβλημα;
Vatos_locos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 στα παιχνίδια το Vsync απλά κλειδώνει το frame rate στο refresh rate της οθόνης σου άσχετα αν έχεις crt ή tft συνεπώς σε ένα game an μπορείς να πιάσεις 100-200 fps έχει το vsync on για να μην έχεις glitches στα σημερινά games που δεν μπορείς προφανώς να βγάλεις τόσα fps αστο στο off
john2gr Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2009 Το VSync χρησιμοποιείται για να μην υπάρχει tearing στα παιχνίδια. Το πρόβλημα είναι ότι το framerate γίνεται capped στα Hz που υποστηρίζει το monitor σας. Δηλαδή αν σε ανάλυση 1600χ1200 το monitor σας υποστηρίζει 85-75-60Hz τότε όταν το framerate πάει να μειωθεί από τα 75, δεν θα πάει στα 74 αλλά θα πέσει αμέσως στα 60 (το ίδιο γίνεται και κάτω από τα 60Hz). Για να μην κλειδώνει λοιπόν το framerate στα Hz της ανάλυσης που έχετε επιλέξει, τρέξτε το D3DOverrrider (που ενεργοποιεί το Triple Buffering στα D3D παιχνίδια). Παρόλο που μερικά δεν το υποστηρίζουν πλήρως, είναι καλύτερο από τον περιορισμό του VSync
giannisag17 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Καλημερα..! θα ηθελα την βοηθεια σας!εχω την καρτα της υπογραφης και συνεχως αναγκαζομαι να παιζω με v-sync ανοιχτο με αποτελεσμα να χανω καμια δεκαρια παραπανω fps...Αν το κλεισω παει το tearing και ερχεται!!φταιει η καρτα?
>>Morpheus>> Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Καλημερα..! θα ηθελα την βοηθεια σας!εχω την καρτα της υπογραφης και συνεχως αναγκαζομαι να παιζω με v-sync ανοιχτο με αποτελεσμα να χανω καμια δεκαρια παραπανω fps...Αν το κλεισω παει το tearing και ερχεται!!φταιει η καρτα? Το Vsync σε περιπτωση που ειναι ενεργοποιημενο, κλειδωνει στο ρυθμο ανανεωσης του panel. Σε περιπτωση που τα FPS πεσουν πιο κατω, για παραδειγμα απο τα 60 ... ας πουμε στα 55 τοτε ριχνει κι αλλο, μπορει και 45, μπορει και 30... Η κατασταση βελτιωνεται καπως αν χρησιμοποιησεις Triple buffering (σε περιπτωση που η D3D εφαρμογη το χρησιμοποιει). Ειτε απο catalyst ειτε απο nvidia control panel δοκιμασε να ενεργοποιησεις το triple buffering εχοντας το Vsync ανοιχτο η βγαλε τελειως το Vsync αλλωστε πλεον με +αρκετα fps πανω απο το refresh rate της οθονης δεν σε κοβω να φτανεις εαν μιλας για frame drop με vsync ανοιχτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα