bahamut zero Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 ας πω κι εγω για το killzone 2...το παιχνιδι ειναι οντως μικρο (7 ωρες μου πηρε)..ισως σε αυτο εξυπηρετει το συστημα που σου δειχνει καθε στιγμη που πρεπει να πας και δε χανεσαι μεσα στην πιστα..σαν εμπειρια ειναι παντως καταπληκτικο..το οπλο ειναι βαρυ οπως πρεπει και τα γραφικα κατι παραπανω απο αψογα...τα εφε των εκρηξεων ειναι καταπληκτικα...μου αρεσε πολυ οταν στην πρωτη πιστα βαρουσες με ενα rpg ενα κτιριο και εβλεπες ποσο ρεαλιστικα αυτο επεφτε (ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο).. μια ακομα κορυφαια στιγμη ηταν στην προτελευταια πιστα που χειριζεσαι το mecha....γιατι δεν εκαναν περισσοτερες αποστολες που να το χρησιμοποιεις??? το μεγαλο μειον για μενα ειναι βεβαια οτι σου επιτρεπει να κουβαλας μονο ενα κυριο οπλο μαζι σου ανα καθε στιγμη με αποτελεσμα να τη βγαζεις σε ολο το παιχνιδι με το αυτοματο...και λογικο ειναι ρε παιδια...οταν εχεις ενα αυτοματο με 300+ σφαιρες θα το αφησεις για να κουβαλησεις ενα shotgun με 20?δεν καταλαβα ειλικρινα γιατι το εκαναν αυτο....ενα ακομα ειναι ο χειρισμος του τανκ στη αρχη του παιχνιδιου...ενταξει θα μου πειτε σιγα το πραγμα αφου το χρησιμοποιεις μονο μια φορα στο παιχνιδι και για λιγη ωρα κιολας αλλα εμενα μου την εσπασε αφου εκανα σβουρες...κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου συναντησα 2 μονο προβληματα στα γραφικα...μια φορα οταν ενας helghast ηταν βυθισμενος στο εδαφος με αποτελεσμα να φαινεται απο τη μεση και κατω (αυτο το ειδα στην πιστα με το τραινο που πας να ελευθερωσεις 3 δικους σου) και μια αλλη φορα οταν ενας αντιπαλος περασε μεσα απο εναν αλλο σαν φαντασμα...θα μου πει κανεις σιγα το πραγμα μπορει να μην το προσεχες καν αλλα οπως και να χει εγω το γραφω...οσο για το χειρισμο ειναι αργος και καλα κανει...οκ τα αλλα παιχνιδια ειναι πιο γρηγορα αλλα ρε παιδι μου τους λειπει το βαρρος που θα επρεπε να εχει κανεις οταν χειριζεται τετοια οπλα...πρωτη φορα σε fps "ενιωσα" το χαρακτηρα...λογικο ειναι οτι οποιος ελιωσε παιχνιδια σαν το cod θα τα βρει δυσκολα αρχικα λογω του χειρισμου αλλα αν το παλεψει λιγο ολα θα ειναι οκ επειτα
Woof Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 ThReSh Δεν ειναι άθλια...το παιχνίδι ειναι πολυ καλό.Απλά ειναι σε διαφορετικές ωρες το ενα ειναι μερα και το αλλο σούρουπο.Και με κάποια εχτρα trick και εφφε για αυτο σου φαίνεται ετσι. Ρε σι Bahamut...βαλε ρε φιλε σποιλερ ταγκς καλα που σταμάτησα να διαβάζω το ποστ σου οταν είδα οτι αποκαλύπτεις αρκετά για το παιχνίδι
bahamut zero Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Ρε σι Bahamut...βαλε ρε φιλε σποιλερ ταγκς καλα που σταμάτησα να διαβάζω το ποστ σου οταν είδα οτι αποκαλύπτεις αρκετά για το παιχνίδι sorry δεν το σκεφτηκα
dr_thodt Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Μα το Lost Planet 2 που λες θεωρείς ότι δεν είναι παιχνίδι του "σήμερα" ; Πότε θα το δούμε δηλαδή, σε 3 χρόνια; Και είπα ότι ελάχιστες διαφορές θα δούμε από εδώ και στο εξής . Εσύ διαφώνισες... άρα πιστεύεις ότι θα δούμε θεαματικές αλλαγές... αν τα ξαναδιαβάσεις αυτό λες. Ακόμη, το αν θα υπάρξει ένας ή δύο τίτλοι που θα ναι καλύτεροι... δεν σημαίνει ότι ο μέσος όρος των παιχνιδιών που θα βγουν στις κονσόλες θα είναι καλύτερα, στο τομέα των γραφικών, από το μέσο σημερινό επίπεδο. Ονοματεπώνυμο μπορεί να μη θέλω να δώσω μπορείς όμως να χρησιμοποιήσεις το nick μου... αλλά ούτως ή άλλος οφείλεις όταν λες για κάτι που χει σχολιάσει ένα ενεργό μέλος σε μια συζήτηση ούτε να μιλάς σε τρίτο πρόσωπο για αυτό ούτε να λες "όσον αφορά το τύπο" (μήπως θα μας μαλώσεις κιόλας; τι ύφος είναι αυτό; )... και για ποιό τύπο; Μήπως είμαι και ο "στραγγαλιστής της Συγγρού" και δεν το ξέρω (Σουγκλάγκος θεός ) 1. Οπως σου ειπα δεν ειχα προθεση να σε προσβαλω, δεν νομιζεις οτι δεν εχει νοημα να το συνεχιζεις? 2. Λοιπον για να μην παιζουμε με τις λεξεις, εσυ ειπες οτι οι κονσολες εχουν φτασει στα ακρα τους οποτε εβγαλα το συμπερασμα οτι εχουμε δει δλδ οτι καλυτερο μπορουν να κανουν τα PS360 και εγω απλα διαφωνισα λεγοντας οτι θα δουμε πιο εντυπωσιακα games στα επομενα 2-3 χρονια φερνοντας σαν παραδειγμα το LP2 που 1. οι βελτιωσεις ειναι εμφανεστατες 2. ειναι τιτλος που θα βγει το 2010. Τωρα αν εσυ με τις θεαματικες αλλαγες εννοεις να δουμε games με γραφικα Uncharted 2/Gears 2/RE5 στα 1080p native να τρεχουν στα 120fps στα PS360 τοτε κ φυσικα δεν πιστευω σε τετοια βελτιωση, εγω μιλουσα για βελτιωση τυπου Burnout 2 με Burnout Revenge, FFX με FFXII, Splinter Cell με Splinter Cell: Chaos Theory. Dr Αγορι μου αν εσυ και οποιοσδήποτε άλλος εδώ μέσα βλέπετε οτι θέλετε να δειτε ανάλογα με το πια κονσολα γουστάρετε μεγια σας με χαρα σας. Απο αυτό και μονο το ποστ σου είναι ξεκάθαρες και η προθέσεις σου!Τουλάχιστον αν εισαι Fanboy προσπα8ησε λιγο να σε κ εξυπνος...μην φανερώνεσαι μονος σου.Και οπως λες και εσυ μην κανεις το λαθος Και ετσι για να γελάσουμε λιγάκι παρε ενα GIF να δεις τις τρομερές βελτιώσεις που εχει το παιχνίδι.Για να μην σου δειξω και την τρομερή βελτίωση στο amination και γελάσει κα8ε πικραμένος...Ποτε ειπαμε βγηκε το 1 και ποτε το 2? πω πω μια μεγαλη βελτιωση για 3+- χρονια διαφορα....καλα πρεπει να με στραβος για να μην την βλεπω 1. To ποιος ειναι fanboy κ ποιος οχι φαινεται απο αυτα που λεει ο καθενας. 2. Η προθεση μου ειναι να μην δωσει καποιος 400ε για ενα game 7-8 ωρων χωρις co-op με ενα χειρισμο κατω του μετριου, αυτη ηταν η προθεση μου...αν ειναι να παρει καποιος PS3 θα παρει για ΜGS4 και Uncharted. 3. Το Gears 2 βγηκε ακριβως 2 χρονια μετα το ενα, 3+ χρονια μετα? δεν σε βλεπω πολυ ενημερωμενο..καλα γιατι που εισαι για να εισαι κ εδω? 4. Η προοδος για 2 χρονια development cycle time στο ιδιο engine ειναι αρκετα εντυπωσιακη αν αναλογιστεις οτι πολλοι ελεγαν οτι ειχε τερματισει το 360 με το πρωτο game. 5. Η συγκριση σου ειναι φοβερη βλεπω, gifακι με τρελο compression σε multiplayer πιστα...συνεχιζεις να διασκεδαζεις. Δυο λογακια θα πω μονο και δεν θα σας κουρασω.Πρωτον το εχουν μαζευτει σε αυτο το θεμα ολα τα x-trolls δειχνει ποσο μπροστα ειναι το Killzone 2 απ'οτι αλλο κυκλοφορει στην κατηγορια του σε κονσολες. Δευτερον συγχαρητηρια στους moderators που επιτρεπουν αυτο το χαλι να γινεται σε ολα τα θεματα που αφορουν το ps3. Φοβερες καινοτομιες, αλλαξε τον τροπο που παιζουμε τα FPS - τωρα παλευουμε πιο πολυ με τον χειρισμο παρα με τους εχθρους...και οπως ειπε κ ο cynic το ανυπαρκτο collison detection με τους εχθρους που περνουν απο μεσα σου ενω προσπαθεις να κανεις melee που το πας? πολυ μπροστα το παιχνιδι...
Woof Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Np καταλαβαίνω ήσουν επάνω στον ενθουσιασμό λολ Άντε να δουμε εγω ποτε θα το παίξω επιτέλους...
Woof Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Dr κανε λιγάκι υπομονή ώσπου να ανοίξει το νεο θεμα με τα βιντεο Gears2+1 και θα δεις.Εκει να δεις διασκέδαση που έχεις να ρίξεις dr_thodt1. To ποιος ειναι fanboy κ ποιος οχι φαινεται απο αυτα που λεει ο καθενας. dr_thodtΦοβερες καινοτομιες, αλλαξε τον τροπο που παιζουμε τα FPS - τωρα παλευουμε πιο πολυ με τον χειρισμο παρα με τους εχθρους...και οπως ειπε κ ο cynic το ανυπαρκτο collison detection με τους εχθρους που περνουν απο μεσα σου ενω προσπαθεις να κανεις melee που το πας? πολυ μπροστα το παιχνιδι... :lol:
atomsk Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Το έφτασα στην 3ή πίστα! Απίστευτα visuals και ακόμα πιο απίστευτοι φωτισμοί και εφφέ. O φωτισμός είναι δυναμικός, προχωράς μέσα σε μια αποθήκη και βλέπεις τις δέσμες του φωτός να περνάνε μέσα απο τις χαραμάδες και να φωτίζουν το μέρος και όπως κινείσαι στο χώρο αντιλαμβάνεσαι πως το φώς επιδράει με τις γύρω επιφάνειες. Ακόμα και η σκόνη/καπνός που περνάει μέσα απο το τις δέσμες φωτός φαίνεται πεντακάθαρα. Τα smoke effects καταπληκτικά, όταν πέφτει βροχή απο σφαίρες γεμίζει καπνός/σκόνη ενώ ταυτόχρονα μέσα ααπο όλο το σύνεφο καπνού διακρίνεις τα κόκκινα μάτια των hellgast. Οι εκρήξεις ...τι να πει κανείς, θα πρέπει να δείτε το animation των heavy armored units που αναφλέγονται όταν τους πυροβολάς στις φιάλες. Το δε φλογοβόλο είναι απολαυστικότατο, με λίγο ευστοχία λαμπαδιάζουν με την μία οι εχθροί. Οι σφαίρες έχουν διαφορετική επίδραση ανάλογα με την επιφάνεια που θα πέσουν. Έτσι σε μεταλικές επιφάνιες προκαλούν μια σπίθα και όχι σκόνη όπως σε άλλα παιχνίδια που όπου και να ρίχνεις σφαίρα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Υπάρχουν destructible environments. Είναι σημεία που στήνεσαι με το turret gun και στην κυριολεξία κατεδαφίζεις ολόκληρο κτίριο στην απένατη πλευρά. Σοφάδες, κομμάτια σίδερα και τσιμέντα φεύγουν μέχρι να καταστραφεί ολοκληροτικά. Τα animation είναι ότι καλύτερο έχω δει. Μπορείς να πετύχεις τους εχθρούς στα πόδια και αυτοί να πέσουν στα γόνατα. Τους πετυχένεις στο κεφάλι, κάνούν μια σβούρα και πέφτουν κάτω αφού τους φύγει το κράνος. Τους γαζώνεις και "χορεύουν":-D. Γενικά κάθε φορά που σκοτώνεις το animation μοιάζει διαφορετικό! Αντιλαμβάνεσαι πως πυροβολάς με όπλο που πέρα απο το βάρος του και τα καταπλικτικά reload sequence, σου δίνει την αίσθηση πως ρίχνει πραγματικές σφαίρες και όχι πως πατάς το κουμπί και ο εχθρός εκτελεί μια x,y,z predefined sequence και κατόπιν σωριάζετε σαν αγγούρι. Το gameplay είναι σε τέτοια ταχύτητα που σου δίνει χρόνο να σκεφτείς, να καλυφτείς και να κάνεις reload. Με άλλα λόγια προάγει το tactical στοιχείο του παιχνιδιού σε αντίθεση με άλλα fps που το μόνο που κάνεις είναι να τρέχεις σαν να σου έχουν βάλει νέφτι και να σκοτώνεις τους πάντες κάνοντας κολοτούμπες. Προτείνω να το παίξετε στο veteran, νιώθεις πραγματικά την κόλαση γύρω σου και το σκέφτεσαι πριν βγείς απο την κάλυψη σου για να επιτεθείς ...έχω κάνει reload ? έχω χειροβομβίδες και πυρομαχικά ? πόσοι με πυροβολάνε ? Τι πιθανότητες έχω αν τρέξω να προσεγγίσω τον εχθρό απο πιο κοντινή απόσταση? Το παιχνίδι σε προκαλεί να σκεφτείς δεν είναι απλά shoot'em up το οποίο βασίζεται μόνο και μόνο στα αντανακλαστικά και τη τύχη! Το AI είναι απίθανο! Οι εχθροί όταν τους πυροβολάς τρέχουν πίσω να καλυφτούν, σε ανύποπτο χρόνο σου επιτήθοντε melee χωρίς να καταλαβαίνεις απο που θα σου έρθει. Εγώ τουλάχιστον δεν κατάλαβα να κινούντε με κάποιο pattern αλλά να αντιδράνε σε αυτά που κάνεις εσύ! Μπορούν να σε κάνουν flank αντιδρώντας όλοι μαζί ομαδικά ή μπορεί να παραμένουν καλυμένοι και να κάνουν reposition ανάλογα με την συχνότητα που τους πυροβολάς. Αν πανικοβληθείς και δεν εστιάσεις σε κάποιον στόχο είσαι χαμένος! Για τον ήχο δεν έχω λόγια ...απλά αν έχετε ένα ηχοσύστημα θα βιώσετε το πόλεμο στο σαλόνι σας. Τα πάντα ακούγοντε πεντακάθαρα, φωνές, εκρήξεις, πυροβολισμοί, το όπλο σας, οι hellgast... Η μουσική αρκετά πορωτική και ότι πρέπει για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Το intro video θα σας πορώσει απίστευτα με το καταπληκτικό voice acting του Brian Cox που σε εμένα τουλάχιστον προκάλεσε ρίγος. Όσο για την ιστορία διαβάστε αυτό Ανυπομονω να ασχοληθώ με το online καθώς έχω ακούσει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Ειδικότερα το progression των classes με skills και όπλα μου θυμίζει RPG και ομολογουμένος φαίνεται πιο καλοδουλεμένο και πιο πολυδιάστατο απο αυτό του COD. Το παιχνίδι είναι must buy για τους παραπάνω λόγους και άλλους τόσους (πιθανότατα) τους οποίους δεν γνωρίζω ακόμα καθώς δεν έχω ολοκληρώσει ούτε το 50% !
john2gr Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Ας δούμε μερικά από αυτά τα features: Το έφτασα στην 3ή πίστα! Απίστευτα visuals και ακόμα πιο απίστευτοι φωτισμοί και εφφέ. O φωτισμός είναι δυναμικός, προχωράς μέσα σε μια αποθήκη και βλέπεις τις δέσμες του φωτός να περνάνε μέσα απο τις χαραμάδες και να φωτίζουν το μέρος και όπως κινείσαι στο χώρο αντιλαμβάνεσαι πως το φώς επιδράει με τις γύρω επιφάνειες. Ακόμα και η σκόνη/καπνός που περνάει μέσα απο το τις δέσμες φωτός φαίνεται πεντακάθαρα. Ακόμα και στην Doom3 engine εφαρμόζεται υποδειγματικά ο δυναμικός φωτισμός. Τόσο πια έκπληξη σας προκαλεί; Πραγματικά ώρες ώρες απορώ με τα όσα διαβάζω: Τα smoke effects καταπληκτικά, όταν πέφτει βροχή απο σφαίρες γεμίζει καπνός/σκόνη ενώ ταυτόχρονα μέσα απο όλο το σύνεφο καπνού διακρίνεις τα κόκκινα μάτια των hellgast. Οι εκρήξεις ...τι να πει κανείς, θα πρέπει να δείτε το animation των heavy armored units που αναφλέγονται όταν τους πυροβολάς στις φιάλες. Το δε φλογοβόλο είναι απολαυστικότατο, με λίγο ευστοχία λαμπαδιάζουν με την μία οι εχθροί. True true. Αν και εδώ που τα λέμε τα περισσότερα FPS έχουν πλέον εντυπωσιακές εκρήξεις... ακόμα και το World In Conflict διαθέτει εκπληκτικά smoke effects Οι σφαίρες έχουν διαφορετική επίδραση ανάλογα με την επιφάνεια που θα πέσουν. Έτσι σε μεταλικές επιφάνιες προκαλούν μια σπίθα και όχι σκόνη όπως σε άλλα παιχνίδια που όπου και να ρίχνεις σφαίρα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Ε απλά LOL. Σε λίγο θα βλέπετε splashes effects στα νερά και θα ζητωκραυγάζετε. Ρε πάτε καλά; Εδώ και χρόνια υπάρχει αυτό το χαρακτηριστικό αν όχι σε όλα, στα περισσότερα FPS (και μη) παιχνίδια! Υπάρχουν destructible environments. Είναι σημεία που στήνεσαι με το turret gun και στην κυριολεξία κατεδαφίζεις ολόκληρο κτίριο στην απένατη πλευρά. Σοφάδες, κομμάτια σίδερα και τσιμέντα φεύγουν μέχρι να καταστραφεί ολοκληροτικά. Indeed, η καταστρεψιμότητα είναι πολύ καλή αλλά είναι περιορισμένη όπως στο 99% των παιχνιδιών (ναι ακόμα και το Crysis παρόλο που έχει μεγαλύτερο/περισσότερο destructible environment και objects, πάλι φαντάζει σε ορισμένα σημεία περιορισμένο) Τα animation είναι ότι καλύτερο έχω δει. Μπορείς να πετύχεις τους εχθρούς στα πόδια και αυτοί να πέσουν στα γόνατα. Τους πετυχένεις στο κεφάλι, κάνούν μια σβούρα και πέφτουν κάτω αφού τους φύγει το κράνος. Τους γαζώνεις και "χορεύουν":-D. Γενικά κάθε φορά που σκοτώνεις το animation μοιάζει διαφορετικό! Αντιλαμβάνεσαι πως πυροβολάς με όπλο που πέρα απο το βάρος του και τα καταπλικτικά reload sequence, σου δίνει την αίσθηση πως ρίχνει πραγματικές σφαίρες και όχι πως πατάς το κουμπί και ο εχθρός εκτελεί μια x,y,z predefined sequence και κατόπιν σωριάζετε σαν αγγούρι. Ακόμα και το αρχαίο πλέον Soldier Of Fortune είχε αυτό το χαρακτηριστικό. Το έχει και το FEAR2. Τίποτα καινοτόμο κοινώς αν και γενικότερα τα animations των συντρόφων σου είναι πολύ καλά και προσεγμένα! Το gameplay είναι σε τέτοια ταχύτητα που σου δίνει χρόνο να σκεφτείς, να καλυφτείς και να κάνεις reload. Με άλλα λόγια προάγει το tactical στοιχείο του παιχνιδιού σε αντίθεση με άλλα fps που το μόνο που κάνεις είναι να τρέχεις σαν να σου έχουν βάλει νέφτι και να σκοτώνεις τους πάντες κάνοντας κολοτούμπες. Προτείνω να το παίξετε στο veteran, νιώθεις πραγματικά την κόλαση γύρω σου και το σκέφτεσαι πριν βγείς απο την κάλυψη σου για να επιτεθείς ...έχω κάνει reload ? έχω χειροβομβίδες και πυρομαχικά ? πόσοι με πυροβολάνε ? Τι πιθανότητες έχω αν τρέξω να προσεγγίσω τον εχθρό απο πιο κοντινή απόσταση? Το παιχνίδι σε προκαλεί να σκεφτείς δεν είναι απλά shoot'em up το οποίο βασίζεται μόνο και μόνο στα αντανακλαστικά και τη τύχη! Τα περισσότερα πλέον FPS σου δίνουν την ευκαιρία να σκεφτείς τι να κάνεις και εμπεριέχουν κάποιο είδος στρατηγικής (βέβαια σε αρκετά, όπως και στο Killzone2, μπορείς να εφαρμόσεις την τακτική Ράμπο και να την βγάλεις καθαρή). FEAR1/2, GRAW2, Crysis, STALKER, Armed Assault, Brothers In Arms to name few! Το παιχνίδι είναι must buy για τους παραπάνω λόγους και άλλους τόσους (πιθανότατα) τους οποίους δεν γνωρίζω ακόμα καθώς δεν έχω ολοκληρώσει ούτε το 50% ! Το παιχνίδι είναι must-buy γιατί είναι ένας αξιόλογος FPS τίτλος στο PS3. At last που λένε κοινώς κι ας μην φτάνει την ποιότητα του 2005 CGI trailer!
atomsk Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 εσύ μου αναφέρεις 20 παιχνίδια ..εγώ μιλάω για 1 προσπάθησε περισσότερο.
Woof Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 εσύ μου αναφέρεις 20 παιχνίδια ..εγώ μιλάω για 1 προσπάθησε περισσότερο. Εδω παει και το λολ ετσι δεν ειναι φιλε ατομςκ 20 vs 1 Eμ φιλε τζον το ξέρουμε οτι δεν ειναι νεα ολα αυτα και οτι ως ενα μεγαλο βαθμο εχουν γινει σε παιχνίδια.Το θεμα ειναι οτι δεν έχουν ξαναγίνει σε ΕΝΑ παιχνίδι.Και αυτο ειναι που το κανει ξεχωριστό. btw..για προσπάθησε να εφαρμόσεις την τακτική ραβο στο κιλλζονε 2 ειδικα οταν το πεζεις στο δύσκολο να δουμε θα την βγάλεις καθαρη?Γιατι σε χαμηλη δυσκολια λογικο ειναι να την βγαλεις καθαρη.Παντως ωραίες οι εικόνες που εβαλες!
bahamut zero Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 ρε παιδια να θαψετε τη χρονικη διαρκεια το κατλαβαινω...να μη σας αρεσει το gameplay επισης...αλλα ελεος ρε παιδια!!!!!!να προσπαθειτε να υποβιβασετε τον τεχνικο τομεα του τιτλου που ειναι ότι καλυτερο εχουμε δει σε κονσολα?απλα ελεος...φιλε μου το θεμα δεν ειναι αν υπαρχει δυναμικος φωτισμος,smoke effects και τετοια...το θεμα ειναι ποσο καλα ειναι αυτα...το killzone 2 στον οπτικο τομεα ειναι ΤΟΠ και αυτο ειναι το μονο αντικειμενικο που μπορουμε να πουμε για τον τιτλο...ολα τα αλλα ειναι υποκειμενικα,σεβαστα και κατανοητα...δεν ειναι ενα αξιολογο fps για το ps3...ειναι ενα ΤΕΛΕΙΟ FPS για το ps3 και δεν πηρε αδικα τετοιες βαθμολογιες
john2gr Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 εσύ μου αναφέρεις 20 παιχνίδια ..εγώ μιλάω για 1 προσπάθησε περισσότερο. Ο νοών νοείτω. Όταν ο περισσότερος κόσμος έχει φάει στην μάπα 20 FPS τίτλους (όπως χαϊδευτηκά λες) είναι πολύ δύσκολο να εντυπωσιαστεί από αυτό το παιχνίδι. Από την άλλη μεριά κάποιος που δεν έχει φάει στην μάπα πολλούς FPS τίτλους είναι λογικό να εντυπωσιαστεί. Το παραπάνω post ήταν καλοπροαίρετο και αν προσπαθήσεις να το διαβάσεις λίγο (λίγο ρε παιδί μου, το ξέρω είναι δύσκολο εγχείρημα για τον Έλληνα να διαβάζει προτού μιλήσει... but still ), ίσως να μάθεις γιατί δεν μένουν εντελώς άφωνοι αρκετοί gamers από το Killzone2.
bahamut zero Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 ίσως να μάθεις γιατί δεν μένουν εντελώς άφωνοι αρκετοί gamers από το Killzone2. για τους αλλους δεν ξερω αλλα ο λογος που δε μενεις εσυ αφωνος ειναι επειδη προφανως δεν το εχεις παιξει ...και σου μιλαει ατομο με wii,360 και ps3
Woof Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 ρε παιδια να θαψετε τη χρονικη διαρκεια το κατλαβαινω...να μη σας αρεσει το gameplay επισης...αλλα ελεος ρε παιδια!!!!!!να προσπαθειτε να υποβιβασετε τον τεχνικο τομεα του τιτλου που ειναι ότι καλυτερο εχουμε δει σε κονσολα?απλα ελεος...φιλε μου το θεμα δεν ειναι αν υπαρχει δυναμικος φωτισμος,smoke effects και τετοια...το θεμα ειναι ποσο καλα ειναι αυτα...το killzone 2 στον οπτικο τομεα ειναι ΤΟΠ και αυτο ειναι το μονο αντικειμενικο που μπορουμε να πουμε για τον τιτλο...ολα τα αλλα ειναι υποκειμενικα,σεβαστα και κατανοητα...δεν ειναι ενα αξιολογο fps για το ps3...ειναι ενα ΤΕΛΕΙΟ FPS για το ps3 και δεν πηρε αδικα τετοιες βαθμολογιες Πιπερι στο στομα...αφου το παιχνιδι ειναι απλα λιγο πιο καλο απο το gears οπως λενε μερικα ατομα εδω..Και τζον το ειδα οτι ήσουν καλοπροαίρετος...φαίνεται το ποστ απο αρχής.Απλα ηταν λιγο οφφ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.