Προς το περιεχόμενο

Killzone 2


GameWorld

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Killzone 2

 

 

 

Το μεγαλύτερο blockbuster όλων των εποχών βρίσκεται ένα βήμα πριν από την κυκλοφορία του για το PS3. H Sony κράτησε την υπόσχεση της και μας παρέδωσε το πιο προηγμένο τεχνικά παιχνίδι, σε όλη την ιστορία των Videogames. Το GW πέρασε από το μικροσκόπιό του το Killzone 2, αλλά δυστυχώς το Multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού δεν ήταν προσβάσιμο κι αυτό επειδή οι servers θα λειτουργήσουν την πρώτη μέρα της επίσημης κυκλοφορίας του. Τότε θα κάνουμε και τις απαραίτητες διορθώσεις στο παρόν άρθρο.

 

41181420080730_163928_0_big.jpg

 

Σενάριο

Η ιστορία του Killzone 2 είναι κατασκευασμένη έτσι ώστε να σας δώσει το τέλειο έναυσμα για την αρχή ενός ανελέητου και βίαιου πόλεμου. Η χρονική περίοδος στην οποία τοποθετούμαστε είναι μετά το τέλος των γεγονότων του Killzone: Liberation για το PSP. Ο ρόλος που αναλαμβάνετε είναι αυτός του Sevchenko ή Sev ο οποίος μαζί την ομάδα του μεταφέρεται στον πλανήτη των Hellghast με σκοπό να αιχμαλωτίσει τον ηγέτη τους προκειμένου να σταματήσουν οι αιματοχυσίες. Ο Sev είναι ένας από τους παλιούς και έμπειρους στρατιώτες της ομάδας Alpha, αλλά παρόλα αυτά ο αφιλόξενος πλανήτης των Hellghast κρύβει πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις.

 

 

Gameplay

Η πολύ καλή δουλειά που έχει κάνει η Sony στο Killzone 2 απεικονίζεται σε όλη την έκταση του παιχνιδιού. Μικρά και ασήμαντα σημεία του Single-Player mode, είναι ικανά να αναδείξουν την διαφορά κλάσης του Killzone 2, με άλλα κοινότυπα FPS του χώρου. Αρχικά οφείλουμε να αναλύσουμε διεξοδικά το κομμάτι του χειρισμού, όπου το παιχνίδι της Guerilla αντιμετώπισε έντονη κριτική. Οι περισσότεροι χρήστες εξέφρασαν παράπονα γιατί το Zoom πραγματοποιείται με το πάτημα του R3 και όχι του L1. Μία τόσο ασήμαντη λεπτομέρεια έκανε πολλούς ανθρώπους να δουν το Killzone 2 με άλλο μάτι και να σκέφτονται πως κάτι τέτοιο είναι ικανό να μετατρέψει ένα FPS πρώτης κλάσης σε arcade!

 

KZ2_MP05.jpg

 

Προς υπεράσπιση του Killzone 2, ο συγκεκριμένος τρόπος παιχνιδιού αποδεικνύεται πολύ βολικός, αφού εξυπηρετεί πολύ σε ότι έχει να κάνει με το σύστημα κάλυψης, όπου σας δίνεται η δυνατότητα να κρύβεστε πίσω από τοίχους και κιβώτια, πατώντας το L2. Από τη στιγμή που έχετε κρυφτεί και είστε ασφαλής από τα αντίπαλα πυρά, πιέζοντας το αριστερό αναλογικό stick προς τη μεριά των εχθρών, μπορείτε να σηκωθείτε και να πυροβολήσετε ή να πετάξετε χειροβομβίδες. Το σύστημα κάλυψης μπορεί να λειτουργήσει πολύ σωστά αν το εκμεταλλευτείτε στο έπακρο. Άλλη μία πρόσθετη λειτουργία του εν λόγω συστήματος είναι πως καθ’ όλη τη διάρκεια κατά την οποία είστε κρυμμένοι, η δυνατότητα στόχευσης των αντιπάλων παραμένει και γίνεται εύκολα με τη χρήση του δεξιού αναλογικού stick. Mε αυτόν τον τρόπο είστε ικανοί να σημαδεύετε από ασφαλές μέρος και να εκτίθεστε στα αντίπαλα πυρά μόνο την ώρα που πυροβολείτε, χωρίς να χρειαστείτε έξτρα χρόνο για να σημαδέψετε. Όλα αυτά θα ήταν σαφώς πιο δύσκολο να πραγματοποιηθούν, αν έπρεπε να πιέζετε ταυτόχρονα το L1 για τη χρήση του Zoom και το L2 για να καλυφθείτε. Επειδή όμως υπάρχουν και αρκετοί που δεν έχουν τη διάθεση να συμβιβαστούν, η Guerilla προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς συνδυασμούς κουμπιών, έτσι ώστε όλοι να μείνουν ικανοποιημένοι.

 

Προχωρώντας όλο και περισσότερο το Single-Player mode, αυτό που γίνεται αμέσως αντιληπτό είναι πως το παιχνίδι διαθέτει την πιο αληθοφανή ατμόσφαιρα πολέμου. Τα σκηνικά είναι πολύ καλά στημένα, έτσι ώστε να αισθάνεστε τη συνεχή απειλή των Hellghast. Οι δρόμοι και τα σοκάκια είναι πλημμυρισμένα από σφαίρες και όπλα, τα οποία σε συνδυασμό με τα αμέτρητα πτώματα μας χαρίζουν μία αξέχαστη εμπειρία δράσης και αγωνίας. Το κύριο μέλημα της Guerilla ήταν να παρουσιάσει όσο πιο ρεαλιστικά μπορεί τον πόλεμο και τις κινήσεις των ανθρώπων. Γι’ αυτό το λόγο θα αντιληφθείτε πως ο ήρωάς σας δεν μπορεί να πραγματοποιήσει στροφή 180 μοιρών σε ένα δευτερόλεπτο και παράλληλα να έχει στοχεύσει για καθαρό headshot. Θα έχετε λοιπόν την αίσθηση ότι το σώμα σας είναι βαρύ κι έτσι θα εκτιμήσετε περισσότερο τόσο το σύστημα κάλυψης, όσο και την βοήθεια των συμμάχων σας, οι οποίοι θα σας σώσουν τη ζωή αρκετές φορές. Ακόμη ένα στοιχείο που τονίζει το επίπεδο του ρεαλισμού του παιχνιδιού είναι το οπλοστάσιο, στο οποίο τα περισσότερα όπλα είναι τα κλασικά αυτόματα ή οι καραμπίνες. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως το Electricity Gun, το οποίο εκτοξεύει ηλεκτρισμό υψηλής τάσης, τα διαθέσιμα όπλα δεν έχουν εντυπωσιακές ή φουτουριστικές λειτουργίες και επιδίδονται στο να αφαιρούν τη σάρκα των Hellghast αποτελεσματικά.

 

Killzone2_screenshot_7.jpg

 

 

Η Guerilla Games προκειμένου να αναπτύξει την τεχνητή νοημοσύνη του Killzone 2, χρειάστηκε τη βοήθεια, από δύο ακόμη προγραμματιστές εταιρείες της Sony. Η βοήθεια αυτή αποδείχτηκε σωτήρια, με τους Hellghast να διαθέτουν τερατώδη νοημοσύνη και τακτικές. Αρχικά θα πρέπει να τονίσουμε πως ουδείς από τους Hellghast, δεν θα ορμήσει καταπάνω σας αφύλακτος, ακόμη και αν βρίσκεται μόνος και απελπισμένος. Κάθε τους ενέργεια είναι καλά δουλεμένη, έτσι ώστε να έχουν τα νώτα τους φυλαγμένα. Από τη στιγμή που θα έχουν κάποιον σύντροφο κοντά τους, το παιχνίδι παίρνει άλλη τροπή, προσφέροντάς σας μία μοναδική εμπειρία. Μία από τις καλύτερες τακτικές των εξωγήινων είναι το κρυφοκοίταγμα. Όντας στριμωγμένοι, οι Hellghast θα προσπαθήσουν να σας σκοτώσουν χωρίς απερισκεψίες και περιττές ενέργειες. Γι’ αυτό το λόγο, ο ρόλος ενός ζευγαριού θα είναι ο εξής. Ο πρώτος εχθρός θα κρυφοκοιτάζει τις κινήσεις σας. Όταν σας εντοτοπίσει χωρίς κάλυψη, τότε ο δεύτερος θα εμφανιστεί αστραπιαία και θα αρχίσει να σας πυροβολεί ανελέητα. Τέτοιες τακτικές λαμβάνουν χώρα σε όλη την έκταση του παιχνιδιού, δίνοντας στο Killzone 2 μία νότα στρατηγικής και τονίζοντας, πως αν επιχειρείτε να παίζετε με το γνωστό σύστημα των ‘Ντου’, δεν πρόκειται να καταφέρετε απολύτως τίποτα.

 

Οι αποστολές που πρέπει να εκπληρώσετε μεταβάλλονται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, κάνοντας το gameplay πιο ενδιαφέρον και διαδραστικό. Με το πάτημα του Select, μπορείτε να δείτε περιγραφικά ποια είναι η αποστολή σας και ποιους από τους συντρόφους σας περιλαμβάνει. Η απουσία του χάρτη ισοσταθμίζεται πολύ καλά από την λειτουργία ενός δείκτη, ο οποίος σας δείχνει κάθε φορά προς τα που πρέπει να κινηθείτε. Πιέζοντας τον σταυρό επάνω, ο δείκτης εμφανίζεται δείχνοντας σας την σωστή κατεύθυνση, καθώς και την απόσταση που έχει απομένει μέχρι να φτάσετε στην πορεία σας.

 

killzone-2_23-06-08_01.jpg

Η διάρκεια του campaign αγγίζει τις 11 ώρες. Όταν το ολοκληρώσετε θα είστε έτοιμοι για το κυρίως κομμάτι του παιχνιδιού, που δεν είναι άλλο από το Online mode. To GW, αφού εξασφαλίσει αρκετές ώρες online παιχνιδιού θα επιστρέψει με ανανεωμένο review εξηγώντας όλα τα στοιχεία του πολυαναμενόμενου Multiplayer.

 

Ετοιμαστείτε να βιώσετε την εμπειρία ενός φρικιαστικού πολέμου

 

 

Γραφικά

Το μεγαλύτερο στοίχημα της Guerilla σχετικά με το Killzone 2, ήταν η ποιότητα του οπτικού του τομέα. Το 2005, τα Standard της Guerilla ήταν απερίγραπτα υψηλά και το τελικό αποτέλεσμα την δικαίωσε πλήρως. Το Killzone 2 διαθέτει τα πιο λεπτομερή γραφικά που έχουν δημιουργηθεί στον τομέα των video games. Όλα τα περιβάλλοντα έχουν σχεδιαστεί πολύ προσεκτικά, αποδίδοντας πεντακάθαρες εικόνες και πολύ όμορφα textures. Η άριστη δουλειά της Guerilla όμως, φαίνεται από τους εξαιρετικούς φωτισμούς που κάνουν μία συνεχή εμφάνιση σε όλα τα επίπεδα του παιχνιδιού. Οι αιφνιδιαστικές αστραπές σβήνουν τα χρώματα από το οπτικό σας πεδίο, μετατρέποντας την εικόνα σε μία ασπρόμαυρη καταιγίδα αδρεναλίνης. Τα μάτια των Hellghast εκλύουν μία κόκκινη λάμψη η οποία τους κάνει να ξεχωρίζουν στα σκοτεινά μέρη. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί όμως, είναι πως η συγκεκριμένη λάμψη -όπως και οποιαδήποτε άλλη λάμψη, αποτελεί μία αυτοτελή πηγή φωτός, η οποία υπάρχει και διαθέτει αντανάκλαση σε γυαλιστερές επιφάνειες όπως γυαλιά και σωλήνες. Το Killzone 2 δεν διαθέτει cinematic βίντεο, καθώς όλα τα cut scenes πραγματοποιούνται σε πρώτο χρόνο με αποκλειστική χρήση της μηχανής γραφικών του παιχνιδιού. Αυτή η διευκρίνηση καθιστά σαφές το γεγονός πως το Killzone 2 διαθέτει in-game γραφικά τα οποία στα υπόλοιπα παιχνίδια υφίστανται μόνο με τη μορφή CG (computer graphics) και τα οποία βλέπουμε αυστηρά και μόνο σε cut scenes.

 

killzone2_1.jpg

 

Ήχος

Ένα παιχνίδι με άριστο οπτικό τομέα οφείλει να προσφέρει την ανάλογη ποιότητα και στον ηχητικό τομέα. Ευτυχώς για την Guerilla, το Killzone 2 διαθέτει πολύ καλά εφέ με τα οποία αποδίδονται άριστα οι εκρήξεις, οι κραυγές και οι κατολισθήσεις, Ο ήχος που θα ακούσετε μετά από μία αστραπή θα σας κάνει να ανατριχιάσετε, ιδίως αν διαθέτετε κάποιο σύστημα dolby surround. Το μόνο αρνητικό σε ότι έχει να κάνει με τον ηχο είναι πως οι φωνές των συμμάχων σας, θυμίζουν τις αντίστοιχες μεθυσμένων gangsters. Η υπερβολική ένταση με την οποία μιλάνε και το άσχημο λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν, τους μετατρέπει σε αλήτες του δρόμου που είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν μεταξύ τους πόλεμο.

 

Επίλογος

Το Killzone 2 είναι το καλύτερο τεχνολογικά παιχνίδι που έχει κατασκευαστεί για οποιαδήποτε κονσόλα και η μικρή αναβολή στην κυκλοφορία του άξιζε και με το παραπάνω. Η Guerilla πραγματοποίησε την υπόσχεσή της φτάνοντας έτσι τους στόχους που είχε θέσει το 2005. Μπορεί σε μερικά σημεία το παιχνίδι να μην είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που μας είχε υποσχεθεί, αλλά σε μερικά άλλα είναι ακόμη καλύτερο.

 

Θετικά:

- Υπέροχα γραφικά

- Καλός χειρισμός

- Ρεαλιστική ατμόσφαιρα

- Η δράση του είναι ακατάπαυστη

 

Αρνητικά:

- Οι κακές φωνές των συμμάχων σας

 

Βαθμολογία

Γραφικά: 10

Ήχος: 9

Gameplay: 9

Αντοχή: 10

Γενικά: 9.7

 

Η Sony μπορεί πολύ εύκολα να στηρίξει το μέλλον του PS3 στο Killzone 2 και στα επόμενα παιχνίδια της Guerilla. Αυτό είναι άλλωστε και το πρώτο παιχνίδι που κατάφερε να χρησιμοποιήσει το 60% των δυνατοτήτων του Playstation 3.

 

Κωνσταντίνος Κουτσούμπας

 

Πηγή www.GameWorld.gr

  • Απαντ. 282
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

πολυ καλο review θενξ,

η αγορα του τιτλου κρινεται επιτακτικη!

αν και μαλλον γνωριζω την απαντηση, παιζει ο τιτλος να υποστηριζει πληκτρολογιο και ποντικι;

Δημοσ.

 

Η Sony μπορεί πολύ εύκολα να στηρίξει το μέλλον του PS3 στο Killzone 2 και στα επόμενα παιχνίδια της Guerilla. Αυτό είναι άλλωστε και το πρώτο παιχνίδι που κατάφερε να χρησιμοποιήσει το 60% των δυνατοτήτων του Playstation 3.

 

χαχαχαχαχχχαχχχαχχαχα

ελεος παιχνιδαρα ολκης ειναι, αλλα δεν ειμαι μαλακας.

Δημοσ.
χαχαχαχαχχχαχχχαχχαχα

ελεος παιχνιδαρα ολκης ειναι, αλλα δεν ειμαι μαλακας.

 

ελεος...πολυ καλο review και το ξεφτιλισατε στο τελος...αυτο ουτε 12χρονα δεν το πιστευουν πλεον....αληθεια αυτα τα περιφημα ποσοστα πώς υπολογιζονται ρε παιδια?ή ακουμε μονο τους εκπροσωπους marketing της sony οι οποιοι ειναι γνωστοι για τη φιλαληθεια τους???:lol::lol::lol:

Δημοσ.

To campaign 11 ωρες?Εμαθα οτι ειναι 6...Ρε μηπως είσαστε πωρωμένοι με την sony και μας το κρύβετε?Εχω και ps3 και 360 εχω παραγγειλει το παιχνιδι και εχω παιξει κ το ντεμο,φαινεται ωραιο αν και ο χειρισμος δεν μου καθησε και τοσο καλα και η αληθεια ειναι οτι τα γραφικα ειναι πολυ καλα αλλα δεν μπορω να πω οτι εμεινα κ αφωνος ...Παντως καλο ειναι να ειμαστε αντικειμενικοι...

Δημοσ.
To campaign 11 ωρες?Εμαθα οτι ειναι 6...Ρε μηπως είσαστε πωρωμένοι με την sony και μας το κρύβετε?Εχω και ps3 και 360 εχω παραγγειλει το παιχνιδι και εχω παιξει κ το ντεμο,φαινεται ωραιο αν και ο χειρισμος δεν μου καθησε και τοσο καλα και η αληθεια ειναι οτι τα γραφικα ειναι πολυ καλα αλλα δεν μπορω να πω οτι εμεινα κ αφωνος ...Παντως καλο ειναι να ειμαστε αντικειμενικοι...

 

6 ωρες ειναι παιδια....εκτος κι αν λεμε για επιπεδο δυσκολιας elite;)

Δημοσ.
6 ωρες ειναι παιδια....εκτος κι αν λεμε για επιπεδο δυσκολιας elite;)

 

Αυτη τη στιγμη το παιζω στο Veteran, 5 ωρες και ειμαι στο 30%....Μην το παιζετε ολοι εμπειρογνωμονες και παντογνωστες, 11 ωρες ειναι και οσον αφορα το 60% των δυνατοτητων, διαβαστε και μετα κανετε κριτικη...

 

http://www.psu.com/Killzone-2-only-using-60--of-SPUs-overall-power-News--a0005629-p0.php

 

"It's incredible to see huge levels and see the deferred rendering and note that on all the SPU’s, even on the heaviest load were coming up to about 60%," Haynes said.''

 

Εχει και ονομα ο ανθρωπος που το δηλωσε επισημα...Μην κανετε σαν μωρα, το review δεν ειναι βασισμενο στην αρεσκεια προς τη Sony...Τωρα αν θελετε τον Bill Gates που εχει το 360 ναβγει να πει οτι οντως χρησιμοποιειται το 60% τοτε δεν μπορω να σας βοηθησω. Αν δεν θελετε να το πιστευετε μην το πιστευτε. Μην πιστευετε και οτι το PS3 εχει Cell...Στην πραγματικοτητα εχει εναν athlon του 2000.

 

Αυτα για οσους αρεσκονται στις συνομοσιολογιες. Αυτο δηλωσαν επισημα, αυτο γραφτηκε παντου, αυτο ισχυει. Αν δεν το πιστευετε δικαιωμα σας, μην κανετε ομως χλευαστικη κριτικη στον συντακτη και την αμεροληψια του. Ειναι ντροπη προς το ατομο του γιατι δεν χρησιμοποιησε πραγματα απο το μυαλο του, ετσι ωστε να κατηγορειται οτι παιρνει το μερος της Sony. Επισημα στοιχεια χρησιμοποιηθηκαν.

 

Αλλες αποριες?

Δημοσ.
Αυτη τη στιγμη το παιζω στο Veteran, 5 ωρες και ειμαι στο 30%....Μην το παιζετε ολοι εμπειρογνωμονες και παντογνωστες, 11 ωρες ειναι και οσον αφρα το 60% των δυνατοτητων, διαβαστε και μετα κανετε κριτικη...

 

http://www.psu.com/Killzone-2-only-using-60--of-SPUs-overall-power-News--a0005629-p0.php

 

Εχει και ονομα ο ανθρωπος που το δηλωσε επισημα...Μην κανετε σαν μωρα, το review δεν ειναι βασισμενο στην αρεσκεια προς τη Sony...

 

Αλλες αποριες?

 

πρωτον ολα τα site λενε για 6 ωρες διαρκεια....τωρα αν εσυ παιζεις αργα δε σε φταιει κανενας....δες παντως κανενα site και πες μας..α και να μην αρχιζει το ονομα απο ps κατι..κανονικο site οχι biased.οσο για τη δηλωση μη μου πεις οτι πιστευεις ακομα τετοιες παπ.... ρε φιλε ποσο καιρο η sony λεει τα ιδια και τα ιδια?παντα πριν βγαλει ενα μεγαλο τιτλο λεει οτι θα χρησιμοποιει το ps3 στο φουλ και αμεσως μετα εχουμε τις αστειες δηλωσεις του τυπου το ps3 εχει πολυ δυναμη ακομα?ο kojima αληθεια γιατι ειπε οτι εφτασε το ps3 στα ορια του?τοσο ηλιθιος ειναι?α και κατι αλλο....απο ποτε 60% χρηση spu σημαινει 60% των δυνατοτητων?την τελευταια φορα που κοιταξα ειδα οτι οι κονσολες δεν ειναι μονο επεξεργαστης:shock:...αρα το να λεμε 60% των δυνατοτητων ειναι μεγαλη χαζομαρα...δες κανενα review κι εδω

το παιχνιδι ειναι τελειο δε λεω αλλα ρε παιδια κοψτε λιγο τις υπερβολες...μονο και μονο για να καταλαβουμε τι σημαινει η δηλωση αυτη υπενθυμιζω οτι το resistance συμφωνα με το phil harison χρησιμοποιουσε το 15% της δυναμης του ps3 LOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!δηλαδη το killzone 2 εχει 4 φορες καλυτερα γραφικα απο το resistance???κι αυτο ειναι ενα απειροελαχιστο δειγμα του τι εχουν πει....

Δημοσ.

Αν ειχαν τερματισει οι δυνατοτητες του PS3, τοτε στα 1080p το παιχνιδι θα ηταν το ιδιο? Οπως ξερεις μιλαμε για 720p...Επισης αν το παιξεις στο πανευκολο επιπεδο ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ να φτασει τις 6 ωρες. Ειναι δυνατον να το παιζεις στο Veteran χωρις να ξερεις τις πιστες και να κανεις 6 ωρες? Ποιος εισαι ρε μεγαλε? Ας μου δειξει καποιος που το επαιξε στο VETERAN οπως πρεπει να παιχονται τα FPS, για να τσεκαρεται η ARTIFICIAL INTELLIGENCE, οτι το τερματισε στις 6 ωρες, την ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ και θα παραδεχτω οτι εχω αδικο.

 

ΕΠισης οσον αφορα τις δηλωσεις για το 60%, ναι εχεις δικιο για την SPU λεει. Που περιμενεις ομως να γινουν δηλωσεις για ενα παιχνιδι του PS3???? ΣΤΟ επισημο site του 360? Ημαρτον ρε παλικαρια.

 

Επιμενω στη διαρκεια, περιμενω φωτο σας, εμπειροογνωμονες, να δω οτι το τερματισατε στις 6 ΩΡΕΣ, ΣΤΟ VETERAN....Αφου ολοι αυτο λετε παει να πει οτι το εχετε κανει κιολας, Αλλιως αερολογειτε και λετε σαν παπαγαλακια οτι βλεπετε απο ξενα sites.

 

Περιμενω

Δημοσ.
Αν ειχαν τερματισει οι δυνατοτητες του PS3, τοτε στα 1080p το παιχνιδι θα ηταν το ιδιο? Οπως ξερεις μιλαμε για 720p...Επισης αν το παιξεις στο πανευκολο επιπεδο ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ να φτασει τις 6 ωρες. Ειναι δυνατον να το παιζεις στο Veteran χωρις να ξερεις τις πιστες και να κανεις 6 ωρες? Ποιος εισαι ρε μεγαλε? Ας μου δειξει καποιος που το επαιξε στο VETERAN οπως πρεπει να παιχονται τα FPS, για να τσεκαρεται η ARTIFICIAL INTELLIGENCE, οτι το τερματισε στις 6 ωρες, την ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ και θα παραδεχτω οτι εχω αδικο.

 

ΕΠισης οσον αφορα τις δηλωσεις για το 60%, ναι εχεις δικιο για την SPU λεει. Που περιμενεις ομως να γινουν δηλωσεις για ενα παιχνιδι του PS3???? ΣΤΟ επισημο site του 360? Ημαρτον ρε παλικαρια.

 

Επιμενω στη διαρκεια, περιμενω φωτο σας, εμπειροογνωμονες, να δω οτι το τερματισατε στις 6 ΩΡΕΣ, ΣΤΟ VETERAN....Αφου ολοι αυτο λετε παει να πει οτι το εχετε κανει κιολας, Αλλιως αερολογειτε και λετε σαν παπαγαλακια οτι βλεπετε απο ξενα sites.

 

Περιμενω

 

καραlol selfpwnd

Δημοσ.

Τι δεν καταλαβες? Ολοι υποστηριζουν πως το PS3 τερματιζει με το Killzone 2, παρολο που η εχει ειπωθει το αντιθετο. Η απαντηση μου ηταν πως αν αυτο συνεβαινε τοτε θα πρεπει τα 1080p να δειχνουν ιδια με τα 720p.

 

Οπως ολοι οι νοημονες ανθρωποι ξερουν η αναλυση των 1080p ειναι μια gear πανω απο αυτη τηων 720p και εφοσον τo Killzone 2 τρεχει στα 720p, ειναι λογικο τα 1080p να ειναι καλυτερα ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟ PS3 με το KILLZONE 2 ΓΙΑΤΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΑΡΑ ΝΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ κατι που σημαινει πως το PS3 ΤΡΕΒΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...

 

Κοινη λογικη ειναι...αναλογιστειτε το πριν καταληξετε σε χαζα συμπερασμαατα και παπαγαλιζετε οτι βλεπετε σε ξενα sites

Δημοσ.

εννοειτε οτι εχει 4 φορες καλυτερα γραφικα το killzone απο το ενα ματσο χαλια resistance 1

Απο το resistance 2 εχει 2 φορες καλυτερα γραφικα

Παντως το ΑΙ του παιχνιδιου ειναι σε τρελο επιπεδο, εδω φαινεται και η δυναμη του CELL

Οι αντιπαλοι δεν ειναι σακια ορθια αλλα πραγματικοι στρατιωτες

Δημοσ.
Τι δεν καταλαβες? Ολοι υποστηριζουν πως το PS3 τερματιζει με το Killzone 2, παρολο που η εχει ειπωθει το αντιθετο. Η απαντηση μου ηταν πως αν αυτο συνεβαινε τοτε θα πρεπει τα 1080p να δειχνουν ιδια με τα 720p.

 

Οπως ολοι οι νοημονες ανθρωποι ξερουν η αναλυση των 1080p ειναι μια gear πανω απο αυτη τηων 720p και εφοσον τo Killzone 2 τρεχει στα 720p, ειναι λογικο τα 1080p να ειναι καλυτερα ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟ PS3 με το KILLZONE 2 ΓΙΑΤΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΑΡΑ ΝΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ κατι που σημαινει πως το PS3 ΤΡΕΒΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...

 

Κοινη λογικη ειναι...αναλογιστειτε το πριν καταληξετε σε χαζα συμπερασμαατα και παπαγαλιζετε οτι βλεπετε σε ξενα sites

 

καλα απλα fail μην συνεχιζεις plz

αν ηταν native 1080p και ετρεχε και καλα τοτε ισως να σου ελεγα, οτι ναι παιζει να εχει και αλλο δυναμη το hw του ps3 αλλα οπως λες και εσυ δεν ειναι!!! :X

 

και αν δεν το ξερεις και οι 2 κονσολες ειναι πλεον ξεπερασμενες σε θεματα hardware (δλδ εχουν φτασει στα ορια τους και δεν παιζει να βγει κατι καλυτερο απλα εφτασαν στα ορια τους)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...