linkin Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 VW Golf V 1.4TSI GT Sport 2008 μαύρο Toyota Celica 2.0GTI 1991 ασημί (821 euro τα τέλη κυκλοφορίας ) Τι μοτερ φοραει το celica???δεν ειναι το carlos sainz φανταζομαι,ε? Skoda Octavia MkII RS 2.0T με τις βελτιωσουλες του! :-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shadowmann Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 VWPolo του '99 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 VW Golf V 1.4TSI GT Sport 2008 μαύρο Toyota Celica 2.0GTI 1991 ασημί (821 euro τα τέλη κυκλοφορίας ) :shock: Χαλαρα παρεδιδα πινακιδες με τους μαλακες που μλεξαμε :mad: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dante14023 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 suzuki swift 1.3 ανθρακι.... φρεσκο, φρεσκο... αγορα ιουλιου!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 suzuki swift 1.3 ανθρακι.... φρεσκο, φρεσκο... αγορα ιουλιου!!! Αυτό το έχει η αδερφή μου. Λύσε μου την απορία, έχουν όλα τόσο εκνευριστικό συμπλέκτη ή ήταν μόνο οι πρώτες παρτίδες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IMAndreas Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Αυτό το έχει η αδερφή μου.Λύσε μου την απορία, έχουν όλα τόσο εκνευριστικό συμπλέκτη ή ήταν μόνο οι πρώτες παρτίδες; δλδ πως είναι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Μακράν ο σκληρός που έχω οδηγήσει, (και έχω οδηγήσει μπόλικα αμάξια) με πολύ μικρή "διαδρομή σύμπλεξης", η οποία σε συνδυασμό με το χαμηλό ρελαντί (800 στροφές) το αδικαιολόγητα απότομο "άρπαγμα" στις χαμηλές και το αθόρυβο του κινητήρα, μέχρι να το συνηθίσεις έχει 2 αποτελέσματα. Ή σου σβήνει πριν το πάρεις χαμπάρι ή ξεκινάς με πατιλίκια. (βγαίνει νόημα από το παραπάνω έτσι όπως το έγραψα); Κατά τ'άλλα είναι πολύ τίμιο αμαξάκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moldovan20 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Μακράν ο σκληρός που έχω οδηγήσει, (και έχω οδηγήσει μπόλικα αμάξια) με πολύ μικρή "διαδρομή σύμπλεξης", η οποία σε συνδυασμό με το χαμηλό ρελαντί (800 στροφές) το αδικαιολόγητα απότομο "άρπαγμα" στις χαμηλές και το αθόρυβο του κινητήρα, μέχρι να το συνηθίσεις έχει 2 αποτελέσματα. Ή σου σβήνει πριν το πάρεις χαμπάρι ή ξεκινάς με πατιλίκια. (βγαίνει νόημα από το παραπάνω έτσι όπως το έγραψα); Κατά τ'άλλα είναι πολύ τίμιο αμαξάκι. Σαν το παλιό το yaris ένα πράμα .Εκείνο είχε και πολύ μικρή απόσταση στο πάτημα του συμπλέκτη και ήταν χειρότερα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isim Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Μακράν ο σκληρός που έχω οδηγήσει, (και έχω οδηγήσει μπόλικα αμάξια) με πολύ μικρή "διαδρομή σύμπλεξης", η οποία σε συνδυασμό με το χαμηλό ρελαντί (800 στροφές) το αδικαιολόγητα απότομο "άρπαγμα" στις χαμηλές και το αθόρυβο του κινητήρα, μέχρι να το συνηθίσεις έχει 2 αποτελέσματα. Ή σου σβήνει πριν το πάρεις χαμπάρι ή ξεκινάς με πατιλίκια. (βγαίνει νόημα από το παραπάνω έτσι όπως το έγραψα); Κατά τ'άλλα είναι πολύ τίμιο αμαξάκι. To οτι εχει πολυ κοντο σασμαν μην το κρυβεις...Πηγαινεις με 150 και το μοτερ γκαριζει :x Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dante14023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Αυτό το έχει η αδερφή μου.Λύσε μου την απορία, έχουν όλα τόσο εκνευριστικό συμπλέκτη ή ήταν μόνο οι πρώτες παρτίδες; τι να σου πω... βεβαια εκανα 1-2 μερες να το συνηθισω.... σε σχεση με του πατερα μου (octavia 1.6 μοντελο 2000), ναι, εχει πιο μικρη διαδρομη... αλλα ειναι θεμα συνηθειας καθαρα... εμενα πιο πολυ με χαλαει το κιβωτιο, που δεν κουμπωνουν ανετα οι ταχυτητες, βεβαια και αυτο σε σχεση με την octavia (ποσο μαλλον με την octavia rs, αλλα τι συγκρινω τωρα.... ) isim για το κιβωτιο εχεις δικιο... πολυ κοντες οι ταχυτητες... μεχρι να πιασω 110 εχω βαλει 4η! βεβαια στην επιταχυνση γ@μει και να το τρεξω πανω απο 140 αποκλειεται οποτε για μενα ειναι υποφερτο... και μαλλον και τα mother λαστιχα δεν ειναι και απο τα καλυτερα που υπαρχουν.... ετσι τουλαχιστον τα νιωθω εγω.... αυτα... κατα τ αλλα ολα οκ! μεχρι τωρα (φτου φτου!) με παει τρενο! EDIT: και ξεχασα.... γουσταρω να ξεκιναω με πατιλικια (οχι, ενταξει, νομιζω κι αυτο θεμα συνηθειας ειναι.... ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Πλάκα κάνετε ρέι; Το ακριβώς αντίθετο, εκνευριστικά ΘΕΟΜΑΚΡΕΣ είναι οι σχέσεις του κιβωτίου, τουλάχιστον στο 2006 μοντέλο. Αν πηγαίνεις με 140/5η και πετύχεις ανηφόρα κρεμάει! (το έχω 200ρίσει το συγκεκριμένο σε κατηφόρα με ευνοϊκό αέρα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moldovan20 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Αν πηγαίνεις με 140/5η και πετύχεις ανηφόρα κρεμάει! (το έχω 200ρίσει το συγκεκριμένο σε κατηφόρα με ευνοϊκό αέρα). Καλά αυτό το κάνουν τα περισσότερα 1.4 (κόβουν στην ανηφόρα) Και εγώ το c4 210 σε κατηφόρα , με ευνοϊκό τυφώνα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Άλλο να κόψει άλλο να κρεμάει και να κατεβάζεις κάθε τρεις και λίγο. Ούτε το δικό μου δε κρεμάει. (βέβαια στα 160 σπάει, αλλά δε με απασχολεί, δε τρέχω γενικά). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moldovan20 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Άλλο να κόψει άλλο να κρεμάει και να κατεβάζεις κάθε τρεις και λίγο. Ούτε το δικό μου δε κρεμάει. (βέβαια στα 160 σπάει, αλλά δε με απασχολεί, δε τρέχω γενικά). Με του ελληνικούς δρόμους και την τιμή της βενζίνης μόνο για να τρέξεις δεν είναι .Εδώ και πολύ καιρό ο αυτόματος πιλότος έχει την τιμητική του. Στα 130 Εγνατία ,ασφάλεια και οικονομία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dante14023 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Πλάκα κάνετε ρέι;Το ακριβώς αντίθετο, εκνευριστικά ΘΕΟΜΑΚΡΕΣ είναι οι σχέσεις του κιβωτίου, τουλάχιστον στο 2006 μοντέλο. Αν πηγαίνεις με 140/5η και πετύχεις ανηφόρα κρεμάει! (το έχω 200ρίσει το συγκεκριμένο σε κατηφόρα με ευνοϊκό αέρα). εμενα γιατι μου φαινεται το αντιθετο?? τεσπα.... την επομενη φορα που θα πιασω αδεια εθνικη θα θυμηθω να μετρησω ποσο κανω να αλλαξω τις ταχυτητες μεχρι τα 110-120 που παω.... παντως γενικοτερα εχω ακουσει οτι σε σχεση με αλλα εχει πιο κοντες ταχυτητες μακαρι να βρω και καθολου cash να καταφερω να το ομορφυνω λιγο.... ζαντουλες και τετοια... προς θεου οχι fast and furious style.... κατι πιο κομψο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα