Προς το περιεχόμενο

Τι αυτοκίνητο (μάρκα/μοντέλο) έχετε?


JIMBREED

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Alfa Romeo 146 μαυρη με 1,4 Boxer κινητηρα στα 95ps.. μπορει να καιει τα κερατα της, αλλα την νευρικη συμπεριφορα κ κυριως τον θορυβο της μηχανης δεν τα χω βρει πουθενα αλλου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alfa Romeo 146 μαυρη με 1,4 Boxer κινητηρα στα 95ps.. μπορει να καιει τα κερατα της, αλλα την νευρικη συμπεριφορα κ κυριως τον θορυβο της μηχανης δεν τα χω βρει πουθενα αλλου..

 

σαν τα ιταλικα δεν εχει και ασε τους αλλουσ να χτυπιουνται για γερμανικα και γιαπωνεζικα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ίδια από τον από πάνω και για εμένα μόνο που είναι στα 1.6!!!

Καλό λαδάκι και πάει πολύ καλά!!!

 

 

Υ.Γ. Νεύρο και ήχο δεν πρόκειται ούτε στο μέλλον να το βρεις σε κανένα άλλο ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εεεετσι εετσι αντε σιγα σιγα οι αλφιστες να μαζευτουμε.. btw για οποιον ασχολεiται, ενα καλο ελληνικο forum αφιερωμενο στις κουκλαρες μας..

 

 

filarhos, τωρα που το πες, ειναι κοντα η εποχη για λαδια!! damn!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ίδια από τον από πάνω και για εμένα μόνο που είναι στα 1.6!!!

Καλό λαδάκι και πάει πολύ καλά!!!

 

 

Υ.Γ. Νεύρο και ήχο δεν πρόκειται ούτε στο μέλλον να το βρεις σε κανένα άλλο ...

 

Τι μου θύμισες τώρα...

Το πρώτο μου πραγματικό αυτοκίνητο, 145 1.6, έρωτας με την πρώτη ματιά - το αγόρασα με το που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα, αν και φοβόμουν τα προβλήματα νεότητας. Έμεινε κοντά μου 8 χρόνια, 99000 πολύ σκληρά χλμ, έτριζε, κουδούνιζε ολόκληρο, αλλά ο ήχος του boxer και η αίσθηση στο δρόμο σε αποζημίωνε με το παραπάνω. Από ζημιές; πέρα από τα αναλώσιμα, οι σοβαρότερες που θυμάμαι ήταν μια τρόμπα νερού...

Την αποχωρίστηκα με μεγάλη μου λύπη το 2003 για τα κάλη της 147. Άλλη κλάση, πραγματικά. Έμεινε κοντά μου μόνο 15 μήνες, πρόλαβα όμως να γράψω 35000 χλμ στο κοντέρ, αλλάζοντας μια μόνο φορά λάδια. Εντυπώσεις για την κατηγορία και την εποχή του: άριστες.

Ετοιμαζόμουν να χτυπήσω την GT, αλλά η αύξηση του πληθυσμού της οικογένειάς μου από τη μια και ο ανεκπλήρωτος πόθος μου για κάτι πιο ...ευάερο από την άλλη, με έκαναν να αλλάξω στρατόπεδο, περνώντας στην κατά τ' άλλα αδιάφορη (για τα γούστα μου) Peugeot. Τα τελευταία 4μιση χρόνια λοιπόν, είμαι κάτοχος ενός 307cc 2.0 sport. Δεν είναι σίγουρα το καλύτερο αυτοκίνητο, έχει όμως έναν τρισυπόστατο χαρακτήρα που δεν συναντάς εύκολα: δύναμη με σπορτίβ στήσιμο, άνετοι χώροι για οικογένεια με πολλά μπαγκάζια και φυσικά κάμπριο.

Μετά από 97000 χλμ, διατηρώ μια γλυκόξινη γεύση: γλυκιά γιατί σε ανοιχτούς δρόμους σε αφήνει με ένα χαμόγελο ακόμα κι όταν το κοντέρ αγγίζει ανήθικες ταχύτητες - ακόμα πιο γλυκιά γιατί χαίρεσαι γενικά να το οδηγείς, να το ακούς και να το βλέπεις. Ξινή γιατί σε πολύ σφιχτά κομμάτια το βάρος και ο δυνατός κινητήρας κάνουν δύστροπη τη μούρη του, μα ακόμα πιο ξινή από τις ζημιές που έχει βγάλει (και μετά σου λένε για τις Alfa), για τις περισσότερες από τις οποίες ευθύνονται οι άσχετοι και αδιάφοροι μηχανικοί των "επίσημων" -τρομάρα τους- συνεργείων, που μου έχουν #### το αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μου θύμισες τώρα...

 

Την αποχωρίστηκα με μεγάλη μου λύπη το 2003 για τα κάλη της 147. Άλλη κλάση, πραγματικά. Έμεινε κοντά μου μόνο 15 μήνες, πρόλαβα όμως να γράψω 35000 χλμ στο κοντέρ, αλλάζοντας μια μόνο φορά λάδια. Εντυπώσεις για την κατηγορία και την εποχή του: άριστες.

.

 

Ά στο καλό! Το πάλιωσες το αμάξι!:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοκίνητο που οδηγώ είναι "Tou Baba".

 

Έχει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα:

> Δεν χρειάζεται να του βάζω βενζίνη, έχει πάντα.

> Δεν πληρώνω ασφάλιστρα, εφορία και άλλα κρατικά «βάρη».

> Δεν το πάω για service ποτέ.

 

Έχει όμως ένα μικρό (για εμένα) κακό. Δεν είναι διαθέσιμο τις εργάσιμες ώρες και μέρες.

 

Αφήνοντας τα αστεία, το Toyota Avensis 1600 πρώτης γενιάς μας έχει ικανοποιήσει.

Μπορεί να έχει μια ασάφεια γύρω από την ευθεία στο τιμόνι, αλλά έχει χώρους που μόνο σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας τους βρήσκεις. Όσο για αξιοπιστία, Toyota Über Alles.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα:

> Δεν χρειάζεται να του βάζω βενζίνη, έχει πάντα.

> Δεν πληρώνω ασφάλιστρα, εφορία και άλλα κρατικά «βάρη».

> Δεν το πάω για service ποτέ.

 

I Hate you... :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...