Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ιερό τούμπανο της αυτοκίνησης το RX7, αλλα δυστυχώς πολλά προβλήματα έχει θα τα ξέρεις. Πλέον δε νομίζω ότι αξίζεις να αγοράσεις τέτοιο αμάξι εκτος κι αν έχεις τα φράγκα να το συντηρείς και να το βγάζεις μια φορα τη βδομάδα το πολύ. Κάποτε είχα τρελό κόλλημα και έφτασα στο πατατρακ να αγοράσω ένα. Ευτυχώς δεν πήρα γιατί τώρα σίγουρα θα ήμουνα αγκαλιά με καμια κολώνα :)

***αυτόματη ένωση μηνυμάτων***

και σε τουρμπινίτσα....αααα ρε αθάνατοι ιταλοί... ωραίο το ατιμο το κουπεδακι....5κυλινδρο, τουρμπο, μπλοκε, 220αλογακια και ιδου ενα απο τα ισχυροτερα προσθιοκινητα της εποχης

Διαβασμένο σε βρίσκω. Thx κιόλας για τα καλά σου λόγια. Να έκαιγε και λίγο λιγότερο...

Δημοσ.
Ιερό τούμπανο της αυτοκίνησης το RX7, αλλα δυστυχώς πολλά προβλήματα έχει θα τα ξέρεις. Πλέον δε νομίζω ότι αξίζεις να αγοράσεις τέτοιο αμάξι εκτος κι αν έχεις τα φράγκα να το συντηρείς και να το βγάζεις μια φορα τη βδομάδα το πολύ. Κάποτε είχα τρελό κόλλημα και έφτασα στο πατατρακ να αγοράσω ένα. Ευτυχώς δεν πήρα γιατί τώρα σίγουρα θα ήμουνα αγκαλιά με καμια κολώνα :)

 

Τα ξέρω καθώτι ασχολούμαι με αυτά πάνω από 10χρόνια. Είναι τρόπος ζωής αυτό το αυτοκίνητο και η φιλοσοφία γύρω από αυτό. Όσο για την οδιγική του συμπεριφορά κάποτε φίλος μου με porche 996 turbo μόλις οδήγησε Rx7 (FD3S) μου είπε χαρακτηριστικά... Μ@λ@κα τώρα μαθαίνω να οδηγάω!:lol::lol:

Δημοσ.

Fd3s είναι η κλασσική τρίτη γενιά που ερχότανε κι Ελλαδιστάν σωστά? Max 91-92 αν θυμάμαι σωστά. Υπάρχει κάποιο που έβγαινε Japan μέχρι 95-96? Ξέρεις?

Δημοσ.
Fd3s είναι η κλασσική τρίτη γενιά που ερχότανε κι Ελλαδιστάν σωστά? Max 91-92 αν θυμάμαι σωστά. Υπάρχει κάποιο που έβγαινε Japan μέχρι 95-96? Ξέρεις?

 

Japan φίλε μου έβγαινε μέχρι το 2002. Είναι ελάχιστοι αυτοι που τα ξέρουν αυτά δυστηχώς! Σωστα είναι η 3η γενειά SA22-FB η 1η, FC3S η 2η και FD3S η 3η.

Ελλάδη ήρθε το 92 μέχρι το 95. Οι κλασικές 1ες εκδόσεις με τον 13B-REW των 241hp. Στην ιαπωνία το 96 έγινε αναβάθμιση στα μοντέλα με την ιπποδύναμη να πηγαίνει στα 265ps και η μεγάλη αλλαγή έγινε το 99 όπου έγινε facelift και πάρα πολλές αλλαγές με την υπποδύναμη να πηγαίνει στα 286ps (πραγματικά κοντά στα 300+):-D

Δημοσ.

Nissan Almera 1.5L Challenge 115ps '2003 αλλά σύντομα γίνεται αλλαγή μοτέρ με 2λιτρη ατμόσφαιρα που με 1ο στάδιο βελτίωσης θα ακουμπήσει τα 200 ps

Δημοσ.
Γεια σου συμφορουμίτη (και από αλλού!).

Εγώ Honda Civic 1.4 2009

 

Καλημερα !!!!

 

Καλημέρα και από μένα.. Πολύ Honda παίζει βλέπω..

και εγώ Honda Civic Hybrid 2008.

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Τούμπανο το Τipo. Έχει περάσει ένα τέτοιο από τα χερια μου DGT μοντέλο κι ήτανε σκύλος. Τώρα έχω ένα fiat πάλι coupe κι ο ένας πίνει το αίμα του αλλου. Εγώ στα γκάζια κι αυτό στα λεφτά για βενζίνες.

 

Χεχε ετσιι! :devil:

 

Παντως αμα λαχει ριχνεις και τα καθισματα πισω, και χωραει διαφορα μικροπραμματα...

Οπως.... ντουλαπες, μηχανακια, ποδηλατα, τζαμια :devil::devil::devil: :-)

 

Φτου φτου φτου.

Μη το ματιάσουμε!Άντε και το καλοκαίρι με νέο αμαξάκι και a/c ,γιατί σε βλέπω να σκας με αυτό :o

 

Τοσα χρονια δεν εσκασα, τωρα θα σκασω? :lol:

Εχω κανει και μπρατσα με το οχι υδραυλικο τιμονι :P

Θα πεταχτει λογω παλαιοτητας, οχι οτι εχει τιποτα.

Μη σου πω οτι θα το κρατησω για δευτερο, και θα παρω κι ενα ακομα για ανταλλακτικα (με 500-600 ευρω παιρνεις :P )

 

Παντως μετα απο 17 χρονια ΥΠΕΡσκληρης χρησης απο τον father, δεν εχει νιωσει τιποτα. (αν εξαιρεσουμε την αλλαγη κιβωτιου ταχυτητων γιατι το εσπασε η μανα μου που τις βαζει καρφωτες, αφου δε φτανει το συμπλεκτη μεχρι κατω :P )

Ιχνος λαδιου δε καιει η μηχανουλα του, κι ομως ;)

Και αν βαλεις 5η με 40 χιλιομετρα και 1000 στροφες και πατησεις γκαζι, ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ! (ω ναι! :P )

Επεξ/σία από GeorgeMan
Δημοσ.

Ανταλλάξιμα μεταξύ των μελών της οικογένειας:

Citroen Saxo 1.1 - 2001

Toyota Yaris 1.0 - 2002

Audi A3 1.6 - 2003

 

Τίποτα ιδιαίτερο, τα 2 πρώτα καίνε λίγο και κάνουν τη δουλειά τους μια χαρούλα ;-)

Δημοσ.

τα δικα μου:

peugeot 306 cabrio (του 2001)

και μια vespa pk 125 του 1981

αν και τωρα τελευταια γλυκοκοιταζω και κατι τσοπερακια...

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...