De@th L0rd Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2009 Έχω το συγκεκριμένο μηχανάκι(για την ακρίβεια είναι του πατέρα μου) Ξέρω πως μια γενική επισκευή μάλλον θα κοστίσει περισσότερο από το να αγόραζα ένα σε καλύτερη κατάσταση αλλά λόγω συναισθηματικής αξίας θέλω να φτιάξω το συγκεκριμένο.Ο κινητήρας δεν θα με πείραζε να πάει στα σκουπίδια όπως είναι αλλά δεν το θεωρώ αναγκαίο. Πρώτη προτεραιότητα για επισκευή τα μηχανικά μέρη.Θέλω να μπεί σωστό να καρπυρατέρ ή να ρυθμιστεί σωστά το ήδη υπάρχον ώστε να μην βγάζει μαύρη καπνιά όταν γκαζώνει (ελάχιστη βγαίνει αλλά εγώ τη βλέπω,μην φανταστείτε κανα σύννεφο),να παίρνει πιο εύκολα μπρός,να πάψει να χάνει λάδια από τις φλάντζες του,να αλλαχθούν ντίζες και το μπροστινό και πίσω αριστερό φλάς καθώς και φλασιέρα και διακόπτης πίσω φρένου.Θέλει επίσης καινούριες αναρτήσεις(τις πίσω εντάξει εύκολο είναι,τις μπροστινές πως.Πόσο λέτε να κοστίσουν όλα αυτά (τα ηλεκτρικά ξέρω να τα φτιάξω εγώ) κ αν θέλω να το βάψω και να βάλω καινούρια πλαστικά; Ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα;Υπάρχει κανα stock με τίποτα καινούρια (ακόμα και απομιμήσεις αρκεί να μην αλλάξει το παρουσιαστικό). Για ανταλλακτικά αν έχετε καμια καλή ιδέα(να μην γδέρνει) από Θεσσαλονίκη(ειδικά για τα ηλεκτρικά) πείτε μου. Και από Αθήνα καλά είναι απλά πρέπει να κάνω όλοκληρο ταξίδι προς το πατρικό και να συνεχίσω κ για αθήνα μετά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2009 Αγοραστηκε το 81 καινουργιο?μας ενδιαφερει η χρονια παραγωγης επισης ειναι 6βολτο η 12 οτι αλλαγες του εχουν γινει, καλυτερα μην ξεκινησεις μια συστηματικη ολοκληρωμενη αναπαλαιωση αλλα σιγα-σιγα κυκλοφορωντας το και βλεποντας τα προβληματα του, θα επανελθω εντος ημερων με διευθυνσεις για ανταλακτικα στην αθηνα και οτι στοιχεια μπορω ξεκινα με μια αλλαγη μπουζι αλλα να ειναι το δικοτου να ξερεις οτι το κοστος θα ξεπερασει την αγορα ενος καλου μεταχειρισμενου(μην πω και καινουργιου!) και με προσωπικη εργασια παντα, γνωμη μου μην μπλεξεις με συνεργεια αλλα μονος σου με καποιο φιλο ισως.ΥΓ οσον αφορα το καρμπυρατερ ισως με ενα μικροτερο ζιγκλερ να γινει κατι προσωρινα μεχρι να βρης το δικο του που για τα 72 cc oμως θα πρεπει να φοραει μεγαλυτερο ζιγκλερ υπομονη και επιμονη, ξανασκεψου το ομως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 12 βολτο είναι κ αγοράστηκε του κουτιού. Αλλαγή νομίζω κυλινδροπίστονο και βαλβίδες.Το μπουζί το καθάρισα κι έπαιρνε πιο εύκολα μπροστά αλλά και πάλι σου βγάζει την πίστη.Δεν με ενδιαφέρει να έχω αλλο μηχανάκι μεταχειρισμένο όπως είπα κ παραπάνω.Θέλω να το αποκαταστήσω και να το έχω σαν αντίκα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VKostas Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 Δεν γίνεται να γλιτώσεις το συνεργείο. Σίγουρα θα χρειαστείς ρεκτιφιέ και μάλλον και καδένα - τενωτήρα (θα σου πεί ο μηχανικός). Ανταλλακτικά υπάρχουν όλα (γνήσια και ιμιτασιόν). Το καρμπυρατέρ δεν χρειάζεται να αλλαχτεί. Θα χρειαστεί όμως ένα καλό καθάρισμα και πιθανότατα ρύθμιση. Το βάψιμο μπορείς να το κάνεις μόνος σου αν πιάνουν τα χέρια σου. Θα γλιτώσεις αρκετά λεφτά έτσι. Αν γίνουν σωστά οι επισκευές, θα σου βγάλει χαλαρά μια δεκαετία. Πάντως, όπως λες κι εσύ, αξίζει ΜΟΝΟ για τη συναισθηματική αξία. Καλές βόλτες! Υ.Γ. lol, κομμένη ποδιά! Είχα χρόνια να δω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 Δεν γίνεται να γλιτώσεις το συνεργείο. Σίγουρα θα χρειαστείς ρεκτιφιέ και μάλλον και καδένα - τενωτήρα (θα σου πεί ο μηχανικός). Ανταλλακτικά υπάρχουν όλα (γνήσια και ιμιτασιόν). Το καρμπυρατέρ δεν χρειάζεται να αλλαχτεί. Θα χρειαστεί όμως ένα καλό καθάρισμα και πιθανότατα ρύθμιση. Το βάψιμο μπορείς να το κάνεις μόνος σου αν πιάνουν τα χέρια σου. Θα γλιτώσεις αρκετά λεφτά έτσι. Αν γίνουν σωστά οι επισκευές, θα σου βγάλει χαλαρά μια δεκαετία. Πάντως, όπως λες κι εσύ, αξίζει ΜΟΝΟ για τη συναισθηματική αξία. Καλές βόλτες!Υ.Γ. lol, κομμένη ποδιά! Είχα χρόνια να δω... Στο βάψιμο ήθελα να βάλω ένα χρώμα προτίμησης μου και όχι το ίδιο για να ανανεωθεί και σκεφτόμουν το ίδιο βερνίκι με focus ST πορτοκαλί πέρλα.Για να γίνουν τέτοιες βαφές χρειάζεται φούρνος,έτσι δεν είναι;Για να σφίξει το διαφανές βερνίκι της δεύτερης στρώσης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 Αυτό είναι παπί. Το είδα και συγκινήθηκα. Υπομονή, χρήμα και θέληση, και θα γίνει αστέρι. Και ένα-ένα βήμα κάθε φορά. Καταρχήν κάντο βίδες: λύσε μοτέρ, ρεύματα, ρόδες, τα πάντα, να μείνει μόνο ο σκελετός. Πρώτα πιάνεις σκελετό, γιατί στο μοτέρ αλλάζουν τα πάντα αλλά αν ο σκελετός ειναι μάπα δεν κάνεις τίποτα. Γενική επιθεώρηση σκελετό λοιπόν και βλέπεις αν συμφέρει να τον κρατήσεις, αν υπάρχουν σάπια μέρη που θέλουν κόψιμο και φαναρτζοδουλειά, αν είναι στιβαρός γενικά και αν αντέχει τo 59 μοτέρ τακεγκάβα που θα του ριξεις στη συνέχεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cone Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2009 Δε χρειαζεται φουρνος απαραιτητα. Μπορείς να το ξύσεις μόνος σου με χοντρό γυαλοχαρτο να φύγει το χρώμα. μετα το ξυνεις με απαλό γυαλόχαρτο. Μετά περνάς το ασταρί και το αφηνεις να στεγνώσει. Μετα περνάς δεύτερο αστάρι και το ξύνεις με πολύ ψιλό γυαλόχαρτο και μετά το φυσάς να φύγουν οι σκόνες. Μετά το περνάς πρώτο και δευτερο και τριτο χερι χρωμα μεχρι να γινει ομοιομορφο. Και μετα πετας και ενα γυαλιστικο. ολά αυτά με σπρευ τα έχω κάνει και το αποτέλεσμα ήταν κορυφαίο. Προσοχή στο βάψιμο όμως. Θέλει σωστή απόσταση το σπρευ, να μη φυσαει, προσοχή στην ταχύτητα του χεριόυ ωστε να μη δακρύσει το χρώμα και θελει και υπομονη. Κυριως μεράκι και υπομονή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 2 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2009 Αυτό είναι παπί. Το είδα και συγκινήθηκα. Υπομονή, χρήμα και θέληση, και θα γίνει αστέρι. Και ένα-ένα βήμα κάθε φορά. Καταρχήν κάντο βίδες: λύσε μοτέρ, ρεύματα, ρόδες, τα πάντα, να μείνει μόνο ο σκελετός. Πρώτα πιάνεις σκελετό, γιατί στο μοτέρ αλλάζουν τα πάντα αλλά αν ο σκελετός ειναι μάπα δεν κάνεις τίποτα. Γενική επιθεώρηση σκελετό λοιπόν και βλέπεις αν συμφέρει να τον κρατήσεις, αν υπάρχουν σάπια μέρη που θέλουν κόψιμο και φαναρτζοδουλειά, αν είναι στιβαρός γενικά και αν αντέχει τo 59 μοτέρ τακεγκάβα που θα του ριξεις στη συνέχεια Κοίτα ο σκελετός να και έχει κάποια σαπισματάκια τα έχει στο κλασικό σημείο του πίσω φτερού στις τρύπες της σχάρας και στην άκρη του φτερού που το είχε τσακίσει ο πατέρας μου από τις σούζες(ναι καλά διαβάσατε).Το θέμα είναι οτι είμαι υπερβολικά καλός στο λύσιμο.Όταν θα χρειαστεί να το δέσω όμως παίζει να γίνει σαν έργο του Πικάσο.Περιμένω το καλοκαίρι που θα είμαι κάτω κ κατόπιν ψάχνω για ένα καλό μάστορα (σπανίζουν στην επαρχία ) . Το τακεγκάβα αλήθεια τι είναι; Δεν θέλω να το κάνω σκοτώστρα EDIT :http://www.takegawa.co.jp τώρα βλέπω περι τίνος πρόκειται και το κακό είναι οτι μου αρέσει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 2 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2009 και αν αντέχει τo 59 μοτέρ τακεγκάβα που θα του ριξεις στη συνέχεια Μέχρι 53mm νομίζω βγάζει η takegawa.. De@th L0rd, άστο όπως είναι ρε συ, τι πορτοκαλιέ χρώματα και αηδίες. Επειδή είναι έτσι όπως είναι τώρα έχει αξία. (λιγκόνια* spotted here) λιγκόνι: Υποκατηγορία κάγκουρα που ασχολείται με παπάκια. Φοράει ζελέ, και το κράνος "δαχτυλίδι" για να μη χαλάει το μαλλί. Φοράει 3 κιλά κολώνια αναμειγμένη με την χαρακτηριστική μυρωδιά της γρασσοσκουριάς. Συνήθως δουλεύει delivery και τα μεροκάματά του τα ξοδεύει σε κόντρες στην Καβάλας. Το βρίζει όλη η γειτονιά επειδή ξερογκαζιάζει όλη την ώρα με την εξάτμιση-μπουρί. Ξέρει σούζα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 2 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2009 γενικα σε τετοιο μηχανακι δεν αξιζει να ριξεις χρηματα (αν ηταν καμια βεσπα ή τιποτα τετοιο συλεκτικο αλλαζει η κατασταση αλλα για παπι δεν αξιζει) το καλυτερο που εχεις να κανεις ςιναι να ασχοληθεις μονος σου, να το λυσεις, να το βαψεις, και σιγα σιγα να το συμαζεψεις ετσι κι αλλιως οτιδηποτε χρειαστεις θα βρεις στο νετ πως να το φτιαξεις, ετσι και πιο πολυ θα ευχαριστηθεις το τελικο αποτελεσμα και δεν θα εχεις πεταξει και λεφτα σε ενα μηχανακι χωρις αξια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 2 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2009 Το μηχανάκι είναι τόσο ιστορικό για τα παπιά όσο ιστορική είναι η βέσπα για τα σκουτεράκια.Μην ξεχνάμε το συγκεκριμένο είναι 28 ετών μηχανάκι και ακόμα αν το βγάλεις στο δρόμο τσουλάει και το αισθάνεσαι σίγουρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 γενικα σε τετοιο μηχανακι δεν αξιζει να ριξεις χρηματα (αν ηταν καμια βεσπα ή τιποτα τετοιο συλεκτικο αλλαζει η κατασταση αλλα για παπι δεν αξιζει) το καλυτερο που εχεις να κανεις ςιναι να ασχοληθεις μονος σου, να το λυσεις, να το βαψεις, και σιγα σιγα να το συμαζεψεις ετσι κι αλλιως οτιδηποτε χρειαστεις θα βρεις στο νετ πως να το φτιαξεις, ετσι και πιο πολυ θα ευχαριστηθεις το τελικο αποτελεσμα και δεν θα εχεις πεταξει και λεφτα σε ενα μηχανακι χωρις αξια. Αχ οι νεοι... πριν το 97' παιδια ''πουλουσαν τo νεφρo τους'' για να αποκτήσουν ενα τετοιο μηχανακι. Για αρχή αγόρασε θα έλεγα εναν οδηγο της haynes για C50 (http://www.haynes.com/products/sfID1/8/sfID2/9/sfID3/62) Εκει θα δείς καλύτερα πως να το λύσεις και να επιδιορθώσεις οτι μπορείς. ΓΙα παράδειγμα την μηχανη αντι για ρεκτιφιε σε μαστορα, ανοιξε την ,αλλαξε ελατήρια-φλάντζες και δοκίμασε την. Γενικα σε μαστορα πανε μονο οτι δεν μπορείς να κάνεις ο ιδιος ή οτι χαλασες... Καλή τυχη και ειμαι σίγουρος πως αξιζει τον κοπο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Φυσικά και είναι ιστορικά μηχανάκια. Αυτα τα παπιά φίλε μου έχουν επιζήσει σε άριστη κατάσταση, γιατί τα καβαλούσε η ήρεμη αλητεία των πρώιμων 80's. Από την άγρια αλητεία (όσοι καβάλαγαν kawasaki kz1000, honda cb750, δίχρονα κλπ.) δεν έχουν μείνει πολλά, ούτε μηχανές, ούτε άνθρωποι. Για να καβαλήσεις τέτοιο μηχανάκι έπρεπε να είσαι κούλ τύπος. Ντυνόσουν ωραία, φόραγες το τζινάκι σου, την άσπρη καλτσούλα, το φαρδύ πουκάμισο, έριχνες τη ζακέτα στους ώμους, το μαλλί κυμάτιζε ανέμελο, τα μάλμπορο στην κωλότσεπη να φαίνονται και πήγαινες για μπιλιάρδο με τους κολλητούς ή κινηματόγραφο με το γκομενάκι. Ούτε φλώρος να φοβάσαι τα δίτροχα, ούτε ζουρλός να καβαλάς φέρετρα με ρόδες. Ηρεμο το 50ρι, σταθερό, χωρίς ξεσπάσματα, με άνετη σέλα, ενέπνεε εμπιστοσύνη και στο γκομενάκι και ανέβαινε πάνω να την πάς βόλτα στο ηλιοβασίλεμα να ούμ. Ετσι έριχνες τα καλά κορίτσια, τα οποία δεν ανέβαιναν στους γκαζιάρηδες επειδή φοβούνταν. Είχες και άλλοθι για να μη βάζεις τις πατόζες πάνω αν σου κόλλαγαν για βόλτα ("δεν τραβάει ρε κοπελιά, πήγαινε στον Τάκη με τη χιλιάρα"). Πηγαινες το γκομενάκι σπίτι, κι αν ήθελες να κάνεις ταρζανιές, σου πρόσφερε κι απ' αυτό το παπάκι. Συμπλεκτάριζες, τραβούσες και σήκωνες ήρεμο καντήλι μπροστά στο μπιλιαρδάδικο για να πουλήσεις μούρη με το σηκωμένο τζιν μέχρι τη μέση της γάμπας και την άσπρη κάλτσα να φεγγοβολάει. Και όλα σε πλήρη έλεγχο, άνοιγες γκαζάκι; σηκωνόταν σιγα-σιγά, πατούσες φρενάκι; έπεφτε, κι αν ήσουν ατζαμής και έφερνες καπάκι και τσαλακωνόταν το σιδερένιο φτερό, δυο χτυπήματα με το σφυρί και ίσιωνε και δε σε έβριζε ο γέρος μετά. Ηρεμος πάπος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Φυσικά και είναι ιστορικά μηχανάκια. Αυτα τα παπιά φίλε μου έχουν επιζήσει σε άριστη κατάσταση, γιατί τα καβαλούσε η ήρεμη αλητεία των πρώιμων 80's. Από την άγρια αλητεία (όσοι καβάλαγαν kawasaki kz1000, honda cb750, δίχρονα κλπ.) δεν έχουν μείνει πολλά, ούτε μηχανές, ούτε άνθρωποι. Για να καβαλήσεις τέτοιο μηχανάκι έπρεπε να είσαι κούλ τύπος. Ντυνόσουν ωραία, φόραγες το τζινάκι σου, την άσπρη καλτσούλα, το φαρδύ πουκάμισο, έριχνες τη ζακέτα στους ώμους, το μαλλί κυμάτιζε ανέμελο, τα μάλμπορο στην κωλότσεπη να φαίνονται και πήγαινες για μπιλιάρδο με τους κολλητούς ή κινηματόγραφο με το γκομενάκι. Ούτε φλώρος να φοβάσαι τα δίτροχα, ούτε ζουρλός να καβαλάς φέρετρα με ρόδες. Ηρεμο το 50ρι, σταθερό, χωρίς ξεσπάσματα, με άνετη σέλα, ενέπνεε εμπιστοσύνη και στο γκομενάκι και ανέβαινε πάνω να την πάς βόλτα στο ηλιοβασίλεμα να ούμ. Ετσι έριχνες τα καλά κορίτσια, τα οποία δεν ανέβαιναν στους γκαζιάρηδες επειδή φοβούνταν. Είχες και άλλοθι για να μη βάζεις τις πατόζες πάνω αν σου κόλλαγαν για βόλτα ("δεν τραβάει ρε κοπελιά, πήγαινε στον Τάκη με τη χιλιάρα"). Πηγαινες το γκομενάκι σπίτι, κι αν ήθελες να κάνεις ταρζανιές, σου πρόσφερε κι απ' αυτό το παπάκι. Συμπλεκτάριζες, τραβούσες και σήκωνες ήρεμο καντήλι μπροστά στο μπιλιαρδάδικο για να πουλήσεις μούρη με το σηκωμένο τζιν μέχρι τη μέση της γάμπας και την άσπρη κάλτσα να φεγγοβολάει. Και όλα σε πλήρη έλεγχο, άνοιγες γκαζάκι; σηκωνόταν σιγα-σιγά, πατούσες φρενάκι; έπεφτε, κι αν ήσουν ατζαμής και έφερνες καπάκι και τσαλακωνόταν το σιδερένιο φτερό, δυο χτυπήματα με το σφυρί και ίσιωνε και δε σε έβριζε ο γέρος μετά. Ηρεμος πάπος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος. Aν και έχω γεννηθεί το '83 μπορώ να θυμηθώ τις καταστάσεις που περιγράφεις.Πολύ νοσταλγία μέσα αλλά πως να το πω θα ήθελα να ήμουν 20 μέσα στο '80.Αξίζει τα λεφτά ο οδηγός της Haynes γιατί φτάνει σχεδόν 50 € με τα μεταφορικά.Και δεν τον έχει και ο θείος γμτ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 2009 Εγω εχω τον οδηγό για Gillera Runner και πραγματικα μπορείς να κανεις ολόκληρη την συντήρηση -επιδιορθώσεις με αυτόν. Αρκει να εχεις κατάληλο μερος και κάποια εργαλεία.Απο παπασωτηριου τον ειχα παρει εγώ, δες μηπως τον εχουν για να ριξεις μια ματια. Ουσιαστικά σου γλιτώνει χρήματα απο μαστορες κτλ, αρκει να εχεις μεράκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.