kostasgr25 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 Η Ιστορία ξεκινάει από το τέλος Οκτωβρίου που αποφάσισα να μετακομίσω...που συνεπάγεται το γεγονός μεταφοράς και της forthnet adsl που είχα στο παλιού μου σπίτι. Έτσι πήρα τηλέφωνο την εταιρία και την ρώτησα τι πρέπει να κάνω και πόσο θα διαρκέσει η μεταφορά και μου είπαν περίπου 20 εργάσιμες και ένα κόστος μεταφοράς. Μεχρι εδώ καλά. Αλλά συγχρόνως είπα να κάνω και μια αναβάθμιση στην γραμμή σε 2play όπου όπως μου είπανε θα έκανε την ίδια διάρκεια. Όμως πέρασαν 20 εργάσιμες και τπτ και έτσι είπα να πάω σε άλλη εταιρία που μου υποσχέθηκαν ότι θα γινόταν σχεδόν αυτόματα. Πήρα πάλι τηλ. να ρωτήσω τι πρέπει να κάνω για να διακόψω την σύνδεση και μου είπαν να συμπληρώσω μια φόρμα και να στείλω μια φωτοτυπία της ταυτότητας μου σε email. Όπως και έκανα τον Οκτώβριο του 2007. Η σύνδεση με την νέα εταιρία (hol) έγινε σχεδόν αμέσως και όλα ήταν μια χαρά μέχρι που συμπληρώθηκε ο πρώτος μήνας όπου μου ήρθε λογαριασμός της forthnet για αυτό το μήνα στο αριθμό του παλιού μου σπιτιού. Τρελάθηκα και τους πήρα τηλ. και τους είπα τι συμβαίνει και μου είπαν ότι και καλά θα το διευθετήσουν ...όμως μάταια, όπως πέρα σαν 10 μήνες και κάθε μήνα τους έπαιρνα τηλ. αλλά κανένας δεν έκανε τπτ. Έτσι πήρα τηλ. την HOL και ζήτησα να μου στείλουν ένα γράμμα που να βεβαιώνει από πότε συνδέθηκα στο δίκτυο τους, όπως και το έκαναν σε πολύ σύντομο διάστημα. Αυτό το έγγραφο το έστειλα πάλι στην Forthnet και τους πήρα και τηλ. όπου μου είπαν οτι το έλαβαν και οτι θα προχωρήσουν στην έκδοση πιστωτικών και είπα πάλι καλά θα λυθεί το πρόβλημα. Όμως μάταια και πάλι και η τελική κατάληξη του θέματος είναι ότι πριν από 4 μέρες με πήρε τηλ. ένας δικηγόρος από την forthnet για την οφειλή μου....είναι δυνατόν;;;; Ξανά πήρα την forthnet και μου είπαν πάλι τα ίδια...ότι και καλά θα τα διευθετήσουν όλα και θα εκδώσουν πιστωτικό αλλά ακόμα δεν έχω κανένα νέο και δεν με έχει πάρει κανένας τηλ. αν και το έχω δώσει πάνω από 10 φορές. Πείτε μου τι άλλο να κάνω;;;;;;;
africa_twin Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων IN.KA (Ινστιτούτο Καταναλωτή) Συνήγορος Του Καταναλωτή Καλό Κουράγιο!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.