Προς το περιεχόμενο

Μηχανικοί VS Τεχνικοί


Xorxhs!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω θα πω παντως πως λυπαμαι φιλους που τελειωνουν Πολ/Μηχ που ειναι αγγουροσχολη και που πλεον με την κριση και τον κορεσμο του επαγγελματος, υπαμοιβονται η βαραν μυγες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Για τον στάρτερ του τόπικ,

Κοίτα τα λεφτά για μία θέση είναι στάνταρ δεν πά να χεις ότι θές.

Ενδεικτικά όμως για τον κλάδο μου,ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός απόφοιτος ΤΕΙ έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος β κατηγορίας του τέστιν 20000 βόλτ,ενώ ένας πολυτεχνιακός άπειρα. Επομένως ο εργοδότης-κατασκευαστής επιλέγει αναλόγως τα συμφέροντά του και τις δουλείες ποιον θα πάρει.

Εν τέλει στο χέρι (βύσμα) του καθενός είναι τι περαιτέρω σπουδές και τι επαγγελματική αποκατάσταση θα έχει.

 

Έντιτ : Τεχνικοί είναι αυτοί που τελειώνουν ΙΕΚ.

Δημοσ.

μου εχετε διαλυσει το topic :P

δε θελω να γινει αντιπαραθεση για το αν τα ΑΕΙ ειναι ανωτερα απο τα ΤΕΙ,αλλά για 2 απλες ερωτησεις που ρωτησα :P

Προφανως οι περισσοτεροι συμφωνειτε οτι για την ιδια θεση πρεπει να πληρωνονται το ιδιο (διαφωνώ,διοτι ο 'μηχανικος' με τον υποτιθεμενο θετικο τροπο σκεψης που του εχει καλλιεργηθει,θα μπορεσει να προτεινει και να εφαρμοσει λυσεις σε προβληματα πολυ πιο ευκολα απο εναν τεχνικο,σε βαθος χρονου)

 

Για το ερωτημα 2) τι εχετε να σχολιασετε?

Δημοσ.
απο οσο γνωριζω αποφοιτος απο πολυτεχνειο εχει MEng (master dld) .To αντιστοιχο απο ΤΕI ειναι ΒΕng.

 

Ντάξει τώρα μη μπλέκεις ξένα συστήματα αξιολόγησης στο παιχνίδι.

Γιατί στο εξωτερικό η δυσκολία από μηχανικό σε μηχανικό διαφέρει...

Αλλά πάνω κάτω αυτό είπα και εγώ,ή τουλάχιστον ήθελα :P

Δημοσ.

Στην Ελλάδα του βάλτου, της ανεργίας, της έλλειψης βαρειάς βιομηχανίας που κανονικά θα έπρεπε οι περισσότεροι να ασχολούνται με τον τουρισμό αφού αυτή είναι η βιομηχανία μας, κοιτάμε πώς μπορούμε να την πούμε στον άλλο, να βγούμε από πάνω ενώ ξέρουμε ότι τα πτυχία μας είναι χωρίς αντίκρυσμα και το περιεχόμενο των σπουδών άνευ ουσίας.

Μού θυμίζει αυτή η συμπεριφορά τού φαντάρου που επειδή κατατάχτηκε την προηγούνη μέρα από σένα το παίζει παλιός!

Κανένα Ελληνικό εκπαιδευτικό ίδρυμα δεν συγκαταλέγεται ανάμεσα στα τριακόσια πιό ξακουστά στον κόσμο και αυτό είναι λυπηρό γιατί πολλές επιστήμες ξεκίνησαν από τούς αρχαίους Έλληνες όπως μαθηματικά, αστρονομία, ιατρική.Και γιαυτό δεν είναι άμοιρο ευθυνών το εκπαιδευτικό σύστημα στο σύνολό του.Και ενώ πολλά παιδιά από ΑΕΙ προσπαθούν αν όχι να μειώσουν τουλάχιστον να υποβαθμίσουν τον ρόλο των πτυσιούχων ΤΕΙ, δεν είναι λίγες οι φορές που πολλοί απόφοιτοι των ΤΕΙ σταδιοδρομούν καλύτερα από αντίστοιχες ειδικότητες του πολυτεχνείου.Και αυτό γιατί η αγορά εργασίας δεν έχει και τόσες απαιτήσεις αφού δεν είμαστε χώρα στην πρωτοπορία (ούτε καν μπορούμε να παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις) της τεχνολογίας και της τεχνικής.

Δεν έχω τελειώσει ΤΕΙ ώστε να θεωρηθώ ότι υποστηρίζω το συνάφι μου αλλά αυτή η έπαρση απο μεριάς των ΑΕΙ δεν θα έπρεπε να υπάρχει γιατί τίποτα από τα δύο δεν βρίσκεται στο επίπεδο που θα έπρεπε.

Η μόνη λοιπόν "περηφάνεια" πού απομένει ε'ιναι να έχει να εξιστορεί κάποιος στα παιδιά και εγγόνια του ότι αρίστευσε στα μόρια και μπήκε στο ΕΜΠ γιά παράδειγμα.Αυτό δεν λέει τίποτα.Απλά διάβασε περισσότερο και μπήκε.Ο σκοπός παραμένει όμως η σταδιοδρομία στη ζωή και στην τελική, η ευτυχία του κάθε ανθρώπου που σίγουρα δεν είναι εξασφαλισμένη.

Συμπέρασμα, διαφορές υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν αλλά να μην προσπαθούμε το μέτρο να το κάνουμε χιλιόμετρο.

Και κάτι τελευταίο.Αν είναι το κράτος να υπολειτουργεί τα ΤΕΙ και να περιορίζει το ρόλο τους ας τα κλείσει.Γιατί έχουν τεράστια λειτουργικά έξοδα και το σύστημα έχει μπεί μέσα γιά τα καλά.Ακούς εκεί να ανοίγει λέει κάποια σχολή σε μιά πόλη έπειτα από απαίτηση των κατοίκων ώστε να υπάρχει τόνωση τοπικής οικονομίας, ενοίκια και γενικά έσοδα των κατοίκων!Το άκουσα πρόσφατα στη Βουλή όταν ένας βουλευτής ζήτησε να μάθει γιατί δεν προχωράει η δημιουργία κάποιας σχολής ΤΕΙ στην περιοχή του ενώ ε'ιχε κάποτε εξαγγελθεί η ίδρυσή της.

Δηλαδή από αυτό καί μόνο φαίνεται η προχειρότητα και η μη αναγκαιότητα πολλές φορές της ίδρυσηγς νέων σχολών.Πώς να πάει μπροστά η εκπαίδευση μετά.Αντί να ενισχυθούν και να λειτουργήσουν σωστά οι υπάρχουσες σχολές θα πρέπει να δημιουργήσουν και άλλες μη αναγκαίες ώστε να περικοπούν έτσι δαπάνες και από τις υπόλοιπες, μόνο και μόνο γιά λόγους πολιτικής?)

Δημοσ.

Και κάτι τελευταίο.Αν είναι το κράτος να υπολειτουργεί τα ΤΕΙ και να περιορίζει το ρόλο τους ας τα κλείσει.Γιατί έχουν τεράστια λειτουργικά έξοδα και το σύστημα έχει μπεί μέσα γιά τα καλά.Ακούς εκεί να ανοίγει λέει κάποια σχολή σε μιά πόλη έπειτα από απαίτηση των κατοίκων ώστε να υπάρχει τόνωση τοπικής οικονομίας, ενοίκια και γενικά έσοδα των κατοίκων!Το άκουσα πρόσφατα στη Βουλή όταν ένας βουλευτής ζήτησε να μάθει γιατί δεν προχωράει η δημιουργία κάποιας σχολής ΤΕΙ στην περιοχή του ενώ ε'ιχε κάποτε εξαγγελθεί η ίδρυσή της.

Δηλαδή από αυτό καί μόνο φαίνεται η προχειρότητα και η μη αναγκαιότητα πολλές φορές της ίδρυσηγς νέων σχολών.Πώς να πάει μπροστά η εκπαίδευση μετά.Αντί να ενισχυθούν και να λειτουργήσουν σωστά οι υπάρχουσες σχολές θα πρέπει να δημιουργήσουν και άλλες μη αναγκαίες ώστε να περικοπούν έτσι δαπάνες και από τις υπόλοιπες, μόνο και μόνο γιά λόγους πολιτικής?)

 

Εχε υπ' οψιν σου οτι, οι βουλευταδες μας, δεν ζητανε να ανοιξουν Πανεπιστημια,

αλλα ΤΕΙ, για 2 πολυ πρακτικους λογους (τους πηραμε χαμπαρι χρονια τωρα...):

- Ευκολοτερα δημιουργειται ΤΕΙ, παρα Πανεπιστημιο, στην καθε κατσικοραχουλα :-D

- Τα ΤΕΙ εχουν υποχρεωτικη παρακολουθηση ετσι δεν παιρνεις πτυχιο με remote!

Πανεπιστημιο βγαζεις διχως να φανε οι τοπικοι προυχοντες απο 'σενα, ΤΕΙ ομως οχι...

Δημοσ.

2)Θα πρέπει να υπάρχει 'προτεραιότητα' σε θέσεις ευθύνης σε μια από τις δυο κατηγορίες?

 

Ναι, πρέπει να υπάρχει προτεραιότητα σε θέσεις ευθύνης.

 

Στο πολυτεχνείο δίνεται μεγάλη βαρύτητα στο θέμα της ασφάλειας και υπευθυνότητας. Πολλοί καθηγητές σε κάθε ευκαιρία μας μιλάγανε για ατυχήματα που έχουν γίνει από λάθη μηχανικών, τις ζημιές και τα θύματα αυτών, και γενικότερα γίνεται πλύση εγκεφάλου ώστε να συνειδητοποιήσει ο μέλλοντας μηχανικός τις ευθύνες του.

 

Υπάρχουν ειδικά μαθήματα με θέμα στην ασφάλεια, και συχνά γίνονται και σεμινάρια με σχετικά θέματα. Ίσως και στα ΤΕΙ να γίνονται, αλλά δεν έχω ακούσει από κανέναν τίποτα σχετικό.

 

Επιπλέον και στην ορκωμοσία παίρνουμε όρκο ότι θα είμαστε συνεπείς κτλ, αντίστοιχο με τον όρκο του Ιπποκράτη στην ιατρική.

Δημοσ.
Στην Ελλάδα του βάλτου, της ανεργίας, της έλλειψης βαρειάς βιομηχανίας που κανονικά θα έπρεπε οι περισσότεροι να ασχολούνται με τον τουρισμό αφού αυτή είναι η βιομηχανία μας, κοιτάμε πώς μπορούμε να την πούμε στον άλλο, να βγούμε από πάνω ενώ ξέρουμε ότι τα πτυχία μας είναι χωρίς αντίκρυσμα και το περιεχόμενο των σπουδών άνευ ουσίας.

Μού θυμίζει αυτή η συμπεριφορά τού φαντάρου που επειδή κατατάχτηκε την προηγούνη μέρα από σένα το παίζει παλιός!

Κανένα Ελληνικό εκπαιδευτικό ίδρυμα δεν συγκαταλέγεται ανάμεσα στα τριακόσια πιό ξακουστά στον κόσμο και αυτό είναι λυπηρό γιατί πολλές επιστήμες ξεκίνησαν από τούς αρχαίους Έλληνες όπως μαθηματικά, αστρονομία, ιατρική.Και γιαυτό δεν είναι άμοιρο ευθυνών το εκπαιδευτικό σύστημα στο σύνολό του.Και ενώ πολλά παιδιά από ΑΕΙ προσπαθούν αν όχι να μειώσουν τουλάχιστον να υποβαθμίσουν τον ρόλο των πτυσιούχων ΤΕΙ, δεν είναι λίγες οι φορές που πολλοί απόφοιτοι των ΤΕΙ σταδιοδρομούν καλύτερα από αντίστοιχες ειδικότητες του πολυτεχνείου.Και αυτό γιατί η αγορά εργασίας δεν έχει και τόσες απαιτήσεις αφού δεν είμαστε χώρα στην πρωτοπορία (ούτε καν μπορούμε να παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις) της τεχνολογίας και της τεχνικής.

Δεν έχω τελειώσει ΤΕΙ ώστε να θεωρηθώ ότι υποστηρίζω το συνάφι μου αλλά αυτή η έπαρση απο μεριάς των ΑΕΙ δεν θα έπρεπε να υπάρχει γιατί τίποτα από τα δύο δεν βρίσκεται στο επίπεδο που θα έπρεπε.

Η μόνη λοιπόν "περηφάνεια" πού απομένει ε'ιναι να έχει να εξιστορεί κάποιος στα παιδιά και εγγόνια του ότι αρίστευσε στα μόρια και μπήκε στο ΕΜΠ γιά παράδειγμα.Αυτό δεν λέει τίποτα.Απλά διάβασε περισσότερο και μπήκε.Ο σκοπός παραμένει όμως η σταδιοδρομία στη ζωή και στην τελική, η ευτυχία του κάθε ανθρώπου που σίγουρα δεν είναι εξασφαλισμένη.

Συμπέρασμα, διαφορές υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν αλλά να μην προσπαθούμε το μέτρο να το κάνουμε χιλιόμετρο.

Και κάτι τελευταίο.Αν είναι το κράτος να υπολειτουργεί τα ΤΕΙ και να περιορίζει το ρόλο τους ας τα κλείσει.Γιατί έχουν τεράστια λειτουργικά έξοδα και το σύστημα έχει μπεί μέσα γιά τα καλά.Ακούς εκεί να ανοίγει λέει κάποια σχολή σε μιά πόλη έπειτα από απαίτηση των κατοίκων ώστε να υπάρχει τόνωση τοπικής οικονομίας, ενοίκια και γενικά έσοδα των κατοίκων!Το άκουσα πρόσφατα στη Βουλή όταν ένας βουλευτής ζήτησε να μάθει γιατί δεν προχωράει η δημιουργία κάποιας σχολής ΤΕΙ στην περιοχή του ενώ ε'ιχε κάποτε εξαγγελθεί η ίδρυσή της.

Δηλαδή από αυτό καί μόνο φαίνεται η προχειρότητα και η μη αναγκαιότητα πολλές φορές της ίδρυσηγς νέων σχολών.Πώς να πάει μπροστά η εκπαίδευση μετά.Αντί να ενισχυθούν και να λειτουργήσουν σωστά οι υπάρχουσες σχολές θα πρέπει να δημιουργήσουν και άλλες μη αναγκαίες ώστε να περικοπούν έτσι δαπάνες και από τις υπόλοιπες, μόνο και μόνο γιά λόγους πολιτικής?)

Πολύ σωστός!!

Αυτή η αντίληψη του πέρασα σε δύσκολη σχολή και καθάρισα είναι για τα γέλια!!Αποτέλεσμα της επιρροής των γονιών μας, τι να κάνεις!!

***αυτόματη ένωση μηνυμάτων***

απο οσο γνωριζω αποφοιτος απο πολυτεχνειο εχει MEng (master dld) .To αντιστοιχο απο ΤΕI ειναι ΒΕng.

Μύδια έχει!!

Αυτό αναγνωρίζεται από το Πολτεχνείο και μόνο, και σωστά!!

Δημοσ.

Δε μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια αντικείμενα, π.χ. η ΣΤΕΦ είναι πιο απαιτητική από ΣΔΟ. ΣΔΟ που είμαι εγώ ( Διοίκηση Επιχειρήσεων) κακά τα ψέμματα το επίπεδο σπουδών δεν το λες και ακριβώς ανώτατου επιπέδου. Βγάζω 8 μέσο όρο ενώ δούλευα παράλληλα και πήγαινα μόνο στα εργαστήρια. Η μόνη "δυσκολία" είναι ότι μαθαίνεις την ύλη τελευταία στιγμή και σε πολλά μαθήματα δεν έχεις βιβλία και πρέπει να ψάχνεις σημειώσεις και ότι οι καθηγητές κρατάνε παρουσιολόγια στις παραδόσεις (:devil: έχει και πολλούς "γλύφτες" σαν τα σχολικά τα χρόνια). Καλούς βαθμούς δε παίρνεις τόσο εύκολα απλά επειδή οι καθηγητές θέλουν να δείξουν έτσι το πόσο αυστηροί είναι και το πόσο "δύσκολο " είναι το επίπεδο σπουδών. Δηλαδή τι πρέπει να πω, ότι είναι επιπέδου Harvard. απλά επειδή σπουδάζω εκεί;:X

 

Δε μπορούμε όλοι να έχουμε τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα, απλά το σύστημα θα έπρεπε να είναι πιο ευέλικτο. Π.χ. εγώ θέλω να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις για το Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ( που δε μπόρεσα να πάω επειδή στο μηχανογραφικό οι επιλογές μου ήταν αναγκαστικά σύμφωνα με το κριτήριο της πόλης, τα απαιτούμενα μόρια για πανεπιστήμιο της επαρχίας τα είχα).

 

Αλλά τα χρόνια είναι πολλά αν συμπεριλάβεις και το πόσο διάστημα καταλήψεων θα έχουμε ( δε μπορεί όλο και κάποια εξεταστική θα χαθεί:devil:). Γιατί να μη μου δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία να μπω χωρίς το σύστημα των πανελλαδικών ή των κατατακτηρίων. Π.χ. Να μπορούσα μετά το πρώτο χρόνο σπουδών στο ΤΕΙ αν παρουσίαζα υψηλές βαθμολογίες να έδινα εξετάσεις στο πανεπιστήμιο (σε εισαγωγικά μαθήματα π.χ. Μίκρο, Μάκρο κ.λ.π.) και αν τα πήγαινα καλά να έπαιρνα τη θέση ενός "τουρίστα" και ο τουρίστας να πήγαινε στο ΤΕΙ:devil::devil:.Ξέρω δε γίνονται αυτά , κουβέντα να γίνεται:-D

 

Επιπρόσθετα, δε μπορούμε να βγάζουμε συμπεράσματα για το επίπεδο της κάθε σχολής ( πέρα αυτής που φοιτούμε εμείς) χωρίς να έχουμε στατιστικά στοιχεία απο αξιολόγηση τμημάτων.:X:X

Δημοσ.
Στα ΤΕΙ μπαινεις ευκολα, αλλα βγαινεις δυσκολα, ενω στα ΑΕΙ μπαινεις δυσκολα κ βγαινεις ευκολα.. (δεν ισχυει βεβαια σε μερικες περιπτωσεις..)

Στα ΤΕΙ μπαίνεις εύκολα και βγαίνεις δυσκολότερα από όταν μπήκες.

Στα ΑΕΙ 1ης δέσμης μπαίνεις δύσκολα και βγαίνεις δυσκολότερα από ότι μπήκες φτύνοντας αίμα ΚΑΙ λόγω ύλης ΚΑΙ κρίως λόγω ανοργανοσιάς και άθλιων συγγραμάτων και καθηγητών!!

***αυτόματη ένωση μηνυμάτων***

μου εχετε διαλυσει το topic :P

δε θελω να γινει αντιπαραθεση για το αν τα ΑΕΙ ειναι ανωτερα απο τα ΤΕΙ,αλλά για 2 απλες ερωτησεις που ρωτησα :P

Προφανως οι περισσοτεροι συμφωνειτε οτι για την ιδια θεση πρεπει να πληρωνονται το ιδιο (διαφωνώ,διοτι ο 'μηχανικος' με τον υποτιθεμενο θετικο τροπο σκεψης που του εχει καλλιεργηθει,θα μπορεσει να προτεινει και να εφαρμοσει λυσεις σε προβληματα πολυ πιο ευκολα απο εναν τεχνικο,σε βαθος χρονου)

 

Για το ερωτημα 2) τι εχετε να σχολιασετε?

Αν θες τη γνώμη μου, πέρνα σε σχολή άμεσης αποκατάστασης στο δημόσιο. Μετά αν θες σποδάζεις και Ιατρική παράλληλα, για την αίγλη σου!!

Έτσι και αλλιώς τα πτυχία στην Ελλάδα δεν έχουν αντίκρισμα, ειδικά των ΑΕΙ.......

και αυτό γιατί το γαμοσύστημα προσαρμόζεται πάντα με τους πολλούς (ΤΕΙ, ΙΕΚ )και αδικεί τους λίγους (ΑΕΙ)!!

Είδες τι πάνε να κάνουν με τα ιδιωτικά. Όλοι οι Τιρίδες και τα Ζαμπόνια θα παίρνουν και επίσημο πτυχίο και θα κάθονται μετά στο δημόσιο.......

Ευτυχώς που το σημαντικότερο κέρδος από μια ανώτερη ακαδημαική μόρφωση (ΤΕΙ και ΑΕΙ) δεν θα καταφέρουνε ποτέ να την αγοράσουν: Την προσωπική πνευματική ανάπτυξη, που θα σε βοηθήσει στη ζωή σου γενικότερα, στις προσωπικές σχέσεις, στο να πάρεις ένα δάνειο με δικούς σου όρους, να ανοίξεις δικιά σου δουλειά , να συμπληρώσεις την δήλωση εφορίας μόνος σου!

Δημοσ.
Στα ΤΕΙ μπαίνεις εύκολα και βγαίνεις δυσκολότερα από όταν μπήκες.

Στα ΑΕΙ 1ης δέσμης μπαίνεις δύσκολα και βγαίνεις δυσκολότερα από ότι μπήκες φτύνοντας αίμα ΚΑΙ λόγω ύλης ΚΑΙ κρίως λόγω ανοργανοσιάς και άθλιων συγγραμάτων και καθηγητών!!

 

Τα ΑΕΙ πρώτης δέσμης ποιά είναι; Εννοείς του πρώτου πεδίου ( Νομική , Φιλολογία κ.λ.π.). Τα άθλια συγγράμματα είναι γενικό φαινόμενο :devil: Μου κάνει εντύπωση πως γράφουν τόσα άτομα βιβλία χωρίς να μπορούν να συντάξουν με σωστό τρόπο προτάσεις, επίσης δε μπορώ να καταλάβω γιατί μόνο στα ελληνικά συγγράμματα συναντάμε τόσα τυπογραφικά λάθη και γενικά τόση προχειρότητα. Επίσης δε μπορώ να καταλάβω πώς κυκλοφορούν τόσοι καθηγητές ανορθόγραφοι:devil::devil: Σε κάθε εξεταστική το ίδιο πράγμα, προσπαθείς να καταλάβεις "τι θέλει να πει ο ποιητής". Ευτυχώς οι εξεταστικές τελειώνουν κάποια στιγμή και μετά μπορείς να διαβάσεις κάποιο σοβαρό ξενόγλωσσο βιβλίο:-D

Δημοσ.

Επιπρόσθετα, δε μπορούμε να βγάζουμε συμπεράσματα για το επίπεδο της κάθε σχολής ( πέρα αυτής που φοιτούμε εμείς) χωρίς να έχουμε στατιστικά στοιχεία απο αξιολόγηση τμημάτων.:X:X

 

Αν δεις την παγκόσμια κατάταξη του Καποδιστριακού και του ΕΜΠ θα κλάψεις. Κανονικά, με τη κρατική χρηματοδότηση θα έπρεπε να ήταν στα τοπ 10. Εδώ το Καποδιστριακό ακούγεται πως έχει τεράστια περιουσία και νοικιάζει διαμερίσματα για 100 ευρώ....ΆΣΤΑ

***αυτόματη ένωση μηνυμάτων***

Τα ΑΕΙ πρώτης δέσμης ποιά είναι; Εννοείς του πρώτου πεδίου ( Νομική , Φιλολογία κ.λ.π.). Τα άθλια συγγράμματα είναι γενικό φαινόμενο :devil: Μου κάνει εντύπωση πως γράφουν τόσα άτομα βιβλία χωρίς να μπορούν να συντάξουν με σωστό τρόπο προτάσεις, επίσης δε μπορώ να καταλάβω γιατί μόνο στα ελληνικά συγγράμματα συναντάμε τόσα τυπογραφικά λάθη και γενικά τόση προχειρότητα. Επίσης δε μπορώ να καταλάβω πώς κυκλοφορούν τόσοι καθηγητές ανορθόγραφοι:devil::devil: Σε κάθε εξεταστική το ίδιο πράγμα, προσπαθείς να καταλάβεις "τι θέλει να πει ο ποιητής". Ευτυχώς οι εξεταστικές τελειώνουν κάποια στιγμή και μετά μπορείς να διαβάσεις κάποιο σοβαρό ξενόγλωσσο βιβλίο:-D

Ανέφερα το προηγούμενο σύστημα με τις δέσμες. Οι καθηγητές μας οι περισσότεροι είναι για το λούτσο, δεδομένης της ΜΗ αξιολόγησης. Ειλικρινά γιατί δε θέλουν αξιολόγηση?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...