Προς το περιεχόμενο

τι καταλαβαινουμε απο τους αριθμους των πακετων κανοντας ενα ping ?


geioannou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λίγο αόριστη η διατύπωση. Εννοείς για ποιους λόγους μπορεί να λάβουμε μικρότερο αριθμό πακέτων ως απάντηση από το μηχάνημα της target IP σε σχέση με τον αριθμό αυτών που εστάλησαν από εμάς... ;

Δημοσ.

οχι μονο αυτο, αλλα και σε σχεση με το time των πακετων....

δηλαδη εαν υπαρχει καθηστερισει που μπορει να οφειλετε κλπ

τι ειναι τα bytes 32 kai ti ta TTL 64.

καποτε τα ειχα κανει στη σχολη αλλα δεν τα θυμαμε πια...

εαν το time αυξανετε κατα 1ms symainei kati ?

κολαει καπου ?

Δημοσ.
εαν υπαρχει καθηστερισει που μπορει να οφειλετε

Στέλνεις ένα πακέτο και λαμβάνεις ένα άλλο σε απάντηση. Ο χρόνος που μεσολάβησε ("round-trip time") εξαρτάται από πολλά υποκείμενα και πολλές συνθήκες.

 

Υποκείμενα:

  • Κατ' αρχήν οι hosts που σχηματίζουν το IP δίκτυο: ο host-αποστολέας, ο host παραλήπτης και οι ενδιάμεσοι routers.
     
  • Στη συνέχεια οι συσκευές και τα μέσα που απαρτίζουν τα φυσικά δίκτυα πάνω στα οποία πατάει το IP δίκτυο, π.χ. Ethernet/ATM/Whatever interfaces, Switches, Hubs, καλώδια. Αν βέβαια εσύ είσαι κάποιος τυχαίος host κάποιου εκτενούς δικτύου σαν το Internet, δε μπορείς να γνωρίζεις τι γίνεται παρά μόνο στο δικό σου φυσικό δίκτυο.

 

Συνθήκες:

 

  • Πόροι σε έλλειψη από οποιοδήποτε από τα υποκείμενα. Αυτοί οι πόροι μπορεί να είναι:
     
    • Επεξεργαστικοί -π.χ. κάποιος router/firewall δεν έχει την επεξεργαστική ισχύ να επεξεργαστεί και προωθήσει πακέτα σε αρκετά μικρό χρόνο, με βάση τον ρυθμό που τα παραλαμβάνει, οπότε αρχίζουν να συσσωρεύονται στην (τυπικά FIFO) "ουρά" περιμένοντας τη σειρά τους, ή και να απορρίπτονται, μετά από κάποιο σημείο.
       
    • Χωρητικότητας -π.χ. κάποιο φυσικό δίκτυο εξυπηρετεί ήδη τον όγκο των δεδομένων που μπορεί να εξυπηρετήσει με τα δεδομένα μέσα και πρωτόκολλα, έχει κορεστεί.

     

    [*]Προβλήματα configuration που προκαλούν π.χ. inefficiencies στο routing

     

    [*]Προβλήματα στο hardware ή το φυσικό μέσο

     

    [*]Ο χρόνος ο οποίος χρειάζονται τα δεδομένα, ακόμη και σε ιδανικές συνθήκες, για να περάσουν μέσα από τα όποια και όσα φυσικά δίκτυα

     

    [*]...

 

Οπότε είναι αρκετά πράγματα που μπορεί να επηρεάζουν την καθυστέρηση -όσο μεγαλύτερο είναι το δίκτυο τόσο περισσότερα και αυτά. Φυσικά πάντα θα υπάρχει κάποια καθυστέρηση, αφού τα πάντα χρειάζονται κάποιο χρόνο για να συμβούν. Το πότε αυτός ο χρόνος είναι αποδεκτός ή το κατά πόσο μπορεί να μειωθεί είναι κάτι που εξετάζεται ανάλογα την περίπτωση.

 

τι ειναι τα bytes 32

Στην ping μπορείς να ορίσεις πόσα bytes θέλεις να στείλει (επιπλέον των headers) στο ICMP echo request. Ο προορισμός θα συμπεριλάβει στην απάντησή του (echo reply) τα ίδια bytes. Αυτό έχει νόημα αν θέλεις να δεις πώς συμπεριφέρεται το δίκτυο σε πακέτα διαφορετικού μεγέθους.

 

kai ti ta TTL 64.
Ο IP header έχει ένα πεδίο "TTL" , το οποίο τυπικά ξεκινάει με τιμή 255 και κάθε φορά που περνάει από ένα router μειώνεται κατά 1 (κανονικά), ενώ όταν φτάσει την τιμή 0 το πακέτο απορρίπτεται και ο τελευταίος ρούτερ επιστρέφει ένα ICMP πακέτο με type 11 ("ICMP time exceeded") και code 0 ("expired in transit"). Αυτό γιατί στην πράξη μπορεί από λάθος να προκύψουν ατέρμονες λούπες, δηλαδή ο ένας router να στέλνει το πακέτο στον άλλον και ο άλλος στον έναν, οπότε, αν δεν υπήρχε ένα όριο, απλά θα καταναλώνονταν πόροι χωρίς νόημα.

 

εαν το time αυξανετε κατα 1ms symainei kati ?

κολαει καπου ?

Επειδή υπάρχουν τόσο πολλοί παράγοντες που καθορίζουν το roundtrip time και αλλάζουν διαρκώς, δε μπορείς να περιμένεις μηδενική απόκλιση σε μεγάλα δίκτυα όπως το internet. Για τέτοια δίκτυα, ειδικά προς απομακρυσμένους προορισμούς (πολλά "hops" μακρυά) 1 ή και 10 ms είναι δικαιολογημένη απόκλιση σε δύο echo requests (βέβαια για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα θα πρέπει να μετρήσεις πολλά echo requests). Σε ένα τυπικό Ethernet LAN η καθυστέρηση είναι 1-2 δέκατα του ms (αν και απ' ό,τι θυμάμαι η ping των Windows αναφέρει με ελάχιστη μονάδα το 1ms), οπότε μια απόκλιση 1+ms μπορεί να δείχνει ότι το δίκτυο δεν αποδίδει τόσο καλά, για τον οποιοδήποτε λόγο (π.χ. κορεσμός χωρητικότητας, όχι τόσο καλά ethernet interfaces/switches/καλώδια κλπ). Βέβαια 1ms είναι ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου, με ανθρώπινα δεδομένα και για σχεδόν όλες τις εφαρμογές δεν είναι χρόνος που έχει σημασία.

Δημοσ.

πολυ αναλυτικο το ποστ που εκανες, μπραβο

 

να ρωτησω ομως κατι που λες σε σχεση με το roundtrip time.

κανοντας ping στην ΙΡ του provider μου βγαζει μεσο ορο 91 time !!!

εαν λες οτι 10 ms είναι δικαιολογημένη απόκλιση τοτε τι να κανω εγω ????

να το πεταξω εξω οπως ειναι μαζι με την συνδεση......? :shock:

παρολα αυτα δεν βλεπω καθηστεριση....

Δημοσ.

91ms ειναι αρκετα μεγαλο ping time και μετα τα 25ms το καταλαβαινεις και στη ταχυτητα. Πτωση ταχυτητος δηλαδη λογω μεγαλου latency που εχει σα συνεπεια retransmissions ή και καποια packet loss και αυτο οφειλεται λογω κακου routing των isp's κυριως, καθως και τοπικα προβληματα, π.χ. spywares στο pc, κακο ρουτερ, κ.λ.π.

Δημοσ.
κανοντας ping στην ΙΡ του provider μου βγαζει μεσο ορο 91 time !!!

εαν λες οτι 10 ms είναι δικαιολογημένη απόκλιση τοτε τι να κανω εγω ????

να το πεταξω εξω οπως ειναι μαζι με την συνδεση......? :shock:

παρολα αυτα δεν βλεπω καθηστεριση....

 

Παίζει δικτυακά παιχνίδια? Χρησιμοποιείς VoIP? Λογικά εκεί θα είναι πιο έντονο το φαινόμενο της καθυστέρησης γιατί αυτές οι εφαρμογές είναι ευαίσθητες στο latency του δικτύου.

Δημοσ.

καταρχην οταν εκανα το ping δεν εκανα χρηση στο τηλεφωνο αλλα ουτε και και στο δικτυο, ποσο μαλλον διαδικτυακα παιχνιδια.

πιστευω πως ειναι προβλημα του provider.

κανοντας ping στους δικους σας provider τι αποτελεσματα περνετε ?

μπας και ειναι γενικοτερο το θεμα...

Δημοσ.
κανοντας ping στην ΙΡ του provider μου βγαζει μεσο ορο 91 time !!!

εαν λες οτι 10 ms είναι δικαιολογημένη απόκλιση τοτε τι να κανω εγω ????

10ms όχι καθυστέρηση' date=' αλλά απόκλιση ανάμεσα σε διαδοχικές μετρήσεις και αυτό περισσότερο σε προορισμούς εξωτερικού.

 

Όμως 91ms είναι πολλά για προορισμούς εντός δικτύου του ISP σου. Συνήθως σε μια DSL η καθυστέρηση με το δίκτυο του ISP είναι 20-30ms, ουσιαστικά δηλαδή μόνο όση επιβάλει η μετάδοση στο ATM δίκτυο. Μπορείς να δεις από πόσους routers ποιων δικτύων περνάς και ποιοι από αυτούς προκαλούν το μεγαλύτερο μέρος της καθυστέρησης (traceroute / tracert).

 

παρολα αυτα δεν βλεπω καθηστεριση....

90ms είναι λιγότερο από 1/10 του δευτερολέπτου. Για τυπικές εφαρμογές δεν είναι εύκολα αντιληπτή καθυστέρηση, για άλλες όπως π.χ. VoIP και Online Games που είπε και ο ilias_t, είναι κάπως -αλλά και πάλι όχι σε σημείο να αποτελεί πρόβλημα-. Βέβαια αν έχεις τέτοια καθυστέρηση εντός του δικτύου του ISP σου, τότε σε εξωτερικούς προορισμούς θα έχεις μεγαλύτερη. Ανάλογα τις εφαρμογές και τις απαιτήσεις σου μπορεί να είναι ή να μην είναι πρόβλημα, πάντως σίγουρα έχεις περισσότερη καθυστέρηση από το συνηθισμένο.

 

κανοντας ping στους δικους σας provider τι αποτελεσματα περνετε ?

20-25ms average σε Vivodi, HOL και Otenet.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...