tmjuju Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2009 Η (μη)Lotus(not) (and that’s not a double negative) ανακοίνωσε Trulli & Kovalainen
FarCry Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 οποτε εφυγε μονο η toyota απο το παιχνιδι. επεστρεψε η lotus και με τους αμερικανους εχουμε περισσοτερες ομαδες για το 2010 :lol: Η Renault θα είναι τελικά στο grid για το πρωτάθλημα της Formula 1, όπως έγινε γνωστό την Τετάρτη (16/12) μέσω επίσημης ανακοίνωσης της γαλλικής ομάδας, η οποία oυσιαστικά προσυπογράφεται και από το νέο κάτοχο του 75% των μετοχών, Gerard Lopez. http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/258306.html Τέλος η γαλλική ομάδα επιβεβαίωσε ότι θα συνεχίσει να προμηθεύει με κινητήρα την Red Bull Racing για τέταρτη διαδοχική χρονιά. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:18 ---------- Θέση στο πρωτάθλημα του 2010 εξασφάλισε ο Ιάπωνας Kamui Kobayashi, ο οποίος βρήκε συμβόλαιο στη BMW Sauber. http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/258412.html
washcloud Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 [/color]Θέση στο πρωτάθλημα του 2010 εξασφάλισε ο Ιάπωνας Kamui Kobayashi, ο οποίος βρήκε συμβόλαιο στη BMW Sauber. http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/258412.html Καλός με φάνηκε αυτός (σε σχέση με τα άλλα τα σχιστοματονεροπλύματα που έχουν βοσκήσει ή βόσκουν, οπωσδήποτε πάντως). Άντε να τον δούμε σαουμπεράτος τί θα κάνει.
minarokeftes Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Ρε σεις Sauber σκέτο δεν θα είναι???
FarCry Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 δε ξερω το σιγουρο παντως ειναι οτι τετοιος οικος ανοχης που θα γινει το 2010 σιγουρα η ferrari θα παρει το πρωταθλημα :-)
tmjuju Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Συνεχίζουν οι φήμες για επιστροφή Σουμάχερ στην Μερσεντές – η οποία έκλεισε sponsorα την Petronas
FarCry Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 UPDATE: Organisers are targetting a 2012 entry into the F1 calendar. :lol::lol::lol::lol::lol: “The agreement with Formula One chief Bernie Ecclestone to give life to the Rome Grand Prix has already been done and signed,” he told Sky Italia. “The appropriate course still has to be defined.”
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Και γιατι τα λολς? Ελπιζω να μη καταργησουν την ιστορικη Monza.
FarCry Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Και γιατι τα λολς? βασικα :-D:-D:-D:-D:-D αυτο ηθελα να βαλω
johnyboy Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 τελικά στην μερσέντες ο σουμάχερ. προδότη.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Για να δουμε τι ψαρια "θα" πιανει με την πρωην Brawn (πρωην Honda )
minarokeftes Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Μόλις άλλαξα ομάδα!!! Shumi θεε πάρε την ΠΑΕ!!!
FarCry Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 τελικά στην μερσέντες ο σουμάχερ. προδότη. καλα συγνωμη πως του περασε τοσο γρηγορα αυχενας? ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΕΛΟΣ Η Φ1 ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΣΚΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
washcloud Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Ε τί να κάνει ρε Φαρ; Να πάει στα 40 του, να διώξει τον Μάσσα; Ή να κοντραριστεί με τον Αλόνσο; Απαυτωθήκανε οι άλλοι για να τον πάρουν στην ομάδα τους. Και ως γνωστόν, ειδικά η Φεράρι, πάντα για ΕΝΑΝ είχε "θέση". Ένας θεός ξέρει τί διάλο πυροτέχνημα είναι πάλι αυτό με την "κανονική επιστροφή" ( ; ) του, δε. Και τεσπα Γερμανική ομάδα είναι η Μερτσεντέ, όχι καμμιά Γιαπωνέζικη (έτσι, περί κάποιας "ηθικής", λέμε) στο κάτω-κάτω. Αλλά και πάλι, λεφτά παίζουν, κονέ παίζουν, υποχρεώσεις και βολέματα παίζουν......Πλάκα κάνουμε; Μιλάτε ακόμα (όχι ότι θα έπρεπε να το κάνετε και ποτέ....για πουθενά........τί φόλα έχετε φάει τεσπα.......) για "φανέλα"; Έλεος. (...Συν το ότι, όταν έτρεχε Φεράρι -και ΜΠΕΝΕΤΟΝ ακόμα- τα έχουμε πει αυτά, ΔΕΝ έτρεχε ΜΟΝΟΣ του : από πίσω είχε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ έναν Brawn, και συνεπώς kick-ass μονοθέσια. Λες να ΜΗΝ τα υπολογίζει ένας πιλότος αυτά; Να κοιτάει απλώς το αλογάκι στα 2 του πόδια, και να βουρκώνει; Εδώ ούτε οι οικογένειες είναι έτσι δεμένες μεταξύ τους) Για την (όποια έχει απομείνει) κάβλα των μονοθεσίων και για κανένα προσπέρασμα έχει νόημα η F1. Kαι για να διακρίνει κανείς εξέλιξη "προσώπων" (οδηγών και άντε και αρχιμηχανικών ή σχεδιαστών). Τα χρώματα και τα τρεηντμαρκς, τί νόημα να έχουν..... Να, αυτός ο Κομπαγιάσης, άμα κάνει καλά τσαλίμια στη Ζάουμπερ, εγώ θα το χαρώ. Διότι κάτι έδειξε φέτος (στα λίγα που έτρεξε), ότι δε πολυμασάει (μπορεί βέβαια τα μισά απ' ό,τι έκανε, να τα έκανε λόγω...βλακείας ακόμα....ποιός ξέρει). Όπως και θα χαρώ, να βλέπω πχ έναν Σουμάχερ στα 40, χωρίς να έχω ποτέ κάποιο κόλλημα με την πάρτη του, να σκίζεται, και να φαίνεται αυτό. Κι ας μη φέρνει και "αποτελέσματα", ακόμη-ακόμη. Όπως πχ χάρηκα φέτος τον Ρούμπενς να δίνει παράσταση στα 40, καθώς και-καλά-αρπάχτηκε από τις μπαριέρες για να μην τον "πατήσει" ο Χάμιλτον στο παρκ φερμέ...Αυτά έχουν νόημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.