Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2009: Νέα, Αγωνες, Δοκιμαστικά


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 570
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

οποτε εφυγε μονο η toyota απο το παιχνιδι. επεστρεψε η lotus και με τους αμερικανους εχουμε περισσοτερες ομαδες για το 2010 :lol::lol::lol:

 

Η Renault θα είναι τελικά στο grid για το πρωτάθλημα της Formula 1, όπως έγινε γνωστό την Τετάρτη (16/12) μέσω επίσημης ανακοίνωσης της γαλλικής ομάδας, η οποία oυσιαστικά προσυπογράφεται και από το νέο κάτοχο του 75% των μετοχών, Gerard Lopez.

 

 

http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/258306.html

Τέλος η γαλλική ομάδα επιβεβαίωσε ότι θα συνεχίσει να προμηθεύει με κινητήρα την Red Bull Racing για τέταρτη διαδοχική χρονιά.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:18 ----------

 

 

 

Θέση στο πρωτάθλημα του 2010 εξασφάλισε ο Ιάπωνας Kamui Kobayashi, ο οποίος βρήκε συμβόλαιο στη BMW Sauber.

 

http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/258412.html

Δημοσ.

[/color]Θέση στο πρωτάθλημα του 2010 εξασφάλισε ο Ιάπωνας Kamui Kobayashi, ο οποίος βρήκε συμβόλαιο στη BMW Sauber.

 

http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/258412.html

Καλός με φάνηκε αυτός (σε σχέση με τα άλλα τα σχιστοματονεροπλύματα που έχουν βοσκήσει ή βόσκουν, οπωσδήποτε πάντως). Άντε να τον δούμε σαουμπεράτος τί θα κάνει.

Δημοσ.

δε ξερω το σιγουρο παντως ειναι οτι τετοιος οικος ανοχης που θα γινει το 2010 σιγουρα η ferrari θα παρει το πρωταθλημα :-):-)

Δημοσ.
τελικά στην μερσέντες ο σουμάχερ.

 

 

προδότη.

 

καλα συγνωμη πως του περασε τοσο γρηγορα αυχενας?

 

ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΕΛΟΣ Η Φ1 ΓΙΑ ΜΕΝΑ

 

ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ

 

ΣΚΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Δημοσ.

Ε τί να κάνει ρε Φαρ; Να πάει στα 40 του, να διώξει τον Μάσσα;

Ή να κοντραριστεί με τον Αλόνσο; Απαυτωθήκανε οι άλλοι για να τον πάρουν στην ομάδα τους. Και ως γνωστόν, ειδικά η Φεράρι, πάντα για ΕΝΑΝ είχε "θέση".

Ένας θεός ξέρει τί διάλο πυροτέχνημα είναι πάλι αυτό με την "κανονική επιστροφή" ( ; ) του, δε.

Και τεσπα Γερμανική ομάδα είναι η Μερτσεντέ, όχι καμμιά Γιαπωνέζικη (έτσι, περί κάποιας "ηθικής", λέμε) στο κάτω-κάτω. Αλλά και πάλι, λεφτά παίζουν, κονέ παίζουν, υποχρεώσεις και βολέματα παίζουν......Πλάκα κάνουμε; Μιλάτε ακόμα (όχι ότι θα έπρεπε να το κάνετε και ποτέ....για πουθενά........τί φόλα έχετε φάει τεσπα.......) για "φανέλα"; Έλεος.

(...Συν το ότι, όταν έτρεχε Φεράρι -και ΜΠΕΝΕΤΟΝ ακόμα- τα έχουμε πει αυτά, ΔΕΝ έτρεχε ΜΟΝΟΣ του : από πίσω είχε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ έναν Brawn, και συνεπώς kick-ass μονοθέσια. Λες να ΜΗΝ τα υπολογίζει ένας πιλότος αυτά; Να κοιτάει απλώς το αλογάκι στα 2 του πόδια, και να βουρκώνει; Εδώ ούτε οι οικογένειες είναι έτσι δεμένες μεταξύ τους)

Για την (όποια έχει απομείνει) κάβλα των μονοθεσίων και για κανένα προσπέρασμα έχει νόημα η F1. Kαι για να διακρίνει κανείς εξέλιξη "προσώπων" (οδηγών και άντε και αρχιμηχανικών ή σχεδιαστών). Τα χρώματα και τα τρεηντμαρκς, τί νόημα να έχουν.....

Να, αυτός ο Κομπαγιάσης, άμα κάνει καλά τσαλίμια στη Ζάουμπερ, εγώ θα το χαρώ. Διότι κάτι έδειξε φέτος (στα λίγα που έτρεξε), ότι δε πολυμασάει (μπορεί βέβαια τα μισά απ' ό,τι έκανε, να τα έκανε λόγω...βλακείας ακόμα....ποιός ξέρει).

Όπως και θα χαρώ, να βλέπω πχ έναν Σουμάχερ στα 40, χωρίς να έχω ποτέ κάποιο κόλλημα με την πάρτη του, να σκίζεται, και να φαίνεται αυτό. Κι ας μη φέρνει και "αποτελέσματα", ακόμη-ακόμη. Όπως πχ χάρηκα φέτος τον Ρούμπενς να δίνει παράσταση στα 40, καθώς και-καλά-αρπάχτηκε από τις μπαριέρες για να μην τον "πατήσει" ο Χάμιλτον στο παρκ φερμέ...Αυτά έχουν νόημα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...