Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2009: Νέα, Αγωνες, Δοκιμαστικά


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρε Φαρ, ο Ράικο στην πρώτη του χρονιά "έφερε πρωτάθλημα" στους "Κόκκινους".

 

το πρωταθλημα ηταν χαρισμενο...γιαυτο μαλλον και το εβαλες σε εισαγωγικα.

επισης η ferrari τον εφερε στην ομαδα της επειδη εκανε παπαδες με την mclaren. ομως τα σκατωσε και γιαυτο τον πεταξαν. αυτο ειναι που δεν καταλαβαινω...και δε φταιει η ferrari γιαυτο γιατι ο massa μια χαρα τα εχει παει συγκριτικα...γιαυτο και κρινω τον οδηγο...ενας οδηγος δε μπορει να εχει μια αποδοση σαν ζειμπεκικο...εχεις τις καμπες και τα υψη αλλα γενικα υπαρχει μια ισσοροπια...αυτη την αποψη εχω

 

ειναι απλο δεν εδειξε το ιδιο παθος για νικη που ειχε δειξει με την mclaren..φαινεται αυτο

 

Οι πρώτοι πχ 10 στην F1, στο ίδιο περίπου καζάνι βράζουνε οδηγικά. Γι' αυτό και δεν τον λες τον Μπάτον "πυροτέχνημα" (...ΑΝ όπως είπα εννοείς το ΠΡΟΣΩΠΟ, κι όχι τα φετεινά αποτελέσματα μέχρι Τουρκία)

 

τον button τον ειπα πυροτεχνημα με βαση τα φετινα αποτελεσματα. η οδηγικη του ικανοτητα δεν αλλαξε ηταν καθαρα το αμαξι. οποιος και να ηταν στη θεση του button τα ιδια θα ελεγα (που δε το αξιζε). δεν εχω κατι με το ατομο του. σου λεω καθαρα απο θεμα ιστοριας. δες button vs barrichello

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 570
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
το πρωταθλημα ηταν χαρισμενο...γιαυτο μαλλον και το εβαλες σε εισαγωγικα.

επισης η ferrari τον εφερε στην ομαδα της επειδη εκανε παπαδες με την mclaren. ομως τα σκατωσε και γιαυτο τον πεταξαν. αυτο ειναι που δεν καταλαβαινω...

...γενικά σαν να μη διάβασες αυτά που έγραψα, και που φωτογραφίζουν όσους επιφανειακά κοιτούν την παρουσία Ράικονεν στη Φεράρι, οπότε.............:P

 

[...τα ίδια και με Μπάτον - και όχι δε πιστεύω ότι "τον μισείς"...Όμως τί να δω βρε; Υποννοείς πως στο πρώτο μισό ρίχνανε τον Μπάρι, και στο δεύτερο τους είχαν επί ίσοις όροις; Συν το ότι αν έχεις "παρακολουθήσει" τον Μπάτον, αλλά γενικά είναι πολύ "ιππότης" : "ό,τι υπάρχει, το λέει". Κι Όταν κερδίζει, κι όταν χάνει. Άρα για 'μενα το να λέει εδώ και κάτι αγώνες "δεν ξέρω τί γίνεται με το ΔΙΚΟ μου αμάξι, αλλά ΔΕΝ τραβάει", δε μου φαίνεται αποποίηση ευθυνών. Άρα κι εγώ δεν ξέρω, αλλά το αμάξι του όντως δεν.

Αν σ' αυτά προσθέσεις προσπάθειες και κάποια "παλληκαρίσια" προσπεράσματα που έχει κάνει στους τελε αγώνες που μένει πίσω στο grid (δεν τρελλαίνομαι, δεν λέω ότι έχει κάνει σούπερ ουάου πράγματα), βγαίνει -μ' ένα αμάξι χωρίς καν ΚERS- ισάξιος οδηγικά της "10άδας" που είπα εκ των πραγμάτων, κι όχι επειδή το λέω εγώ. Όσο με τον Μπάρι, τί περί ιστορίας λες; Επί...Χόντας, στο ίδιο καζάνι βράζανε].

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...γενικά σαν να μη διάβασες αυτά που έγραψα, και που φωτογραφίζουν όσους επιφανειακά κοιτούν την παρουσία Ράικονεν στη Φεράρι, οπότε.............:P

 

χμ εχεις δικιο...δεν τα ειχα διαβασει προσεκτικα :P (αν και δεν συμφωνω στο οτι επειδη υπηρχαν θεματα με την ομαδα θαφτηκαν οι οδηγοι γιατι ο χαμενος εκ των υστερων ηταν μονο αυτος)

 

γιαυτο φοβαμαι και την αποδοση του alonso...ερχεται με μια ιστορια στην πλατη αλλα αν τα σκατωσει μη ριξεις τις ευθυνες στην ομαδα παλι :P

 

τωρα αν παει τελικα ο raiko στην mclaren και ριξει τα αυτα στον hamilton τι θα πεις τοτε?

 

Όσο με τον Μπάρι, τί περί ιστορίας λες; Επί...Χόντας, στο ίδιο καζάνι βράζανε].

 

καλα εγω ελεγα γενικα απο θεμα εμπειριας και stats.. θελω να πω οτι εχει μια πιο σταθερη πορεια πανω κατω φετος σε σχεση με τον button και εχει ιδιο αμαξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμ εχεις δικιο...δεν τα ειχα διαβασει προσεκτικα :P (αν και δεν συμφωνω στο οτι επειδη υπηρχαν θεματα με την ομαδα θαφτηκαν οι οδηγοι γιατι ο χαμενος εκ των υστερων ηταν μονο αυτος)

 

γιαυτο φοβαμαι και την αποδοση του alonso...ερχεται με μια ιστορια στην πλατη αλλα αν τα σκατωσει μη ριξεις τις ευθυνες στην ομαδα παλι :P

 

τωρα αν παει τελικα ο raiko στην mclaren και ριξει τα αυτα στον hamilton τι θα πεις τοτε?

 

καλα εγω ελεγα γενικα απο θεμα εμπειριας και stats.. θελω να πω οτι εχει μια πιο σταθερη πορεια πανω κατω φετος σε σχεση με τον button και εχει ιδιο αμαξι...

 

(έκλεισα κατά λάθος τον browser καθώς είχα γράψει "αρκετά"....!$@!#^@)

(..τεσπα....Πάμε πάλι, με...μισή καρδιά τώρα...)

 

!@&%$#!@^%#@!

 

 

γιατι ο χαμενος εκ των υστερων ηταν μονο αυτος

Ο Ράικος είναι 3 χρόνια τημ-μέητ του Μάσσα.

Φέτος ξέρουμ' ότι ΚΑΙ οι δυο πήραν τ' ....... μου, λόγω διαχυτών κτλ.

Πέρυσι προς το τέλος της σαιζόν, "δόθηκε βάρος" στον Μάσσα, μιας και μαθηματικά μόνο αυτός μπορούσε να πάει για τίτλο, σε κόντρα με Χαμ.

Η πρώτη τους χρονιά μαζί, ήταν το ακριβώς ανάποδο - με τη διαφορά ότι την πρώτη που ήταν "μαζί", ο Ράικο ΕΙΧΕ βγει πρωταθλητής.

 

Οπότε πώς λες το αποπάνω;

 

Φαρ, το ξαναλέω, μόνο οι "Φεραρικοί" (στην περίπτωση που μιλάμε για Φεράρι εννοώ) δεν υπάρχει περίπτωση να ΜΗΝ τα ρίξουν στον πιλότο, αλλά στην ομάδα.

Ο Μάσσα ήταν ανέκαθεν ό,τι πχ είναι ο Σχορστανίτης για την Εθνική μας Μπάσκετ :

Κάτι σα μασκώτ (και μετά τη φετεινή "ζημιά" του, δεν το έχω καθόλου απίθανο να τελειώσει -όποτε τελειώσει- καριέρα στους Κόκκινους, ως ένας άλλος Μπαντοέρ : ως δοκιμαστής δλδ). Τον Μάσσα δεν υπήρχε περίπτωση να τον πιάνανε στο στόμα τους. "Τί να πουν μωρέ για το παιδάκι" (...τώρα, μόλις τώρα, θυμήθηκα και το "Felipe baby" του Σμέντλευ...:-) ).

Άλλο όμως ο Ράικος. Άμα δεν απαύτωνε και δεν έδερνε, θα τον έπαιρνε και θα τον σήκωνε. Και οκ, για την ακρίβεια δεν τον πήρε και δεν τον σήκωσε ποτέ καν. Απλά έντονη γκρίνια έπεσε, και γενική όχι αντιπάθεια...αλλά μη-συμπάθεια.

Αλλά είπαμε, ο Ράικο είναι από τους καλύτερους οδηγούς F1. Tαχυδακτυλουργός όμως, ΔΕΝ είναι, πώς να το κάνουμε. Χωρίς "ομάδα" από πίσω (νομίζω δεν έχεις συνειδητοποιήσει τί σόι "καμμένη γη παρέλαβε" ο Ράικο, με το που πήγε Φεράρι. Στο 'πα και πριν, ΔΕΝ με διάβασες καλά...) τί να κάνει;

 

[Το '06, ΔΕΝ "απλά σταμάτησε ο Σουμάχερ". Η ομάδα ανθρώπων που "ευθυνόταν" για την "παντοκρατορία" των τελευταίων ετών, με κορωνίδα της τον Σούμι, ΣΚΟΡΠΙΣΕ λέμε. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟ το ότι το πιτ-τημ έκανε για 2 χρόνια τη μία παχιά μετά την άλλη! Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ δε, ήταν λόγος για να τραβάνε τα μαλλιά τους ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΛΑΚΡΟΙ (...βρε ΣΙΓΟΥΡΑ τα έχεις ζήσει αυτά; Τα ΕΧΕΙΣ προσέξει; ). Πότε ρόδες δε μπαίνανε στη θέση τους, πότε ρόδες ΦΕΥΓΑΝΕ απ τη θέση τους, πότε κινητήρες σκάγανε, πότε κιβώτια γινόντουσαν νιμού, πότε ηλεκτρονικά γινόντουσαν λοσκώ, πότε όλοι βάζανε βρόχινα αλλά αυτοί πιο μάγκες βάζαν στεγνά, πότε οι άλλοι βάζαν στεγνά αλλά αυτοί πιο μάγκες βάζανε βρόχινα, έκραζε όλος ο κόσμος αλλά αυτοί στον κόσμο τους - με αποκωρύφωμα να "στοιχίσουν" το πρωτάθλημα πέρσι στον Μάσσα, με την απιστευτωσιά της Σιγκαπούρης.

Φαρ, δεν υπερβάλλω, το κληροδότημα της φυγής του Brawn απ' τη Φεράρι, ήταν ένα ΤΣΙΡΚΟ. Μη σου πω "καλά που είχανε κι έναν Ράικονεν", και πήραν κι ένα πρωτάθλημα το 7. Διότι το ΠΗΡΑΝΕ. Τί κόλλημα έχεις φάει με το "χαρισμένο"; Η παπάρα που έφαγε η Μακ, την επηρρέασε ΜΟΝΟ στο κατασκευαστών].

 

 

...Πήγε στη Μαλαισία (για Ράικο λέμε πάντα) και τσίμπησε παγωτάκι και cola σε βερμούδα, και βουήξανε οι φυλλάδες.

Γιατί να μην πάει, είχανε τελειώσει όλα (και μάλιστα κάτι είχε πάρει τ' αυτί μου, ότι δεν ήταν απλά γούστο, "έπρεπε" να ρίξει τη θερμοκρασία του σώματος κτλ -κάτι σχεδόν σαν ιατρική εντολή- μιας και η Μαλαισία είναι κόλαση, και δεν είναι καν Βραζιλιάνος αυτός, συνηθισμένος δλδ οργανισμός σε κάψες κτλ).

Το "φαίνεσθαι" θα μου πεις. Άμα δε χτυπιέται σαν τον Ξανθόπουλο για κα'να 2ήμερο, είναι "ρεμάλι".

(Κι άμα το 'κανε ο Μάσσα, σίγουρα θα λέγανε απλά "αχ το καϋμένο, κάψωσε!")

 

Τον Ράικονεν ΔΕΝ τον σούταρε η Φεράρι (για του χρόνου).

Πάνω απ' ολα, ο ίδιος (μιας και η ομάδα είχε δεσμευτικό συμβόλαιο μέχρι ΚΑΙ το 11) αποφάσισε να την κάνει για Μακλάρεν. Γενικώς απ' την αρχή δεν έδεσε το γλυκό, και λογικά κάπου στα τελειώματα -με την αφορμή του Αλόνσο να εγκαταλείψει την ΠΛΕΟΝ ψόφια μετά τα "Μπριατορικά", Ρενώ, συν την δυσαρέσκεια της Μακ στο πρόσωπο του Κοβαλάινεν- τα βρήκανε "κοινή συναινέσει", κι έτσι 2 ομάδες ΚΑΙ 2 πιλότοι, γίνανε χαρούμενοι.

Αν κάποιος σουτάρεται, αυτός είναι ο Χέικι.

 

 

Περί Αλόνσου που λες :

Ειλικρινά, I haven't the foggiest, old chap.

Για το τί δλδ σκατά θα κάνει στη Φεράρι.

ΟΛΑ εξαρτώνται τί θα βρει εκεί.

Φέτος, αν εξαιρέσει κανείς την *μπιπ* που φάγανε διάφοροι λόγω διαχυτών μπλαμπλα, "το επιτελείο της Φεράρι" έδειξε να συμμαζεύεται. Τραγικά πιτ-στοπατζίδικα λάθη δεν υπήρξαν, η Φεράρι ήταν απ' τις λίγες που το πάλαιψαν από "νωρίς" με τη φάση "μας τημπέφτουνε με διαχύτες οι άλλοι", ακόμα κι ο Ράικονεν φαινόταν φέτος, παρ' όλο που ήταν χαμένη από χέρι η υπόθεση, να σκίζεται λίγο πιο εμφανώς από πέρσι, γενικώς έδειχνε η ομάδα σαν ομάδα να είναι σε καλό δρόμο, παρά το πιώσιμο. Κι όλα τα προηγούμενα είναι ενθαρρυντικά ότι θα βρει "καλό κλίμα" (φτάνει να μην τη ρημάξει κι αυτήν με την...κατσικοποδαριά που ΜΟΙΑΖΕΙ να κουβαλάει πάνω του :P). Aπό 'κει και πέρα, ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ τί σόι μονοθέσιο "χτίζει" η Φεράρ για το 10.

Υποθέτω πως θα τα "μάθουμε όλοι", λίγο μετά την αρχή του νέου έτους.

ΣΥΝ το ότι δεν ξέρω τί σκ.... ακριβώς θα γίνει με νέους κανονισμούς.

U see my dear Watson, είναι πολύπλοκο το ζήτημα. Δεν πάει απλά "ο Αλόνσο κουβαλάει ιστορία". Ποιά δλδ; Τα 2 σερί; Σο; Εκτός του ότι 2 σερί δεν είναι "ιστορία", πού ήταν αυτή η "ιστορία", πέρσα και φέτο; Α;

..."ΔΕΝ παίρνει όμως η ιστορία νίκες και πρωταθλήματα", γι' αυτό μη μου...λες ιστορίες.

 

Ο Αλόνζος είναι όντως ένας από τους "10" που λέγαμε. Γι' αυτό και ΟΠΟΥ πάει, ΕΙΝΑΙ εγγύηση ότι ΟΔΗΓΙΚΑ το μονοθέσιό του, θα ΕΙΝΑΙ ψηλά. Αν η ΟΜΑΔΑ είναι μέτρια όμως, μέτρια αποτελέσματα θα παίρνει. Αν είναι κακή, κακά. Κι αν είναι καλή, μέχρι και πρωτάθλημα. ΑΥΤΑ όμως, ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. Στην πορεία.Το πόσο καλή δηλαδή δουλειά κάνει η ομάδα (που πχ η της Φεράρι στέρησε τίτλο του Μάσσα πέρσι που λέγαμε), ή όχι. Μη μου λες λοιπόν "τί θα σου λέω του χρόνου". Αυτά που θα ΥΠΑΡΧΟΥΝ θα σου λέω - κι έχω μια god-damn τάση (ως Τάσος) να ΠΡΟΣΕΧΩ τη λεπτομέρεια...

Κι όχι να τα βλέπω άσπρο ή μαύρο.

Ή στην συγκεκριμένη περίπτωση κόκκινο ή μαύρο :P

 

 

 

PS :

τωρα αν παει τελικα ο raiko στην mclaren και ριξει τα αυτα στον hamilton τι θα πεις τοτε?

Δε σε πιάνω.

Elaborate.

 

 

PS2 :

καλα εγω ελεγα γενικα απο θεμα εμπειριας και stats

?

εμπειρίας, τί εμπειρίας.

...Ετών στην F1;

And.....?

(...oύτ' εδώ πιάνω τί θες να πεις)

 

 

PS3

ελω να πω οτι εχει μια πιο σταθερη πορεια πανω κατω φετος σε σχεση με τον button

??....αυτό πάλι, απο πού προκύπτει;

Όχι απ' τη βαθμολογία βέβαια.

...Ούτε από τις φορές που έχασε θέσεις στο starting grid o κατά τ' άλλα αξιόλογος και συμπαθής Μπάρι, yes?

 

 

Xbox :P

και εχει ιδιο αμαξι...

...είπαμε : όχι, ΔΕΝ έχουν το "ίδιο αμάξι". Το ότι γράφει "Brawn GP" και στα 2, δε σημαίνει ότι είναι "το ίδιο" (...καλέ μου, έχουν γενικά ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ TEAM ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, o κάθε πιλότος....Και ναι μεν δεν "κρύβονται" και μεταξύ τους, αλλά

α) ανάλογα αν υπάρχει απόφαση από την ηγεσία ΑΝ θα πέσει το βάρος στο ΕΝΑ μονοθέσιο/πιλότο

β)...δεν παύουν να είναι δύο ξεχωριστές ομάδες εντός της ομάδας, συν το ότι "ό,τι ταιριάζει στον ένα πιλότο με το μονοθέσιο", δεν ταιριάζει πάντα κι απαραίτητα στον άλλον....Το fine tunning που γίνεται, είναι absolute freakism - ακόμα και κατά την εξέλιξη του αγώνα...Και σκέψου ότι μιλάμε για δέκατα κερδισμένα ή χαμένα στον γύρο...Δεν ξέρω αν το πιάνεις τί εννοώ με αυτά...

 

Ο Μπαρικέλο φέτος, ΔΕΝ "διαμαρτυρήθηκε" ποτέ για "σκάρτο μονοθέσιο". ΜΟΝΟ για "σκάρτη στρατηγική" (μία φορά - ΓΙΑ μία φορά........αλλά "ΚΑΛΗ"). Ο Μπάτον όμως ναι.

 

Τα πιο πάνω μου λένε ότι είχανε "ίδιο αμάξι", μέχρι την Τουρκία. Από 'κει και πέρα, ο Μπατ έχει........."ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ".

 

 

...ΘΕΛΩ στα πιο πάνω να προσθέσω ότι δέχομαι πως δεν είσαι "εναντίον" Ράικο και Μπατ, όπως το λες - αλλά έχω την αμυδρά υποψία πως...εκτός του ότι γενικώς "διαβολοδικηγορείς" στο φόρουμ

(παραδέξου το....obvious devil's advocate is obvious...:P) - είσαι λίγο ΚΑΙ φάση "δεν είμαι με τις φίρμες...ΑΛΛΑ, ΕΙΜΑΙ με τα underdogs".

Και στην προκείμενη, οι "μούρες" ΕΙΝΑΙ οι Ράικο και Μπάτον...Σ' έχω λάθος; :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα είμαι περιλιπτηκός γιατί έχω διάβασμα!

 

Γιατί ρε γαμώτο τον Alonso, γαμώ το κέρατο μου, γαμώ!!! Τόσοι καλοί οδηγοί ρε γαμώτο! Γιατί αφήνεις το Vettel να υπογράψει καινούριο συμβόλαιο με τη Red Bull? Γιατί αφήνεις το Rosberg? Για τον αλήτη το φραγκοφονία? Δεν φτάνει που έφερε ισοπαλία η Bayern με τους πεθαμένους από την Ιταλία, γυρίζω σπίτι και διαβάζω αυτό! Πάει το βράδυ μου! Οχι τον Alonso ρεεε...

 

Το χειρότερο είναι ότι η Ferrari θα παρουσιαστεί ανανεωμένη του χρόνου (εξέλιψη της F2010 έχει ήδη αρχίσει, δεν παίζει να βρεθεί και άλλη πουστιά όπως αυτή με τους διαχύτες) και μιας και ο Alonso είναι (δυστηχώς) καλός οδηγός θα πάρει και πρωτάθλημα το κωλοπαίδι! In Massa we trust!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PS :

 

Δε σε πιάνω.

Elaborate.

 

λεω εαν ο raiko αρχισει να κανει τους παπαδες που δεν εκανε με τη ferrari ξαφνικα τι θα πεις?

 

δεν ειπα εγω οτι ειναι μια χαρα η ομαδα απλα λεω οτι περσυ και φετος ο μασσα ηταν καλυτερος...με την ιδια κατεστραμμενη ομαδα! η επισπευση του συμβολαιου κατα 1 χρονο εγινε απο την φερραρι και οχι απο τον ραικο

 

PS2 :

 

?

εμπειρίας, τί εμπειρίας.

...Ετών στην F1;

And.....?

(...oύτ' εδώ πιάνω τί θες να πεις)

 

ναι αγωνιστικης/ οδηγικης εμπειριας

 

PS3

 

??....αυτό πάλι, απο πού προκύπτει;

Όχι απ' τη βαθμολογία βέβαια.

...Ούτε από τις φορές που έχασε θέσεις στο starting grid o κατά τ' άλλα αξιόλογος και συμπαθής Μπάρι, yes?

 

αποκλιση. o barrichello παιζει γυρω στο 3. ο button ομως απο το 1 που ηταν σερι στους μισους αγωνες τελειωνει στο 5-7. ο barrichello συνεπως ειναι πιο σταθερος δεν κανει ζεμπεκιες αυτο ηθελα να πω. αν κανεις στατιστικη κατανομη μπορει να παιζουν και οι 2 πανω κατω στο ιδιο μεσο αλλα η συσπειρωση του ενος ειναι μεγαλυτερη, το δειγμα ειναι συγκεντρωμενο γυρω απο το μεσο

 

button

 

AUS

1 MAL

1‡ CHN

3 BHR

1 ESP

1 MON

1 TUR

1 GBR

6 GER

5 HUN

7 EUR

7 BEL

Ret ITA

2 SIN

5

 

barrichello

 

AUS

2 MAL

5‡ CHN

4 BHR

5 ESP

2 MON

2 TUR

Ret GBR

3 GER

6 HUN

10 EUR

1 BEL

7 ITA

1 SIN

6

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:16 ----------

 

...είπαμε : όχι, ΔΕΝ έχουν το "ίδιο αμάξι". Το ότι γράφει "Brawn GP" και στα 2, δε σημαίνει ότι είναι "το ίδιο" (...καλέ μου, έχουν γενικά ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ TEAM ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, o κάθε πιλότος....Και ναι μεν δεν "κρύβονται" και μεταξύ τους, αλλά

α) ανάλογα αν υπάρχει απόφαση από την ηγεσία ΑΝ θα πέσει το βάρος στο ΕΝΑ μονοθέσιο/πιλότο

β)...δεν παύουν να είναι δύο ξεχωριστές ομάδες εντός της ομάδας, συν το ότι "ό,τι ταιριάζει στον ένα πιλότο με το μονοθέσιο", δεν ταιριάζει πάντα κι απαραίτητα στον άλλον....Το fine tunning που γίνεται, είναι absolute freakism - ακόμα και κατά την εξέλιξη του αγώνα...Και σκέψου ότι μιλάμε για δέκατα κερδισμένα ή χαμένα στον γύρο...Δεν ξέρω αν το πιάνεις τί εννοώ με αυτά...

 

ρε ελεος ξερω οτι δεν εχουν ιδιο αμαξι ετσι το ειπα....αφου δε μπορεις να κανεις συγκριση...μπορεις να πεις ομως οτι και οι 2 εχουν τα ιδια εξαρτηματα. ειναι σαν να σου δινω δυο ιδια pc και εσυ να μπορεις να κανεις παραπανω overclock απο εμενα...το hardware και στα 2 αμαξια ειναι το ιδιο...οι ρυθμισεις και το σεταρισμα αλλαζει....τεσπα καταλαβαινεις τι θελω να πω

 

 

Ο Μπαρικέλο φέτος, ΔΕΝ "διαμαρτυρήθηκε" ποτέ για "σκάρτο μονοθέσιο". ΜΟΝΟ για "σκάρτη στρατηγική" (μία φορά - ΓΙΑ μία φορά........αλλά "ΚΑΛΗ"). Ο Μπάτον όμως ναι.

 

τωρα εσυ τα πιστευεις αυτα? σεναρια συνομωσιας να ριξουν τον Button απο το θρονο? ε μη χεσω :P

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:19 ----------

 

είσαι λίγο ΚΑΙ φάση "δεν είμαι με τις φίρμες...ΑΛΛΑ, ΕΙΜΑΙ με τα underdogs".

Και στην προκείμενη, οι "μούρες" ΕΙΝΑΙ οι Ράικο και Μπάτον...Σ' έχω λάθος; :-)

 

 

φυσικα. δεν ειμαι με το μερος κανενος οδηγου πλην του schumi (παρελθον). τωρα ειμαι ferrari σκετο....οποτε δεν εχω κανενα λογο να θαψω καποιον...απλα λεω οτι πιστευω. αν ειχε δειξει μια απο τα ιδια και ο μασσα θα ελεγα τα ιδια και για εκεινον

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:22 ----------

 

Το χειρότερο είναι ότι η Ferrari θα παρουσιαστεί ανανεωμένη του χρόνου (εξέλιψη της F2010 έχει ήδη αρχίσει, δεν παίζει να βρεθεί και άλλη πουστιά όπως αυτή με τους διαχύτες) και μιας και ο Alonso είναι (δυστηχώς) καλός οδηγός θα πάρει και πρωτάθλημα το κωλοπαίδι! In Massa we trust!!

 

 

καλα ναι δε παιζει η φερραρι να τα σκατωσει δευτερη συνεχομενη χρονια παιζεται σοβαρα η φημη της....αλλα φοβαμαι και λιγο τα αμερικανακια....ειναι νεα σοδια....να δουμε πως θα παιξουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Σπέρα διαβαστερέ...:-)

 

Aπ' ό,τι είδα, πήγε στραβά η μέρα σου (το λιγότερο αθλητικά), και μάλλον δεν είσαι για...προσγειώματα, αλλά :

 

Τη φάση Αλόνσο-Φεράρι την συζητάνε από πριν καν πάει στη Μακλάρεν...

Συν το ότι στο..."(γενικό) οπαδικό υποσυνείδητο", έχει περάσει το ότι "είναι οδηγάρα" και ίσως το ότι "είναι ο καλύτερος!".

Στη Φεράρι ειδικά, που ανέκαθεν "σέρνει μαζί της" αυτό το μεσογειακό του "ας πάρουμε τον καλύτερο!" (...τον καλύτερο γκολτζή, τον καλύτερο οδηγό, κτλ) (...χαρακτηριστικός ήταν την Κυριακή, στον ΑΝΤ1,ο "λόγος" του Μοντετζέμολο, για την παρουσίαση της νέας 458,για να καταλάβει κανείς τί εννοώ : τα επίθετα που χρησιμοποιούσε για την περιγραφή "του νέου τους δημιουργήματος", δίναν και παίρναν' αφειδώς - ενδεικτικό αυτού ακριβώς του ταμπεραμέντου) τα τελευταία χρόνια ακούγεται ως σχεδόν "προφητεία". " Ήταν θέμα χρόνου " λοιπόν.

Κι αν δεν είχε υπάρξει κι αυτή η "μη-συμπάθεια" που είπα προς το πρόσωπο του Ράικονεν, τα πράγματα δε θα ήταν έτσι - υπήρξε όμως. Γι' αυτό και τον Αλόνσο τον συζητάνε από πέρσι-μη πω απ' το 07 κι όλας...

Όλοι λέγανε για τότε που λήγει το συμβόλαιο του Κίμι με τη Φεράρι, κι όλοι λέγανε μπας και γίνει και τίποτα πιο νωρίς".

Ε έστω και...αργά, ορίστε που έγινε πιο....νωρίς.

 

Περί Βέττελ : Μάλλον "έχουν πολύ καλή συνεργασία με την RΒ".

Οπότε λίγο δύσκολο (καθαρά δική μου "εκτίμηση"), να το διαλύσουνε. Γενικώς πρέπει "κάτι κάπου να βρωμίσει", για να λυθεί μια συνεργασία. "Καλά" τα πάει Ο Βέττελ, ανοδική η φάση του τημ της RB..........οπότε αυτό που "προβλέπω" εγώ, είναι το 2010 : Αν ΔΕΝ πάει "ένα σκαλί πιο πάνω", από το φετεινό "άλμα" της η RB, ή αν έστω δεν μείνει δευτερότριτη, νομίζω θα "βρωμάει" για τον Βέττελ η φάση. Αν απ' την άλλη ο Βέττελ, δεν "ωριμάσει" και δεν βελτιώσει τα "σημάδια αδυναμίας" που σε ΑΡΚΕΤΕΣ φάσεις έδειξε φέτος (γιατί γενικά είχανε ΠΟΛΥ δυνατό μονοθέσιο, κι όμως σε φάσεις "έμενε πίσω"),,,τότε θ' αρχίσει να κρυώνει το πράμμα από μεριάς RB, ΕΦ' ΟΣΟΝ συνεχίζει η ανοδική της πορεία ως τημ, πλην του οδηγού εννοώ. Γενικά πιστεύω όμως πώς "και οι 2 θα συνεχίσουν ανοδικά", και Βέττελ, και RB. Kαι πιό πιθανό μου φαίνεται να πάρει ως "Ταύρος" ο μικρός το 1ο του πρωτάθλημα, παρά σαν κάτι άλλο. Αλλά αυτό είναι απλά μια αίσθηση.

IN OTHER WORDS : O ΒΕΤΤΕΛ ΕΧΕΙ (όπως κι είχε) "ΣΧΕΣΗ" :P

 

Πού ν αφήνει τους γάμους, να τρέχει στα πουρνάρια της Φεράρι (διότι το 07 τσίμα-τσίμα πήρε αυτή πρωτάθλημα, το 08 πήρε κάκαλα - κι έγινε και γενικό θέαμα, αρχίζοντας από το πιτ-τημ, και φτάνοντας μέχρι τον...μπαμπά του Μάσσα). Κάλιο redbul και στο χέρι λοιπόν, γιατί ποιός εγγυάται τί θα κάνουν τ' αλογάκια το 10. Εγώ πάντως έτσι θα σκεφτόμουν αν ήμουν Βέττελ. Οπότε μη σκας βρε Στέφεν, δεν επρόκειτο να γίνει.

 

...Με τον Ρόσμπεργκ δεν ξέρω τί παίχτηκε/παίζεται, αλλά είπαμε : η Φεράρι ΘΕΛΕΙ "ονόματα". Κι ενώ "ο Φινλανδός με το γερμανικό διαβατήριο" που έχει ψωμοτύριο ο Πουρναράκης κι εκνευρίζει (ε δεν είπα ποτέ πως είναι τέλειος...ΕΧΕΙ διάφορα σπαστικά...:P), είναι απ' τους τοπ οδηγούς, ΟΝΟΜΑ ακόμα ΔΕΝ είναι...Διότι καλώς ή κακώς, όνομα...αποκτάς, όταν κερδίσεις πρωτάθλημα, δεύτερη θέση, κτλ...Όταν δηλαδή τρέχεις στις "τοπ" ομάδες. Και η Williams δεν είναι στην κορυφή αυτά τα χρόνια.

 

...Όπου ακούς πολλή εξέλιξη βέβαια, κράτα και μικρό καλάθι...

Είπαμε : η Φεράρι είχε βγει επί Brawn, Byrne, Schumacher και Todd από πολυετή αφάνεια. Φύγαν' όλοι αυτοί - τελείωσε το παραμύθι. Δεν φέρνουν τα "ονόματα" τ' αποτελέσματα. Οι άνθρωποι τα φέρνουν (σε συνδιασμό ΚΑΙ με τα λεφτά :P). Κι ένας Αλόνσο, όσο και κούκου να κάνει την Άνοιξη, δεν θα την φέρει κι απαραίτητα για την Φεράρι... Πιο πολύ ΜΑΚΛΑΡΕΝ βλέπω για του χρόνου εγώ :-)

 

 

 

*...και μια διευκρίνηση : η φάση με τους "διαχύτες" φέτος, πουστιά από που κι ως πού;

Μαλακία ήταν.

Και συκεκριμένα, των "μεγάλων" ομάδων, που γράψανε στα παπάρια τους τον Brawn, όταν αυτός από το 08 τους έλεγε να αποσαφηνιστούν οι κανονισμοί του 09, για να μην υπάρχουν γκρίνιες (και τιμωρίες βέβαια). Πιαστήκανε μαλάκες κοντολογίς - ΔΙΣ μάλιστα, από τη στιγμή που εφεσίδικα κι εφετζίδικα, μέχρι και στη FIA το καταγγείλανε, αλλά βεβαίως και ήταν εντός κανονισμών. Φταίνε όσοι ήταν πιο διορατικοί; Άλλωστε αυτό είναι η F1 : να κάνεις τεχνολογικές μαγκιές, για να βρεθείς πιο μάγκας. Πουστιές ΕΧΟΥΝ υπάρξει στο παρελθόν (και συνήθως εξυπηρετούν ΜΙΑ ομάδα - Williams παλιά με "ενεργητική ανάρτηση", Renault πριν κάτι χρονάκια με "αεροδυναμικά βοηθήματα")......η φετεινή φάση όμως είπαμε ήτο...μαλακία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

*...και μια διευκρίνηση : η φάση με τους "διαχύτες" φέτος, πουστιά από που κι ως πού;

Μαλακία ήταν.

Και συκεκριμένα, των "μεγάλων" ομάδων, που γράψανε στα παπάρια τους τον Brawn, όταν αυτός από το 08 τους έλεγε να αποσαφηνιστούν οι κανονισμοί του 09, για να μην υπάρχουν γκρίνιες (και τιμωρίες βέβαια). Πιαστήκανε μαλάκες κοντολογίς - ΔΙΣ μάλιστα, από τη στιγμή που εφεσίδικα κι εφετζίδικα, μέχρι και στη FIA το καταγγείλανε, αλλά βεβαίως και ήταν εντός κανονισμών. Φταίνε όσοι ήταν πιο διορατικοί; Άλλωστε αυτό είναι η F1 : να κάνεις τεχνολογικές μαγκιές, για να βρεθείς πιο μάγκας. Πουστιές ΕΧΟΥΝ υπάρξει στο παρελθόν (και συνήθως εξυπηρετούν ΜΙΑ ομάδα - Williams παλιά με "ενεργητική ανάρτηση", Renault πριν κάτι χρονάκια με "αεροδυναμικά βοηθήματα")......η φετεινή φάση όμως είπαμε ήτο...μαλακία.

 

 

θα συμφωνησω αλλα θα συμφωνησεις και εσυ οτι ολα αυτα και αλλα πολλα στο παρελθον ηταν σκαρφισματα της FIA για να σουταρει την ferrari απο την πρωτη θεση ετσι? :-) απλα μετρησε ποσες φορες εχουν αλλαξει αυτοι οι αναθεματισμενοι κανονισμοι και ποιοι ζημιωθηκαν περισσοτερο...και καλα θελουμε να μειωσουμε την ταχυτητα των μονοθεσιων για ασφαλεια και τρωμε ελατηρια στη μαπα....:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λεω εαν ο raiko αρχισει να κανει τους παπαδες που δεν εκανε με τη ferrari ξαφνικα τι θα πεις?

απάντηση με ερώτηση : ΕΣΥ, ΤΙ θα πεις; Ότι ήθελε να καταστρέψει τη σκουντερία; Ότι ήταν από μικρός Μακλάρεν και τη σιχαινόταν; Ότι τα πήρε απ' τη Μακλάρεν-για να πάει να τη ρημάξει για 3 χρόνια-και να ξαναγυρίσει; Ότι είναι απλά βλάκας; Ότι στη Φεράρι είναι άνθρωποι και δε σε ζορίζουν -όπως πχ στη Μακλάρεν- και ο Κίμι το εκμεταλλέυτηκε κι έκανε διακοπές;

...Για να μην παίζουμε ΜΟΝΟ όμως, :-), να πώ δεν καταλαβαίνω "ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣ" μ' αυτή την ερώτηση. Όχι ότι δεν κατάλαβα "τί ρωτάς". Οπότε συνεχίζει να ισχύει το "elaborate".

(...στα προηγούμενα να προσθέσω ότι δεν είμαι Κάλχας φίλε Φαρ. Meaning, ότι στη Μακλάρεν, όπου και "ανδρώθηκε", τον Κίμι τον γνώρισα ως πολύ καλό οδηγό. Και ως βασιλιά χωρίς στέμμα, λόγω -κυρίως- των ρημαδιών που η Μερτσέντε ΤΟΤΕ ονόμαζε ευφημιστικά "κινητήρες". ΠΕΡΙΠΟΥ το ίδιο έγινε και στη Φεράρι (..βρήκε κι αυτός τη στιγμή να φύγει, ο μαλάκας :P : το 07 θα ήταν αδιαφιλονίκητος πρωταθλητής αν είχε μείνει....OH WAIT...ΗΤΑΝ πρωταθλητής το 07......όχι με Μακλάρεν βέβαια...). Όπου ναι μεν τσίμπησε κι έναν τίτλο,,, αλλά "βγαλμένο λίγο απ' τη μύτη". Κι όχι τόσο για τις λίγες νίκες...αλλά για το γενικό κουλουβάχατο που ήταν η ομάδα. Αυτά έχω ζήσει, έω δει. Κάτσε ν' αρχίσει η χρονιά στη Μακλάρεν, να δούμε πώς θα παγαίνει το πράμμα, κι ΑΝΑΛΟΓΑ θα κάνουμε εκτιμήσεις. Άμα πχ τερματίσουν αυτός με 9 νίκες, κι ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ με 8, ε δε θα πω "βρε τον ομοφυλόφιλο τον Ράικονεν....οδηγάρα! Kαλύτερος απ' όλους! Το πήρε το πρωτάθλημα"

...Get me? Δεν κάνει λοιπόν κανείς "ξαφνικούς παπάδες"...)

 

 

δεν ειπα εγω οτι ειναι μια χαρα η ομαδα απλα λεω οτι περσυ και φετος ο μασσα ηταν καλυτερος...με την ιδια κατεστραμμενη ομαδα! η επισπευση του συμβολαιου κατα 1 χρονο εγινε απο την φερραρι και οχι απο τον ραικο

...πολύ "απλή" η απάντηση, σε πολύ πιο αναλυτική δική μου.....Χμμ. Τεσπα, ας πούμε οκ, κι ας το πάμε στο ίδιο "μονολεκτικό στυλ" (...για να δούμε πού θα μας βγει δλδ:P) : Ο Κίμι (σε λιγότερο χρόνο από τον Μάσσα) (ΚΑΙ συνολικό) στη Φεράρι, βγήκε πρωταθλητής. Ο Μάσσα, τρίχες. End of story?

 

...ούτε λοιπόν εγώ είπα ότι "ο Κίμι επίσπευσε το συμβόλαιο". "Κοινή συναινέσει" είπα ότι ήταν. Με κύρια αφορμή τον ψόφο του Μπλιαχατόρε, το "γονάτισμα" της Ρενώ, άρα και την "ελευθερία" του Αλόνσο (και όποιος τον πάρει τον πήρε), συν το ότι "το γλυκό Ράικονεν-Φεράρι ποτέ δεν έδεσε", συν το ότι η Μακ δεν έμεινε ευχαριστημένη από τον Κοβαλάινεν, ΣΥΝ το ότι η Σανταντέρ -χορηγία για Φεράρι- "προτιμάει" "τον εθνικό ήρωα Αλόνσο" στους Κόκκινους, συν το ότι είναι μπλεγμένη επενδυτικά και με τα της Μακλάρεν, κάνει τα πράγματα πιο εύκολα για όλους αν θέλει - και θέλει,,,,,,οπότε έχουμε έναν επαγγελματία "iceman", να έχει βαρεθεί ν' απαντάει φέτος "έχω και του χρόνου συμβόλαιο", αλλά εφ' όσον του πληρωθούν τα γκαφρά -κι εδώ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ η Σανταντέρ-...δεν έχει κανένα ζόρι να πάει στη Μακλάρεν, ίσα-ίσα μάλιστα. Αυτά (περίπου) είπα και πριν. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να την κάνει γενικώς απ' την F1 ο Κίμης -ίσως για rally, αλλά εφ' όσον ικανοποιούνται τα όσα περίμενε από το συμβόλαιό του, δεν πολυκαίγεται (χρόνια τώρα άλλωστε έχει δηλώσει "η F1 δεν είναι το παν...έχει κι άλλα πράμματα η ζωή"), και φυσικά δεν θα έχει καν σημασία το που θα βρίσκεται και τί θα κάνει, αναφορικά με το τί παίχτηκε μεταξύ αυτουνού και της Φεράρι.

 

 

ναι αγωνιστικης/ οδηγικης εμπειριας

...ΠΑΛΙ λίγα λες...:P

...Και λοιπόν; Ο Μπάρι οδηγάει από πριν ο Μπάτον παίξει την πρώτη του *μπιπ*.

...And? (...διότι για το τί κάνουν ως TEAMMATES λέγαμε...)

 

 

αποκλιση. o barrichello παιζει γυρω στο 3. ο button ομως απο το 1 που ηταν σερι στους μισους αγωνες τελειωνει στο 5-7. ο barrichello συνεπως ειναι πιο σταθερος δεν κανει ζεμπεκιες αυτο ηθελα να πω. αν κανεις στατιστικη κατανομη μπορει να παιζουν και οι 2 πανω κατω στο ιδιο μεσο αλλα η συσπειρωση του ενος ειναι μεγαλυτερη, το δειγμα ειναι συγκεντρωμενο γυρω απο το μεσο

 

button

 

AUS

1 MAL

1‡ CHN

3 BHR

1 ESP

1 MON

1 TUR

1 GBR

6 GER

5 HUN

7 EUR

7 BEL

Ret ITA

2 SIN

5

 

barrichello

 

AUS

2 MAL

5‡ CHN

4 BHR

5 ESP

2 MON

2 TUR

Ret GBR

3 GER

6 HUN

10 EUR

1 BEL

7 ITA

1 SIN

6

...βρε καλέ μου-βρε χρυσέ μου...Τί τα θες αυτά; Κι έχεις λινκάρει ένα σωρό λινκ;

Δεν είπαμε; Το αμάξι του Μπάτον δεν τραβάει από Τουρκία και μετά...

Είναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ να θεωρείς "πυροτέχνημα", είτε την "οδηγική του ικανότητα", είτε ότι ΤΩΡΑ έχει "νορμάλ αμάξι", και να λες τον Μπάρι "σταθερό" (βάσει αποτελεσμάτων), τη στιγμή που ο 2ος έκανε σε διάφορες φάσεις τα εύκολα δύσκολα (οκ, μια-δυο τα...έκανε η ομάδα γι' αυτόν, δεκτό)...Μη με βάζεις τώρα να καθίσω να ξαναδώ έναν-έναν τους αγώνες, και ν' απομονώσω τα στιγμιότυπα...

 

 

ρε ελεος ξερω οτι δεν εχουν ιδιο αμαξι ετσι το ειπα....αφου δε μπορεις να κανεις συγκριση...μπορεις να πεις ομως οτι και οι 2 εχουν τα ιδια εξαρτηματα. ειναι σαν να σου δινω δυο ιδια pc και εσυ να μπορεις να κανεις παραπανω overclock απο εμενα...το hardware και στα 2 αμαξια ειναι το ιδιο...οι ρυθμισεις και το σεταρισμα αλλαζει....τεσπα καταλαβαινεις τι θελω να πω

...αυτό που ΔΕΝ καταλαβαίνω, γιατί σώνει και καλά το θεωρείς το..."overclocking" του Μπάτον, "πυροτέχνημα". Όπως είπα και λίγο πριν, ο Μπάτον, σαν οδηγός, ΠΙΟ σταθερός έχει φανεί απ' τον tempermental Μπάρι. Τεσπα.

...Και ξέρεις, ο Brawn ειδικά, είναι πραγματιστής μέχρι αηδίας (δεν τα 'χουμε πιει μαζί, από αυτά που βλέπω-ακούω-διαβάζω τόσα χρόνια κρίνω...). Αν υπήρχε περίπτωση ο Μπάτον να είναι υποδεέστερος του Μπάρι (που εμμέσως πλην σαφώς εννοείς), ούτε γι αστείο θα τον πούσαρε, όπως τον πούσαρε πριν από αρκετούς αγώνες (μιλάω για τον "διακανονισμό" μιας θέσης που όλοι είδαμε πώς είχε γίνει)...

 

 

τωρα εσυ τα πιστευεις αυτα? σεναρια συνομωσιας να ριξουν τον Button απο το θρονο? ε μη χεσω :P

...εδώ σε χάνω πάλι.

Δε μίλησα -και δεν πιστεύω πως υπάρχει κάτι τέτοιο καν- για τέτοια "σενάρια"...(;!;!)

...Μάλλον με παρανόησες, όταν μίλησα για τις "γκρίνιες" ΚΑΙ των 2 (του Μπάρι που του απαυτώσανε έναν αγώνα, που του πήρανε έναν άλλον για να τον "δώσουν" στον Μπάτον = συνεπώς το μόνο παράπονο από Μπάρι ήταν για τη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, και του Μπάτον που μιλάει για το ΑΜΑΞΙ, μόνο, τελευταίως. Και ολ' αυτά θέλουν να πουν, ότι όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει φωτιά. Και η "φωτιά" είναι μάλλον στο αμάξι του Μπάτον......χωρίς "σενάρια"...)

 

 

 

φυσικα. δεν ειμαι με το μερος κανενος οδηγου πλην του schumi (παρελθον). τωρα ειμαι ferrari σκετο....οποτε δεν εχω κανενα λογο να θαψω καποιον...απλα λεω οτι πιστευω. αν ειχε δειξει μια απο τα ιδια και ο μασσα θα ελεγα τα ιδια και για εκεινον

..."φυσικά" λες - οπότε οφείλω να σε πιστέψω...

...Από την άλλη, δυσκολεύομαι να πιστέψω, ότι ως fan, και μάλιστα ως ΦΕΡΑΡΙ fan, δεν έχεις διακρίνει τη μετριότητα του Massa τόσα χρόνια, με τα παιδαριώδη/αψυχολόγητα λάθη που έχει κάνει κατά καιρούς, και τον....συγκρίνεις με τον Ραικόνεν...!

 

 

καλα ναι δε παιζει η φερραρι να τα σκατωσει δευτερη συνεχομενη χρονια παιζεται σοβαρα η φημη της....αλλα φοβαμαι και λιγο τα αμερικανακια....ειναι νεα σοδια....να δουμε πως θα παιξουν

 

..."2η συνεχόμενη";

...Απ' το 2007 "τα σκατώνει".

Και το είπα και πριν, το 2009, δεδομένων των "διαχυτών" και του τραυματισμού του Μάσσα, "καλύτερη" χρονιά έκανε, ακόμα κι απ' το....07, που πήραν και πρωτάθλημα

 

 

 

θα συμφωνησω αλλα θα συμφωνησεις και εσυ οτι ολα αυτα και αλλα πολλα στο παρελθον ηταν σκαρφισματα της FIA για να σουταρει την ferrari απο την πρωτη θεση ετσι? :-) απλα μετρησε ποσες φορες εχουν αλλαξει αυτοι οι αναθεματισμενοι κανονισμοι και ποιοι ζημιωθηκαν περισσοτερο...και καλα θελουμε να μειωσουμε την ταχυτητα των μονοθεσιων για ασφαλεια και τρωμε ελατηρια στη μαπα....:P

...καλά, άσε, το παραπάνω δεν το σχολιάζω καν - θα πω ότι απλά αν καμμιά μέρα τύχει να συναντηθούμε για κανέναν καφέ, μην εκπλαγείς αν σαν καθυστερημένο σχόλιο στο παραπάνω, σε βάψω με κόκκινο σπρέυ......:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

brawn σε παραδεχομαι. βεβαια αν ξαναδεις πρωταθλημα ελα να με κλασεις :P

μια φορα ειναι κυριακη. ξεφουσκωσε η μπαμια "button"

 

θα χαρω παντως να γινει επαναληψη kimi-hamilton και να το παρει ειτε ο vettel ειτε ο barrichello :devil:

 

"I was a little surprised to see the Brawns struggling [at Suzuka]. Generally, a good car is a good car, and as they have proven, especially at the beginning of the season, their car is very competitive. I think we were all a little bit surprised."

 

 

http://www.independent.co.uk/sport/motor-racing/vettel-talks-up-title-hopes-after-closing-the-gap-on-button-1798217.html

5665_main_image_1246687594.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oυ ναι, ο Αλόνσο θα πάει στη Φεράρι μαζί με τα μπουζόκλειδά του, και από το 2010 θα μπει στο πιτ-τημ και ο Μοντετζέμολο, να βοηθάει στις αλλαγές ελαστικών.

 

Ρε θα έχουν ένα αμάξι μούρλια λέμε, τί Μπρων, Σουμάχερ και μαλακίες...

 

 

 

Α, βρε Φαρ...:-D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...