Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Καλά μιλάμε δεν παίζεσαι.Είσαι τρομερός.Άπαιχτος.ότι και να πω είναι λίγο.Μόλις πατάω αριστερό Click στο Auto & Moto και βλέπω δεξιά απο Formula 1 2009: Νέα, Αγωνες, Δοκιμαστικά,,,,, Τελευταίο μήνυμα από washcloud,,,,,,,,, βάζω ενα πλατύ χαμόγελο και λέω απο μέσα μου Οχχχ The Justice league μόλις έφτασε.Ούτε Δικηγόρος να ήσουν ρε φίλε!!!!!Εσύ ανοίκης στην ομάδα της ΜΗ-RENAULT τέλος.Είσαι άπαιχτος .Δεν έχω τίποτα άλλο να πώ *φιλικά πάντα ε!!!!! cough cough, fanboy
washcloud Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Πραγματικά δεν μπορώ να σου απαντήσω. Καταρχας δεν ξέρω για τι ποσά μιλάμε. Λέμε όλοι ότι είναι πολλά και το ξέρουμε αυτό, αλλά το πόσα πραγματικά είναι είναι ένα άλλο θέμα. Από την άλλη νομίζω πως δεν μπορούμε να υποβαθμίσουμε τη δίψα για διάκριση και τη φήμη αυτών των ανθρώπων και πόσο μπορεί να τους τυφλώσει. Και αυτό πηγαίνει τέλεια στη Renault. Από 2 σερί χρονίες πρωταθλημάτων βρίσκονται στο πάτο της βαθμολογίας, με έναν παγκόσμιο πρωταθλητή διωγμένο από τη McLaren που να μη μπορεί να μπει στους βαθμούς... Μόνο και μόνο για αυτό πιστεύω ότι θα ήταν ικανοί να στήσουν όλο το σκηνικό. Από την άλλη για τη συμμετοχή όλης της ομάδας δεν διαφωνώ με αυτά που λες. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν το ήξεραν πολλοί. Αυτά τα πράγματα δεν συζητιούνται και όσο λιγότεροι τα ξέρουν τόσο καλύτερα, αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου. Η κύρια ερώτηση είναι αν θα πρέπει να τιμωρηθεί ΚΑΙ η ομάδα ή όχι, μιας και δεν μιλάμε ότι ένας υπαλληλάκος έκανε ένα λάθος.. Μιλάμε για τα top στελάχη της. Γιατί αντίστοιχα να τιμωρείται ο Ολυμπιακός επειδή κάτι αλήτες τα σπάνε? Μα γιατί είναι στο γήπεδο του Ολυμπιακού και ο Ολυμπιακός δεν κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να τους σταματήσει. Γιατί να τιμωρείται η Siemens σαν εταιρεία για κάτι που έκαναν κάποια στελέχη της? Για τον ίδιο λόγο. Και πολλά ακόμα τέτοια γιατί υπάρχουν.. Δεν είπα ποτέ ότι η Ranault σαν εταιρεία είχε μεγάλο κέρδος και ότι θα το έκανε με πρόθεση. ΑΛΛΑ έγινε! Και έγινε από ένα μεγάλο στέλεχός της! Και στην τελική ΕΙΧΕ και κέρδος, όποιο και να ήταν αυτό! Δηλαδή ακόμα και να μη θες να την τιμωρήσεις σκληρά, για τους λόγους που λες εσυ..γαμώ το κέρατο μου κόψε τους βαθμούς που πήρε και βάλτης ένα γερό πρόστιμο! Τι λιγότερο μπορεί να ζητήσει κανείς? Τουλάχιστον για να μη νομίζουν και οι υπόλοιποι ότι υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά και να έχουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους ότι για ότι γίνεται υπάρχουν επιπτώσεις! Και για τον flavio..ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΝ! Κάντον πούστη και να μην είναι! Κάνου μύνηση, βάλτου πρόστιμα, χώστον στη στενή αν μπορείς.. Σιγά που έγινε κάτι με τον δια βίου αποκλεισμό.. Τώρα θα κάθεται στο λιμάνι του Μονακό πάνω στο γιοτ να βλέπει τον αγώνα και όχι στο paddock..Ουάου... Γιατί αλλιώς, αλλάζοντας το προηγούμενο ερώτημα μου: Γιατι να μην πάει [Β]Ο[/Β] Ross Brawn και να ρίξει τον Rubens σε κανά τοίχο, αν ο Vettel είναι στo Abu Dhabi στη πρώτη θέση και παίρνει πρωτάθλημα ενώ το φλώρικο το αγγλάκι τριγυρνάει κάπου στην 7η-8η θέση... Steven-Άρη, με την πριν λίγο απάντηση μου, προσπάθησα να καταδείξω, για ποιόν λόγο πιστεύω ότι αυτό που αναρωτιέσαι (με τον Brawn κτλ), "δεν έχει βάση". Νομίζω ότι δεν με κατάλαβες ακριβώς, αλλιώς δε βλέπω γιατί να συνεχίζει να υφίσταται το ερωτημά σου. Η απάντησή μου βέβαια κινείται σε θεωρητική σφαίρα, και παίρνει ως δόγμα το ότι όχι "ο καθ' ένας", κι όχι "τόσο εύκολα", μπορεί να διακυβεύσει την ΑΣΦΑΛΕΙΑ (πιλότου -πιλότων - θεατών και λοιπόν παρευρισκομένων), ακόμα κι αν τα λεφτά είναι πολλά... Δεν ξέρω αν εσύ βέβαια έχεις διαφορετική αίσθηση, και το πιστεύω σου λέει "wash, ρομαντικέ μου postη, για μένα ΟΛΟΙ είναι ικανοί για ΟΛΑ - ανά πάσα μάλιστα στιγμή...". Αν είναι έτσι, έχουμε αντίκρουση θεωριών και πιστεύω, και δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να το αναλύουμε, μιας και δεν είναι γεγονότα για να βγάλουμε άκρη, αλλά πίστη. ...Όπως επίσης πιστεύω ότι το δικό μου πιστεύω είναι περισσότερο καλόπιστο *...μια επισήμανση επίσης, για το ότι "μπερδεύεις" λίγο τις περιπτώσεις, δίνοντας δυσανάλογα παραδείγματα : Η φάση με τους χουλιγκάνους των ποδοσφαιρικών ομάδων, είναι 52/365 (και καλά, λέμε δηλαδή...) (...κι αν βάλεις και Ευρώπες, πας σε 104/365 - βγάλε 4 μήνες καλοκαιριών και σουξουμούξου, 80-90/365). Με άλλα λόγια, συχνή. Πόσο μάλλον που αυτά γίνονται "μια ζωή". Ε δεν νομίζω να στουκάρουν μια ζωή οι πιλότοι μονοθέσια, για να μπαίνουν αυτοκίνητα ασφαλειάς και να κερδίζουν οι team-mates.... Eννοώ, η φάση, όπως δηλώνει κι η FIA, ήταν "of unpresidented severity". Γι' αυτό και δεν μπορείς να συμψηφίσεις τις καμπάνες που τρώνε οι ποδοσφαιρικές ομάδες "επειδή δεν κάνουν κάτι για τους χουλιγκάνους οπαδούς τους"... Γι' αυτόν ακριβώς μάλιστα επίσης τον λόγο, "μυρίζει" πως "η Ρενώ δεν είχε ιδέα".....Γι' αυτό και το ότι μόλις έσκασε η μπόμπα, τους ξήλωσε τους άλλους, "στηρίζει" την πιθανή αθωότητά της....Με λίγα λόγια, η Ρενώ "μυρίζει αθώα"... Ε να σφάξεις τώρα μιαν Ιφιγένεια, να το κάνεις αν έχεις λόγο..... Στο άρθρο πχ του σιδερανθρώπου, υποστήριξε ο γράφων πως ήταν ο...αγωνιστικός (απο)χαιρετισμός του Μόσλεϊ στον Μπλιαχατόρε, λόγω του χουνεριού που του πάτησε ο άλλος προθύστερα ("πειθαναγκασμός" αποχώρησης από FIA). Οκ, δεκτόν. Μία σου και μία μου φάση. [Άλλωστε και πρόπερσι έτσι ζαμάκωσε ο Μόσλεϊ τον Ντέννις (και του ψιλοβυσμάτωσε και την ομάδα, ΚΑΙ του μούφλαρε και 100 μύρια), σαν "χρωστούμενα" που ο Ντέννις έβγαλε "τα ωραία του" πρωτοσέλιδα στα ταμπλόιντς, άρα ναι, είναι να μην του πατήσεις τον κάλο του Μόσλεϊ, θ' αναστενάξεις.... Γι' αυτό κι έγραψα σε προηγούμενο ποστ, "θέλει κάποιος να κράξει τον Μόσλεϊ; Πολύ ωραία, ας το κάνει για την ΚΑΡΑΤΟΜΗΣΗ του Ντέννις - ήταν ΠΟΛΥ πιο άδικη..."] Με τη Ρενώ όμως, αν και δεν ξέρω, νομίζω δεν είχε "κάτι να χωρίσει". Τα "σφαξίματα" γινόταν λόγω Μπριαμπλιάχ...Και κατά τ' άλλα, η τελευταία φορά που η Ρενώ απασχόλησε τη FIA με "παρανομίες", ήταν όταν έτρεχε με 'κεινα τα αεροδυναμικά βοηθήματα "στη ζούλα" - οπότε γιατί να τη σφάξουν για παραδειγματισμό... Άσχετα λοιπόν από (υπάρχουσες, δεν λέω όχι) αντιπάθειες, χωρίς να εξαίρω την FIA για επίδειξη απονομής δικαιοσύνης, απλά νομίζω ότι η "περίπτωση Σιγκαπούρη", έληξε "δικαίως", τιμωρήθηκαν οι κύριοι μηαχνορράφοι/εγκέφαλοι (ειδικά ο Μπλιαχ έπρεπε γενικώς ήδη να έχει ξεκουμπιστεί από 'κει μέσα, προ καιρού), και η ομάδα ως (ΠΙΣΤΕΥΩ) άσχετη, δικαίως δεν πλήρωσε την unpresidented εντολή "στούκαρέ το". Αν της...ξανασυμβεί βεβαίως, δε θα μου φαινόταν υπερβολικό να την αφήσουν εις το εξής να ασχολείται μόνο με την παραγωγή ποδηλάτων, και από αγώνες μόνο το Τοur De France...
Steven Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 ...Άρη Wha?? ' date=' με την πριν λίγο απάντηση μου, προσπάθησα να καταδείξω, για ποιόν λόγο πιστεύω ότι αυτό που αναρωτιέσαι (με τον Brawn κτλ), "δεν έχει βάση".Νομίζω ότι δεν με κατάλαβες ακριβώς, αλλιώς δε βλέπω γιατί να συνεχίζει να υφίσταται το ερωτημά σου. Η απάντησή μου βέβαια κινείται σε θεωρητική σφαίρα, και παίρνει ως δόγμα το ότι όχι "ο καθ' ένας", κι όχι "τόσο εύκολα", μπορεί να διακυβεύσει την ΑΣΦΑΛΕΙΑ (πιλότου -πιλότων - θεατών και λοιπόν παρευρισκομένων), ακόμα κι αν τα λεφτά είναι πολλά...[/quote'] Πράγματι δεν το είχα καταλάβει έτσι όπως το λες. Εγώ προσωπικά διαφωνώ πάντως λίγο με την υπερβολικά καλοθελητική σου άποψη. Σίγουρα ακόμα και ο flavio δεν θα έστελνε για αυτοκτονία το καλόπαιδο, αλλα τώρα μεταξύ μας...ο kubica έσκασε στον τοίχο με 250, έκανε 3 σάλτα στον αέρα, ξαναέσκασε στο τοίχο και βγήκε κύριος, ο Massa είδαμε όλοι τι έγινε και το παλικάρι έχει ακόμα κεφάλι και πολλά άλλα παραγείγματα.. Ο Piquet ντάξει ένα τετ α κετ έκανε και το ακουμπησε στον τοίχο... ΝΑΙ είναι επικίνδυνο, ΝΑΙ είναι ανεύθυνο, και πολλά αλλά νταξει δεν ήταν και τόοοσο τραγικό.. Η πιθανότητα να γίνει χοντρή μαλακία ήταν γενικά μικρή, έως ελάχιστη. Μεταξύ μας για αυτό το έκανε και ο Piquet έτσι? Αν ήταν να κινδυνεύσει πραγματικά η σωματική του ακεραιότητα, δεν νομίζω να το έκανε, όσα μαχαίρια και να είχε στο λαιμό του. Και αυτά που λες για εκρηξεις κλπ δεν υφήστανται πια στην F1. Τέτοια "ατυχηματάκια" γίνονται σε κάθε αγώνα, απλά έδω ήταν έξτρα διαλεγμένο το σημείο για να πρέπει να βγει SC. Concluding...προφανώς κανένας σοβαρός άνθρωπος και καμία ομάδα δεν θα έκανε κάτι τέτοιο για όλους τους λόγους κινδυνου κλπ που ανέφερες, αλλά νομίζω συμφωνούμε ότι ο flavio δεν είναι σοβαρός.. Είχα πει πριν μερικές μέρες όταν έγινε το συμβάν να τιμωρηθεί παραδειγματικά η Renault. Μετά την κουβέντα μας παραδέχομαι ότι θα ήταν υπερβολικά αυστηρό και το παίρνω πίσω. Όμως ακόμα πιστεύω πως η απόλυτη ατιμωρησία της ομάδας δεν είναι σωστή. Μια υποτυπώδης ποινή οικονομικής φύσεως, και όχι φυσικά διωγμού από την F1, πιστεύω ότι έπρεπε να μπει. Όπως και να έχει για μένα έχει κλείσει το θέμα Ας απολαύσουμε το νυχτερινό αγώνα το ΣΚ!
washcloud Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Συμφωνούμε απολύτως στο ότι όντως το στουκάρισμα ήταν "ελεγχόμενο", και το έθεσα ως επιχείρημα για το "βάρος" της ευθύνης που μπορεί/πρέπει ν' αποδοθεί στον Πικέ, κάποια ποστ πριν... Όπως όμως είχα επίσης πει, άλλο το τί έκανε ο Πικέ που είχε στην τελική το τιμόνι στα χέρια του, και γενικά ξέρει να το χειρίζεται - κι άλλο να τον "υποχρεώσει" (άμεσα ή έμμεσα) ο άλλος να το κάνει.... Διότι είναι αχαρακτήριστο, δεν εμπίπτει στα πλαίσια του απλού θράσους και της διαφθοράς, το να οπλίσεις το χέρι Τ' ΑΛΛΟΥΝΟΥ. Είναι πρώτ' απ' όλα ηθικά ΚΟΛΑΣΙΜΟ, να συμβαίνει, ακόμα κι αν οι προδιαγραφές ασφαλείας είναι όντως of the state of the art. Αλλάζει όπως το βλέπω εγώ, όταν μιλάμε να το κάνει ο πιλότος - ΑΥΤΟΣ τουλάχιστον είναι στην πράξη που θα "φροντίσει" για την "ποιότητα" της κρούσης. Για 'μενα η ιεράρχηση της "ευθύνης", πάει ως εξής : α) χείριστος όλων ο ηθικός αυτουργός που παράλληλα λειτουργεί νταβατζίδικα-εκβιαστικά στις σχέσεις με τους "συνεργάτες" του (και στη συγκεκριμένη, ΕΙΔΙΚΑ με τον πιλότο) β) λιγότερο ο ηθικός αυτουργός που "απλά θα ρίξει μια ιδέα" (...αλλά ΑΥΤΟ το σενάριο...είναι λίγο fairy tale : η λογική λέει ότι αν φτάσεις σε τέτοια επίπεδα ηθικής ανυπαρξίας, είσαι διαβρωμένος to the bone, εσύ τα οργανώνεις όλα, είναι στη φύση σου "να μη χάνεις ούτε οξεία" - συνεπώς ένα τέτοιο πρόσωπο, είναι...φανταστικό) γ) λιγότερο ο πιλότος που θα σκεφτεί/προτείνει/εκτελέσει κάτι τέτοιο δ) λιγότερο ο πιλότος που θα "αρεστεί" με την ιδέα/εκτελέσει κάτι τέτοιο ε) λιγότερο ο πιλότος που "πιεσμένος"/"φοβισμένος"/αγχωμένος (μαλακισμένος) θα εκτελέσει κάτι τέτοιο - και πού στην τελική ΑΠΛΑ θα έχει ως "κέρδος" την "εύνοια" του νταβατζή του, επειδή "έκανε αυτό που του ζήτησε"...(so much for the εύννοια βέβαια...Ούτε 1 χρόνο κράτησε...Και σιγά που θα 'ταν κι αλλιώς...) ...Όμως παρ' ότι η στούκα ΘΑ ήταν, ΟΝΤΩΣ "ελεγχόμενη",,,δε νομίζω ότι σε δικιολογεί να δίνεις παραδείγματα όπως Kubica, Massa κτλ... Γιατί εκτός του ότι είναι ένα μικρό "θαύμα" μέσω της κατάκτησης της τεχνογνωσίας σήμερα, το ότι "δε θρηνούμε" οδηγούς κάθε 3 και λίγο, ΑΛΛΑ παρ' ολ' αυτά τραυματισμοί υφίστανται - υπάρχει το γεγονός σκηνικών όπως πχ οι θάνατοι Senna από ανάρτηση ή αγωνοδίκη από ρόδα (ακόμα και του πιτσιρικά Surtees από ρόδα, φέτος βέβαια) ενδεικτικά. Οπότε αφ' ενός ναι μεν η ασφάλεια είναι ασ' τα να πάνε αυξημένη...απ' την άλλη μην το κάνουμε λες και είναι "παιχνίδι". Συν το ότι δεν συνυπολογίζεις κάτι ΑΚΟΜΑ : Άλλο να μπαίνεις σ' ένα μονοθέσιο και να λες "εγώ δε θα πάθω ποτέ τίποτα" ή ακόμα και "δε με νοιάζει και να πάθω",,,,,,,κι ΑΛΛΟ α) να σου ΛΕΝΕ να το κάνεις β) να ΞΕΡΕΙΣ ότι κρούση θα υπάρξει γ) να έχεις συνεπώς ν' αντιμετωπίσεις στο ήδη υπάρχον στρες τον ΦΟΒΟ "μη πάει κάτι στραβά" (γιατί αν πάει και σκοτωθεί άλλος, πώς τα βρίσκεις εσύ μετά με τον εαυτό σου; ), την πάλη με την συνείδησή σου, που ακόμα και να την υπερνικάς, είναι εκεί και σε τυραννάει μέχρι να τελειώσει, τις αμφιβολίες αν τελικά είναι σωστό και οκ και ασφαλές και μπλαμπλαμπλα αυτό που πας να κάνεις..... Λοιπόν, όσοι είναι έξω απ' το χορό, πολλά τραγούδια λένε, λέει μια παροιμία... Γι' αυτό και δε νομίζω ότι το να πεις "οκ, θα πάω να το στουκάρω γιατί δε θα τρέξει τίποτα, το ελέγχω", είναι ΤΟΣΟ εύκολο. Ας το ξανασκεφτούμε πριν το ξανα-ισχυριστούμε, με θεμέλιο μόνο τα σημερινά στάνταρ ασφαλείας... Συμπερασματικά, σίγουρα ο @^%*@#$ δεν το έστελνε "σε αυτοκτονία" τον Πικέ...αλλά το ΘΡΑΣΟΣ που πρέπει να κουβαλάει κανείς, για να ξεπεράσει τα πιο πάνω (ή ακόμα καλύτερα το ΘΡΑΣΟΣ που πρέπει να κουβαλάει που θα τον ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΚΑΝ να σκεφτεί τ' αποπάνω), συν το θράσος του ότι ΒΑΖΕΙΣ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ("σε ξένο κώλο 100 ξυλιές" είναι μια άλλη παροιμία) είναι απροσμέτρητο, αχαρακτήριστο, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ηθικά ΚΟΛΑΣΙΜΟ και εκτός του ότι θα έπρεπε να είναι βαρέως τιμωρήσιμο,,,,,,,,,,, ,,,,,,,πιστεύω πως δεν είναι κάτι που θα έκανε ο καθ' ένας - όχι έτσι "εύκολα" , όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ... Ο Μπριαμπλιάχ δηλαδή, είναι "ξεχωριστό κομμάτι"... ...Με..."έχασες" και με τις "εκρήξεις"... (...δικιολογημένος για 'μενα βέβαια, αφού κάνεις τον κόπο και με διαβάζεις, κάτι που...ΞΕΡΩ ότι δεν το κάνω να είναι εύκολο, με τον τρόπο και την έκταση που γράφω ) Αυτό που είπα, ήταν ένα ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ σενάριο που προσπάθησα να δώσω, που θα προϋπόθετε έναν "πραγματικό κίνδυνο", με αντίβαρο "τα αγωνιστικά ωφέλη". Πχ προσπαθώ να φανταστώ ότι κάποιος σε κάποιο τεχνικό team τους λέει "παιδιά, έχω βρει μια πατέντα, η οποία μάλιστα δε θα είναι καθόλου εύκολα ανιχνεύσιμη από τους FIAδες, και που θα μας βάζει στο βάθρο - ΑΛΛΑ πρέπει να κάνουμε το εξής κτλ,,,,,,,,,πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε ένα μειονέκτημα : μπορεί να τιναχτεί τ' αμάξι στον αέρα, αν κτλ κτλ". Ελπίζω να μ' εννοείς τώρα : "γαμάτη όσο και παράνομη πατέντα - αλλά με το συγκεκριμένο μειονέκτημα που τινάζει στον αέρα τα όρια ασφαλείας.......ΑΝ", είναι το ΟΛΟ πακέτο του σεναρίου, και δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Είναι δηλαδή μια συνθήκη που λειτουργεί στη φαντασία - ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ, για να έχουμε το εξής ΗΘΙΚΟ δίλημμα : ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.......Ή ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ; (..εδώ κολλάει και το [ame]http://www.youtube.com/watch?v=RgdyKNqf4mg[/ame] που επίσης δεν έπιασες πριν.....) (...για να το ξεκαθαρίσω, με ΑΛΛΟ φανταστικό σενάριο : Έχουμε βάθρο....ρίχνοντας ξερωγω ΚΡΥΠΤΟΝΙΤΗ στη μπενζίνα, ο οποίος ΔΕΝ ανιχνεύεται από τα μηχανάκια της FIA,,,,,,αλλά μέχρι το Σπα ο πχ Χάμιλτον θα έχει γίνει πιο άσπρος κι απ' τον Μάικλ Τζάκσον στα τελευταία του -και καρφώνεται κι όλας- λόγω του κρυπτονίτη που "δουλεύει" στην πλάτη του..............ΤΙ ΛΕΤΕ, ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΘΑ ΤΗ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝΕ; ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ 3 ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΜΩΣ" Τέτοια φάση λέω (περίπτωση δηλαδή όπου "είναι πολλά τα λεφτά", πράγματι, και είναι η "μόνη" που ίσως διαφθείρει "εύκολα", "ολόκληρη ομάδα"...) (...γιατί ο Μπλιαχ διαφθείρεται πιο εύκολα.... : του ΑΡΚΕΙ να στείλει τον πιτσιρικά να στουκάρει once στη Marina Bay,,,ποιός ξέρει για πόσα τελικά, για τί, κτλ...) αλλά νομίζω συμφωνούμε ότι ο flavio δεν είναι σοβαρός.. ...περίπου : εγώ λέω ότι αν τον δω πυροβολημένο στις ειδήσεις, θα εκπνεύσω μ' ανακούφιση... Είχα πει πριν μερικές μέρες όταν έγινε το συμβάν να τιμωρηθεί παραδειγματικά η Renault. Μετά την κουβέντα μας παραδέχομαι ότι θα ήταν υπερβολικά αυστηρό και το παίρνω πίσω. Όμως ακόμα πιστεύω πως η απόλυτη ατιμωρησία της ομάδας δεν είναι σωστή. Μια υποτυπώδης ποινή οικονομικής φύσεως, και όχι φυσικά διωγμού από την F1, πιστεύω ότι έπρεπε να μπει. ...κοίτα φίλε Steven, δεν είμαι τίποτα ιδιαίτερο - ούτε και το προσφασίζομαι/επικαλούμαι. "Τα δικά μου" λέω. Αν αύριο-μεθαύριο έρθει κάποιος και μου κολλήσει στη μούρη ένα άρθρο που να λέει "Αποκαλύφθηκαν οι εγκέφαλοι της Ρενώ πίσω από την εντολή Μπριατόρε", με ονόματα, και μου πει "...για γράψε κι ένα σεντόνι γι' ΑΥΤΟ τώρα ρε μαλάκα wash", θα πω "τί να πω ρε παιδιά, ούτε το ήξερα-ούτε το περίμενα". ...Μέχρι τότε όμως, από αυτά που "διαφαίνονται", νομίζω ότι καλά κάνει και είναι η άποψή μου αυτή που είναι. Αυτά βλέπω, κι έτσι τα αξιολογώ, και γι' αυτό δε βλέπω "λόγο" να τιμωρηθεί βαριά η Ρενώ - κι όχι γιατί την πάω. Όπως και ήταν "εξοντωτικό" το χουνέρι που τράβηξε η Μακλάρεν - δηλαδή δε λέω "α την Μακλάρεν την πηδήξατε, τη Ρενώ όχι. Γιατίιιιιιιιιι;;;; Πηδήχτε την κι αυτήν!". Λέω ότι κακώς πηδήχτηκε η πρώτη (αλλά τα είπαμε κι αυτά....τί "κακώς και καλώς"...Εκεί ξεχαρμάνιαζε ο Μόσλεϊ που τον έβγαλε φόρα-παρτίδα στις φυλλάδες ο Ντέννις...Σιγά μην "απέδιδε δικαιοσύνη" τότε...) ...Αυτό πάντως περί "υποτυπώδους οικονομικής ποινής"....είναι και αυτό που τελικά έγινε βρε Steven! Έστω μέσα από την "καμπάνια για την ασφάλεια"....Εκτός κι αν ήθελες κάτι "λίιιγο Πιο τσουχτερό"....ή να "φανεί", ίσως.... Για το "φαίνεσθαι" πάντως, της επιβάλλαν "ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ,,,,,,,,,,,,,,αν...ξαναγίνει. Άρα "στιγματίστηκε" η Ρενώ, δε μπορείς να πεις. Τώρα για την ταμπακιέρα.....λίγα πάνω...λίγα κάτω......(τα €).....who the fuck KERS (που ξανάπαμε....) .........Ουπς! ...Αν δεν κατάλαβες, θα καταλάβεις τώρα, ότι...κομμάτι-κομμάτι το πήρα το ποστ σου.......οπότε μόλις ΤΩΡΑ είδα αυτό : Όπως και να έχει για μένα έχει κλείσει το θέμα Ας απολαύσουμε το νυχτερινό αγώνα το ΣΚ! ...ε οκ, θα τα έγραφα μάλλον που θα τα έγραφα........αλλά άλλη φορά, γράφε το στον πρόλογο, το περί "κλεισίματος θέματος".....για να με προϊδεάσεις! Αanyway, πλάκα κάνω, κι όταν η κουβέντα γίνεται χωρίς προκαταλήψεις και...μικροψυχίες, άσχετα με το αν ο ένας κάπου και πόσο έπεισε τον άλλον και ο άλλος τον έναν στο τέλος, ΕΙΝΑΙ καλή η κουβέντα. Και "η δικιά μας εδώ", θα έλεγα ήταν ΠΟΛΥ καλή.
Steven Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 .........Ουπς! ...Αν δεν κατάλαβες, θα καταλάβεις τώρα, ότι...κομμάτι-κομμάτι το πήρα το ποστ σου.......οπότε μόλις ΤΩΡΑ είδα αυτό Το παίρνω εγώ από την ανάποδη λοιπόν! Αanyway' date=' πλάκα κάνω, κι όταν η κουβέντα γίνεται χωρίς προκαταλήψεις και...μικροψυχίες, άσχετα με το αν ο ένας κάπου και πόσο έπεισε τον άλλον και ο άλλος τον έναν στο τέλος, ΕΙΝΑΙ καλή η κουβέντα.Και "η δικιά μας εδώ", θα έλεγα ήταν ΠΟΛΥ καλή.[/quote'] Σε αυτό με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο! Και εγώ τη θεώρησα πολύ ωραία και για αυτό το λόγο φυσικά μπήκα στο κόπο όχι μόνο να διαβάσω τα...σεντόνια σου αλλά να γράψω και εγώ! Συνοπτικά λοιπόν για τη τελευταία σου απάντηση: 1. Συμφωνώ απόλυτα για όσα λες για τον Briatore.Και εγώ έχω πει ότι ο τύπος είναι γλοιώδης, απαίσιος και κατάπτυστος για όλα όσα έχει κάνει. Όχι μόνο τα τωρινά. Γενικά την παρουσία του στην F1. 2. Επίσης συμφωνώ στη κατηγοριοποίηση της ευθύνης που έκανες. Και για αυτό το λόγο ακούστηκε ευχάριστα στα αυτιά μου το γεγονός ότι δεν τιμωρήθηκε ο Piquet. Μέλλον στην F1 δεν έχει βέβαια,λόγω μη ύπαρξης ταλέντου, αλλά όπως και ναναι δεν σημαίνει τίποτα αυτό. 3. Δεν θα με εξέπλητε καθόλου ΑΝ έβγαινε ότι ο Alonso ήταν χωμένος μέχρι το κόκκαλο στο κόλπο. Πιστεύω ότι είναι κωλoπαίδι και προσωπικά δεν τον πηγαίνω μία. (τον έχω στολίσει αρκετές φορές και αυτόν). Προφανώς δεν θα βγει ποτέ, ισχύει δεν ισχύει γιατί είναι ο Alonso και τώρα έκλεισε η υπόθεση με την απόδραση των δύο. 4. Όσα λες για το ατύχημα το ίδιο ισχύουν. Δεν έχεις άδικο σε κάποιο σημείο. Απλά με το επίπεδο που έχει φτάσει η ασφάλεια στη F1 μπορείς να πεις με σχετική σιγουριά ότι και να σκηνοθετηθεί αυτό το άρρωστο πράγμα που σκηνοθετήθηκε τώρα, δεν θα πάθει κανείς τίποτα. Τονίζω το σχετική! Το γεγονός ότι υπάρχει πιθανότητα να γίνει κάτι σοβαρό, και φυσικά δεν είναι τόσο μικρή όσο αυτή του να κερδίσω το lotto, κάνει το flavio και όλους του συμμετέχοντες ηθικά αποβράσματα της κοινωνίας. 5. Don't worry..κι εγώ τα δικά μου λέω, απλά λειτουργώ με το conspiracy mode στο on 6. Ναι ήθελα παραπάνω χρηματική ποινή για να πονέσει και λιγάκι.. Λιγάκι όμως, όχι McLaren κατάσταση που έγινε το ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Τα άλλα για διετεις αποκλεισμούς είναι μόνο για το φαίνεσθαι όπως λες και φυσικά μη πραγματοποιήσημες απειλές χωρίς ουσιαστική αξία.. 7. Who the fuck KERS είπες και θυμήθηκα που διάβασα ότι του χρόνου η Williams θα έχει KERS. Θα ήθελα να μάθω τι θα κάνει και η Ferrari, αλλά μάλλον θα το μάθουμε κατά το Γενάρη όταν τελειώσει η σχεδίαση της F2010. P.S. Κοίτα κάτι συμπτώσεις βρε αδερφέ! Queens Park Rangers Football Club On 7 November 2007' date=' Briatore completed his takeover of Queens Park Rangers together with Bernie Ecclestone. He serves as the club's chairman. In December 2007, Briatore and Ecclestone were joined as co-owners of QPR by multi-billionaire Lakshmi Mittal, the 4th richest person in the world, who bought 20% of the club [2'] Following Briatore's ban from FIA, the Football League requested that FIA provide details of its investigation. The Football League could force Briatore out of QPR under rules that stipulate a club owner must be a "fit and proper person." The Football League also has the power to ban owners who have been banned from another sporting organisation. source: http://www.msfree.gr/msdet.php?id=8140 Θέση σχετικά με την ποινή την οποία επιβλήθηκε στον Flavio Briatore για το «crashgate» πήρε έστω και καθυστερημένα ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ' date=' Bernie Ecclestone. Ο Ιταλός διευθυντής της Renault κρίθηκε υπεύθυνος για το… «μαγείρεμα» στο περυσινό Grand Prix της Σιγκαπούρης όπου ο Nelson Piquet Jr έστειλε επίτηδες το μονοθέσιό του στον τοίχο, ώστε να ωφεληθεί ο teammate του, Fernando Alonso. Και η ποινή που επέβαλλε το ΠΣΜΑ ήταν αυστηρή: μόνιμος αποκλεισμός από κάθε πρωτάθλημα που διοργανώνει η παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ίσως υπερβολικά αυστηρή σύμφωνα με τον Ecclestone... «Aρχικά θεωρώ σωστή την απόφαση να μην αποκλειστεί η Renault καθώς η διοίκηση της γαλλικής εταιρείας δεν γνώριζε τίποτα. Ούτε και τα μέλη της. Μόνο τρεις άνθρωποι ήξεραν τι συνέβη και γιατί. Κανένας άλλος. Αυτοί οι τρεις άνθρωποι έπαιξαν το ρόλο τους στην εκδίκαση και τους επιβλήθηκαν οι ποινές τις οποίες αποφάσισε το ΠΣΜΑ, αν και θεωρώ ότι η ποινή που επιβλήθηκε στον Flavio ήταν υπερβολικά αυστηρή. Σίγουρα δεν ήταν απαραίτητη», σχολίασε ο Bernie. Πάντως ο Βρετανός επιχειρηματίας είχε και κάτι να πει κατά του Flavio, αφού θεωρεί πως υπαίτιες για την αυστηρή αυτή ποινή δεν είναι μόνο οι πράξεις και οι επιλογές του πέρυσι στη Σιγκαπούρη, αλλά και το γεγονός ότι επέλεξε να μην πει τη δική του πλευρά της ιστορίας και να μην απολογηθεί στο παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού. «Έλαβε πρόσκληση να παραστεί στην εκδίκαση αλλά οι δικηγόροι του έστειλαν επιστολή στη FIA λέγοντας ότι δεν έχει καμία δικαιοδοσία σε ό,τι έχει να κάνει με το δικό του ρόλο, πράγμα που ίσως να είναι και σωστό. Όμως δεν έπρεπε να το χειριστεί έτσι. Θα ήταν πιο εύκολο να παρουσιαστεί ενώπιον του συμβουλίου και να πει ότι παρασύρθηκε, ότι στην αρχή έμοιαζε καλή ιδέα και πως λυπάται. Άλλωστε αυτός ο οργανισμός (σ.σ. η παγκόσμια ομοσπονδία) λειτουργεί άριστα υπό αυτό το πρίσμα: σαν ένα εξομολογητήριο για τους αμαρτωλούς», είπε χαρακτηριστικά ο Ecclestone. Βέβαια, ο Ecclestone δεν μιλάει ως απλός παρατηρητής αλλά ως συνεργάτης του Ιταλού επιχειρηματία, αφού αμφότεροι έχουν κομμάτι του μετοχικού πακέτου της ποδοσφαιρικής ομάδας QPR στη Μεγάλη Βρετανία. «Η αλήθεια είναι ότι με τον Flavio είμαστε φίλοι. Αλλά θεωρώ ότι δεν χειρίστηκε σωστά το ζήτημα. Αν το είχε χειριστεί εντελώς διαφορετικά, θα του είχαν πει ότι είναι κακό παιδί κι όλα θα τελείωναν εκεί. Ό,τι έγινε έγινε όμως, και θεωρώ ότι θα είναι βλακώδες να συνεχίσει το θέμα σε πολιτικά δικαστήρια. Αν θέλει να κάνει έφεση, θα πρέπει να την κάνει προς τη FIA. Αν πάει σε πολιτικά δικαστήρια θα χάσει, γιατί η FIA θα ισχυριστεί ότι ρίσκαρε τη ζωή ενός νεαρού ανθρώπου στο βωμό του αποτελέσματος. Δεν θα φανεί ωραίο αυτό», υποστήριξε ο Bernie. Όσο για τις σχέσεις των δύο αντρών αυτή τη στιγμή, ο Ecclestone ήταν αποκαλυπτικός: «Δεν μου μιλάει και δεν καταλαβαίνω γιατί. Ίσως πιστεύει ότι έπρεπε να τον υπερασπιστώ στο όλο θέμα, αλλά δεν μπορούσα να το κάνω».[/quote']
washcloud Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 ...επιμέρους να σχολιάσω πως ο Μπλιαχ, έχει "παρελθόν", και ΠΡΙΝ την F1 (...όχι που δε θα 'χε...), και δεν είναι (γουατ ε σαρπράιζ) και πολύ "φωτεινό"... Βασικά για τον Πικέ, χωρίς να με νοιάζει αν θα πλένει τζάμια για να ζήσει από 'δω και πέρα (που δεν παίζει βέβαια) ή θα οδηγάει φόρμουλες για το...μεροκάμματο, απλά θεωρώ πως αν η FIA τον τιμωρούσε, θα το έκανε "για τα μάτια του κόσμου", για να ικανοποιηθούν είτε οι Φλαβιτζήδες, είτε οι (αρρωστημένοι) Ρενωτζήδες (που θεωρούν τον Μπλιαχ "κεφάλαιο" για τη Ρενώ), για να μη γυρίσει τεσπα κανείς και "της" πει "...είσαι το ίδιο σκρόφα με την κενωνία : άλλους τσ' ανεβάνεις, κι άλλους τσ' κατεβάνεις...ΦΤΟΥ ΣΟΥ μωρή πρόστυχη!". Κι ΑΥΤΟ θα ήταν άδικο. Ήδη ο Πικέ "τιμωρήθηκε" άλλωστε : ...αναρωτιέμαι ΠΟΙΟΣ θα του εμπιστευτεί μονοθέσιο... (...εκτός κι αν κανένας άσχετος που του πούνε "έχω έναν οδηγό - μούρλια! Τεφαρίκι πράμμα!...Μιλάμε,,,,,ΤΑ ΣΠΑΕΙ!", και τσιμπήσει...κι όταν καταλάβει ότι...ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ τα σπάει...θα είναι αργά! ) Ήταν που ήταν στο "κράξιμο" για τ' αποτελέσματα απ' τη Ρενώ......τώρα του κόλλησαν ΚΑΙ οι εξής ρετσινιές : α) μαριονέτα β) "λίγος" γ) "θύμα" δ) του λες για να τον δοκιμάσεις "...για τράβα σούταρέ το", κι αυτός σε ρωτάει "...σε ποιόν τοίχο;" ε) ...ρε δεν παίρνω κανέναν Αγκουρελσγβφκχτψπγσουάρι πωςστολέν, κανέναν ξάδερφό του, που στο κάτω-κάτω ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΝΤΡΑΣ, ΛΑΤΙΝΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ, κι όχι Βραζιλιάνα; Και πέραν της πλάκας, ο Πικέ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕ την ασυλία του. Δεν πήγανε με τον μπαμπά του στη FIA, κι αρχίσανε να τραγουδάνε μέρα-μεσημέρι. ΡΩΤΗΣΑΝΕ πρώτα : "...να τα πούμε;". Κι ΑΦΟΥ εξασφάλισαν ΠΡΩΤΑ τα "τραγουδιστικά", τους τα 'πανε. Που όχι που δε θα τα εξασφάλιζαν. Στον ουρανό τους γύρευε, και στη γη τους βρήκε τους Πικέδες ο Μόσλεϊ. Οπότε αφ' ενός "δε χρειαζόταν να πληρώσει παραπάνω για τη βλακεία του ο Πικέ" (η παραδοχή και μόνο ΕΙΝΑΙ αρκετό κάψιμο,όπως είπαμε), αφ' ετέρου ΔΕ ΓΙΝΟΤΑΝ να του κοτσάρει ποινή, λόγω της εξαργύρωσης (μη πω ότι ο Μόσλεϊ άμα του ζητούσε ο Πικέ, να τον χρήσει και παγκόσμιο πρωταθλητή, θα το έκανε με χαρά, αρκεί να του δώσει τον Μπλιαχ σε λαδόκολλα). Οπότε γενικώς, ΜΗ ζητάμε "τιμωρία Πικέ". Και δεν "χρειάζεται"...ΚΑΙ "δεν γίνεται"... Για Αλόνσο που λες...δεν ξέρω. Ποτέ δεν τον συμπάθησα ΠΟΛΥ - ποτέ δεν τον αποστρήφηκα ΠΟΛΥ. Παλιά πήγαινα τον Χάκινεν, κυρίως για το "πνεύμα" του, αλλά και για την αγωνιστική του παρουσία (πχ το προσπέρασμα που είχε κάνει στον Σουμάχερ, αφήνοντας τον άλλον στη μέση, ήταν ερωτεύσιμο...). Μετά τον Ραϊκόνεν..........ΜΟΝΟ για την αγωνιστική του παρουσία (...όσο ήταν στη Μακλάρεν βέβαια, γιατί επί Φεράρι δε θα έλεγα ότι του βγαίνει το ίδιο ο πάτος...). Και οκ Σουμάχερ στη βροχή. Αλόνσο...δεν ξέρω. Παλιότερα είχε κάνει είτε αγωνιστικές, είτε εξωαγωνιστικές κινήσεις που μου με ενθουσίαζαν. Έκανε και από τις δυο όμως που είχαν το ανάποδο αποτέλεσμα. Κι όταν ειδικά πήγε στη Μακλάρεν και τρωγόταν με τα ρούχα του ΚΑΙ τον "πιτσιρικά" Χάμιλτον...δε μου άρεσε καθόλου. Το ΕΧΕΙ τελικά το "ντιβιλίκι" ο Φερνάντος...και τον κάνει απωθητικό. Αγωνιστικά δε θα έλεγα ότι με έχει ξενερώσει ιδιαίτερα. Ίσως μάλιστα το αντίθετο. Και ότι το παλεύει-το παλεύει. (Ίσως όχι βέβαια τόσο όσο παλιότερα) Γενικά δε νομίζω ότι θα τον έλεγα κωλόπαιδο..........κωλοπαιδίσκο ίσως . Κι ενώ δεν ξέρω αν και τί σόι συμμετοχή ίσως είχε στο συμβάν που μας έχει φάει τα σκώτια στο thread τις τελευταίες μέρες, μου φαίνεται λίγο "απίθανο" "να μη γνώριζε". Εκ των υστέρων εννοώ. Άλλωστε δεν είναι βλήμα. Και να μην του τα είπανε, του κόβει για να βάλει 1+1 = 2. Αλλά δε νομίζω να είχε ανάμειξη αυτός. Ό,τι έγινε, μάλλον έγινε "γι' αυτόν....χωρίς αυτόν". ............ΜΑΛΛΟΝ. Για την Team Renault πάντως....αποδεκατίστηκε, ρε συ. Ούτε τον Αλόνσο βλέπω να μένει εκεί. Πάει ο αρχι(δι)μηχανικός, πάει ο...μαέστρος (τρομάρα του) που τους είχε τσίτα, πάει με "dishonourable discharge" ο έτερος πιλότος, ψιλοστιγματίστηκε...Δε δείχνει "ευοίωνο" το μέλλον...Και δεν είναι Μακλάρεν, που η F1 είναι "η φάμπρικα που βγάζει το ψωμί της". Σήμερα είμαστε - αύριο δεν ειμαστε - μεθαύριο μπορεί να ξαναείμαστε είναι η Ρενώ. Στη χειρότερη την πέφτει μόνο στους κινητήρες και χέστηκε κι όλας. Οπότε δεν είναι τόσο dedicated η φαση των ανθρώπων της. Οπότε σαν τί άλλη τιμωρία να της βάλλουν.....; (προσοχή, τον "αποδεκατισμό" της, τον εννοώ ως "παράπλευρη απώλεια" , κι όχι ως "άμεση βαριά τιμωρία". Τα πρόσωπα βαρέσανε, κι όχι την ομάδα. Που αυτό έλλειπε να μην τα βαρούσανε...) Who the fuck KERS είπες και θυμήθηκα που διάβασα ότι του χρόνου η Williams θα έχει KERS ...εδώ ο κόσμος καίγεται, κι ο Frank χτενίζεται...... ...Tα τελευταία πάντως που πόσταρες, μου θύμισαν τα λόγια του Τηλέμαχου "αυτοί παίρνουν εκατομμύρια, κι εσείς τα παίρνετε κρανίο μεταξύ σας......Χαλαρώστε". Και χαλαρώνω. Καληνύχτα
Iron_man21 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Αν αύριο-μεθαύριο έρθει κάποιος και μου κολλήσει στη μούρη ένα άρθρο που να λέει "Αποκαλύφθηκαν οι εγκέφαλοι της Ρενώ πίσω από την εντολή Μπριατόρε", με ονόματα, και μου πει "...για γράψε κι ένα σεντόνι γι' ΑΥΤΟ τώρα ρε μαλάκα wash", :lol::lol::lol: RESPECT
washcloud Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 ...και το χειρότερο είναι ότι θα κάτσω σα μαλάκας και θα το γράψω...
FarCry Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Θα ήθελα να μάθω τι θα κάνει και η Ferrari, αλλά μάλλον θα το μάθουμε κατά το Γενάρη όταν τελειώσει η σχεδίαση της F2010. εκανε αποκαλυψη το autosport στο εξωφυλλο την εβαλε για να χαλαρωσουμε και λιγο http://www.itv-f1.com/pitbabes.aspx?Top=1 παντως γενικα βλεπω μεγαλη παρακμη στην F1 μετα εποχης σουμαχερ. 2007 η βρωμα του αιωνα, 2008 η βρωμα της renault, εφυγαν και 2 μεγαλοι χορηγοι απο τη ρενο, 2010 ερχονται τα αμερικανακια, και για το κερασακι παιρνει νικες ο hamilton!!! (και ο Button εδειξε οτι ηταν απλα ενα πυροτεχνημα ) χειροτερα δε γινεται
tmjuju Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Βαρετή πίστα => βαρετός αγώνας. Αλλά έρχεται η Σουζουκα
washcloud Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 FarCry, αν εννοείς το "εποχή Σουμάχερ" (και το τέλος της), ως χρονολογικό όριο, καλώς. Διότι η παρουσία του Γερμανού δεν είχε να κάνει ούτε με την αποσόβηση ατασθαλιών (κατασκοπία, "μαγειρεμένα" αποτελέσματα), ούτε φυσικά ήταν ο ηθικός συνδετικός κρίκος που ενέπνεε τον κόσμο της F1 (ομάδες, οδηγούς, FIA, FOTA κτλ) - ούτε καν με την περίφημη πλέον ως όρο "παγκόσμια οικονομική κρίση" και τις ανακατατάξεις που δυνητικά αυτή επιφέρει (οι χορηγοί της Ρενώ θα την κάνανε ούτως η άλλως, οι Χόντα και BMW θα αποσύρονταν ως εταιρίες-ονόματα επίσης, η Τογιότα ενδεχομένως το ίδιο άμεσα μελλοντικά - και η μεσουράνηση ομάδων. καθώς και η μετέπειτα πτώση τους δεν είναι καινούριο φρούτο στην F1, συνέβαινε πάντα, ακόμα και το ότι η Φεράρι ζορίστηκε έκτοτε, δεν οφείλεται μόνο στη δική του απουσία, καθώς το team με Brawn, Byrne και Todd επίσης σκόρπισε στους 4 ανέμους). Η δε "βρώμα του αιώνα που λες", κομμάτι υπερβολικό είναι είτε ως θεώρηση-είτε ως έκφραση. Εκτός κι αν εννοείς την απόφαση της FIA (του Μόσλεϊ δηλαδή) να χαρατσώσει τη Μακλάρεν (τον Ντέννις δηλαδή), στην ουσία "για τα δικά τους" που τραβάγαν' χρόνια... "Η βρώμα της (δε) Ρενώ", μάλλον αποκλειστικά βρώμα του Μπλιαχοτέτοιου ήταν (είπαμε). ...Kατά τ' άλλα, κι ο Σουμάχερ είχε κάνει τα σκηνικά του ('94,'97) (κι η "Φεράρι", '02). ...για τον Μπάτον λες "πυροτέχνημα", αλλά με ποιά έννοια; Από Τουρκία κι εντεύθεν, ο Μπαρικέλο, πάει καλύτερα (και από τον Μπάτον, αλλά και γενικά έχει κοντράρει τους άλλους), σημαίνει όμως αυτό ότι ξαφνικά έγινε αυτός το πυροτέχνημα, or what; Και οι οι RBs το πηγαίνανε καλά, αλλά "ξαφνικά" κι αυτές κρεμάσανε... (εκτός κι αν δεν εννοούσες τον Μπάτον σαν "οδηγό" - αλλά τ' αποτελέσματα που έφερε με τη Brawn του στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος). ...Δεν ξέρω αν "χειρότερα δε γινόταν" (...και σε σχέση με τί; Ελπίζω όχι "με το τέλος αποχής Σουμάχερ"...). Το' 07 είχαμε (επιτέλους) δει κάτι διαφορετικό από την χρονία και μονότονη παντοκρατορία της Φεράρι, η Μακλάρεν είχε επιτέλους ανταγωνιστικά μονοθέσια (για να μην πω αξιόπιστους κινητήρες) και το πρωτάθλημα κρίθηκε στο τέλος, τα ίδια περίπου γίνανε και πέρσι, ενώ φέτος πατώσανε οι "αιώνιοι" και αναδείχτηκαν "oι πρώην Honda", οι RB, οι Τογιότες ακόμα, στην αρχή-αρχή, και στα τελειώματα μέχρι και οι..."Δυνάμεις της Ινδίας". Ίσως έχει σταδιακά χαθεί το πολύ θέαμα, με legendary προσπεράσεις, κι ακόμα πιο...legendary ατυχήματα, αλλά δε νομίζω ότι το "χειρότερα, δεν.....", ισχύει... ...αλλά ας χαλαρώσουμε, όπως λες και 'συ...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Αναμενόμενη η μετακίνηση Αλόνσο στη Ferrari, ανακοινώθηκε και επίσημα.
washcloud Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Α έγινε -επιτέλους- κι αυτό. Πάντως, απ' όπου περνάει το παλληκάρι, "ζωντανεύουν" τα πράγματα... Άντε να δούμε αν θα συνεχίσει να ισχύει "η αύρα που κουβαλάει", κι έχουμε και κανένα Φεράρι-Γκέητ του χρόνου... Μη ξεχνάμε επίσης να τονίσουμε, ότι το αποπάνω ΕΠΙΣΗΣ ταυτόχρονα σημαίνει μετακίνηση Ράικο στην Μακλάρεν... (...στην οποία άμα αρχίσουν να ξανασπάνε οι Μερτσέντες τους, με το που γυρνάει, ε θα σαλτάρω...Λες να έχει ΚΙ ΑΥΤΟΣ "αύρα"; )
FarCry Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Αναμενόμενη η μετακίνηση Αλόνσο στη Ferrari, ανακοινώθηκε και επίσημα. ε αφου πυροτεχνημα 2 ηταν ο raiko.....δε τους καταλαβαινω αυτους τους οδηγους.....πανε στη ferrari και επιτιδες τα κανουν @@? τι να πω οσο για τον button wash πυροτεχνημα σαν οδηγος γιατι φανηκε οτι επαιρνε νικες με το αμαξι και μονο οχι για την ικανοτητα του. δεν αντεξε στην πιεση των αλλων οταν βελτιωσαν τα αμαξια τους....ο button σαν οδηγος δεν ειχε κανει τιποτα (στο παρελθον)....ολα τα εκανε με το αμαξι...και μαλλον θα παρει το πρωταθλημα!!! βλεπε σουμαχερ below Schumacher pitted and consequently fell to 19th place, 70 seconds behind teammate and race leader Felipe Massa. Schumacher recovered and overtook both Fisichella and Räikkönen to secure fourth place. His performance was classified in the press as "heroic",[78] an "utterly breath-taking drive",[79] and a "performance that ... sums up his career".[80] http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Schumacher#2005.E2.80.932006 ο πρωταθλητης φαινεται απο την καρδια οχι απο τις συγκυριες
washcloud Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Βρε Φαρ, ο Ράικο στην πρώτη του χρονιά "έφερε πρωτάθλημα" στους "Κόκκινους". Έπρεπε να το φέρει με 15 νίκες δηλαδή; Για δες πίσω στο παρελθόν με τι ratio παίρνονται τα πρωταθλήματα κατά μέσο όρο... Ο Ραικόνεν απλά λόγω "στυλ" κυρίως (ναι αυτό το στρχδιαμολα), έχει "φάει" αυτή τη ρετσινιά. Τί να κάνει όμως αν η ομάδα μετά που φύγανε "ΟΛΟΙ" μετά το '06, ψόφαγε; (χαρακτηριστικότατο το πιτ-στοπ τσίρκο του '08, που έκανε τη μία μπιπ μετά την άλλη, με αποκωρύφωμα να φυτρώσουν ουρά του Μάσσα στη Σιγκαπούρη....). Τον Ράικο τον "τρώει" η (ηλιθιώδης) γκρίνια που τον κυνηγάει από τότε που πήγε Φεράρι, επειδή ήθελαν "μερικοί" να βγάζει κουνέλια από καπέλα (...που να λένε -τα κουνέλια- και Guten Tag! παρεπιπτόντως....). Εμ δεν γίνεται έτσι όμως... Το "βοήθησε" βέβαια κι αυτός με το "στιλάκι" του...Άμα ήταν πχ σαν τον Χάμιλτον (γέλιο, αυτόγραφα και χαρά), όλα στην Φεράρι θα τα ρίχνανε. Αυτός όμως είναι....iceman : "Δεν τραβάμε...Τί θέλετε τώρα". Η ΑΛΗΘΕΙΑ όμως είναι ότι παρόλο που δε "φαινότανε"....προασπάθαγε (δεν λέω ότι ΕΛΥΩΣΕ κι όλας...αλλά και να έλυωνε όπως πχ ο Μάσσα- μια απ' τα ίδια θα ήταν το αποτέλεσμα, άμα η ομάδα γενικώς παραπαίει) Ούτε καν είχε έναν Brawn (και λοιπούς) που είχε ο Σουμάχερ από πίσω του, όταν ο τελευταίος ήταν "παντοκράτορας" (ακόμα και στη Benneton). O Φίζικο λες να είναι α) τόσο άθλιος οδηγός; (Φεράρι) β) αν ήταν το μονοθέσιο που τα "έκανε όλα", γιατί δεν πιάνει πρωτιές κι ο Λιούτζι τώρα; (Force India) (εδώ να χώσω και το "άσχετο" του ότι τη δεκαετία του 80, τα μπιπ μου θα έπαιρνε ο Ιωαννίδης χωρίς Γκάλη κυρίως, αλλά και Γιαννάκη) ..στην εγγλέζικη σου παράθεση, βάλε το ότι "τέτοια επιτεύγματα" έχουν κάνει διάφοροι κατά καιρούς (Rάικο επί έτη στη Μακλάρεν, Χάμιλτον επίσης). ...μετάφραση των αποπάνω : οι ομάδες (από το pit team μέχρι τη διοίκηση, και συμπεριλαμβανομένων των πιλότων εννοείται) είναι αυτές που παίρνουν νίκες (και πρωταθλήματα), και όχι ΠΙΑ μεμονωμένα πρόσωπα "που οδηγάνε παπάδες". Οι πρώτοι πχ 10 στην F1, στο ίδιο περίπου καζάνι βράζουνε οδηγικά. Γι' αυτό και δεν τον λες τον Μπάτον "πυροτέχνημα" (...ΑΝ όπως είπα εννοείς το ΠΡΟΣΩΠΟ, κι όχι τα φετεινά αποτελέσματα μέχρι Τουρκία)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.