Iron_man21 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 * Iron_man21 , διάβαζε ρε συ τα λινκς που ποστάρεις...Η Ρενώ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ δεν έφαγε καμμιά ποινή.... Την προσωπική μου γνώμη εξέφρασα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 ...η "προσωπική σου γνώμη" εννοείς ότι είναι άλλη απ' τα γεγονότα......; Τεσπα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 ...Και δηλαδή, έγραψες το 1ο σου ποστ, βασιζόμενος σε "αυτό" βρε Bougas, απλά παραλάσσοντάς το κάπως..........; Όχι, άλλωστε έχω ποστάρει περίπου τα ίδια σε άλλο φόρουμ αρκετά πρίν διαβάσω το άρθρο.Απλά έχω μάθει να λέω τα πράγματα με το όνομα τους, σε καμία περίπτωση δεν θα τα βάλω μόνο με τον μπριατόρε και θα υποστηρίξω το καιμένο το παιδάκι, το άβγαλτο! Είπε και ενας φίλος παραπάνω, όταν σου πει κάποιος πήγαινε να κλέψεις και εσύ πάς, τότε εσύ μπαίνεις φυλακή, όχι αυτός που στο πρότεινε.Είναι καθαρά ευθήνη του πικέ τον οποίο εσύ και δικαιολογείς.Μόνο ο πικέ φταίει, αυτός δέχτηκε και πάνω απ'όλα αυτός έπραξε το "έγκλημα".Δεν υπάρχει περίπτωση να τον δικαιολογίσω, δεν μπορώ να του αναγνωρίσω ούτε 1 ελαφρυντικό, είναι απλά απαράδεκτος.Είναι ένας ανίκανος και ατάλαντος οδηγός (χειρότερος και απο τον μπαντοέρ σε χρόνους) που έτρεχε μόνο και μόνο επειδή είχε απο πίσω τον πατέρα του (άλλο λαμόγιο και αυτός), απο την στιγμή που του το πρότεινε ο φλάβιο ή έπρεπε να βγεί στα κανάλια να τον κάνει ρόμπα, να τον ξεφτιλήσει, ή απο την στιγμή που το δέχτηκε, να το πράξει και να φερθεί σαν επαγγελματίας, όπως κάνουνε όλοι οι υπόλοιποι.Αυτό το "μπαμπά με διώξανε κάνε κάτι" είναι για τρίχρονα παιδάκια που τους παίρνουνε το γλυφιτζούρι κοκοράκι απο το χέρι, όχι για επαγγελματίες.Αν είχε έστω και ελάχιστο ήθος και αυτός και ο πατέρας του, να μην κάνανε αυτά τα καραγκιοζιλίκια.Η μιλάς στην ώρα που πρέπει ή απο την στιγμή που συμφωνείς και το πράτεις κάνεις τουμπεκί και φέρεσε σαν επαγγελματίας.Αυτή είναι η δική μου άποψη, κοιτάω τα πράγματα όσο πιο αντικειμενικά μπορώ, πέρα απο συμπάθειες και αντιπάθειες.Και επιμένω, έχουνε γίνει πολύ χειρότερα πράγματα στο χώρο και δεν υπήρξαν τέτοιες εξοντωτικές ποινές όπως του φλάβιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tilemaxx Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Χαλαρώστε ρε σείς, αυτοί παίρνουν εκατομμύρια και εσείς κάθεστε και κάνετε φιλοσοφικές αναλύσεις. Ούτε ο Μπριατόρε θα χάσει, ούτε ο Πικέ, ούτε η Renault. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Όχι, άλλωστε έχω ποστάρει περίπου τα ίδια σε άλλο φόρουμ αρκετά πρίν διαβάσω το άρθρο.Απλά έχω μάθει να λέω τα πράγματα με το όνομα τους, σε καμία περίπτωση δεν θα τα βάλω μόνο με τον μπριατόρε και θα υποστηρίξω το καιμένο το παιδάκι, το άβγαλτο! Είπε και ενας φίλος παραπάνω, όταν σου πει κάποιος πήγαινε να κλέψεις και εσύ πάς, τότε εσύ μπαίνεις φυλακή, όχι αυτός που στο πρότεινε.Είναι καθαρά ευθήνη του πικέ τον οποίο εσύ και δικαιολογείς.Μόνο ο πικέ φταίει, αυτός δέχτηκε και πάνω απ'όλα αυτός έπραξε το "έγκλημα".Δεν υπάρχει περίπτωση να τον δικαιολογίσω, δεν μπορώ να του αναγνωρίσω ούτε 1 ελαφρυντικό, είναι απλά απαράδεκτος.Είναι ένας ανίκανος και ατάλαντος οδηγός (χειρότερος και απο τον μπαντοέρ σε χρόνους) που έτρεχε μόνο και μόνο επειδή είχε απο πίσω τον πατέρα του (άλλο λαμόγιο και αυτός), απο την στιγμή που του το πρότεινε ο φλάβιο ή έπρεπε να βγεί στα κανάλια να τον κάνει ρόμπα, να τον ξεφτιλήσει, ή απο την στιγμή που το δέχτηκε, να το πράξει και να φερθεί σαν επαγγελματίας, όπως κάνουνε όλοι οι υπόλοιποι.Αυτό το "μπαμπά με διώξανε κάνε κάτι" είναι για τρίχρονα παιδάκια που τους παίρνουνε το γλυφιτζούρι κοκοράκι απο το χέρι, όχι για επαγγελματίες.Αν είχε έστω και ελάχιστο ήθος και αυτός και ο πατέρας του, να μην κάνανε αυτά τα καραγκιοζιλίκια.Η μιλάς στην ώρα που πρέπει ή απο την στιγμή που συμφωνείς και το πράτεις κάνεις τουμπεκί και φέρεσε σαν επαγγελματίας.Αυτή είναι η δική μου άποψη, κοιτάω τα πράγματα όσο πιο αντικειμενικά μπορώ, πέρα απο συμπάθειες και αντιπάθειες.Και επιμένω, έχουνε γίνει πολύ χειρότερα πράγματα στο χώρο και δεν υπήρξαν τέτοιες εξοντωτικές ποινές όπως του φλάβιο. Συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις, αλλά δεν θα χαρακτήριζα εξοντωτική την ποινή του φλάβιο, ακριβώς το αντίθετο μάλιστα, θεωρώ οτι την γλύτωσε σχετικά αναίμακτα.... κανονικά θα έπρεπε να διωχθεί ποινικά κιόλας και να μπει και φυλακή. Είναι απαράδεκτο να σπαταλά κάποιος ένα κάρο λεφτά για να πάει να δεί έναν αγώνα και να βλέπει τέτοιου είδους αλλοιώσεις. Είναι απαράδεκτο να κινδυνεύει η σωματική του ακεραιότητα απο κάποιο θραύσμα ενός ηλίθιου (για να μην πω κάτι χειρότερο) που ρίχνει εσκεμμένα το αμάξι του πάνω στους τοίχους. ΄Οσο για τον πικέ (τον μικρό για αρχή), δεν ξέρω πραγματικά τις σεξουαλικές του προτιμήσεις και δεν με ενδιαφέρει, μεγαλύτερος πούστης (στην ψυχή) όμως απο αυτόν δεν πρέπει να έχει δει ξανα η F1. Δεν του βρίσκω κανένα ελαφρυντικό, η ψυχολογική πίεση που "δεχόταν" είναι αστεία για μένα ως δικαιολογία για να κάνει κάτι τέτοιο. Κανονικά θα πρέπει να του απαγορευθεί η οποιαδήποτε ενασχόληση με οποιασδήποτε μορφής αθλητισμού (ούτε καν τηλεκατευθυνόμενα!) και θα το έβρισκα λογικότατο να κατέληγε στην ίδια φυλακή με τους υπόλοιπους εμπλεκομένους. Όσο για τον "μπαμπα" πικέ, ενώ πραγματικά τον σεβόμουν, έχασα κάθε ιδέα γι'αυτόν. Ήξερε απο πέρυσι τι γίνεται και έκανε την πάπια αφού η κορούλα του έτρεχε στην Renault. Φήμες λένε οτι είχε ενημερώσει απο πέρυσι τον Τσάρλι Γουίτινγκ για το συμβάν (άλλος ένας ο οποίος γνώριζε και δεν μίλησε - αν ισχύει η φήμη αυτή) και έγινε "ηθικός" μόνο όταν η μικρή και μονάκριβη πριγκιπέσσα του απολύθηκε. Ποιο ξεφτυλισμένα άτομα απο τους πικέ δεν νομίζω να ξαναδεί η F1. Η Renault σαν ομάδα δεν έφταιγε, αλλά με την ίδια λογική δεν έφταιγαν και οι μέτοχοι της McLaren πέρυσι που έπρεπε να σκάσουν λεφτά για κατασκοπείες και αλητείες που είχαν κάνει 2-3 υπάλληλοι τους. Θεωρώ οτι και οι 2 ομάδες την γλυτώσανε (για μένα έπρεπε να αποβληθούν και οι 2 απο το πρωτάθλημα) επειδή είναι κατασκευάστριες, η Force india ή η Brawn θα είχανε πολύ μεγαλύτερες κυρώσεις. Απο δω και πέρα θα πρέπει να υπάρχει μηδενική ανοχή για τέτοια πράγματα και εξοντωτικές ποινές μέχρι εκεί που δεν πάει. Μπας και καθαρίσουμε με αυτό τον τρόπο και απολαμβάνουμε πλέον τους αγώνες στις πίστες και όχι αυτούς των δικαστηρίων.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Χαλαρώστε ρε σείς, αυτοί παίρνουν εκατομμύρια και εσείς κάθεστε και κάνετε φιλοσοφικές αναλύσεις. Ούτε ο Μπριατόρε θα χάσει, ούτε ο Πικέ, ούτε η Renault. ...σωστός ρε συ...αλλά μερικοί έχουμε την ψώρα να πληκτρολογούμε...τί να κάνουμε... Όχι, άλλωστε έχω ποστάρει περίπου τα ίδια σε άλλο φόρουμ αρκετά πρίν διαβάσω το άρθρο.Απλά έχω μάθει να λέω τα πράγματα με το όνομα τους, σε καμία περίπτωση δεν θα τα βάλω μόνο με τον μπριατόρε και θα υποστηρίξω το καιμένο το παιδάκι, το άβγαλτο! Είπε και ενας φίλος παραπάνω, όταν σου πει κάποιος πήγαινε να κλέψεις και εσύ πάς, τότε εσύ μπαίνεις φυλακή, όχι αυτός που στο πρότεινε.Είναι καθαρά ευθήνη του πικέ τον οποίο εσύ και δικαιολογείς.Μόνο ο πικέ φταίει, αυτός δέχτηκε και πάνω απ'όλα αυτός έπραξε το "έγκλημα".Δεν υπάρχει περίπτωση να τον δικαιολογίσω, δεν μπορώ να του αναγνωρίσω ούτε 1 ελαφρυντικό, είναι απλά απαράδεκτος.Είναι ένας ανίκανος και ατάλαντος οδηγός (χειρότερος και απο τον μπαντοέρ σε χρόνους) που έτρεχε μόνο και μόνο επειδή είχε απο πίσω τον πατέρα του (άλλο λαμόγιο και αυτός), απο την στιγμή που του το πρότεινε ο φλάβιο ή έπρεπε να βγεί στα κανάλια να τον κάνει ρόμπα, να τον ξεφτιλήσει, ή απο την στιγμή που το δέχτηκε, να το πράξει και να φερθεί σαν επαγγελματίας, όπως κάνουνε όλοι οι υπόλοιποι.Αυτό το "μπαμπά με διώξανε κάνε κάτι" είναι για τρίχρονα παιδάκια που τους παίρνουνε το γλυφιτζούρι κοκοράκι απο το χέρι, όχι για επαγγελματίες.Αν είχε έστω και ελάχιστο ήθος και αυτός και ο πατέρας του, να μην κάνανε αυτά τα καραγκιοζιλίκια.Η μιλάς στην ώρα που πρέπει ή απο την στιγμή που συμφωνείς και το πράτεις κάνεις τουμπεκί και φέρεσε σαν επαγγελματίας.Αυτή είναι η δική μου άποψη, κοιτάω τα πράγματα όσο πιο αντικειμενικά μπορώ, πέρα απο συμπάθειες και αντιπάθειες.Και επιμένω, έχουνε γίνει πολύ χειρότερα πράγματα στο χώρο και δεν υπήρξαν τέτοιες εξοντωτικές ποινές όπως του φλάβιο. ...τότε το παίρνω πίσω Bougas, το "...μα αντέγραψες το γκομενάκιον;", αφού λες πως είναι οι δικές σου απόψεις αυτά που γράφεις, και τα έχεις γράψει προθύστερα της ανάγνωσης εκείνου του άρθρου. ....Το δε περί "ανίκανου και ατάλαντου οδηγού", ναι μεν να το δεχτώ ως εξής : ...Ως ένα βαθμό, και μιλώντας πάντα για την παρουσία στην F1, και σε σχέση με τα πρακτικά αποτελέσματα/αναμενόμενα, μιας ο Πικέ jr δεν "πρόκαμε". Φίλοι, εχθροί, και ουδέτεροι, δεν έχουν μιλήσει ΕΣΤΩ "για ταλέντο που πάει χαμένο". Οπότε ας μείνει κανείς, σε "μέτρια παρουσία του στην F1". Ή αλλιώς, "αναλώσιμος για την F1". Και να δεχτώ το ότι ΙΣΩΣ γενικώς τον κοίταγες ανέκαθεν με μισό μάτι, ΙΣΩΣ γιατί έχεις κάποια συμπάθεια στη Ρενώ. Η συμπάθεια κακή δεν είναι, αν όμως γίνει εμπάθεια λόγω οπαδισμού, και συνεπώς λόγω μετρίων του αποτελεσμάτων, ε τότε ΕΙΝΑΙ πρόβλημα. Δεν σε δακτυλοδείχνω είτε για "Ρενωτζή", είτε για "Αλονσοτζή"...λογικές υποθέσεις κάνω. Διότι άλλα δικαιώματα ΔΕΝ θυμάμαι να έδωσε στο παρελθόν ο Πικέ, που να προξενούν τέτοιο μένος. Από την άλλη όμως δε, ΤΙ σχέση έχει η "αταλαντωσύνη του" με το άλλο ζήτημα; Ή μήπως "μπαίνει η οπαδική μήνη" που λέγαμε στη μέση; Συν το ότι, δε με...ξεγελάς, τον ακατονόμαστο τον ψιλοσέβεσαι...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ : "όλοι λαμόγια είναι, δεν είναι χειρότερος", "ο Φλάβιο" από 'δω, "ο Φλάβιο" από 'κει... ...Για να μην πω δηλαδή που (ειδικά στο σημερινό ποστ), μόνο που άφεση δεν του δίνεις : Μόνο ο πικέ φταίει, αυτός δέχτηκε και πάνω απ'όλα αυτός έπραξε το "έγκλημα" ...Με λίγα λόγια...δε συνεννοούμαστε. Ακόμα και ποινικά να το πάρεις, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που ο τυχόν ηθικός αυτουργός πίσω από αξιόποινη πράξη, την αρπάζει πιο γερά κι από το "εκτελεστικό όργανο". Τί να σου πω, δες τη 17Ν το...λιγότερο. Δε χρειάζεται (νόμιζα τουλάχιστον) να το πάρεις "νομικά". Ηθικά και μόνο αυτός που βάζει έναν είτε ηλίθιο, είτε μικρόψυχο να κάνει τη βρωμιά για πάρτη του, είναι για κρέμασμα. Και ο σιχαμένος έχει μακρά ιστορία πίσω του για κρέμασμα. ...Εκτός κι αν έχεις να μου πεις πως μαζί το σκαρώσανε. Του είπε δηλαδή "πέσε", κι ο άλλος αναφώνησε "...μα τί ωραία ιδέα!". ...Εγώ "βλέπω" κάποιον όμως, που λειτουργεί σαν κανονικός νταβατζής όμως (πιο κλασσικό ιταλιάνικο-μαφιόζικο στυλ...δε γίνεται) : ...έχει (είχε...) ΚΑΙ το μάνατζμεντ των πιλότων "του", και όπως είπα και σε προθύστερο ποστ που το...πήρε το Εύρηκα, φαίνεται με τους πιλότους μέχρι και για κατούρημα πήγαινε...Χεράκι-χεράκι δηλαδή... Όπως κάνει ο κάθε καλός προαγωγός που..."σέβεται" τα κορίτσια του..."και το όνομά του στην πιάτσα"...Να τους έχει "δεμένους" από παντού. ...Δεν ξέρω, δουλεύεις; Έχεις δουλέψει; Αν ναι, έχεις τύχει παρόμοια φάση "αφεντικού"; (δεν είναι δύσκολο να έχεις πετύχει, αν έχει δουλέψει 2-3 δουλειές...: το 99% των, έτσι είναι...). Αν είσαι λαθρομετανάστης, ζεις με τον τρόμο (που έχει μάλιστα φροντίσει να σου περάσει, είτε έμμεσα, είτε και άμεσα) να μη σε δώσει στους μπάτσους. Αν είσαι μετανάστης, ζεις με το φόβο να μη σε διώξει γιατί που να βρεις δουλειά ως μετανάστης. Αν είσαι αυτόχθονας και μπατίρης, ζεις με την αγωνία να μη σε απολύσει γιατί η ανεργία θερίζει ενώ ο μήνας τρέχει και τα παιδιά πεινάνε. Παράλληλα, αν είσαι πιλότος F1, ζεις με το άγχος να μη δε σου ανανεώσει το συμβόλαιο στην ομάδα. Για όλες τις πάνω περιπτώσεις, οι Έλληνες έχουν βγάλει μία -ας την πούμε χαριτωμένη, παρά την τραγικότητά της- παροιμία, που κεντρικό νόημα έχει, το "φίλημα κατουρημένης ποδιάς", για να περιγράψουν τη συνήθη πρακτικό χειρισμό των "από κάτω" των αφεντικών, όσον αφορά την τακτική των τελευταίων σε εργασιακά θέματα. ...Δε νομίζω ότι χρειάζεται να το συνεχίσω - έχει ήδη πάει μόνο του. Τεσπα, έχουμε τον νταβά, έχουμε και τον υπάλληλο. "Κάνε λίγο μια κωλοτούμπα να δούμε τί χρώμα έχει ο κώλος σου" λέει ο πρώτος - ΤΣΟΥΠ την κάνει ο δεύτερος. Την κάνει γιατί ακόμα κι ΑΝ δεν του το έχει πει κατάμουτρα, ξέρει ότι θα τον διώξει αν δεν την κάνει. Κι άντε μετά να βρει δουλειά. Κι απλά τα μαζεύει τα μαζεύει τα μαζεύει μέσα του. Υπάρχουν βέβαια κι αυτοί που λένε "τι λε ρε, άντε γειά" - αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς είναι οι λιγότεροι. Και οι ακόμα πιο λιγότεροι είναι αυτοί που ξέρουν ότι περνάει η μπογιά τους, και "να, ΕΤΣΙ να κάνουν, βρίσκουν 10 τέτοια αφεντικά και καλύτερα και με περισσότερα φράγκα". Έγινα νομίζω κατανοητός, περί του ποιός είναι ο σιχαμένος της υπόθεσης - εκτός κι αν κανένας από 'δω μέσα είναι απ' τη μεριά των αφεντικών =ρ ...Πέραν της λογοτεχνίας, δεν ξέρω επίσης τί ζόρι έχεις με τον "μπαμπά Πικέ". Προσωπικά είπα χθες, πως αμφότεροι μου είναι αδιάφοροι ως οδηγοί, ως προσωπικότητες. Όχι γιατί έχω κάτι μεμπτό κατά νου για πάρτη τους - αλλά σφυρίζω κλέφτικα. Απλά δε με "απασχόλησαν" ποτέ, δε μου είπαν κάτι "ουσιαστικό", και τεσπα δεν έτυχε ποτέ να ΜΑΘΩ κάτι αξιόμεμπτο για να ασχοληθώ με την πάρτη τους - έστω "αρνητικά". Αν για τον "μπαμπά" υπάρχουν σκηνικά που δεν τα ξέρω, πάω πάσο. Σε σημείο μάλιστα να δεχτώ ότι η μήνη κόντρα σε "μπαμπά και γιό", έχει λοιπόν ΚΑΛΗ βάση, για να κοιτάξει κανείς πρώτα τον έναν, και συμπερασματικά ως το μήλο της μηλιάς, ΚΑΙ τον άλλον, με μισό μάτι. Βέβαια του διαόλου πια, άμα είχε κάνει καμμιά ΤΟΣΟ μεγάλη χοντράδα ο μπαμπάς στα χρόνια του, δε θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα κυκλοφορούσε, για να το συσχετίσουν; Αλλά αυτό που "κυκλοφόρησε", ήταν η υποτιθέμενη γκεοσύνη (η καθόλου απίθανη - ειδικά οι Βραζιλιάνοι είναι πολύ "απελευθερωμένοι" σε αυτό τον τομέα,,,,,,ΑΛΛΑ WHO THE FUCK ΚERS ;!; ) του τζούνιορα... ...Α ναι, "φρόντισε" να "την κυκλοφορήσει" η ασπρομάλλα σουπιά, παρεμπιπτόντως... Ν' ασχοληθούνε ΙΣΩΣ, τα ταμπλόιντ, περισσότερο με ΑΥΤΟ,,,ΠΑΡΑ με ΑΥΤΟΝ... Διότι έτσι κάνουν οι σουπιές : αμολάνε...μελάνι (pun NOT intended...αλλά έκατσε καλά...),στην προσπάθεια να θολώσουν τα νερά, και να τη σκαπουλάρουν... Αμ δε όμως. Μια του κλέφτη - δυο του κλέφτη... Τεσπα όπως είπε κι ο τελεμαχ πριν, δε...ν έχει ανάγκη αυτός. Θα τη βρει την άκρη. Όλο και κάποιον άλλο σβέρκο θα βρει να κάτσει (ψείρα) - όλο και κάποιο πόδι (βδέλλα). Άσε που είναι πολυεκατομμυριούχος. Τεεεσπα. Τεσπα φίλε Βοugas (Τάσος εγώ, Μπουγάς εσύ...σκυλάδικο το κάναμε.....), Είπε και ενας φίλος παραπάνω, όταν σου πει κάποιος πήγαινε να κλέψεις και εσύ πάς, τότε εσύ μπαίνεις φυλακή, όχι αυτός που στο πρότεινε ο..."φίλος" που το είπε, ήταν (σύμφωνα με παράθεση του Iron_Manκάτι), ήταν η ασπρομάλλα λίγδα. ....Δηλαδή θα μας...υποδείξει και την...δουλειά "μας"...Ε, ρε, γλέντια... Και είναι η ΠΙΟ λιγδιάρικια, θρασεία, και gutless δήλωσή του. Αν...συμφωνείς κι όλας (το ξανα'πα), ε...οκ. Τί να γίνει - δε θα κουμπαριάσουμε... Τεσπα, για να μην τον δω απόψε στον ύπνο μου τον τρισκατάρατο, σταματάω, πολύ ασχολήθηκα, θα έπρεπε να μου αρκεί που ΔΟΞΑ ΝΑ 'ΧΕΙ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ (...είμαι άθεος, εν τω μεταξύ =p), δεν πρόκειται να ξαναδώ τη λιγδόφατσά του στα γκραν-πρι που μου απομένουν να δω... Για το κάτωθι, Είναι καθαρά ευθήνη του πικέ τον οποίο εσύ και δικαιολογείς αν δε συννενοηθήκαμε μέχρι τώρα, δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε... Και γι' αυτό, σε καμία περίπτωση δεν θα τα βάλω μόνο με τον μπριατόρε και θα υποστηρίξω το καιμένο το παιδάκι, το άβγαλτο! απλά να πω ότι δεν είναι καθόλου παιδάκι, κι ούτε -εγώ τουλάχιστον- είπα ποτέ "Αχ μη το χτυπάτε". Ίσα-ίσα είπα ΟΦΕΙΛΕΙ "Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥ", ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΑΚΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ. Tέτοια φάση : [ame] [/ame] ...όχι τίποτα δηλαδή, που αφήνει να τον εκβιάζουνε. Γιατί τουλάχιστον την κρούση ήξερε πως να την κάνει, αυτός είχε το τιμόνι στα χέρια. Ο άλλος όμως......; Η μιλάς στην ώρα που πρέπει ή απο την στιγμή που συμφωνείς και το πράτεις κάνεις τουμπεκί και φέρεσε σαν επαγγελματίας.Αυτή είναι η δική μου άποψη ...εδώ απλά να πω ότι όσο "αντιεπαγγελματικός" ήταν ο σιχαμένος, που όταν πλέον δεν χρειαζόταν τον Πικέ, τον σούταρε, άλλο τόσο ήταν κι αυτός, που πήγε και τον έδωσε κατόπιν εορτής. Αυτά περί "επαγγελματισμού"- και, αλήθεια, ενώ φαίνεται να "αποδέχεσαι" τις λαμογιές...την του Πικέ (λαμογιά όσον αφορά το πως τη βλέπεις εσύ βέβαια, εγώ το βλέπω ως ένα ετεροχρονισμένο κάρφωμα που θα έπρεπε να γίνει) ΓΙΑΤΙ δεν την αποδέχεσαι; ...Άσε...Ξέρω..." Ήταν μάγκας ο Φλάβιο - ενώ ο άλλος φέρθηκε πούστικα "... Καλή φάση "ο μάγκας ο Φλάβιο" "που πήρε πρωτάθλημα με τον Σουμάχερ", "που ανέστησε την ομάδα" "που πήρε πρωτάθλημα με Αλόνσο" "που μόνο που δεν τον βύζαξε τον Αλόνσο" κτλ...αλλά μεγαλύτερη λέρα δεν έχει περάσει από το χώρο. Και επιμένω, έχουνε γίνει πολύ χειρότερα πράγματα στο χώρο και δεν υπήρξαν τέτοιες εξοντωτικές ποινές όπως του φλάβιο ...αν σου ζητήσω να εξηγήσεις λέγοντας γιατί επιμένεις, παραθέτοντας τα "πολύ χειρότερα", θα το συνεχίσουμε..........αλλά δεν μπορώ ν' αντισταθώ. Άντε να δω τί χειρότερο έχει υπάρξει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tilemaxx Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Τα πόστ του wash τα διαβάζω πάντα απο το τέλος προς την αρχή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 ...βγάζουν περισσότερο νόημα έτσι...; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iron_man21 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=47942 Η ετυμηγορία της FIA για το σκάνδαλο της Σιγκαπούρης θυμίζει περισσότερο ξεκαθάρισμα προσωπικών λογαριασμών, παρά απόδοση δικαιοσύνης. Δεν είναι μόνο η - κατά γενική ομολογία - ποινή-χάδι που επιβλήθηκε στην Renault, προφανώς υπό το φόβο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας να χάσει άλλον ένα μεγάλο κατασκευαστή από την F1 μετά τις Honda και BMW. Κυρίως είναι ο αποκλεισμός δια βίου του Φλάβιο Μπριατόρε από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε αντιδιαστολή με τα πέντε χρόνια που "έφαγε" ο Πατ Σίμοντς και την αμνηστία που είχε εξασφαλίσει ο Νελσίνιο Πικέ. Γιατί αν κάποιοι έπρεπε να πληρώσουν - σε ατομικό επίπεδο - ακριβότερα το μάρμαρο για την υπόθεση, αυτοί ήταν οι δύο τελευταίοι. Μεταξύ τους έγινε η συμφωνία, ανεξάρτητα από το σε ποιον ανήκε η αρχική ιδέα. Εξάλλου ο καθορισμός της στρατηγικής αγώνα των οδηγών της Renault ήταν πάντοτε δουλειά του Σίμοντς. Ο Μπριατόρε δεν είναι μυστικό ότι δεν ασχολούνταν και πολύ με τα αγωνιστικά τεκταινόμενα, ενώ είχε ελάχιστο έως μηδενικό ενδιαφέρον για τα τεχνικά ζητήματα. Παρόλα αυτά ο πέλεκυς έπεσε βαρύς μόνο στο κεφάλι του Μπριατόρε. Δηλαδή εδώ η FIA έκρινε και αποφάσισε βάσει του κανονισμού περί συλλογικής ευθύνης, επειδή το σκηνοθετημένο ατύχημα κανονίστηκε υπό τις ευλογίες του ιταλού team manager. Με την ίδια λογική, της συλλογικής ευθύνης δηλαδή, δεν θα έπρεπε η Renault να είχε τιμωρηθεί με ένα βαρύ πρόστιμο ή έστω με αφαίρεση κάποιων βαθμών; Πριν από δύο χρόνια η McLaren είχε υποχρεωθεί να καταβάλλει πρόστιμο 100 εκ. δολαρίων, επειδή ένας υπάλληλός της, της έδωσε κλεμμένα τεχνικά στοιχεία της Ferrari. Τώρα, σε μια πιο σοβαρή υπόθεση, η τιμωρία της Renault από την FIA θα μπορούσε να περιγραφεί ως εξής: "Αν το ξανακάνετε μέσα σε δύο χρόνια, τότε θα σας διώξουμε. Α, αφήστε μας φεύγοντας 1,6 εκ. δολάρια για τα έξοδα της έρευνάς μας, και δώστε και κάτι για την καμπάνια μας περί ασφάλειας, έτσι, για να δείξετε πόσο ευαίσθητοι είστε πλέον". Και κάτι ακόμα. Στην περίπτωση του Stepneygate, η Ομοσπονδία απεφάνθη ότι τα μεγάλια κεφάλια της McLaren (Ρον Ντένις, Μάρτιν Γουίτματς) δεν ήξεραν τίποτα για την κατασκοπεία, αφήνοντάς τα στο απυρόβλητο. Ενώ τώρα ξαφνικά είναι ο team manager στον οποίο ρίχνουμε την σχεδόν αποκλειστική ευθύνη για την συνομωσία. Και φυσικά ο ουσιαστικός ωφελημένος από το όλο σκηνικό ως νικητής εκείνου του αγώνα, Φερνάντο Αλόνσο, δεν άκουσε, δεν είδε, δεν κατάλαβε τίποτα. Αστεία πράγματα. Κι όμως υπάρχει μία εξήγηση. Ηταν ένα υπόλοιπο που χρωστούσε ο Μαξ Μόσλεϊ στον Μπριατόρε, από την εποχή της μεγάλης κόντρας μεταξύ της FIA και της FOTA πριν από λίγους μήνες. Ο Μπριατόρε πρωτοστάτησε στην προσπάθεια των ομάδων να εκτοπίσουν τον Μόσλεϊ από την προεδρία της FIA. Απαίτησαν την καρατόμηση του βρετανού για να υπάρξει ειρήνευση και τελικά πέρασε το δικό τους. Αλλά λίγες εβδομάδες πριν εγκαταλείψει το καράβι, ο Μόσλεϊ βρήκε τώρα πάτημα και μαχαίρωσε στην πλάτη τον "φίλο" του. Και το έκανε φορώντας ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη. "Είναι λυπηρό γιατί ήταν πάνω από 20 χρόνια στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είναι λυπηρό να βλέπεις μια καριέρα να τελειώνει έτσι, αλλά τι άλλο θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει;", δήλωσε για την τιμωρία του Μπριατόρε. Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Συμφωνώ απολύτως με αυτά που λέει στην αρχή το άρθρο.Σε όλους ήταν γνωστό εδώ και πολύ καιρό οτι ο Πατ έπαιζε κύριο ρόλο.Ο Μπριατόρε δεν έδειχνε πολύ σημασια.Του μπριατορε ήταν η ιδεα να ρίξουν το μονοθέσιο,οι άλλοι δύο όμως το τελειοποίησαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Mάθημα άναγνωσης άρθρων (όχι ειδήσεων) στο Internet Ο πρόλογος : Η ετυμηγορία της FIA για το σκάνδαλο της Σιγκαπούρης θυμίζει περισσότερο ξεκαθάρισμα προσωπικών λογαριασμών, παρά απόδοση δικαιοσύνης. Αρχή με διακριτική προσπάθεια να προδιαταθεί ο αναγνώστης : σήκωμα φρυδιού. Δευτερεύων πρόλογος/εισαγωγή κυρίου θέματος: Δεν είναι μόνο η - κατά γενική ομολογία - ποινή-χάδι που επιβλήθηκε στην Renault, προφανώς υπό το φόβο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας να χάσει άλλον ένα μεγάλο κατασκευαστή από την F1 μετά τις Honda και BMW. Προσωπική ετυμηγορία, συμπερασματολογία, και κάπου εδώ βάζουμε και κρατάμε στο πίσω μέρος του μυαλού, το ερώτημα σαν τί προσωπικά κίνητρα μπορεί να έχει ο γράφων - παρ' όλο που ο συγκεκριμένος δεν το πάει άσχημα, όντως τα ανωτέρω δεν αποτελεούν την ΑΠΟκάλυψη της Αμερικής. *επισήμανση προς Iron_man21* : ποινή-χάδι Κύριο Θέμα : Κυρίως είναι ο αποκλεισμός δια βίου του Φλάβιο Μπριατόρε από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε αντιδιαστολή με τα πέντε χρόνια που "έφαγε" ο Πατ Σίμοντς και την αμνηστία που είχε εξασφαλίσει ο Νελσίνιο Πικέ. Αρχή ανοίγματος χαρτιών : τονισμός της ουσίας που πρόκειται να ακολουθήσει - διακριτική εκδήλωση προτιμήσεων. Η λέξη "αντιδιαστολή" δεν είναι καθόλου τυχαία. Την κρατάμε και αυτήν στο πίσω μέρος του μυαλού. Κορμός του Κυρίου Θέματος : Γιατί αν κάποιοι έπρεπε να πληρώσουν - σε ατομικό επίπεδο - ακριβότερα το μάρμαρο για την υπόθεση, αυτοί ήταν οι δύο τελευταίοι. Μεταξύ τους έγινε η συμφωνία, ανεξάρτητα από το σε ποιον ανήκε η αρχική ιδέα. Προσωπική ετυμηγορία Νο2 και *ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΑΜΦΙΒΟΛΗΣ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ*. Πού ακριβώς το έχει δει το τελευταίο, ο γράφων; Για την "μεταξύ τους συμφωνία", λέω. Συνέχιση απόπειρας προδιάθεσης του αναγνώστη, με εξομάλυνση της βαρύτητας της "αρχικής ιδέας". "Οι αρχικές ιδέες" ΟΦΕΙΛΟΥΝ να τυγχάνουν της βαρύτερης τιμωρίας. (ο Χίτλερ προσωπικά δεν σαπωνοποίησε ούτε έναν Εβραίο, αν γίνομαι καταννοητός) Συνέχιση Κορμού Κυρίως Θέματος : Εξάλλου ο καθορισμός της στρατηγικής αγώνα των οδηγών της Renault ήταν πάντοτε δουλειά του Σίμοντς. Ο Μπριατόρε δεν είναι μυστικό ότι δεν ασχολούνταν και πολύ με τα αγωνιστικά τεκταινόμενα, ενώ είχε ελάχιστο έως μηδενικό ενδιαφέρον για τα τεχνικά ζητήματα ...Συνέχιση απόπειρας προδιάθεσης, κατευθυνόμενη συμπερασματολογία, επιλεκτικά διατυπωμένες λέξεις, κατευθυνόμενες εκφράσεις "της πιάτσας" με νόημα, προσπάθεια αποπροσανατολισμού ευθυνών : "Στρατηγική και Σίμοντς" (του φορτώνουμε ευθύνη με χρήση βαρύγδουπης λέξης) "δουλειά του Σίμοντς" (αφήνουμε υποννοούμενα για την πονηρή δράση του) "δεν είναι μυστικό" (ελάτε τώρα, όλος ο κόσμος τα ξέρει, πού ζείτε; ) ""δεν ασχολούνταν και πολύ με τα αγωνιστικά τεκταινόμενα" (..πριν ήταν "δουλειά" για τον έναν, ΤΩΡΑ έγινε "αγωνιστικό τεκταινόμενο" για τον άλλον, με λίγα λόγια ο ένας είναι ο μηχνορράφος, κι ο άλλος ο "ανυπεύθυνος" μάνατζερ, η φράση "αγωνιστικό τεκταινόμενο" σε αντιδιαστολή με τις "(ύποπτες)δουλειές" του αλλουνού, έχει κύρος, που φυσικά επαγωγικά τον σκεπάζει........Μπλιαχ. Το ότι ο Μπριατέτοιος "δεν είχε ιδεά σε ποιά μεριά βρίσκεται ο κινητήρας του", όπως σαρκαστικά είχε δηλώσει ο Προστ, ναι είναι γνωστό. Όπως όμως επίσης είναι γνωστό, ότι κατά τους αγώνες δεν κουτούπωνε τις Φόρμουλα Ούνας, αλλά ήταν μαζί με Σίμοντς και λοιπούς πάνω απ' την τηλεμετρία. Άσχετος ναι μεν, μέσα στη φάση, δε. Και μπορεί να μην του έκοβε να ορίσει στρατηγική πιτ-στοπ, αλλά σαφώς και του έκοβε να ορίζει άλλου είδους στρατηγικές. "Της πιάτσας", όπου "ο καθ' ένας" που του κόβει, και έχει και το ηθικό (αντι)υπόβαθρο μπορεί να το κάνει. Και στην τελική ήταν ο αγωνιστικός διευθυντής....Για να μην πούμε το πόσο ανακατευόταν (ενδεικτικό με το που άρχισε το φετεινό πρωτάθλημα, και εξαπέλυε μίδρους, με αφορμή τους χρόνους της Brawn, και διαβήματα προς την FIA), στα αγωνιστικά - και μάλιστα πρότεινε και την...αντιμετώπιση που θα έπρεπε να τύχει (καταγγελία των διαχυτών, πρόταση να μην συμπεριληφθεί στα τηλεοπτικά δικαιώματα "ως τέως Honda"). Μας δουλεύει ο γράφων; Όχι. Τότε; ...Να μας κατευθύνει προσπαθεί. Συνέχιση Κορμού Κυρίως Θέματος : Παρόλα αυτά ο πέλεκυς έπεσε βαρύς μόνο στο κεφάλι του Μπριατόρε. Δηλαδή εδώ η FIA έκρινε και αποφάσισε βάσει του κανονισμού περί συλλογικής ευθύνης, επειδή το σκηνοθετημένο ατύχημα κανονίστηκε υπό τις ευλογίες του ιταλού team manager. ...Συνέχιση απόπειρας προδιάθεσης, κατευθυνόμενη συμπερασματολογία, επιλεκτικά διατυπωμένες λέξεις, προσπάθεια αποπροσανατολισμού ευθυνών : "Bαρύς πέλεκυς" (...σχεδόν να μας συγκινήσει προσπαθεί. Επίσης, στις ηλικίες που βρίσκονται, ακόμα και τα 5 χρόνια ισοδυναμούν με "τελείωμα". Εκτός κι αν κανείς πιστεύει ότι ο Σίμοντς θ' αρχίσει νέα καριέρα στα 61). [ Όπως αναλογικά όποιος "πιστεύει" ότι η Ρενώ "τιμωρήθηκε" *επισημάνσεις προς Iron_man21* ας δει ΤΙ πραγματικά τιμωρία εισέπραξε : Να σκάσει κάποιες χιλιάδες €. Αυτό. ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ : Ας μην εισέπραττε τίποτε παραπάνω. Προσωπικά δε θα το ήθελα. Ας μην την πλήρωνε αυτή - και επαγωγικά το αίσθημα των οπαδών της. Όχι όμως να ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι "τιμωρήθηκε βαριά". Η λεξη "αποκλεισμός" στην απόφαση, είναι απλά εκφοβιστικός. Εδώ είναι για να τελειώσει το πρωτάθλημα, εδώ θα είναι και για τα 2 επόμενα χρόνια (τουλάχιστον)] ...Ο γράφων δε μας τα λέει ΚΑΘΟΛΟΥ καλά εδώ. ΚΑΙ το δεύτερο φρύδι έχει (ήδη) σηκωθεί, ΚΑΙ το αίμα έχει αρχίσει ν' ανεβαίνει στο κεφάλι : "βάσει του κανονισμού περί συλλογικής ευθύνης". Τι λε ρε. Δηλαδή το "κανονίστηκε υπό τις ευλογίες του ιταλού", που ο ίδιος γράφει, ΠΟΥ το βάζει;;;;;;;;;;Και ποιές "ευλογίες", εδώ που τα λέμε; Η ευλογία είναι το τέλος, και η "επισημοποίηση", η "συνέργεια" σε κάποιο "σχέδιο". Ε αυτός, το "σχέδιο", ο ΙΔΙΟΣ το πόνησε! Ο "άνθρωπος" ήταν Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ. Τέλος. ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ, ΓΑΜΩΤΟ, ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ, ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΙΤΕ ΑΜΕΣΗ ΕΙΤΕ ΕΜΜΕΣΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ. ΠΟΙΑ "ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ" !!! Και έπρεπε να πληρώσει "τα περισσότερα". (Και δόξα τω θεώ, έτσι κι έγινε) ("συλλογική ευθύνη", υπήρξε ΓΙΑ ΤΗ ΡΕΝΩ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ....Ούτε τους όρους που χρησιμοποιεί, δεν "σέβεται", ο γράφων) Συνέχιση Κορμού Κυρίως Θέματος : Με την ίδια λογική, της συλλογικής ευθύνης δηλαδή, δεν θα έπρεπε η Renault να είχε τιμωρηθεί με ένα βαρύ πρόστιμο ή έστω με αφαίρεση κάποιων βαθμών; Χάσιμο της μπάλας ( ;...) από τον γράφοντα. Συμβαίνει ενίοτε, όταν στην άκρη του μυαλού έχουμε προσωπικό κίνητρο, να μπερδεύουμε την βούρτσα με το πέος. Όπως επίσης όμως συμβαίνει, στην πορεία να διαστρέφουμε την ιδια την πορεία, προσδοκώντας λέγοντας πχ 2+2=22, να περάσει στο ντούκου, και ΑΝ το επιτύχουμε, να συνεχίσουμε τη "συλλογιστική" μας έχοντας βαδίσει σε πλαστά σκαλοπάτια που δεν έχει πάρει χαμπάρι ο άλλος. Παραδείγματα : ...Το ότι αυτόκλητα "αποφάσισε" λίγο πριν, να "κουκουλώσει" την πρωταρχική ηθική αυτουργία (διότι ΓΙ' ΑΥΤΗΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ) του Μπριατέτοιου ο γράφων, υπό τον όρο "συλλογική ευθύνη", δε σημαίνει ότι κι εμείς οφείλουμε να το φάμε... Μου θυμίζει υπογραφή γνωστού σούπερ-μοντερέητορ του παρόντος φόρουμ, που λέει "το δικαίωμά σας να ομιλείτε, δεν περιλαμβάνει την υποχρέωσή μας να σας πάρουμε σοβαρά"... ...Εκτός κι αν ο γράφων αδυνατεί να καταννοήσει τη βαρύτητα που έχει η "ηθική αυτουργία" (πόσο μάλλον όταν λαμβάνει χώρα υπό καθεστώς τρομοκρατίας). Κάποτε "σ' αυτή τη χώρα", η κατηγορία της "ηθικής διαφθοράς των νέων", υπήρξε αρκετή για να στείλει κοτζάμ Σωκράτη στα θυμαράκια. Αν τελικά δεν υπάρχει "σκοπός" πίσω από τα γραφόμενα του γράφοντος, και ΠΡΑΓΜΑΤΙ δεν αναγνωρίζει αξιόποινη συμπεριφορά του ασπρομάλλη λίγδα.............τσάμπα το ήπιε οικειωθελώς το κώνειο ο Σωκράτης, για να δείξει την σημασία της πίστης στην εφαρμογή των νόμων, και συνεπώς σε συστήματα αξιών, όσον αφορά αυτόν. Συνεχίζω όμως να ελπίζω πως ήταν απλά βουρτσομπέρδεμα. Συνέχιση Κορμού Κυρίως Θέματος : Πριν από δύο χρόνια η McLaren είχε υποχρεωθεί να καταβάλλει πρόστιμο 100 εκ. δολαρίων, επειδή ένας υπάλληλός της, της έδωσε κλεμμένα τεχνικά στοιχεία της Ferrari. Τώρα, σε μια πιο σοβαρή υπόθεση, η τιμωρία της Renault από την FIA θα μπορούσε να περιγραφεί ως εξής: "Αν το ξανακάνετε μέσα σε δύο χρόνια, τότε θα σας διώξουμε. Α, αφήστε μας φεύγοντας 1,6 εκ. δολάρια για τα έξοδα της έρευνάς μας, και δώστε και κάτι για την καμπάνια μας περί ασφάλειας, έτσι, για να δείξετε πόσο ευαίσθητοι είστε πλέον" Στις ανωτέρω παραγράφους, έχουμε τη συνέχιση του τέλους της προ αυτών, όπου με διακριτικά σαρκαστική διάθεση "αξιολογεί", συγκρίνοντας με δεδικασμένα, την φερόμενη "τιμωρία" της Ρενώ. Κανένα πρόβλημα εδώ, ούτε όσον αφορά γεγονότα, ούτε καν όσον αφορά το στυλ γραφής. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ όμως, σηκώνει ανάλυση : Τί ακριβώς στηλιτεύει ο γράφων με το παρόν; Την "ατιμωρησία" της Ρενώ. (Ένσταση : οι δύο υποθέσεις δεν είναι ανάλογες, όσον αφορά την ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ -γιατί ΕΔΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ναι, ΜΙΛΑΜΕ για τέτοια- ευθύνη. Στην περίπτωση Μακλάρεν, είχαμε πρακτικά σημαντική υποβοήθηση του τεχνικού της τμήματος για μεγάλο κομμάτι της αγωνιστικής περιόδου -κι αν δεν γνωστοποιούνταν πιθανώς για μέχρι τέλους της- συν το ότι συνέβαινε εν γνώσει πολλών περισσοτέρων. Στην της Ρενώ, δεν ήταν παρά ΕΝΑ ΜΕΜΩΝΟΜΕΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ. Ερώτηση : γιατί να κάνει η ΟΜΑΔΑ, τέτοια καφρίλα; Για ΕΝΑΝ αγώνα; Χλωμό δεν ακούγεται; Να μπει σε ΤΕΤΟΙΑ δυνητική "περιπέτεια", για τη ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ; Αναζητείται το κίνητρο λοιπόν. ΔΕΝ το ξέρω - δεν ΜΠΟΡΩ να το ξέρω - δεν έχω καν διαβάσει κάτι σχετικό. ΟΜΩΣ, δεν αποκλείεται καθόλου να παίζουν ένας θεός ξέρει τί ιστορίες στη μέση, τί είδους, τί έκτασης. Το λιγότερο που περνάει απ' το δικό μου μυαλό, είναι στοιχήματα. Τί είδους, ποιές τσέπες πήρανε πόσα και γιατί, ποιά άτομα τέλος πάντων ΙΣΩΣ "εξυπηρετήθηκαν", από την πρώτη θέση του Αλόνσο....δεν φαντάζομαι καν. ΕΙΝΑΙ όμως μια λογική εξήγηση, που ΚΑΛΥΠΤΕΙ ένα σενάριο κατά το οποίο οι μόνοι που "γνώριζαν", ήταν ο γλίτσας, ο αρχιμηχανικός, και φυσικά ο Πιλότος. Εκτός βέβαια κι αν τα οικονομικά της ΜΑΜΑΣ Ρενώ πάνε τόσο χάλια, που χρειαζόταν τη...διαφήμιση της νίκης του μονοθεσίου της κόρης της στην Σιγκαπούρη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, για ν' ανεβάσει τις....εκεί πωλήσεις της...Δεν ξέρω σαν τί άλλα σενάρια μπορούν να κατασκευαστούν, πάντως σε σχέση με το τελευταίο, ΠΙΟ πιθανό μου φαίνεται το άλλο με τα..."στοιχήματα". Μη ξεχνάμε ότι ΑΛΛΙΩΣ ο Αλόνσο δεν έβλεπε όχι νίκη, αλλά ούτε καν βάθρο εκείνη τη μέρα....ή μάλλον νύχτα. Σαν ευκαιρία, άρα και σαν κίνητρο "λίγων και καλών" ( = "τριών"), ακούγεται πάντως μια χαρά στα δικά μου αυτιά. Και είμαι έτοιμος να πιστέψω, χωρίς να έχω ιδέα για τα πραγματικά οικονομικά, ή τις "υποχρεώσεις" του, ότι ακόμα κι ο πολυεκατομμυριούχος Μπλιάχ, είναι πιο εύκολο να "έχει ανάγκη από τέτοιου είδους μπίζνες" - απ' ότι η όλη Ρενώ... Κλείνοντας με την ένσταση λοιπόν, συγκρίνει "ανόμοιες" υποθέσεις ο γράφων - οπότε ΓΙΑΤΙ να "περιμένει" ΤΣΟΥΧΤΕΡΟΤΕΡΗ τιμωρία για τη Ρενώ; Εντάξει, ήταν πολύ πιο σοβαρό το να α) πει μεγαλοστέλεχος στον πιλότο "πάνε στούκαρέ το" β) ο τελευταίος να το κάνει, και ΣΙΓΟΥΡΑ θα έπρεπε να υπάρξει κάποιο είδος τιμωρίας ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ (...για να μάθουνε στο κάτω-κάτω να βάζουνε πιο "καθαρούς" ανθρώπους σε αυτές τις θέσεις), μια και υπάρχει ΠΑΝΤΑ το ζήτημα της ιεραρχικής ευθύνης/υπαιτιότητας (στο ίδιο στυλ, άμα σ' ένα υπουργείο γίνεται μπουρδέλλο και αποκαλυφθεί, ο υπουργός πάει σπίτι, ΑΚΟΜΑ κι αν δεν ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΝ. Στο επίσης ίδιο στυλ, έχουν επιπτώσεις οι συνοδοί κηδεμόνες -καθηγητές- αν υπάρξει βλάβη συνοδευομένου μαθητή σε εκδρομή πχ). Όμως, η εμπλοκή των τιμωρημένων στην εν λόγω περίπτωση, ήταν προφανώς ατομικού χαρακτήρα, και τα κίνητρα προσωπικά. Χαρακτηριστικό δε ότι ΟΥΤΕ οι ίδιοι είχαν να αρχίσουν να αναμειγνύουν άλλους - αλλά ΚΑΙ η ομάδα τους ΣΟΥΤΑΡΕ άμεσα. Τα συγκεκριμένα συμβάντα, ισοδυναμούν με ένδειξη αποδοχής αποκλειστικής ενοχής/ευθύνης. Συμπερασματικά, ΚΑΚΩΣ ο γράφων "συγκρίνει" τις 2 υποθέσεις, Μακλάρεν και Ρενώ. Μένει λοιπόν το κίνητρο και αυτού, για να καταλάβουμε ΓΙΑΤΙ "χρησιμοποιεί" μια αδόκιμη σύγκριση) ...Υπομονή, και αρχίζει να διαφαίνεται το δικό του κίνητρο, αρχής γενομένης από των παρακάτω παραγράφων : Και κάτι ακόμα. Στην περίπτωση του Stepneygate, η Ομοσπονδία απεφάνθη ότι τα μεγάλια κεφάλια της McLaren (Ρον Ντένις, Μάρτιν Γουίτματς) δεν ήξεραν τίποτα για την κατασκοπεία, αφήνοντάς τα στο απυρόβλητο. Ενώ τώρα ξαφνικά είναι ο team manager στον οποίο ρίχνουμε την σχεδόν αποκλειστική ευθύνη για την συνομωσία. Και φυσικά ο ουσιαστικός ωφελημένος από το όλο σκηνικό ως νικητής εκείνου του αγώνα, Φερνάντο Αλόνσο, δεν άκουσε, δεν είδε, δεν κατάλαβε τίποτα. ...Ο γράφων λοιπόν, ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΗΝ FIA. Δεν γουστάρει, όπως πολλοί, τον Έκλεστον, τον Μόσλεϊ, και των περί αυτών, "που έχουν κάνει την F1 ένα κακόγουστο τσίρκο με απώτερο σκοπό τον πλουτισμό". Στηλιτεύει με τις αναλύσεις του, με την συμπερασματολογία του, με τις δόκιμες ή όχι πρακτικές του, αυτό που πολλοί δε θέλουν να βλέπουν στις οθόνες τους πλέον : ένα πρωτάθλημα διαβρωμένο, ένα πρωτάθλημα όπου οι "βρώμικες" μέθοδοι με απώτερο σκοπό το πόντιουμ δίνουν και παίρνουν, ένα πρωτάθλημα με γκλαμουριά και λάιφστάιλ, ένα πρωτάθλημα όπου τα μονοθέσια παίρνουν δεύτερο ρόλο και οι παρόντες οδηγοί τρίτο, ένα πρωτάθλημα που διεξάγεται υπό την κεφαλή μιας οργάνωσης η οποία αποτελείται από άτομα που κινούνε νήματα έχοντας ως αποτέλεσμα την ενίοτε αλλοίωση των αγωνιστικών προσπαθειών και αποτελεσμάτων. Πολύ ωραία. Λίγο συνομωσιολογικά ολ' αυτά βέβαια, αλλά δεκτά, παρ' όλο που ως ένα βαθμό..."φυσιολογικό είναι να συμβαίνουν, μιας και ανέκαθεν συνέβαιναν παρόμοια". Αυτό που προσωπικά δεν αποδέχομαι όμως, είναι που για να φτάσει ο γράφων να υποστηρίξει τον στόχο του (να στηλιτεύσει την παρούσα "κατάσταση" στη FIA), ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ -στην ουσία- ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΣΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΜΠΡΙΑΜΠΛΙΑΧ. Ε όχι, Αστεία πράγματα. που λέει κι ο ίδιος... Μπορεί να μην του αρέσει, που "η FIA εκκαθαρίζει καρκινώματα, αλλά τα καρκινώματα της FIA δεν τα εκκαθαρίζει κανένας, κι έτσι παραμένει μαγκιόρα η ίδια",,,αλλά δε θα το κάνει, για 'μενα τουλάχιστον, θυματοποιώντας (...) τον ακατονόμαστο. Δε ξέρω πόσοι άλλοι μπλιάχηδες υπάρχουν για να καθαριστούν - κι ούτε για 'μενα είναι ήρωες οι της FIA κτλ, ΑΛΛΑ, ΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΣΤΩ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΑΘΥΤΑΤΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ. ...Μου ανακάτευε ρε παιδί μου η ύπαρξή του το στομάχι. ...Βέβαια, σίγουρα δεν "τα χώνει" ο εν λόγω γράφων, με αυτό τον τρόπο, στη FIA απλώς. Σίγουρα για κάποιο διεστραμμένο λόγο, τον πάει τον ασπρομάλλη. Ίσως δεν κόβει και φλέβες για τον Φλάβιο...αλλά μια φορά κάτι "ΚΑΚΟ" δεν είπε σε "ολόκληρο" άρθρο... Επίλογος : Κι όμως υπάρχει μία εξήγηση. Ηταν ένα υπόλοιπο που χρωστούσε ο Μαξ Μόσλεϊ στον Μπριατόρε, από την εποχή της μεγάλης κόντρας μεταξύ της FIA και της FOTA πριν από λίγους μήνες. Ο Μπριατόρε πρωτοστάτησε στην προσπάθεια των ομάδων να εκτοπίσουν τον Μόσλεϊ από την προεδρία της FIA. Απαίτησαν την καρατόμηση του βρετανού για να υπάρξει ειρήνευση και τελικά πέρασε το δικό τους. Αλλά λίγες εβδομάδες πριν εγκαταλείψει το καράβι, ο Μόσλεϊ βρήκε τώρα πάτημα και μαχαίρωσε στην πλάτη τον "φίλο" του. Και το έκανε φορώντας ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη. "Ο ζοχαδιασμένος Μόσλεϊ, και ο αναξιοπαθούντας Μπριατέτοιος και άλλο ποικίλο πρόγραμμα".... ...Δηλαδή, το ότι ο ΛΙΓΔΑΣ, έφτασε σε σημείο να πει στον άλλον, έχοντας το συμβόλαιό του στο χέρι, "στούκαρέ το", ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να μη λέει πολλά στον γράφοντα....... Οσο τσίρκο ίσως είναι ο Μόσλεϊ, άλλο τόσο είναι για μένα ο γράφων. Επμύθιο : "Είναι λυπηρό γιατί ήταν πάνω από 20 χρόνια στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είναι λυπηρό να βλέπεις μια καριέρα να τελειώνει έτσι, αλλά τι άλλο θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει;", δήλωσε για την τιμωρία του Μπριατόρε. Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Η ανοησία ( ; ) σε όλη της την δόξα. Αν ήθελε να "διασύρει" τον Μόσλεϊ ο γράφων, ας το έκανε αναφερόμενος στο "φάγωμα" του Ντέννις πέρσι, από τον πρώτο. Ήταν ΠΟΛΥ πιο "άδικο". Γι' αυτό μάθετε να διαβάζετε, αυτά που διαβάζετε (πριν μάλιστα συμφωνήσετε μαζί τους) ...Kι ένα τελευταίο -ψιλοάσχετο με τα προηγούμενα- για να μη λέμε ότι "έχουν υπάρξει και χειρότερα", έτσι εύκολα... : >The World Motor Sport Council considers Renault F1's breaches relating to the 2008 Singapore Grand Prix to be of unparalleled severity Είναι από την επίσημη απόφαση της FIA. Ε και δεν έχει κι άδικο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iron_man21 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Καλά μιλάμε δεν παίζεσαι.Είσαι τρομερός.Άπαιχτος.ότι και να πω είναι λίγο.Μόλις πατάω αριστερό Click στο Auto & Moto και βλέπω δεξιά απο Formula 1 2009: Νέα, Αγωνες, Δοκιμαστικά,,,,, Τελευταίο μήνυμα από washcloud,,,,,,,,, βάζω ενα πλατύ χαμόγελο και λέω απο μέσα μου Οχχχ The Justice league μόλις έφτασε.Ούτε Δικηγόρος να ήσουν ρε φίλε!!!!!Εσύ ανοίκης στην ομάδα της ΜΗ-RENAULT τέλος.Είσαι άπαιχτος .Δεν έχω τίποτα άλλο να πώ *φιλικά πάντα ε!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 ...φιλικά και ειλικρινά σου λέω κι εγώ, πως δεν έχω κανένα ζόρι με τη Ρενώ - και με "ομάδες" γενικώς. Είναι χρόοοοονια τώρα που δεν ειίμαι "οπαδός". Μακάρι όπως είπα σε προηγούμενο ποστ, να έχει άξιο team, και να πάει καλά του χρόνου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steven Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν θα σχολιάσω όσα γράφει ο wash..χαρά στο κουράγιο σου παντως! Για μένα το θέμα είναι πιο απλό και σημαντικό απότι παρουσιάζεται.. Καταρχάς δεν νομίζω πως θέλει και πολύ για να καταλάβει κάποιος ότι όχι μόνο ΔΕΝ τιμωρήθηκε η Renault, αλλά ουσιαστηκά ευνοήθηκε κιόλας. Σίγουρα το ξέρετε, αλλά το αναφέρω έτσι για να υπάρχει. Εκεί που βρίσκεται η Renault, μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας δηλαδή, μια νίκη μπορεί να έχει τεράστια διαφορά! Αυτή τη στιγμή λοιπόν είναι 8η στο κατασκευαστών. Πέρα από το γεγονός ότι μπορεί να ήταν 9η χωρίς εκείνη τη νίκη, δεν θα διεκδικούσε πια και την 7η θέση. Στο τέλος της χρονιάς η 7η με την 9η θέση σημαίνουν πρακτικά μερικά εκατομμυριάκια παραπάνω ή λιγότερα σε έσοδα, από όλες τις πλευρές (απο χορηγούς μέχρι την ίδια τη FIA)... Οπότε στην τελική θα βγάλει και τα λεφτάκια της η Renault... Έτσι λοιπόν, τι μάθαμε σήμερα, όπως λέει και το south park?? Οι ομάδες έχουν τα εξής σημαντικά περιουσιακά στοιχεία: 1. Οδηγοί 2. Την ομάδα (διοικητικό προσωπικό, μηχανικοί, εργοστάσιο κλπ) 3. Πρωταθλήματα και βαθμοί στο πρωταθλημα (είπαμε ότι αυτά αντιστοιχουν σε λεφτά) 4. Αγωνιστικοί διευθυντές και λοιποί που φτιαχνουν τη στρατηγική της ομάδας Οπότε κάνοντας ένα από τα χειρότερα πράγματα που θα μπορούσε να κάνει κανείς, δηλαδή στήνοντας έναν αγώνα με τον πλέον επικινδυνο τρόπο και φέρνοντας τα πάνω κάτω σε όλο το grid και τον αγώνα γενικά (για να προλάβω αυτούς που θα πουν για την κατακριτέα μεν, αλλά τελείως μη συγκρίσιμη, εσωτερική στρατηγική μιας ομάδα και αλλαγές θέσεων) συμβαίνουν τα παρακάτω: 1. ΔΕΝ τιμωρούνται οι οδηγοί 2. ΔΕΝ χάνει η ομάδα (λεφτά προφανώς εννοώ) 3. ΔΕΝ χάνει νίκες ή βαθμούς από το πρωτάθλημα (λεφτά και φήμη) 4. ε και απολύεται ένα από τα πιο αναλώσιμα άτομα στην ομάδα, που δεν έκανε και τίποτα έτσι κι αλλιώς, τον playboy εννοώ, και δυστηχώς χάθηκε και κάποιος που έκανε και καμιά δουλειά... Εξηγήστε μου λοιπόν με βάση αυτά γιατί να μην πάει η Brawn και να ρίξει τον Rubens σε κανά τοίχο, αν ο Vettel είναι στo Abu Dhabi στη πρώτη θέση και παίρνει πρωτάθλημα ενώ το φλώρικο το αγγλάκι τριγυρνάει κάπου στην 7η-8η θέση... Πείτε μου ΕΝΑ καλό λόγο με βάση την ετυμηγορία του Bernie και του Max. Well done guys! Υ.Γ. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα υποστήριζα την McLaren στην υπόθεση της κατασκοπίας, αλλά άμα ήμουν ο Norbert Haug, τον οποίο και συμπαθώ πάρα πολύ, αυτή τη στιγμή θα τα είχα πάρει ΠΟΛΥ άσχημα στο κρανίο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 ...ε όπως το ελληνικό σύνταγμα, αναφέρει πως "επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων"...έτσι πιστεύω βρε Steven ότι επαφίεται και το καταστατικό της FIA, καθώς και οι αποφάσεις της, στον "φορμουλαενισμό" των ομάδων, και δεν...αρχίζει κάθε χρονιά με...προκαταβολοκά πρόστιμα... ...ΜΗΠΩΣ λοιπόν τα "παραλές"; ΜΗΠΩΣ το κέρδος δεν ήταν ΤΟΣΟ μεγάλο, για να δοκιμάσει να μπει σε ΤΕΤΟΙΑ λούκια ολόκληρη ομάδα; (και Ρενώ κι όλας...Δε μιλάμε για κομήτη...). Άντε τις βιομηχανικές κατασκοπείες τις καταλαβαίνω, και μάλλον λειτουργούν όλοι σαν τους αρχαίους Σπαρτιάτες : κλέψε, it's ok,,,,,,,,,,AΛΛΑ ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΜΕ. Δηλαδή, όλοι εν δήμω την κατασκοπεία κτλ την κατακεραυνώνουν, αλλά πιθανώς όλοι έχουν εν οίκω τους ανθρώπους που κάνουν τέτοιου είδους "δουλειά". Χλωμό όμως το κόβω, να "είναι οκ" , το να περάσεις ΚΑΠΟΙΑ όρια (αυτό πχ που προώθησε ο λιγδιάρης)... Εκεί πάμε σε επικινδυνότητα πλέον, γι' αυτό και το πιο πιθανό, λέω 'γω, το "κόλπο" όντως να μην είχε να κάνει με τη Ρενώ, αλλά με μια χούφτα (μέχρι 3 το λιγότερο) "συνεργάτες". Κι ακόμα και να 'χεις δίκιο -που εννοείται έχεις- για το ότι 1 θέση πάνω-1 θέση κάτω ΚΑΝΕΙ διαφορά (€),,,,,,δεν νομίζω πως είναι ΤΕΤΟΙΑ, για να μπει ΟΛΟΚΛΗΡΗ ομάδα (εννοώ τα υψηλά κεφάλια), σε TETOIO rollercoaster....Πολύ ψιλικατζίδικο - ενώ για 2-3 άτομα (τύπου Μπλιαχατόρε/Σίμοντς)....είναι μια χαρά (συμπεριλαμβανομένης της αλαζονείας και του θράσους που πρέπει να τους διακατέχει, εκτός της κουτοπονηριάς πως θα τη σκαπουλάρουν) ...Να το πω κι αλλιώς, πες πως ήταν ζήτημα κάποιας τεχνικής εφαρμογής, η ο οποία λάθρα βιώσασα θα έδινε στο μονοθέσιο τα απαραίτητα δέκατα του δευτερολέπτου στο γύρο, για να χτυπάνε βάθρο κάθε φορά, για ολόκληρη χρονιά, ΑΛΛΑ να ενείχε μια σοβαρότατη πιθανότητα διακύβευσης της αφάλειας του οδηγού (με πιθανώς αλυσιδωτά και ανεγξέλεκτα παρεπόμενα, όπως πχ εκρήξεις κτλ που θα μπορούσε να είναι λόγος να πάρουνε πολλούς στο λαιμό τους έτσι). ΕΤΣΙ, ναι, δε λέω ότι θα το έκανε ο καθ' ένας στη F1, αλλά μου φαίνεται ΠΙΟ πιθανό ως σενάριο, αν ήταν ν' "απασχολήσει" "ολόκληρη" την ομάδα. Το κίνητρο θα ΗΤΑΝ "αρκετό" για πολλούς ίσως. ...Αλλά για μια κωλο-Σιγκαπούρη......χλωμό λέω εγώ... Άσε που -και ΟΧΙ επειδή είναι..."επαγγελματίας" ο λίγδας- αν του την είχε φέρει η Ρενώ του ασπρομάλλη cornuto, θα τους έπαιρνε μαζί του στην κατρακύλα....Δεν τον έχω για χέστη. Οπότε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steven Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Πραγματικά δεν μπορώ να σου απαντήσω. Καταρχας δεν ξέρω για τι ποσά μιλάμε. Λέμε όλοι ότι είναι πολλά και το ξέρουμε αυτό, αλλά το πόσα πραγματικά είναι είναι ένα άλλο θέμα. Από την άλλη νομίζω πως δεν μπορούμε να υποβαθμίσουμε τη δίψα για διάκριση και τη φήμη αυτών των ανθρώπων και πόσο μπορεί να τους τυφλώσει. Και αυτό πηγαίνει τέλεια στη Renault. Από 2 σερί χρονίες πρωταθλημάτων βρίσκονται στο πάτο της βαθμολογίας, με έναν παγκόσμιο πρωταθλητή διωγμένο από τη McLaren που να μη μπορεί να μπει στους βαθμούς... Μόνο και μόνο για αυτό πιστεύω ότι θα ήταν ικανοί να στήσουν όλο το σκηνικό. Από την άλλη για τη συμμετοχή όλης της ομάδας δεν διαφωνώ με αυτά που λες. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν το ήξεραν πολλοί. Αυτά τα πράγματα δεν συζητιούνται και όσο λιγότεροι τα ξέρουν τόσο καλύτερα, αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου. Η κύρια ερώτηση είναι αν θα πρέπει να τιμωρηθεί ΚΑΙ η ομάδα ή όχι, μιας και δεν μιλάμε ότι ένας υπαλληλάκος έκανε ένα λάθος.. Μιλάμε για τα top στελάχη της. Γιατί αντίστοιχα να τιμωρείται ο Ολυμπιακός επειδή κάτι αλήτες τα σπάνε? Μα γιατί είναι στο γήπεδο του Ολυμπιακού και ο Ολυμπιακός δεν κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να τους σταματήσει. Γιατί να τιμωρείται η Siemens σαν εταιρεία για κάτι που έκαναν κάποια στελέχη της? Για τον ίδιο λόγο. Και πολλά ακόμα τέτοια γιατί υπάρχουν.. Δεν είπα ποτέ ότι η Ranault σαν εταιρεία είχε μεγάλο κέρδος και ότι θα το έκανε με πρόθεση. ΑΛΛΑ έγινε! Και έγινε από ένα μεγάλο στέλεχός της! Και στην τελική ΕΙΧΕ και κέρδος, όποιο και να ήταν αυτό! Δηλαδή ακόμα και να μη θες να την τιμωρήσεις σκληρά, για τους λόγους που λες εσυ..γαμώ το κέρατο μου κόψε τους βαθμούς που πήρε και βάλτης ένα γερό πρόστιμο! Τι λιγότερο μπορεί να ζητήσει κανείς? Τουλάχιστον για να μη νομίζουν και οι υπόλοιποι ότι υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά και να έχουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους ότι για ότι γίνεται υπάρχουν επιπτώσεις! Και για τον flavio..ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΝ! Κάντον πούστη και να μην είναι! Κάνου μύνηση, βάλτου πρόστιμα, χώστον στη στενή αν μπορείς.. Σιγά που έγινε κάτι με τον δια βίου αποκλεισμό.. Τώρα θα κάθεται στο λιμάνι του Μονακό πάνω στο γιοτ να βλέπει τον αγώνα και όχι στο paddock..Ουάου... Γιατί αλλιώς, αλλάζοντας το προηγούμενο ερώτημα μου: Γιατι να μην πάει [Β]Ο[/Β] Ross Brawn και να ρίξει τον Rubens σε κανά τοίχο, αν ο Vettel είναι στo Abu Dhabi στη πρώτη θέση και παίρνει πρωτάθλημα ενώ το φλώρικο το αγγλάκι τριγυρνάει κάπου στην 7η-8η θέση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.