Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2009: Νέα, Αγωνες, Δοκιμαστικά


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Το κράνος δεν έχει ανθρακονήματα, απο κέβλαρ είναι.

 

στο τελευταίο επεισόδιο του Top Gear o James May είπε "he was wearing one of the new regulations carbon fiber crach helmets"

 

άρα να φανταστώ ότι είναι από ανθρακονήματα :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 570
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Λοιπόν για να τελειώσει η ιστορία, το κράνος είναι απο ανθρακόνημα. Ψάξτε το λίγο, πρίν πείτε οτιδήποτε.

 

Current Fοrmula One helmets are massively strοng, and also considerably lighter, now weighing approximately 1.25 kg. Ηelmets are constructed from several separate layers, offering a combination of strength and flexibility (vital to absorb the force of large impacts). The outer shell has two layers, typically fibre-reinforced resin over carbon fibre. Under that comes a layer formed of vastly strong plastic, the same material used in many bullet-proof vests. Τhen there is a softer, deformable layer made from a plastic based οn polystyrene, cοvered with the flame-proof material used in racing overalls and glοves.

 

http://www.formula1.com/inside_f1/understanding_the_sport/5291.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κρανη εδω και 4 χρονια ειναι απο ανθρακονηματα. Μεχρι τοτε, ναι ηταν απο kevlar.

 

Οσο για την επιστροφη Σουμαχερ.

Προσωπικα ανυπομονω να τον δω να τρεχει και πως θα τα παει με ενα μονοθεσιο που οι αλλοι οδηγοι δεν πανε καλα. Αν τα καταφερει να παρει καλες θεσεις τοτε θα αποδειχθει οτι ο οδηγος παιζει τεραστιο ρολο. Και φυσικα θα κλεισει στοματα διαφορων κακοβουλων που τον αμφισβητουσαν παλιοτερα και λεγανε οτι παιρνει τα πρωταθληματα χαρη στο μονοθεσιο του, που οποιος και να οδηγουσε θα επαιρνε πρωταθληματα.

 

Βεβαια να μην παραβλεπουμε οτι η φορμουλα 1 απαιτει αριστη φυσικη κατασταση και ο Σουμαχερ δεν γνωριζω τι φυσικη κατασταση διατηρει απο τοτε που σταματησε να αγωνιζεται.

 

Οπως και να χει για εμενα αποκτα μεγαλο ενδιαφερον η φορμουλα1 με αυτη την εξελιξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Βεβαια να μην παραβλεπουμε οτι η φορμουλα 1 απαιτει αριστη φυσικη κατασταση και ο Σουμαχερ δεν γνωριζω τι φυσικη κατασταση διατηρει απο τοτε που σταματησε να αγωνιζεται.

 

Οπως και να χει για εμενα αποκτα μεγαλο ενδιαφερον η φορμουλα1 με αυτη την εξελιξη.

 

Δεν ειναι κι ασχημη παντως.

 

http://www.msfree.gr/7325/2009-08-02/sunenteuxh-me-to-giatro-tou-Schumacher

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

δεν ξέρω αν το έχεις προσέξει άλλα όταν ανοίγει σαμπάνια δεν "ραντίζει" τους άλλους...πίνει κατευθείαν :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι καθόλου, καθαρό marketing θα ήταν πχ αν έφερνε η ferrari τον rossi να τρέξει. Φυσικά και δίνω δεκάρα για το πόσο ανταγωνιστηκό είναι το πρωτάθλημα, αλλά ανταγωνιστικό δεν σημαίνει κάνουμε μπουρδέλο τα πάντα καθε χρόνο, αλλάζοντας τους κανονισμούς ώστε να τύχει κάποια στιγμή να βγει μια Brawn και κερδίζει ο playboy όλους τους αγώνες, για να μην κερδίζει μόνο η Mclaren και η Ferrari. Aυτό σαρέσει εσένα? Θες δηλαδή να δεις του χρόνου τη Force India να κερδίζει? Εγώ όχι πάντως.. Θα ήθελα να δω την Force India να βγαίνει του χρόνου προτελευταία, του παραχρόνου 6η, σε 3 χρόνια 3η και μετά να παίζει για πρωτάθλημα πχ.. Οι φωτοβολίδες δεν μου αρέσουν. Η πορεία της Red Bull για παράδειγμα μου αρέσει πολύ και προφανώς φαίνεται οτι άρχισε απο την "μεταγραφή" του Newey. Και λόγω και του Vettel που τον θεωρώ τον κορυφαίο στο grid αυτή τη στιγμή της έχω ιδιαίτερη συμπάθεια!

 

Η Ferrari ζήτησε λοιπόν από τον μοναδικό ελεύθερο οδηγό που μπορεί να κάνει το πρωτάθλημα πιο ανταγωνιστηκό και ελκυστικό αυτή τη στιγμή να οδηγήσει για μερικούς αγώνες. Το ότι μαζί έρχεται και χρήμα μέσω marketing είναι ένα αναμενόμενο επακόλουθο που ΠΡΟΦΑΝΩΣ έπαιξε ρόλο, γιατι όλα για τα λεφτά γίνονται στη τελική..

 

Υποστηρίζω τη ferrari, οπως υποστηρίζει ο καθένας κάποια ομάδα, fanboy δεν είμαι...δεν με πληρώνουν αμα κερδίζουν έτσι κι αλλιώς..

 

Τι αποστάσεις έχουν κρατήσει οι ρομαντικοί δηλαδή? Δεν βλέπεις τους αγώνες το ΣΚ ή άμα είναι δεν θα πας να δεις κανένα live? Κι εμένα δεν μαρέσει αυτό που γίνεται τα τελευταία χρόνια, αλλά F1 θα δω όπως και να έχει...

 

Αντί να μου λες για τα ασπρομάλλικα καρκινώματα που έχουν ύψος 1.50 και τους φίλους τους που οργανώνουν τα όργια σου φταίνε οι εταιρείες...

 

 

 

Συμφωνούμε.. Οπότε γιατί το κάνει? Μήπως πραγματικά είναι πιο αγαθός ο σκοπός του? Δεν ξέρω ούτε εγώ, ούτε ξέρω τι παίζεται από πίσω.. Όπως και να έχει χαίρομαι που θα τον ξαναδώ να οδηγάει την Ferrari...

 

αν και αργοπωρημένα, θα συμφωνήσω (Σχεδόν, υποστηρίζω ΜcLaren) απόλυτα με τον Steven!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φετεινή F1 θυμίζει απελπιστικά την ταινία Driven με τον Σταλλόνε... το μόνο που λείπει είναι να σώσει ο Schumi τον Kimi από το φλεγγόμενο μονοθέσιό του και ο τελευταίος να ανακαλύψει ξανά το πάθος του για την F1 και θα έχουμε το σήκουελ έτοιμο για την χειμερινή σεζόν.

 

/sarcasm

 

Είμαι περίεργος να δω πόσο ανεπαρκής θα είναι ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στο νέο μονοθέσιο... ελπίζω μόνο να μην τον ψαρεύουνε από το λιμάνι της Βαλένθια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως ειπαμε πριν λιγο καιρο ο Σουμι δεν ειναι σε κατασταση να τρεξει.Βεβαιως μετα το κραξιμο που εφαγε παγκοσμιως απο πολλους αναλυτες για την επιστροφη του μαλλον τα καλοσκεφτηκε διοτι με την εμπειρια του θα επρεπε να γνωριζει οτι οποιοσδηποτε πονος στον αυχενα καθιστα αυτοματως αδυνατη τη συμμετοχη σε αγωνα F1.

Ηθικο διδαγμα?Επιστροφες τυπου τζορνταν,σουμι και δεν ξερω και εγω ποιου αλλου παντα κανουν κακο στο ιματζ.Αποχωρεις μια και καλη επιτυχημενος και δεν επιστρεφεις.Αν εχεις midlife crisis βγαλε το σκασμο και προσπαθησε να το ξεπερασεις διχως καραγκιοζιλικια.Τωρα οσοι πηραν εισιτηρια για να δουν τον Σουμι ας βολευτουν να βλεπουν την ferrari να πατωνει και παλι και να κλαιγεται για τους κανονισμους.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:14 ----------

 

Η φετεινή F1 θυμίζει απελπιστικά την ταινία Driven με τον Σταλλόνε... το μόνο που λείπει είναι να σώσει ο Schumi τον Kimi από το φλεγγόμενο μονοθέσιό του και ο τελευταίος να ανακαλύψει ξανά το πάθος του για την F1 και θα έχουμε το σήκουελ έτοιμο για την χειμερινή σεζόν.

 

/sarcasm

 

Είμαι περίεργος να δω πόσο ανεπαρκής θα είναι ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στο νέο μονοθέσιο... ελπίζω μόνο να μην τον ψαρεύουνε από το λιμάνι της Βαλένθια.

 

Τελικα θα παει ο ιδιος για ψαρεμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H επιστροφή (ποιά απ' όλες ; ) του ΤΖΟΡΝΤΑΝ, ποιανού ακριβώς το ίματζ έβλαψε;

 

 

* πρόταση ταινίας (μιας και αυτό παίζει στο thread) : Ο Ζεστός Μήνας Αύγουστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H επιστροφή (ποιά απ' όλες ; ) του ΤΖΟΡΝΤΑΝ, ποιανού ακριβώς το ίματζ έβλαψε;

 

 

* πρόταση ταινίας (μιας και αυτό παίζει στο thread) : Ο Ζεστός Μήνας Αύγουστος

 

Μιλαω για την πρωτη επιστροφη του Τζορνταν και τους πρωτους αγωνες του στα ΜΕΣΑ της σεζον τον Μαρτιο του 1995.Και τη συγκρινω με αυτη του Σουμαχερ σε σχεση με τον βαθμο ετοιμοτητας τους.Οταν ο Τζορνταν ειχε το χρονο να προετοιμαστει εκανε παπαδες την σεζον που ακολουθησε.Αν εσυ βλεπεις φαντασματα πισω απο τις λεξεις καλο ειναι να δεις περισσοτερες ταινιες σχετικα με τη ζεστη και να μην προσβαλεις τους υπολοιπους που εκφραζουν αποψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...