Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2009: Νέα, Αγωνες, Δοκιμαστικά


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μιλαω για τον προτελευταιο ομως... που ηταν η επιστροφη του σουμαχερ μετα το σπασμενο ποδι και εκανε στην ακρη για να κερδισει ο ιρβαιν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 570
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

όλα αυτά είναι πταίσματα μπροστά στο θάνατο του Σένα και μάλιστα χωρίς να τιμωρηθεί κανείς.και ξέρουν πολύ καλά ποιος έφταιγε.

 

Πάντως όχι ο Σένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ατύχημα του Σένα.

 

1. Το σκόπιμο παρκάρισμα του Σουμάχερ στην τελευταία στροφή του Μονακό το '06.

2. Οι πρόσφατες μαλακίες του Χάμιλτον.

 

Και άλλα πολλά που βαριέμαι να γράψω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mέχρι στιγμής έχετε βρεί κανα 2 και πριν χρόνια!!!

 

Όσον αφορά για το παρκάρισμα του Shumacher δεν θυμάμαι να πήρε την pole τελικά...

 

Τέσπα δεν μπορείται να καταλάβετε τι θ'ελω να πώ....

 

 

Η Formula 1 πάντος δεν έχει καμία σχέση με το παλιοποδόσφαιρο.....:X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα ψέματα δεν τα είπε απο μόνος του ο Hamilton (και ας τον αντιπαθω) αλλα ο Μosley τον οποίο και έδιωξε η McLaren-Mercedes αμέσως. Για τον λόγο αυτό δεν τειμωρήθηκε η ομάδα.

 

Για τον Μπαρικέλο... Το τί γίνετε μέσα σε μία ομάδα και ποιόν οδηγό θα διαλέξει αυτή για να είναι ο number 1, νομίζω οτι δεν αφορά την FIA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ο mosley τα έβγαλε από το κεφάλι του.

 

Δεν αφορά μόνο την ομάδα αλλά υπάρχει γενικός αλλοίωση αποτελέσματος.Γιατί αυτή η νίκη στο τέλος μπορεί να κρίνει και τον πρωταθλητή.οπότε υπάρχει παράπτωμα.

 

Η Φια έχει κάνει γερές γαργάρες και η μεγαλύτερη εξ αυτών είναι το ατύχημα του Σένα.

 

Το αν έγινε πριν 10 15 20 χρόνια δεν με απασχολεί.Χέστηκα.Υπάρχει θάνατος πιλότου με ευθύνη της ομάδας και η ΦΙΑ το έκανε γαργάρα.Δεν τιμωρήθηκε κανείς άρα και το άθλημα είναι βρώμικο.

 

Δεν είναι δικαιολογία το ότι έγινε πριν 15 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εντάξει δεν μπορώ να συζητήσω μαζί σου....

 

Οι βαθμοί δεν αφαιρέθηκαν απο τον Χάμιλτον???

 

Για τον Σένα όντως μπορεί να φταίει η FIA...

 

Απο τότε όμως τα μονοθέσια γίνονται όλο και πιο ασφαλή για τον πιλότο...

 

Παράδειγμα ο Kubica, Kovalainen...

 

Επίσης δεν τον θεωρώ διαφθορά τον θάνατο του Σένα...

 

Με τον όρο διαφθορά εννοώ το να τα τσεπώνει από κάποια εταιρεία και να την ευνοεί, που κατα την γνώμη μου δεν συμβαίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα δεν αφαιρέθηκε από τον χάμιλτον.Φέτος.

 

Η υπόθεση Σένα κουκουλώθηκε.

Υπάρχει κομμένο βίντεο και μαρτυρίες των πιλότων ότι είναι λάθος της ομάδας.

 

Τα μισά από αυτά να είναι αλήθεια καταλαβαίνεις τι γίνετε.

 

http://www.auto24.gr/html/ent/762/ent.31762.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα δεν αφαιρέθηκε από τον χάμιλτον.Φέτος.

 

Η υπόθεση Σένα κουκουλώθηκε.

Υπάρχει κομμένο βίντεο και μαρτυρίες των πιλότων ότι είναι λάθος της ομάδας.

 

Τα μισά από αυτά να είναι αλήθεια καταλαβαίνεις τι γίνετε.

 

http://www.auto24.gr/html/ent/762/ent.31762.asp

 

Ομολογώ δεν ήξερα αυτή την εκδοχή της υπόθεσης Σένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα ψέματα δεν τα είπε απο μόνος του ο Hamilton (και ας τον αντιπαθω) αλλα ο Μosley τον οποίο και έδιωξε η McLaren-Mercedes αμέσως. Για τον λόγο αυτό δεν τειμωρήθηκε η ομάδα.

 

O Μοsley δεν υπήρξε ποτέ υπάλληλος της Mclaren, ήταν (και δυστυχώς παραμένει) πρόεδρος της FIA.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 07:30 ----------

 

Η υπόθεση Σένα κουκουλώθηκε.

Υπάρχει κομμένο βίντεο και μαρτυρίες των πιλότων ότι είναι λάθος της ομάδας.

 

Είμαι σίγουρος οτι κάτι πέχτηκε με τον Σένα, το θέμα είναι όμως οτι δεν οδηγούσε αυτοκίνητο παραγωγής, οδηγούσε μονοθέσιο (και στα όριά του) και καλώς ή κακώς στην τότε εποχή οι κανονισμοί της FIA για την ασφάλεια των μονοθεσίων δεν ήταν όσο αυστηροί είναι σήμερα. Όπως και ένας δοκιμαστής νέων αεροσκαφών έτσι και ο Σένα γνώριζε τους κινδύνους της δουλειάς (αν θυμάμαι καλά το ίδιο αγωνιστικό ΣΚ είχε πεθάνει και ένας άλλος πιλότος την περασμένη μέρα). Δεν χωρά το μυαλό μου οτι ο θάνατος του Σένα προκλήθηκε απο δόλο και ενώ πιστεύω οτι θα έπρεπε τελικά να αποδοθούν ευθύνες (προκειμένου να εντοπιστεί τί έφταιξε και να διορθωθεί) δεν νομίζω οτι θα έπρεπε κιολας να πάει κάποιος μηχανικός φυλακή (για τον λόγο που ανέφερα παραπάνω). Άλλωστε πολλά απο τα σημερινά ατυχήματα που γίνονται σήμερα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, οφείλονται σε αστοχίες υλικού και ο λόγος που δεν θρηνούμε θύματα είναι η καλύτερη (σε σχέση με παλιότερα) ασφάλεια των αυτοκινήτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι που να φύγει ο Μαξ και να χάσει ο Μπέρνι τα δικαιώματα του… το τσίρκο θα συνεχίζεται.

Αλήθεια δεν έχετε βαρεθεί να βλέπετε όλα αυτά τα άρθρα στο f1.com ?

Μας έχουν κάνει να ασχολούμαστε περισσότερο με τους κανονισμούς παρά με την εξέλιξη των κινητήρων (εξέλιξη στοπ).

Πραγματικά αυτό είναι που θέλετε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι που να φύγει ο Μαξ και να χάσει ο Μπέρνι τα δικαιώματα του… το τσίρκο θα συνεχίζεται.

Αλήθεια δεν έχετε βαρεθεί να βλέπετε όλα αυτά τα άρθρα στο f1.com ?

Μας έχουν κάνει να ασχολούμαστε περισσότερο με τους κανονισμούς παρά με την εξέλιξη των κινητήρων (εξέλιξη στοπ).

Πραγματικά αυτό είναι που θέλετε?

 

Εγώ αν δεν έκανε την ανατροπή φέτος η Brawn, δεν θα έβλεπα F1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...