kaiowas Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 σιγά μην φέρουν και τον Αλέφαντο! Χμ δεν ειχε φτασει τοσο η φαντασια μου. Οι 2 αυτοι μαζι θα ταν το ιδανικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iron_man21 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Η ομάδα που έβγαλε προς πώληση η Honda μετά την αποχώρησή της από την F1 τον περασμένο Δεκέμβριο, φαίνεται πως εξασφάλισε την παρουσία της στο grid του 2009, τουλάχιστον για την πρεμιέρα της σεζόν και τους επόμενους τρεις αγώνες.Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "The Guardian", το οποίο επικαλείται πηγές μέσα από την ομάδα του Μπράκλεϊ, οι Ρος Μπρον και Νικ Φράι εξασφάλισαν χρηματοδότηση ύψους 30 εκ. δολαρίων, εξέλιξη που δίνει πνοή ζωής στην πρώην Honda Racing, μόνο όμως για την Αυστραλία, την Μαλαισία, την Κίνα και το Μπαχρέιν. Το ποσό αυτό προέρχεται εν μέρει από τους χορηγούς του Μπρούνο Σένα, ο οποίος πρόκειται να αποτελέσει τον νέο team mate του Τζένσον Μπάτον, αντικαθιστώντας τον Ρούμπενς Μπαρικέλο. Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι τα μονοθέσια της ομάδας θα χρησιμοποιούν κινητήρες της Mercedes. Επίσημη ανακοίνωση επί του θέματος δεν υπάρχει προς το παρόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Ο Πουρναράκης πάντως μπορέι να μην είναι αγαπητός σε πολλούς, αλλά τουλάχιστον έχει πάρα πολλές γνώσεις πάνω στο θέμα. Τώρα μη μιλίσουμε για κάτι Σταυρούλες και Παλομπαρίνι γιατί θα πέσουν τα τσιμέντα.. Όσο έβλεπα στον Alpha F1 είχα ακούσει την άπειρη μαλακία... ...δόξα τω θεώ - να και μία φωνή λογικής... Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τί ζόρι τραβάει ο κόσμος με τον Πουρναράκη, και περιμένει σε κάθε γωνιά να του την πέσει. Έχω ακούσει αγγλική μετάδοση, και είναι επιεικώς ΓΙΑ-ΤΟΝ- (αυτό για όσους κόπτονται για τις αγγλικές μεταδόσεις). Ο δε Κωλομπαρίνι εκτός του ότι είναι στούρνος με το άθλημα (στην κυριολεξία το "άθλημα"), ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ εκνευριστικός στα χρόνια στον A , χωνόταν όλη την ώρα (αν φαινόταν κι οι φάτσες τους την ώρα της μετάδοσης, είμαι σίγουρος ότι θα χωνόταν στο πλάνο του συνσχολιαστή να τινάζει και τη φράντζα), διέκοπτε, άλλαζε την "κουβέντα", και γενικώς αν ήμουν ο Πουρναράκης, θα ήμουν τώρα φυλακή (εκτός κι αν ήμουν κοντά στο κελί του Παλαιοκώστα φυσικά). Ο Πουρναράκης κύριος όμως. Όσο και να του χωνόταν ο άλλος, ούτε το νεύρο του έχανε, ούτε τίποτα. Κι αν δεν έχω ακούσει αρκουδιές γι' αυτόν : ότι δεν έχει ιδέα περί αυτοκίνησης, περί κανονισμών f1, περί γενικώς τί συμβαίνει σε υτόν τον κόσμο - και γενικώς στον κόσμο. Ότι μίλαγε πάνω στα onboard (λες κι άμα έχανε κανείς καμμία αλλαγή ταχύτητας θα έχανε και το στοίχημα) - ενώ κάθε φορά που υπήρχε onboard ήχος το βουλώνανε όλοι... Τεσπα. Μεγάλη πίκρα για 'μενα που η μετάδοση πήγε ΑΝΤ1, κι άντε να δούμε τι θα γίνει... * δόξα τω θεώ, μόλις διάβασα ότι ο Πουρναράκης μετακόμισε στον ΑΝΤ1 για τις μεταδόσεις. Oι haters ας πλαντάξουν (ελπίζω με την ευκαιρία να ξέχασε την Σταβούρλα και τον Σατανίδη στον Α...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Achilles Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 * δόξα τω θεώ, μόλις διάβασα ότι ο Πουρναράκης μετακόμισε στον ΑΝΤ1 για τις μεταδόσεις. Την προηγούμενη βδομάδα, κάτι ακούστηκε για Πουρναράκη + Λακαφώση μαζί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Δεν τον θυμάμαι αυτόν τον Μαλακαφώση...Ούτε τον Ξεκόλλια που έχω δει να λένε αλλού... (έχω αρχίσει να έχω κενά μνήμης σαν τον Αlex_locos μου φαίνεται...) Πάντως κατά καιρούς διάφοροι λένε διάφορα για διάφορους, ότι είναι έτσι, ότι είναι γιουβέτσι, ότι είναι γνώστες, χώστες, σώστες, αλλά έχω δει ότι είναι καλοί μόνο ως ντοματομαζώχτρες. Κυρίως σχολιάζοντας δίπλα στον Πουρναράκη (εμ πού αλλού να τους δεις...στο GtP2 ; ). Ακόμα και ο Σατανίδης, που ήταν χρόνια μαζί του, τον θυμάμαι με την Στραβούλα να έχουν πάει Γιαπωνία το 07, και να κάνουν αυτοί την μετάδοση κι ο Τάκης γαργάρες στην Κάντζα. Εκεί είχε φανεί η τρομερή διαφορά. Καλός ο Πάνος για μπακάπ, δε λέω, αλλά όχι για βασική παρουσίαση. Ο Πουρναράκης ξέρει τί να πει, πού να το πει, πότε να το πει, και γενικώς "έτσι όπως έχει γίνει η Φόρμουλα1", ο σχολιασμός του είναι ο μόνος τρόπος να σου μένει αμείωτο το ενδιαφέρον. Τα μόνα κακά που βλέπω εγώ, είναι κάποιες στάνταρ ατάκες που λέει εδώ και χρόνια, του στυλ "...κι ας με συγχωρέσουν οι κυρίες που παρακολουθούν, αλλά αυτό ήταν ένα αντρικό προσπέρασμα" και "...αυτή η στροφή ξεχωρίζει τους άντρες απ' τους gay" κτλ...Αλλά σιγά τώρα - άσε που έχουν και την "πλάκα" τους...Κάτι σαν cult. Γενικώς κάποιοι απλά και μόνο που βλέπουν την (σαφώς αντιτηλεοπτική, πιο πολύ για το αφεντικό του Ζήκου στο "Της Κακομοίρας" τον κάνεις) (btw αν είχε τη φάτσα του Κωλομπαρίνι θα ήταν άλλη φάση) εμφάνισή του, μπριζώνονται και του προσάπτουν Ο,ΤΙ περάσει απ' το κεφάλι τους : ό,τι τάχα μου είναι ψώνιο και την έχει δει εξουσία (απ' τους ΠΙΟ διακριτικούς, ευγενικούς και προσεχτικούς που έχω ακούσει είναι, χωρίς να είναι καθόλου άνευρος στην περιγραφή/σχόλια - θυμάμαι που φέτος/πέρυσι, πότε ήταν, είχε έναν καλεσμένο που όλη την ώρα του χωνόταν με σπόντες, αλλά αυτός εκεί συνέχιζε νορμάλ, όχι σαν τον άλλο τον κάφρο. Χαρακτηριστικό είναι ότι όταν αρχίζει να μιλάει κάποιος ΑΜΕΣΩΣ σταματάει να μιλάει, ακόμα κι αν αυτός ο κάποιος τον διέκοψε...), ότι μιλάει στα onboard λέει (ναι, για ξαναδείτε πχ τους αγώνες των τελευταίων 2 χρόνων, το λέω γιατί τους έχω, ακόμα και η Στραβούλα κατάπινε τη γλώσσα της στο δευτερόλεπτο αν τύχαινε να πέφτει onboard), ότι δεν έχει ιδέα από μηχανοκίνηση - ενώ όλη την ώρα μιλάει, παραθέτει, αναλύει τεχνικές ιστορίες - και όχι μόνο, ότι "α είναι Μακλαρενικός" "τί λέ ρε, τη Φεράρι όλη την ώρα υποστηρίζει" - ενώ στην ουσία αυτό που κάνει είναι πως Ο,ΤΙ έχει να πει για τον έναν και για τον άλλον, το λέει, χωρίς να "βγάζει" με ενοχλητικό τρόπο κάποια προτίμιση (και το ίδιο κάνει ΚΑΙ για τους οδηγούς, πχ τον Raikkonen που ξέρω ότι τον πήγαινε ανέκαθεν -το δήλωνε από την Maclaren εποχή- και ΟΧΙ με άσχημο τρόπο, αν όμως έκανε παπαριά ο Kimi, την τόνιζε κλπ κλπ). Μια χαρά ΚΑΙ αντικειμενικός είναι λοιπόν... Για τον Σταθάκη που είπες Αχιλλέα, απλά θυμάμαι τόοοοοτε που έκανε μεταδόσεις (κοντεύουμε την 20ετία), θυμάμαι γούσταρα και 'γω, με το "ιντελεκτουέλ" στυλ του, και τον "διακριτικό" σαρκασμό του, ιδίως όσο αφορούσε "θέματα της Πολιτείας", αλλά ξενέρωσα αρκετά όταν πρόπερσι τον είχαν στον A στην Ουγγαρία και έκανε μετάδοση μαζί με τον Porn-αράκη...Για την ακρίβεια μου την έσπασε, ενώ ο Porn του "φερόταν" σχεδόν με..σεβασμό και ευλάβεια... Τεσπα Ο ΜαλακαΦώΤσης που είπες, το ξαναλέω, δεν τον θυμάμαι, αλλά θα γούσταρα να τον δω, να δούμε τί ψάρια όντως πιάνει. Αν και διάβασα πως είναι "αλλού γι' αλλού" στον ΑΝΤ1 (συνεργάτης λέει του Εισαγγελάτου, και στην Αφρική επί του παρόντος...) ...Τί λέει η "πρώην Honda" ; Όντως το πηγαίνει για εκπληξάρες (να δω τον Μπαριτσκέλλου - πώς λέμε Σότόύρίν....- να παίρνει νίκες, και να πέσω κάτω! ), ή μούφες ; Any ιδέα any βόδι ; (και είναι ΟΝΤΩΣ "μόνο για λίγες αγωνιστικές", που διάβασα κάπου, "και μετά βλέπουμε" , αν θα συνεχίσει να χρηματοδοτείται ; ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Οντως παιδια, ο Πουρναρόπουλος θα ειναι στον Αντεννα. Και τον παω... Βασικα τον εχω συνηθισει, απο το 1999 που παρακολουθω (9 ετων τοτε) αυτος σχολιαζε! Κανα βιντεο στο ΕσυΣωληνας παιζει με τον αλλον τον πως τον ειπατε? PS1: Ας ελπισουμε οτι Παλομπαρινιδες θα λειψουν. Για Σκλαβουνούδες δε λεω, προσπαθουσανε, αλλα... ας τις αφησουν στο "control" τουλαχιστον. PS2: Ρε πηρατε χαμπαρι σε ποιανου το thread απανταμε? PS3: Θα μου αρεσε να δω κανα Θεοφραστου πλακα πλακα! Αυτος θα εμπαινε στο μονοθεσιο και θα βαραγε το τιμονι να δει αν "ειναιιιιιι...μμμ! στιβαρό". PS4: Τον Σταθακη τον θυμαμαι αμυδρως απο τα πολυυυυ παιδικα μου χρονια στην εκπομπη του, και θυμαμαι οτι μου αρεσε πολυ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Κανα βιντεο στο ΕσυΣωληνας παιζει με τον αλλον τον πως τον ειπατε? ...μπα... PS2: Ρε πηρατε χαμπαρι σε ποιανου το thread απανταμε? ...σ' αυτουνού που απαντάγαμε και όλο το 2008......... PS4: Τον Σταθακη τον θυμαμαι αμυδρως απο τα πολυυυυ παιδικα μου χρονια στην εκπομπη του, και θυμαμαι οτι μου αρεσε πολυ! την έχει δει πόλιτικς όμως πια, και δε νομίζω να υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 ...σ' αυτουνού που απαντάγαμε και όλο το 2008......... :shock:ΤΙΙΙΙΙΙΙΙ? Ωραια. Θεωρησε οτι ηδη επεσα απο το μπαλκονι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Achilles Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 ...Τί λέει η "πρώην Honda" ; Όντως το πηγαίνει για εκπληξάρες (να δω τον Μπαριτσκέλλου - πώς λέμε Σότόύρίν....- να παίρνει νίκες, και να πέσω κάτω! ), ή μούφες ; Any ιδέα any βόδι ; Ήμουν 1000% σίγουρος ότι μόλις άλλαξε το καθεστώς στην Honda θα είχαμε ξαφνικά τους καλύτερους χρόνους από τα μονοθέσια τους. Επιτρέψτε μου να πω κάτι από τα αρκετά χρόνια που παρακολουθώ f1: Όλοι οι χρόνοι μέχρι την παραμονή του πρώτου grand prix είναι άνευ ουσίας. Είναι γνωστό ότι: α) τεστάρουν τα μονοθέσιά τους στα όρια των κανονισμών και λίγο παραπάνω φτάνοντας στην παρανομία, τεστάροντας καινούργια υλικά αεροτομές, κλίσεις, αεροδυναμικά πακέτα που μελετάνε να τα χρησιμοποιήσουν το β' μισό της χρονιάς αφού η εξέλιξή τους έχει ήδη αρχίσει πριν την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, αλλά δεν έχουν πάρει ακόμα έγκριση. β) Οι χρόνοι μπορεί να είναι χωρίς κόφτες στα μοτέρ, με ειδικά καύσιμα, με πειραματικούς κινητήρες, με ότι βάλει ο νους.... γ) η εμφάνιση "πρώτων" χρόνων είναι η καλύτερη διαφήμιση της ομάδας, των υφιστάμενων χορηγών και κυρίως ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης νέων χορηγών και δεν εννοώ τους βασικούς και κύριους χορηγούς, αλλά και τους δευτερεύων και αυτούς που σπονσοράρουν κάθε GP. Όπως οι μικρές ομάδες έβγαιναν νωρίς στα παλιά δοκιμαστικά, έτσι και η κάθε μορφής προβολής, απεικόνισης, υποτιθέμενης βελτίωσης είναι χρυσάφι για τις ομάδες. Θυμηθείτε τις προηγούμενες χρονιές πόσες φορές είχαμε εκπλήξεις στους πρώτους αγώνες κάθε χρονιάς και λέγαμε π.χ. πυροτέχνημα ο Ράλφ Σουμάχερ ( στα νιάτα του ) στην αρχή του πρωταθλήματος ενώ πριν την πρεμιέρα είχαμε κάτι απίστευτους χρόνους από άλλες ομάδες. Αποκορύφωμα της ηλίθιας αυτής τακτικής ήταν πριν μερικά χρόνια όταν είχαμε 2 κατασκευαστές ελαστικών και τα τετραγωνισμένα ελαστικά της μιας με τα στρογγυλεμένα στις άκρες της άλλης. Τα στρογγυλεμένα βοηθούσαν τα μονοθέσια να έχουν μεγαλύτερη ταχύτητα στο άπεξ της στροφής λόγω της μεγαλύτερης επιφάνειας επαφής με τα κερμπς, εξού και το συντριπτικό πλεονέκτημα της ferrari εκείνη την περίοδο. Ειδικά όταν τα κερμπς ήταν μεγάλα (ψηλά). Την συγκεκριμένη χρονιά μικρή ομάδα με τα στρογγυλεμένα ελαστικά είχε παρουσιάσει ΤΡΟΜΕΡΟΥΣ χρόνους στην πίστα δοκιμών του Πωλ Ρικάρντ αν θυμάμαι καλά, πράγμα που την είχε βοηθήσει να "μαζέψει" αρκετές χορηγίες, επαίνους , προβολή, χρήμα, δόξα... Πολύ αργότερα αποκαλύφθηκε πως στην συγκεκριμένη πίστα όπου τα κερμπς είναι ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ (από πολύ χαμηλά μέχρι πολύ ψηλά), στις δοκιμές είχαν ρυθμιστεί ώστε να βολεύουν τα συγκεκριμένα ελαστικά. Σόρυ αν κούρασα ή αν σας φαίνονται π@π@ριές όλα αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 γενικά θα συμφωνήσω με το γάμα σου γ) η εμφάνιση "πρώτων" χρόνων είναι η καλύτερη διαφήμιση της ομάδας, των υφιστάμενων χορηγών και κυρίως ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης νέων χορηγών και δεν εννοώ τους βασικούς και κύριους χορηγούς, αλλά και τους δευτερεύων και αυτούς που σπονσοράρουν κάθε GP.Όπως οι μικρές ομάδες έβγαιναν νωρίς στα παλιά δοκιμαστικά, έτσι και η κάθε μορφής προβολής, απεικόνισης, υποτιθέμενης βελτίωσης είναι χρυσάφι για τις ομάδες. Θυμηθείτε τις προηγούμενες χρονιές πόσες φορές είχαμε εκπλήξεις στους πρώτους αγώνες κάθε χρονιάς και λέγαμε π.χ. πυροτέχνημα ο Ράλφ Σουμάχερ ( στα νιάτα του ) στην αρχή του πρωταθλήματος ενώ πριν την πρεμιέρα είχαμε κάτι απίστευτους χρόνους από άλλες ομάδες. (όμως να πω ότι δε θυμάμαι άλλες χρονιές, τα τελευταία 3-4 χρονια ας πούμε, τέτοιες "preliminary" "εκπλήξεις"... Προσοχή : όχι δεν συνέβησαν...δεν θυμάμαι λέω...) Το γου ρε συ το καταλαβαίνω ως reminder για "όπου ακούς πολλά κεράσια...σκέψου", και το δέχομαι σχεδόν ως "έμμεση απόδειξη" για το ότι η ομάδα του Brawn θα φάει χώμα στα κανονικά events... Διότι μπορεί ναι μεν όπως διάβασα, να "εξηγούν" αυτή την "φαινόμενη ισχύ" ως "από το 2007 ετοιμαζόμασταν (ως Honda) για το 2009, και το είχαμε κάψει το 2008 γι' αυτόν ακριβώς το λόγο" (ήταν κατά κάποιο τρόπο κι εμφανές, ότι ...σχεδόν με το ζόρι "κι από υποχρέωση" κατέβαιναν πέρυσι) - αλλά πάλι, εδώ "δεμένες" και "χωρίς προβλήματα" ομάδες (οι γνωστές πρωτοπόρες), θέλουν χρόνο/χρόνια για να μπουν "σε πρωταγωνιστικό ρυθμό"... Οπότε η "πρώην" Honda, τί να λέει... (άσε που με νέους κινητήρες, ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ, δε θα θέλει διάρκεια προσαρμογής και συγκεράσματος με το αμάξωμα ;! Έτσι, στο άψε-σβύσε, γίνανε αλόγατα ; !) Τα υπόλοιπα όμως σημεία - όχι ότι δεν έχουν βάση, αλλά - αποτελούν "καθαρά" speculations, κι όχι "αποδείξεις"... Και 'γω για "αποδείξεις" ρώτησα, αν έχουν δλδ διαρρεύσει συγκρίσεις, αναλύσεις, στοιχεία τεσπα που να "βάζουν την νεόκοπη BGP στη θέση της".... (btw, υποθέτω πως όχι - αν και μου κάνει ψιλοεντύπωση, αλλά από την άλλη δεν ξέρω κι όλας πώς "κινούνται" 4-2 βδομάδες πριν την έναρξη των αγώνων οι ομάδες - τί δλδ "περιορισμούς" έχουνε, τί υποχρεώσεις για διακοίνωση "στοιχείων" κλπ...) Τεσπα Κυριακή(29/3 ) - κοντ(ιν)ή γιορτή.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Achilles Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 γενικά θα συμφωνήσω με το γάμα σου (όμως να πω ότι δε θυμάμαι άλλες χρονιές, τα τελευταία 3-4 χρονια ας πούμε, τέτοιες "preliminary" "εκπλήξεις"... Προσοχή : όχι δεν συνέβησαν...δεν θυμάμαι λέω...) Το γου ρε συ το καταλαβαίνω ως reminder για "όπου ακούς πολλά κεράσια...σκέψου", και το δέχομαι σχεδόν ως "έμμεση απόδειξη" για το ότι η ομάδα του Brawn θα φάει χώμα στα κανονικά events... Διότι μπορεί ναι μεν όπως διάβασα, να "εξηγούν" αυτή την "φαινόμενη ισχύ" ως "από το 2007 ετοιμαζόμασταν (ως Honda) για το 2009, και το είχαμε κάψει το 2008 γι' αυτόν ακριβώς το λόγο" (ήταν κατά κάποιο τρόπο κι εμφανές, ότι ...σχεδόν με το ζόρι "κι από υποχρέωση" κατέβαιναν πέρυσι) - αλλά πάλι, εδώ "δεμένες" και "χωρίς προβλήματα" ομάδες (οι γνωστές πρωτοπόρες), θέλουν χρόνο/χρόνια για να μπουν "σε πρωταγωνιστικό ρυθμό"... Οπότε η "πρώην" Honda, τί να λέει... (άσε που με νέους κινητήρες, ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ, δε θα θέλει διάρκεια προσαρμογής και συγκεράσματος με το αμάξωμα ;! Έτσι, στο άψε-σβύσε, γίνανε αλόγατα ; !) Τα υπόλοιπα όμως σημεία - όχι ότι δεν έχουν βάση, αλλά - αποτελούν "καθαρά" speculations, κι όχι "αποδείξεις"... Και 'γω για "αποδείξεις" ρώτησα, αν έχουν δλδ διαρρεύσει συγκρίσεις, αναλύσεις, στοιχεία τεσπα που να "βάζουν την νεόκοπη BGP στη θέση της".... (btw, υποθέτω πως όχι - αν και μου κάνει ψιλοεντύπωση, αλλά από την άλλη δεν ξέρω κι όλας πώς "κινούνται" 4-2 βδομάδες πριν την έναρξη των αγώνων οι ομάδες - τί δλδ "περιορισμούς" έχουνε, τί υποχρεώσεις για διακοίνωση "στοιχείων" κλπ...) Τεσπα Κυριακή(29/3 ) - κοντ(ιν)ή γιορτή.... Μα δεν μίλησα για τα 3-4 τελευταία χρόνια. Το παράδειγμα ήταν για τον Ράλφ στα νειάτα του. Πριν πολλά χρόνια. Το ίδιο λέμε για την πρώην Honda. Και με νέο κινητήρα όπως πολύ σωστά είπες είναι δυνατόν ΤΟΣΗ βελτίωση; Φυσικά και δεν είναι αποδείξεις, αλλά όταν κάτι έχει συζητηθεί πάρα μα πάρα πολύ, μάλλον κάτι παραπάνω από speculations είναι. Γνώμη μου, του στυλ "ο κόσμος το 'χει τούμπανο και 'μεις κρυφό καμάρι". Το ότι δεν έχουν διαρρεύσει συγκρίσεις αλλά μόνο οι επιδόσεις της Brown δεν σου κάνει εντύπωση; Όντως η Κυριακή είναι κοντά. Τα ίδια λέμε ρε wash. edit: Εφόσον συμφωνείς με το γου, καταλαβαίνεις ότι ο μόνος τρόπος να το πετύχουν είναι ο α και ο βου; Κοινώς πειραματισμοί και παρανομίες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evabb Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 εσεις λετε για τους εκφωνητές τι να πω κι εγω που πρεπει να ξυπνησω 7.55 για να δω την κουρσα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Achilles Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 εσεις λετε για τους εκφωνητές τι να πω κι εγω που πρεπει να ξυπνησω 7.55 για να δω την κουρσα Τι χαμένο κορμί είσαι. Εσύ που απέχεις από την καλύτερο gp (spa) 2 τσιγάρα δρόμο. Α ρε και να ήμουν εγώ στο Βέλγιο... Εμείς στο Ελλάντα που μάλλον θα ξυπνήσουμε 3-4 το πρωί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 18 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2009 Τα ίδια λέμε ρε wash. Μα δεν μίλησα για τα 3-4 τελευταία χρόνια. Το παράδειγμα ήταν για τον Ράλφ στα νειάτα του. Πριν πολλά χρόνια. edit: Εφόσον συμφωνείς με το γου, καταλαβαίνεις ότι ο μόνος τρόπος να το πετύχουν είναι ο α και ο βου; Κοινώς πειραματισμοί και παρανομίες; Βρε πανάθεμά σε, είπα εγώ ότι λέμε "άλλα" ; ...Μια επισήμανση μόνο : δεν είπα ότι ΕΣΥ μίλησες για τα τελευταία 3-4. ...και respect για το edit... Όντως όπως τα λες είναι... : )))))))))))))) ...Ίσως η μόνη "ένσταση" που μου μένει, είναι ότι θα έπρεπε να βάλεις το "γου" στο "α"... ...θέμα συνειρμού καθαρά... * eva, να 'ρθω να σε ξυπνήσω ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adamakos Δημοσ. 18 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2009 εγω θα σχολιασω την ''κορυφαια'' αλλαγη οσον αφορα την αναδειξη του πρωταθλητη ρε ειναι δυνατον να παιρνει το πρωταθλημα αυτος με τις περισσοτερες νικες ανεξαρτήτως βαθμων αν δηλαδη ο χ μετριος οδηγος παρει 5 νικες στην αρχη και μετα κανει το μονοθεσιο κουταλι σε καθε αγωνα ενω οι κορυφαιοι οδηγοι εναλλασονται στις νικες και τους βαθμους θα δωσουμε το πρωταθλημα σε αυτον που θα εχει 50 βαθμους ολους και ολους? ηθελα να ξερω αν τον πληρωνουν αυτον που τα σκεφτεται αυτα εφυγε ο σουμαχερ και η φορμουλα 1 εγινε παιδικη χαρα χαλασε το αθλημα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.