elven Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Χάλια οι νέοι κανόνες,καλά κάνουνκαι πιέζουν οι ομάδες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyboy Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Αν αποχωρήσει η φεράρι είναι σαν να βλέπω πρωτάθλημα χωρίς οσφπ. Δεν είναι λογικό αυτό που πάνε να κάνουν.Είναι σαν να βάλουν όριο στις ποδοσφαιρικές ομάδες. δεν γίνονται αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
minarokeftes Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Πιστεύω πως είναι σωστοί οι κανονισμοί! Και πως το επόμενο πρωτάθλημα θα είναι απο τα ΠΛΕΟΝ ανταγωνιστική πρωταθλήματα. Μην το βλέπετε "οπαδικά" αλλα γενικά για το άθλημα και σκεφτείτε τί οφέλη θα φέρει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyboy Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Ναι δεν το βλέπω οπαδικά.Απλά δεν στέκει αυτό. Δηλαδή να βάλουμε όριο και στο ποδόσφαιρο επειδή η μάντσεστερ και η κάθε μάντσεστερ έχει λεφτά και αγοράζει ότι θέλει.Να βάλουμε όριο και να τα κάνουμε όλα πλατεία και να πάρει τσουλου ο ΠΑΟ. Δεν στέκουν αυτά.Αν θέλουν να κάνουν ανταγωνιστικό να βάλουν 15 ομάδες με έναν οδηγό η κάθε μια.Και όχι αυτό το χάλι που βλέπουμε κάθε χρόνο.Τι μια κάνει άκρη ο ένας την άλλη ο άλλος.Εκεί στην fia είναι δουλειά δεν είχε ο διάολος...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
minarokeftes Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Πιστεύω οτι είναι το μόνο άθλημα στο οποίο δεν υπάρχει διαφθορά!!! Η FIA δεν κόλωσε ΠΟΤΕ να τημωρήσει τις μεγάλες ομάδες της F1 ακόμα και για μικρούς λόγους... και δεν πιστεύω οτι θα κάνει πίσω επειδή η Ferrari και η Renault είναι αντίθετες, όπως και μπορεί να γίνει και με άλλες. Το οτι η Ferrari είναι συνδεδεμένη με την F1 είναι κοινός αποδεκτό μιας και δεν έχει χάσει κανένα αγώνα απο την ίδρυση της διοργάνωσης. Με το όριο στο μπάτζετ θα υπάρχει ΤΡΟΜΕΡΟΣ ανταγωνισμός καθώς οι ομάδες θα πέρνουν τους καλύτερους μηχανικούς και θα αναπτύξουν τον τομέα τις έρευνας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyboy Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Με το όριο στο μπάτζετ θα γίνουν οι ομάδες λιγότερες και η Φια θα χάσει τις ομάδες που την διαφήμιζαν.Και η μακλάρεν θα την κάνει. Το πόσους θεατές/τηλεθεατές θα χάσει άσε δεν το συζητάω καν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tilemaxx Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Πιστεύω οτι είναι το μόνο άθλημα στο οποίο δεν υπάρχει διαφθορά!!! Ξανασκέψου αυτό που είπες. Plz δηλάδή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adamakos Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 χωρις λεφτα πως θα υπαρξει εξελιξη? αν το μπατζετ ειναι τοσο μικρο για ποιο λογο οι χορηγοι να βαλουν φραγκα? η φορμουλα 1 ηταν παντα το διαμαντι του μηχανοκινητου αθλητισμου και ειχε ολη τη γκλαμουρια. σε αυτο ρολο επαιζε και το κοστος αν το ριξεις σε χαμηλα επιπεδα τα χανει ολα αυτα το προσγειωνεις και στην τελικη για πειτε μου ενα αθλημα στο οποιο ολες οι ομαδες να ειναι ισοδυναμες και να πανε ολες για πρωταθλημα? αν φυγει η φεραρι και η ρενο δεν θα χασει το αθλημα σε χορηγους, σε φιλαθλους κτλ εδω ενας σουμαχερ εφυγε και ηδη η δημοτικοτητα του αθληματος επεσε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Harkon Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 νομίζω, χωρίς να είμαι βέβαιος πως το όλο θέμα δεν γίνεται τόσο για το όριο στο μπατζετ αλλά στην δημιουργία πρωταθλήματος 2 ταχυτήτων. λέει δηλαδή η ΦΙΑ πως θα υπάρχει το όριο των 45εκ. και όποιος ΔΕΝ το τηρήσει θα υπόκειται στους περιορισμούς εξέλιξης/αρ. κινητήρων όπως μάθαμε φέτος. όποιος απ την άλλη το τηρήσει, θα απολαμβάνει μεγαλύτερες ελευθερίες στις δοκιμές εξέλιξης και λιγότερους περιορισμούς σε τεχνικούς κανόνες. αν όντως είναι έτσι τα πράγματα, νομίζω πως καλά κάνουν και φωνάζουν. άν είναι να κάνουν κάτι ας ισχύσει για όλους, αυτό που προτείνουν είναι πολύ γενικό και καθιστά την απόφαση κάτι σαν το τρίτο φύλλο στο μπλακ-τζάκ. μπορεί να σου κάτσει, μπορεί να σε κάψει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
minarokeftes Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Ξανασκέψου αυτό που είπες. Plz δηλάδή. Πες μου ενα παράδειγμα... ατιμωρησίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyboy Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Πες μου ενα παράδειγμα... ατιμωρησίας. Το ατύχημα του Σένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elven Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Και η Ρενό είπε ότι την κάνει. Θα τρέχουν ο Ευαγγελάτος κι ο Τζίγκερ του χρόνου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyboy Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Και η Ρενό είπε ότι την κάνει. Θα τρέχουν ο Ευαγγελάτος κι ο Τζίγκερ του χρόνου πολύ καλά κάνουν.τόσα χρόνια που έριχναν ένα σορό λεφτά ήταν καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mika Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Πες μου ενα παράδειγμα... ατιμωρησίας. ετσι στα μπαμ μου ηρθε πρωτο πρωτο το προτελευταιο γκραν πριν του 1999 νομιζω ήταν Μαλαισια; δεν ειμαι σιγουρος ακυρωθηκαν και οι 2 φεραρι και ως εκ του θαυματος μια εβδομαδα μετα ξαναπηραν τους βαθμους επισης: σουμαχερ το 96 με το τρακαρισμα στον Χιλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Moderators Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2009 Η Αυστραλια ηταν ο πρωτος αγωνας του 99. Το θυμαμαι γιατι ηταν και ο πρωτος που παρακολουθησα... 9 ετων τοτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.