Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Moderators Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Οχι ρε! Αφου βαλανε και διπλο διαχυτη Τωρα αντι για 10 sec διαφορά απο τον πρωτο εχουν μολις 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elven Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Σε κάθε αγώνα καταστρέφει και την προσπάθεια κάποιου άλλου. Θα το παίζουμε στο στοίχημα σε λίγο Και η Ρενό έβαλε,τη φοβήθηκε το μάτι μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyboy Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Και η μπρον κάποια στιγμή θα μείνει από λεφτά και θα χάνει έδαφος.Απλά είναι και οι άλλοι για κλοτσιές και τρέχουν μόνοι τους.Συγχαρητήρια στην FIA που έκανε το πρωτάθλημα τόσο ενδιαφέρον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Moderators Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Μπα η Μπρον δε μενει απο λεφτα... Αφου ειναι πρωτη ρε, θα εχει οσους χορηγους θελει Εγω απορω τα Ρεντ Μπουλ (ελεος με το ονομα!) πώς στο καλο πανε τοσο καλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Ανάλογα τη διάθεση, ελβεν. Τζώρτζ, άμα πχ το είχε κάνει το 2005 στον Ντόρνμπος, θα ένιωθες το ίδιο ; (γιατί απορείς για τα ταυράκια ρε; Χρόνια τώρα "χτίζονται", και με σχετικά καλό τημ από πίσω) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elven Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Συγχαρητήρια στην FIA που έκανε το πρωτάθλημα τόσο ενδιαφέρον. Έλα τώρα,γιατί με τον Σουμάχερ είχε; Μετά Χάκινεν εποχή ήταν πιο συναρπαστικό να βλέπεις χελώνα να τρέχει μαραθώνιο Προς το τέλος έφτιαξε λίγο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyboy Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Έλα τώρα,γιατί με τον Σουμάχερ είχε;Μετά Χάκινεν εποχή ήταν πιο συναρπαστικό να βλέπεις χελώνα να τρέχει μαραθώνιο Προς το τέλος έφτιαξε λίγο Ε πέρυσι ήταν λίγο καλύτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iron_man21 Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 εμένα το αγαπημένο μου πρωτάθλημα ήταν το 2006 όταν ο Αλόνσο πήρε το τελευταίο ως τώρα πρωτάθλημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
minarokeftes Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2009 Εγώ πιστεύω οτι ρόλο δέν παίζουν μόνο τα λεφτά, αλλα και τα άτομα που απαρτίζουν το team. π.χ. Θα αναφερθώ στην ομάδα που υποστηρίζω και γνωρίζω... Φέτος ήταν απο τις ομάδες που έδωσε τα περισσότερα λεφτά για δοκιμές εξέλιξεις και γενικά να προετοιμάσει ενα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Απο πέρσυ στα μέσα της σεζόν άρχισαν να σχεδιάζουν για φέτος... Στην BMW έχουν το μεγαλύτερο και καλύτερο υπολογιστή για προσομοίωση στην αεροδυναμική σύραγγα, ωστόσο δεν έχουμε καταφέρει κάτι αξιόλογο... Όχι για πρωτάθλημα, αλλα έστω το βάθρο να το παλεύαμαι.. Υ.Γ Απο τα καλύτερα πρωταθλήματα που έχω δεί, γιατι αποδεικνύει οτι υπάρχουν ΠΟΛΥ καλοί οδηγοί. Και η διαφορά γίνεται στο μονοθέσιο.... Επίσης γουστάρω τρελά την Brawn με κινητήρα Mercedes να δέρνει όπως και η Red Bull με Renault και οι επίσημες ομάδες να πάνε πάτο....... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Εγω απορω τα Ρεντ Μπουλ (ελεος με το ονομα!) πώς στο καλο πανε τοσο καλα... Θέλω να πιστεύω οτι οφείλεται στον Adrian Newey, καθώς και στον αναβαθμισμένο κινητήρα της renault. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elven Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2009 Αποχωρεί η Ferrari αν... Η Ferrari έκανε πράξη τις απειλές της και αποφάσισε στο διοικητικό συμβούλιο της Τρίτης (12/5), που έγινε στο Μαρανέλο, ότι θα αποχωρήσει από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2010 αν ισχύσει το μπάτζετ καπ που θέλει να εφαρμόσει η FIA. Μετά το τέλος της συνεδρίασης, της οποία προέδρευσε ο "ισχυρός" άνδρας της Scuderia Λούκα Ντι Μοντετζέμολο, αναρτήθηκε η σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της ομάδας στην οποία αναφέρεται ότι "εάν οι κανονισμοί που έχουν υιοθετηθεί για το 2010 δεν αλλάξουν, τότε η Ferrari δεν σκοπεύει να "κατεβάσει" τα μονοθέσιά της στο επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Το διοικητικό συμβούλιο θεωρεί ότι, εάν αυτό είναι το ρυθμιστικό πλαίσιο για τη F1 στο μέλλον, τότε οι λόγοι που θεμελιώνουν την αδιάλειπτη συμμετοχή της Ferrari στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τα τελευταία 60 χρόνια θα έρθουν σε ένα τέλος". sport-gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adamakos Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 απο ενα σημειο και περα δεν εχει και αδικο περιορισμος στο ενα, περιορισμος στο αλλο τι να κανουν? πρεπει να αλλαξουν ολοκληρη τη δομη της εταιριας η fia μονο αυτο σκεφτηκε για να κανει πιο ενδιαφερον το αθλημα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyboy Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 2 ομάδες είχε η f1 αν φύγουν και αυτές θα το γυρίσουμε στο τένις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mika Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 απο ενα σημειο και περα δεν εχει και αδικοπεριορισμος στο ενα, περιορισμος στο αλλο τι να κανουν? πρεπει να αλλαξουν ολοκληρη τη δομη της εταιριας Μην ξεχναμε ομως οτι προ 10ετιας ενα καρο περιορισμοι ηταν αυτοι που εκοψαν τη φορα της Μακ Λαρεν και εδωσαν την ευκαιρια στη Φερραρι να σηκωσει κεφαλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adamakos Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2009 δεν ηταν ομως περιορισμοι στα λεφτα ήταν στους κανονισμους και τωρα δεν διαμαρτυρονται για τους κανονισμους αλλα για το μπατζετ ... κυριως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.