Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2009: Νέα, Αγωνες, Δοκιμαστικά


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επικίνδυνη αυτή η σκέψη. Βλέπουμε F1 και στην F1 απαιτούμε κατασκευαστές και ομάδες με νέες τεχνολογικές λύσεις.

 

Τα όποια ντράβαλα οφείλονται κύρια στους showmen Bernie & Max.

 

Χμμ… να προσθέσω ότι υπάρχουν πολλά άλλα αθλήματα με ίδια/όμοια αγωνιστικά λ.χ. formula Renault , clio cup, Porsche cup ειδικά αυτό παίζει σχεδόν παράλληλα με την F1 και εάν πάτε σε αγώνα θα έχετε την ευκαιρία να το παρακολουθήσετε. Αλλά δεν προσφέρει την ικανοποίηση που θα σας προσφέρει η F1.

 

Για εμένα καλό θα ήταν να επανέλθει ο ανταγωνισμός στα ελαστικά, τα ecu κ.ο.κ.

Και ειδικά για τα ελαστικά καθώς σέβομαι την άποψη και του Δόκτορα – ότι είναι κακό για τον οδηγό να είναι κλειδωμένος σε μια εταιρία – αν θέλουν να κάνουν κάτι τελείως διαφορετικό ας μην υποχρεώνουν τις ομάδες να επιλέγουν ελαστικά από την αρχή της σεζόν αλλά σε κάθε αγώνα. Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν πολλοί καπιταλιστικοί λόγοι (διαφημίσεις Μαξ&Μπέρνι show κ.ο.κ.) για να μη γίνει αυτό. Από τεχνικής άποψης είναι όντος δύσκολο. Αλλά το τέλος του ανταγωνισμού στα ελαστικά σε συνδυασμό με την υποχρέωση όλων να χρησιμοποιούν και τις δύο γόμες… είδαμε τι αποτελέσματα φέρνει…

 

...στην ουσία δε διαφωνώ, γι' αυτό και το ψιλο-χαρακτήρισα κι από μόνος μου προκαταβολικά, αυτό που είπα περί "φασόν" μονοθεσίων (αν και δεν κατάλαβα το...επικίνδυνη, καλύτερα να το έλεγες και συ μαλακία :-D). Πρωτίστως γιατί κάτι τέτοιο δε θα λύσει το ζήτημα του θεάματος - απλά ίσως αναδείξει περισσότερο τους οδηγούς, για να...τελειώνει και το ζήτημα ποιός είναι καλύτερος, ποιός όχι.

Αλλά ακόμα κι αυτό στις λεπτομέρειες θα κριθεί, γιατί στις μέρες που ζούμε, όλοι είναι κορυφαίοι, και οι διαφορές κρίνονται στις λεπτομέρεις, όπως το ίδιο γίνεται και με τα αμάξια (ήδη από μόνα τους είναι πολύ κοντά τεχνολογικά, απλά το "φασόν" όπως είπα θα αναδείξει τον οδηγό, και τότε θα δούμε αν φταίει, και πόσο φταίει ο Ραϊκόνεν πχ, και πόσο η ομάδα του).

 

Το θέμα είναι όμως, και δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς, ότι πλέον η τεχνολογία έχει πιάσει "ταβάνι", τα μονοθέσια πάνε όπως είπα τόσο μελετημένα, που το μόνο που μένει είναι ο χρόνος, ο οποίος κρίνει πρωταθλητές για.....μισό βαθμό (θα είναι το λολ της χρονιάς, ίσως), και για δέκατα ή και χιλιοστά του δευτερολέπτου... Όπως συμβαίνει και σε άλλα αθλήματα, πλέον τα ρεκόρ που σπάνε δεν προξενούν ρίγη συγκίνησης :

"-πω πω τί έκανε ο άνθρωπος!"

"-τί ρε;"

"κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ στο 100άρι...1 sec κάτω" :-(

Kαι ακόμα χειρότερα, λόγω της "ακεραιότητας" των μονοθεσίων, δεν συμβαίνουν τρελλές ανατροπές, ούτε καν στις παρακάτω θέσεις τις βαθμολογίας. Όλα σχεδόν είναι σε μια "σειρά". Πρέπει να πέσει καμμιά βροχή, να σπάσει κανένας κινητήρας (ούτε αυτοί δε σπάνε τόσο εύκολα πλέον ! :P), ο διάολος το ποδάρι του, για να γίνει κάτι (καλά που υπάρχει και το pit team της Φεράρι δλδ, και βλέπουμε και κα'να σκηνικό :P).

Χαρακτηριστικό το πόσο σκηνικά όπως το φετινό με τους διαχύτες (πιάσιμο στον ύπνο) φέρνουν ανακατατάξεις, αλλιώς......

 

Για δε προσπεράσματα και συνεχείς αλλαγές θέσεων σε κάθε αγώνα, ούτε λόγος...

 

Ναι, ίσως η "μοναδικότητα" της φ1, με τις ομάδες να έχουν το ξεχωριστό δικό τους μονοθέσιο να είναι και η ουσία της, δε λέω, και η κάθε μία να πλακώνεται να πάει την τεχνολογία ένα βήμα παρακάτω, αλλά πόσο πια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 570
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλά μη τρελαίνεστε δε πιάσαμε κανένα ταβάνι στην τεχνολογία για να κόψουμε την εξέλιξη.

 

Όπως προείπα η F1 ήταν πάντα άνθρωπος + μηχανή. Ποτέ δεν ήταν πιλότος.-

 

Απλά σήμερα τείνει να καταντήσει σόου. Εκεί είναι που διαφωνώ.

 

Εάν θές να δεις πιλότους που να κάνουν τη διαφορά μόνοι τους υπάρχουν πολλά άλλα αθλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Το "σώου" πάντως (αδιαμφισβήτητο, δε λέω, απλά άλλο ζήτημα), τί σχέση έχει με to "ταβάνι" και την εξομοίωση της τεχνολογίας, και το ότι μιας και πάνε όλα "κουρδισμένα" και δε βλέπεις προσπεράσματα και ανακατατάξεις, δεν το καταλαβαίνω......αλλά οκ, όλα καλά που λες και 'συ :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβεις που έχουμε φτάσει και γιατί λέω ότι το έχουν καταντήσει show:

 

 

http://www.planetf1.com/story/0,18954,3265_5244624,00.html

F1 As A Spectator Sport...?

The Crown Prince of Bahrain admitted on camera that his country's race isn't a sporting event. No, it's a branding exercise. The state of Bahrain uses the Grand Prix to promote the country in the world as a brand.

There is no groundswell of popular support for F1 in Bahrain. On Saturday for Qualifying the grandstands had less people than an English Football League Two bottom of the table clash. In Japan or Spain or the UK the grandstand on the start-finish straight would have been almost full for Qualifying.

During the race the main grandstand was half full. It was embarrassing. What's more the landscape the race passes through is a sandy quarry. State of the art? No, state of my ****. And it's the same story in China and in Malaysia where free tickets help boost the numbers.

What Bernie Ecclestone has to understand is the overwhelming majority of F1 fans don't care that the media centre is able to hold 500 accredited journalists, or that the grandstand looks like two wings of a Stormy Petrel (especially when it's equipped to seat 10,000 and 17 turn up). What they want is a circuit where they can instantly distinguish where the cars are, that facilitates overtaking and produces a good race.

As long as Silverstone or Donington or Montreal or even an improved Imola can do that, they should be on the calendar.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπα, δε διαφωνώ με το περί "σώου", και το ξέρω, και το καταλαβαίνω (χαρακτηριστικό κι ενδεικτικό του τί παίζει από πίσω ήταν το καραγκιοζιλίκι της Μαλαισίας που μόνο που δε βγήκανε με σκούπες και σφουγγαρίστρες να διώξουν το νερό και να τσουλήσουν τα μονοθέσια για λίγο ακόμη μπας και φανούν οι χορηγοί το χρόνο που υπολογίζανε), και σαφώς παίζει και η κατασκευή (ή επιλογή) της πίστας όπως λέει και το άρθρο, για το θέαμα, παρ' όλ' αυτά σε πίστες που κάποτε γινότανε το σώσε, πλέον είναι ξεκάθαρο ότι και τα μονοθέσια από μόνα τους ΔΕΝ είναι για προσπεράσματα - λογικό μια και όλα τείνουν προς το "καλύτερο"/ασφαλέστερο (..το "κουρδισμένα" που λέγαμε)

...Εκτός κι αν υποννοείς ότι αυτός ακριβώς ΕΙΝΑΙ ο στόχος (να βληθεί το θέαμα), πράγμα παράλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο στόχος είναι το άθλημα να μετατραπείς (τελείως) σε show.

 

Όσο για την ανταγωνιστικότητα των μονοθεσιών τα γράφω και παραπάνω… τα πολλά regulations δεν κάνουν καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωθείτε για την απόφαση…

 

“Having regard to the open and honest way in which McLaren Team Principal, Mr Martin Whitmarsh, addressed the WMSC and the change in culture which he made clear has taken place in his organisation, the WMSC decided to suspend the application of the penalty it deems appropriate....

 

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9281.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, ο Χάμιλτον έτρεχε για συγνώμες από πρες κόνφερανς σε πρες κόνφερανς πιο γρήγορα κι απ' ό,τι μέσα στην πίστα,

τον Ράιαν μόνο που δεν τον αλείψανε πίσσα και πούπουλα πριν τον διώξουνε, και του Ντένις παίζει να του ζητήσουνε εισιτήριο στην είσοδο όποιου αγώνα τύχει να πάει να δει από κοντά...

 

Τί άλλο να κάνουνε, να τους περάσουν κωλοδάχτυλα όλους, απ' τον Γουίτμαρς μέχρι τον μάγειρα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=37735

 

Η FIA αποφάσισε να αυξήσει στα 40 εκ. λίρες (45 εκ. ευρώ) το budget cap, το οποίο πρόκειται να εισαχθεί στην F1 την επόμενη σεζόν με εθελοντική εφαρμογή.

 

Το αρχικό πλάνο του προέδρου της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Μαξ Μόσλεϊ, ήταν το όριο στους προϋπολογισμούς των ομάδων να τεθεί στα 30 εκ. λίρες (33 εκ. ευρώ), αλλά το ποσό αυτό θεωρήθηκε πολύ χαμηλό σε σχέση με τα σημερινά μπάτζετ.

 

Το όριο των 45 εκ. ευρώ θα καλύπτει όλα τα έξοδα των ομάδων από την 1η Ιανουαρίου ως τις 31 Δεκεμβρίου κάθε σεζόν, με κάποιες όμως εξαιρέσεις.

 

Για παράδειγμα, στο budget cap δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα για τον κινητήρα (μόνο για το 2010), ενώ γενικά εξαιρούνται οι αμοιβές για οδηγούς, τα πρόστιμα από την FIA, οι δαπάνες για μάρκετινγκ και φιλοξενία, όσα έξοδα δεν επηρεάζουν την απόδοση της ομάδας στο πρωτάθλημα, όπως επίσης και τα μερίσματα από τα κέρδη που σχετίζονται με τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα.

 

Οποιες ομάδες αποφασίσουν να ενταχθούν στο μέτρο, θα απολαμβάνουν μεγαλύτερης τεχνικής ελευθερίας στην αεροδυναμική, ενώ οι κινητήρες τους δεν θα έχουν περιοριστή στροφών. Επίσης, θα έχουν την ευχέρεια να κάνουν απεριόριστες δοκιμές εξέλιξης στην πίστα και στην αεροδυναμική σήραγγα.

 

Για να διασφαλιστεί η ισότητα μεταξύ των συμμετεχόντων, οι ομάδες χωρίς budget cap θα συνεχίσουν να υπόκεινται στους περιορισμούς που ισχύουν σήμερα στην αεροδυναμική, τους κινητήρες και τις δοκιμές.

 

μπουρδες.^3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...