Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2009: Νέα, Αγωνες, Δοκιμαστικά


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο

Όσον αφορά τον διπλό διαχύτη, κορυφαίοι αεροδυναμιστές το λένε, δεν το λέει κανένας τυχάρπαστος. Τώρα αν νομίζεις οτι ξέρεις καλύτερα...πάω πάσο.

Θα πρέπει να δεις τον διαχύτη ως μέρος ενός συνόλου. Αν το μπροστά μέρος του μονοθεσίου έχει σχεδιαστεί στο να κάνει χρήση (και άρα να εκμεταλλεύεται) διαχύτη, τότε ναι ο διαχύτης κάνει δουλειά. Το να "ξηλώσεις" τον διαχύτη της Brawn και να τον κοτσάρεις πχ στην Ferrari δεν θα δώσει τα πλεονεκτήματα που δίνει και στην Brawn, αν δεν γίνουν πρώτα οι κατάλληλες διορθώσεις στο μπροστινό μέρος ώστε να εκμεταλεύεται τον διαχύτη.

Ως ένα απλό παράδειγμα αναφέρω το εξής, και το Mirage 2000 και το F16 πετάνε, αλλά αν πάρεις το μπροστινό κομμάτι του ενός και το κολλήσεις με το πίσω κομμάτι του άλλου, δεν σημαίνει οτι θα πετάξει κιόλας.

σόρι, αλλά ο "διπλότριπλος διαχύτης", έχει τονιστεί επανειλλημένα ότι "δίνει" μερικά μόλις δέκατα - άντε μισό sec. Εδώ μιλάμε για διαφορές γύρω στα 2'' - και φυσικά για μονοθέσια (πχ Μακλάρεν και Φεράρι, που ανασαίνουν απ' τον κώλο. Κάθε τρεις και λίγο προβλήματα βγάζουν).

 

Ολες οι ομάδες προσαρμόστηκαν στους νέους κανονισμούς, διαφορετικά δεν θα είχανε δικαίωμα συμμετοχής. Απλά η πλειοψηφία των ομάδων (και έχοντας στο σκεπτικό τους οτι οι αλλαγές γίνονται προκειμένου να υπάρχει λιγότερο downforce) ακολούθησε σχεδιασμούς με απλούς διαχύτες και όχι τους ασύμμετρους διπλούς που επέλεξαν οι άλλες προκειμένου να υπάρχει πράγματι λιγότερο downforce στα μονοθέσιά τους. Αυτό ήταν και το argument του Briatore by the way.

Συμφωνώ για την ένσταση (αλλά και για το αποτέλεσμά της) γιατί έτσι έγινε ξεκάθαρο πλέον για το τι προβλέπεται και τι όχι, προκειμένου να κάνουν και οι υπόλοιπες ομάδες διορθωτικές κινήσεις (νέα σχέδια, παραγωγή κλπ. άρα και μεγαλύτερο οικονομικό κόστος) χωρίς να κινδυνεύουν κάποια στιγμή στην μέση της χρονιάς η FIA να τα βγάλει παράνομα...

...και δεν συμπληρώνεις στα προηγούμενα, πχ τη μαλακία εν κρανίω που δέρνει (από πέρυσι) το τεχνικό μπαχ ΕΕΕΕ τημ της Φεράρι; Να βγάνω λίστα;

Στο προηγούμενο πλάισιο, γράφανε στα παπάρια τους τον Brawn όταν μίλαγε για αποσαφηνίσεις, και τώρα τρέχουν και δε φτάνουν να του κόψουν τη φόρα, μαζί με τους υπόλοιπους. Κάτι σαν τον κλασσικό Έλληνα του ανέκδοτου, που εύχεται να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα.

Και τον Μπριατέτοιο τί τον βάζεις στο θρεντ; Μόνο της φόρμουλα δεν είναι ο απάλευτος.

 

το είπα ειρωνικά ρε συ;)

α οκ τότε :P

 

williams?

But why???????

παραλίγο να μην ήταν σε αυτο το πρωτάθλημα φέτος.:shifty:

...και η "Honda" το ίδιο. So what.

H Williams είναι "ιστορική" ομάδα, και τέτοιες ομάδες δεν βρίσκονται "τυχαία" στο χώρο.

Άσχετα αν δεν είναι ανάλογη των μεγαθηρίων της Φεράρι ή Μακλάρεν, "τον τρόπο της" τον έχει μια φορά (πχ τις αβάντες του Έκλεστον). Γι' αυτό και δε μπορείς να την κατατάξεις στους "φτωχούς συγγενείς" (το οποίο σημαίνει πολλά, btw. Δεν είναι ΜΟΝΟ τα γκαφρά. Πχ ο Μάλια έχει λεφτά να φαν κι οι ιερές αγελάδες, αλλά ομάδα απέχει ακόμα πολύ απ' το να έχει)

 

 

Καλή φάση που γουστάρεις ΑΝΤ1 … μην τον αλλάζεις.

Για εμένα οι διαφορές που λες είναι πολύ σημαντικές όπως για παράδειγμα το pregame και οι άμεσες δηλώσεις των οδηγών και στελεχών ομάδων. Λ.χ. αμέσως μετά την εγκατάλειψη κάποιου οδηγού.

Όσο για το σχολιασμό και τα incar, υπενθυμίζω ότι για όσους βλέπουν πραγματικά bbc υπάρχουν και άλλα κανάλια ένα με μόνιμο Incar για να το ευχαριστηθείς όσο θές και φυσικά απευθείας ήχος από πίστα χωρίς σχολιασμό.

Δεν είναι σύνδρομο ούτε κόμπλεξ και είναι κρίμα να μας αδικείς όταν λέμε ότι υπάρχουν καλύτερα.

Λ.χ. τα ίδια και καλύτερα μπορείς να βρεις και στο Γερμανικό premier κ.ο.κ.

...καλώς για 'σενα να έχει άλλο γούστο - αλλά ΔΕΝ είμαι εγώ που αδικώ.

Διότι άλλο να λέει κανείς "υπαρχουν και διαφορετικά, και καλύτερα", ΔΙΚΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ το γούστο του - κι άλλο να κράζει τον Πουρναράκη ας πούμε

Προσωπικά, όπως έγραψα και στο ποστ που κουόταρες, έκατσα και είδα και "μια άλλη άποψη", κι όπως (αν) πρόσεξες, μίλησα για συγκεκριμένα καλά ΚΑΙ κακά που είδα, ΧΩΡΙΣ αφορισμούς όμως.

Και συγκεκριμένα, ΚΑΙ αυτή τη φορά κατέβασα ΤΟ PRESHOW από BBC (μιας και τ' αγγλικά καταλαβαίνω, και πολύ καλά μάλιστα), αλλά τον αγώνα προτιμώ να τον βλέπω/ακούω με Τάκη :P (επίσης, όπως είχα πει, άλλες δυνατότητες έχουν τα Μπιμπισιά πχ, και άλλο ο Αντέννας, πώς να το κάνουμε, αλλά αυτό δεν κάνει τον έναν άχρηστο, και τον άλλον σούπερ ουάου.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 570
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Μη παίζεις με τις λέξεις,προφανώς και με το "δεν προσαρμόστηκαν" εννοώ ότι τα μονοθέσια τους είναι κάκιστα,με διπλό,τριπλό διαχύτη ή χωρίς πάλι θα βολόδερναν κάπου κοντά στο βάθρο,ειδικά της Ferrari,η οποία μια και το φερε η κουβέντα σκέφτεται να τα παρατήσει για φέτος και να ασχοληθεί με το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς

 

Δεν παίζω με τις λέξεις φίλε μου, το "δεν προσαρμόστηκαν" σου εξήγησα τι σημαίνει. Τώρα αν εσύ χρησιμοποιείς λέξεις που άλλο σημαίνουν και άλλο εννοείς τότε ενδεχομένως να παίζεις εσύ με τις λέξεις.

 

Όσο για τα άλλα που λες, νίκη μόνο ένα μονοθέσιο απο τα 20 μπορεί να πάρει σε κάθε αγώνα, βάθρο 3 απο τα 20. Και τις περισσότερες φορές την νίκη την κάνει το καλύτερο μονοθέσιο. Δεν μπορούνε και τα 20 αυτοκίνητα να έχουν τις ίδιες επιδόσεις. Μία χρονιά θα είναι η μία καλύτερη κάποια άλλη χρονιά η άλλη. Θεωρείς δηλαδή οτι τα πρωταθλήματα θα πρέπει να τα πέρνουν μία η Maclaren και μία η Ferrari (άντε που και που και η Williams που είναι "ιστορική" ομάδα)? Εμένα με ευχαριστεί που βλέπω ένα πρωτάθλημα στο οποίο δεν μπορώ πλέον να κάνω προβλέψεις για την έκβασή του, με ευχαριστεί που βλέπω τους "φτωχούς συγγενείς" να δείχνουν στις "τιτανοτεράστιες" Maclaren και Ferrari πόσο ανίκανες είναι τελικά να διαχειριστούν τον πακτωλό των εκατομμυρίων που διαθέτουν για να φτιάξουν ένα σοβαρό και ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Τόσα χρόνια που οι κανονισμοί δεν άλλαζαν, οι παραπάνω ομάδες ξοδεύανε και επενδύανε σε τεχνολογίες και εξοπλισμούς που οι μικρές ομάδες ούτε που ονειρευόντουσαν, βελτιώνανε τα ήδη γρήγορα μονοθέσια και κάθε χρόνο η ψαλίδα άνοιγε με αποτέλεσμα ομάδες όπως minardi, prost, jordan και stewart να εξαφανιστούν. Φέτος αρχίσανε όλοι πάλι απο το μηδέν, πέσανε και οι περιορισμοί στα μπάτζετ και τα έξοδα, και πλέον το πρωτάθλημα θα μπορεί να το πάρει όχι ο ποιο πλούσιος, αλλά ο ποιο ικανός. Κάτι για το οποίο οι φίλοι της F1 φώναζαν για χρόνια.

 

Προσωπικά οποιοδήποτε πρωτάθλημα γίνεται και γνωρίζεις εκ των προτέρων οτι θα το πάρει η Ferrari ή ο Ολυμπιακός με αφήνει παγερά αδιάφορο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...καλώς για 'σενα να έχει άλλο γούστο - αλλά ΔΕΝ είμαι εγώ που αδικώ.

Διότι άλλο να λέει κανείς "υπαρχουν και διαφορετικά, και καλύτερα", ΔΙΚΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ το γούστο του - κι άλλο να κράζει τον Πουρναράκη ας πούμε

Προσωπικά, όπως έγραψα και στο ποστ που κουόταρες, έκατσα και είδα και "μια άλλη άποψη", κι όπως (αν) πρόσεξες, μίλησα για συγκεκριμένα καλά ΚΑΙ κακά που είδα, ΧΩΡΙΣ αφορισμούς όμως.

Και συγκεκριμένα, ΚΑΙ αυτή τη φορά κατέβασα ΤΟ PRESHOW από BBC (μιας και τ' αγγλικά καταλαβαίνω, και πολύ καλά μάλιστα), αλλά τον αγώνα προτιμώ να τον βλέπω/ακούω με Τάκη :P (επίσης, όπως είχα πει, άλλες δυνατότητες έχουν τα Μπιμπισιά πχ, και άλλο ο Αντέννας, πώς να το κάνουμε, αλλά αυτό δεν κάνει τον έναν άχρηστο, και τον άλλον σούπερ ουάου.)

 

Τον Πουρναράκη τον κρίνω σε σχέση με του Άγγλους… και χάνει .- Τώρα εάν αυτό θες να το πεις απλά προσωπική μου άποψη έχει καλώς. Αλλά (IMHO ΟΛΟΙ) όσοι έχουν εμπειρία πραγματική αυτό θα σου απαντήσουν

Το να κατεβάζεις το preshow … μετά εορτής… καταλαβαίνω ότι κάτι σου προσφέρει… αλλά επαναλαμβάνω ότι το θέμα είναι τι γίνεται Live.

Απλά πράγματα… παραπονέθηκες ότι οι Άγγλοι δεν το βούλωναν την ώρα του Incar… και σου εξήγησα ότι αυτό ΔΕΝ είναι μείων. Γιατί καθόλη την περίοδο του αγώνα υπάρχει άλλο κανάλι που παίζει μόνιμα Incar. Και άλλο κανάλι με τους χρόνους/lap/sector/speed κ.ο.κ. Οπότε για να κρίνεις την μετάδοση τους απλά θα πρέπει κάποια φορά να τους παρακολουθήσεις live… όχι το preshow μετά εορτής.

 

Όσο για τα δύο δεύτερα ή οτιδήποτε και καθώς σέβομαι τον Α.Ν. παραθέτω:

http://www.redbullracing.com/Season/2009/Bahrain/News/Bahrain-Grand-Prixview/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Timour21

 

Καταρχήν δεν είπα ότι είμαι με την Ferrari ή με την McLaren,είπα και στην αρχή ότι ήμουν υπέρ των νέων κανονισμών και ότι φέτος βρίσκω ενδιαφέρον στην F1 μετά απο χρόνια.

 

Απο πάντα το 'χα να μην υποστηρίζω ομάδες αλλά οδηγούς,λέω ότι είμαι με την McLaren,Αλόνσο όμως δεν μπορούσα να υποστηρίξω ή παλαιότερα υποστήριζα τον Μοντόγια.Φέτος θα θελα να το πάρει ή ο Button ή ο Vettel.

 

Απλά είπα και την άποψη μου ότι οι "μεγάλες" ομάδες της F1 είναι 3 και είπα ποιες,είπα επίσης ότι ΟΚ μια χαρά η νέα ομάδα της Renault αλλά για να θεωρείτε απο τις μεγάλες της F1 θέλει πολλά ψωμιά ακόμα,δεν γίνεσαι μεγάλη ομάδα με 2 πρωταθλήματα,έτσι το βλέπω εγώ ή μπορεί να μην το εξήγησα καλά και να κατάλαβες ότι το έλεγα άλλιώς.

 

@Iron_man21

 

Απο την Williams έχουν περάσει οδηγοί όπως Σέννα,Προστ,Βιλνέβ,Χιλ,Μάνσελ,το ότι έχει καταντήσει να τρέχει με τον Νακατζίμα δεν την παύει απο μεγάλη ομάδα της F1.

Είναι αυτό που λέμε μετράει κι η φανέλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον Πουρναράκη τον κρίνω σε σχέση με του Άγγλους… και χάνει .- Τώρα εάν αυτό θες να το πεις απλά προσωπική μου άποψη έχει καλώς. Αλλά (IMHO ΟΛΟΙ) όσοι έχουν εμπειρία πραγματική αυτό θα σου απαντήσουν

Το να κατεβάζεις το preshow … μετά εορτής… καταλαβαίνω ότι κάτι σου προσφέρει… αλλά επαναλαμβάνω ότι το θέμα είναι τι γίνεται Live.

Απλά πράγματα… παραπονέθηκες ότι οι Άγγλοι δεν το βούλωναν την ώρα του Incar… και σου εξήγησα ότι αυτό ΔΕΝ είναι μείων. Γιατί καθόλη την περίοδο του αγώνα υπάρχει άλλο κανάλι που παίζει μόνιμα Incar. Και άλλο κανάλι με τους χρόνους/lap/sector/speed κ.ο.κ. Οπότε για να κρίνεις την μετάδοση τους απλά θα πρέπει κάποια φορά να τους παρακολουθήσεις live… όχι το preshow μετά εορτής.

 

Όσο για τα δύο δεύτερα ή οτιδήποτε και καθώς σέβομαι τον Α.Ν. παραθέτω:

http://www.redbullracing.com/Season/2009/Bahrain/News/Bahrain-Grand-Prixview/

 

Κοίτα, αφού το πηγαίνεις στο "πραγματική εμπειρία", τότε θα μιλήσω και 'γω για δεινοσαυρομπαστουνοβλαχοψωνισματόσαυρους, ε.

 

Όσο για το "προσωπική σου άποψη", σαφώς και είναι, και για μένα ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω, κι ας τη μοιράζεσαι με το προηγούμενο κοπάδι. Ουκ εν τω πολλώ απαραίτητα το ευ , ακόμα κι αν είναι ενδεικτικό κάποιων πραγμάτων (πχ δεν μπορεί να με πείσει ότι ρε πούστη αυτοί που ψηφίζουνε τα 2 "μεγάλα κόμματα", ξέρουνε τί κάνουνε). Γι' αυτό και δεν είπα μέχρι τώρα "αν το Πουρναράκης τημ δεν το πήγαιναν οι πολλοί, θα ήταν τώρα στον ΑΝΤ1;". Επειδή όμως εσύ σκέφτεσαι μ' ΑΥΤΗ τη λογική, κάτσε και πρόσεξέ το.

 

Εγώ πάντως προσωπικά κάθομαι και τον βλέπω/ακούω, γιατί έχω τσεκάρει και τους άλλους, και για ΛΟ-ΓΟΥΣ που παρέθεσα, έκρινα ότι ΕΚΤΟΣ του ότι είναι ΚΑΙ θέμα "απλά γούστου", υπάρχουν στοιχεία στους μεν που ΔΕΝ τους καθιστούν ιδιαίτερα ελκυστικούς, και απ' την άλλη βρίσκω πράγματα στην Πουρναρο-μετάδοση που με τραβάνε. Να τονίσω επίσης ότι εγώ είπα ΚΑΙ τα στραβά ΚΑΙ του Πουρναράκη, αλλά και των περί αυτού, οπότε μάλλον αδικός και κολλημένος δεν είμαι. Ενώ εσύ (ή και άλλοι), δε θυμάμαι εκτός απ' το θάψιμο mode για την ελληνική φάση, ν' αναφέρατε κάτι "στραβό" για τις ξένες.

Θα στραμπουλήξετε τίποτε ρε σεις.

 

Το περί "pre-show" που είπες, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ δεν κατάλαβα ΓΙΑΤΙ το είπες, μου φάνηκε τελείως άστοχο - είπες απλά "το θέμα είναι το Live".... Btw, εδώ και 2-3 χρόνια που τους κατεβάζω κι όλας τους αγώνες, ΟΥΤΩΣ ή άλλως τους ξαναβλέπω -μαζί και τα qualifying sessions- χαλαρά καμμιά 10άρα φορές αμφότερα μέχρι το επόμενο GP. Kαι όσον αφορά τα ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ που μπορεί κανείς να βγάλει για το τί είδε-τί άκουσε στο live, νομίζω ότι ΕΤΣΙ κάνω...."την καλύτερη δουλειά"......(...ΜΗΠΩΣ πρέπει να το κάνουν κι άλλοι ; :P)

 

...Και μία επισήμανση, διότι μάλλον κάπου δεν με κατάλαβες καλά (δεν γενικεύω, ΚΑΠΟΥ είπα) : ΟΥΤΕ για 'μενα είναι μείον το να σχολιάζουν στα incar (και άσε τα παράλληλα "κανάλια", γιατί νομίζω ότι είναι μαζοχιστικό να γυρνάει ο άλλος στο "incar only", και να μην ακούει τους σχολιαστές). Το να χάσεις κανένα ντεσιμπέλ από τον κινητήρα είναι νομίζω το λιγότερο υποχονδριακό. Γι' αυτό (είπα) και μου τη ΔΙΝΕΙ που "οι πολλοί" που εσύ ευαγγελίζεσαι, ΚΡΑΖΟΥΝ το Πουρναρο-τημ, πως ΜΙΛΑΕΙ πάνω στα incar. To oποίο εκτός του ότι είναι αναληθές, και μου λέει πολλά για τους κατηγόρους ΓΕΝΙΚΩΣ, είναι ΚΑΙ ηλίθιο, διότι ΔΕΝ ουρλιάζουν οι σχολιαστές, μπορείς ν' ακούσεις μια χαρά τη μηχανή. Το να κρατάνε ΜΕΡΙΚΕΣ φορές ενός λεπτού σιγή, για ν' "απολαύσει κανείς τον ήχο του κινητήρα", δε μου φαίνεται παράλογο, και έγγυται περισσότερο στο στυλ του σχολιαστή, και ΔΕΝ θα έπρεπε να θεωρηθεί ως "θρησκεία". Πχ στα ελλαδικά, το έκανε ο Σταθάκης θυμάμαι, και όπως είπα εξυπηρετεί την μετάδοση κάποιες φορές : κάνεις μια παύση, παίρνεις κι εσύ μια ανάσα, και πετάς και την ατάκα που σε κάνει ψιλο-θεό.....Το να έχουν όμως σήμερα ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ όπως είπα, να τους βάζουν χέρι στις ελληνικές μεταδόσεις, με το που θα γυρίσει σε incar ήχο, είναι πλέον αηδία, και είμαι βέβαιος πως αυτό οφείλεται σε "γνώστες" που έχουν γκρινιάξει/γκρινιάζουν. Εκείνη ειδικά η ρημάδα η Σταυρούλα θα καταπιεί καμμιά μέρα τη γλώσσα της το φουκαριάρικο, και δεν θα την προλαβαίνουν.....:P

Το "δε βάζουν γλώσσα μέσα οι ξένοι", το είπα για αυτούς που...συκοφαντούν τις ελληνικές μεταδόσεις, επί του συγκεκριμένου. Εμένα ΚΑΘΟΛΟΥ δε με πειράζει που "δεν βάζουν".

(κι ένα τελευταίο στο συγκεκριμένο, να παραπονιόντουσαν αν μιλούσαν -που όπως είπαμε ΔΕΝ μιλάνε- πάνω σε μετάδοση TEAM RADIO,,,,να το καταλάβω. Αλλά είπαμε : αρκεί να θάψουν.......)

 

 

...την παράθεση λινκ για δηλώσεις A.N. (σχετικά με defusers και διαφορές δευτερολέπτων - που μάλλον εννοείς αυτά που είχα πει στο προηγούμενό μου ποστ), επίσης δεν την κατάλαβα....

Τί ήθελες να "πεις" με αυτό ;

Και με "κούρασες" κι όλας.....:P ...Παρ' ολ' αυτά, με ένα "ξεφύλισμα" που της έκανα, να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε ΑΥΤΑ :

 

The China result came without a double diffuser, so is this issue less important than people think?

Adrian: There is no doubt that a double diffuser does give performance. How much performance depends on how you interpret the regulations and how you adapt it to suit your own car, so that some teams will get more out of it than others. It is worth doing for everyone on the grid. Our challenge is to adapt one to work on our car.

 

When will the RB5 appear with a double diffuser?

Adrian: As has been speculated, given the design of RB5, it’s not the easiest task getting it to fit the car and while we work on this one item, we also need to keep working on the general development of the car, to ensure we don’t fall behind in other areas. The unique feature of the Red Bull cars is the pullrod rear suspension which is a good solution when you don’t have a double diffuser. But getting it to work with the diffuser will be more difficult. We won’t have a double diffuser before Monaco.

 

 

...SO ;

 

...εκτός κι αν επειδή τεμπέλεψα, ήθελες να αναφερθείς σε κάτι άλλο από αυτά που είπε, και δεν το "έπιασα"...(πάντως εσύ τεμπέλεψες περισσότερο, αν είναι έτσι, μια και δεν παρέθεσες το κομμάτι ακριβώς που εννοούσες...:P)

 

Και για ΜΙΑ ακόμη φορά, αν εξαιρέσεις το προσωπικό γούστο (πως λέμε μ' αρέσουν τα μπλουτζήν), οι μεταδόσεις BBC (αφού για από τις ξένες, γι αυτήν έχω γνώμη, και δε νομίζω κάποια άλλη να είναι "ακόμα καλύτερη") δεν είναι άσχημες. Και σαφώς -έχω βαρεθεί να το λέω- είναι ΠΙΟ "πλούσιες" από τις ελληνικές, για τους λόγους που είπα και σε προηγούμενο ποστ.

Αυτό όμως ΟΥΤΕ καθιστά τις ελληνικές, και δη την παρουσία του Πουρναράκη άχρηστες, ενώ έχουν βαρεθεί τα ματάκια μου ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ να διαβάζω....

Τα κολλήματα είναι κολλήματα, και αυτό φαίνεται ΕΙΔΙΚΑ όταν οι μισοί πάνε να τον βγάλουν Μακλαρενικό, και οι άλλοι μισοί Φεραρικό....Έλεος :P

 

 

Τέλος, έτσι μια δήλωση, χωρίς πολλή σημασία, απλά για να το πω, F1, XΩΡΙΣ να είμαι χωμένος στον μηχανοκίνητο αθλητισμό (ούτε καν αμάξι δεν έχω, παρά μηχανή) παρακολουθώ (γενικώς) από έφηβος, μέσα '80 δηλαδή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τον Μπριατέτοιο τί τον βάζεις στο θρεντ; Μόνο της φόρμουλα δεν είναι ο απάλευτος.

 

Τον Mπριατέτοιο τον βάζω στο θρέντ γιατί είναι στην F1 ως Managing Director απο το 1988. Πήρε την benetton (που ήταν ομάδα της σειράς) και την έκανε πρωταθλήτρια, είναι ένας ικανότατος μάνατζερ οδηγών (έχει μανατζάρει αλόνσο, κοβαλάινεν, βεμπερ, τρούλι και άλλους), πήρε 2 (διπλά) πρωταθλήματα με την Renault και γενικότερα λίγοι είναι οι μάνατζερς στην F1 που μπορούν να συγκριθούν μαζί του.

 

...και η "Honda" το ίδιο. So what.

 

Η Honda πλέον δεν υπάρχει στην F1, αγοράστηκε και μετονομάστηκε σε Brawn!

Τέλος, έτσι μια δήλωση, χωρίς πολλή σημασία, απλά για να το πω, F1, XΩΡΙΣ να είμαι χωμένος στον μηχανοκίνητο αθλητισμό (ούτε καν αμάξι δεν έχω, παρά μηχανή) παρακολουθώ (γενικώς) από έφηβος, μέσα '80 δηλαδή...

 

Πράγματι, δεν έχει καθόλου σημασία, αλλά με αυτά που λες παραπάνω μου δίνεις την εντύπωση οτι δεν "παρακολουθουσες" την F1 απλά έβλεπες κάποια αυτοκινητάκια να γυρίζουν γύρω γύρω.

Επίσης να σου θυμίσω (ή να σου γνωστοποιήσω) οτι τον καιρό εκείνο, την F1 την μετέδιδε η EΡΤ, χωρίς διαφημίσεις και με σχολιαστή τον μέγιστο Άρη Σταθάκη. 20 χρόνια μετά ο Σταθάκης αντικαταστάθηκε απο τον Πουρναράκη, η ΕΡΤ αντικαταστάθηκε απο τον ALPHA (και τώρα απο τον ΑΝΤ1) και η F1 αντικαταστάθηκε απο τις διαφημίσεις -που διακόπτονται ενίοτε- για να μεταδοθεί ο αγώνας.

Αφού κατεβάζεις λοιπόν τους αγώνες απο το BBC, μάθε κιόλας οτι το BBC δεν έχει καθόλου διαφημίσεις (ούτε το Premier, ούτε το ORF...)

Άρα οτι και να λες για τον πουρναράαακη εγώ (και φαντάζομαι και κάποιοι άλλοι εδωμέσα) τα ακούω βερεσέ. Θεωρώ ποιοτικότερη οποιαδήποτε μετάδοση ΔΕΝ διακόπτεται απο διαφημίσεις, ΔΕΝ σε αναγκάζει να βλέπεις την σκατόφατσα της σκλαβούνου να σαλιαρίζει όποτε βλέπει τον βέτελ τον ρόσμπερκ και οποιονδήποτε αλλον ξανθομπούμπουρα και ΔΕΝ σε αναγκάζει να ακούς τις γυναικωτές τσιρίδες του Πουρναράααακη οταν (προσπαθεί να) κάνει περιγραφή (ανάμεσα απο τις διαφημίσεις).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Timour21

 

Καταρχήν δεν είπα ότι είμαι με την Ferrari ή με την McLaren,είπα και στην αρχή ότι ήμουν υπέρ των νέων κανονισμών και ότι φέτος βρίσκω ενδιαφέρον στην F1 μετά απο χρόνια.

 

Απο πάντα το 'χα να μην υποστηρίζω ομάδες αλλά οδηγούς,λέω ότι είμαι με την McLaren,Αλόνσο όμως δεν μπορούσα να υποστηρίξω ή παλαιότερα υποστήριζα τον Μοντόγια.Φέτος θα θελα να το πάρει ή ο Button ή ο Vettel.

 

Απλά είπα και την άποψη μου ότι οι "μεγάλες" ομάδες της F1 είναι 3 και είπα ποιες,είπα επίσης ότι ΟΚ μια χαρά η νέα ομάδα της Renault αλλά για να θεωρείτε απο τις μεγάλες της F1 θέλει πολλά ψωμιά ακόμα,δεν γίνεσαι μεγάλη ομάδα με 2 πρωταθλήματα,έτσι το βλέπω εγώ ή μπορεί να μην το εξήγησα καλά και να κατάλαβες ότι το έλεγα άλλιώς.

 

@Iron_man21

 

Απο την Williams έχουν περάσει οδηγοί όπως Σέννα,Προστ,Βιλνέβ,Χιλ,Μάνσελ,το ότι έχει καταντήσει να τρέχει με τον Νακατζίμα δεν την παύει απο μεγάλη ομάδα της F1.

Είναι αυτό που λέμε μετράει κι η φανέλα

 

Άλλο τότε,,,,και άλλο τώρα.τότε ητάν καλή ομάδα αλλά τώρα δεν νομιζω.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 10:34 ----------

 

Τον Mπριατέτοιο τον βάζω στο θρέντ γιατί είναι στην F1 ως Managing Director απο το 1988. Πήρε την benetton (που ήταν ομάδα της σειράς) και την έκανε πρωταθλήτρια, είναι ένας ικανότατος μάνατζερ οδηγών (έχει μανατζάρει αλόνσο, κοβαλάινεν, βεμπερ, τρούλι και άλλους), πήρε 2 (διπλά) πρωταθλήματα με την Renault και γενικότερα λίγοι είναι οι μάνατζερς στην F1 που μπορούν να συγκριθούν μαζί του.

 

 

 

Η Honda πλέον δεν υπάρχει στην F1, αγοράστηκε και μετονομάστηκε σε Brawn!

 

 

Πράγματι, δεν έχει καθόλου σημασία, αλλά με αυτά που λες παραπάνω μου δίνεις την εντύπωση οτι δεν "παρακολουθουσες" την F1 απλά έβλεπες κάποια αυτοκινητάκια να γυρίζουν γύρω γύρω.

Επίσης να σου θυμίσω (ή να σου γνωστοποιήσω) οτι τον καιρό εκείνο, την F1 την μετέδιδε η EΡΤ, χωρίς διαφημίσεις και με σχολιαστή τον μέγιστο Άρη Σταθάκη. 20 χρόνια μετά ο Σταθάκης αντικαταστάθηκε απο τον Πουρναράκη, η ΕΡΤ αντικαταστάθηκε απο τον ALPHA (και τώρα απο τον ΑΝΤ1) και η F1 αντικαταστάθηκε απο τις διαφημίσεις -που διακόπτονται ενίοτε- για να μεταδοθεί ο αγώνας.

Αφού κατεβάζεις λοιπόν τους αγώνες απο το BBC, μάθε κιόλας οτι το BBC δεν έχει καθόλου διαφημίσεις (ούτε το Premier, ούτε το ORF...)

Άρα οτι και να λες για τον πουρναράαακη εγώ (και φαντάζομαι και κάποιοι άλλοι εδωμέσα) τα ακούω βερεσέ. Θεωρώ ποιοτικότερη οποιαδήποτε μετάδοση ΔΕΝ διακόπτεται απο διαφημίσεις, ΔΕΝ σε αναγκάζει να βλέπεις την σκατόφατσα της σκλαβούνου να σαλιαρίζει όποτε βλέπει τον βέτελ τον ρόσμπερκ και οποιονδήποτε αλλον ξανθομπούμπουρα και ΔΕΝ σε αναγκάζει να ακούς τις γυναικωτές τσιρίδες του Πουρναράααακη οταν (προσπαθεί να) κάνει περιγραφή (ανάμεσα απο τις διαφημίσεις).

 

είσαι σωστός ως προς όλα ειδικά για το πρώτο και το δευτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον Mπριατέτοιο τον βάζω στο θρέντ γιατί είναι στην F1 ως Managing Director απο το 1988. Πήρε την benetton (που ήταν ομάδα της σειράς) και την έκανε πρωταθλήτρια, είναι ένας ικανότατος μάνατζερ οδηγών (έχει μανατζάρει αλόνσο, κοβαλάινεν, βεμπερ, τρούλι και άλλους), πήρε 2 (διπλά) πρωταθλήματα με την Renault και γενικότερα λίγοι είναι οι μάνατζερς στην F1 που μπορούν να συγκριθούν μαζί του.

 

 

 

Η Honda πλέον δεν υπάρχει στην F1, αγοράστηκε και μετονομάστηκε σε Brawn!

 

 

Πράγματι, δεν έχει καθόλου σημασία, αλλά με αυτά που λες παραπάνω μου δίνεις την εντύπωση οτι δεν "παρακολουθουσες" την F1 απλά έβλεπες κάποια αυτοκινητάκια να γυρίζουν γύρω γύρω.

Επίσης να σου θυμίσω (ή να σου γνωστοποιήσω) οτι τον καιρό εκείνο, την F1 την μετέδιδε η EΡΤ, χωρίς διαφημίσεις και με σχολιαστή τον μέγιστο Άρη Σταθάκη. 20 χρόνια μετά ο Σταθάκης αντικαταστάθηκε απο τον Πουρναράκη, η ΕΡΤ αντικαταστάθηκε απο τον ALPHA (και τώρα απο τον ΑΝΤ1) και η F1 αντικαταστάθηκε απο τις διαφημίσεις -που διακόπτονται ενίοτε- για να μεταδοθεί ο αγώνας.

Αφού κατεβάζεις λοιπόν τους αγώνες απο το BBC, μάθε κιόλας οτι το BBC δεν έχει καθόλου διαφημίσεις (ούτε το Premier, ούτε το ORF...)

Άρα οτι και να λες για τον πουρναράαακη εγώ (και φαντάζομαι και κάποιοι άλλοι εδωμέσα) τα ακούω βερεσέ. Θεωρώ ποιοτικότερη οποιαδήποτε μετάδοση ΔΕΝ διακόπτεται απο διαφημίσεις, ΔΕΝ σε αναγκάζει να βλέπεις την σκατόφατσα της σκλαβούνου να σαλιαρίζει όποτε βλέπει τον βέτελ τον ρόσμπερκ και οποιονδήποτε αλλον ξανθομπούμπουρα και ΔΕΝ σε αναγκάζει να ακούς τις γυναικωτές τσιρίδες του Πουρναράααακη οταν (προσπαθεί να) κάνει περιγραφή (ανάμεσα απο τις διαφημίσεις).

...Το ότι ας πούμε ο παπα-Χάμιλτον κυκλοφοράει με τον μαυρούκο του από τότε που ο δεύτερος ήταν ακόμα αραπάκι, πρέπει να τον έχει κάνει φοβερό γνώστη στο αντικείμενο.

Όπως επίσης και το γεγονός ότι μιας και τυγχάνει ο μάνατζέρ του, μάλλον συνέδραμε καθοριστικά στα πρωταθλήματα που έχει πάρει ο γιόκας του σε GP2, και στο περυσινό της f1. Toν έβγαλε ας πούμε ασπροπρόσωπο ! :lol:

 

...Ναι, κοίτα, καλή φάση να είναι κάποιος "καλός μάνατζερ", καλή φάση επίσης να είναι χρόνια σ' ένα χώρο, αλλά απέχει πολύ από το να είναι "μέρος" του σπορ εν προκειμένω.

Αν επίσης νομίζεις ότι ο Φλάβιος "έφτιαξε" τους πιλότους που ανέφερες, με την έννοια ότι χωρίς αυτόν οι οδηγικές τους ικανότητες θα ήταν το πολύ για να παλέυουν το safety car, ε τί να πω βρε φίλε....

Δε διαφωνώ ότι σε μια ΟΜΑΔΑ, ακόμα και αυτός που φέρνει τα σάντουιτς έχει τη σημασία του (παράδειγμα το pit-team της Φεράρι, που τα τελευταία 2 χρόνια έχει καταφέρει να χαντακώσει ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΑ μια ομάδα που οι "προδιαγραφές" της ήταν για άλλα), αλλά αυτό απέχει παρασάγγας απ' το να βγαίνεις και να τον κάνεις "θεό", '"χρεώνοντάς του" πρωταθλήματα - πόσο μάλλον που όλοι της f1 πέραν του "μανατζερικού" του ταλέντου δεν του αναγνωρίζουν τίποτα περισσότερο από την "βλαχιά" που τον διακατέχει....:P. Kαι ο Μπριος-τέτοιος, είναι γνωστό ότι με την "ουσία" του αθλήματος, δεν έχει σχέση με το άθλημα...(σα να λέμε ότι ο Ψινάκης έχει σχέση με το χορό, το τραγούδι, την ηθοποιία κτλ αλλά ας μην συγχιστώ άλλο.....). Κατά τ' άλλα, ναι έχει και "arguments"...Oκ. Το τρασάρω, το ξέρω, αλλά τί άλλο να κάνω. Nα έβγαινε ο Pat Symonds και να μίλαγε, να έλεγα οκ.....

Τέλος, το....παραξήλωσες ακόμα ΚΑΙ με τα χρόνια του : απ' το '98 είναι. Άντε αυτό είναι technicallity, δε λέει κάτι, αλλά λέμε τώρα....

 

 

...Με απογοητεύεις επίσης, που μου τονίζεις ΚΑΙ με θαυμαστικό το ότι "team Honda- f1" δεν υφίσταται, είναι σα να πας να υποτιμήσεις τη νοημοσύνη μου αλλά το κάνεις με τη δικιά σου ΒΡΕ : Η "team Honda" μπορεί να άλλαξε "χέρια", αλλά ξέρεις, και το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε "απ' τη Brawn που την αγόρασε", σχεδιαζόταν εδώ και μήηηηηνες απ' την συγκεκριμένη ομάδα, και το τεχνικό τημ είναι το ίδιο, και οι οδηγοί, και πολλά άλλα ακόμα έχουν την υποστήριξη της Honda από πίσω - μόνο ο κινητήρας ήταν στην ΟΥΣΙΑ αυτό που άλλαξε....ΓΙ' ΑΥΤΟ ΒΡΕ το έβαλα το "Honda" σε εισαγωγικά!

Για να με καταλάβουνε! ....Αλλά όπως είχε πει κι ο elven, σ' αρέσει μάλλον να παίζεις με τις λέξεις :P.

Εκτός κι αν για 'σενα, "η BrawnGp είναι μία ολοκαίνουρια ομάδα θαύμα που ξεφύτρωσε από το πουθενά".

Τεσπα.

 

 

Όσο για την εντύπωση που σου δίνω εγώ με αυτά που λέω, με γειά σου με χαρά σου να την έχεις.

Εσύ έχε τη δική σου για 'μενα, κι εγώ τη δική μου για 'σενα, την οποία προτιμάω να την "ξεδιπλώνω", παρά να την περικλείω σε χαριτωμένες εικόνες όπως κάνεις εσύ με η δικιά σου πουρ μουά :P

 

Περί γνωστοποιήσεων στη συνέχεια ο λόγος, και αναρωτιέμαι ΤΙ ακριβώς σε κάνει να πιστεύεις ότι με διαφώτισες σε κάτι, όσον αφορά την τηλεοπτική ιστορία των μεταδόσεων f1.

Έχω γράψει και στις αρχές του thread παρεπιπτόντως, από πότε βλέπω f1, ποιοί σχολίαζαν, ποιά κανάλια άλλαξαν. Διότι ξες, ήμουν εκεί και τα 'βλεπα.

Επίσης έχεις ένα θεματάκι με τα χρόνια (τώρα που λέμε ο ένας τα κακά του άλλου :P) : Δε νομίζω ΟΧΙ ΣΤΑΘΑΚΗΣ.....αλλά γενικά η ΕΡΤ να μετέδιδε "20χρόνια" f1. Άρχισα να βλέπω στα μέσα των '80ies, και δε νομίζω να μετέδιδε η ΕΡΤ πολύ πιο πριν. Κι ο Σταθάκης πρέπει να το τέλεσε το λειτούργημα για καμμιά 10ετία. Μετά αφοσιώθηκε στις εκπομπές "περί αυτοκινήτου", και εσχάτως και στο βουλευτιλίκι.

Οι δε διαφημίσεις που λες, όσο κι αν δε μ' αρέσουν κι εμένα, μάλλον περί ασχετοσύνης του τομέα μάρκετινγκ της ΕΡΤ επρόκειτο, παρά για "κατάκτηση", τότε που μετέδιδαν χωρίς αυτές, για να ξέρουμε τί λέμε.

Όσο για το γραφικό "Αφού κατεβάζεις λοιπόν τους αγώνες απο το BBC, μάθε κιόλας οτι το BBC δεν έχει καθόλου διαφημίσεις", τί να πω βρε φίλε μου....Λες να τον βλέπω τον κατεβασμένο αγώνα του μπεμπετσε, και να ΜΗΝ αναρωτιέμαι κάθε ένα 20λεπτο "ωπ!...ΠΟΥ πήγαν 3 γύροι ρε παιδιά;!"...σωστά το λες, γιατί ΟΝΤΩΣ δεν μου συμβαίνει αυτό, αφού όλη η μετάδοση κυλάει νεράκι. Δε....χρειάζεται λοιπόν "να το μάθω".....το ξέρω στην ΠΡΑΞΗ ότι δεν έχουν διαφημίσεις, και το έχω γράψει και σε προηγούμενα ποστ και μπλαμπλαμπλα.......

 

Όσο για το γούστο σου-γούστο σου, κι ο βερεσές σου-βερεσές σου. Τί να κάνουμε τώρα, νομίζεις ότι εγώ προσπαθώ να σε κάνω Ν' ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΝΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ; Κάτσε και βλέπε ό,τι θες, κι άκουγε επίσης βερεσέ ό,τι θες. Εγώ έγραψα ό,τι έγραψα σε προηγούμενα ποστ, για να μιλήσω για κάποια που ΕΠΙΣΗΣ τα άκουγα "βερεσέ".

 

Btw, τα ψιλο-γκέη αστειάκια μεταξύ Κούλθαρντ και Γκασκόιν, τα άκουσες στο μπιμπισίδικο Preshow της Κίνας ; Εμένα ρε συ δε με πειράξανε. Αλλά σκεφτόμουνα ότι αν έκανε κανένα τέτοιο ο Σατανίδης στον Ψαρούκλα, θα γύρναγε ο κόσμος ανάποδα εν Ελλάδι....

Ψέμματα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Το ότι ας πούμε ο παπα-Χάμιλτον κυκλοφοράει με τον μαυρούκο του από τότε που ο δεύτερος ήταν ακόμα αραπάκι, πρέπει να τον έχει κάνει φοβερό γνώστη στο αντικείμενο.

Όπως επίσης και το γεγονός ότι μιας και τυγχάνει ο μάνατζέρ του, μάλλον συνέδραμε καθοριστικά στα πρωταθλήματα που έχει πάρει ο γιόκας του σε GP2, και στο περυσινό της f1. Toν έβγαλε ας πούμε ασπροπρόσωπο ! :lol:

 

Όταν σου περάσει ο ρατσιστικός παροξυσμός σου εξήγησέ μου που κολλάει η παραπάνω πρόταση.... ποιος μίλησε για τον Hamilton?

 

...Ναι, κοίτα, καλή φάση να είναι κάποιος "καλός μάνατζερ", καλή φάση επίσης να είναι χρόνια σ' ένα χώρο, αλλά απέχει πολύ από το να είναι "μέρος" του σπορ εν προκειμένω.

Αν επίσης νομίζεις ότι ο Φλάβιος "έφτιαξε" τους πιλότους που ανέφερες, με την έννοια ότι χωρίς αυτόν οι οδηγικές τους ικανότητες θα ήταν το πολύ για να παλέυουν το safety car, ε τί να πω βρε φίλε....

 

Ουδέποτε είπα κάτι τέτοιο, αλλά εσύ που ρωτάς κάτι τέτοιο θα ρώταγες αντίστοιχα για κάποιον που μανατζάρει εναν ποδοσφαιριστή πχ, αν χωρίς αυτόν τον μάνατζερ ο πελάτης του θα γινότανε ποτέ σούπερ μπαλαδόρος?

Πραγματικά, πιστεύεις οτι αυτός είναι ο ρόλος ενός μάνατζερ?

Δηλαδή ο μάνατζερ(ατζέντης ή whatever) του συγχωρεμένου του Παβαρότι τον έκανε να τραγουδά καλύτερα?????????

 

Δε διαφωνώ ότι σε μια ΟΜΑΔΑ, ακόμα και αυτός που φέρνει τα σάντουιτς έχει τη σημασία του (παράδειγμα το pit-team της Φεράρι, που τα τελευταία 2 χρόνια έχει καταφέρει να χαντακώσει ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΑ μια ομάδα που οι "προδιαγραφές" της ήταν για άλλα), αλλά αυτό απέχει παρασάγγας απ' το να βγαίνεις και να τον κάνεις "θεό", '"χρεώνοντάς του" πρωταθλήματα - πόσο μάλλον που όλοι της f1 πέραν του "μανατζερικού" του ταλέντου δεν του αναγνωρίζουν τίποτα περισσότερο από την "βλαχιά" που τον διακατέχει....:P. Kαι ο Μπριος-τέτοιος, είναι γνωστό ότι με την "ουσία" του αθλήματος, δεν έχει σχέση με το άθλημα...(σα να λέμε ότι ο Ψινάκης έχει σχέση με το χορό, το τραγούδι, την ηθοποιία κτλ αλλά ας μην συγχιστώ άλλο.....). Κατά τ' άλλα, ναι έχει και "arguments"...Oκ. Το τρασάρω, το ξέρω, αλλά τί άλλο να κάνω. Nα έβγαινε ο Pat Symonds και να μίλαγε, να έλεγα οκ.....

Τέλος, το....παραξήλωσες ακόμα ΚΑΙ με τα χρόνια του : απ' το '98 είναι. Άντε αυτό είναι technicallity, δε λέει κάτι, αλλά λέμε τώρα....

 

Επιμένω,απο το 88 είναι Managing Director της Benetton, look it up για να μην γίνεσαι ρεζίλι. Και ναι είναι technicality μεν, αλλά δείχνει πόσο παρακολουθείς το σπορ.....

Τον αχταρμά με το "βλαχιλίκι" του Μπριατόρε και την αναφορά του ψινάκη την αφήνω ασχολίαστη....

Το point μου ήταν οτι κάποιος που ασχολείται ΕΝΕΡΓΑ στην F1 απο το 88, έχει κάθε δικαίωμα να μιλάει και να εκφέρει άποψη και γνώμη. Αν δεν το κάνει αυτός τότε ποιος θα το κάνει.... εσύ?

 

...Με απογοητεύεις επίσης, που μου τονίζεις ΚΑΙ με θαυμαστικό το ότι "team Honda- f1" δεν υφίσταται, είναι σα να πας να υποτιμήσεις τη νοημοσύνη μου αλλά το κάνεις με τη δικιά σου ΒΡΕ : Η "team Honda" μπορεί να άλλαξε "χέρια", αλλά ξέρεις, και το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε "απ' τη Brawn που την αγόρασε", σχεδιαζόταν εδώ και μήηηηηνες απ' την συγκεκριμένη ομάδα, και το τεχνικό τημ είναι το ίδιο, και οι οδηγοί, και πολλά άλλα ακόμα έχουν την υποστήριξη της Honda από πίσω - μόνο ο κινητήρας ήταν στην ΟΥΣΙΑ αυτό που άλλαξε....ΓΙ' ΑΥΤΟ ΒΡΕ το έβαλα το "Honda" σε εισαγωγικά!

 

Ναι έχεις δίκιο, η honda είναι αλλά αγόρασε κινητήρα Mercedes. Αλλά η honda είναι....βεβαίως.

Με την ίδια λογική, η torro rosso είναι η Minardi να υποθέσω? Η renault είναι η Βenetton? Η force india είναι η Μidland-spyker-jordan? Γιατί όλες οι ομάδες που ανέφερα χρησιμοποιούν ακόμα και σήμερα ΚΑΙ το προσωπικό (ή ένα μεγάλο μέρος του) ΚΑΙ τα εργοστάσια των προκατόχων τους.

 

Για να με καταλάβουνε! ....Αλλά όπως είχε πει κι ο elven, σ' αρέσει μάλλον να παίζεις με τις λέξεις :P.

Εκτός κι αν για 'σενα, "η BrawnGp είναι μία ολοκαίνουρια ομάδα θαύμα που ξεφύτρωσε από το πουθενά".

Τεσπα.

 

Δεν μου αρέσει να παίζω με τις λέξεις, μου αρέσει να τις χρησιμοποιώ όμως με την σωστή τους έννοια. Αν ΔΕΝ καταλαβαίνεις οτι η Brawn καμία σχέση δεν έχει με την περσινή honda τότε έχεις πρόβλημα.

 

Όσο για την εντύπωση που σου δίνω εγώ με αυτά που λέω, με γειά σου με χαρά σου να την έχεις.

Εσύ έχε τη δική σου για 'μενα, κι εγώ τη δική μου για 'σενα, την οποία προτιμάω να την "ξεδιπλώνω", παρά να την περικλείω σε χαριτωμένες εικόνες όπως κάνεις εσύ με η δικιά σου πουρ μουά :P

 

Εδώ με έχασες, σε ποιες "πουρ τουά" χαριτωμένες εικόνες αναφέρεσαι?

 

Περί γνωστοποιήσεων στη συνέχεια ο λόγος, και αναρωτιέμαι ΤΙ ακριβώς σε κάνει να πιστεύεις ότι με διαφώτισες σε κάτι, όσον αφορά την τηλεοπτική ιστορία των μεταδόσεων f1.

Έχω γράψει και στις αρχές του thread παρεπιπτόντως, από πότε βλέπω f1, ποιοί σχολίαζαν, ποιά κανάλια άλλαξαν. Διότι ξες, ήμουν εκεί και τα 'βλεπα.

Επίσης έχεις ένα θεματάκι με τα χρόνια (τώρα που λέμε ο ένας τα κακά του άλλου :P) : Δε νομίζω ΟΧΙ ΣΤΑΘΑΚΗΣ.....αλλά γενικά η ΕΡΤ να μετέδιδε "20χρόνια" f1. Άρχισα να βλέπω στα μέσα των '80ies, και δε νομίζω να μετέδιδε η ΕΡΤ πολύ πιο πριν. Κι ο Σταθάκης πρέπει να το τέλεσε το λειτούργημα για καμμιά 10ετία. Μετά αφοσιώθηκε στις εκπομπές "περί αυτοκινήτου", και εσχάτως και στο βουλευτιλίκι.

Οι δε διαφημίσεις που λες, όσο κι αν δε μ' αρέσουν κι εμένα, μάλλον περί ασχετοσύνης του τομέα μάρκετινγκ της ΕΡΤ επρόκειτο, παρά για "κατάκτηση", τότε που μετέδιδαν χωρίς αυτές, για να ξέρουμε τί λέμε.

Όσο για το γραφικό "Αφού κατεβάζεις λοιπόν τους αγώνες απο το BBC, μάθε κιόλας οτι το BBC δεν έχει καθόλου διαφημίσεις", τί να πω βρε φίλε μου....Λες να τον βλέπω τον κατεβασμένο αγώνα του μπεμπετσε, και να ΜΗΝ αναρωτιέμαι κάθε ένα 20λεπτο "ωπ!...ΠΟΥ πήγαν 3 γύροι ρε παιδιά;!"...σωστά το λες, γιατί ΟΝΤΩΣ δεν μου συμβαίνει αυτό, αφού όλη η μετάδοση κυλάει νεράκι. Δε....χρειάζεται λοιπόν "να το μάθω".....το ξέρω στην ΠΡΑΞΗ ότι δεν έχουν διαφημίσεις, και το έχω γράψει και σε προηγούμενα ποστ και μπλαμπλαμπλα.......

 

Εδώ έχεις ένα δίκιο, άρα διευκρινίζω. Δεν εννοούσα οτι για 20 χρόνια η ΕΡΤ έδειχνε F1, απλά έλεγα ποια πράγματα άλλαξαν μέσα σε 20 χρόνια.

 

Τί να κάνουμε τώρα, νομίζεις ότι εγώ προσπαθώ να σε κάνω Ν' ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΝΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ; Κάτσε και βλέπε ό,τι θες, κι άκουγε επίσης βερεσέ ό,τι θες. Εγώ έγραψα ό,τι έγραψα σε προηγούμενα ποστ, για να μιλήσω για κάποια που ΕΠΙΣΗΣ τα άκουγα "βερεσέ".

 

Δεν υπονόησα καν οτι προσπαθείς να με κάνεις να αλλάξω κανάλι (πόσο μάλλον με το ζόρι). Αυτό που εκανα ήταν να σχολιάσω το προηγούμενο παραλήρημά σου σε ποστ που μίλαγες για σύνδρομα του λαλάκη του εισαγώμενου και για σύνδρομα καταδίωξης απλά επειδή κάποιοι τόλμησαν να συγκρίνουν την εγχώρια τηλεοπτική μετάδοση με αντίστοιχες του εξωτερικού. Διαβάζοντας όμως το σημερινό σου παραλήρημα για "αράπηδες" και "βλάχους" δεν μου κάνει εντύπωση πλέον.

 

Btw, τα ψιλο-γκέη αστειάκια μεταξύ Κούλθαρντ και Γκασκόιν, τα άκουσες στο μπιμπισίδικο Preshow της Κίνας ; Εμένα ρε συ δε με πειράξανε. Αλλά σκεφτόμουνα ότι αν έκανε κανένα τέτοιο ο Σατανίδης στον Ψαρούκλα, θα γύρναγε ο κόσμος ανάποδα εν Ελλάδι....

Ψέμματα ;

 

Δεν ξέρω, δεν έχω άποψη, έχω να δω BBC δυστυχώς, απο τότε που έφυγα απο την Αγγλία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο Για Τον Μπριατόρε εκείνος είδε το ταλέντο του Αλόνσο και του εδωσε ευκαιρία να αγωνιστεί στην renault και είδαμε τι έγινε.όμως το ταλέντο που έχει ο Αλόνσο δεν του το έδωσε ο Μπριατόρε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

washcloud, Νομίζω ότι απλά στοχοποιίες άδικα ανθρώπους που μιλάνε ξεκάθαρα (including myself).

Δεν θάβω εγώ των Πουρναράκη…. Λίγα του καταλογίζω

Και γράφω ξεκάθαρα τα υπέρ και τα κατά όλων των καναλιών.

Αν δε με απατά η μνήμη μου εσύ ξεκίνησες και είπες ΓΤΠ τον M Walker / bbc και άλλα πολλά…

Πάντοτε είμαι προσεκτικός με τις εκφράσεις μου… και δεν τα γράφω τόσο ‘περιγραφικά’ όσο εσύ ακριβώς για αυτό το λόγο.

 

Παρακολουθώ τη γλώσσα που χρησιμοποιείς για συμφορουμίτες και γνωστούς ‘παράγοντες’ της F1 και πραγματικά έχω την εντύπωση ότι έχεις πιάσει το φτυάρι και δεν έχει πάτο. Λυπάμαι αλλά βλέπουμε άλλο άθλημα.

 

Τεσπα έχουμε πάλι αγώνα… Bahrain

Αύριο τέτοια ώρα θα έχουν γίνει και τα Πρώτα δοκιμαστικά τα οποία δε φαντάζομαι να καλύψει ο ΑΝΤ1 ούτε έστω μεταμεσονύκτια. Παρόλα αυτά κάποιο άλλοι τυχεροί θα τα παρακολουθήσουν ζωντανά.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:18 ----------

 

Όσο Για Τον Μριατόρε εκείνος είδε το ταλέντο του Αλόνσο και του εδωσε ευκαιρία να αγωνιστεί στην renault και είδαμε τι έγινε.όμως το ταλέντο που έχει ο Αλόνσο δεν του το έδωσε ο Μπριατόρε

 

Ναι ακριβώς, απλά καμία φορά παρεξηγούμε το τι γράφει ο άλλος…

Πληκτρολόγιων

Από την πλευρά μου νομίζω ήταν απόλυτα ξεκάθαρο τι του καταλογίζει ο Timour.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο τότε,,,,και άλλο τώρα.τότε ητάν καλή ομάδα αλλά τώρα δεν νομιζω.

 

Για αυτό διευκρίνησα πριν το τι θεωρώ εγώ μεγάλη ομάδα.

Δηλαδή αν πέσει η Ferrari σε παρακμή και για τα επόμενα 10 χρόνια δεν ξαναπάρει βαθμό δεν θα σημαίνει ότι θα είναι και μικρή ομάδα,δεν την πάω αλλά η Ferrari είναι Ferrari.

Για μένα για να μπει η Renault στο "άλλο επίπεδο" όπως το θεωρώ εγώ πάντα θέλει μερικά πρωταθλήματα ακόμα αλλά και να είναι σε πρωταγωνιστική θέση και στο μέλλον.

Η Renault είναι απο τις καλύτερες ομάδες της εποχής αλλά "μεγάλη" με το δικό μου σκεπτικό δεν είναι,τουλάχιστον όχι ακόμα.

 

Για την βλαχιά του ΜΠριατόρε,νομίζω ούτε ο wash διαφωνεί ότι ο Μπριατόρε είναι απο τους πετυχημένους στην δουλειά του στη F1,δεν παύει ομως να κάνει μπορεί και ηθηλημένα τον καραγκιόζη.

Για παράδειγμα αυτή εδώ η δήλωση:

"Οι οδηγοί μας είναι ή υπήρξαν παγκόσμιοι πρωταθλητές, και τώρα βλέπουμε έναν οδηγό ο οποίος λίγο έλειψε να αποσυρθεί και έναν άλλο που είναι `paracarro` (σ.σ.: ιταλική έκφραση για κάποιον που είναι τόσο αργός όσο τα κολωνάκια που υπάρχουν στην άκρη του δρόμου), να παλεύουν για το πρωτάθλημα"

Δηλαδή τι θέλει να πει;Όποιος δεν έχει πρωτάθλημα οδηγών και δεν είναι στις Renault,Ferrari,McLaren δεν είναι ικανός να δικεδικεί το πρωτάθλημα;Ή μήπως απαγορεύεται να πάρει πρωτάθλημα κάποιος εκτός των 3;

Τι ήταν ο Αλόνσο πριν πάρει πρωτάθλημα δλδ;

 

Για αυτό και το αρχικό σχόλιό μου στο θέμα,έτσι βεντούζα,BrawnGP for the win (ή και Red Bull δεν μας χαλάει) :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τη ‘βεντούζα’ δε νομίζω να παραπονεθεί κανένας οπαδός του αθλήματος.

Η ‘διαχείριση του show’ είναι κατά την άποψή μου το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εποχή μας.

 

Άσχετο έβλεπα εχθές συνέντευξη του Buemi στο Bahrain να παρουσιάζει το σπίτι του εκεί. Τελικά το παλικάρι πρέπει να έχει κάποια υποστήριξη και από εκεί (όχι απαραίτητα μεμπτή). Αλλά δεν γνωρίζω πολλά για την ‘ιστορία’ του μικρού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την βλαχιά του ΜΠριατόρε,νομίζω ούτε ο wash διαφωνεί ότι ο Μπριατόρε είναι απο τους πετυχημένους στην δουλειά του στη F1,δεν παύει ομως να κάνει μπορεί και ηθηλημένα τον καραγκιόζη.

 

 

Δηλαδή για να καταλάβω, δεχόμαστε το γεγονός οτι ο πρόεδρος της FIA έπρεπε να παριστάνει τον "ψωριάρη" εβραίο σε στρατόπεδο συγκέντρωσης για να του "σηκωθεί", αλλά δηλώσεις του Briatore δεν δεχόμαστε?

Ή μήπως επειδη είναι τελικά καραγκιόζης (θελημένα ή μη) αυτόματα του αφαιρείται και το δικαίωμα να έχει άποψη και γνώμη (αλοίμονο αν συμφωνούσαμε με τις απόψεις όλων....) ως διευθυντής της Renault?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτό διευκρίνησα πριν το τι θεωρώ εγώ μεγάλη ομάδα.

Δηλαδή αν πέσει η Ferrari σε παρακμή και για τα επόμενα 10 χρόνια δεν ξαναπάρει βαθμό δεν θα σημαίνει ότι θα είναι και μικρή ομάδα,δεν την πάω αλλά η Ferrari είναι Ferrari.

Για μένα για να μπει η Renault στο "άλλο επίπεδο" όπως το θεωρώ εγώ πάντα θέλει μερικά πρωταθλήματα ακόμα αλλά και να είναι σε πρωταγωνιστική θέση και στο μέλλον.

Η Renault είναι απο τις καλύτερες ομάδες της εποχής αλλά "μεγάλη" με το δικό μου σκεπτικό δεν είναι,τουλάχιστον όχι ακόμα.

 

Για την βλαχιά του ΜΠριατόρε,νομίζω ούτε ο wash διαφωνεί ότι ο Μπριατόρε είναι απο τους πετυχημένους στην δουλειά του στη F1,δεν παύει ομως να κάνει μπορεί και ηθηλημένα τον καραγκιόζη.

Για παράδειγμα αυτή εδώ η δήλωση:

 

Δηλαδή τι θέλει να πει;Όποιος δεν έχει πρωτάθλημα οδηγών και δεν είναι στις Renault,Ferrari,McLaren δεν είναι ικανός να δικεδικεί το πρωτάθλημα;Ή μήπως απαγορεύεται να πάρει πρωτάθλημα κάποιος εκτός των 3;

Τι ήταν ο Αλόνσο πριν πάρει πρωτάθλημα δλδ;

 

Για αυτό και το αρχικό σχόλιό μου στο θέμα,έτσι βεντούζα,BrawnGP for the win (ή και Red Bull δεν μας χαλάει) :P

 

 

ο μπριατόρε θέλει να πει πως με την αλλαγή που έκανε η brawn gp στο διαχύτη απο τελευταία έγινε πρώτη.Να προσθέσω πως αυτή η αλλαγή όταν εγινε δεν ήταν νομιμα πιστοποιημένη.εχει ομως και ενα μικρο δικιο.και αλλες ομαδες ρωτησαν για τον συγκεκριμενο κανονισμο την FIA πηραν αρνητικη Απαντηση.ολοι μας θα παιζαμε στο στοιχημα τον ΜΠατον,αλλα ποιος θα ενδιαφερετε να δει του αγωνες μετα απο 4-5 GP οταν ο ΜΠατον θα εχει 60 βαθμους.

++++Όταν έβαλε η Ρενό διπλο διαχύτη ,,,,,όλοι μας ειδαμε που ήταν η ρενό και που ήταν οι άλλες στις δοκιμές+++++

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...