Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2009: Νέα, Αγωνες, Δοκιμαστικά


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φάνηκε στον τελευταίο αγώνα ότι η Ferrari,η McLaren και ο φτωχός συγγενής Renault λέγανε πίπες ότι ο μόνος λόγος που είναι πίσω είναι ο διπλός διαχύτης που έχουν η Brawn και η Toyota.

Απ όσο ξέρω η Red Bull δεν έχει προς το παρών κάτι τέτοιο,πάει κι αυτή η δικαιολογία για τα χάλια τους.

 

Παίζει να είναι και η πρώτη φορά που παρακολουθώ με ενδιαφέρον F1 απο τότες που έφυγε ο Μοντόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 570
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

με τον διπλό διαχύτη[χωρίς Kers] βρεθήκαμε στην δεύτερη θέση μπροστά απο

brawn gp,Maclaren και ferarri!!!!!!!αλλο οτι ήρθαμε στην 9 θέση

απο μαλ*****α του μπριατόρε.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 22:11 ----------

 

η brawn gp ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φάνηκε στον τελευταίο αγώνα ότι η Ferrari,η McLaren και ο φτωχός συγγενής Renault λέγανε πίπες ότι ο μόνος λόγος που είναι πίσω είναι ο διπλός διαχύτης που έχουν η Brawn και η Toyota.

Απ όσο ξέρω η Red Bull δεν έχει προς το παρών κάτι τέτοιο,πάει κι αυτή η δικαιολογία για τα χάλια τους.

 

Παίζει να είναι και η πρώτη φορά που παρακολουθώ με ενδιαφέρον F1 απο τότες που έφυγε ο Μοντόγια.

 

Ο φτωχός συγγενής η Renault πήρε 2 συνεχόμενα πρωταθλήματα με το 1/4 του μπάτζετ των μεγάλων ομάδων, γι'αυτό λίγο respect.

Όσον αφορά τον διπλό διαχύτη, κορυφαίοι αεροδυναμιστές το λένε, δεν το λέει κανένας τυχάρπαστος. Τώρα αν νομίζεις οτι ξέρεις καλύτερα...πάω πάσο.

Θα πρέπει να δεις τον διαχύτη ως μέρος ενός συνόλου. Αν το μπροστά μέρος του μονοθεσίου έχει σχεδιαστεί στο να κάνει χρήση (και άρα να εκμεταλλεύεται) διαχύτη, τότε ναι ο διαχύτης κάνει δουλειά. Το να "ξηλώσεις" τον διαχύτη της Brawn και να τον κοτσάρεις πχ στην Ferrari δεν θα δώσει τα πλεονεκτήματα που δίνει και στην Brawn, αν δεν γίνουν πρώτα οι κατάλληλες διορθώσεις στο μπροστινό μέρος ώστε να εκμεταλεύεται τον διαχύτη.

Ως ένα απλό παράδειγμα αναφέρω το εξής, και το Mirage 2000 και το F16 πετάνε, αλλά αν πάρεις το μπροστινό κομμάτι του ενός και το κολλήσεις με το πίσω κομμάτι του άλλου, δεν σημαίνει οτι θα πετάξει κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ε δε νομίζω επειδή μαλακιστήκανε στη Maclaren (πιο πολύ για συννενόηση μπουζούκι μου κάνει η όλη φάση εκεί μέσα, παρά για ίντριγκες τύπου 2007) και λέγανε άλλα αντ' άλλων, να τους αποκλείσουν κι όλας...

Μάλλον όπως λέει κι ο σιδεράνθρωπος θα τους πατήσουν -λέω 'γω- ένα ωραίο βύσμα (money makes the world go round), και θα λήξει...

Διότι αδιαννόητο μου φαίνεται να αποκλείσουν "κοτζάμ Μακλάρεν" (συμφέροντα, διασυνδέσεις, χορηγοί, φράγκα, φράγκα, φράγκα). Συν το ότι είναι μια ομάδα με πολλούς οπαδούς ανά τον κόσμο, και φαντάζομαι η FIA δεν έχει καμμία όρεξη να τους δυσαρεστήσει/στρέψει εναντίον της (τηλεθέαση, δημοτικότητα, φράγκα, φράγκα, φράγκα).

Εδώ το 2007 που τους κόψαν' απ' το κατασκευαστών, για ΧΟΝΤΡΕΣ ΙΣΤΟΡΕΣ,,,,άφησαν τα αμάξια να τρέχουν για το των πιλότων......

 

(...Απ' την άλλη πάλι, ποιός ξέρει τι "σφαγές" μπορεί να γίνονται "εσωτερικά", σ' όλο το κύκλωμα δηλαδή, και ποιός θέλει να φάει ποιόν........:rolleyes:)

 

 

....Βέβαια, έτσι όπως το άρχισε φέτος η Μακλάρεν,,,,ΚΑΛΥΤΕΡΑ να μην τρέχει, και να...συγκεντρωθεί στο 2010.......:P

 

 

Ίδωμεν.....

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 01:07, μιάμιση μέρα μετά ----------

 

Έκατσα απόψε κι έκανα το εξής :

Έβαλα απ' τη μια τη μετάδοση (Μαλαισία) του ΑΝΤ1, κι απ' την άλλη του BBC (κατεβασμένες), να παίζουν παράλληλα.

Μέχρι 15 γύρους απ' την αρχή που το άντεξα (...απ' τα ΠΙΟ μαζοχιστικά πράγματα που 'χω κάνει :P), διαπίστωσα τα κάτωθι :

Οι του μπε μπε σε, δεν τους καιγόταν καρφί όταν ο νταϊρέκτορας γύρναγε σε ονμπόρντ σάουντ : συνέχιζαν ακάθεκτοι να μιλάνε. Οι του αντένα (Τάκης και σία), με το που γύριζε το πλάνο, σα να τους έβλεπα να πιάνουν ο ένας το στόμα του άλλου μη ξεφύγει κα'να κιχ - ΟΠΩΣ και πχ πέρυσι.

Αυτό, γιατί πέρυσι διάβαζα εδώ (κι αλλού), ότι οι το τρίο στούτζες του άλφα, δε σεβόταν τα ονμπόρντ (έχω τους περυσινούς αγώνες, και του 07 και πρόκειται περί συκοφαντίας ολκής με αποδείξεις).

Αν και προσωπικά, το θεωρώ βλακεία που απαιτούν διάφοροι να καβλώνουν με τον onboard ήχο των μονοθεσίων, ΚΑΘΕ φορά, και να θεωρούν ιεροσυλία τα κιχς.

 

Παρκάτω : πέτυχα μια φάση, που ο εις μπι-μπι-σης,πετάχτηκε μέχρι απάν', και σχολίασε "τον ξαναπέρασε!"........μέχρι να βγει ο άλλος και να πει "χαλάρωσε....ρηπλέυ ήτο". Άρα τις ενίοτε κοτσάνες, δεν τις έχουν προνόμιο τα δικά μας φυντάνια, κύριοι. Πατατιές γίνονται παντού.

Αυτό για όσους σχολιάζουν "μα οι Τάκης και σία δεν ξέρουν τί τους γίνεται".

 

Γενικά : η BBC εκδοχή, θα έλεγα ήταν αξιοπρεπής (χωρίς να σημαίνει ότι ΚΑΙ αυτοί δεν ουρλιάζανε σε φάσεις, όπως πχ στην εκκίνηση), και περισσότερο "περιγραφική", παρά "αναλυτική", όπως η ελληνική. Κι αυτό απ' τη μια είναι καλό, απ' την άλλη δεν αρκεί η στεγνή περιγραφή, όσο καλή κι αν είναι. ΠΙΟ πολύ εκφέρανε "γνώμη" ο Πουρναράκης και οι 2 οδηγοί που είχε μαζί του, ΧΩΡΙΣ να το κάνουν αυτό σε βάρος της περιγραφής.

Συγκεκριμένα πάνω σ' αυτό, τα τελευταία 4-5 χρόνια που ξαναπαρακολουθώ f1 πιο ζέστα, μου αρέσει ακριβώς αυτή η "ανάλυση", και δη του Πουρναράκη, που δείχνει όλη την ώρα ο άνθρωπος ότι κατέχει τεχνικούς όρους, χαρακτηριστικά, και λειτουργίες - και όχι μόνο. Γενικά τον "κόσομο" της f1 τον κατέχει ΜΙΑ ΧΑΡΑ (...αυτό για κάποιο πρόσφατο σχόλιο που έγινε, "τί λέγανε οι Έλληνες περί του τάδε;").

 

...Γενικώς απλά επιβεβαίωσα ότι δεν χάνω κάτι παρακολουθώντας........Πουρναράκη. Τουναντίον.

 

Η μόνη εξαίρεση, το βρεττανικό pre-show : σαφώς πιο πλούσιο, μεγαλύτερο σε διάρκεια κατ' αρχάς, με περισσότερες συνεντεύξεις διαφόρων σχετικών, με live παρουσίες (πχ του Κούλθαρντ στα πιτς, που σχολίαζε διάφορα), με ρεπόρτερς να τρέχουν δεξιά-ζερβά μέχρι ν' αρχίσει ο αγώνας, που κάνανε "διάφορα" (ο άλλος πήγε να χώσει τη μούρη του στα της Τογιότα),,,,,,,,,,,,,,,,αλλά ολ' αυτά, δεν έχουν να κάνουν με το πόσο καλή είναι η αναμετάδοση του κυρίως αγώνα. Αυτές είναι οι δυνατότητες, των ελληνικών καναλιών, όσον αφορά τη λάιβ παρουσία στα πιτς, και τις αποκλειστικές συνεντεύξεις. Τί να γίνει. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει, πχ πλέον ο ΑΝΤ1, τα διάφορα ρεπορτάζ στο pre-show, ε.

 

Και η 2η σημαντική εξαίρεση, οι διαφημίσεις.

 

 

 

...ΚΑΤΑ Τ' ΑΛΛΑ :

Συμπεράσματα :

....Πολλοί πάσχουν απ' το σύνδρομο του Λαλάκη Του Εισαγόμενου.

Μια χαρά είναι η ελληνική εκπομπή.

Άλλοι πάλι πάσχουν από σύνδρομο καταδίωξης : τους κυνηγάει ο Τάκης, ντυμένος κατά το δοκούν είτε στα χρώματα της Φεράρι, είτε στα της Μακλάρεν. Μια χαρά τα χώνει πότε στον Χάμιλτον, πότε στον Ράΐκόνέν (:P), πότε στον Μάσα, πότε στον Κοβαλάινεν, πότε στον Βέττελ, πότε στον Μπαρι(τσ)κέλο, πότε στον Αλόνσ(ζ)ο, και πότε στις ομάδες αυτών και ολωνών ξέχωρα. Και όποτε είναι, επαίρει τους όποιους κάνουν κάτι αξιόλογο.

Σταματήστε να σας κυνηγάνε φαντάσματα. Οι μόνοι φανατισμένοι είστε οι ίδιοι.

Αλλά τί ελληναράδες θα μου πείτε θα είσασταν αλλιώς :P

 

Καλή φάση που γουστάρεις ΑΝΤ1 … μην τον αλλάζεις.

Για εμένα οι διαφορές που λες είναι πολύ σημαντικές όπως για παράδειγμα το pregame και οι άμεσες δηλώσεις των οδηγών και στελεχών ομάδων. Λ.χ. αμέσως μετά την εγκατάλειψη κάποιου οδηγού.

Όσο για το σχολιασμό και τα incar, υπενθυμίζω ότι για όσους βλέπουν πραγματικά bbc υπάρχουν και άλλα κανάλια ένα με μόνιμο Incar για να το ευχαριστηθείς όσο θές και φυσικά απευθείας ήχος από πίστα χωρίς σχολιασμό.

Δεν είναι σύνδρομο ούτε κόμπλεξ και είναι κρίμα να μας αδικείς όταν λέμε ότι υπάρχουν καλύτερα.

Λ.χ. τα ίδια και καλύτερα μπορείς να βρεις και στο Γερμανικό premier κ.ο.κ.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 11:33 ----------

 

Φάνηκε στον τελευταίο αγώνα ότι η Ferrari,η McLaren και ο φτωχός συγγενής Renault λέγανε πίπες ότι ο μόνος λόγος που είναι πίσω είναι ο διπλός διαχύτης που έχουν η Brawn και η Toyota.

Απ όσο ξέρω η Red Bull δεν έχει προς το παρών κάτι τέτοιο,πάει κι αυτή η δικαιολογία για τα χάλια τους.

 

Παίζει να είναι και η πρώτη φορά που παρακολουθώ με ενδιαφέρον F1 απο τότες που έφυγε ο Μοντόγια.

 

Θέλω να πιστεύω ότι όλοι μας λέμε respect στον σχεδιαστή της RB. Μήπως ξεχνάς ότι το συγκεκριμένο μονοθέσιο έχει αρκετά στοιχεία που δε θα συναντήσεις αλλού?

Ο διαχύτης κάνει διαφορά όταν το μονοθέσιο είναι σχεδιασμένο να τον χρησιμοποιεί. Μη μηδενίζουμε τα πάντα. Ο οποίος (ευτυχώς) κρίθηκε νομότυπος.

Ένα μεγάλο μπράβο και στους πρωταγωνιστές αυτού του Κινέζικου GP και τον Vettel πρώτα και κύρια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιαδήποτε ομάδα μπαίνει δίπλα σε Ferrari,McLaren,είναι φτωχός συγγενής.

 

 

Πάντως ο επικεφαλής της Ferrari εξήγησε ότι η αντιγραφή και μόνο του πίσω μέρος των μονοθεσίων που πρωταγωνιστούν φέτος, δεν αποτελεί το φάρμακο που θα λύσει ως δια μαγείας όλα τα προβλήματα της ομάδας.

 

"Η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη", τόνισε. "Ο διαχύτης σού δίνει κάποιο όφελος, αλλά θα ήταν λάθος να πιστέψουμε ότι είναι το μόνο κλειδί. Εχουμε δει για παράδειγμα ότι η Red Bull έχει κάνει πολύ καλή δουλειά με το μονοθέσιό της.

 

"Είχαν περισσότερο χρόνο και έστρεψαν την προσοχή τους στο φετινό project πολύ νωρίτερα από εμάς. Αυτή είναι η πραγματικότητα και πρέπει να την σκεφτούμε.

 

Το μόνο που είπα είναι ότι Ferrari,McLaren δεν κατάφεραν να προσαρμοστούν στους νέους κανονισμούς,η ένσταση για τον διαχύτη ήταν λάθος,οι δηλώσεις Μπριατόρε μη πω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιαδήποτε ομάδα μπαίνει δίπλα σε Ferrari,McLaren,είναι φτωχός συγγενής.

 

Καλά οτι πεις....

 

Το μόνο που είπα είναι ότι Ferrari,McLaren δεν κατάφεραν να προσαρμοστούν στους νέους κανονισμούς,η ένσταση για τον διαχύτη ήταν λάθος,οι δηλώσεις Μπριατόρε μη πω

 

Ολες οι ομάδες προσαρμόστηκαν στους νέους κανονισμούς, διαφορετικά δεν θα είχανε δικαίωμα συμμετοχής. Απλά η πλειοψηφία των ομάδων (και έχοντας στο σκεπτικό τους οτι οι αλλαγές γίνονται προκειμένου να υπάρχει λιγότερο downforce) ακολούθησε σχεδιασμούς με απλούς διαχύτες και όχι τους ασύμμετρους διπλούς που επέλεξαν οι άλλες προκειμένου να υπάρχει πράγματι λιγότερο downforce στα μονοθέσιά τους. Αυτό ήταν και το argument του Briatore by the way.

Συμφωνώ για την ένσταση (αλλά και για το αποτέλεσμά της) γιατί έτσι έγινε ξεκάθαρο πλέον για το τι προβλέπεται και τι όχι, προκειμένου να κάνουν και οι υπόλοιπες ομάδες διορθωτικές κινήσεις (νέα σχέδια, παραγωγή κλπ. άρα και μεγαλύτερο οικονομικό κόστος) χωρίς να κινδυνεύουν κάποια στιγμή στην μέση της χρονιάς η FIA να τα βγάλει παράνομα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ολες οι ομάδες προσαρμόστηκαν στους νέους κανονισμούς, διαφορετικά δεν θα είχανε δικαίωμα συμμετοχής.

 

Μη παίζεις με τις λέξεις,προφανώς και με το "δεν προσαρμόστηκαν" εννοώ ότι τα μονοθέσια τους είναι κάκιστα,με διπλό,τριπλό διαχύτη ή χωρίς πάλι θα βολόδερναν κάπου κοντά στο βάθρο,ειδικά της Ferrari,η οποία μια και το φερε η κουβέντα σκέφτεται να τα παρατήσει για φέτος και να ασχοληθεί με το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φτωχός συγγενής η Renault πήρε 2 συνεχόμενα πρωταθλήματα με το 1/4 του μπάτζετ των μεγάλων ομάδων, γι'αυτό λίγο RESPECT.

Όσον αφορά τον διπλό διαχύτη, κορυφαίοι αεροδυναμιστές το λένε, δεν το λέει κανένας τυχάρπαστος. Τώρα αν νομίζεις οτι ξέρεις καλύτερα...πάω πάσο.

Θα πρέπει να δεις τον διαχύτη ως μέρος ενός συνόλου. Αν το μπροστά μέρος του μονοθεσίου έχει σχεδιαστεί στο να κάνει χρήση (και άρα να εκμεταλλεύεται) διαχύτη, τότε ναι ο διαχύτης κάνει δουλειά. Το να "ξηλώσεις" τον διαχύτη της Brawn και να τον κοτσάρεις πχ στην Ferrari δεν θα δώσει τα πλεονεκτήματα που δίνει και στην Brawn, αν δεν γίνουν πρώτα οι κατάλληλες διορθώσεις στο μπροστινό μέρος ώστε να εκμεταλεύεται τον διαχύτη.

Ως ένα απλό παράδειγμα αναφέρω το εξής, και το Mirage 2000 και το F16 πετάνε, αλλά αν πάρεις το μπροστινό κομμάτι του ενός και το κολλήσεις με το πίσω κομμάτι του άλλου, δεν σημαίνει οτι θα πετάξει κιόλας.

 

Πέστα ρε ανθρωπέ μου!!

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:58 ----------

 

Μη παίζεις με τις λέξεις,προφανώς και με το "δεν προσαρμόστηκαν" εννοώ ότι τα μονοθέσια τους είναι κάκιστα,με διπλό,τριπλό διαχύτη ή χωρίς πάλι θα βολόδερναν κάπου κοντά στο βάθρο,ειδικά της Ferrari,η οποία μια και το φερε η κουβέντα σκέφτεται να τα παρατήσει για φέτος και να ασχοληθεί με το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς

 

μα και βέβαια είναι κάκιστα!!!!Η Ferrari δεν πάει φέτος,πολύ δύσκολα!!!

Η Maclaren κάτι προσπαθεί να κάνει!

Όσο για την Renault:

όπως είπε και ο Timour :RESPECT

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν,θα σας στεναχωρήσω.

 

3 ομάδες είναι η F1,Ferrari,McLaren,Williams(εποχή Renault OK),όλες οι υπόλοιπες είναι μια κατηγορία κάτω,όσο και να το παλεύετε,όσα respect και να πάρει η Renault θέλει πολλά ψωμιά ακόμα για να ανέβει εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν,θα σας στεναχωρήσω.

 

3 ομάδες είναι η F1,Ferrari,McLaren,Williams(εποχή Renault OK),όλες οι υπόλοιπες είναι μια κατηγορία κάτω,όσο και να το παλεύετε,όσα respect και να πάρει η Renault θέλει πολλά ψωμιά ακόμα για να ανέβει εκεί.

 

Αν ήταν αυτό δεν θα τη βλέπαμε …. Και στα λέει κάποιος που υποστηρίζει τους κόκκινους μέν αλλά το άθλημα πάνω από όλα.

Μακάρι να είχαμε περισσότερες Brabham Lotus etc.

But that is just me I guess

 

Ναι γουστάρω ότι οι κόκκινοι έχουν τη μεγαλύτερη ιστορία στο άθλημα, αλλά δεν θα βάλω τους υπόλοιπους σε δεύτερη κλάση… ειδικά μετά τα πέτρινα χρόνια που περνάγαμε κάποτε οι κόκκινοι, και που μπορεί να ξανάρθουν.

 

Το σόου που βλέπουμε απλά σήμερα έχει gίνει το Bernie and Max show αυτό είναι το κακό.

 

Κουράγιο και στη Renault, που από όσο φa;iνετai έχει υποστηρικτές εδώ, ελπίζω να μην τα παρατήσει πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν,θα σας στεναχωρήσω.

 

3 ομάδες είναι η F1,Ferrari,McLaren,Williams(εποχή Renault OK),όλες οι υπόλοιπες είναι μια κατηγορία κάτω,όσο και να το παλεύετε,όσα respect και να πάρει η Renault θέλει πολλά ψωμιά ακόμα για να ανέβει εκεί.

 

williams?

But why???????

παραλίγο να μην ήταν σε αυτο το πρωτάθλημα φέτος.:shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...