Επισκέπτης Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Καλησπέρα. Είμαι φοιτητής σε τμήμα ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος της Ελλάδας κι έχω το παρακάτω πρόβλημα. Στην ιστοσελίδα του τμήματός μου αναρτώνται αρχεία που περιέχουν προσωπικά στοιχεία όπως το ονοματεπώνυμό μου, το πατρώνυμό μου κ.α. Τα αρχεία αυτά δεν είναι κρυπτογραφημένα, είναι εντοπίσιμα από τις μηχανές αναζήτησης και προσβάσιμα από όλους τους χρήστες του διαδικτύου. Υπάρχει κάποιος νόμος που να απαγορεύει την δημόσια έκθεση προσωπικών δεδομένων μέσω internet κι αν ναι ποιος;
Super Moderators paredwse Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Η προστασία των προσωπικών δεδομένω ρυθμίζεται με το νόμο 2472/1997 "για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα". Υπάρχουν τα προσωπικά σου δεδομένα και υπάρχουν και τα ευαίσθητα προσωπικά σου δεδομένα: Προσωπικά δεδομένα είναι κάθε πληροφορία που αναφέρεται σε εσένα και σε περιγράφει όπως ονοματεπώνυμο, ηλικία, κατοικία, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση, φυσική περιγραφή, επαγγελματική κατάρτιση κλπ Ευαίσθητα χαρακτηρίζονται τα προσωπικά δεδομένα ενός ατόμου που αναφέρονται στη φυλετική ή εθνική του προέλευση, στα πολιτικά του φρονήματα, στις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές του πεποιθήσεις, στη συμμετοχή του σε συνδικαλιστική οργάνωση, στην υγεία του, στην κοινωνική του πρόνοια, στην ερωτική του ζωή, τις ποινικές διώξεις και καταδίκες του, καθώς και στη συμμετοχή του σε συναφείς με τα ανωτέρω ενώσεις προσώπων. Τα ευαίσθητα δεδομένα προστατεύονται από τον Νόμο με αυστηρότερες ρυθμίσεις από ότι τα απλά προσωπικά δεδομένα. (Οι ορισμοί από το site της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) Το ζήτημα, στην προκειμένη περίπτωση, είναι: Για ποιό λόγο αναρτάται το ονοματεπώνυμό σου στην ιστοσελίδα του ΑΕΙ του οποίου είσαι μέλος; Μήπως, κατά την εγγραφή σου, έχεις δώσει τη συγκατάθεσή σου για την ανάρτηση αυτή;