glitsa Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δηλαδη καλυτερος ειναι αυτος που δεν παταει ποτε στα μαθηματα και συστηματικα διαβαζει στο ποδι το καθε μαθημα 1μερα πριν δωσει ισα ισα για να πιασει το 5? χμ τουλαχιστον κατι διαβαζει..δεν παει εντελος τουριστας.και δεν νομιζω οτι λεμε για ατομα του μια δυο φορες αλλα γι'αυτους που το κανουν συστηματικα...και γι'αυτους που καρφωνουν τους αλλους που αντιγραφουν συστηματικα:devil: sorry αλλα πως στο καλο κανεις σκονακι στο σχεδιο???ειναι σαν μου λες σκονακι στα μαθηματικα που πιστευω οτι εκει ειναι τα πιο ακυρα σκονακια...
Lilith19 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Για το 1ο σκέλος εξαρτάται ποια μαθήματα θα περάσει με σκονάκια,αν είναι Αρχιτέκτονας και περάσει τη Φιλοσοφία με σκονάκι όχι δεν είναι άσχετος,αν περάσει το σχέδιο ίσως και να είναι. Το σχεδιο με σκονακι?χμμ Τεσπα,εχετε πιασει τ'ακρα και εγω δν αναφερομαι σ'αυτα.
_DiMoN_ Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Αυτός ξεχωρίζει απο τον καλό απο τον βαθμό πτυχίου,ο άλλος με τα σκονάκια πως ξεχωρίζει; Για το 1ο σκέλος εξαρτάται ποια μαθήματα θα περάσει με σκονάκια,αν είναι Αρχιτέκτονας και περάσει τη Φιλοσοφία με σκονάκι όχι δεν είναι άσχετος,αν περάσει το σχέδιο ίσως και να είναι. Αυτό μου αρέσει. Στο ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο επιλέγει ο φοιτητής τι είναι σημαντικό. Αν δεν είναι σημαντικό κατ' αυτόν δεν το διαβάζει (εννοείται ότι θα το περάσει). Όσοι βγάλανε πρόγραμμα σπουδών το έκαναν τυπικά. Σπούδασε ότι θες, όπως το θες, ναι μπορείς να επιλέξεις το πρόγραμμα σπουδών σου!!!
elven Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Το σχεδιο με σκονακι?χμμ Τεσπα,εχετε πιασει τ'ακρα και εγω δν αναφερομαι σ'αυτα. Παράδειγμα ήταν,άντε να έλεγα για πληροφορικάριο να περάσει τους προγραμματισμούς και τα δίκτυα,καλύτερα τώρα; _DiMoN_ ΟΚ κατά βάση έχεις δίκιο,αλλά πχ η Φιλοσοφία σε Πολυτεχνική σχολή είναι κάπως,συνήθως αυτό το ξέρουν και οι καθηγητές και τα μαθήματα είναι της πλάκας,δεν χρειάζεσαι σκονάκια παρα μόνο 2 ώρες κι ούτε διάβασμα.
dark_banishing Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Γιατί πώς θα περάσεις τον προγραμματισμό με σκονάκι ;
elven Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Έλα ντε,αν έχεις κανα παράδειγμα με την κληρονομικότητα ή με δείκτες ίσως να μπορέσεις να γράψεις και το αντίστοιχο θέμα
Chrisxxx Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Ενα παραδειγμα κληρονομικοτητας ειναι 2-3 σελιδες κωδικας. Δεν μπαινει σε σκονακι.
Apoll Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Αναρωτιέμαι, αφού δεν γουστάρετε τα μαθήματα/σχολή, γιατί θέλετε πτυχείο; Έχετε αναρωτηθεί ποιά τα οφέλη του πτυχείου, όταν αυτά δεν αντιπροσωπεύουν τις γνώσεις σας; Α! Ξέχασα. Θα σας βοηθήσουν να γίνεται δημόσιοι υπάλληλοι και να ξεκινήσετε με τον ελάχιστο μισθό ως ΠΕ ή ΤΕ. Φυσικά μετά αναρωτιέστε πως κάποιος που δεν έχει πτυχείο, βγάζει 40,000+ ευρώ το χρόνο ως προγραμματιστής.
Lilith19 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Πω,πραγματικα δν μπορω να καταλαβω γιατι το τραβατε τοσο πολυ το θεμα..
black_widow Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Ποτέ δε κάνω σκονάκια ούτε αντιγράφω από άλλους, εκτός απο μία φορά που έκανα σκονάκι έναν μαθηματικό τύπο. Στο γυμνάσιο έκανα πάντα σκονάκια:X Γενικα προτιμώ κάποιος να κάνει σκονάκι και να μη με πρήζει να του πω τις απαντήσεις, τουλάχιστον έκανε και ένα κόπο να φτιάξει το σκονάκι. 2-3 φορές έχω βοηθήσει μόνο σε μαθήματα της πλάκας (αγγλικα, δίκαιο).Οι περισσότεροι έχουν και θράσος, σε σκουντάνε όλη την ώρα ενώ προσπαθείς να γράψεις για να τους βοηθήσεις σε θέματα που ούτε καν είναι στην ίδια ομάδα με αυτά που γράφεις ή σε ρωτάνε με άνεση "διαβάσαμε διαβάσαμε?" ( και συνήθως ούτε που τους ξέρεις).:devil: Γενικά στα περισσότερα μαθήματα έχουμε πολλές ομάδες θεμάτων κάτι που δυσκολεύει την αντιγραφή από άλλους. Στο τελευταίο μάθημα μάλιστα που έδινα ακόμα και στην ίδια ομάδα θεμάτων οι αριθμοί των ασκήσεων ήταν διαφορετικοί και μας λέει ο καθηγητής, είναι διαφορετικοί οι αριθμοί, προσέξτε τι θα αντιγράψετε.
dark_banishing Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Φαντάσου τι έχουν δει οι καθηγητές για να φτάσουν σε τέτοιο σημείο.
pappous_soulis Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Φυσικά μετά αναρωτιέστε πως κάποιος που δεν έχει πτυχείο, βγάζει 40,000+ ευρώ το χρόνο ως προγραμματιστής. Ή πως ένας εργάτης πουλάει την αξιοπρέπειά του και βγάζει 5.000€ το μήνα.
black_widow Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Φαντάσου τι έχουν δει οι καθηγητές για να φτάσουν σε τέτοιο σημείο. Το γέλιο θα ήταν όμως να μη το έλεγε γιατί οι περισσότεροι αντιγράφουν συνήθως το τελικό αποτέλεσμα μόνο και αποσπασματικά μερικές σειρές από την επίλυση των ασκήσεων. Θα είχε show:-D
nurse Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Η δική μου εμπειρία στο σκονάκι.: Απλά δεν μπορώ. Μια δύο φορές προσπάθησα και φαινόμουν ως φοιτητής από εκατό km. Τώρα ξέρω ότι τα πάντα φαίνονται. Απλά θα σας πω ότι τελείωσα τη σχολή μου με πολύ καλό βαθμό. Νο 2 στο εξάμηνο. Ο Νο 1 στο εξάμηνο ήταν το άτομο που βοηθούσα. Δεν υπήρχε τεχνική αντιγραφής που να μην ήξερε. Επίσης διορίστηκε πιο γρήγορα από εμένα. Η διαφορά στη βαθμολογία ήταν 0,1. Συμπέρασμα. Βοήθα τόσο μέχρι κάποιος να πάρει το 5 και να τελειώνει η κατάσταση. Όχι περισσότερο. Τώρα είμαστε συνάδελφοι. Και τώρα που το θυμήθηκα αισθάνομαι λίγο @λα@ας. Βέβαια δεν ξέρει που παν τα τέσσερα αλλά έχει λέγην και ασχολείται με το συνδικαλισμό (του @ολου). Την βγάζει καθαρή. Μια φορά σκονατζής μια ζωή σκονατζής. Την βγάζεις καθαρή επειδή οι άλλοι είναι @λα@ες. Σε βοηθούν ή σε ανέχονται στις εξετάσεις. Σε εκλέγουν για αυτά που λες. Είναι αυτό που λένε "είσαι ότι δηλώσεις" Ίσως να ακούγεται προσωπικό αλλά όχι. Σαν άτομο είναι καλή προσωπικότητα. Είμαστε φίλοι από τότε και ας του τα λέω κατάμουτρα. του ΣΚΟΝΑΤΖΗ.
afentiko7 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Δείκτες. Που ζείτε? Στα 80s? Βάζουν ακόμα τέτοια θέματα. Αλλά ρε φούστη μου είναι ένα τμήμα στην κρήτη, που κάνει προγραμματισμό και 4/4 θέματα είναι μαθηματικά. Ελεος Άλλωστε, άτομα που περνάνε συστηματικά με σκονάκια δεν υπάρχει το ενδεχόμενο να τα δει ανταγωνιστικά στη αγορά εργασίας κάποιος που δεν αντιγράφει, οπότε πώς μπορούν να επηρεάσουν την αξία του πτυχίου του τελευταίου; Μπα, μη το λες. Στη σχολή μου τουλάχιστον, στην μια κατεύθυνση, δε σου χρειάζεται κανένα μάθημα. Τπτ, μηδέν. Παίρνεις μια πιστοποίηση και είσαι ok. Στην άλλη πάλι που χρειάζονται, δεν υπάρχει αντικείμενο. Η τρίτη είναι ντεμί κατάσταση. Το καλό βέβαια σε μας είναι ότι δίνουμε με ανοιχτά βιβλία κ σημειώσεις, οπότε δεν αποστηθίζουμε, ούτε διαβάζουμε. omni πες καμμιά λεπτομέρεια ρε, πως γινόταν όλη η φάση?Πλησίαζες ύπουλα τον επιτηρητή, έστριβες το στόμα σου "εγκεφαλικό mode" και ψυθίριζες "αυτός και αυτός"? Έδινες το γραπτό σου, και γύρναγες πίσω με κουκούλα και φώναζες "αυτός και αυτός"? Ύψωνες ανάστημα σε ανύποπτο χρόνο, το έπαιρνες πάνω σου και έλεγες "αυτός και αυτός"? (αν ναι, πώς τα έβγαζες πέρα με κάνα νταή)? Με έχει φάει η περιέργεια λέμε... Θα σου πω ένα περιστατικό που συνέβη. Ειχα σταμπάρει μια τύπισσα, με όλα τα εργαλεία. Κόλλες, ψαλίδια, σελοτέπια, στικάκια, σμικρύνσεις ... Αλλά δεν ήταν στο τμήμα μου. Χαλαρά αντί να δώσω το δικό μου μάθημα, μπήκα στο άλλο (μαζί με κανά δυο συμφοιτητές για χαβαλέ). Ε πιάνω τον επιτηρητή και λέω στεγνά, εγώ που διάβασα νιώθω μαλάκας, σε σχέση με τη σκονατζού. Μου λέει έχεις δίκιο. Μπαπ, έφυγε. Ε φύγαμε και μεις για "τουαλέτα" και ούτε που μας ξαναείδε κανείς. Οχι θα μου γλύτωνε. Ατομάκια τέτοια, παρτάκηδες, καθήκον του καθενός είναι να τους συντρίβει. Βέβαια υπάρχουν και τα πιο απλά του στυλ, ρε συ γιώργο παρ'το σκονάκι απο κει, φέρτο λίγο πιο δω να βλέπω, να φωνάζεις δυνατά, ρε συ πότε θα μου το δώσεις και μένα το σκονάκι? Πάντως ναι υπάρχουν βλάκες επιτηρητές, που τη λένε σε μένα. Ναι συγγνώμη, που δεν παίζω πούστικα, αλλά βοηθάω τους άλλους. Στο τελευταίο μάθημα μάλιστα που έδινα ακόμα και στην ίδια ομάδα θεμάτων οι αριθμοί των ασκήσεων ήταν διαφορετικοί και μας λέει ο καθηγητής Η χειρότερη μπινιά από όλες. Ρε φίλε, πως θα βρεις δυο ισοδύναμα θέματα? Πως γίνεται πάντα ομως οι αναλογίες α,β ομάδας να μην είναι 50-50 στις επιτυχίες, αλλά 75-25? ι περισσότεροι έχουν και θράσος, σε σκουντάνε όλη την ώρα ενώ προσπαθείς να γράψεις για να τους βοηθήσεις σε θέματα που ούτε καν είναι στην ίδια ομάδα με αυτά που γράφεις ή σε ρωτάνε με άνεση "διαβάσαμε διαβάσαμε?" ( και συνήθως ούτε που τους ξέρεις) Το κορυφαίο είναι, να νομίζουν πως έχεις κάνεις λάθος σε καμιά πράξη. Και να στη λένε. Μη νομίζεις ότι το κάνουν για να στην πουν. Θέλουν να ξεπληρώσουν αυτό που τους κάνεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.