lary7 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Το Τoyota aygo- citroen C1 κτλ τα κοιταξες. Ειναι τα ποιο ευελικτα αμάξια που υπάρχουν για μέσα στην πόλη!! Εχει κινητηρα διαμάντι με 67 άλογα για καμια εκδρομουλα αλλα δεν έχει χώρους για εκδρομη με πάνω απο 3 ατομα. Το έχουμε στην οικογένεια και κυριολεκτικα το λατρευουμε ολοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2009 Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία της Φίατ που είναι δίπλα στο σπίτι...στο δρόμο μου για τη δουλειά...θα μπορούσατε να μου πείτε -αν γνωρίζετε- ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρώ για να κάνω τεστ drive ;; Γίνομαι 20 τον επόμενο μήνα... μπήκα στο fiat panda 100hp και ομολογουμένως το περίμενα πολύ διαφορετικό... ένιωσα πολύ καλά στη θέση του οδηγού...αλλα φυσικά θα ήθελα να το οδηγήσω, για να καταλάβω πως είναι και στο δρόμο... μου φαίνεται ψηλό και ασταθές αμάξι αλλα ακούω οτι αυτό δεν ισχύει λόγω κέντρου βάρους το οποίο το καθηστά πολύ σταθερό αμάξι για το δρόμο... μπήκα και στο 500 normal edition, χεχε...άλλη αίσθηση και αυτό... αλλα και τα 2 πάνε γύρω στα 14000 (ενδεικτικά, δε ρώτησα για εκπτώσεις, απλά πήγα να τα δώ). Εχε υποψη σου οτι η FIAT εχει ενα προγραμμα που σου κανει 2500€ εκπτωση αν κανεις ανταλλαγη με ενα αυτοκινητο για ανακυκλωση.Πρακτικα δηλαδη με ενα οποιοδηποτε οχημα που να εχει περασει ΚΤΕΟ,για να παρουν αυτοι τη βεβαιωση της ανακυκλωσης οχηματος.Μπορεις να βρεις τετοιο οχημα με καμια 500€ πιστευω.(Διαβασα σε αλλο forum οτι ισχυει σιγουρα σε FIAT Bravo,στο site δε λεει κατι...) Για λεπτομερειες ρωτα στον αντιπροσωπο,αλλα αν καταληξεις σε FIAT και ισχυει,δε σε χαλαει να εχεις κανα διχιλιαρο κερδος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
S4Lv4Ti0N Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 lary7 το aygo + c1 δεν είναι πολύ smartοειδή;; δλδ...μικρά και με καθόλου ασφάλεια;;... και για εκδρομη που τα πάτε και φαίνονται τόσο καλά για τα μινι ταξιδάκια;; επείσης μπορείτε να μου πείτε και για τεστ ντράιβ τι παίζει;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Για τις προϋποθέσεις για test drive το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις στις αντιπροσωπείες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tomasss Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 lary7 το aygo + c1 δεν είναι πολύ smartοειδή;; δλδ...μικρά και με καθόλου ασφάλεια;;... και για εκδρομη που τα πάτε και φαίνονται τόσο καλά για τα μινι ταξιδάκια;; επίσης μπορείτε να μου πείτε και για τεστ ντράιβ τι παίζει;; Aν σου πώ ότι είναι και παραπανώ από ικανοποιητικά, αλλά και πιο ασφαλή από κούρσες 4,5 μέτρων θα το πιστέψεις? Η ασφάλεια δεν κρύβεται ούτε στον όγκο της λαμαρίνας, ούτε τους 16 αερόσακους, ούτε στις σφικτές αναρτήσεις. Επίσης αυτά τα αμαξάκια έχουν ιδιαίτερα ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Μπορεί να έχουν μαλακά αμορτισέρ ελέω άνεσης, αλλά προειδοποιούν και τον πιο αμπντάλη οδηγό. Παίρνουν κλίσεις στις στροφές, και αντιλαμβάνεσαι πότε πρέπει να αφήσεις το πόδι σου από το γκάζι. Σε περιπτώσεις αυτοκινήτων που τα αισθάνεσαι σταθερά, δεν γνωρίζεις ποτέ ποιο είναι το όριο τους. Όσο για την άνεση, υστερούν λίγο, λόγω περιορισμένης ηχομόνωσης, αλλά...νέος οδηγός είσαι ακόμη, άσε για αργότερα τις ανέσεις. Τώρα μαθαίνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 lary7 το aygo + c1 δεν είναι πολύ smartοειδή;; δλδ...μικρά και με καθόλου ασφάλεια;;... και για εκδρομη που τα πάτε και φαίνονται τόσο καλά για τα μινι ταξιδάκια;; επείσης μπορείτε να μου πείτε και για τεστ ντράιβ τι παίζει;; Καμια σχέση με smart. Είναι στην κατηγορία του i10 αλλα ενα κλικ ποιο μικρό. ΤΟ αμαξάκι αυτό πήρε 4 αστέρια στα τεστ ασφαλείας, μια διάκριση που πολλά αμάξια μεγαλύτερης κατηγοριας αδυνατούσαν να πάρουν πριν 3-4 χρόνια. Στην κατηγορία αυτή δυσκολα να βρείς ασφαλέστρο αμάξι. Αμα η οδήγηση σου ειναι 90% μέσα στην πόλη είναι μια άριστη επιλογή γιατι και στο 10% που θα το χρειαστείς να πάς μια εκδρομούλα δεν θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα, εκτός απο τους χώρους. Να φανταστείς το Aygo εχει ακτίνα στροφής 4,7 μ όταν το i10 έχει 9,5....Μόνο απο αυτό φαίνεται το πόσο μελετημένο και καλοσχεδιασμένο ειναι αυτό το αμάξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 εγω παντως αυτη την στιγμη ειμαι στο εξεις διλημμα mazda 2 που μου αρεσει εμφανισιακα πολυ αλλα και οδηγικα απο οσα διαβαζω Hyundai i20 στο οποιο δεν βρισκω κανενα μειον αλλα δεν μου κανει και κλικ Daihatsu sirion το οποιο δεν μου αρεσει αλλα εχω ακουσει/διαβασει τα καλυτερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.