Προς το περιεχόμενο

Αγορά Αυτοκινήτου, Ψάξιμο..


S4Lv4Ti0N

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν έχω κανενα πρόβλημα με την εταιρεία Hyundai (εγω έχω Getz και εδώ πρόσφατη γνώμη μου, και στην οικογένεια μου έχουν άλλα δυο παλαιότερα μοντέλα),

αλλα... πραγματικά, για πες μου: αν το συγκεκριμένο δεν το έλεγαν i10, αλλα Atos ή Kia Picanto .. θα το είχες 1η προτίμηση;

http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_i10

 

για 12.000, ειναι μικρό. για 9,420 που εχει η βασική έκδοση, το κοιτάμε.

 

με 12.000 παιρνεις το i20 (λέγε με "νέο Getz") 1.2 , ή το ακριβότερο Getz (1.4 και αυτόματο),

και με 13.000 το i20 1.4 ή το φτηνότερο i30

 

 

--------------------------------------------------------------

Για την κατηγορία σούπερ μίνι (δηλαδή τύπου i10, Atos, Picanto, Matiz, Panda,

C1, Ka, Aygo, Fox, κλπ), εγώ δεν θα έδινα πανω απο 10 χιλιάρικα.

...δεν το έχω ψάξει για να δώσω συστάσεις. Μόνο μην πάρεις Fiat Panda !

 

άσχετο: ψαχνοντας τις τιμές, επεσα πάνω στο Chang’an Benni. Καινούριο, σουπερ μίνι, 1300άρι, με 7 χιλιάρικα! φυσικά Κινέζικο.

 

 

Ο λόγος για τον οποίο οι "απο πάνω" δε θέλουνε μεταχειρισμένο είναι για να μη δίνουνε λεφτά σε σέρβις πάνω απο όσα θα δώσουνε για να πάρουμε το τουτού...

περι αυτού... να σου πώ τι γίνεται. Τα λεφτάκια θα τα δώσεις, είτε έτσι , είτε αλλιώς , εκτός αν είσαι πολύ τυχερός άνθρωπος.

 

Οταν πάρεις καινούριο, έχεις μια εγγύηση Χ χρόνια. Για να ισχύσει η εγγύηση, πρέπει να πηγαινεις στα επίσημα σερβις, και να τηρείς κατα γράμμα τους όρους τις εγγύησης (χρονικά ή χιλιομετρικά διαστήματα σερβις, κλπ).

Εκει, σε γδέρνουν χωρίς σάλιο. είτε με την κοστολόγηση της εργασίας, ειτε με τα γνησια αναλώσιμα/ανταλακτικά, είτε με το "τουπέ" (φέρτε το να το δούμε, και σε 2-3 μερες -αν προλαβαινουμε- θα το κοιτάξουμε, και σε μια βδομαδίτσα, αν και άμα, θα ειναι έτοιμο, και τέτοια).

Ενα συνηθισμένο σερβις, (ολα προληπτικά, χωρις καμια βλάβη) για λαδάκια, μπουζιά, κλπ, μου ζηταγαν στο επίσημο 160-200 ε. Και το συνεργείο της γειτονιάς (εμπειρότατος και εμπιστοσύνης), τα έκανε όλα με 30-40 ευρώ.

 

 

Αλλο παράδειγμα (περι τήρησης κατα γράμμα των όρων της εγγύησης). Ενα αμαξάκι, μικρό, είχε 5ετή εγγύηση. Οι όροι της εγγύησης ηταν : Σέρβις κάθε Χ χιλιομετρα ή κάθε 1 χρόνο. Σε 4 χρόνια, ειχε κάνει μόνο 20.000 χλμ. Μιλάμε για γελοία χιλιόμετρα. Αλλοι κάνουν 20 χιλ, σε 6 μήνες!

Δηλαδή για να τηρήσω τον όρο της εγγύησης έπρεπε να το έχω πάει 4 φορές για σέρβις (μ.ο. καθε 5000 χλμ) και να τα σκάω, για να κάνουν τι; να το κοιτάνε πόσο γυαλίζει, και να του βάλουν "γνήσια" λάδια!

αποτέλεσμα: τον 4ο χρόνο, βλάβη στο τιμόνι. Σκάσε μας 550 ευρώ, και η εγγύηση δεν σε καλύπτει, γιατι σε 20.000 χιλιόμετρα μας επισκέφτηκες "μόνο" δύο φορές!

:mad: :mad: :mad:

 

 

Κάποτε, ειχε ενδιαφερθεί ενας γνωστός μου μαζι με συνεταίρους, να ανοιξει έκθεση αυτοκινήτων. Πηγαν στον επίσημο αντιπρόσωπο να κάνουν μια πρώτη έρευνα.

Μετα απο τα εισαγωγικά, τους ρωτάει ο αντιπρόσωπος: "έχετε προβλέψει για το συνεργείο; έκταση, ακίνητο, εξοπλισμό; προσωπικό; ασχοληθήκατε καθόλου;"

 

απαντουν: "όχι. Εμεις απλα θελουμε να πουλάμε αυτοκίνητα. Δεν υπάρχουν χρηματα για συνεργείο. Θα τους στέλνουμε στα εξουσιοδοτημένα".

Αντ: ααα.. δεν τα ξερετε καλά. Και απο που θα "βγάζετε"; με την πώληση; αυτό έχει ελάχιστο κέρδος, δεν θα πάτε πουθενά έτσι. Το ψωμί ειναι στο σέρβις και τα ανταλλακτικά. Χωρις επισημο συνεργείο, μην το τολμήσετε ... :X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Fiat Panda 100Hp

Με τις εκπτώσεις βγαίνει κοντά στα λεφτά που θες.

Δυνατός κινητήρας για άνετα ταξίδια, τρομερό στήσιμο. Λίγο σκληρό αλλά δε νομίζω να σε ενοχλήσει.

 

Lancia Ypsilon 3d 1.4 8V Argento

Και αυτό με την έκπτωση βγαίνει στα λεφτά που θες αρκεί να μην παρασυρθείς με τα αρκετά έξτρα και τις διχρωμίες.

Για πιο στυλάτες βόλτες. Από τα ομορφότερα στην κατηγορία(για εμένα).

Καλός κινητήρας και άνετο.

 

 

-----Προστέθηκε 9/2/2009 στις 04 : 18 : 36-----

 

 

 

 

...δεν το έχω ψάξει για να δώσω συστάσεις. Μόνο μην πάρεις Fiat Panda !

 

 

Κάποιος ιδιαίτερος λόγος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μοτέρ ηλεκτρικής υποβοήθησης τιμονιού. Αυτης της εταιρείας χαλάνε.

χαλάνε.

χαλάνε.

χαλάνε...

το "Παντα" το έβαλα επειδη το τόπικ αφορά σουπερ μίνι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι το πρόβλημα έχει διορθωθεί τώρα πλέον.

Επίσης έχει και 5 χρόνια εγγύηση. Αν χαλάσει μαλλόν θα γίνει πριν συμπληρωθούν 5 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προβλημα ειναι οτι τα μεταχειρισμενα ειναι σαν το καρπουζι,ποτε δεν ξερεις πραγματικα αν ειναι καλο μεχρι να το κοψεις,δλδ τα χλμ (τα οποια αλλαζουν πολυ ευκολα) δεν ειναι σοβαρη ενδειξη της καταστασης του ουτε ξερεις ποτε αν εχει βγαλει προβληματα,αν ειναι τρακαρισμενο κλπ,ασε που την φθορα του προηγουμενου ιδιοκτητη θα την επιβαρυνθεις αργα η γρηγορα,οσα ειναι σε πολυ καλη κατασταση και σχετικα καινουργια ειναι ενα κλικ ποιο φθηνα απο τα ολοκαινουργια οποτε ποιο το οφελος?,ακομα και γνωστο μαστορα να εχεις μην νομιζεις οτι μπορει η εχει τον χρονο να τσεκαρει σωστα ενα μεταχειρισμενο

 

εγω ψηφιζω καινουργιο η μεταχειρισμενο μονο σε ειδικες περιπτωσεις που ειναι ευκαιρια

 

οσοι ξερουν αγοραζουν καινουργιο και το πουλανε σε 5-7 χρονια που δεν εχει χασει ολη την αξια του και δεν ειναι ασυμφορο να το δωσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ασχετα με το αν θα επιλεξεις μεταχειρισμενο η καινουριο, το fiat panda με τα 100hp ειναι φοβερο αυτοκινητο, το οδηγησα λιγο απο εναν φιλο και επαθα πλακα. σκεψου το σοβαρα (και εχει και το πολυ θετικο οτι ειναι ιταλικο και εχει αρκετα φθηνα ανταλακτικα -και να μην ακουσω τις γνωστες χαζομαρες περι φιατ απο αυτους που δεν εχουν μπει σε αλλο αυτοκινητο περα απο βαπορια mercedes & bmw)

 

----επισης για το μοτερ υποβοηθησης τιμονιου , στο πουντο που ειχα το ιδιο συστημα μεσα σε 4 χρονια δεν ειχα καννενα προβλημα, ουτε φιλος με panda ειχε καποιο προβλημα---

 

προτεινω ενα τεστ drive τοσο στο hyundai οσο και στο panda για να δεις πιο σου αφηνει καλυτερη αισθηση---

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω οτι τα "νορμάλ" Panda ( 1.2 ), ειναι καθαρά αυτοκίνητο πόλης, για οικονομία σε βενζίνη, άνετο παρκάρισμα με το ηλ.τιμόνι του, και ανετότατο στις λακούβες των ελληνικών καρόδρομων.

Απο τα συμφραζόμενα πάνω, (δυνατός, στήσιμο, σκληρό, επαθα πλάκα...) ειναι φανερό οτι η έκδοση 100hp -οδηγικά- δεν έχει καμία σχέση. Λιγο για καγκουρ-mobil διαβάζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

wow... χίλια ευχαριστώ για τις απόψεις/ιδέες... θα επανέλθω μόλις το ψάξω λίγο παραπάνω... in the meantime οποιοςδήποτε έχει κάτι παραπάνω θα παρακολουθώ... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω και εγω να μην πας στην supermini κατηγορια ειδικα αν θες να κανεις και μερικα ταξιδια

 

 

Και το i10 μια χαρα θα φτασεις , αλλα χανεις σε ανεση/χωρους/ κτλ

 

 

Εφοσον θελεις να διαθεσεις 12κ κοιτα για μια κατι σε i20 /fiesta

(Fiesta με το οποιο εχω κολησει μονο και μονο απο το test στο top gear :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ριξε και μια ματια στο mazda 2. Πολυ καλη προταση

 

Παντως δοκιμασε ΟΛΑ τα αυτοκινητα ψαξτα, οδηγησε τα και παρε εντυπωσεις απο κατοχους (οσο μπορεις βεβαια) των μοντελων που ψαχνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπό μεταχειρισμένα δες κανένα αμάξι του ομίλου ΤΟΥΟΤΑ όπως Daihatsu. Επίσης πρόσεξε να είναι οπωσδήποτε άνω των 5 ετών: κανένας δεν είναι τόσο μλκς να δώσει αμάξι νωρίτερα, εκτός αν το εχει τρακάρει ή του έχει αλλάξει τα πετρέλαια. Πάντως και 70000 χιλιόμετρα να έχει κάνει, δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Όσο για τα Fiat, άστα καλύτερα.

 

Και προτίμησε να πάρεις μεταχειρισμένο, αντί καινούριου, γιατί όπως και να το κάνουμε, είναι λάθος να προσθέτουμε αυτοκίνητα στην κυκλοφορία, την στιγμή που τα μεταχειρισμένα αφθονούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία της Φίατ που είναι δίπλα στο σπίτι...στο δρόμο μου για τη δουλειά...

θα μπορούσατε να μου πείτε -αν γνωρίζετε- ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρώ για να κάνω τεστ drive ;;

Γίνομαι 20 τον επόμενο μήνα...

 

μπήκα στο fiat panda 100hp και ομολογουμένως το περίμενα πολύ διαφορετικό... ένιωσα πολύ καλά στη θέση του οδηγού...αλλα φυσικά θα ήθελα να το οδηγήσω, για να καταλάβω πως είναι και στο δρόμο... μου φαίνεται ψηλό και ασταθές αμάξι αλλα ακούω οτι αυτό δεν ισχύει λόγω κέντρου βάρους το οποίο το καθηστά πολύ σταθερό αμάξι για το δρόμο...

μπήκα και στο 500 normal edition, χεχε...άλλη αίσθηση και αυτό... αλλα και τα 2 πάνε γύρω στα 14000 (ενδεικτικά, δε ρώτησα για εκπτώσεις, απλά πήγα να τα δώ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...