Προς το περιεχόμενο

Που είναι κρυμένος ο νόμος ;;


xouzel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ναι αλλά και ο πωλητής μπορεί να ισχυριστεί πως δεν έδωσε ποτέ τέτοια υπόσχεση. Αφού ο άλλος πάει και λέει "αυτό θέλω" τί του φταίει ο πωλητής? Είναι θέμα καλής διάθεσης του καταστήματος να σου κάνει τη χάρη, ειδικά όταν τα λες από τη φαντασία σου.

 

"αυτό θέλω" , αλλα απο χαρτι, οπως ειπα ουτε καν το ειδε στην πραξη αλλα απο προσπεκτους

Δημοσ.

Chris_85, δεν καταλαβαίνεις αυτά που γράφω.

 

Anyway, στη συγκεκριμένη περίπτωση εκτός του ότι είναι καταφανές πως ήταν αποκλειστικά επιλογή του αγοραστή, μόλις πήγε και τους το είπε δεν του έκαναν τη χάρη. Με βάση το νόμο δεν τους υποχρεώνει κανείς. Σίγουρα γίνεται πολλές φορές, δεν είπα όχι, αλλά είτε πρόκειται για δικαίωμα που προσφέρει το κατάστημα (άρα μετά υποχρεούνται όντως να είναι συνεπείς), είτε λόγω καλής διάθεσης (δε χαλάει τις σχέσεις του με τον πελάτη).

 

xouzel ναι βρε συ, αλλά για να στο πω αλλιώς και πιο μπακάλικα, δεν σε εξαπάτησαν σε κάτι, αυτό ζήτησες αυτό πήρες. Τώρα, αφού δε δέχτηκαν να σου κάνουν τη χάρη, δε νομίζω πως μπορείς να "τυπώσεις κάποιο νόμο και να πας φουριόζος".

Δημοσ.

Μια χαρα καταλαβαινω. Απλα εσυ δεν καταλαβες οτι ο νομος δεν βασιζεται στο αν ο πωλητης εδωσε υποσχεση η οχι, ο νομος υποχρεωνει το καταστημα να το αλλαξει απο τη στιγμη που ο πελατης δεν ειναι ευχαριστημενος

 

 

-----Προστέθηκε 8/2/2009 στις 03 : 13 : 40-----

 

 

αρθρο 535 παραγραφος 4

Δημοσ.

Και τι θα το κάνει ο πωλητής; Θα το βάλει στον κ@λο του; Σόρρυ κιόλας ρε παιδιά, αλλά πιστεύω ότι μερικές φορές "κυνηγώντας" το δίκαιο μας καταντάμε γραφικοί. Είναι δυνατόν να αγοράσεις προφυλακτικά ας πούμε, να τα φορέσεις και να το πας πίσω και να πεις "δε μου κάνει!";

Είναι δυνατόν να σου πουλήσουν μια τηλεόραση, να την πάρεις σπίτι να την ανοίξεις να δεις λιγάκι και αν δε σου αρέσει να την πας πίσω; Άμα ειναι έτσι, να πηγαίνει ο καθένας μας, να αγοράζει μια τηλεόραση χωρίς να ψαχτεί και μετά να την αλλάζει συνεχώς μέχρι να βρει κάτι να του ταιριάζει. Και εννοείτε ότι σύμφωνα με τις απόλυτα λογικές απαιτήσεις μας, αυτές οι τηλεόρασεις που πάμε πίσω, πρέπει να πεταχτούν και όχι να δοθούν σε άλλο πελάτη, γιατί ειναι μεταχειρισμένες!

Ή να πάμε να αγοράσουμε ένα μουσικό CD, να το πάμε σπίτι, να το αντιγράψουμε και να το πάμε πίσω λέγοντας ότι "δεν ειναι αυτό που περίμενα".

 

Σοβαρευτείτε λίγο ρε guys...

 

Ο νόμος το πολύ-πολύ να ισχύει για τα online καταστήματα, επειδή δεν έχεις τη δυνατότητα να δεις ούτε καν τη συσκευασία του προιόντος και πιθανώς να έρθει χτυπημένο το κουτί ή κάτι τέτοιο και να πεις ότι δεν σε ικανοποίησε.

 

Όποιος θέλει να το ξεκαθαρίσει πλήρως, ας πάρει στο Υπουργείο Ανάπτυξης στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.efpolis.gr/. Αλλιώς, ο καθένας λέει τα δικά του μου φαίνεται...

Δημοσ.

Chris_85 Ναι, βέβαια και δεν καταλαβαίνω πως βρίσκει εφαρμογή αυτό που λες στη συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Τελικά ισχύει ή όχι το συνομολογημένο? Αποφάσισε...

 

(φιλικά μιλάμε πάντα)

Δημοσ.

Ρε παιδια ξεκολληστε λιγο...τοσα ατομα αν ρωτησετε στο φορουμ και επιστρεφουν συνεχως πραγματα που ''δεν τους κανουν''. Εγω ο ιδιος εχω επιστρεψει φωτ. καμερα. Και μη λεμε χαζομαρες οτι τα πραγματα πετιουνται, απλως τα πασαρουν στον επομενο.

 

Τωρα συγκεκριμενα, απο τη στιγμη που ο πελατης δεν ειναι ευχαριστημενος, εκ του πρακτεου οι συνομολογημενες ιδιοτητες δεν ισχυουν. Αλλιως δεν θα ειχε λογο να το επιστρεψει.

 

Για παραδειγμα ας επικαλεστει οτι τραβαει χαλια βιντεο/εχει μικρη οθονη/τελειωνει η μπαταρια γρηγορα/....

 

Και αν διαβασετε το αρθρο, οι συνομολογημενες ιδιοτητες δεν ειναι μονο απο τις πληροφοριες του πωλητη αλλα και απο τη διαφήμιση του προιοντος.

 

Και στο κατω κατω εμενα στ @@ μου για τη vodafone η το καταστημα, το θεμα εναι να μη μεινει ο φιλος με συσκευη που δεν του αρεσει.

Δημοσ.
Σίγουρα γίνεται πολλές φορές, δεν είπα όχι, αλλά είτε πρόκειται για δικαίωμα που προσφέρει το κατάστημα (άρα μετά υποχρεούνται όντως να είναι συνεπείς), είτε λόγω καλής διάθεσης (δε χαλάει τις σχέσεις του με τον πελάτη).

Μην το ξαναγράφω.

 

Το θέμα είναι ποιός νομίζει πως σε περίπτωση όπως του συμφορουμίτη μας εδώ θα δικαιωνόταν και δικαστικά. Μάλιστα τόσο σίγουρα που θα τύπωνε και το "νόμο" και θα πήγαινε "οπλισμένος" στο κατάστημα για να απαιτήσει το δίκιο του. Ας είμαστε λίγο λογικοί...

Δημοσ.

Μια χαρά τα λένε τα άρθρα, αλλά αν πας δικαστικά (αφού μιλάμε για νόμους, έτσι πρέπει να το θέτουμε) θα πρέπει να πείσεις γι αυτό.

Δημοσ.

Καλα..Οποτε μην το κυνηγας καθολου. Ωραια λογικη-καταστημα vodafone εχεις?

 

Τουλαχ καταλαβες τι λεω τοση ωρα

 

Τεσπα καλη επιτυχια στο φιλο π θα μπλεξει με τους αλητες της κινητης τηλεφωνιας

Δημοσ.

Όχι δεν έχω κατάστημα (έλεος εσύ τώρα, χε χε), αλλά είμαι τίμιος άνθρωπος και δεν συνηθίζω να διεκδικώ παράλογα πράγματα.

 

Προτείνω αντί να πάρει νόμους, κατεβασμένα μούτρα, νεύρα και ιστορίες, να πάρει τη γυναίκα του και να πάνε μαζί, οπότε με λίγο θέατρο/κλάψα/παρακάλια/συνομιλία με κανά προϊστάμενο είναι πολύ πιο πιθανό να τους κάνουν τη χάρη.

Δημοσ.
Αναθεμα τη Vodafone !!! Πηρε η γυναικα μου κινητο απο Panafon-Vodafone με την επιδοτηση των 300€ με μεταφορα απο Τελεστετ-Τιμ-Γουιντ. Στο καταστημα που πηγε, τη συσκευη (ενα Samsung) την ειδε απο φυλλαδιο γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμη. Χτες που πηγε να την παραλαβει, δεν την αφησαν ουτε το κουτι να ανοιξει να την ελεγξει !! Οταν εφερε το κινητο σπιτι και ανοιξε το κουτι, μαντεψτε, ΔΕΝ της αρεσε. Το παιρνω για επιστροφη και φυσικα αρνηθηκαν. Θυμηθηκα λοιπον οτι καποιος καλος φιλος ειχε ανεβασει το νομο που λεει οτι εχουμε δικαιωμα επιστροφης μεσα σε 7 μερες χωρις αιτιολογηση, αλλα απο το μεσημερι ψαχνω και δεν τον βρισκω. Μηπως θυμαται καποιος το link Please παιδια, τη Δευτερα θελω να ξαναπαω με το νομο παραμασχαλα, να τους το τριψω στη μουρη, για να μη μπορουν να με αντικρουσουν.

 

Φίλε μου σου παραθέτω κάτι χρήσιμο:

Σε καθένα από τα 25 κράτη μέλη της ΕΕ οι πολίτες μπορούν να λάβουν συμβουλές, στη γλώσσα της χώρας, καλώντας δωρεάν* την υπηρεσία πληροφοριών της Επιτροπής «Europe Direct» στο αριθμό:

00 800 6 7 8 9 10 11*

Επίσης ένα κείμενο της E.E. απλό για τα δικαιώματα σου βρίσκεται εδώ.

 

Κι αν μου πει κάποιος μα άλλο λέει το συμβόλαιο:

 

ΟΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Υπογράψατε ποτέ συμβόλαιο χωρίς να διαβάσετε όλα όσα είναι γραμμένα με ψιλά γράμματα; Τι γίνεται αν σε αυτό το σημείο λέει ότι η προκαταβολή που μόλις καταβάλατε δεν επιστρέφεται – ακόμα και αν η εταιρεία δεν τηρήσει τις δικές της συμβατικές υποχρεώσεις; Τι γίνεται αν λέει ότι δεν μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση παρά μόνον αν καταβάλετε στην εταιρεία ένα εξωφρενικό ποσό ως αποζημίωση;

Η νομοθεσία της ΕΕ απαγορεύει τέτοιους αθέμιτους συμβατικούς όρους. Ανεξάρτητα από το είδος της σύμβασης που υπογράφετε και από τη χώρα της ΕΕ στην οποία την υπογράφετε, η ευρωπαϊκή νομοθεσία σας προστατεύει από όλες τις καταχρήσεις.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Τελικά για αγορές μέσω internet ισχύουν οι 10 μέρες?

Ειδικά σε αυτή την περίπτωση 100%. Μόνο ξαναδιάβασε το νόμο για να δεις πως ακριβώς το περιγράφει (από πότε ισχύουν)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...