Chris_85 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 ειναι νομος, καμια φαντασια.Ισχυει και το χρησιμοποιουν πολλοι συνεχως
xouzel Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Ναι αλλά και ο πωλητής μπορεί να ισχυριστεί πως δεν έδωσε ποτέ τέτοια υπόσχεση. Αφού ο άλλος πάει και λέει "αυτό θέλω" τί του φταίει ο πωλητής? Είναι θέμα καλής διάθεσης του καταστήματος να σου κάνει τη χάρη, ειδικά όταν τα λες από τη φαντασία σου. "αυτό θέλω" , αλλα απο χαρτι, οπως ειπα ουτε καν το ειδε στην πραξη αλλα απο προσπεκτους
PCharon Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Chris_85, δεν καταλαβαίνεις αυτά που γράφω. Anyway, στη συγκεκριμένη περίπτωση εκτός του ότι είναι καταφανές πως ήταν αποκλειστικά επιλογή του αγοραστή, μόλις πήγε και τους το είπε δεν του έκαναν τη χάρη. Με βάση το νόμο δεν τους υποχρεώνει κανείς. Σίγουρα γίνεται πολλές φορές, δεν είπα όχι, αλλά είτε πρόκειται για δικαίωμα που προσφέρει το κατάστημα (άρα μετά υποχρεούνται όντως να είναι συνεπείς), είτε λόγω καλής διάθεσης (δε χαλάει τις σχέσεις του με τον πελάτη). xouzel ναι βρε συ, αλλά για να στο πω αλλιώς και πιο μπακάλικα, δεν σε εξαπάτησαν σε κάτι, αυτό ζήτησες αυτό πήρες. Τώρα, αφού δε δέχτηκαν να σου κάνουν τη χάρη, δε νομίζω πως μπορείς να "τυπώσεις κάποιο νόμο και να πας φουριόζος".
Chris_85 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Μια χαρα καταλαβαινω. Απλα εσυ δεν καταλαβες οτι ο νομος δεν βασιζεται στο αν ο πωλητης εδωσε υποσχεση η οχι, ο νομος υποχρεωνει το καταστημα να το αλλαξει απο τη στιγμη που ο πελατης δεν ειναι ευχαριστημενος -----Προστέθηκε 8/2/2009 στις 03 : 13 : 40----- αρθρο 535 παραγραφος 4
Tigran Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Και τι θα το κάνει ο πωλητής; Θα το βάλει στον κ@λο του; Σόρρυ κιόλας ρε παιδιά, αλλά πιστεύω ότι μερικές φορές "κυνηγώντας" το δίκαιο μας καταντάμε γραφικοί. Είναι δυνατόν να αγοράσεις προφυλακτικά ας πούμε, να τα φορέσεις και να το πας πίσω και να πεις "δε μου κάνει!"; Είναι δυνατόν να σου πουλήσουν μια τηλεόραση, να την πάρεις σπίτι να την ανοίξεις να δεις λιγάκι και αν δε σου αρέσει να την πας πίσω; Άμα ειναι έτσι, να πηγαίνει ο καθένας μας, να αγοράζει μια τηλεόραση χωρίς να ψαχτεί και μετά να την αλλάζει συνεχώς μέχρι να βρει κάτι να του ταιριάζει. Και εννοείτε ότι σύμφωνα με τις απόλυτα λογικές απαιτήσεις μας, αυτές οι τηλεόρασεις που πάμε πίσω, πρέπει να πεταχτούν και όχι να δοθούν σε άλλο πελάτη, γιατί ειναι μεταχειρισμένες! Ή να πάμε να αγοράσουμε ένα μουσικό CD, να το πάμε σπίτι, να το αντιγράψουμε και να το πάμε πίσω λέγοντας ότι "δεν ειναι αυτό που περίμενα". Σοβαρευτείτε λίγο ρε guys... Ο νόμος το πολύ-πολύ να ισχύει για τα online καταστήματα, επειδή δεν έχεις τη δυνατότητα να δεις ούτε καν τη συσκευασία του προιόντος και πιθανώς να έρθει χτυπημένο το κουτί ή κάτι τέτοιο και να πεις ότι δεν σε ικανοποίησε. Όποιος θέλει να το ξεκαθαρίσει πλήρως, ας πάρει στο Υπουργείο Ανάπτυξης στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.efpolis.gr/. Αλλιώς, ο καθένας λέει τα δικά του μου φαίνεται...
PCharon Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Chris_85 Ναι, βέβαια και δεν καταλαβαίνω πως βρίσκει εφαρμογή αυτό που λες στη συγκεκριμένη περίπτωση. Τελικά ισχύει ή όχι το συνομολογημένο? Αποφάσισε... (φιλικά μιλάμε πάντα)
Chris_85 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Ρε παιδια ξεκολληστε λιγο...τοσα ατομα αν ρωτησετε στο φορουμ και επιστρεφουν συνεχως πραγματα που ''δεν τους κανουν''. Εγω ο ιδιος εχω επιστρεψει φωτ. καμερα. Και μη λεμε χαζομαρες οτι τα πραγματα πετιουνται, απλως τα πασαρουν στον επομενο. Τωρα συγκεκριμενα, απο τη στιγμη που ο πελατης δεν ειναι ευχαριστημενος, εκ του πρακτεου οι συνομολογημενες ιδιοτητες δεν ισχυουν. Αλλιως δεν θα ειχε λογο να το επιστρεψει. Για παραδειγμα ας επικαλεστει οτι τραβαει χαλια βιντεο/εχει μικρη οθονη/τελειωνει η μπαταρια γρηγορα/.... Και αν διαβασετε το αρθρο, οι συνομολογημενες ιδιοτητες δεν ειναι μονο απο τις πληροφοριες του πωλητη αλλα και απο τη διαφήμιση του προιοντος. Και στο κατω κατω εμενα στ @@ μου για τη vodafone η το καταστημα, το θεμα εναι να μη μεινει ο φιλος με συσκευη που δεν του αρεσει.
PCharon Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Σίγουρα γίνεται πολλές φορές, δεν είπα όχι, αλλά είτε πρόκειται για δικαίωμα που προσφέρει το κατάστημα (άρα μετά υποχρεούνται όντως να είναι συνεπείς), είτε λόγω καλής διάθεσης (δε χαλάει τις σχέσεις του με τον πελάτη). Μην το ξαναγράφω. Το θέμα είναι ποιός νομίζει πως σε περίπτωση όπως του συμφορουμίτη μας εδώ θα δικαιωνόταν και δικαστικά. Μάλιστα τόσο σίγουρα που θα τύπωνε και το "νόμο" και θα πήγαινε "οπλισμένος" στο κατάστημα για να απαιτήσει το δίκιο του. Ας είμαστε λίγο λογικοί...
Chris_85 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Καλα ειναι νομος τι δεν καταλαβαινεις? Τι σχεσεις με πελατη και ασχετα? Δεν βλεπεις τι γραφει το αρθρο 535? Ελεος
PCharon Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Μια χαρά τα λένε τα άρθρα, αλλά αν πας δικαστικά (αφού μιλάμε για νόμους, έτσι πρέπει να το θέτουμε) θα πρέπει να πείσεις γι αυτό.
Chris_85 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Καλα..Οποτε μην το κυνηγας καθολου. Ωραια λογικη-καταστημα vodafone εχεις? Τουλαχ καταλαβες τι λεω τοση ωρα Τεσπα καλη επιτυχια στο φιλο π θα μπλεξει με τους αλητες της κινητης τηλεφωνιας
PCharon Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Όχι δεν έχω κατάστημα (έλεος εσύ τώρα, χε χε), αλλά είμαι τίμιος άνθρωπος και δεν συνηθίζω να διεκδικώ παράλογα πράγματα. Προτείνω αντί να πάρει νόμους, κατεβασμένα μούτρα, νεύρα και ιστορίες, να πάρει τη γυναίκα του και να πάνε μαζί, οπότε με λίγο θέατρο/κλάψα/παρακάλια/συνομιλία με κανά προϊστάμενο είναι πολύ πιο πιθανό να τους κάνουν τη χάρη.
_DiMoN_ Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2009 Αναθεμα τη Vodafone !!! Πηρε η γυναικα μου κινητο απο Panafon-Vodafone με την επιδοτηση των 300€ με μεταφορα απο Τελεστετ-Τιμ-Γουιντ. Στο καταστημα που πηγε, τη συσκευη (ενα Samsung) την ειδε απο φυλλαδιο γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμη. Χτες που πηγε να την παραλαβει, δεν την αφησαν ουτε το κουτι να ανοιξει να την ελεγξει !! Οταν εφερε το κινητο σπιτι και ανοιξε το κουτι, μαντεψτε, ΔΕΝ της αρεσε. Το παιρνω για επιστροφη και φυσικα αρνηθηκαν. Θυμηθηκα λοιπον οτι καποιος καλος φιλος ειχε ανεβασει το νομο που λεει οτι εχουμε δικαιωμα επιστροφης μεσα σε 7 μερες χωρις αιτιολογηση, αλλα απο το μεσημερι ψαχνω και δεν τον βρισκω. Μηπως θυμαται καποιος το link Please παιδια, τη Δευτερα θελω να ξαναπαω με το νομο παραμασχαλα, να τους το τριψω στη μουρη, για να μη μπορουν να με αντικρουσουν. Φίλε μου σου παραθέτω κάτι χρήσιμο: Σε καθένα από τα 25 κράτη μέλη της ΕΕ οι πολίτες μπορούν να λάβουν συμβουλές, στη γλώσσα της χώρας, καλώντας δωρεάν* την υπηρεσία πληροφοριών της Επιτροπής «Europe Direct» στο αριθμό:00 800 6 7 8 9 10 11* Επίσης ένα κείμενο της E.E. απλό για τα δικαιώματα σου βρίσκεται εδώ. Κι αν μου πει κάποιος μα άλλο λέει το συμβόλαιο: ΟΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣΥπογράψατε ποτέ συμβόλαιο χωρίς να διαβάσετε όλα όσα είναι γραμμένα με ψιλά γράμματα; Τι γίνεται αν σε αυτό το σημείο λέει ότι η προκαταβολή που μόλις καταβάλατε δεν επιστρέφεται – ακόμα και αν η εταιρεία δεν τηρήσει τις δικές της συμβατικές υποχρεώσεις; Τι γίνεται αν λέει ότι δεν μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση παρά μόνον αν καταβάλετε στην εταιρεία ένα εξωφρενικό ποσό ως αποζημίωση; Η νομοθεσία της ΕΕ απαγορεύει τέτοιους αθέμιτους συμβατικούς όρους. Ανεξάρτητα από το είδος της σύμβασης που υπογράφετε και από τη χώρα της ΕΕ στην οποία την υπογράφετε, η ευρωπαϊκή νομοθεσία σας προστατεύει από όλες τις καταχρήσεις.
user12 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2009 Ωραίο flaming παιδιά:-) Τελικά για αγορές μέσω internet ισχύουν οι 10 μέρες?
PCharon Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2009 Τελικά για αγορές μέσω internet ισχύουν οι 10 μέρες? Ειδικά σε αυτή την περίπτωση 100%. Μόνο ξαναδιάβασε το νόμο για να δεις πως ακριβώς το περιγράφει (από πότε ισχύουν)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.