Προς το περιεχόμενο

Που είναι κρυμένος ο νόμος ;;


xouzel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αναθεμα τη Vodafone !!! Πηρε η γυναικα μου κινητο απο Panafon-Vodafone με την επιδοτηση των 300€ με μεταφορα απο Τελεστετ-Τιμ-Γουιντ. Στο καταστημα που πηγε, τη συσκευη (ενα Samsung) την ειδε απο φυλλαδιο γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμη. Χτες που πηγε να την παραλαβει, δεν την αφησαν ουτε το κουτι να ανοιξει να την ελεγξει !! Οταν εφερε το κινητο σπιτι και ανοιξε το κουτι, μαντεψτε, ΔΕΝ της αρεσε. Το παιρνω για επιστροφη και φυσικα αρνηθηκαν. Θυμηθηκα λοιπον οτι καποιος καλος φιλος ειχε ανεβασει το νομο που λεει οτι εχουμε δικαιωμα επιστροφης μεσα σε 7 μερες χωρις αιτιολογηση, αλλα απο το μεσημερι ψαχνω και δεν τον βρισκω. Μηπως θυμαται καποιος το link Please παιδια, τη Δευτερα θελω να ξαναπαω με το νομο παραμασχαλα, να τους το τριψω στη μουρη, για να μη μπορουν να με αντικρουσουν.

Δημοσ.

Έψαχνες?! Στην αναζήτηση από πάνω εκεί που λέει "Google προσαρμοσμένη αναζήτηση" έγραψα "δικαιωμα υπαναχωρησης" και είναι το πρώτο link που βγάζει!

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=2042454

 

(το δικαίωμα ισχύει για 10 ημέρες λέει)

Δημοσ.

Εγώ πάντως βρε σεις δεν κατάλαβα πουθενά πως μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν που δεν φέρει ελάττωμα.

 

Τώρα αν το κινητό εμπερικλείεται σε κάποια σύμβαση (επειδή είναι επιδοτούμενο, ξέρω 'γω τι) και υπαναχωρήσεις σε όλο μαζί το "πακέτο", ίσως, δεν ξέρω...

Δημοσ.
Έψαχνες?! Στην αναζήτηση από πάνω εκεί που λέει "Google προσαρμοσμένη αναζήτηση" έγραψα "δικαιωμα υπαναχωρησης" και είναι το πρώτο link που βγάζει!

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=2042454

 

(το δικαίωμα ισχύει για 10 ημέρες λέει)

 

Ναι αλλα λεει : Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό δίκαιο (Οδηγία 97/7/ΕΚ άρθρο 6) ο καταναλωτής-χρήστης του Διαδικτύου διαθέτει προθεσμία τουλάχιστον επτά ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, χωρίς καμία ποινή και χωρίς να αναφέρει αιτιολογία από την εξ αποστάσεως σύμβαση . Η αντίστοιχη προθεσμία αναιτιολόγητης υπαναχώρησης στο Ελληνικό δίκαιο ( άρθρο 4 παρ. 10 Νόμος 2251/1994) είναι δέκα εργάσιμες.

Αρα αυτος ο νομος ειναι για "εξ αποστάσεως σύμβαση".

Δημοσ.

Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη

συνομολογημένων ιδιοτήτων

 

Νομιζω αυτο ειναι το καλυτερο να επικαλεστει

Δημοσ.
Δε βρισκω κατι σχετικο. Κι ομως ξερω καλα οτι υπαρχει αντιστοιχος νομος.

Αυτό που υπάρχει είναι αυτό που σου δώσαμε στους παραπάνω συνδέσμους.

 

Το να επιστρέψεις ένα προϊόν από τη στιγμή που δεν παρουσιάζει κανένα ελάττωμα δεν έχει λογική, δεν το καλύπτει κάποιος νόμος παρά είναι πολιτική του ίδιου του καταστήματος ΟΤΑΝ γίνεται. Αν δηλαδή δεχτούν αυτοί μπορούν να το πάρουν πίσω και να σε βοηθήσουν να επιλέξεις κάτι άλλο, αλλιώς δεν έχουν την υποχρέωση. Όταν υπάρχει περιθώριο επιστροφής χρημάτων, αυτό αναφέρεται από το ίδιο το κατάστημα. Αν αναγράφεται κάπου περιθώριο επιστροφής και τώρα δεν το τηρούν τότε μόνο μπορείς να απαιτήσεις.

Δημοσ.
Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη

συνομολογημένων ιδιοτήτων

 

Νομιζω αυτο ειναι το καλυτερο να επικαλεστει

 

Επειδη η ωρα ειναι περιεργη και το μυαλο γερασμενο, τι ακριβως εννοουμε "συνομολογημενες ιδιοτητες" ??

Δημοσ.

Τι λετε ρε παιδια? εκει που λεει ελλειψη συνομολ ιδιοτητων το διαβασατε? Λοιπον εκτυπωνεις τον νομο, λες οτι δεν σε καλυπτει γιατι εχει μικρη οθονη, χαλια καμερα και μικρη μπαταρια, λες οτι ο πωλητης σου ειπε τ αντιθετα(η το φυλλαδιο που ειδες το κινητο) και στο παιρνουν πισω μια χαρα

Δημοσ.

Ναι αλλά και ο πωλητής μπορεί να ισχυριστεί πως δεν έδωσε ποτέ τέτοια υπόσχεση. Αφού ο άλλος πάει και λέει "αυτό θέλω" τί του φταίει ο πωλητής? Είναι θέμα καλής διάθεσης του καταστήματος να σου κάνει τη χάρη, ειδικά όταν τα λες από τη φαντασία σου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...