aledjo Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 δες εδω http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.912019 σουπερ pc με full extra!
The_Judas Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Λογικα μιλαμε τωρα, ενα psu 450W, μια mobo, μια καρτα, 2 σκληρους, μνημες, πόσο θα τα πουλησεις? μια καραμελα? Τον παλιο τον ειχε παρει πολλα λεφτα και κατα περιοδους, αλλα δεν εχει σημασια. Τι κολλημα ειναι αυτο που εχεις με τα TurboX? 3 χρονια εγγυηση δε σε καλυπτει? 3 χρόνια εγγύηση...με έναν χρόνο εργατικά. Δηλαδή με το που περάσουν 12 μήνες σε χρεώνει κανονικά. Χάλασε το dvd-rom? Αλλαγή με νέο + εργατικά.
Silverage Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 @Silverage εσυ οταν του τον πηγες τι του ειπες? ποιο ηταν το προβλημα σου? ο θορυβος ή το κολλημα? αφου σου ειπε για τη μνημη οτι την αλλαξε, σου εδωσε τι παλια μνημη? απο το everest τι κρατησες? αμα εβαλε ΑΚΡΙΒΩΣ την ιδια μνημη, δε φαινεται καμια αλλαγη, εκτος αν κρατησες το serial number της μνημης. υπαρχουν και απατεωνες σε ολα τα επαγγελματα... Καλησπέρα.Aledjo νομίζω το everest κρατάει τα πάντα s/n, timings κτλ. δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά θυμάμαι πως ήταν ακριβώς ολόιδια.Ήταν και μνήμη ddr2 και είχαν αρχίσει να μην χρησιμοποιούνται τότε οπώτε λίγο απίθανο.Εγώ πάντως του τον πήγα για τον θόρυβο δεν μου παρουσίαζε κανένα πρόβλημα, άρα κάποια λαδιά έκανε.
The_Judas Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Καλησπέρα.Aledjo νομίζω το everest κρατάει τα πάντα s/n, timings κτλ. δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά θυμάμαι πως ήταν ακριβώς ολόιδια.Ήταν και μνήμη ddr2 και είχαν αρχίσει να μην χρησιμοποιούνται τότε οπώτε λίγο απίθανο.Εγώ πάντως του τον πήγα για τον θόρυβο δεν μου παρουσίαζε κανένα πρόβλημα, άρα κάποια λαδιά έκανε. Δεν έχει σημασία αν είχε χαλάσει ή όχι η μνήμη. Το ζήτημα είναι ότι εσύ τον πήγες για άλλη δουλειά και άλλη δουλειά σου έκανε. Του ζήτησες να λύσει το πρόβλημα του θορύβου. Δεν είχε δικαίωμα να αλλάξει τις μνήμες ή να αφαιρέσει τυχόν ιούς την στιγμή που δεν συμφωνήθηκε κάτι τέτοιο.
aledjo Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Δεν έχει σημασία αν είχε χαλάσει ή όχι η μνήμη. Το ζήτημα είναι ότι εσύ τον πήγες για άλλη δουλειά και άλλη δουλειά σου έκανε. Του ζήτησες να λύσει το πρόβλημα του θορύβου. Δεν είχε δικαίωμα να αλλάξει τις μνήμες ή να αφαιρέσει τυχόν ιούς την στιγμή που δεν συμφωνήθηκε κάτι τέτοιο. συμφωνω αλλα εδω δημιουργειται ενα καινουργιο θεμα οπου ειναι ακομα ενας σημαντικος λογος που το θεωρω αποτυχημενο επαγγελμα. (δεν εχει σχεση με τη περιπτωση του φιλου μας) ο λογος λοιπον ειναι οτι ΔΕΝ μπορεις να βγαλεις πορισμα για το μηχανημα ΠΡΙΝ το φτιαξεις! δεν γινεται να σου φερει ενα μηχανημα καποιος, να το "δεις" και να τους πεις "φταιει αυτο, η αλλαγη κοστιζει τοσο..." στα σοβαρα επαγγελματα μπορει ο επαγγελματιας να βγαλει πορισμα, στους υπολογιστες οχι! μια απο τις χιλιαδες περιπτωσεις: ενας υπολογιστης ολο κολαει.... τι μπορει να φτιαει??? ακομα και να δουλεψεις ενα ξενο μηχανημα για καμια ωρα, ακομα και να το δεις να κολαει, δε μπορεις να βγαλεις πορισμα. παιζεις με πιθανοτητες..... και λες, μπορει η μνημη, μπορει το τροδοφοτικο, η καρτα γραφικων, ο δισκος, τα windows, οι drivers και τελικα μπορει και ολοκληρη η μητρικη! και σου λεω αρχιζεις τις δοκιμες. μνημες, τροφοδοτικα κτλ. 1) εχεις χασει χρονο 2) δεν εχεις βρει το προβλημα αρα δε μπορει να βγαλεις πορισμα και φτανεις στο σημειο και λες, "τα windows τα εχουν παιξει, ισως καποιος ιος, ας κανω φορματ για να δω" κανεις φορματ και μετα υπαρχουν 2 περιπτωσεις 1) φτιαχτηκε και ολα καλα, ολα δουλευουν τελεια! ΟΜΩΣ εκανες κατι χωρις τη συμφωνια του πελατη. δε του ειπες οτι θα κανεις φορματ, ουτε μπορουσες να του πεις οτι ΣΤΑΝΤΑΡ με το φορματ θα φτιαξει. καποιος μπορει να πει οτι θα μπορουσες να το δοκιμασεις σε δικο σου δισκο αλλα τελικα ΑΝ το προβλημα ηταν στο δισκο του πελατη αλλα με το δικο σου δουλεψε?? ΣΥΝ οτι ακομα και αυτο να ειναι, κανεις 2 φορες φορματ, χασιμο χρονου κτλ κτλ 2) ΔΕΝ φτιαχτηκε ουτε με αυτη τη δοκιμη, τι αλλο μενει να κανεις?? ποσο χρονο εχεις χασει για να βγαλεις το πορισμα για το τι φτιαει? τζαμπα χρονος ο κομωτης και ο φροντιστης δεν εχουν τετοια.... 1) αν φτιαχτηκε με το φορματ, τι θα πεις στο πελατη? "σου εκανα φορματ και τωρα δουλευει?" τον ρωτησες πρωτα???? μπορει να σου πει, "εγω δε θελω να μου κανεις φορτματ και να το αφησεις οπως ειναι με τα προγραμματα που ειχα..." και τρεχα γυρευε... τι κανεις εκει? 2) ε αφου δε φτιαχτηκε ουτε με αυτο ουτε με της δοκιμες και βγαινει ασυμφορο, τοτε θα παρει καινουργιο απο καμια προσφορα του πλαισιου ή eshop κανενα laptop τον 400 ευρω κερδος? ΜΗΔΕΝ ας μη πιασω τωρα το θεμα με τα λαπτοπ.... αλλη ιστορια απο κει 1
Silverage Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Φίλε aledjo έχεις δίκιο.Αλλά άλλο να σου πει ο άλλως κολλάει- φτιάξτω και άλλο να σου πει κάνει θόρυβο φτιάξτω και εσύ να του αλλάξεις τις μνήμες γιατί κολούσε .Αφού ΔΕΝ ΚΟΛΛΟΥΣΕ!!!Πως στο καλό τις αλλάζεις χωρίς να έχει πρόβλημα;! Και να πω πως τις άλλαξε αφού ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ. Με λίγα λόγια άλλου του είπα να κάνει, άλλο έκανε (τίποτα δηλαδή) και πήρε ένα 50άρι.
lexmark Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Προσοχή: Για αρχή, εξαρτάται ο καθένας από το πως μετράει το χρόνο του. Τι εννοώ: Μετράς τον χρόνο που το μηχάνημα είναι στο χώρο σου μέσα ή μετράς τον χρόνο που εσύ αφιερώνεις από πάνω του; Πχ, για έναν έλεγχο για ιούς βάζεις το live cd μέσα και ξεκινάς τη σάρωση: ο χρόνος για να το κάνεις αυτό είναι 10 λεπτά - ο χρόνος για να τελειώσει η σάρωση είναι από 2 ώρες έως και 20 (σε μερικές περιπτώσεις ίσως και παραπάνω). Ο τεχνικός πόσο θα χρεώσει στον πελάτη του; (απλό παράδειγμα, μην πιάσετε να λέτε τώρα "τι κι αν ο ιός έχει καταστρέψει κομμάτια του λειτουργικού..." κτλ). συμφωνω αλλα εδω δημιουργειται ενα καινουργιο θεμα οπου ειναι ακομα ενας σημαντικος λογος που το θεωρω αποτυχημενο επαγγελμα. (δεν εχει σχεση με τη περιπτωση του φιλου μας) ο λογος λοιπον ειναι οτι ΔΕΝ μπορεις να βγαλεις πορισμα για το μηχανημα ΠΡΙΝ το φτιαξεις! Βασικά ο έμπειρος τεχνικός, πάνω κάτω, ξέρει που θα κοιτάξει ανάλογα με το τι πρόβλημα του εμφανίζει. Το βλέπουμε, εξάλλου, και από εδώ που τα παιδιά δεν έχουν καν μπροστά τους τα προβληματικά μηχανήματα και πάραυτα δίνουν μια χαρά τις λύσεις τους μέσα σε 3-4 σελίδες συνήθως (άσχετα που μετά δεν ακούν ούτε ένα ευχαριστώ!!! <- άλλη κουβέντα). δεν γινεται να σου φερει ενα μηχανημα καποιος, να το "δεις" και να τους πεις "φταιει αυτο, η αλλαγη κοστιζει τοσο..." στα σοβαρα επαγγελματα μπορει ο επαγγελματιας να βγαλει πορισμα, στους υπολογιστες οχι! Του δίνεις μια εκτίμηση, τον ενημερώνεις για το χρονικό διάστημα που θα χρειαστείς αν θέλει να γίνει σωστή δουλειά, τον ενημερώνεις για τα έξοδα των διαγνωστικών σου, αν δεν θελήσει να προχωρήσει σε επισκευή, και τον ξανά ενημερώνεις μετά τα διαγνωστικά σου. μια απο τις χιλιαδες περιπτωσεις: ενας υπολογιστης ολο κολαει.... τι μπορει να φτιαει??? ακομα και να δουλεψεις ενα ξενο μηχανημα για καμια ωρα, ακομα και να το δεις να κολαει, δε μπορεις να βγαλεις πορισμα. παιζεις με πιθανοτητες..... και λες, μπορει η μνημη, μπορει το τροδοφοτικο, η καρτα γραφικων, ο δισκος, τα windows, οι drivers και τελικα μπορει και ολοκληρη η μητρικη! και σου λεω αρχιζεις τις δοκιμες. μνημες, τροφοδοτικα κτλ. 1) εχεις χασει χρονο 2) δεν εχεις βρει το προβλημα αρα δε μπορει να βγαλεις πορισμα και φτανεις στο σημειο και λες, "τα windows τα εχουν παιξει, ισως καποιος ιος, ας κανω φορματ για να δω" κανεις φορματ και μετα υπαρχουν 2 περιπτωσεις 1) φτιαχτηκε και ολα καλα, ολα δουλευουν τελεια! ΟΜΩΣ εκανες κατι χωρις τη συμφωνια του πελατη. δε του ειπες οτι θα κανεις φορματ, ουτε μπορουσες να του πεις οτι ΣΤΑΝΤΑΡ με το φορματ θα φτιαξει. καποιος μπορει να πει οτι θα μπορουσες να το δοκιμασεις σε δικο σου δισκο αλλα τελικα ΑΝ το προβλημα ηταν στο δισκο του πελατη αλλα με το δικο σου δουλεψε?? ΣΥΝ οτι ακομα και αυτο να ειναι, κανεις 2 φορες φορματ, χασιμο χρονου κτλ κτλ Ghost τον δίσκο με την εγκατάσταση του πελάτη και φορματ. Πόση ώρα να σου πάρει να πάρεις το ghost; Και πόση για το format; Τον έχεις ενημερώσει, είπαμε για τους χρόνους. Και ξανά λέω, πόση ώρα θα είσαι πάνω από το pc του για να τα κάνεις και τα 2; (<- άλλο το πόση ώρα θα έχεις το pc του στο χώρο σου. Δεν νοικιάζεις αποθηκευτικό χώρο. Νοικιάζεις χρόνο ). 2) ΔΕΝ φτιαχτηκε ουτε με αυτη τη δοκιμη, τι αλλο μενει να κανεις?? ποσο χρονο εχεις χασει για να βγαλεις το πορισμα για το τι φτιαει? τζαμπα χρονος Τον παίρνεις τηλ και του λες είτε να περάσει από το χώρο σου να τον πάρει και να τον πετάξει ο ίδιος στον κάδο από έξω είτε ότι, για 10 € παραπάνω (), μπορείς να του τον πετάξεις εσύ! ( ). 1) αν φτιαχτηκε με το φορματ, τι θα πεις στο πελατη? "σου εκανα φορματ και τωρα δουλευει?" τον ρωτησες πρωτα???? μπορει να σου πει, "εγω δε θελω να μου κανεις φορτματ και να το αφησεις οπως ειναι με τα προγραμματα που ειχα..." και τρεχα γυρευε... τι κανεις εκει? Δες παραπάνω σχετικά με την ενημέρωση 2) ε αφου δε φτιαχτηκε ουτε με αυτο ουτε με της δοκιμες και βγαινει ασυμφορο, τοτε θα παρει καινουργιο απο καμια προσφορα του πλαισιου ή eshop κανενα laptop τον 400 ευρω κερδος? ΜΗΔΕΝ Περίπτωση Α: Παίρνεις τα διαγνωστικά σου και το καταπίνεις. Shit happen Περίπτωση Β: Του προτείνεις να του μεταφέρεις τα δεδομένα και τις ρυθμίσεις του στο νέο pc -> income Περίπτωση Γ: Του προτείνεις να κάνεις εσύ, αφιλοκερδώς, την έρευνα αγοράς για το νέο του pc για να... "τον προφυλάξεις από τις λαμογιές και την απροσωπία του κάθε μεγάλου καταστήματος" -> χάνεις σε χρόνο τώρα, κερδισμένος στο μέλλον Σε αυτό που συμφωνώ πάντως είναι αυτό: ο κομωτης και ο φροντιστης δεν εχουν τετοια.... Αλλά εκεί πρέπει ο καθένας γνώστης να σταματήσει να υποτιμά πρώτα τον εαυτό του και μετά τις γνώσεις του και να αρχίσει να χρεώνει όπως θα έπρεπε να χρεώνει. Edit για την προειδοποίηση
gnsX Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 Δημοσ. 18 Μαΐου 2011 να το πας επειδή κολλάει και να του πεις φτιαχτο,τίποτα άλλο να το φορμάρει ο τεχνικός,να ξηλώσει τα Windows,nα βάλει Linux,να ρυθμίσει το compiz και να ζητήσει 50 ευρώ λογική τιμή αφού έκανε πολλά και όχι ένα απλό φορμά'τ,αφού στον πελάτη φαίνονται πολλά τα 50 για φορμάτ ας κάνει και αυτά το έξτρα θα γέλαγα εάν το κανε κάποιος σε έναν τέτοιο "πελάτη" (που δεν έχει ιδέα απο pc αλλά έχει ιδέα για την κοστολόγηση της εργασίας)
aledjo Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Φίλε aledjo έχεις δίκιο.Αλλά άλλο να σου πει ο άλλως κολλάει- φτιάξτω και άλλο να σου πει κάνει θόρυβο φτιάξτω και εσύ να του αλλάξεις τις μνήμες γιατί κολούσε .Αφού ΔΕΝ ΚΟΛΛΟΥΣΕ!!!Πως στο καλό τις αλλάζεις χωρίς να έχει πρόβλημα;! Και να πω πως τις άλλαξε αφού ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ. Με λίγα λόγια άλλου του είπα να κάνει, άλλο έκανε (τίποτα δηλαδή) και πήρε ένα 50άρι. ναι η δικια σου περιπτωση ειναι διαφορετικη. μη μπλεξεις... @ lexmark αφου με καταλαβαινεις.... γιατι το αναλυεις τοσο? ξερεις τι θελω να πω. δεν ειναι ειδικοτερα αυτο το προβλημα που αναφερω. υπαρχουν 1002 αλλες περιπτωσεις. και γω με τη σχετικη εμπειρα που εχω μπορω να καταλαβω κατα μεγαλο ποσοστο που ειναι το προβλημα ΑΛΛΑ αυτο δεν ειναι λυση. ουτε μπορει να βασιστει καποιος σε αυτο και να πει οτι δεν ειναι αποτυχημενο επαγγελμα. οσο για το χρονο που λες, νομιζω σκεφτεσαι λαθος. αν παρουμε την περιπτωση της σαρωσης ιων, που κατα τη γνωμη μου ειναι τραγικο λαθος ενας σοβαρος τεχνικος να ξεκινησει να κανει σαρωσει για ιους ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ οτι ετσι θα φτιαχτει το προβλημα, γιατι και εδω υπαρχει το ισως ναι ισως οχι, παλι χαμενος χρονος! εγω πιστευω στον χρονο, οτι απο τη στιγμη που θα το ακουμπησω μεχρι να το τελειωσω, μετραει ο χρονος! ασχετα αν εγω κατα τη διαρκεια δεν εκανα τιποτα και απλος περιμενα.... μπορω να σου πω παρα πολλα αλλα παραδειγματα απο αλλες δουλειες που επιβεβαιωνουν αυτο που λεω. θα σου πω 2 παραδειγμα, ενα συνθετο και ενα πολυυυυ απλο. 1) πρωτο: εστω οτι εχω ενα μαγαζι με ρουχα και σε περνω για υπαλληλο πωλητη για 8ωρο. ανοιγουμε 9 το πρωι και κλεινουμε 5. για ενα μηνα λοιπον ΔΕΝ παταει ουτε ενας πελατης μεσα στο μαγαζι και ερχεσαι στο τελος του μηνος και μου ζητας το μισθο σου και σου λεω εγω "τι λε ρε φιλε που θες και λεφτα??? εκανες τιποτα ολο το μηνα που καθοσουνα? θες και λεφτα απο πανω??" (real περιστατικο παρομοιο μου εχει τυχει, και εχω δει απο φιλους τετοια τραγικα...) 2) ΔΕΥΤΕΡΟ και απλουστατο: SECURITY! τι στο πεος κανουν αυτοι και περνουν λεφτα?????? αφου (συμφωνα με κοινη λογικη [παραλογη για μενα]), ΔΕΝ κανουν απολυτος τιποτα! γιατι λοιπον να παρουν λεφτα αυτοι? ολη μερα καθονται σε ενα σημειο και περιμενουν να περασει η ωρα.... ουτε καποια τεχνη ξερουν, ουτε πτυχια, ουτε ουτε ουτε ΤΙ θα ελεγες λοιπον αν στο μαγαζι που δουλευες σαν τεχνικος η/υ ειχε και security? εσυ περνεις to βασικο μισθο και ο security παλι το βασικο μισθο! εσυ γαμιεσαι ολη μερα με τους πελατες, η/υ και αυτος απλως καθεται και περιμενει! ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΧΟΣΟΥΝΑ? το πλαισιο στη μεταμορφωση ΕΧΕΙ security στη πορτα... και λογικα οι τεχνικοι θα περνουν τα ιδια λεφτα, αντε λιγα παραπανω... ΑΠΟΡΩ πως αντεχουν να το βλεπουν αυτο και να μην αντιδρανε. προτειμω να δουλευω securtiy για 600 ευρω, παρα τεχνικος για 700 ακομα και για 800.. προκειμενου να εχω τη ψυχικη μου υγεια ειναι να τρελενεσαι........
lexmark Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Βρε συ aledjo σε καταλαβαίνω. Απλά αυτό που ήθελα να πω (και λάθος μου που το έβαλα στο τέλος, αλλά μου άρεσε και η ανάλυση ) είναι: για να κόψουν οι πραγματικοί τεχνικοί να είναι κορόιδα! Τι θα κάνουν οι πελάτες - εργοδότες; (<- που και οι δύο ξέρουν από pc ότι ξέρει η γιαγιά μου από αλφαβήτα!). Θέλει να πάει στον "ξάδερφο που ξέρει από pc"; Άσε τον να πάει, με λίγα λόγια. Την εμπειρία σου και τις γνώσεις σου δεν τις έχει αυτός ο ξάδερφος. Όταν θα κάνει τη μακακία ο "ξάδερφος" που νομίζεις ότι θα τρέξει μετά; Σημ.: Όπου "ξάδερφος" βάλτε φίλος, μπατζανάκης, γείτονας, φοιτητής κ.λ. άσχετοι.
bluesattack Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Όταν θα κάνει τη μακακία ο "ξάδερφος" που νομίζεις ότι θα τρέξει μετά; Στα φορουμ. (μπορει οχι η γιαγια , αλλα σιγα σιγα πολλοι αλλοι 'ανιδεοι' με αυτα) Για αυτο καλο ειναι να μην υποτιμα την δουλεια του ο τεχνικος αλλα ουτε και να την υπερκοστολογει (αν το βλεπει μακροπροθεσμα δηλαδη)
lexmark Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Στα φορουμ. Για αυτο καλο ειναι να μην υποτιμα την δουλεια του ο τεχνικος αλλα ουτε και να υπερκοστολογει (αν το βλεπει μακροπροθεσμα δηλαδη) Εννοείτε και να μην υπερκοστολογεί. Αλλά για μισό λεπτό! Αυτά τα 2 δεν είναι χαρακτηριστικά του καλού επαγγελματία;!
aledjo Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 @lexmark ναι βρε, δεν αντιλεγω, απλα δε μπορω να παρω το μερος τον εργοδοτων γιατι με αυτα που εχω δει στη ζωη μου, μου εχουν πεσει τα μαλλια. αμα κατσω και σου πω ιστοριες, θα σου πεσουν και σενα. και μια και το εφερε η κουβεντα, κατι παρομοιο μου συνεβει μολις εχθες. ασχετο αλλα οποιος θελει ας δει ενημερωνω το σιτε ενος μαγαζιου. δηλαδη βαζω οτι θελει, φωτογραφιες, κειμενα κτλ ξεκιναμε που λετε και συμφωνουμε να μου δινει ενα Α ποσο το μηνα και οτι ενημερωσεις θελει θα τις κανω. οκ? οκ! περναει ο καιρος, κανω ολα αυτα που λεμε, οποτε ηθελε κατι να κανω το εκανα. περναει ο πρωτος μηνας περνω τα λεφτα. ερχεται ο δευτερος μηνας και μεσα στο μηνα εκανα μονο 3 ενημερωσεις. παω εχθες στο γραφειο και λεω περασε ο μηνας.... και μου λεει: ε τι θες? αφου δεν εκανες τιποτα! ολο το μηνα καθοσουνα!!!! θες και λεφτα? ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ? εγω δε ξερω πως κρατηθηκα και εφυγα.... γυρναω σπιτι, μπαινω στο σιτε, σβηνω ολα οτι ειχα κανει (με backup φυσικα). τσοπ τηλεφωνο, -ΤΙ ΕΓΙΝΕ??? -ε δε ξερω μαλλον θα εχει προβλημα η εταιρια και θα τους χαθηκανε τα δεδομενα. -ε ξαναβαλτα (αφου ξερει οτι τα εχω σε αρχεια ετοιμα) -εγω παραιτουμαι... -γιατιιιιιιιιιιι? -μου εκανε προταση μια εταιρια απο το εξωτερικο με 5000 ευρω το μηνα ακομα ψαχνεται... ΑΜΑ μου ελεγε οτι δε με χρειαζεται αλλο ή οτι βρηκε αλλον καλυτερο, τοτε ολα θα ηταν καλα και σωστα αλλα ο τυπος πηγε για μαλι και βγηκε κουρεμενος....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα