Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ θα διαφωνήσω σε αυτό το σημείο. Στην ελλάδα δεν είναι εφικτό.. μάλλον για να μην λέω μεγάλα λόγια .. είναι παρα πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο όχι γιατί δεν υπάρχουν ικανοί άνθρωποι στο να οργανώσουν κάτι τέτοιο

 

αλλα εξαιτίας πολύπλοκων προβλημάτων που έχουν να κάνουν με την καταναλωτική συνείδηση των πελατών στην ελλάδα σχετικά με την συγκεκριμένη αγορά αλλα και με την ποιότητα και κουλτούρα των τεχνικών και των φερομενων ως τεχνικών...

 

 

Θα μιλήσω ως πρώην συνάδελφος τεχνικός (πρέπει να έχω σχολιάσει παλιότερα διαφορα πράματα στο ίδιο topic δεν θυμάμαι όμως... )αλλα και ως άνθρωπος που έχει επαφή γενικά με αυτό που λέμε επιχειρείν.

 

Υπάρχουν 2 τρόποι να στήσεις ένα τέτοιο concept.. ο caribbean και ο Professional.

 

Ο professional απορρίπτεται επειδή χρειάζεται αριστους μηχανικούς εκπαιδευμένο προσωπικό(πχ call center όπως ανέφερες αλλα και λογιστές manager προγραμματιστές κτλ) + γραφειοκρατία και εξοπλισμός που μεταφράζεται σε μεγάλο κεφαλαιο ανά μηνα σε μισθους και λειτουργικά έξοδα και επιπλέον δεν υπάρχει κοινό στην ελλάδα που να μπορεί να απορροφήσει τις δυνατότητες μιας τέτοιας επιχείρησης στο βαθμό τουλάχιστον που θα επιφέρει κέρδη για την επιχείρηση αυτή.

 

 

Ο caribbean (πατεντιαρικος τρόπος) είναι πιο προσιτός αλλα ενέχει και αυτός με την σειρά του πολλά προβλήματα δηλαδή.

 

Έστω αποφασίζω εγώ ας πούμε να κάνω μια τέτοια εταιρία και αφήνω στην άκρη όλα τα γραφειοκρατικά και τις υποχρεώσεις τόσο στην εφορία όσο και στα λοιπά λειτουργικά έξοδα (ενοίκια ρεύματα πάγια τηλεφώνων κτλ κτλ)

 

Βάζω στο call center 2 άτομα τουλάχιστον (ένα από το πρωί μέχρι το μεσημέρι και ένα από το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα) τα οποια λογικά θα είναι φοιτητές.. η γενικά πιτσιρίκια πες ότι τους δινω 400 euro τον μηνα για αυτό τον σκοπό.. 800 συνολικά. (εδώ να πω ότι δεν φτάνουν για ένα σωστό call center 2 άτομα και μάλιστα ατζαμήδες, τα άτομα στο call center θα πρέπει να έχουν ειδικές γνώσεις στο αντικείμενο για να αντιλαμβάνονται την φύση του προβλήματος και να δρομολογούν τον κατάλληλο τεχνικό/τεχνικούς προιδεζοντας τους για τον εξοπλισμό που θα χρειαστούν προκειμενου να λύσουν ένα πρόβλημα επίσης θα πρέπει να να ξέρουν πως να μιλήσουν σε έναν πελάτη τέλος να γνωρίζουν πάνω από μια γλώσσα και εκτος από αυτό θα πρέπει να είναι παραπάνω άτομα έξ ορισμού για να δέχονται πάνω από μια κλίση την φορα.. και οι γραμμές -κατά συνέπεια και τα πάγια- να είναι παραπάνω από μια.. αλλα είπαμε θα κάνουμε τον caribbean τρόπο οποτε έχουμε 800 euro τον μηνα)

 

Μετά στην αθηνα ας πούμε.. μέσα σε ένα τρίωρο θα πρέπει να είμαστε σε θέση να μπορούμε να καλύψουμε τουλάχιστον 4 διαφορετικούς πελάτες...

 

Αυτό σημαίνει τουλάχιστον 4 διαφορετικοί τεχνικοί (πες ότι οι "τεχνικοί" μας θα είναι παιδιά που ανάμεσα στο wow το rift και το youp0rn ασχολούνται με τα PC - δεν υπονοώ ότι δεν υπάρχουν άτομα με το συγκεκριμένο lifestyle που να είναι ικανά να επιλύσουν την συντριπτική πλειοψηφία των προβλημάτων που μπορεί να βγάλει ένα PC στο σπίτι απλά αναφέρω αυτές τις λεπτομέρειες για να τεθούν σε χρήση παρακάτω)

 

 

Αυτοί λοιπόν θα πρέπει να πληρώνονται πες ότι τους δινω 700 euro τον μηνα 4 * 700 = 2800 + 800 = 3600

 

 

Έχουμε ήδη δηλαδή ένα στάνταρ έξοδο της τάξης των 3600 euro ανά μηνα... Όλα αυτά χωρίς να βάλουμε λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης (νοίκια ρεύματα τηλεφωνικές γραμμές και μηχανήματα routing κλήσεων κτλ) και αυτά των τεχνικών (εργαλεία εταιρικά τηλεφωνα βενζίνες κτλ) και χωρις να βαλουμε ΚΕΡΔΟΣ

 

Και όλα αυτά με τον πιο λιτό τρόπο (δηλαδή 1 τεχνικός μονος του ανά επεισόδιο το πολύ 4 επεισόδια ανά τρίωρο και 1 παιδί στο τηλέφωνο)

 

 

Πάμε τώρα στους υποψηφιους πελάτες... εσύ τι προβλήματα πιστεύεις πως θα έχουν? είτε δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα και απλά είναι άσχετοι (στο επίπεδο που να δυσκολεύονται να βρούνε από που κλείνει το PC η από που βγαίνει το CD) η θα έχουν σβήσει κανένα αρχείο... θα έχουν γεμίσει ιούς... θα θέλουν καμια εγκατάσταση... δεν θα ξέρουν να βάλουν το internet κτλ..

 

Αυτοί οι πελάτες λοιπόν ναι μεν θέλουν να έρθει ένας επιστήμονας στον χορό τους άρτια εξοπλισμένος μαζί με έναν βοηθό... ναι μεν θέλουν να τους συμπεριφέρονται σαν είναι θεός... αλλα από την άλλη δεν θέλουν να δώσουν παραπάνω από 20 euro για κάτι τέτοιο... και ακόμη και τα 20 euro τους κακοφαίνονται.. βασικα πρωτα θα καλεσουν 1002 φιλους μπασ και καταφερουν να κανουν την δουλεια τζαμπα..

 

Τέλος αν έχει κανένα πιο σοβαρό πρόβλημα το pc τους θέλουν να βρούνε διαφορες πατέντες να το λύσουνε δωρεάν... πχ έχει καταστραφεί ο σκληρός (πχ Seagate 2TB) αυτοί θα κοιτάξουνε να βρούνε κανένα μεταχειρισμένο παλιό στο τζάμπα η να κάνουν τράμπα κάτι άλλο για να βάλουν σκληρό... η θα πούνε δεν πειράζει θα βάλω τα windows στον άλλο σκληρό... πάρε 20 euro τώρα και ΑΝ μπορείς σώσε κάτι εικόνες και video που έχω μέσα -που σημαίνει ότι αν δεν το κανεις δεν πρόκειται να σε ξανακαλέσω ούτε να αγοράσω τίποτα από το μαγαζί σου- .

 

 

Και διαφορα τέτοια.. οποτε με 4 περιστατικά την ημερα από 20 euro 4*20 = 80* 2 τριωρα * 20 εργάσιμες = 3200 euro (και αυτό αν κάθε μέρα έχουμε δουλειά στο full)

 

 

 

Μετά για πιο δύσκολα προβλήματα (πχ συντήρηση ενός δικτύου υπολογιστών μιας μικρής επιχείρησης η πχ του δήμου) δεν γίνετε να αναλάβεις με την caribbean επιχείρηση...

 

γιατί οι πιτσιρικάδες ξέρουν να βάζουν antivirus να κάνουν scan να κάνουν format να κάνουν εγκατάσταση driver να συναρμολογούν PC και πάνω κάτω μέχρι εκεί...

 

σε πιο low level δουλειες πχ συντονισμός σε DoS/linux ομάδας εκτυπωτών ακίδας σε έναν δήμο η πιο high lvl αδυνατούν τα καταφέρουν ...

 

(όχι και πως αν τα κατάφερναν θα έσωζαν από οικονομικής πλευράς ιδιαιτερα την κατάσταση... γιατί είπαμε 3600 euro είναι τα έξοδα ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣ μονο για μισθούς όλα τα αλλα δεν τα υπολογίσαμε... και είναι πολλά...)

 

 

γιαυτο συμφέρει μονο να κανεις κάτι παρόμοιο αν είσαι αφεντικό σε μαγαζί που πουλάει PC και θέλεις να προσφέρεις ένα ψευτοsupport στους πελάτες σου για να συνεχίζουν να αγοράζουν από εσένα...

 

οι τεχνικοί θα βγάλουν τα λεφτά που τους δίνεις παράλληλα τακτοποιώντας σου τα ράφια κάνοντας τον χαμάλη στην αποθήκη κτλ κτλ γιατί αλλιώς πάλι φύρα θα είναι... :P

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

"caribbean επιχείρηση" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Όλα τα λεφτά το παραπάνω...

Με το παραπάνω budget (και με λίγοτερα χρήματα) σου ανοίγω μια πιτσαρία ή ένα γυράδικο που θα βγάζεις καθαρά τη μέρα πανω από 500 ευρώ (με πληρωμένα πάγια)...

Συν οτι το κεφάλι σου όταν πηγαίνεις σπίτι δεν θα έχει γίνει κουρκούτι από τα πονοκεφαλιάσματα...

Δημοσ.

ποσα σουβλατζιδικα να εχουμε δηλαδη?γεμισε ο τοπος?αντε φτιαχτε κι αλλα να μεινω μονο εγω να φτιαχνω πισι

χαρχαρχαρ. :devil:

Δημοσ.

Συμφωνούμε! :) γιαυτόν ακριβώς τον λόγο δεν δουλεύει κάτι τέτοιο στην ελλάδα :P

 

 

Y.Γ είμαι σίγουρος ότι η pizzaria που λες θα είναι και αυτή caribbean όπως όλα πια στην ελλάδα :P

 

δηλαδή φούρναρης-chef πακιστανός χωρίς προϋπηρεσία φούρνος όχι συγκεκριμένα για pizzes από δεύτερο χέρι.. ψέματα στα υλικά που μπαίνουν στον κατάλογο κτλ klt :P το μαγαζί μια τρυπα με ένα τραπεζάκι της πλακας και η pizza μετά από καμια ώρα στο σπίτι του πελάτη...

 

Τελικά και οι ξένοι θα πρέπει να πάψουν να λένε τέτοιες καταστάσεις caribbean και να τις λένε Greek :P

Δημοσ.

Εγώ θα διαφωνήσω σε αυτό το σημείο. Στην ελλάδα δεν είναι εφικτό.. μάλλον για να μην λέω μεγάλα λόγια .. είναι παρα πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο όχι γιατί δεν υπάρχουν ικανοί άνθρωποι στο να οργανώσουν κάτι τέτοιο

 

αλλα εξαιτίας πολύπλοκων προβλημάτων που έχουν να κάνουν με την καταναλωτική συνείδηση των πελατών στην ελλάδα σχετικά με την συγκεκριμένη αγορά αλλα και με την ποιότητα και κουλτούρα των τεχνικών και των φερομενων ως τεχνικών...

 

 

Θα μιλήσω ως πρώην συνάδελφος τεχνικός (πρέπει να έχω σχολιάσει παλιότερα διαφορα πράματα στο ίδιο topic δεν θυμάμαι όμως... )αλλα και ως άνθρωπος που έχει επαφή γενικά με αυτό που λέμε επιχειρείν.

 

Υπάρχουν 2 τρόποι να στήσεις ένα τέτοιο concept.. ο caribbean και ο Professional.

 

Ο professional απορρίπτεται επειδή χρειάζεται αριστους μηχανικούς εκπαιδευμένο προσωπικό(πχ call center όπως ανέφερες αλλα και λογιστές manager προγραμματιστές κτλ) + γραφειοκρατία και εξοπλισμός που μεταφράζεται σε μεγάλο κεφαλαιο ανά μηνα σε μισθους και λειτουργικά έξοδα και επιπλέον δεν υπάρχει κοινό στην ελλάδα που να μπορεί να απορροφήσει τις δυνατότητες μιας τέτοιας επιχείρησης στο βαθμό τουλάχιστον που θα επιφέρει κέρδη για την επιχείρηση αυτή.

 

 

Ο caribbean (πατεντιαρικος τρόπος) είναι πιο προσιτός αλλα ενέχει και αυτός με την σειρά του πολλά προβλήματα δηλαδή.

 

Έστω αποφασίζω εγώ ας πούμε να κάνω μια τέτοια εταιρία και αφήνω στην άκρη όλα τα γραφειοκρατικά και τις υποχρεώσεις τόσο στην εφορία όσο και στα λοιπά λειτουργικά έξοδα (ενοίκια ρεύματα πάγια τηλεφώνων κτλ κτλ)

 

Βάζω στο call center 2 άτομα τουλάχιστον (ένα από το πρωί μέχρι το μεσημέρι και ένα από το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα) τα οποια λογικά θα είναι φοιτητές.. η γενικά πιτσιρίκια πες ότι τους δινω 400 euro τον μηνα για αυτό τον σκοπό.. 800 συνολικά. (εδώ να πω ότι δεν φτάνουν για ένα σωστό call center 2 άτομα και μάλιστα ατζαμήδες, τα άτομα στο call center θα πρέπει να έχουν ειδικές γνώσεις στο αντικείμενο για να αντιλαμβάνονται την φύση του προβλήματος και να δρομολογούν τον κατάλληλο τεχνικό/τεχνικούς προιδεζοντας τους για τον εξοπλισμό που θα χρειαστούν προκειμενου να λύσουν ένα πρόβλημα επίσης θα πρέπει να να ξέρουν πως να μιλήσουν σε έναν πελάτη τέλος να γνωρίζουν πάνω από μια γλώσσα και εκτος από αυτό θα πρέπει να είναι παραπάνω άτομα έξ ορισμού για να δέχονται πάνω από μια κλίση την φορα.. και οι γραμμές -κατά συνέπεια και τα πάγια- να είναι παραπάνω από μια.. αλλα είπαμε θα κάνουμε τον caribbean τρόπο οποτε έχουμε 800 euro τον μηνα)

 

Μετά στην αθηνα ας πούμε.. μέσα σε ένα τρίωρο θα πρέπει να είμαστε σε θέση να μπορούμε να καλύψουμε τουλάχιστον 4 διαφορετικούς πελάτες...

 

Αυτό σημαίνει τουλάχιστον 4 διαφορετικοί τεχνικοί (πες ότι οι "τεχνικοί" μας θα είναι παιδιά που ανάμεσα στο wow το rift και το youp0rn ασχολούνται με τα PC - δεν υπονοώ ότι δεν υπάρχουν άτομα με το συγκεκριμένο lifestyle που να είναι ικανά να επιλύσουν την συντριπτική πλειοψηφία των προβλημάτων που μπορεί να βγάλει ένα PC στο σπίτι απλά αναφέρω αυτές τις λεπτομέρειες για να τεθούν σε χρήση παρακάτω)

 

 

Αυτοί λοιπόν θα πρέπει να πληρώνονται πες ότι τους δινω 700 euro τον μηνα 4 * 700 = 2800 + 800 = 3600

 

 

Έχουμε ήδη δηλαδή ένα στάνταρ έξοδο της τάξης των 3600 euro ανά μηνα... Όλα αυτά χωρίς να βάλουμε λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης (νοίκια ρεύματα τηλεφωνικές γραμμές και μηχανήματα routing κλήσεων κτλ) και αυτά των τεχνικών (εργαλεία εταιρικά τηλεφωνα βενζίνες κτλ) και χωρις να βαλουμε ΚΕΡΔΟΣ

 

Και όλα αυτά με τον πιο λιτό τρόπο (δηλαδή 1 τεχνικός μονος του ανά επεισόδιο το πολύ 4 επεισόδια ανά τρίωρο και 1 παιδί στο τηλέφωνο)

 

 

Πάμε τώρα στους υποψηφιους πελάτες... εσύ τι προβλήματα πιστεύεις πως θα έχουν? είτε δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα και απλά είναι άσχετοι (στο επίπεδο που να δυσκολεύονται να βρούνε από που κλείνει το PC η από που βγαίνει το CD) η θα έχουν σβήσει κανένα αρχείο... θα έχουν γεμίσει ιούς... θα θέλουν καμια εγκατάσταση... δεν θα ξέρουν να βάλουν το internet κτλ..

 

Αυτοί οι πελάτες λοιπόν ναι μεν θέλουν να έρθει ένας επιστήμονας στον χορό τους άρτια εξοπλισμένος μαζί με έναν βοηθό... ναι μεν θέλουν να τους συμπεριφέρονται σαν είναι θεός... αλλα από την άλλη δεν θέλουν να δώσουν παραπάνω από 20 euro για κάτι τέτοιο... και ακόμη και τα 20 euro τους κακοφαίνονται.. βασικα πρωτα θα καλεσουν 1002 φιλους μπασ και καταφερουν να κανουν την δουλεια τζαμπα..

 

Τέλος αν έχει κανένα πιο σοβαρό πρόβλημα το pc τους θέλουν να βρούνε διαφορες πατέντες να το λύσουνε δωρεάν... πχ έχει καταστραφεί ο σκληρός (πχ Seagate 2TB) αυτοί θα κοιτάξουνε να βρούνε κανένα μεταχειρισμένο παλιό στο τζάμπα η να κάνουν τράμπα κάτι άλλο για να βάλουν σκληρό... η θα πούνε δεν πειράζει θα βάλω τα windows στον άλλο σκληρό... πάρε 20 euro τώρα και ΑΝ μπορείς σώσε κάτι εικόνες και video που έχω μέσα -που σημαίνει ότι αν δεν το κανεις δεν πρόκειται να σε ξανακαλέσω ούτε να αγοράσω τίποτα από το μαγαζί σου- .

 

 

Και διαφορα τέτοια.. οποτε με 4 περιστατικά την ημερα από 20 euro 4*20 = 80* 2 τριωρα * 20 εργάσιμες = 3200 euro (και αυτό αν κάθε μέρα έχουμε δουλειά στο full)

 

 

 

Μετά για πιο δύσκολα προβλήματα (πχ συντήρηση ενός δικτύου υπολογιστών μιας μικρής επιχείρησης η πχ του δήμου) δεν γίνετε να αναλάβεις με την caribbean επιχείρηση...

 

γιατί οι πιτσιρικάδες ξέρουν να βάζουν antivirus να κάνουν scan να κάνουν format να κάνουν εγκατάσταση driver να συναρμολογούν PC και πάνω κάτω μέχρι εκεί...

 

σε πιο low level δουλειες πχ συντονισμός σε DoS/linux ομάδας εκτυπωτών ακίδας σε έναν δήμο η πιο high lvl αδυνατούν τα καταφέρουν ...

 

(όχι και πως αν τα κατάφερναν θα έσωζαν από οικονομικής πλευράς ιδιαιτερα την κατάσταση... γιατί είπαμε 3600 euro είναι τα έξοδα ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣ μονο για μισθούς όλα τα αλλα δεν τα υπολογίσαμε... και είναι πολλά...)

 

 

γιαυτο συμφέρει μονο να κανεις κάτι παρόμοιο αν είσαι αφεντικό σε μαγαζί που πουλάει PC και θέλεις να προσφέρεις ένα ψευτοsupport στους πελάτες σου για να συνεχίζουν να αγοράζουν από εσένα...

 

οι τεχνικοί θα βγάλουν τα λεφτά που τους δίνεις παράλληλα τακτοποιώντας σου τα ράφια κάνοντας τον χαμάλη στην αποθήκη κτλ κτλ γιατί αλλιώς πάλι φύρα θα είναι... :P

 

Αυτο ειναι που λενε "το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν".

Δημοσ.

Ναι γιατί αν έλεγα "δεν συμφέρει" σκέτο... θα άφηνα περιθώριο να ειπωθούν 21021021 σχόλια.. τουλάχιστον έτσι περιορίζω τους διαφωνούντες σε μεγάλο βαθμό :P

 

και επίσης άλλο το λακωνίζειν και άλλο το ολιλογείν :P

Δημοσ.

Εγώ θα διαφωνήσω σε αυτό το σημείο. Στην ελλάδα δεν είναι εφικτό.. μάλλον για να μην λέω μεγάλα λόγια .. είναι παρα πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο όχι γιατί δεν υπάρχουν ικανοί άνθρωποι στο να οργανώσουν κάτι τέτοιο

 

αλλα εξαιτίας πολύπλοκων προβλημάτων που έχουν να κάνουν με την καταναλωτική συνείδηση των πελατών στην ελλάδα σχετικά με την συγκεκριμένη αγορά αλλα και με την ποιότητα και κουλτούρα των τεχνικών και των φερομενων ως τεχνικών...

 

 

Θα μιλήσω ως πρώην συνάδελφος τεχνικός (πρέπει να έχω σχολιάσει παλιότερα διαφορα πράματα στο ίδιο topic δεν θυμάμαι όμως... )αλλα και ως άνθρωπος που έχει επαφή γενικά με αυτό που λέμε επιχειρείν.

 

Υπάρχουν 2 τρόποι να στήσεις ένα τέτοιο concept.. ο caribbean και ο Professional.

 

Ο professional απορρίπτεται επειδή χρειάζεται αριστους μηχανικούς εκπαιδευμένο προσωπικό(πχ call center όπως ανέφερες αλλα και λογιστές manager προγραμματιστές κτλ) + γραφειοκρατία και εξοπλισμός που μεταφράζεται σε μεγάλο κεφαλαιο ανά μηνα σε μισθους και λειτουργικά έξοδα και επιπλέον δεν υπάρχει κοινό στην ελλάδα που να μπορεί να απορροφήσει τις δυνατότητες μιας τέτοιας επιχείρησης στο βαθμό τουλάχιστον που θα επιφέρει κέρδη για την επιχείρηση αυτή.

 

 

Ο caribbean (πατεντιαρικος τρόπος) είναι πιο προσιτός αλλα ενέχει και αυτός με την σειρά του πολλά προβλήματα δηλαδή.

 

Έστω αποφασίζω εγώ ας πούμε να κάνω μια τέτοια εταιρία και αφήνω στην άκρη όλα τα γραφειοκρατικά και τις υποχρεώσεις τόσο στην εφορία όσο και στα λοιπά λειτουργικά έξοδα (ενοίκια ρεύματα πάγια τηλεφώνων κτλ κτλ)

 

Βάζω στο call center 2 άτομα τουλάχιστον (ένα από το πρωί μέχρι το μεσημέρι και ένα από το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα) τα οποια λογικά θα είναι φοιτητές.. η γενικά πιτσιρίκια πες ότι τους δινω 400 euro τον μηνα για αυτό τον σκοπό.. 800 συνολικά. (εδώ να πω ότι δεν φτάνουν για ένα σωστό call center 2 άτομα και μάλιστα ατζαμήδες, τα άτομα στο call center θα πρέπει να έχουν ειδικές γνώσεις στο αντικείμενο για να αντιλαμβάνονται την φύση του προβλήματος και να δρομολογούν τον κατάλληλο τεχνικό/τεχνικούς προιδεζοντας τους για τον εξοπλισμό που θα χρειαστούν προκειμενου να λύσουν ένα πρόβλημα επίσης θα πρέπει να να ξέρουν πως να μιλήσουν σε έναν πελάτη τέλος να γνωρίζουν πάνω από μια γλώσσα και εκτος από αυτό θα πρέπει να είναι παραπάνω άτομα έξ ορισμού για να δέχονται πάνω από μια κλίση την φορα.. και οι γραμμές -κατά συνέπεια και τα πάγια- να είναι παραπάνω από μια.. αλλα είπαμε θα κάνουμε τον caribbean τρόπο οποτε έχουμε 800 euro τον μηνα)

 

Μετά στην αθηνα ας πούμε.. μέσα σε ένα τρίωρο θα πρέπει να είμαστε σε θέση να μπορούμε να καλύψουμε τουλάχιστον 4 διαφορετικούς πελάτες...

 

Αυτό σημαίνει τουλάχιστον 4 διαφορετικοί τεχνικοί (πες ότι οι "τεχνικοί" μας θα είναι παιδιά που ανάμεσα στο wow το rift και το youp0rn ασχολούνται με τα PC - δεν υπονοώ ότι δεν υπάρχουν άτομα με το συγκεκριμένο lifestyle που να είναι ικανά να επιλύσουν την συντριπτική πλειοψηφία των προβλημάτων που μπορεί να βγάλει ένα PC στο σπίτι απλά αναφέρω αυτές τις λεπτομέρειες για να τεθούν σε χρήση παρακάτω)

 

 

Αυτοί λοιπόν θα πρέπει να πληρώνονται πες ότι τους δινω 700 euro τον μηνα 4 * 700 = 2800 + 800 = 3600

 

 

Έχουμε ήδη δηλαδή ένα στάνταρ έξοδο της τάξης των 3600 euro ανά μηνα... Όλα αυτά χωρίς να βάλουμε λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης (νοίκια ρεύματα τηλεφωνικές γραμμές και μηχανήματα routing κλήσεων κτλ) και αυτά των τεχνικών (εργαλεία εταιρικά τηλεφωνα βενζίνες κτλ) και χωρις να βαλουμε ΚΕΡΔΟΣ

 

Και όλα αυτά με τον πιο λιτό τρόπο (δηλαδή 1 τεχνικός μονος του ανά επεισόδιο το πολύ 4 επεισόδια ανά τρίωρο και 1 παιδί στο τηλέφωνο)

 

 

Πάμε τώρα στους υποψηφιους πελάτες... εσύ τι προβλήματα πιστεύεις πως θα έχουν? είτε δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα και απλά είναι άσχετοι (στο επίπεδο που να δυσκολεύονται να βρούνε από που κλείνει το PC η από που βγαίνει το CD) η θα έχουν σβήσει κανένα αρχείο... θα έχουν γεμίσει ιούς... θα θέλουν καμια εγκατάσταση... δεν θα ξέρουν να βάλουν το internet κτλ..

 

Αυτοί οι πελάτες λοιπόν ναι μεν θέλουν να έρθει ένας επιστήμονας στον χορό τους άρτια εξοπλισμένος μαζί με έναν βοηθό... ναι μεν θέλουν να τους συμπεριφέρονται σαν είναι θεός... αλλα από την άλλη δεν θέλουν να δώσουν παραπάνω από 20 euro για κάτι τέτοιο... και ακόμη και τα 20 euro τους κακοφαίνονται.. βασικα πρωτα θα καλεσουν 1002 φιλους μπασ και καταφερουν να κανουν την δουλεια τζαμπα..

 

Τέλος αν έχει κανένα πιο σοβαρό πρόβλημα το pc τους θέλουν να βρούνε διαφορες πατέντες να το λύσουνε δωρεάν... πχ έχει καταστραφεί ο σκληρός (πχ Seagate 2TB) αυτοί θα κοιτάξουνε να βρούνε κανένα μεταχειρισμένο παλιό στο τζάμπα η να κάνουν τράμπα κάτι άλλο για να βάλουν σκληρό... η θα πούνε δεν πειράζει θα βάλω τα windows στον άλλο σκληρό... πάρε 20 euro τώρα και ΑΝ μπορείς σώσε κάτι εικόνες και video που έχω μέσα -που σημαίνει ότι αν δεν το κανεις δεν πρόκειται να σε ξανακαλέσω ούτε να αγοράσω τίποτα από το μαγαζί σου- .

 

 

Και διαφορα τέτοια.. οποτε με 4 περιστατικά την ημερα από 20 euro 4*20 = 80* 2 τριωρα * 20 εργάσιμες = 3200 euro (και αυτό αν κάθε μέρα έχουμε δουλειά στο full)

 

 

 

Μετά για πιο δύσκολα προβλήματα (πχ συντήρηση ενός δικτύου υπολογιστών μιας μικρής επιχείρησης η πχ του δήμου) δεν γίνετε να αναλάβεις με την caribbean επιχείρηση...

 

γιατί οι πιτσιρικάδες ξέρουν να βάζουν antivirus να κάνουν scan να κάνουν format να κάνουν εγκατάσταση driver να συναρμολογούν PC και πάνω κάτω μέχρι εκεί...

 

σε πιο low level δουλειες πχ συντονισμός σε DoS/linux ομάδας εκτυπωτών ακίδας σε έναν δήμο η πιο high lvl αδυνατούν τα καταφέρουν ...

 

(όχι και πως αν τα κατάφερναν θα έσωζαν από οικονομικής πλευράς ιδιαιτερα την κατάσταση... γιατί είπαμε 3600 euro είναι τα έξοδα ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣ μονο για μισθούς όλα τα αλλα δεν τα υπολογίσαμε... και είναι πολλά...)

 

 

γιαυτο συμφέρει μονο να κανεις κάτι παρόμοιο αν είσαι αφεντικό σε μαγαζί που πουλάει PC και θέλεις να προσφέρεις ένα ψευτοsupport στους πελάτες σου για να συνεχίζουν να αγοράζουν από εσένα...

 

οι τεχνικοί θα βγάλουν τα λεφτά που τους δίνεις παράλληλα τακτοποιώντας σου τα ράφια κάνοντας τον χαμάλη στην αποθήκη κτλ κτλ γιατί αλλιώς πάλι φύρα θα είναι... :P

 

 

Το <κακο> ξερεις ποιο ειναι ? Οτι οταν παει ο τεχνικος υπολογιστων στον υδραυλικο , ηλεκτρολογο, μαραγκο, μηχανικο αυτοκινητων , παυει να δειχνει τετοια κατανοηση για τις caribbean επιχειρησεις και συνηθως απαιτει απο τον αλλο να ειναι σωστος επαγγελματιας... :-D

Δημοσ.

Το <κακο> ξερεις ποιο ειναι ? Οτι οταν παει ο τεχνικος υπολογιστων στον υδραυλικο , ηλεκτρολογο, μαραγκο, μηχανικο αυτοκινητων , παυει να δειχνει τετοια κατανοηση για τις caribbean επιχειρησεις και συνηθως απαιτει απο τον αλλο να ειναι σωστος επαγγελματιας... :-D

 

εσυ το πας πολυ μακρια και το σκεφτεσαι με τον δυσκολο τροπο.

 

σκεψου πολυυυυ πιο απλα οτι υπαρχουν "ανθρωποι", αφεντικα ή πελατες που ΔΕΝ πληρωνουν (χρωστανε, θα σου δωσω οποτε εχω, κτλ κτλ) και εχουν απαιτησεις...

 

και συ σκεφτεσαι τις λεπτομεριες

Δημοσ.

εσυ το πας πολυ μακρια και το σκεφτεσαι με τον δυσκολο τροπο.

 

σκεψου πολυυυυ πιο απλα οτι υπαρχουν "ανθρωποι", αφεντικα ή πελατες που ΔΕΝ πληρωνουν (χρωστανε, θα σου δωσω οποτε εχω, κτλ κτλ) και εχουν απαιτησεις...

 

και συ σκεφτεσαι τις λεπτομεριες

Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου.

Μήπως είσαι μαζόχας;Μήπως ανθρωπιστής;Ίσως (Τ)Ρομπέν των Βουνών;

 

Δηλαδή εσύ υπάρχει περίπτωση να δουλέψεις τζάμπα;

 

Νομίζω ότι κανένας @ούστης δεν μπορεί να με αναγκάσει με οποιονδήποτε τρόπο να προσφέρω αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες μου.Μόνο αν το θέλω,αλλά κι αυτό υστερόβουλο είναι,καθότι θα στραβώσω άμα δεν κάτσει κολλεκτίβα.

 

Χρωστάνε;Πόσα;Για πόσες φορές;Και γιατί αφού έχεις φάει μία τη ψωλιά συνεχίζεις;Αφεντικά που φεσώνουν;Δεν έχουν φυσική παρουσία;Κανα γκομπιουτεράκι,καμια κόρη για φυστίκωμα;Και καλά να σε πιάσει κώτσο στην αρχή.Μετά όμως;

Δημοσ.

Eκτος απο αυτους που δεν πληρωνουν υπαρχουν απειροι (το μεγαλυτερο ποσοστο που πληρωνει μετα απο καιρο η με δοσεις κατα την κριση του).

 

Το οποιο ειναι επισης ζημιογονο απο 2-3 αποψεις.

Α. Παω κανω μια δουλεια αξιας 1000 ευρω και πληρωνομαι μετα απο 3 μηνες. Αυτους τους 3 μηνες αν τα 1000 ευρω τα ειχα στην τραπεζα θα τοκιζονταν. Βαλε 1000 ευρω απο δω 1000 ευρω απο κει, να πως εξανομιζονται διαφορα κερδη.

Β. Παω κανω μια δουλεια 1000 ευρω, της οποια τα προιοντα μου κοστισαν 400 ευρω και πληρωνομαι μετα απο 4-5 μηνες. Στο μεταξυ ομως εγω θα πρεπει να πληρωσω τον ΦΠΑ για τα προιοντα αυτα, δεδομενου οτι απο τιμολογιο θα φαινεται πως τα πουλησα. Και ετσι ο ΦΠΑ θα θελει την εισπραξη του απο μενα για προιοντα που και χρεωθηκα για να τα βαλω και πληρωνω και το ΦΠΑ πωλησης τους κι απο πανω. Σκεφτειτε ποσο μειον παει το ταμειο απο 3-4-5 τετοιες δουλειες που μενουν απληρωτες για λιγους μηνες.

 

Και ξερετε κατι? Αυτη η κατασταση με τις πληρωμες σε μαστορους/τεχνικους που μενουν απληρωτοι απτους πελατες, δεν οφειλεται σε καμια κριση. Ειναι μεσα στο DNA του Ελληνα η παγαποντια και κουτοπονηρια.

Δημοσ.

 

 

Και ξερετε κατι? Αυτη η κατασταση με τις πληρωμες σε μαστορους/τεχνικους που μενουν απληρωτοι απτους πελατες, δεν οφειλεται σε καμια κριση. Ειναι μεσα στο DNA του Ελληνα η παγαποντια και κουτοπονηρια.

 

Η μια οψη του νομισματος .Η αλλη ειναι ο κουτοπονηρος μαστορας που αφου παιρνει προκαταβολη (για τα υλικα η για οτι κατεβασει η γκλαβα του ) μετα γινεται λουης και χρειαζεται να τον ψαχνεις η να τον παρακαλας να ξεκινησει την δουλεια η εστω να την συνεχισει.Η απλως σε βαζει σε λιστα αναμονης ..! Μαλιστα πριν μερικες μερες ενας φιλος αναγκαστηκε μετα απο εβδομαδες αποχης να φωναξει αλλο μαστορα (ηλεκτρολογο για την ακριβεια ) και ο παλιος 'παρεξηγηθηκε' οταν καποια στιγμη τον 'τιμησε' με την παρουσια του (μαλλον εφαγε τα προηγουμενα μπικικινια και ηταν 'στεγνος' ).Και φυσικα αυτο τι σπασιμο ειναι για ενα πελατη οταν πολλες φορες η δουλεια αλλων μαστορων απαιτουν το τελειωμα του προηγουμενου.

Μετα φταιει ο πελατης να τιμωρησει την ασυνεπεια και τον ψχαδελφισμο με αυτον τον τροπο ? Να πληρωσει-εξοφλησει και αυτος οποτε γουσταρει..

Δημοσ.

Συγνώμη ρε παιδιά,εσείς πάτε δηλαδή στο super market και λέτε στον ταμία,"θα σε πληρώσω τώρα το 1/3,σε ένα μήνα θα σου δώσω άλλα τόσα και στο τέλος του καλοκαιριού τα υπόλοιπα;'Η βάζετε στο βενζινάδικο φέσι;Στο σουβλατζίδικο ίσως;Να πούμε στον υδραυλικό,ενδεχομένως;

 

 

Γιατί λοιπόν αφήνετε να εξελιχθούν εναντίον σας τα πράγματα;Δεν εξηγείστε από πριν πόσο κοστίζει και πως θα επιμεριστούν οι δόσεις αν προκύψει συμφωνία;Και δεν έχετε υπολογίσει εκ των προτέρων ένα ρεγάλο;

Δημοσ.

To σουπερ μαρκετ δεν εχει αναγκη τις δημοσιες και προσωπικες σχεσεις του επιχειρηματια με τους πελατες. Ενω ως τεχνικος οταν πας σε εναν πελατη σου, χρονων, και σου λεει "δεν εχω λεφτα τωρα, θα σε πληρωσω στο τελος του μηνα που θα πληρωθω" δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο.

 

Οσο για το εκ των προταιρων ξεκαθαρισμα, παλι οταν ο πελατης σου πει "ξερεις Γιωργαρα μου, κανε τη δουλεια να ταχτοποιηθουμε και τελος της εβδομαδας θα σε πληρωσω", δεν μπορεις να μαντεψεις οτι μπορει και να μην ειναι ειλικρινης και γιαυτο το λογο δεν μπορεις να του πεις "οχι δεν στην κανω τωρα, θα στην κανω οταν θα εχεις cash" γιατι ετσι υπαρχει ο κινδυνος να τον χασεις απο πελατη.

 

Οι δουλειες αυτες βασιζονται σε "κυκλο" και το πρωτο ειναι να κρατας τον κυκλο σου. Οσοι δεν ειναι καλοι φυσικα, τους στελνεις, αλλα για να τους στειλεις πρεπει πρωτα να την πατησεις, δυστυχως.

Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου.

Μήπως είσαι μαζόχας;Μήπως ανθρωπιστής;Ίσως (Τ)Ρομπέν των Βουνών;

 

Δηλαδή εσύ υπάρχει περίπτωση να δουλέψεις τζάμπα;

 

α γεια σου πες τα!

αλλα οχι σε μενα, σε αυτους πες το που θελουν να δουλευεις και οοοποτε εχουν λεφτα να σου δινουν.

αυτο ισχυει σε ολες τι δουλειες και βλεπω φιλους μου να δουλευουν και να περνουν τα λφτα μετα απο 3-4 μηνες...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...