aledjo Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Απλά ρε Αλέτζο όσο προχωράνε τα πράγματα ο τεχνικός του ΙΤ ξεφεύγει από το αντίστοιχο του Ιασονα στο ρετιρε που έφτιαχνε τις τηλεοράσεις της γειτονιας. Ο τεχνικός πια κάνει μήτρες, δουλεύει active directory, στήνει σερβερ και κάνει μικτονόμηση, δε θα κάτσει να ασχοληθεί με ενα κωλοπισι να φάει μια μέρα. Δεν τον πληρώνουν 50-60 € τη μέρα για ενα pc. Χάλασε; εγγυηση η πετα το και φερε άλλο. Αλλά βοήθα τον συσαντμίν περνώντας κάποια patch στους σερβερ, κατάγραψε τα προβλήματα των χρηστών και παρακολούθα τα performance monitors που έχει θέσει ο engineer.Αυτός είναι ο IT των ημερών μας. συμφωνω! αλλα εγω δε μιλαω για τους ΙΤ, μιλαω για τους απ'εξω που ειναι (στην Ελλαδα, δε ξερω για εξω) οπως ο Ιασονας που λες... Ο τίτλος πρέπει να διορθωθεί προς αποφυγή παρεξηγήσεων... Ο σωστός τίτλος θα έπρεπε να είναι : Τεχνικός Η/Υ, ένα αποτυχημένο επάγγελμα στην Ελλάδα ε αφου ειμαστε σε Ελληνικο φορουμ, για ποια χωρα θα μιλαμε? αλλωστε περιγραφω εμπειριες μου που ειμαι Ελλαδα... Ναι αλά αυτό εξαρτάτε και από το badget της εκαστοτε επιχειρήσεις από τις εμπειρίες που έχω δεν είναι απολύτως έτσι. Άλλες εταιρείες θέλουν ένα άτομο για όλα άλλες έχουν έναν για τα σέρβερ related και έναν για να λερώνει τα χέρια του. αυτο ειναι αλλο θεμα και το παμε αλλου... εγω εχω δει εταιρια που εχει απολυσει τον εναν ΙΤ που ειχε και εκανε "συνεργασια" με το τοτε αφεντικο μου, και οταν ειχαν προβλημα γινοταν το εξης: τηλεφωνο απο αφεντικο "Παρατα οτι κανεις, οπου κιαν εισαι και τρεξε να δεις τι προβλημα εχουν εκει" σχεδον 1 ωρα να φτασω λογο κινησης, να βρω το προβλημα, να επιστρεψω στη βαση να παρω το ανταλακτικο, να γυρισω να το φτιαξω συνολο καπου 4-5 ωρες, χαμενη μερα για την "εταιρια" και μετα παραπονα "αργησες... επρεπε να το φτιαξεις αμεσως" τι του λες μετα? μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα!
lexmark Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Εκεί δεν φταίει κανείς άλλος παρά μόνο το αφεντικό σου. Όταν υποτιμάς την εργασία σου είναι δεδομένο ότι στο τέλος θα σε υποτιμήσει και αυτή (με ότι αυτό συνεπάγεται). Από ένα τέτοιο σκηνικό ποιος πιστεύεις ότι βγήκε χαμένος εν τέλη; Το αφεντικό σου; Η εταιρία; Ή ο απολυμένος; Γιατί, προσωπικά, τον απολυμένο θα τον έβαζα στη θέση του τυχερού. Ένας φίλος μου είναι τεχνικός και δεν μου έχει πει και λίγες ιστορίες όπου μεγαλοξενοδοχεία ήθελαν να δουλέψει για 10€, δεν προχωρούσε τη συμφωνία και μετά από 1-2 μήνες τον ξανά έπαιρναν τηλέφωνο έτοιμοι να προχωρήσουν με τους δικούς του όρους Αντιλαμβάνεσαι τι είχε μεσολαβήσει μέσα σε αυτό το διάστημα, έτσι;
aledjo Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Αντιλαμβάνεσαι τι είχε μεσολαβήσει μέσα σε αυτό το διάστημα, έτσι; σιγουρα το ιδιο σκηνικο που περασα και γω. θα ειχε κανει καποια συμφωνια με καποιο μαγαζι και οποτε ειχαν αναγκη πουθενα ενας τεχνικος να τους βοηθησει... κλασικα
tarantules Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δεν βλέπω να τα βρίσκετε μεταξύ σας εσείς οι 2 ούτε μέχρι τη σελίδα 100....
lexmark Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δεν βλέπω να τα βρίσκετε μεταξύ σας εσείς οι 2 ούτε μέχρι τη σελίδα 100.... Δεν πιστεύω να εννοείς εμένα και τον aledjo, γιατί εγώ αγαπάω όλους τους ανθρώπους
bluesattack Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Ποσοι παρατησατε αυτο το αποτυχημενο επαγγελμα ?
aledjo Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Ποσοι παρατησατε αυτο το αποτυχημενο επαγγελμα ? ωραιο γκαλοπ! 1) ΕΓΩ
pournaras Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Σαν επαγγελμα διαβιωσης, κι εγω, πλεον παιζω με πολυ φιλους, μετρημενους στα δαχτυλα, που απλα το κανω για το οτι ειναι φιλοι μου, και οπως θα τους βοηθαγα σε μια μετακομιση, ετσι τους φτιαχνω και το πισι.
bgeorgalas Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 να πω κάτι χαζό (αλλά παίζει να με πάρετε με τις πέτρες): μιας και είσαστε κάμποσοι οι δυσαρεστημένοι γιατί δεν μαζευόσαστε να κάνετε κάτι δικό σας με τους δικούς σας όρους και να "καθαρίσετε" στην πιάτσα? Με την αφέλεια κάποιου που δεν έχει γνώση του αντικειμένου θέλει μεγάλο κεφάλαιο για να ξεκινήσεις κάτι δικό σου σε αυτόν τον τομέα? (το Concept είναι ότι ανταλακτικά καλώς ή κακώς βρίσκεις σχετικά άμεσα αν όχι την ίδια την επόμενη μέρα και έτσι και αλλιώς στα πληρώνει ο πελάτης). είναι μικρα τα περιθώρια κέρδους? εγώ ας πούμε σαν πελάτης θα ήθελα ένα call center με μια εξυπηρετικοτατη κυρία/κύριο και έναν, "σωστό" και αξιόπιστο τεχνικό στον χώρο μου σε έυλογο χρονικό διάστημα....
pournaras Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 να πω κάτι χαζό (αλλά παίζει να με πάρετε με τις πέτρες): μιας και είσαστε κάμποσοι οι δυσαρεστημένοι γιατί δεν μαζευόσαστε να κάνετε κάτι δικό σας με τους δικούς σας όρους και να "καθαρίσετε" στην πιάτσα? Με την αφέλεια κάποιου που δεν έχει γνώση του αντικειμένου θέλει μεγάλο κεφάλαιο για να ξεκινήσεις κάτι δικό σου σε αυτόν τον τομέα? (το Concept είναι ότι ανταλακτικά καλώς ή κακώς βρίσκεις σχετικά άμεσα αν όχι την ίδια την επόμενη μέρα και έτσι και αλλιώς στα πληρώνει ο πελάτης). είναι μικρα τα περιθώρια κέρδους? εγώ ας πούμε σαν πελάτης θα ήθελα ένα call center με μια εξυπηρετικοτατη κυρία/κύριο και έναν, "σωστό" και αξιόπιστο τεχνικό στον χώρο μου σε έυλογο χρονικό διάστημα.... Αυτο ειναι ανεφικτο, γιατι η δουλεια αυτη δε θελει μονο καλη γνωση του αντικειμενου, πρεπει να εισαι παραλληλα και "εμπορος", να μπορεσεις να πουλησεις σωστα την εργασια σου, κι εμεις οσο καλοι ειμαστε στο να "μιλαμε" στο πισι, τοσο χαλια ειμαστε στο να κανουμε συμφωνιες ΠΑιχτες υπαρχουν, απλα λειπει ο προπονητης, αν βρεθει ενας σωστος οργανωτης, ολα γινονται.
headbanger Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 4) και εγώ (με την έννοια του Ιάσονα και τις TV )
35apontos Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 να πω κάτι χαζό (αλλά παίζει να με πάρετε με τις πέτρες): μιας και είσαστε κάμποσοι οι δυσαρεστημένοι γιατί δεν μαζευόσαστε να κάνετε κάτι δικό σας με τους δικούς σας όρους και να "καθαρίσετε" στην πιάτσα? Με την αφέλεια κάποιου που δεν έχει γνώση του αντικειμένου θέλει μεγάλο κεφάλαιο για να ξεκινήσεις κάτι δικό σου σε αυτόν τον τομέα? (το Concept είναι ότι ανταλακτικά καλώς ή κακώς βρίσκεις σχετικά άμεσα αν όχι την ίδια την επόμενη μέρα και έτσι και αλλιώς στα πληρώνει ο πελάτης). είναι μικρα τα περιθώρια κέρδους? εγώ ας πούμε σαν πελάτης θα ήθελα ένα call center με μια εξυπηρετικοτατη κυρία/κύριο και έναν, "σωστό" και αξιόπιστο τεχνικό στον χώρο μου σε έυλογο χρονικό διάστημα.... Και να αλωνίζει ο Αλέντζος φτιάχνοντας τα πισιά του κοσμάκη με 150€ το format; Αν δεν την έχετε ανθιστεί,επειδή δεν κοντράρουν στα ίσα τα τουλά απ' τη πώληση πρέζας,δεν αξίζει να ασχολούνται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα