Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

για να καταφερει να κανει κατι τετοιο πρεπει να ειναι πολυ καλος,πολυ φτηνος και να ειναι πολυ τιμιος.

και μακροπροθεσμα θα καταφερει να κανει μεγαλη πελατεια

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

συμφωνω , γιατι οι περισοτεροι στον χωρο επρεπε να γινουν πολιτικοι ή δικηγοροι,οχι τεχνικοι.

Γιατι μπορει να μην ξερουν καποια βασικα πραγματα στους υπολογιστες αλλα ξερουν πως να ταπωσουν τον πελατη ,να του πουν μπαρουφες γιατι τον χρεωσαν τοσο , και να βγαινουν και απο πανω ας εχουν κανει μλκιες.

Μακροπροθεσμα ομως ο πελατης σταματα να μασαει το κουτοχορτο που τον ταιζαν και τοτε ξεχωριζει τους τιμους και σωστους απο τους σκαρτους

Δημοσ.

Ο πελατης για να μπορει να ξεχωριζει θα πρεπει να εχει γνωση του αντικειμενου, και γνωση τετοια εχουν ελαχιστοι.

Δημοσ.

Ο πελατης για να μπορει να ξεχωριζει θα πρεπει να εχει γνωση του αντικειμενου, και γνωση τετοια εχουν ελαχιστοι.

 

Ο πελάτης μπορεί να κρίνει και από άλλα πράγματα.

 

Πόσο γρήγορος είσαι; Ασχολήθηκες να τον πάρεις ένα τηλέφωνο να του πεις τι έγινε, ή τον έγραψες; Όταν σε παίρνει αυτός, σκίζεσαι να τον εξυπηρετήσεις ή κοιτάς να τον ξεφορτωθείς για να συνεχίσεις τη δουλειά σου; Του κάνεις το "κάτι παραπάνω" (άνευ αξίας για σένα, πολλά bonus απ' τον πελάτη); Π.χ. ένα εσωτερικό καθάρισμα στο μηχάνημά του, μια μικρο-συντήρηση (defrag, reg-cleaning, κλπ); Είσαι επαγγελματίας γενικότερα, ή μπαίνει ο άλλος στο μαγαζί σου και του μιλάς σε στυλ «ρε φιλα'άκι να 'ουμ» τρώγωντας πιτόγυρο; Τον συμβουλεύεις πως θα γλυτώσει τα λεφτά του (π.χ. να μη βάλει μια 6990 σε ένα PC για το γραφείο που το μόνο που παίζει είναι πασιέτζα), ή δε σε νοιάζει αφού... πληρώνει;

 

Και άλλα πολλά. Εάν ο πελάτης ήταν γνώστης, δεν θα ήταν πελάτης. Θα έκανε τη δουλειά μόνος του. Το ότι δεν ξέρει όμως δεν σημαίνει ότι είναι και βλάκας. Μια χαρά μπορεί να κρίνει ποιος είναι καλός και ποιος όχι.

Δημοσ.

Φιλε αλλο το τεχνικο μερος και αλλο η συμπεριφορα των πιτογυρων και του κατα πόσο σκιζεται να σ' εξυπηρετησει.

Στο τεχνικο μερος η μεγαλη πλειοψηφια των χρηστων πασχει, αν τους πεις για defrag ή reg-cleaning θα αναρωτηθουν εαν προκειται για μια νεα σπεσιαλιτε του σεφ :D

Φυσικα και αν εισαι γνωστης σε μεγαλο βαθμο τοτε δεν εχεις καμμια επαφη με τετοιους τεχνικους, σου ειναι παντελως αχρηστοι;)

Δημοσ.

Καλά άλλο καπέλο το defrag που παλιότερα το χρησιμοποιούσαν κάποιοι ως εργαλείο για να μετράνε ώρες και να τις χρεώνουν.

Δημοσ.

Φιλε αλλο το τεχνικο μερος και αλλο η συμπεριφορα των πιτογυρων και του κατα πόσο σκιζεται να σ' εξυπηρετησει.

Στο τεχνικο μερος η μεγαλη πλειοψηφια των χρηστων πασχει, αν τους πεις για defrag ή reg-cleaning θα αναρωτηθουν εαν προκειται για μια νεα σπεσιαλιτε του σεφ :D

 

Συμφωνώ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα εκτιμήσουν τον τεχνικό που έκανε το "κάτι παραπάνω" γι αυτούς, που ασχολήθηκε και ενδιαφέρθηκε σε σχέση με έναν... που τους ξεπέταξε.

 

Για να είσαι "καλός τεχνικός" δεν χρειάζεται μόνο να ξέρεις.

 

;)

Δημοσ.

Καιρος να το παρουν οι ''τεχνικοι'' χαμπαρι , οτι με την διαδοση του διαδικτυου και των φορουμς ολο και λιγοτερους πελατες κοροιδα θα βρισκουν. :rolleyes: Και αν οι πελατες δεν ασχολουνται με αυτα ολο και καποιος φιλος θα τους ενημερωσει για τα καμωματα του 'τεχνικου'..

Δημοσ.

Κι όμως. Εδώ μέσα είμαστε ένα ελάχιστο ποσοστό χρηστών σε σχέση με το "εκεί έξω". Που ακόμα και στις μέρες μας, νέοι άνθρωποι με μεταπτυχιακά, δεν ξέρουν ούτε ένα απλό copy-paste να κάνουν όσο απίστευτο κι αν σου φαίνεται αυτό. Δυστηχώς, τέτοιες περιπτώσεις μου τυχαίνουν πολύ συχνά λόγω της δουλειάς μου.

Δημοσ.

Ο πελάτης μπορεί να κρίνει και από άλλα πράγματα.

 

Πόσο γρήγορος είσαι; Ασχολήθηκες να τον πάρεις ένα τηλέφωνο να του πεις τι έγινε, ή τον έγραψες; Όταν σε παίρνει αυτός, σκίζεσαι να τον εξυπηρετήσεις ή κοιτάς να τον ξεφορτωθείς για να συνεχίσεις τη δουλειά σου; Του κάνεις το "κάτι παραπάνω" (άνευ αξίας για σένα, πολλά bonus απ' τον πελάτη); Π.χ. ένα εσωτερικό καθάρισμα στο μηχάνημά του, μια μικρο-συντήρηση (defrag, reg-cleaning, κλπ); Είσαι επαγγελματίας γενικότερα, ή μπαίνει ο άλλος στο μαγαζί σου και του μιλάς σε στυλ «ρε φιλα'άκι να 'ουμ» τρώγωντας πιτόγυρο; Τον συμβουλεύεις πως θα γλυτώσει τα λεφτά του (π.χ. να μη βάλει μια 6990 σε ένα PC για το γραφείο που το μόνο που παίζει είναι πασιέτζα), ή δε σε νοιάζει αφού... πληρώνει;

 

Και άλλα πολλά. Εάν ο πελάτης ήταν γνώστης, δεν θα ήταν πελάτης. Θα έκανε τη δουλειά μόνος του. Το ότι δεν ξέρει όμως δεν σημαίνει ότι είναι και βλάκας. Μια χαρά μπορεί να κρίνει ποιος είναι καλός και ποιος όχι.

Ωραια ολα αυτα. Απτην πλευρα του πελατη.

Υπαρχει ομως και η πλευρα του τεχνικου, την οποια ξερω απο πρωτο χερι.

 

Δηλαδη. Ο πελατης ειναι καλος η ιδιοτροπος?

Ειναι ευγενικος η αγενης?

Ειναι πρηχτης η σε αφηνει να δουλεψεις σαν ανθρωπος και σου λεει και ενα ευχαριστω στο τελος?

Και το βασικο. Πληρωνει η δεν πληρωνει? Αν πληρωνει: ποτε πληρωνει? Τη μερα που του κανεις τη δουλεια, η τον επομενο χρονο κι αφου τον παρεις πρωτα 20 τηλεφωνα σαν ζητιανος?

 

Απτα παραπανω ειναι αυτονοητο οτι απο πελατη σε πελατη θα κανω αλλης ποιοτητας δουλεια. Ο καλος πελατης θα δει και ΑΑ δουλεια. Ο κακος πελατης θα με ταλαιπωρησει και θα τον ταλαιπωρησω μεχρι να γινει η δουλεια του. Και φυσικα θα μεινει στην κριση μου αν θα του παρεχω "aftermarket" υπηρεσιες. Και μπορει να συναντηθουν μια μερα ενας καλος μου πελατης με εναν κακο μου πελατη και να συζητανε για μενα:

-Ρε συ φοβερο παιδι και φοβερος μαστορας ο Γιωργος.

-Ρε πας καλα? Ο τυπος ειναι απατεωνας, ιδιοτροπος, κακος στη δουλεια του και πανακριβος.

Και να εχουν και οι δυο δικιο.

 

Και πιστεψε με οσο καιρο εργαζομαι, οι καλοι πελατες ειναι λιγοτεροι απτους μισους και δεν ειναι καθολου αυτονοητο να συζηταμε για τυπικους πελατες, καθως αυτοι σιγα σιγα εξαφανιζονται.

Και τι εννοω οταν λεω καλος πελατης? Πρωτιστως να πληρωνει και να μη μου βγαζει την ψυχη για τις χρεωσεις μου με σκοπο να με παζαρεψει.

Δευτευρευοντως να μη μου κανει ιδιοτροπιες. Πχ "τι κανεις εκει, οχι οχι να μη το κανεις αυτο, δε το θελω ετσι, το θελω γιουβετσι" κλπ.

Απο κει και περα συνεκτιμουνται θετικα στη συνεργασια μας, η ευγενεια του, ο τροπος του, η γενικοτερη συμπεριφορα του. Και τιποτα απο αυτα να μην εχει, αν πληρωνει και δεν κανει ιδιοτροπιες θα δει καλη δουλεια. Αν ομως διαθετει και κατι απο αυτα, τοτε θα παρει και τα "μπονους" του. Πχ εκει που ειναι να του βαλω ενα IDE κλασικο, θα του βαλω ενα μουρατο, ετσι γιατι τον παω σαν πελατη. Εκει που θα μπορω να του βαλω κατι μεταχειρισμενο (εν γνωσει του), θα του βαλω κατι ολοκαινουργιο κλπ

Δημοσ.

πωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

αυτο το τι κανεις εκει γιατι το κανεις ετσι οχι ετσι αλλιως ειναι λογος να βρισω ανθρωπο και να του περασω το πληκτρολογιο κολαρο.

οι κλασσικες θειτσες που τα ξερουν ολα

 

συγκεκριμενα

με βλεπει να παταω το κουμπι του λαπτοπ (to power) για να κανω Shutdown,και μου λεει μη το κανεις απο κει χαλαει,

της λεω δε χαλαει ειναι το ιδιο πραγμα με το να κανεις κανονικα τερματισμο απο το start menu,

οχι μου λεει δε ξερεις...

 

και σκεφτομαι εγω μετα...

της γ@μ@ς το χριστο η τη παναγια?

 

Δημοσ.

 

συγκεκριμενα

με βλεπει να παταω το κουμπι του λαπτοπ (to power) για να κανω Shutdown,και μου λεει μη το κανεις απο κει χαλαει,

της λεω δε χαλαει ειναι το ιδιο πραγμα με το να κανεις κανονικα τερματισμο απο το start menu,

οχι μου λεει δε ξερεις...

 

και σκεφτομαι εγω μετα...

της γ@μ@ς το χριστο η τη παναγια?

 

 

Πο ρε φιλε τι μου θυμησες.. Και μενα τα ιδια μου λενε ολοι τελικα δικιο εχουν η μπα ? :P Το ιδιο δεν ειναι ???

Δημοσ.

...

με βλεπει να παταω το κουμπι του λαπτοπ (to power) για να κανω Shutdown,και μου λεει μη το κανεις απο κει χαλαει,

της λεω δε χαλαει ειναι το ιδιο πραγμα με το να κανεις κανονικα τερματισμο απο το start menu,

οχι μου λεει δε ξερεις...

Ε σε εκείνο ακριβώς το σημείο της λες: Άρα εγώ περισσεύω.Βγάλτα πέρα μόνη σου...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...