polaki Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχω κάνει και τις 2 δουλειές, και του τεχνικού αλλά και του εκπαιδευτή σε ΙΕΚ και προφανώς έχω υπάρξει και πελατης. Επειδή έχουν γραφτεί πολλές αλήθειες, και όλοι έχουν δίκιο απτην πλευρά τους, εγώ αυτό που θα πώ και όποιος θέλει ας κάτσει να το σκεφτεί με ηρεμία, είναι ότι σε μία χρεοκοπημένη χώρα δεν μπορείς να έχεις ΚΑΜΙΑ απαίτηση να πάρεις ΠΟΙΟΤΗΤΑ, όταν δεν πληρώνεται αυτός εσύ περιμένεις να στην παρέχει. Ας πάρουμε τον μαθητή. Ο μαθητής από πλευράς του λέει ΠΛΗΡΩΝΩ, θέλω να μάθω. Σοβαρά? Τί πληρώνεις ρε μάγκα? 1500 ευρώ το έτος σε ΙΕΚ? Και πώς θα βγει μία ολόκληρη σχολή, με τα στραγάλια που εσύ δίνεις. Και βάζεις σε δόσεις, και καθυστερείς τις μισές δόσεις, και έρχεται το καλοκαίρι και λες "μα γιατί να πληρώσω Ιούλιο, αφού δεν κάνουμε μάθημα¨. Γιατί ρε ΣΤΟΚΕ, έκανες συμφωνία να δώσεις 1500 ευρώ σε 12 ΔΟΣΕΙΣ, επειδή ως φτωχομπινές που είσαι (ως κράτος, μην το πάρετε προσωπικά) δεν μπορείς να κάνεις ένα τσαφ να πληρώσεις full price το ίδιο super discounted χαρτί σου. Δεν τα έχω με τον μαθητή, περιγράφω την κατάσταση. Δίκιο έχει από πλευρά του. Δίκιο και ο Σχολάρχης όταν αυτός ο ίδιος μαθητής λέει δεν πληρώνω. Πάμε παρακάτω. Η σχολή. Πάω εγώ να διδάξω. Και μου τάζουν από 6 έως 7€ την ώρα. Οι 2-3 σχολές ΙΕΚ που τάζουν 8€ είναι παγίδα. Δεν θα σου πληρώσουν τους 2 τελευταίους μήνες Μάιο & Ιουνιο, οπότε τσάμπα χαίρεσαι ότι παίρνεις 8€ την ώρα. Προ κρίσης ήταν 12€. Βέβαια προ κρίσης τα δίδακτρα ήταν 2500 το έτος. Θα γκρινιάξω εγω στο αφεντικό ότι δεν με πληρώνει. Και θα μου πει δεν με πληρώνουν οι μαθητές. Στα 9 άτομα αν πληρώνουν όλοι στην ώρα τους, βγαίνει οικονομικά το τμήμα. Στα 8 μπαίνεις μέσα ως σχολή. Άρα θα κόψουμε τις ώρες. Εσύ ως σπουδαστής το υπουργείο λέει κανεις 22 ώρες τη βδομάδα μάθημα. Δείτε τους οδηγούς σπουδών. Ο σχολάρχης θα στις κάνει 16, για να πληρώσει εμένα λιγότερες ώρες. Φυσικά θα με δηλώσει στο υπουργείο ότι στις δίδαξα όλες. Ποτέ και καμία ιδιωτική σχολή δεν κάνει 22 ώρες μάθημα (πάρτε τηλέφωνο και ρωτήστε, θα σας πουν 22 και όταν γραφτείτε θα κάνετε 16). Όταν και αν κάποιος γκρινιάξει, θα πουΜΕ "ελα μωρε που θες 22 ωρες, αυτά είναι του υπουργείου υπολογισμένα πριν 17 χρόνια που γράφατε σημειώσεις και ήθελες χρόνο να γράψεις. Τώρα τα βλέπετε σε προτζέκτορα). Εντωμεταξύ προτζέκτορα μόνο εγώ, επειδή είμαι σπουδαγμένος αγγλία και έχω συνηθίσει αλλιώς, και επειδή διδάσκω από χόμπι (εισόδημα έχω από αλλού, αρκετά μεγάλο και σχολή διδάσκω επειδή γουστάρω). Το υπουργείο επίσης λέει δεν επιτρέπεται η συν-διδασκαλία. Πχ λειτουργικά συστήματα σε τεχνικούς υπολογιστων και τεχνικούς δικτύων, δεν επιτρέπεται να είναι μικτό το τμήμα. ΟΛΕΣ οι σχολές το κάνουν. Το υπουργείο επίσης λέει στα εργαστηριακά μαθήματα αν είναι πάνω από 20 άτομα στο τμήμα, χρειάζεται 2ος εκπαιδευτής. Επίσης λέει μάξιμουμ 30 άτομα στο τμήμα, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Κλάιν. Σε μεγάλο ΙΕΚ που πλέον έχει κλείσει και λέγεται αλλιώς από τον Οκτ του 2016, έκανα με 37 άτομα μάθημα. Μπουρδέλο. Έλεγα και ευχαριστώ όμως, γιατί τα 6€ την ώρα τα παίρναμε στην ώρα μας. Σε άλλο μεγάλο σαν όνομα ΙΕΚ στο κέντρο της Αθήνας, και λέω σαν όνομα γιατί σαν σχολή είχε 150 άτομα όλα κιολα, μας έλεγαν 8€ και πλήρωναν του Αγίου ανήμερα. Εκκρεμούν κάτι ομαδικές αγωγές εκεί. Ίσως σε 7 χρόνια να πληρωθώ τους 3 μισθούς που μου χρωστάνε. Μέσα σε όλα αυτά, πείτε μου εσείς αν ήσασταν καθηγητής με τί όρεξη θα διδάσκατε. Με καμία. Ποιός φταίει? Όλοι? Κανείς? Ο Άγιος Π**τσος? Μάλλον όλοι. Ο καθηγητης δεν πληρώνεται, άρα αν δεν έχει καύλα μέσα του να διδάξει ποιοτικά, δεν θα διδάξει. Πιθανότατα θα κάνει και ιδιαίτερα, ή θα έχει μια άλλη δουλειά. Α, ξέχασα να πω ότι το υπουργείο σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ να διδάσκεις πάνω από 25 ώρες τη βδομάδα. Άρα δηλαδή τί μας λέει? 6€ x 25ωρες = 150 ευρω την εβδομάδα. 600 το μήνα. Επί 7 μήνες, αφού Χριστουγεννα Πασχα και καλοκαίρι δεν δουλεύουμε. Και έχετε απαίτηση ο καθηγητής να ασχοληθεί μαζί σας???????? Ο σχολάρχης δεν πληρώνεται, άρα ούτε θα βάλει χέρι στον καθηγητή, και που να τολμήσει κιολας με τα ψίχουλα που του δίνει, και με τους μήνες που τον έχει μέσα. Γιαυτό λοιπον σας το λέω με όλη μου την καρδιά και όλη την αγάπη εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, ΜΑΚΡΙΑ από τα ιδιωτικά ΙΕΚ, και πριν γραφτείτε δείτε λίγο τί σας χρεώνουν. Οτιδήποτε κάτω απο 1800-2000 ευρώ το έτος να ξέρετε ότι δεν θα πάρετε ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ στις σπουδές σας. Θλιβερό, αλλά αληθινό.... Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2019 από polaki 3
CyberWolf Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, polaki είπε Έχω κάνει και τις 2 δουλειές, και του τεχνικού αλλά και του εκπαιδευτή σε ΙΕΚ και προφανώς έχω υπάρξει και πελατης. Επειδή έχουν γραφτεί πολλές αλήθειες, και όλοι έχουν δίκιο απτην πλευρά τους, εγώ αυτό που θα πώ και όποιος θέλει ας κάτσει να το σκεφτεί με ηρεμία, είναι ότι σε μία χρεοκοπημένη χώρα δεν μπορείς να έχεις ΚΑΜΙΑ απαίτηση να πάρεις ΠΟΙΟΤΗΤΑ, όταν δεν πληρώνεται αυτός εσύ περιμένεις να στην παρέχει. Ας πάρουμε τον μαθητή. Ο μαθητής από πλευράς του λέει ΠΛΗΡΩΝΩ, θέλω να μάθω. Σοβαρά? Τί πληρώνεις ρε μάγκα? 1500 ευρώ το έτος σε ΙΕΚ? Και πώς θα βγει μία ολόκληρη σχολή, με τα στραγάλια που εσύ δίνεις. Και βάζεις σε δόσεις, και καθυστερείς τις μισές δόσεις, και έρχεται το καλοκαίρι και λες "μα γιατί να πληρώσω Ιούλιο, αφού δεν κάνουμε μάθημα¨. Γιατί ρε ΣΤΟΚΕ, έκανες συμφωνία να δώσεις 1500 ευρώ σε 12 ΔΟΣΕΙΣ, επειδή ως φτωχομπινές που είσαι (ως κράτος, μην το πάρετε προσωπικά) δεν μπορείς να κάνεις ένα τσαφ να πληρώσεις full price το ίδιο super discounted χαρτί σου. Δεν τα έχω με τον μαθητή, περιγράφω την κατάσταση. Δίκιο έχει από πλευρά του. Δίκιο και ο Σχολάρχης όταν αυτός ο ίδιος μαθητής λέει δεν πληρώνω. Πάμε παρακάτω. Η σχολή. Πάω εγώ να διδάξω. Και μου τάζουν από 6 έως 7€ την ώρα. Οι 2-3 σχολές ΙΕΚ που τάζουν 8€ είναι παγίδα. Δεν θα σου πληρώσουν τους 2 τελευταίους μήνες Μάιο & Ιουνιο, οπότε τσάμπα χαίρεσαι ότι παίρνεις 8€ την ώρα. Προ κρίσης ήταν 12€. Βέβαια προ κρίσης τα δίδακτρα ήταν 2500 το έτος. Θα γκρινιάξω εγω στο αφεντικό ότι δεν με πληρώνει. Και θα μου πει δεν με πληρώνουν οι μαθητές. Στα 9 άτομα αν πληρώνουν όλοι στην ώρα τους, βγαίνει οικονομικά το τμήμα. Στα 8 μπαίνεις μέσα ως σχολή. Άρα θα κόψουμε τις ώρες. Εσύ ως σπουδαστής το υπουργείο λέει κανεις 22 ώρες τη βδομάδα μάθημα. Δείτε τους οδηγούς σπουδών. Ο σχολάρχης θα στις κάνει 16, για να πληρώσει εμένα λιγότερες ώρες. Φυσικά θα με δηλώσει στο υπουργείο ότι στις δίδαξα όλες. Ποτέ και καμία ιδιωτική σχολή δεν κάνει 22 ώρες μάθημα (πάρτε τηλέφωνο και ρωτήστε, θα σας πουν 22 και όταν γραφτείτε θα κάνετε 16). Όταν και αν κάποιος γκρινιάξει, θα πουΜΕ "ελα μωρε που θες 22 ωρες, αυτά είναι του υπουργείου υπολογισμένα πριν 17 χρόνια που γράφατε σημειώσεις και ήθελες χρόνο να γράψεις. Τώρα τα βλέπετε σε προτζέκτορα). Εντωμεταξύ προτζέκτορα μόνο εγώ, επειδή είμαι σπουδαγμένος αγγλία και έχω συνηθίσει αλλιώς, και επειδή διδάσκω από χόμπι (εισόδημα έχω από αλλού, αρκετά μεγάλο και σχολή διδάσκω επειδή γουστάρω). Το υπουργείο επίσης λέει δεν επιτρέπεται η συν-διδασκαλία. Πχ λειτουργικά συστήματα σε τεχνικούς υπολογιστων και τεχνικούς δικτύων, δεν επιτρέπεται να είναι μικτό το τμήμα. ΟΛΕΣ οι σχολές το κάνουν. Το υπουργείο επίσης λέει στα εργαστηριακά μαθήματα αν είναι πάνω από 20 άτομα στο τμήμα, χρειάζεται 2ος εκπαιδευτής. Επίσης λέει μάξιμουμ 30 άτομα στο τμήμα, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Κλάιν. Σε μεγάλο ΙΕΚ που πλέον έχει κλείσει και λέγεται αλλιώς από τον Οκτ του 2016, έκανα με 37 άτομα μάθημα. Μπουρδέλο. Έλεγα και ευχαριστώ όμως, γιατί τα 6€ την ώρα τα παίρναμε στην ώρα μας. Σε άλλο μεγάλο σαν όνομα ΙΕΚ στο κέντρο της Αθήνας, και λέω σαν όνομα γιατί σαν σχολή είχε 150 άτομα όλα κιολα, μας έλεγαν 8€ και πλήρωναν του Αγίου ανήμερα. Εκκρεμούν κάτι ομαδικές αγωγές εκεί. Ίσως σε 7 χρόνια να πληρωθώ τους 3 μισθούς που μου χρωστάνε. Μέσα σε όλα αυτά, πείτε μου εσείς αν ήσασταν καθηγητής με τί όρεξη θα διδάσκατε. Με καμία. Ποιός φταίει? Όλοι? Κανείς? Ο Άγιος Π**τσος? Μάλλον όλοι. Ο καθηγητης δεν πληρώνεται, άρα αν δεν έχει καύλα μέσα του να διδάξει ποιοτικά, δεν θα διδάξει. Πιθανότατα θα κάνει και ιδιαίτερα, ή θα έχει μια άλλη δουλειά. Α, ξέχασα να πω ότι το υπουργείο σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ να διδάσκεις πάνω από 25 ώρες τη βδομάδα. Άρα δηλαδή τί μας λέει? 6€ x 25ωρες = 150 ευρω την εβδομάδα. 600 το μήνα. Επί 7 μήνες, αφού Χριστουγεννα Πασχα και καλοκαίρι δεν δουλεύουμε. Και έχετε απαίτηση ο καθηγητής να ασχοληθεί μαζί σας???????? Ο σχολάρχης δεν πληρώνεται, άρα ούτε θα βάλει χέρι στον καθηγητή, και που να τολμήσει κιολας με τα ψίχουλα που του δίνει, και με τους μήνες που τον έχει μέσα. Γιαυτό λοιπον σας το λέω με όλη μου την καρδιά και όλη την αγάπη. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΕΚ!!!!!!!!! Καλα τα λες, το θεμα ειναι οτι φταιει το ΙΕΚ που δεν εχει βαλει ορια στην προθεσμια και επειδη δεν ειναι και πολλα τα 1500 συνολικα θα μπορουσαν να τα ειχαν και σαν ντουκου, απο την μερια και των μαθητων και καθηγητων ειμαι μαζι σου αλλα δεν μπορουν να παιρνουν και καθηγητες "τουβλα" ενω πληρωνω, οπως και εγω ας πουμε γιατι να κανω ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ πρακτικη 6 μηνες με εισοδημα 0ευρω επειδη υπαρχει νομος οτι δεν ειναι υποχρεωμενοι να μας πληρωνουν (τραγικο το λιγοτερο) γενικα ο καθηγητης ειναι εκει οχι για να σου μαθει πραγματα για να σε κανει να μαθεις μονος σου πραγματα θα σε βοηθησει σε κατι που ξερεις το θεμα ειναι να σε μπριζωσει για να μαθεις. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2019 από roympos1994
polaki Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 11 λεπτά πριν, roympos1994 είπε Καλα τα λες, το θεμα ειναι οτι φταιει το ΙΕΚ που δεν εχει βαλει ορια στην προθεσμια και επειδη δεν ειναι και πολλα τα 1500 συνολικα θα μπορουσαν να τα ειχαν και σαν ντουκου, απο την μερια και των μαθητων και καθηγητων ειμαι μαζι σου αλλα δεν μπορουν να παιρνουν και καθηγητες "τουβλα" ενω πληρωνω, οπως και εγω ας πουμε γιατι να κανω ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ πρακτικη 6 μηνες με εισοδημα 0ευρω επειδη υπαρχει νομος οτι δεν ειναι υποχρεωμενοι να μας πληρωνουν (τραγικο το λιγοτερο) γενικα ο καθηγητης ειναι εκει οχι για να σου μαθει πραγματα για να σε κανει να μαθεις μονος σου πραγματα θα σε βοηθησει σε κατι που ξερεις το θεμα ειναι να σε μπριζωσει για να μαθεις. Δυστυχώς οι ιδιωτικές σχολές είναι πλέον καθαρα και μόνο supermarket, εκτός ελάχιστον εξαιρέσεων. Στις έγραψα και σε προσωπικό μήνυμα αυτές.. Από κει και πέρα δεν μπορούν να βάλουν (οι σχολές) όρια στην προθεσμία πληρωμής, γιατί όταν το έχουν κάνει, τουλάχιστον από αυτά που έχω δει εγώ, στις περισσότερες φορές μάλλον θα διακόψει ο άλλος τις σπουδές του παρά θα πληρώσει. Άρα μάταιος κόπος. Το ντούκου δυστυχώς δεν παίζει. Οι καθηγητές τουλάχιστον στις 2 σχολές που έχω διδάξει, δεν ήταν τούβλα. Ένας δυο ήταν ναι, αλλά αντικαταστάθηκαν το επόμενο εξάμηνο. Πλέον υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί (τουλάχιστον από άποψη βιογραφικού) καθηγητές, άρα οι σχολές δεν θα κάτσουν να πάρουν ένα τούβλο. "Τούβλο" γίνεται στην πορεία, επειδή εκνευρίζεται που δεν πληρώνεται, και κάνει τα απολύτως απαραίτητα. Προσωπικά εγώ πολλά από τα μαθήματα του Α' εξαμήνου είχαμε συμφωνία με τους μαθητές μου να τα περάσουμε στο τελείως ντούκου, όπως πχ Λειτουργικά συστήματα 1 Εισαγωγή στην Πληροφορική που είναι εντελώς σα να διαβάζεις ιστορια. Τα ξεπετάγαμε στις πρώτες 6 βδομάδες. Όποιος ήθελε τα διαβαζε, μου κάνανε εργασίες και εξετάσεις πανω στην υλη προφανώς, αλλά εγώ σα μάθημα μέσα τους έκανα οτιδήποτε άλλο (συμφωνημένο μαζί τους) θέλανε, ώστε να πάρουν μία γνώση ποιοτική. Το Βάσεις Δεδομένων Β' εξαμήνου είναι μόνο Access ας πούμε. Προσωπικά τους έκανα 4-5 μαθήματα θεωρία στις βάσεις, που πρέπει να τα ξέρουν. Μετά κάναμε την Access, και τη φτάναμε στο να φτιάξεις βάση δεδομένων για αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και video club (ίσως η πιο κλασικές βάσεις.. όλοι αυτά κάνουν), μόνο που σε αυτά εγώ τους έκανα πολλαπλές αντιπροσωπείες, και πολλαπλά τμήματα ανθρώπινου δυναμικού, άρα υπήρχε μια σχετική άνεση στο να φτιάξεις το οτιδήποτε. Τελειώναμε το Β' εξάμηνο με εντολές SQL θεωρεία δηλαδή, και στο Γ' εξάμηνο που το υπουργείο σε ξεκινάει με θεωρία SQL (αλλά συγχρόνως πρέπει σε άλλο μάθημα να κάνεις dynamic website, αλλά πως διάολο να το κάνεις αν δεν έχεις μάθει να φτιάχνεις βάση σε mysql??), εμείς κάναμε φουλ mysql σε πρακτικό επίπεδο τόσο σε ψευτο-γραφικό περιβάλλον (phpmyadmin) που σε αφήνει να γράψεις κιολας όσο και με εργαλείο (Navicat που χρησιμοποιω στη δουλειά μου). Τελείωνα με Microsoft SQL Server Management Studio, απλά και μόνο για να δουν τη διαφορά. Oracle προσωπικά εγώ δεν τους έκανα. Κάποτε υπήρχε το Βάσεις Δεδομένων 3, Δ' εξαμήνου δηλαδή αλλά καταργήθηκε. Δεν μπορώ σε ένα εξάμηνο λοιπόν να σε μάθω ΚΑΙ mySQL ΚΑΙ MS Management studio ΚΑΙ Oracle. Στην Ελλάδα δεν θα παίξεις με Oracle. 5 εταιρίες χρησιμοποιούν. Θα παίξεις mySQL (και τα παράγοντα τους, MariaDB κλπ που ουσιαστικά είναι mySQL), και Microsoft, απλά επειδή έχουν αγοραστεί τα licenses για Microsoft. Oracle ας μου πει κάποιος την 6η εταιρία που χρησιμοποιεί, και θα αρχίσω πάλι να διδάσκω.. φαντάζομαι βέβαια και το υπουργείο γιαυτό το κατήργησε ολόκληρο σαν μάθημα, αλλά το φύτεψε στο Βάσεις 2, τρέχα γύρευε.... Βέβαια το υπουργείο δε σου λέει πουθενά για Microsoft... Στα καθαρά θεωρητικά μαθήματα τύπου Οικονομικά, Ναυτιλιακά κλπ είναι πολύ πιο ξεκάθαρα τα πράγματα, γιατί υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες και δεν είναι outdated... Sorry αλλά στο Εισαγωγή στην πληροφορική υπάρχει κεφάλαιο που σου λέει πώς λειτουργούν οι CRT οθόνες. Αρνούμαι να το διδάξω... 1
zaf_4 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ που σπουδάζω σε Δημόσιο Ιεκ και είναι δωρεάν, έχουμε καθηγητές 4 από τους 6 που ήταν εξ αρχής. Δεν ξέρω τι έπαιξε. Αλλά οι 2 είναι εξαιρετικοί και διδάσκουν και σε άλλα ΙΕΚ και σε πανεπιστήμιο, ο ένας ο τρελός, που δεν τον προλαβαίνουμε με τις πληροφορίες που μας δίνει. Όντως, συμφωνώ τα Λειτουργικά είναι αηδία μάθημα μας το διδάσκει ένα καθηγητής, που ναι μεν είναι φιλότιμος, είναι κομπλέ στα εργαστήρια αλλά θεωρία είναι να πεθαίνεις από την πλήξη. Είμαστε την φάση να ξεκινήσουμε από εβδομάδα το β' εξάμηνο και απ ότι έχω δει γενικώς στα μαθήματά μας δεν έχουμε καθόλου mqsql. Το δεύτερο εξάμηνο θα μάθουμε Δίκτυα που φαίνεται ενδιαφέρον, Αρχιτεκτονική Υπολογιστών οπότε γλώσσα Assembly (Ψευδοπρογραμματισμός Assembly) και τρίτο εξάμηνο θα έχουμε γλώσσα C, εκτός των άλλων μαθημάτων. Γενικότερα στην πράξη μόνο πλακέτες στα αναλογικά και ηλεκτροτεχνία κάναμε με διόδους και αντιστάσεις, κυκλώματα δλδ οπότε ναι το βρήκα ενδιαφέρον , στην πράξη όχι κάτι τρομερό αλλά οκ θεωρώ ότι φάγαμε αρκετά θεωρία με ασκήσεις (ψηφιακά). Μας λένε ότι θα ασχοληθούμε και με arduino μακάρι δλδ να εγκριθεί το κονδύλι για να τα έχουμε στα χέρια μας, να παίξουμε και εκεί. Τα μαθήματα γίνονται κανονικά, δεν χάνουμε ώρες και γίνεται όλη η ύλη, μας δίνουν ερωτήσεις από την τελευταία πιστοποίηση και εκεί γίνεται και οι εξετάσεις μας στην πρόοδο και στο α' εξάμηνο, δεν βλέπω αδιαφορία γενικότερα. Είμαστε μικρό τμήμα, τελικά, οπότε με 10 άτομα υπάρχει προσοχή και θεωρώ ότι γίνεται μάθημα. Πραγματικά μένω άφωνη ότι στα ιδιωτικά που πληρώνεις κιόλας δεν γίνεται ότι θα έπρεπε κλπ. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2019 από zaf_4
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Εγώ τελείωσα την σχολή το 2002 (Τεχνικός Η/Υ και μηχανών γραφείου) σε δημόσιο ΙΕΚ . Πιστεψε με roympos1994 δεν έμαθα σχεδόν τίποτα στην σχολή. Μόνο κατι λίγα ψηφιακά και αναλογικά ηλεκτρονικά γιατί ο καθηγητής είχε όρεξη να διδάξει. Θυμάμαι ενα μάθημα στα δίκτυα που ο καθηγητής μας είπε να μην στήσουμε δίκτυο όταν τον ρωτήσαμε, γιατί το πρωί δουλευει και αλλο τμήμα πάνω στους ίδιους υπολογιστές και μην γίνει καμιά πατάτα. Για να μην πω για τα άτομα που απλά ήθελαν αναβολή για τον στρατό. Από τα 20 άτομα της τάξης επειδή έχω επαφές ακόμα με αρκετά παιδιά άντε να ασχολούνται οι 6 που είχαν την κ..αβλα να μάθουν όπως και εγώ. Με την διαφορά ότι αυτά τα 6 άτομα δεν περίμεναν την σχολή αλλά δούλευαν παράλληλα και απλά ήθελαν και το χαρτί. Μετά από εμπειρία 15 ετών στο τεχνικό κομμάτι παρόλο που δεν είμαι ο τεχνικαράς βλέπω πολλές φορές ότι ξέρω παραπάνω πράγματα από άτομα πανεπιστημίου. Το θέμα δεν είναι η θεωρια και η πράξη στην οποιαδήποτε σχολή είτε λέγεται ΙΕΚ είτε ΤΕΙ είτε ΑΕΙ. Το θέμα είναι η θέληση να μάθεις πράγματα μόνος σου. Ακόμα θυμάμαι το 2001 που είχα πάρει μια μητρική και έναν επεξεργαστή στην σχολή (μιας και τα είχα πάρει γυρνώντας από την δουλειά) και αρκετοί συνσπουδαστές τα κοιτάζαν λες και είναι εξωγήινης προέλευσης.
CyberWolf Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 39 λεπτά πριν, zaf_4 είπε Εγώ που σπουδάζω σε Δημόσιο Ιεκ και είναι δωρεάν, έχουμε καθηγητές 4 από τους 6 που ήταν εξ αρχής. Δεν ξέρω τι έπαιξε. Αλλά οι 2 είναι εξαιρετικοί και διδάσκουν και σε άλλα ΙΕΚ και σε πανεπιστήμιο, ο ένας ο τρελός, που δεν τον προλαβαίνουμε με τις πληροφορίες που μας δίνει. Όντως, συμφωνώ τα Λειτουργικά είναι αηδία μάθημα μας το διδάσκει ένα καθηγητής, που ναι μεν είναι φιλότιμος, είναι κομπλέ στα εργαστήρια αλλά θεωρία είναι να πεθαίνεις από την πλήξη. Είμαστε την φάση να ξεκινήσουμε από εβδομάδα το β' εξάμηνο και απ ότι έχω δει γενικώς στα μαθήματά μας δεν έχουμε καθόλου mqsql. Το δεύτερο εξάμηνο θα μάθουμε Δίκτυα που φαίνεται ενδιαφέρον, Αρχιτεκτονική Υπολογιστών οπότε γλώσσα Assembly (Ψευδοπρογραμματισμός Assembly) και τρίτο εξάμηνο θα έχουμε γλώσσα C, εκτός των άλλων μαθημάτων. Γενικότερα στην πράξη μόνο πλακέτες στα αναλογικά και ηλεκτροτεχνία κάναμε με διόδους και αντιστάσεις, κυκλώματα δλδ οπότε ναι το βρήκα ενδιαφέρον , στην πράξη όχι κάτι τρομερό αλλά οκ θεωρώ ότι φάγαμε αρκετά θεωρία με ασκήσεις (ψηφιακά). Μας λένε ότι θα ασχοληθούμε και με arduino μακάρι δλδ να εγκριθεί το κονδύλι για να τα έχουμε στα χέρια μας, να παίξουμε και εκεί. Τα μαθήματα γίνονται κανονικά, δεν χάνουμε ώρες και γίνεται όλη η ύλη, μας δίνουν ερωτήσεις από την τελευταία πιστοποίηση και εκεί γίνεται και οι εξετάσεις μας στην πρόοδο και στο α' εξάμηνο, δεν βλέπω αδιαφορία γενικότερα. Είμαστε μικρό τμήμα, τελικά, οπότε με 10 άτομα υπάρχει προσοχή και θεωρώ ότι γίνεται μάθημα. Πραγματικά μένω άφωνη ότι στα ιδιωτικά που πληρώνεις κιόλας δεν γίνεται ότι θα έπρεπε κλπ. Μετά ξεκινάνε τα καλά μαθήματα 3-4 εξάμηνο , σε ποιο ΙΕΚ είσαι αν επιτρέπεται;
zaf_4 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, roympos1994 είπε Μετά ξεκινάνε τα καλά μαθήματα 3-4 εξάμηνο , σε ποιο ΙΕΚ είσαι αν επιτρέπεται; ΔΙΕΚ ΒΟΛΟΥ http://1iek-volou.mag.sch.gr/joomla/htdocs/index.php πραγματικά 2 καθηγητές ο ένας είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός είναι της λεπτομέρειας και μας δίνει να καταλάβουμε και άλλος ο τρελός, είναι γνωστός ως καθηγητής στα μέρη μας (διδάσκει σε ΑΕΙ) ναι μεν τα κάνει γρήγορα αλλά εντάξει τον βρίσκω εξαιρετικό μυαλό. Θέλει ζόρι για να τον προλάβεις, οκ μην φανταστείς είμαστε 9 αγόρια και 1 μεγαλοκοπέλα εγώ και δεν στροφάρουν όλοι, όσο και να τους δείξεις. Ένα παιδί δουλεύει ήδη και είναι καλός, εγώ ως τίμιο φυτό και ένα παιδί που παράτησε τα ΤΕΙ, τα υπόλοιπα παιδιά τίμια και 1,2 ακατοίκητο πραγματικά. Αλλά μάθημα γίνεται και βλέπεις να δείχνουν ξανά και ξανά μέχρι να τα κατανοήσεις είτε ασκήσεις είτε εργαστήρια. Αν και κουράζομαι αρκετά λόγω δουλειάς (σε άσχετο χώρο) μ αρέσει που παρακολουθώ και τα μαθήματα. Έχω μια φίλη που είναι υπεύθυνη σε ιδιωτικό ΙΕΚ στην ΑΘήνα, υπεύθυνη για την πρακτική και όλα τα συναφή μου λέει πάντα υπάρχουν αυτοί που θέλουν να μάθουν, αυτοί που δεν ξέρουν γιατί ήρθαν και αυτοί που θέλουν να πάρουν αναβολή για το στρατό, αυτό γίνεται παντού σίγουρα.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2019 8 ώρες πριν, polaki είπε ... το υπουργείο σε ξεκινάει με θεωρία SQL (αλλά συγχρόνως πρέπει σε άλλο μάθημα να κάνεις dynamic website, αλλά πως διάολο να το κάνεις αν δεν έχεις μάθει να φτιάχνεις βάση σε mysql??), εμείς κάναμε φουλ mysql σε πρακτικό επίπεδο τόσο σε ψευτο-γραφικό περιβάλλον (phpmyadmin) που σε αφήνει να γράψεις κιολας όσο και με εργαλείο (Navicat που χρησιμοποιω στη δουλειά μου). Oracle προσωπικά εγώ δεν τους έκανα. Στην Ελλάδα δεν θα παίξεις με Oracle. 5 εταιρίες χρησιμοποιούν. Θα παίξεις mySQL (και τα παράγοντα τους, MariaDB κλπ που ουσιαστικά είναι mySQL), και Microsoft, απλά επειδή έχουν αγοραστεί τα licenses για Microsoft.... Μην το πάρεις στραβά αλλά εδώ έχουμε ένα λαμπρό παράδειγμα καθηγητή που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ τι συμβαίνει στις εταιρίες και στα ΙΤ Οχι φιλαράκο, σε μια εταιρία που το ΙΤ έχει να διαχειριστεί GB και ΤΒ δεν θα "παίξει" με mysql και phpmyadmin θα παίξει με oracle και IBM με πληρωμένο το support και στην Ελλαδα υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες με τέτοιες βάσεις. Αν στο ενδιάμεσο στάδιο έχει βάσεις mysql σίγουρα θα τις έχει clusterομένες η replication αλλά σίγουρα δεν θα έχουν phpmyadmin. Ο τεχνικός θα ασχολείται μαζί τους από κονσολιτσα για να φτιάχνει τα batchακια γρήγορα και να μην φάει όλο το οχτάωρο. (Μαλλον δεν παίρνεις μυρωδιά με το τι εννοώ σε αυτήν την πρόταση). Η εμπειρία σε phpmyadmin και navicat είναι απλά 0 (μηδέν) ως προαπαιτούμενο . Θα είναι πιο χρήσιμο να τους μάθεις να ρεπλικάρουν βάσεις, να παίρνουν backups και πως να αποφεύγουν τα bottlenecks. Και για να μην παρεξηγήσεις παραπάνω, τι θα κάνεις όταν το dynamic site πχ shop έχει αυξημένα transactions; θα κάθεσαι να το κοιτάς με το πι ετσ πι αντμιν ή θα ταβανίασεις τα cpu/ram. Αντε και τα ταβάνιασες μετά τι?
talibanakos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2019 Μπορουμε να αλλαξουμε λιγο τον τιτλο,να μη μου δινει στα νευρα καθε φορα που ανασυρει καποιος το θεμα; Να βαλουμε κατι του στυλ "Ενα επαγγελμα που αργοπεθαινει" η κατι τετοιο,για να μη σας παρει και σας σηκωσει ολους; Ευχαριστω
polaki Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 16/2/2019 στις 1:41 ΠΜ, fg9000 είπε Μην το πάρεις στραβά αλλά εδώ έχουμε ένα λαμπρό παράδειγμα καθηγητή που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ τι συμβαίνει στις εταιρίες και στα ΙΤ Οχι φιλαράκο, σε μια εταιρία που το ΙΤ έχει να διαχειριστεί GB και ΤΒ δεν θα "παίξει" με mysql και phpmyadmin θα παίξει με oracle και IBM με πληρωμένο το support και στην Ελλαδα υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες με τέτοιες βάσεις. Αν στο ενδιάμεσο στάδιο έχει βάσεις mysql σίγουρα θα τις έχει clusterομένες η replication αλλά σίγουρα δεν θα έχουν phpmyadmin. Ο τεχνικός θα ασχολείται μαζί τους από κονσολιτσα για να φτιάχνει τα batchακια γρήγορα και να μην φάει όλο το οχτάωρο. (Μαλλον δεν παίρνεις μυρωδιά με το τι εννοώ σε αυτήν την πρόταση). Η εμπειρία σε phpmyadmin και navicat είναι απλά 0 (μηδέν) ως προαπαιτούμενο . Θα είναι πιο χρήσιμο να τους μάθεις να ρεπλικάρουν βάσεις, να παίρνουν backups και πως να αποφεύγουν τα bottlenecks. Και για να μην παρεξηγήσεις παραπάνω, τι θα κάνεις όταν το dynamic site πχ shop έχει αυξημένα transactions; θα κάθεσαι να το κοιτάς με το πι ετσ πι αντμιν ή θα ταβανίασεις τα cpu/ram. Αντε και τα ταβάνιασες μετά τι? Δεν το παίρνω στραβά, αλλά εδώ έχουμε ένα λαμπρό παράδειγμα ανθρώπου που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ τί συμβαίνει στα ΙΕΚ και στις σχολές γενικότερα. Οι βάσεις δεδομένων όπως και κάθε μάθημα, είναι ένα μάθημα που το υπουργείο σου λέει είναι 4 ώρες την εβδομάδα, επί 14 εβδομάδες + 2 εξετάσεις. Στα ιδιωτικά ΙΕΚ, και συγκεκριμένα σε 2 που εγώ έχω εργαστεί, είναι 2 οι ώρες του μαθήματος αντί για 4 (για να μην με πληρώνουν εμένα τις άλλες 2), και επίσης σε κάθε ευκαιρία πχ απεργία, Ομπάμα στην Αθήνα, Μέρκελ στην Αθήνα κλπ, ακυρώνουν τα μαθήματα με το πρόσχημα ότι δεν θα μπορούν να έρθουν οι μαθητές. Στην πράξη: για να γλιτώσουν λεφτά από εμένα. Συνεπώς αντί για 14 βδομάδες μάθημα κάνεις στην καλύτερη 12, εκ των οποίων η μία πριν το τελικό διαγώνισμα είναι επανάληψη. Οι μαθητές του ΙΕΚ κατά 80% καλώς ή κακώς, είναι μαθητές που δεν μπόρεσαν να περάσουν σε κάποιο ΤΕΙ/ΑΕΙ. Δεν θα το αναλύσω περισσότερο, όποιος κατάλαβε τί εννοώ κατάλαβε, σε συνδυασμό με την παραπάνω πρόταση. Η δουλειά η δική μου λοιπόν, δεν είναι να διδάξω σε κανέναν να δουλεύει με Oracle, και να με κοιτάνε σαν alien. Είναι να διδάξω 5 βασικά πράγματα, ώστε ο καθένας μετά να μπορέσει με δική του ΥΠΕΡ-ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ να βρει το δρόμο του. Αν εσύ, είσαι τόσο αφελής που θα έβαζες έναν απόφοιτο ΙΕΚ που καλά καλά δεν έχει κάνει την πρακτική του, να διαχειριστεί τις βάσεις δεδομένων που περιγράφεις, είναι δικό σου πρόβλημα, όχι του παιδιού, και σίγουρα όχι του καθηγητή του. Και απτο ΤΕΙ ή ΑΕΙ να τον έπαιρνες, πάλι λάθος θα έκανες, εκτός αν νομίζεις ότι στο ΤΕΙ μαθαίνουν να κάνουν παπάδες. Με την ίδια λογική που το μάθημα Ασφάλεια Δικτύων δεν είναι για να βάλεις το μαθητούδι να προστατέψει την Alpha Bank, και το μάθημα Κινητή τηλεφωνία δεν είναι για να μάθει να στήσει τη Vodafone και την Cosmote. Ξέρω πολύ καλά τί είδους βάσεις χρειάζονται για μεγάλα project καθώς έχω εργαστεί στην αγορά και εργάζομαι ακόμα. Οι μαθητές του ΙΕΚ δυστυχώς δεν προοριζονται για τέτοιες θέσεις παρά μόνο αν κάνουν πολύ μεγάλη προσπάθεια μετά τη σχολή τους. Συνεπώς προτιμάω να τους μάθω 5 βασικά πράγματα ώστε τουλάχιστον να ξεκινήσουν με ένα χαρτζιλίκι, ενώ συνεχίζουν την συλλογή γνώσεων ο καθένας στο δρόμο που επιλέξει. Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2019 από polaki 2
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, polaki είπε Δεν το παίρνω στραβά, αλλά εδώ έχουμε ένα λαμπρό παράδειγμα ανθρώπου που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ τί συμβαίνει στα ΙΕΚ και στις σχολές γενικότερα. Οι βάσεις δεδομένων όπως και κάθε μάθημα, είναι ένα μάθημα που το υπουργείο σου λέει είναι 4 ώρες την εβδομάδα, επί 14 εβδομάδες + 2 εξετάσεις. Στα ιδιωτικά ΙΕΚ, και συγκεκριμένα σε 2 που εγώ έχω εργαστεί, είναι 2 οι ώρες του μαθήματος αντί για 4 (για να μην με πληρώνουν εμένα τις άλλες 2), και επίσης σε κάθε ευκαιρία πχ απεργία, Ομπάμα στην Αθήνα, Μέρκελ στην Αθήνα κλπ, ακυρώνουν τα μαθήματα με το πρόσχημα ότι δεν θα μπορούν να έρθουν οι μαθητές. Στην πράξη: για να γλιτώσουν λεφτά από εμένα. Συνεπώς αντί για 14 βδομάδες μάθημα κάνεις στην καλύτερη 12, εκ των οποίων η μία πριν το τελικό διαγώνισμα είναι επανάληψη. Οι μαθητές του ΙΕΚ κατά 80% καλώς ή κακώς, είναι μαθητές που δεν μπόρεσαν να περάσουν σε κάποιο ΤΕΙ/ΑΕΙ. Δεν θα το αναλύσω περισσότερο, όποιος κατάλαβε τί εννοώ κατάλαβε, σε συνδυασμό με την παραπάνω πρόταση. Η δουλειά η δική μου λοιπόν, δεν είναι να διδάξω σε κανέναν να δουλεύει με Oracle, και να με κοιτάνε σαν alien. Είναι να διδάξω 5 βασικά πράγματα, ώστε ο καθένας μετά να μπορέσει με δική του ΥΠΕΡ-ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ να βρει το δρόμο του. Αν εσύ, είσαι τόσο αφελής που θα έβαζες έναν απόφοιτο ΙΕΚ που καλά καλά δεν έχει κάνει την πρακτική του, να διαχειριστεί τις βάσεις δεδομένων που περιγράφεις, είναι δικό σου πρόβλημα, όχι του παιδιού, και σίγουρα όχι του καθηγητή του. Και απτο ΤΕΙ ή ΑΕΙ να τον έπαιρνες, πάλι λάθος θα έκανες, εκτός αν νομίζεις ότι στο ΤΕΙ μαθαίνουν να κάνουν παπάδες. Με την ίδια λογική που το μάθημα Ασφάλεια Δικτύων δεν είναι για να βάλεις το μαθητούδι να προστατέψει την Alpha Bank, και το μάθημα Κινητή τηλεφωνία δεν είναι για να μάθει να στήσει τη Vodafone και την Cosmote. Ξέρω πολύ καλά τί είδους βάσεις χρειάζονται για μεγάλα project καθώς έχω εργαστεί στην αγορά και εργάζομαι ακόμα. Οι μαθητές του ΙΕΚ δυστυχώς δεν προοριζονται για τέτοιες θέσεις παρά μόνο αν κάνουν πολύ μεγάλη προσπάθεια μετά τη σχολή τους. Συνεπώς προτιμάω να τους μάθω 5 βασικά πράγματα ώστε τουλάχιστον να ξεκινήσουν με ένα χαρτζιλίκι, ενώ συνεχίζουν την συλλογή γνώσεων ο καθένας στο δρόμο που επιλέξει. Αμα είναι θέμα υπουργείου πάω πάσο. Εδω φοιτητές πανεπιστημίων με ντοκτορά και δεν μπορούν να σταθούν στην δουλειά καλά καλά. Εδω φτάσαμε να λέμε τον χειριστή cloud (aws, azure, κτλ) τεχνικό με καρύδια. Αντε βάλε αυτόν τον τεχνικό να στήσει hypervisors και storages για υπηρεσίες cloud. Αλλά η αγορά δυστυχώς αυτό θέλει, χειριστή cloud δεν θέλει τεχνικούς υπολογιστών(server)
polaki Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, fg9000 είπε Αμα είναι θέμα υπουργείου πάω πάσο. Εδω φοιτητές πανεπιστημίων με ντοκτορά και δεν μπορούν να σταθούν στην δουλειά καλά καλά. Εδω φτάσαμε να λέμε τον χειριστή cloud (aws, azure, κτλ) τεχνικό με καρύδια. Αντε βάλε αυτόν τον τεχνικό να στήσει hypervisors και storages για υπηρεσίες cloud. Αλλά η αγορά δυστυχώς αυτό θέλει, χειριστή cloud δεν θέλει τεχνικούς υπολογιστών(server) Δεν ειναι μόνο θέμα υπουργείου, αλλά και τί υλικό (ανθρώπινο δυναμικό) εχεις στα χέρια σου. Τα περισσότερα παιδιά 18 χρονών ίσα με το ζόρι που έχουν ένα υπολογιστή. Πλέον ελάχιστα έχουν και αυτό, ειδικά αν δεν είναι της τεχνολογίας. Έκανα για 1 χρόνια το Word & Excel σε παιδιά 19 ετών, Γ' εξάμηνο Διοίκηση Επιχειρήσεων/Λογιστική/Marketing. Το 1/4 των παιδιών δεν είχε υπολογιστή, μόνο κινητό και tablet. Σε ένα τμήμα με 29 άτομα, μόνο ένας είχε desktop, και καμιά 15αριά άτομα είχαν μόνο laptop. Οκ δεν είναι πληροφορικάριοι.. αλλά και πάλι. Γιαυτό και για εμάς (τους εκπαιδευτές) τα καλύτερα τμήματα είναι πάντα τα απογευματινά, είναι συνήθως μεγαλύτερης ηλικίας άτομα, ή νεαρά παιδιά 18 που όμως δουλεύουν το πρωϊ, άρα είναι πιο αποφασισμένα να σπουδάσουν. Όταν σε ένα τμήμα μπαίνεις μέσα να διδάξεις (τρομάρα σου..) βάσεις δεδομένων ή πχ PHP, και βλέπεις το μισό τμήμα να παίζει Fortnite, και όταν τους λες να σταματήσουν μπαίνουν Gazzetta.gr, δεν ξέρω πόσο PL/SQL και clustering μπορείς να τους μάθεις.... Cloud computing δεν προβλέπεται καν. Ελάχιστα πράγματα μπορούμε να τους δείξουμε, και αυτά στη ζούλα... έχεις βιβλίο ύλης που υπογράφεις ακριβώς το syllabus απ'το υπουργείο... Δες λίγο σελίδα 25 και σελίδα 36 τις βάσεις δεδομένων των 2 εξαμήνων που το διδάσκονται, και ξαναμιλάμε! http://www.gsae.edu.gr/attachments/article/1427/ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ - WEB DESIGNER DEVELOPER - VIDEO GAMES)~.pdf
Mikel696 Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 Καλησπερα σε όλους Εγω Προσωπικά έχω Τελειώσει ως Τεχνικός Η/Υ και ως Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής αλλά δεν έχω κάνει αυτό το επάγγελμα (ακόμα) Ο Φιλος μας Που Άνοιξε την Συζήτηση Μας Είπε τι Γίνεται αν Διαλέξεις να Κάνεις το Επάγγελμα ως Τεχνικός Η/Υ στα Μεγαλοκαταστήματα Οπως Public Plaisio E-shop Media Markt!!! Να Ξεκαθαρίσω Πρώτα ότι η Δουλειά του Τεχνικού Η/Υ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΈΝΗ Δουλειά... 1) Στα Μεγαλοκαταστήματα Σίγουρα θα υπάρχει πίεση!!! Από τον Boss 2) Ο Τεχνικός Στα Μεγαλοκαταστήματα Δεν είναι Υποχρεωμένος να του Εγκαταστήσει τα Προγράμματα που Γουστάρει ο Πελάτης Προφανώς και αν Πάρει ένα Ετοιμο Pc η Κομματι κομμάτι ο Τεχνικός Η/Υ ΔΕΝ μπορεί να του Περάσει Σπασμένα Windows η Σπασμένα Προγράμματα!!! Αν σε ρωτήσει πως κατεβάζω Ταινιες η Σειρες η οτιδηποτε αλλο μπορεί να του Πει ότι ξέρεις κάτι; Δυστυχως Δεν Μπορούμε να σε Βοηθήσουμε!!! Και Αν ζητήσει να του περάσουν Windows θα τα πληρώσει Κανονικά και με τον Νόμο!!! Συν τα Windows συν τα Υποσυστήματα συν την Σύνθεση και το Φορματ (Αν δεν τα έχουν δωρεάν) συν και η δουλειά που θα κάνει ο Τεχνικός!!! Ε και Μετα Του Κανει τις ενημερώσεις και περνάει τους Drivers τίποτα άλλο!!! Στα Λαπτοπ δεν κανουν τίποτα!!! Δεν γίνεται να πας στο plaisio να τους πεις θέλω αυτό το laptop αλλά βγάλε μου το dvd και βαλε μου εναν hdd!!! Αν δεν έχει Windows σου κανουν το φορματ σ περνάνε τις ενημερώσεις και τους drivers και αυτο ηταν αλλα τα windows τα πληρώνεις!!! Ειπε οτι πας και κάνεις τζάμπα την δουλειά σου γιατι ειν στην εγγύηση το τροφοδοτικό μα γι αυτό έχεις πάει εκεί!!! Αφού πληρώνεσαι με τον Μήνα!!! Δεν περνεις τίποτα περισσότερο!!! Θα σας πάω τώρα στο Άκρως Αντίθετο και Μιλάω για Τους Τεχνικούς Η/Υ που δεν έχουν κατάστημα και είναι αφεντικά των εαυτών τους!!! Εκει θα κανεις οτι σου πει ο πελάτης σου και θα του πάρεις τα υποσυστήματα και θα του τα συναρμολογησει και θα του περάσεις και γνήσια η σπασμένα Windows (αν θελει) και θα του κάνεις τις ενημερώσεις και θα του περάσεις drivers (αν θελει) και θα του εγκαταστήσεις τα προγράμματα γνήσια η σπασμένα αν θέλει!!! Αλλα Καποια Πραγματα Είναι Έξτρα!!! Δεν μπορεί ο Τεχνικός να φαει 2 μερες να σου φτιάξει όλο το pc από το 0 και εσύ να τα θες όλα έτοιμα να θες δηλαδή να πατάς το μπουτον και να τρέχουν τα Windows και να σου λεει ο τεχνικός πάρε μου ένα πακέτο τσιγάρα και είμαστε εντάξει!!! Δεν παει έτσι!!! Αμα σου πει ο Τεχνικός εγώ θέλω πχ 100€ για την δουλειά μου και του πεις πολλά είναι τότε θα σ πει ο τεχνικός και για δεν τα εφτιαχνες Μονος σου!!! 1
masteripper Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 16/2/2019 στις 1:41 ΠΜ, Επισκέπτης είπε Οχι φιλαράκο, σε μια εταιρία που το ΙΤ έχει να διαχειριστεί GB και ΤΒ δεν θα "παίξει" με mysql και phpmyadmin θα παίξει με oracle και IBM με πληρωμένο το support και στην Ελλαδα υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες με τέτοιες βάσεις. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω....όσον αφορά τον MySQL...με βάση το γεγονός ότι κινεί το μεγαλύτερο μέρος της πίτας των BE στο Internet....κατα 99,9999% δεν φταίει ο MySQL αν κάτι πάει στραβά αλλά στο πως τον χειρίστηκες και τον παραμετροποίηησες και πόσο χρήμα έχεις χώσει στο να λειτουργεί ...όταν πας να κάνεις συγκρίσεις να συγκρίνεις επί του όλου...όσο φανταστική μπορεί να είναι η Oracle και η DB2 βάλε κάτω και υπολόγισε αν παίζουν σε server δεκάδων (ή και εκατοντάδων) χιλιάδων ευρώ και με άτομα που πληρώνονται ανάλογα και όχι στο παρατημένο PCακι που έπαιζε ο γιός σου Lineage πριν κάτι φεγγάρια και τσίμπησες τον 1ο τυχόντα που έκανε 1 SELECT και έπαιξε. Αυτο πιστεύω ισχύει για όλα τα επίπεδα του IT σαν γενική έννοια...ότι πληρώσεις παίρνεις... Επεξ/σία 26 Μαΐου 2020 από masteripper 2
vamvakoolas Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 4 ώρες πριν, masteripper είπε Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω....όσον αφορά τον MySQL...με βάση το γεγονός ότι κινεί το μεγαλύτερο μέρος της πίτας των BE στο Internet....κατα 99,9999% δεν φταίει ο MySQL αν κάτι πάει στραβά αλλά στο πως τον χειρίστηκες και τον παραμετροποίηησες και πόσο χρήμα έχεις χώσει στο να λειτουργεί ...όταν πας να κάνεις συγκρίσεις να συγκρίνεις επί του όλου...όσο φανταστική μπορεί να είναι η Oracle και η DB2 βάλε κάτω και υπολόγισε αν παίζουν σε server δεκάδων (ή και εκατοντάδων) χιλιάδων ευρώ και με άτομα που πληρώνονται ανάλογα και όχι στο παρατημένο PCακι που έπαιζε ο γιός σου Lineage πριν κάτι φεγγάρια και τσίμπησες τον 1ο τυχόντα που έκανε 1 SELECT και έπαιξε. Αυτο πιστεύω ισχύει για όλα τα επίπεδα του IT σαν γενική έννοια...ότι πληρώσεις παίρνεις... +1 Πολυ σωστα. Επισης αυτες οι "πολλες εταιριες με oracle" που πληρωνουν για υποστηριξη σιγα σιγα καταλαβαινουν οτι δεν ειναι καλο να εξαρτιεσαι απο εναν εργολαβο/συνεργατη για τα δεδομενα και καλο να εχεις και inhouse υποστηριξη. Και μιας και οι oracle εξπερτς δεν ειναι και απειροι (αρα καλοπληρωμενοι) συμφερει να γυρισεις σε sql . Το εχει δει το εργο απειρες φορες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα