Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παντως, 2 σελιδες πισω ενας σπαμαρε οτι ειμαι κοροιδο, εδω ενας αλλος σπαμαρει οτι ειμαι απατεωνας, εγω λοιπον καπου εδω πρεπει να σπαμαρω οτι αγαπαω insomnia και ελληναρες members :D

Πρέπει να αλλάξεις troll_mode,καρφώνεσαι.

Έλα να σου δείξω.

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ρε παιδια αντι να τσακωνεστε προτεινετε καναν τσακαλο εστω και με πιεμ να του παω ενα βαιο που τα φτυσε και αραζει.

Δημοσ.

Πρέπει να αλλάξεις troll_mode,καρφώνεσαι.

Έλα να σου δείξω.

Εαν περιμενες οτι τα παραπανω ποστ αξιζουν σοβαρης απαντησης, τοτε τρολλαρεις τον εαυτο σου! Μονο και μονο που ξεκινουν και τελειωνουν με χαρακτηρισμους "απατεωνα", εχουν μπει αυτογκολ απο μονα τους γιατι βγαζουν απο hating εως αγχος για τη ζωντανη κατσικα του γειτονα! Οι απαντησεις μου/η συμμετοχη μου απο κει κι επειτα ειναι καθαρα συμβολικη :>

 

extra hint: Το ΥΓ με την τιμη προστεθηκε αργοτερα οπως παρατηρησες. Μαντευεις γιατι?!

 

 

Ρε παιδια αντι να τσακωνεστε προτεινετε καναν τσακαλο εστω και με πιεμ να του παω ενα βαιο που τα φτυσε και αραζει.

Στην προηγουμενη σελιδα εχει 2-3 μελη που φτιαχνουν λαπτοπ κλπ με καμια 10ρια ευρω, στειλτους πμ :D

  • Like 2
Δημοσ.

Ευτυχώς με πρόλαβες κι άλλαξες στόχο,έβαλες τσοκ μεγαλύτερης διασποράς.

 

 

ΔΕΝ φτιάχνω laptops επί πληρωμή (πιά),μόνο τζάμπα σε φιλαράκια.

 

 

btw,βιβλία πουλάω....

Δημοσ.

Κανενα προβλημα επ'αυτου, εξαλλου ειναι ακρως ελληνικο να κριτικαρουμε τα παντα ολα μεσα στα φορουμ /στα λογια και στην πραξη να ειμαστε απο αδρανεις εως αδιαφοροι. Γιαυτο λεω οτι τα χαλασμενα Pc εκει εξω ειναι, εμπρος ξεκινατε τα φορματ με 10 ευρω να σταματησουν επιτελους οι απατεωνιες και να εξαφανιστουν οι κερδοσκοποι. Δεστο σαν μια προτροπη για να βελτιωθουν τα πραγματα, δεν θιγω καν το ποσο γρηγορα θα πλουτισει οποιος βγει στην αγορα με τετοιες τιμες!

 

Τζάμπα σε φίλους και γνωστούς

Δημοσ.

Και μου κραζατε τον Αλετζο που σε εποχες 2009 προ κρισης χρεωνε 50 ευρω το φορματ!

 

 

μια και ειδα οτι ξαναζωντανεψε το θεμα, θελω να σας πω τι εχω κανει απο τοτε που σταματησα να ασχολουμαι με επισκευες η/υ λογο των προβληματων που λετε σε τοσες σελιδες.

 

εκανα πραξη σε ενα αντικειμενο το παρακατω:

 

Ενας τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών καλείται να επισκευάσει ένα πολυσύνθετο κομπιούτερ σε πολυεθνική εταιρεία, το οποίο αξίζει περισσότερα από 12 εκατομμύρια ευρώ.

 

Κάθεται μπροστά στην οθόνη, πατάει ένα - δυο πλήκτρα, κουνάει το κεφάλι του, μουρμουράει κάτι και σβήνει τον υπολογιστή.

 

Στη συνέχεια, με ένα πολύ μικρό κατσαβίδι γυρνάει κατά μιάμιση στροφή μία μικροσκοπική βίδα.

 

Υστερα ανοίγει τον υπολογιστή και διαπιστώνει ότι λειτουργεί τέλεια.

 

Ο πρόεδρος της εταιρείας, ικανοποιημένος απόλυτα, προσφέρεται να πληρώσει τον τεχνικό άμεσα.

 

- Πόσα χρωστάω;

- 1.000 ευρώ

- 1.000; Τόσα λεφτά για λίγα λεπτά δουλειάς; 1.000 ευρώ για να στρίψετε μια βίδα; Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για υπολογιστή 12.000.000, αλλά 1.000 ευρώ μού φαίνονται υπερβολικά. Γι’ αυτό θα πληρώσω μόνο όταν μου στείλετε αναλυτικό λογαριασμό που να δικαιολογεί τέτοια χρέωση.

 

Ο τεχνικός συμφωνεί και φεύγει.

 

Την επόμενη μέρα το πρωί στέλνει το τιμολόγιο, ο πρόεδρος το διαβάζει προσεκτικά και το εξοφλεί αμέσως, χωρίς διαμαρτυρίες.

 

Το τιμολόγιο γράφει:

«Παροχές υπηρεσιών:

Στρίψιμο βίδας, 1 ευρώ.

Γνώση του ποια βίδα ήθελε στρίψιμο, 999 ευρώ»

 

 

αυτη τη στιγμη εργαζομαι σε μια μεγαλη εταιρια (1000+ εργαζομενους), σε πολυυυ εξειδικευμενο ποστο (αν το κανουν 50 ατομα στην Ελλαδα ζητημα ειναι) και φυσικα με υψηλες αποδοχες!

 

η πλακα (που πηρα το αιμα μου πισω μετα απο οσα εχω ζησει) ειναι τα παζαρια που εκανα με την εταιρια για να με πεισουν να δεχτω τη θεση αυτη 

(γιατι δεν απαντησα σε καμια αγγελια, αλλα ηρθαν αυτοι σε επαφη μαζι μου)

 

τελικα η δουλεια εκλεισε με οσα λεφτα ζητησα εγω, ουτε ευρω παρακατω! (εν μεσω κρισης)

 

(υγ, μη με ρωτησετε τι δουλεια ειναι και ποσα λεφτα περνω)

 

 

τελικα επιβεβαιωθηκα οτι η ΓΝΩΣΗ μετραει πανω απ'ολα, αφου πρακτικα εγω ξυνω τα @@ μου στη δουλεια ΑΦΟΥ εφτυσα αιμα για να φτασω σε αυτο το σημειο.

 

βλεπω τα παιδια του ΙΤ να τρεχουν περα-δωθε και τα λυπαμαι.....

 

 

Ειμαι ο aledjo και ειμαι καλα!

  • Like 11
Δημοσ.

Kαλη η πρωινη εργασια,  αλλα τα εξτρα ειναι εξτρα μολις σχολαμε απτη δουλεια :D

Τεχνικος Η/Υ μια επιτυχημενη καβατζα :P

Δημοσ.

Kαλη η πρωινη εργασια,  αλλα τα εξτρα ειναι εξτρα μολις σχολαμε απτη δουλεια :D

Τεχνικος Η/Υ μια επιτυχημενη καβατζα :P

 

συμφωνω

1-2 φορματ το μηνα ειναι πολυ καλα

Δημοσ.

 

 

τελικα επιβεβαιωθηκα οτι η ΓΝΩΣΗ μετραει πανω απ'ολα, αφου πρακτικα εγω ξυνω τα @@ μου στη δουλεια ΑΦΟΥ εφτυσα αιμα για να φτασω σε αυτο το σημειο.

 

Σε διαφορετικό επάγγελμα, στο παρελθόν προτίμησα να προσλαμβάνομαι από εταιρείες που έδιναν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά σεμινάρια αλλά δεν πλήρωναν καλά, ενώ μου δυνόταν η ευκαιρία να προσληφθώ από εταιρεία που πλήρωνε καλύτερα αλλά δεν είχε προοπτική (στον ίδιο τομέα και επάγγελμα πάντα).

 

Αφού πέρασαν μερικά χρόνια με κακό μισθό και την επίπονη διαδικασία του να μαθαίνεις (το οποίο το μετέτρεψα σε ευχαρίστηση στο μυαλό μου ώστε να μην χάσω το κουράγιο) αλλά με σεμινάρια και εκπαίδευση, μακροπρόθεσμα δικαιώθηκα.

 

Η γνώση είναι χτήμα σου, και να σε διώξουν από τη δουλειά την παίρνεις μαζί σου, δεν μπορούν να στην πάρουν πίσω, είναι επένδυση στο άτομό σου ;)

 

  • Like 4
Δημοσ.

Αυτό τώρα το λες, πριν έλεγες για τις φθορές και το ρεύμα που θα καταναλώσει το ανυψωτικό.

 

Όσο για το pc που έστειλες για αναβάθμιση, θα έλεγα πως δικό σου ήταν το λάθος. Είχες ενημερώσει πως ήθελες να σου βάλει λειτουργικό στον 120άρη και πως δεν ήθελες να χαθούν τα αρχεία από τον 500άρη? Προφανώς διάλεξε τον πιο γρήγορο/καινούργιο δίσκο για να βάλει το σύστημα. Στη θέση σου δεν θα περίμενα να κάτσει ο τεχνικός να ψάξει αν τυχόν υπάρχουν αρχεία μέσα και να στα φυλάξει αν δεν είχατε πει τίποτα τέτοιο.

Οταν ο υπολογιστης εχει 2-3 σκληρους δισκους,ο τεχνικος δεν πρεπει να στριβει κερμα και οπου κατσει να λεει,ωπ! εδω θα τα βαλουμε τα windows..Το οτι ενας δισκος ειναι πιο γρηγορος δεν λεει κατι και ουτε πρεπει να μπει εκει αυτοματα το λειτουργικο για τον λογο οτι ειναι πιο γρηγορος.Ο τεχνικος απο την στιγμη που βλεπει οτι οι δισκοι ειναι και οι 2-3-4 ποσους εχει τελοσπαντων,γεματοι ή εχουν δεδομενα μεσα ειναι υποχρεωμενος να μην πειραξει απολυτως τιποτα και να ενημερωσει τον πελατη του πριν προχωρησει στο φορματ των δισκων.Αν οπως ειπε καποιος ειχε δεδομενα της δουλειας του,πελατολογιο ή κατι σημαντικο θα επρεπε να τα σβησει χωρις να ρωτησει κανεναν?

 

 

Τι να αγνοω ρε φιλε? οτι πριν παω στην Θεσσαλονικη για δουλεια ενω μενω Αθηνα πρεπει να εχω κανονισει την τιμη και να εχω ξεκαθαρισει με τι ορους θα παω στο σπιτι του αλλουνου? θελει καποια ιδιαιτερη εργασιακη εμπειρια αυτο? θα μας τρελανεις τελειως μεσημεριατικα??? Τι σχεση εχει αυτο με τα εργασιακα???? αυτο σου εγραψα και παρεξηγηθηκες. Κανονισε να φαω κανα μπαν με σενα σημερα.

 

Για το voucher μην τα γυριζεις τωρα.... το ποστ κακοψυχιας που εκανα παραθεση υπαρχει.

 

Τηλεφωνακι εχεις? να δουμε τι επαγγελματιας εισαι?

 

 

Δηλαδη μου λες johnsua21 οτι στο πισι μου δεν μπορω να βαλω προσωπικα δεδομενα γιατι μπορει μια μερα να παω να τον ανοιξω, να με πεταξει μπλε οθονη και επειδη ειμαι ασχετος το παω στον τεχνικο κανει τα κολπα του βαζοντας το σιντι των win κανει επιδιορθωση και ανοιγει..

 

Μπαινει στην επιφανεια να δει αν ολα πανε καλα και επειδη εχω εγω εναν φακελο θα πρεπει να τρεμω για το τι θα κανει; Μαλλον αυτο ειναι πολυ αντιεπαγγελματικο και δεν φταιω εγω.

 

Οσο για το παραδειγμα με τον φωτογραφω, τις φωτο τις παω ξεροντας οτι παιρνω το ρισκο, θελοντας και μη θα τις δει. Οτι και να ειναι αυτες.

 

Υ.Γ σημερα ηρθε το ημιφορτηγο να του αλλαξουμε τις πομπες(δυο στο συνολο) μολις τις φερνει( επειδη αναλαβε ο πελατης να παρει τα ανταλακτηκα), το ανεβαζουνε στον ανυψωτηρα βγαζουνε την ποδια, ανοιγει το κουτι με τα καινουργια(πριν ξεβιδωσει τις πιο πολλες φορες κατι πρωτα τσεκαρει εφοσον ξερει καλα το αμαξι αν ταιριαζουν) και λεει οτι δεν κανουν, παιρνει τηλεφωνο αυτον που του τα πουλησε συννενοειτε ο πατερας μου για τα δικα του ανταλλακτικα.

 

Ξανα κατω, το απογευμα θα ερθει να το παρει να κανει την δουλεια του και αυριο θα ερθει παλι να του το κανουμε.

 

Χρεωση 0€... Τι θα χρεωσει μετα ; Οσα θα επαιρνε και σημερα.

Αυτο δεν μπορεις να το ξερεις ουτε μπορεις να υπογραψεις συμβολαιο με τον εκαστοτε τεχνικο ωστε να μην ανοιξει αρχεια δικα σου.Καποιοι δεν θα το κανουν γιατι θα σεβαστουν το ιδιωτικο σου απορρητο,καποιοι θα τα ανοιξουν και καποιοι θα τα αντιγραψουν για να τα κρατησουν κιολας.Οπως μπορει να κανει και καποιος φανταρος με αρχεια που βρισκονται στον υπολογιστη ενος γραφειου της μοναδας οπου μπορει να ειναι ενας φανταρος..Απο την στιγμη που βαζεις αρχεια προσωπικα μεσα στον υπολογιστη σου γνωριζεις και παιρνεις τον ρισκο για αυτα,οτι ισως οπως λες να πεταξει μπλε οθονη ο υπολογιστης και να τα χασεις, ή να τα δει ο τεχνικος που ισως πας το pc αυριο μεθαυριο,ειτε οτι θα τα ανοιξει η γκομενα σου οταν εσυ θα κανεις μπανιο και θα σε δει αγκαλια με την παρανομη γκομενα,ειτε παιρνεις το ρισκο υποκλοπης δεδομενων απο το ιντερνετ απο καποιον Χακερ..

 

 

Ευτυχώς με πρόλαβες κι άλλαξες στόχο,έβαλες τσοκ μεγαλύτερης διασποράς.

 

 

ΔΕΝ φτιάχνω laptops επί πληρωμή (πιά),μόνο τζάμπα σε φιλαράκια.

 

 

btw,βιβλία πουλάω....

Αυτη ειναι η διαφορα φιλε.Οτι εσυ το κανεις σαν χομπι για τα φιλαρακια σου,ο Midi και ο καθε Midi ζει απο αυτο,ισως μεγαλωνει και 2-3 παιδια απο αυτο,ισως απο αυτο ξεπληρωνει ενα δανειο που του εφερε μια στεγη κατω απο το κεφαλι του.Και εγω ασχολουμαι με υπολογιστες εδω και 13-14 χρονια,ξερω να τους λυνω και να τους δενω απο πανω μεχρι κατω.Δεν θα παω να παρω λεφτα οταν με φωναξει ο γειτονας μου να του φτιαξω κατι στον υπολογιστη του.Αν ομως το εκανα επαγγελμα,ο γειτονας μου θα με φωναζε ως γνωστο του μεν,αλλα γνωριζοντας σαν επαγγελματια δε.Μπορει να του επαιρνα τα μισα λογω οτι ηταν γειτονας αλλα δεν θα του το εκανα τσαμπα.Τωρα αν με φωναξει επειδη γνωριζει οτι ξερω απο υπολογιστες και του ζητησω 20 ευρω θα πει καλα,θα μου παρει 20 ευρω? Καταλαβαινεις την διαφορα?

Και κατι ακομα,μου εχει τυχει εμενα προσωπικα να παλευω με τον υπολογιστη μου 6 ωρες για να καταλαβω τι φταιει και δεν εμπαινε στα windows,ξερεις τι ηταν? Ειχε στραβωσει μια συσκευη usb και εκανε βραχυυκλωμα πισω στην μητρικη αφου ηταν συνδεδεμενη,αφου επροκειτο για το ποντικι..Μολις την εβγαλα ολα λειτουργησαν μια χαρα.και εκεινη την μερα εκανα format/install windows 4-5 φορες.Αν εγω ημουν επαγγελματιας και μου το εφερνες εσυ στο μαγαζι μου με το ιδιο προβλημα αφου εσυ προσπαθουσες να κανεις το ιδιο και το προβλημα συνεχιζε (ας υποθεσουμε οτι γνωριζες να κανεις φορματ απλα δεν σου πηγαινε το μυαλο να βγαλεις το ποντικι που δημιουργουσε προβλημα και κατεφευγες στην βοηθεια του τεχνικου) και εγω ως τεχνικος ετρωγα 4 ωρες και οχι 6 αφου ως τεχνικος ισως να το ψιλιαζομουν πιο γρηγορα το προβλημα θα επρεπε με την λογικη σου να σε παρω και να σου πω κοιτα,το προβλημα ηταν το ποντικι.εσυ θα μου ελεγες οκ,αστο μην το φτιαχνεις και θα στο ξαναφερω την αλλη βδομαδα να προσωρησουμε.Αν δεν σου χρεωνα τιποτα για το 4ωρο που εφαγα εγω,εσυ θα επαιρνες το pc,θα πηγαινες σπιτι σου,θα κατεβαζες απο καποιο torrend τα windows αν δεν τα ειχες ηδη,θα εβγαζες το ποντικι (που ηταν το προβλημα,για το οποιο δεν βρηκες λυση εσυ αλλα εγω) και θα εκανες την εγκαταστασουλα σου με 0 κοστος..Εγω ομως αυτο το 4ωρο που εφαγα για την περιπτωση και διαγνωση του δικου σου υπολογιστη θα μπορουσα να κανω 2-3 φορματ υπολογιστων που ειχα στσην ακρη ή καποια αλλη επισκευη απο οπου θα πληρωνομουν και θα το παρεδιδα και νωριτερα με οτι αυτο συνεπαγεται στην εξυπηρετηση αλλα και την ικανοποιηση του πελατη μου..Αυτο μου λες?

  • Like 4
Δημοσ.

Οταν ο υπολογιστης εχει 2-3 σκληρους δισκους,ο τεχνικος δεν πρεπει να στριβει κερμα και οπου κατσει να λεει,ωπ! εδω θα τα βαλουμε τα windows..Το οτι ενας δισκος ειναι πιο γρηγορος δεν λεει κατι και ουτε πρεπει να μπει εκει αυτοματα το λειτουργικο για τον λογο οτι ειναι πιο γρηγορος.Ο τεχνικος απο την στιγμη που βλεπει οτι οι δισκοι ειναι και οι 2-3-4 ποσους εχει τελοσπαντων,γεματοι ή εχουν δεδομενα μεσα ειναι υποχρεωμενος να μην πειραξει απολυτως τιποτα και να ενημερωσει τον πελατη του πριν προχωρησει στο φορματ των δισκων.Αν οπως ειπε καποιος ειχε δεδομενα της δουλειας του,πελατολογιο ή κατι σημαντικο θα επρεπε να τα σβησει χωρις να ρωτησει κανεναν?

Εγώ προσωπικά αν έπρεπε να δώσω για format ένα pc που είχε μέσα σημαντικά αρχεία, πρώτα θα τόνιζα στον τεχνικό ότι δεν πρέπει να χαθεί κανένα αρχείο, και μετά θα του τον έδινα. Αν απλώς του το έδινα ζητώντας να κάνει format χωρίς να του πω τίποτα άλλο, θα ήταν κυρίως δικό μου το λάθος και όχι του τεχνικού. Αυτό ήθελα να πω, και όχι πως καλά έκανε ο τεχνικός που διέγραψε τους σκληρούς.

Δημοσ.

Εγώ, από την άλλη, όταν είναι να δώσω το pc μου στον τεχνικό για φορμάτ φροντίζω πρώτα να σιγουρευτώ ότι τα σημαντικά μου αρχεία βρίσκονται σε, τουλάχιστον, δύο τοποθεσίες -> cloud και εξωτερικό δίσκο.

 

Βασικά είστε υπερβολικοί! Ναι εντάξει, αυτό που έκανε ο συγκεκριμένος τεχνικός ήταν εγκληματικό (του να σβήσει τα αρχεία). Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το δέσουμε σκοινί κορδόνι. Ο τεχνικός δεν μπορεί να είναι υπεύθυνος για την απώλεια δεδομένων γιατί μπορεί να κάτσουν 1002 στραβές. 

 

Ο χρήστης είναι υπεύθυνος για το backup των αρχείων του.

 

Για να μην παρεξηγηθώ, ξαναλέω, ότι δεν μιλάω για περιπτώσεις όπως την παραπάνω, αλλά και πάλι δεν τον λες 100% υπεύθυνο τον τεχνικό

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

οχι ο τεχνικος ειναι 100% υπευθυνος.

οταν πας τον υπολογιστη στον τεχνικο δεν ξερεις απο πριν το πως θα λυθει το προβλημα.

ο τεχνικος ειναι υποχρεωμενος να κανει διαγνωση και αν χρειαστει φορματ να παρει τηλεφωνο τον πελατη να τον ενημερωσει 

οτι χρειαζεται φορματ και να ρωτησει αν θελει τιποτα αρχεια back up!

 

εγω οταν δουλευα παντα αυτο καναμε! οταν καταληγαμε στο φορματ πρωτα τηλεφωνουσαμε ενημερωναμε και ρωτουσαμε αν θελουν τιποτα αρχεια απο το δισκο, τα κρατουσαμε back up και μετα το φορματ τα ξαναπερνουσαμε

Δημοσ.

οχι ο τεχνικος ειναι 100% υπευθυνος.

οταν πας τον υπολογιστη στον τεχνικο δεν ξερεις απο πριν το πως θα λυθει το προβλημα.

ο τεχνικος ειναι υποχρεωμενος να κανει διαγνωση και αν χρειαστει φορματ να παρει τηλεφωνο τον πελατη να τον ενημερωσει 

οτι χρειαζεται φορματ και να ρωτησει αν θελει τιποτα αρχεια back up!

 

εγω οταν δουλευα παντα αυτο καναμε! οταν καταληγαμε στο φορματ πρωτα τηλεφωνουσαμε ενημερωναμε και ρωτουσαμε αν θελουν τιποτα αρχεια απο το δισκο, τα κρατουσαμε back up και μετα το φορματ τα ξαναπερνουσαμε

 

Τι ακριβώς δεν κατάλαβες από όσα γράφω; 

 

Είπα: 

 

Για να μην παρεξηγηθώ, ξαναλέω, ότι δεν μιλάω για περιπτώσεις όπως την παραπάνω, αλλά και πάλι δεν τον λες 100% υπεύθυνο τον τεχνικό

 

Επίσης, μιας και είσαι/ήσουν τεχνικός, δεν υπάρχουν περιπτώσεις που μπορούν τα αρχεία από έναν σκληρό να χαθούν χωρίς την υπαιτιότητα του τεχνικού; 

 

Εδώ εγώ που δεν είμαι τεχνικός, αλλά απλά έχω συνδρομή σε αυτό το θέμα, το γνωρίζω αυτό. 

 

Αλλά, ας τα δούμε ένα ένα: 

 

 

οχι ο τεχνικος ειναι 100% υπευθυνος.

οταν πας τον υπολογιστη στον τεχνικο δεν ξερεις απο πριν το πως θα λυθει το προβλημα.

 

Ούτε και ο τεχνικός ξέρει πως θα λυθεί το πρόβλημα, ιδίως αν μιλάμε για έναν υπολογιστή που δεν έχει ξαναδεί. 

 

 

ο τεχνικος ειναι υποχρεωμενος να κανει διαγνωση και αν χρειαστει φορματ να παρει τηλεφωνο τον πελατη να τον ενημερωσει 

οτι χρειαζεται φορματ και να ρωτησει αν θελει τιποτα αρχεια back up!

 

Ο σωστός τεχνικός δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει τίποτα αν δεν πάρει πρώτα ένα image του σκληρού δίσκου του πελάτη του. Πολλά μπορεί να πάνε στραβά και δεν παίζεις με τα δεδομένα του πελάτη. 

Οπότε πριν την διάγνωση, πρώτα Macrium Reflect, Mr. Τεχνικέ... ;)

 

Θα μπορούσα να συνεχίσω για πολύ ώρα (έχω φίλους Τεχνικούς στο Αμέρικα και ξέρω πολύ καλά τη σωστή επαγγελματική διαδικασία που ακολουθούν εκεί) αλλά είναι πρωί και προτιμώ να πιω τον καφέ μου ήρεμος :)

 

Και για να βάλουμε ένα τελευταίο λιθαράκι μιας και μιλάμε για σωστούς τεχνικούς, ο τεχνικός ενημερώνει τον πελάτη ότι υπάρχει και αυτό το πράγμα που λέγεται backup, του δείχνει πως το κάνει manual ή με κάποιο πρόγραμμα και του λέει να προσέχει διπλά και τριπλά τα πολύτιμα δεδομένα του.

 

Δεν τον ρωτάει απλά αν θέλει να τα κρατήσει backup ;)

 

Αν είναι με manual τρόπο το κάνει δωρεάν. 

 

Αν είναι με πρόγραμμα τον χρεώνει για την επίδειξη του προγράμματος. 

 

Πάω τώρα για τον καφέ μου (θα πρέπει να έχει κρυώσει κιόλας άρα μια χαρά :P ).

 

Edit:

Επίσης, το άλλο που έχω παρατηρήσει με το λεγόμενο backup των τεχνικών. Όλα πεταμένα χύμα μέσα σε έναν φάκελο με όνομα backup στην επιφάνεια εργασίας... και η ερώτησή μου σε αυτούς; 

 

Γιατί ρε μεγάλε; Πόσο δύσκολο είναι δηλαδή να τα βάλεις το καθένα στον αντίστοιχο φάκελό του; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...