lexmark Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Είσαι τεχνικός Η/Υ; Αν ναι, πόσο θα σου κοστίσει να εξετάσεις τον υπολογιστή μου και να βρεις τι πρόβλημα έχει; Επειδή βλέπω ότι το αναφέρεις αρκετές φορές στα τελευταία σου posts, τελικά τι ισχύει; Είναι φαιδρό να ζητάει ο τεχνικός λεφτά ή απλά πρέπει να το αναφέρει εκ των προτέρων; (γιατί έχεις πει και τα 2). Αλλά ας σου ικανοποιήσω την περιέργεια. Laptop είπες, ε; 50 € η διάγνωση και τα μεταφορικά δικά σου αν είσαι εκτός πόλης. Προχώρα τώρα στο ψητό να δούμε τι θες να πεις. Και επειδή, όπως λες, έχεις μαγαζί όπου παράγεις και πουλάς προϊόντα, το κόστος της παραγωγής σου δεν το βάζεις μέσα στην αξία πώλησης του προϊόντος σου; Γιατί να προτιμήσει ο πελάτης τα δικά σου προϊόντα; Που στο κάτω κάτω της γραφής δεν ξέρουμε και ποια είναι η διαδικασία της παραγωγής τους και μετά από τις τόσες εκπομπές που έχουμε δει, προσωπικά δεν θα τα πλησίαζα. Επίσης, θεωρείς ότι αυτό που παράγεις, μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις; Προφανώς και όχι. Ενδεχομένως να μπορώ να το κάνω κι εγώ. Γιατί να το αγοράσω από εσένα λοιπόν; Oh, wait! Κάποιος λογικός θα έλεγε ότι το να το αγοράσω από εσένα θα είναι καλύτερο επειδή εσύ έχεις την τεχνογνωσία, τα μηχανήματα και τη πείρα. Σωστά; Γιατί να μην χρεώνει λοιπόν και ο τεχνικός τον χρόνο του, ακόμα και για μια απλή διάγνωση; Τέλος πάντων, για να φτάσω εγώ στο θέμα μου (και να μην το τραβήξω όπως εσύ), σαν να μου φαίνεται ότι θες απλά να τρολάρεις, γιατί αν είσαι όντως παραγωγός τέτοιες ερωτήσεις είναι, το λιγότερο, αστείες... Εκτός βέβαια και αν ανήκεις σε εκείνη τη μερίδα των super ουαου επιχειρηματιών που περιμένει να τον πληρώνουν για τις δουλειές τους αλλά δεν θέλει εκείνος να πληρώνει... 2
TheDevilMayCare Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Τώρα, πρέπει να απαντήσω στα σοβαρά σε αυτό; :/ Ελπίζω να είναι χάριν ειρωνείας αυτό το σχόλιο. Καθόλου "χάριν ειρωνείας" δεν ήταν, αλλά δεν πειράζει, θα σου βάλω μια άλλη ερώτηση (που θέλω) να απαντήσεις Μπες, για λίγο έστω, εσύ στη θέση του τεχνικού, ενώ εγώ από την άλλη είμαι ένας υποψήφιος πελάτης σου και φαντάσου ότι, μου έχει συμβεί το εξής σενάριο: 2 χρόνια πριν [δηλαδή εκτός εγγύησης] έχω "ψήσει" ένα λάπτοπ, κερνώντας το μισό ποτήρι βότκα λεμόνι ή απλώς 1/2 ποτήρι νερό -δε θα κολλήσουμε στο τι έπινα, όταν το έλουσα... Ένεκα όμως η κρίση (!) το θυμήθηκα & λέω μήπως & τυχόν αναστηθεί ο νεκρός στη φτήνια, οπότε καλώ εσένα -που είσαι παιδί φιλότιμο- σήμερα Δευτέρα => έρχεσαι το παραλαμβάνεις ευλαβικά, ενώ εγώ βασικά στις ερωτήσεις σου, τόσο από τηλέφωνο όσο κι από κοντά, κάνω τον άσχετο Κινέζο: "το λάπτοπ έκλεισε μόνο του και δεν μου ξανάνοιξε, το είχα σχεδόν ξεχάσει, μα είναι αμαρτία να μην το χρησιμοποιώ καθόλου! Δες τι έχει (sic) και μου λες, κι ακόμη καλύτερα/μάλιστα αν διορθώνεται, φτιάξτο με τη μια/κατευθείαν" Αύριο, την Τρίτη, εσύ δοκιμάζεις (& ξαναδοκιμάζεις) τα πάντα όλα που φαντάζεσαι, κάνεις την προσπάθεια ακόμη και να το λύσεις εντελώς 1-2 φορές, να το ξαναδέσεις, μη πολυλογούμε = ένα μίνιμουμ 4ωρακι τελικώς το έχεις φάει, μήπως και.... Την Τέταρτη, κι αφού έχεις πάρει απόφαση ότι δεν γίνεται κάτι μαζί του, μου το φέρνεις, έχοντας: - χάσει το ελάχιστο σε άθροισμα 7ώρο [με το πήγαιν-έλα @ μετακινήσεις MMM + κάποια ευρώ εισητηρια] - τροποποιήσει το πρόγραμμα 3 ημερών σου, ώστε να με συμπεριλάβεις Εφαρμόζοντας [συμφώνα με] τη δική σου επιχειρηματολογία, εγώ σου χρωστάω....απολύτως τίποτα, σωστά? Μην τολμήσεις να μου ζητήσεις λεφτά, για κάτι που δεν έφτιαξες !...! ~*~*~ IRONY: 2 χρόνια πριν, ο πελάτης σου είχε πάει το ίδιο λάπτοπ, σε σέρβις γνωστής αλυσίδας υπολογιστών, οπού τους είχε αναφέρει κανονικοτατα ότι το περίελουσε. Το άφησε εκεί και ξαναπήγε να το πάρει, πληρώνοντας (= όχι δωρεάν βεβαίως) για τεχνικό έλεγχο & διάγνωση ανηκέστου βλάβης +30 ευρώ: ο τεχνικός τους απλώς είχε δοκιμάσει να το εκκινήσει 1-2 φορές = 1 λεπτό + άλλο 1 λεπτό να γράψει τo report. Υ.Γ. based on a true story 1
Moderators Malthador Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Moderators Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Επειδή βλέπω ότι το αναφέρεις αρκετές φορές στα τελευταία σου posts, τελικά τι ισχύει; Είναι φαιδρό να ζητάει ο τεχνικός λεφτά ή απλά πρέπει να το αναφέρει εκ των προτέρων; (γιατί έχεις πει και τα 2). 1) Ok, το «φαιδρό» είναι λάθος και υπερβολικός χαρακτηρισμός. Ας το θέσω διαφορετικά, για να μην παρεξηγιόμαστε: Εγώ προσωπικά, διαφωνώ με τη χρέωση διάγνωσης με βασικότερο λόγο το ότι είναι από δύσκολο έως απίθανο να μπορέσεις να την «κοστολογήσεις» 2) Παρόλο που εγώ προσωπικά διαφωνώ με τη χρέωση διάγνωσης, εφόσον κάποιος επιλέγει να δουλεύει με αυτόν τον τρόπο πρέπει να ενημερώνει εκ των προτέρων για την χρέωση. Διαφωνείς; Laptop είπες, ε; 50 € η διάγνωση και τα μεταφορικά δικά σου αν είσαι εκτός πόλης. Είμαι πολύ περίεργος να μάθω πως το κοστολόγησες. Στα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν απαντάω, είναι αρκετά προσβλητικά και είναι κρίμα να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Εφαρμόζοντας [συμφώνα με] τη δική σου επιχειρηματολογία, εγώ σου χρωστάω....απολύτως τίποτα, σωστά? Μην τολμήσεις να μου ζητήσεις λεφτά, για κάτι που δεν έφτιαξες !...! Δηλαδή όχι μόνο πρέπει να πληρώνεται η διάγνωση, πρέπει να πληρώνεται και η μη διάγνωση. Σίγουρα κάνεις πλάκα πιστεύω.
lexmark Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 1) Ok, το «φαιδρό» μάλλον είναι λάθος και υπερβολικός χαρακτηρισμός. Ας το θέσω διαφορετικά, για να μην παρεξηγιόμαστε: Εγώ προσωπικά, διαφωνώ με τη χρέωση διάγνωσης με βασικότερο λόγο το ότι είναι από δύσκολο έως απίθανο να μπορέσεις να την «κοστολογήσεις» 2) Παρόλο που εγώ προσωπικά διαφωνώ με τη χρέωση διάγνωσης, εφόσον κάποιος επιλέγει να δουλεύει με αυτόν τον τρόπο πρέπει να ενημερώνει εκ των προτέρων για την χρέωση. Διαφωνείς; Καθόλου Είμαι πολύ περίεργος να μάθω πως το κοστολόγησες. Στα υπόλοιπα δεν απαντάω, είναι αρκετά προσβλητικά και είναι κρίμα να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Κρίμα γιατί ήμουν πραγματικά περίεργος. Πάντως αν μπορείς να δεις πέρα από τις προσβολές (θα δεις παρακάτω γιατί) θα ήθελα τις απαντήσεις σου. Προσβολές γιατί; Σκέψου ότι έχεις προσβάλει με τη σειρά σου τον κάθε τεχνικό (τεχνικό και όχι wannabe όπως είμαστε η πλειοψηφία εδώ) που κάθεται και ξημερωβραδιάζεται για να μπορεί να σε εξυπηρετήσει γρήγορα και χωρίς προβλήματα. Απλά ήθελα να μπεις λίγο και στη θέση τους how does it feel? Edit: Κατάρες! Κόλλησε το forum Anyway, η χρέωση, όπως κατάλαβες, ήταν ένα νούμερο εντελώς τυχαίο, για να προχωρήσεις παρακάτω
Moderators Malthador Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Moderators Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Προσβολές γιατί; Σκέψου ότι έχεις προσβάλει με τη σειρά σου τον κάθε τεχνικό (τεχνικό και όχι wannabe όπως είμαστε οι πλειοψηφία εδώ) που κάθεται και ξημερωβραδιάζεται για να μπορεί να σε εξυπηρετήσει γρήγορα και χωρίς προβλήματα. Γιατί τους προσέβαλα; Επειδή εξέφρασα την προσωπική μου γνώμη πως είναι λάθος να πληρώνεται η διάγνωση; Οκ, μάλλον πολύ εύθιχτοι είναι τότε.
lexmark Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Με το ίδιο σκεπτικό, κι εμένα η παραπάνω άποψη για τους εγχώριους παραγωγούς είναι αυτή. Εσύ γιατί θίχτηκες; Πολύ εύθικτος είσαι βρε παιδάκι μου
TheDevilMayCare Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δηλαδή όχι μόνο πρέπει να πληρώνεται η διάγνωση, πρέπει να πληρώνεται και η μη διάγνωση. Σίγουρα κάνεις πλάκα πιστεύω. Ποια μη διάγνωση? Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις? Δηλαδή το πρόβλημα σου δήθεν και καλά είναι -και στάνταρ, δεν θέλεις, να πληρώσεις τίποτα- ότι δεν σου έγραψε τα 10-20-30 πράγματα που δοκίμασε μεν, αλλά όσο κι αν προσπάθησε δεν αναστήθηκε ο νεκρός σου? Γιατί, εάν εκεί είναι το πρόβλημα σου -λέμε τώρα!- ώστε να αποδεχτείς τη χρέωση διάγνωσης, τότε και... βίντεο θα ήταν διατιθέμενοι να τραβήξουν αρκετοί
Dare-Devil Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Αν και δεν έχω καμία σχέση με το επάγγελμα αυτό , ασχολούμαι με υπολογιστές απο δευτέρα γυμνασίου (περίπου 9 χρόνια τώρα) όχι μόνο ως χρήστης αλλά με το καιρό απέκτησα ενα σεβαστό ποσό γνώσεων όσον αφορα το hardware και την διάγνωση βλαβών διαβάζοντας (καθαρά απο hobby ) . Αρκετές φορες μου έχει τύχει να φτιάξω είτε το δικό μου υπολογιστή είτε τον υπολογιστή κάποιου φίλου μου. Ποτέ δεν χρειάστηκα τεχνικό σε τίποτα (εκτός αν είναι εντός εγγύησης οπότε για προφανής λόγους με συμφέρει να πάει στο κατάστημα που τον αγόρασα) Μπορώ να πώ ότι μόνο για την διάγνωση δεν ξέρεις πόσες ώρες θα σπαταλήσεις και τι νεύρα σου δημιουργούνται. Δυστυχώς ο υπολογιστής δεν είναι εύκολη υπόθεση καθώς πρέπει να αποκλίσεις πολλές περιπτώσεις για να καταλήξεις σε πιο κομμάτι του υπάρχει πρόβλημα. Θέλει και μυαλό όχι μόνο γνώσεις.Στο θέμα μας τώρα. Θεωρώ σωστή την χρέωση για διάγνωση βλάβης ΜΟΝΟ αν βρεις το πρόβλημα και ο πελάτης δεν έχει σκοπό να επισκευάσει τον υπολογιστή σε σένα. Σε αυτή τη περίπτωση είσαι χαμένος οπότε πρέπει να υπάρχει ελάχιστο κόστος. Αυτό σε περίπτωση που ο πελάτης σου φέρει τον υπολογιστή στην έδρα σου.Αν τώρα ο πελάτης θέλει κατοίκον εξυπηρέτηση σαφώς και θα υπάρχει ένα ελάχιστο κόστος για τον κόπο σου τις βενζίνες σου κτλ. ασχέτως αν βρήκες την βλάβη.Άποψη μου. Μην πέσετε επάνω μου να με φάτε 1
Star_Light Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δεν ποσταρα το παραδειγμα για να μου λεει ο καθενας αν πιπωνομαι μονος ή αν δε χειριζομαι καλα τις δουλειες μου ή αν φταιω ή αν ο πελατης ειναι μλκας ´η σωστος. Σιγουρα ξερω να χειριζομαι καλα τις δουλειες μου και βαση οσων βλεπω εδω, μαλλον καλυτερα απο καποιους,, αλλα παρολα αυτα ευχαριστω για τις καλοπροαιρετες συμβουλες σας. Για την ιστορια λοιπον, ποσταρα για να δειξω το αυτονοητο σε ενα μελος που διαφωνει: επισκεψη, διαγνωση οφειλουν να χρεωνονται και δεν ειναι φαιδρό. Χαιρομαι που συμφωνεις κι εσυ αλλα και αυτος εν τελει μεσω...like. Κοιτα αμα ειναι να αρπαζεσαι και να παρεξηγιεσαι δουλεια δεν θα κανεις.... ο τυπος στο τηλεφωνο σε πιασε κωτσο μονος σου τα εγραψες οποτε απλα το δεχεσαι σιωπηλα και πας παρακατω φροντιζοντας την επομενη να εισαι προσεκτικος και ξύπνιος. Επειδή βαριέμαι να απαντάω σε έναν έναν με quote, για να κάνω κατανοητό το point μου, ας πιαστώ από αυτό: Επειδή έχω μαγαζί και επειδή ενίοτε παίρνω παραγγελίες, φροντίζω ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ να ενημερώνω τον πελάτη για το τι θα του κοστίσει, για να μην έχουμε λιγούρες αργότερα. Η δουλειά μου, όμως έχει ένα καλό: Παράγω και πουλάω προϊόντα (και όχι υπηρεσίες) που μπορώ να τα κοστολογήσω à priori. Πάμε λοιπόν στο θέμα μας. Έχω αυτή τη στιγμή ένα laptop που δεν μπορεί να μπει στο λειτουργικό. Θέλω να μου πείτε, λοιπόν, όσοι τεχνικοί λέτε ότι χρεώνετε τη διάγνωση, πόσο θα σας κοστίσει να μου βρείτε τι έχει αν το φέρω το χώρο σας, χωρίς να το επισκευάστε. Θέλω να ξέρω εκ των προτέρων πόσο θα κοστίσει η διάγνωση και μέτα να αποφασίσω αν θέλω να μου το επισκευάσετε. Όποιος δώσει απάντηση του στυλ «Εξαρτάται» ή «Δεν ξέρω εκ των προτέρων πόσο θα κοστίσει η διάγνωση», κόβεται ως «αντι-επαγγελματίας» και με χάνει από πελάτη. To like το έκανα επειδή συμφωνώ με το ότι πρέπει εκ των προτέρων να ενημερώνεις τον πελάτη. Διαφωνώ με τη χρέωση διάγνωσης, αλλά εάν την χρεώνεις πρέπει από πριν να ενημερώνεις. Εννοειται ο καθενας δουλευει οπως το χει κανονισει ο ιδιος.... σε αλλα σαιτ για παραδειγμα σε χρεωνουν να εισαι μελος ενω σε αλλα ειναι τσαμπα. Αν θες το δεχεσαι αν δεν θες και εισαι μαζι με πολλους τοτε ειναι θεμα του επιχειρηματια να αλλαξει πολιτικη αμα δεν ειναι βλακας. Προφανως και οι εξηγησεις γινονται απο πριν ... για να μην παρεξηγηθει κανεις μετα. Για μενα το καλυτερο ειναι... φέρνεις το μηχανημα σου και στο κοιτάω αν θελεις και να στο φτιάξω η διαγνωση θα αφαιρεθει απο την τιμη στο τελος.... αλλιως η διαγνωση χρεωνεται κανονικα γιατι τρωω χρονο για να ασχοληθω με το μηχανημα σου. Έχουμε πετάξει τα μάτια τής λογικής έξω... ...ένα μηχανικό, τον πληρώνεις για μια μελέτη, ανεξαρτήτως τού αν θα τού αναθέσεις περαιτέρω έργο. Ένα γιατρό, τον πληρώνεις για τη διάγνωση και μόνο, ανεξαρτήτως τού αν θα αναλάβει ο ίδιος τη θεραπεία σου. Πληρώνεις το χρόνο που διέθεσαν για τα παραπάνω και το ότι σού παρείχαν την εξειδικευμένη γνώση τους. Με ποια λογική να μην πληρώσεις αυτόν που θα εντοπίσει το πρόβλημα τού υπολογιστή σου και θα σ' ενημερώσει - κοινώς, θα ανοίξει τα στραβά σου... - για το ποιο είναι αυτό και για το κόστος αποκατάστασής του; Αν δε θες να πληρώσεις για τα παραπάνω, στρώνεις τον κώλο σου, βρίσκεις μόνος σου την αιτία τού προβλήματος και πας σε τεχνικό μόνο για το «κατσαβίδιασμα», εφόσον δε θεωρείς ότι μπορείς να το κάνεις ο ίδιος. Τι; Δεν ξέρεις πως να βρεις την αιτία τού προβλήματος; Ε λοιπόν μάντεψε! Εκείνος και γι' αυτό πληρώνεται: Διότι, αντιθέτως μ' εσένα, ξέρει και ...μάντεψε ξανά: Ούτε το χρόνο που καταναλώνει για πάρτη σου, ούτε τις γνώσεις του σού χρωστάει. Συμφωνω. Αλλα τωρα με τα φορα εχει γινει ακομα ευκολοτερη η κατασταση... ορισμενοι τι κανουν .... λιγο απο τον εναν λιγο απο τον αλλον και το ελυσαν.... τους λες εσυ το προβλημα και μολις ανοιξουν ενα θρεντ ξερουν να το περιγραψουν γιατι θα τους ζητηθει αυτο απο αυτους που θα συμμετασχουν στο θρεντ.... βεβαια δεν το κατηγορω αυτο αν και καποιες φορες μου την εχει δωσει γιατι μενουμε ανεργοι επειδη καποιοι βοηθανε συνεχεια τσαμπα μετα σκεφτομαι πως και εγω εχω βοηθησει απο το Ιντερνετ αγνωστους αλλα οχι σε θεματα τεχνικα για υπολογιστες και λεω δε βαριεσαι αμα το βρει μονος του μαγκια του. Θυμαμαι παλια με ειχε παρει ενας να του φτιαξω κατι στο email του.... του ειπα πως ολο αυτο θα κοστισει 10 ευρω ειτε το φτιαξω σε 5 ειτε σε 55 λεπτα. 10 ευρω την ωρα ειχα βαλει για τεχνικη υποστηριξη. Τελοςπαντων με πηρε συζητησαμε και μετα δεν με ξαναπηρε δεν του ειπα τον τροπο επειδη δεν τον ηξερα ουτε εγω οταν κλεισαμε το τηλεφωνο εψαξα και το βρηκα αλλα μετα δεν με ξαναπηρε...
michael92 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Η γνώμη μου είναι ότι μπορείς να δώσεις μια συγκεκριμένη τιμή. πχ 50ε Αν ο μέσος όρος δουλειάς είναι 2 ώρες π.χ, προσθέτεις ένα handicap μισής ώρας σαν ασφάλεια. Αν μια δουλειά κάνει 6-7 ώρες να τελειώσει. Οι 4-5 ώρες επιπλέον πληρώνονται από τις ασφάλειες των άλλων εργασιών και δεν μένει κανείς παραπονεμένος. Αν χρεώνεις 20 ευρώ την ώρα, αντί για 40 θα χρεώσεις 50. Τα δεκάευρα αυτά θα πάνε στην εργασία που πήρε 5-6 ώρες. Κάνετε σαν ο τεχνικός να είναι ένα διαφορετικό επάγγελμα από κάθε άλλο εμπόριο υπηρεσιών, δεν είναι EDIT: Οι τιμές και ο χρόνος δουλειάς που έβαλα είναι τελείως τυχαίες...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Κοιτα αμα ειναι να αρπαζεσαι και να παρεξηγιεσαι δουλεια δεν θα κανεις.... ο τυπος στο τηλεφωνο σε πιασε κωτσο μονος σου τα εγραψες οποτε απλα το δεχεσαι σιωπηλα και πας παρακατω φροντιζοντας την επομενη να εισαι προσεκτικος και ξύπνιος. Ποιος αρπαζεται αγορινα μου? Ειμαι καποια χρονια επαγγελματιας και ξερω να κανω καλα τη δουλεια μου οπως επισης και να χειριζομαι τον καθε πελατη ξεχωριστα. Σε καμια περιπτωση το πως χειριζομαι εγω τους πελατες μου δεν επαφιεται στην κριση του καθε αγνωστου/ανεργου/απαιδευτου που προς το παρον μαχεται να λυσει αλλες αποριες αποριες τυπου γιατι οι hr δεν του απαντουν στα βιογραφικα που στελνει. Συνεπως, οταν με το καλο σε φωναξουν για interview, οταν με το καλο σε εγκρινουν απτο interview, οταν με το καλο δουλεψεις σαν υπαλληλος, οταν με το καλο φτασεις να εχεις τις πρωτες δικες σου δουλειες (ΑΝ ειδικευεσαι και καπου), τοτε ξανασυζηταμε για το ποιος πιανει κωτσο ποιον. Και ξαναλεω στην ιστορια που ανεφερα (της οποιας εσυ παρεμπιπτοντως αγνοεις καποιες παραμετρους) δεν την ανεφερα για να βγει ο καθε πικραμενος (ή μη) να με βαθμολογησει απο το 1 εως το 10 για το ποσο κοροιδι ειμαι ουτε και για να με νουθετησει πως να χειριζομαι τους πελατες μου, αλλα για να δειξω οτι η διαγνωση ΕΧΕΙ κοστος και ΠΡΕΠΕΙ να χρεωνεται. Τις διαφορες αποψεις λοιπον για το τι επρεπε να κανω ή οχι, κρατα τες για τον εαυτο σου, ωστε οταν αρχισεις με το καλο να εχεις δικες σου δουλειες, να κανεις χαιρι. Και καλη σου τυχη.
Liverpool89 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Όσο για το pc που έστειλες για αναβάθμιση, θα έλεγα πως δικό σου ήταν το λάθος. Είχες ενημερώσει πως ήθελες να σου βάλει λειτουργικό στον 120άρη και πως δεν ήθελες να χαθούν τα αρχεία από τον 500άρη? Προφανώς διάλεξε τον πιο γρήγορο/καινούργιο δίσκο για να βάλει το σύστημα. Στη θέση σου δεν θα περίμενα να κάτσει ο τεχνικός να ψάξει αν τυχόν υπάρχουν αρχεία μέσα και να στα φυλάξει αν δεν είχατε πει τίποτα τέτοιο. Πως εξηγεις οτι το λειτουργικο μου το ειχε βαλει στο 120αρη αν ειναι; Αρα καποια μαλακια εκανε και δεν μου την ελεγε.. Να ρωτησω κατι για την εχεμυθεια του επαγγελματος... Σε φερνω το πισι μου.. Για ελεγχο.. Βαζεις τα win το φτιαχνεις.. Μπαινεις στην επιφανεια και γω εχω εναν φακελο εκει φατσα φορα που λεει εξαλλα βιντεο και εικονες. Ποσες πιθανοτητες υπαρχουν να μην μπει στο πειρασμο να της δει; Ή ακομα να της δεις πουθενα ανεβασμενες. Αντε για μενα κλαιν μαιν αλλα για τα αλλα προσωπα;;;
Moderators Spect~ Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Moderators Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Απο τη στιγμη που καποιος φερει κατι για ελεγχο και αφιερωνεις χρονο (και γνωσεις) πρεπει να πληρωθεις. Το οτι εγω μπορει να βρω πιο ευκολα , πιο γρηγορα την λυση απο καποιον αλλο δεν σημαινει οτι ο αλλος πρεπει να πληρωθει πιο πολλα απο μενα γιατι εφαγε πιο πολυ ωρα. (αντιθετος εγω θα επρεπε που θεωρητικα ειμαι πιο καλος) Ο χρονος που χαλας και οι γνωσεις που εχεις θα μπορουσαν να αξιοποιηθουν σε καποιον αλλο πελατη και αυτος αμεσως εχει χασει λεφτα αρα ΠΡΕΠΕΙ να πληρωθει! οταν εκανα πρακτικη θυμαμαι οτι πολλοι επαιρναν τηλεφωνο και θελανε να τους βοηθησουμε απο το τηλεφωνο η μεσω Team Viewer για να γλυτωσουν λεφτα ο σωστος επαγγελματιας τι πρεπει να κανει εκει? (Προφανως και δεν βοηθαει εκτος περιπτωσεων συμβολαιον ή χρονια πελατων) οποιος αρνειται να πληρωσει διαγνωση 1) ας το φτιαξει μονος του αφου το θεωρει ευκολο και μη αξιο για πληρωμη 2) πριν το δωσει στον τεχνικο να του πει οτι δεν θα πληρωσει για διαγνωση να δουμε αν θα χαλασει χρονο ο τεχνικος για αυτον και τι δουλεια θα του κανει. (μην ακουσω περι σωστου επαγγελματια κτλ) 3)Με τη λογικη αυτη ας αρνηθει να πληρωσει σε ολα τα προιντα το κοστος κατασκευης.(εξοπλισμο κτλ) Αν εσυ στο προιον που πουλας εχεις βαλει την τιμη απο τα μηχανηματα που αγορασες (τα μηχανηματα τα δικα σου ειναι οι γνωσεις οι δικες μου) για να κανεις αποσβεση βγαλτα απο την τελικη τιμη του προιντος. Οταν το κανεις θα σταματησω να χρεωνω διαγνωση. (δεν αναφερομαι σε κανεναν προσωπικα) 4)Οι περισσοτεροι δινουν καθε μερα 3-4 € για καφε. Γιατι εκει πληρωνεις τοσα λεφτα οταν ξερεις οτι το κοστος του ειναι σχεδον μηδενικο. (καφες,νερο,ζαχαρη να κανουν μαξ 1€ και πολλα λεω). Τα αλλα 2-3 € επιπλεον που πληρωνεις γιατι ειναι? γιατι δεν παραπονιεσαι για αυτα.? @Liverpool89 αυτο με το φορματ προφανως και ειναι μαλακια του τεχνικου και επρεπε να του το πεις και να φωναξεις για αυτο. το οτι ηταν πιο γρηγορος ο δισκος δεν λεει κατι (γιατι αναφερθηκε πιο πανω) ενα πραγμα που ειχα μαθει οταν ξεκινησα να ασχολουμαι με υπολογιστες ειναι οτι ποτε δεν πειραζεις το δισκο με τα δεδομενα. Αν δεν εισαι σιγουρος για κατι περνεις τηλεφωνο τον πελατη τον ενημερωνεις και μετα προχωρας. Αν δηλαδη ηταν επιχειρηση και του εσβηνε ολα τα δεδομενα της δουλειας τι θα του ελεγε? συγγνωμη σας εσβησα ολα τα αρχεια που χρειαζεστε και δεν εχω μπακ απ αλλα θελω 50€ για τη μαλακια που εκανα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα