Ntinaras Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 εξαρταται το ειδος της διαγνωσης αν πας το λαπτοπ επειδη δεν αναβει και η διαγνωση ειναι εχει καει το τροφοδοτικο,ειναι γυφτια να ζητησεις λεφτα αλλα αν πας ολοκληρο πισι το οποιο πρεπει να βγει το τροφοδοτικο και να μπει αλλο η να μετρηθει,τοτε ζητας λεφτα. το παν στον χωρο αυτο ειναι να αποκτησεις ονομα 2
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Moderators Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Χρέωση διάγνωσης. Τι άλλο θα ακούσουμε. Και μετά λέτε ότι είναι αποτυχημένο το επάγγελμα. Προφανώς, με τέτοιες τακτικές αποτυχημένο το καταντάτε. Εγώ πάντως όταν θέλω να κάνω μια επισκευή ή μια κατασκευή (άσχετη με υπολογιστές), πρώτα παίρνω δωρεάν προσφορές και μετά προχωράω. Ως τώρα δεν μου έχει τύχει σε κάποιο επάγγελμα να μου χρεώσουν τη διάγνωση (όποιος κάνει σύγκριση με ιατρικό επάγγελμα αυτοακυρώνεται). Οι τεχνικοί υπολογιστών γιατί να χρεώνουν τη διάγνωση, έχουν κάτι το special σε σχέση με τους υδραυλικούς ή τους ηλεκτρολόγους; Η επίσκεψη εννοείται ότι πρέπει να χρεώνεται. Για τη διάγνωση όμως, είναι απλά φαιδρό να ζητάς λεφτά.
tsioudiver Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Κάνεις λάθος. Το πρόβλημα δεν είναι να αντικαταστήσεις το ελαττωματικό ανταλλακτικό αλλά να διαγνώσεις που οφείλεται το εκάστοτε πρόβλημα. Και αυτό φίλε μου απαιτεί χρόνο. Ο error, στη προηγούμενη σελίδα ισορρόπησε αρκετά τη κατάσταση που θα μπορούσε να ισχύει. 2
Liverpool89 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δηλαδη ενας μηχανικος αυτοκινητου οταν σε βρει τι βλαβη πρεπει να σε χρεωσει και αν το φτιαξεις σε αυτον να σε ξαναχρεωση. Δεν νομιζω.. Η δυνατοτητα να μπορεις να βρεις το προβλημα σε κανει επιτυχημενο επαγγελματια .. Παω εγω το πισι μου σε εναν τεχνικο;, του λεω σβηνει λιγο πριν το μπουταρισμα. Αυτος κανει δοκιμες με αλλα εξαρτηματα και το χει εκει μια εβδομαδα χωρις να βρει τι εχει. Ζητας λεφτα ή οχι; Η μεταδοση γνωσης πληρωνεται ειτε σε θεωριτικο ειτε σε πρακτικο επιπεδο, αλλα ο καθενας μας κανει οτι θελει σε ενα ελευθερο επαγγελμα.. Εγω ειμαι μηχανολογος μηχανικος. Πηγα σε ενα μηχανουργειο εκανα ενα σχεδιο στο autocad για μια μηχανη cnc. Εκανα να το σχεδιασω ενα τεταρτο, το μετρησα επι τοπου και μετα το σχεδιασα. Αυτος απο το ενα και μοναδικο σχεδιο μου θα εβγαζε αλλα πεντε+. Με ρωταει ποσο θες για το σχεδιο, λεω 15 ευρω παρα πολυ χαμηλη τιμη. Να σημειωσω πηγα με δικο μου αμαξι, το μετρησα μονος μου, ο αλλος περιμενε με το μηχανημα ωστε να του το φτιαξει και μου ειπε θα σε δωσω πεντε ευρω. Νευριασα, του ειπα δεν θελω τιποτα στο κανω δωρο, αν με δεις εξω κερναμε ενα καφε.. Ενιωσα πολυ μαλακας.
tsioudiver Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δηλαδη ενας μηχανικος αυτοκινητου οταν σε βρει τι βλαβη πρεπει να σε χρεωσει και αν το φτιαξεις σε αυτον να σε ξαναχρεωση. Δεν νομιζω.. Εάν σου εντοπίσει τη βλάβη και πάρεις το αμάξι και φύγεις τι πρέπει να κάνει;
ikaruga24 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δηλαδη ενας μηχανικος αυτοκινητου οταν σε βρει τι βλαβη πρεπει να σε χρεωσει και αν το φτιαξεις σε αυτον να σε ξαναχρεωση. Δεν νομιζω.. Κοιταξε τωρα να δεις τη διαφορα. Καποια πραγματα εχουν fix προβληματα, δηλαδη η διαγνωση δεν θα του παρει πανω απο λιγα λεπτα να βρει τι παει λαθος σε ενα αυτοκινητο, μια υδραυλικη ή ηλεκτρολογικη κατασκευη. Ειναι λοιπον ασφαλες να θεωρησεις οτι δεν χρειαζεται να σε χρεωσει ο μηχανικος αυτοκινητου/υδραυλικος/whatever. Μπορει ομως να στο χρεωσει μεσα απο την ιδια την εργασια. Ο τεχνικος υπολογιστων για να μπορεσει να βρει το οποιοδηποτε προβλημα πρεπει να φτυσει αιμα, ενα προβλημα που λυνεται μεσα σε 1 λεπτο στο PC μπορει να σου παρει για να το βρεις ΠΟΛΥ χρονο. Και για να μην λεμε και μαλακιες, δοκιμαστε να πατε σε εναν μηχανικο αυτοκινητων για το Χ προβλημα και δειτε τι θα σας πει αν το προβλημα δεν ειναι αμεσα διαγνωσιμο. Το ξερω καλα, την επαθα και εγω. Αν η διαγνωση του προβληματος σου θα απαιτησει απο τον τεχνικο να λυσει και να κατεβασει μηχανη, να σκαψει τοιχο ή τελος παντων χαμαλικα τοτε θα ΠΛΕΡΩ και ΜΟΝΟ για τη διαγνωση. Πριν απο 2 μηνες πληρωσα 150 ευρω ΜΟΝΟ για διαγνωση προβληματος στο αυτοκινητο μου επειδη χρειαστηκε να ανοιξει μηχανη. Μην λεμε λοιπον οτι θελουμε. 2
lexmark Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Τι λες βρε ikaruga24; Σοβαρός είσαι;! Άμα δεν ξέρουμε φυσικά και θα λέμε ότι θέλουμε! Ο αμαθής και ο ηλίθιος, μπλα μπλα μπλα... τους ξέρουμε όλοι μας Πάλι καλά που δεν ζήτησαν να τους κάνουν τη διάγνωση τζάμπα και να τους γράψουν σε χαρτί πως να το φτιάξουν μόνοι τους (βλέπετε προηγούμενες σελίδες όπου έχει αναφερθεί). 1
sphinxgr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δηλαδη ενας μηχανικος αυτοκινητου οταν σε βρει τι βλαβη πρεπει να σε χρεωσει και αν το φτιαξεις σε αυτον να σε ξαναχρεωση. Δεν νομιζω.. Για τη διάγνωση τα συνεργεία σε χρεώνουν το 15% του συνολικού κόστους επισκευής , αν δεν το φτιάξεις εκεί. Και επιπλέον ακόμα μια δικαιολόγηση του κόστους διάγνωσης/επισκευης είναι αυτή
Prof_Chaos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Χρέωση διάγνωσης. Τι άλλο θα ακούσουμε. Για τη διάγνωση όμως, είναι απλά φαιδρό να ζητάς λεφτά. Σώπα φίλε τι μας λές! θα έρθεις εσύ στην δουλειά μου με το λαπτοπάκι σου και θα με ρωτήσεις τι έχει.. Θα αφήσω τους υπόλοιπους πελάτες για καμια ώρα για να σου κάνω σωστή διάγνωση τσάμπα ..Αν είναι κάτι τόσο απλό που δεν θα έπρεπε να χρεώνεται να το μάθεις να το κάνεις μόνος σου και να μην φορτώνεσαι σε τεχνικούς γιατι δεν τους αφήνεις να κάνουν τη δουλειά τους. Εχω δουλέψει ως τεχνικός για χρόνια και 1 στους 100 είχαν την νοοτροπία τους εν λόγω χρήστη.. Στο τσάμπα είς βάρος των άλλων πελατών που πλήρωναν και ηταν κορόιδα γιατι η διάγνωση είναι της πλάκας για τα δικά του δεδομένα.. 3
cyber_katsarida Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 έχουν όλοι απαιτήσεις να γίνεται η δουλειά τους τσάμπα. (όχι μόνο όσον αφορά τους υπολογιστές) όταν βέβαια δουλεύουν αυτοί πρέπει να πληρώνονται αλλά τα λεφτά που παίρνουν είναι λίγα για τη δουλειά που κάνουν / κάνανε. με λίγα λόγια όταν είναι να δώσουμε μας φαίνονται πολλά και όταν είναι να πάρουμε μας φαίνονται λίγα. κλασσική περίπτωση βλάβης. (τη διάγνωση την κάνω τσάμπα) διαβάζω κάτι απόψεις πάντως..... από τη στιγμή που κάποιος έχει ασχοληθεί με κάτι πρέπει να πληρωθεί. τελεία και παύλα. ο error τα λέει μια χαρά. εννοείται ότι θα χρεώνεται και η διάγνωση. δηλαδή αν εγώ επισκευάζω υπολογιστές και μου έρχονται 10 πελάτες την ημέρα με χαλασμένους υπολογιστές, θα τρώω όλη τη μέρα μου να δω τι φταίει και δε θα πληρώνομαι; πάμε καλά; αν είναι να το κλείσουμε το μαγαζί. το καλύτερο είναι αυτό που κάνουν μερικοί. πχ. η διάγνωση κοστίζει 10€. αν επιλέξεις να επισκευαστεί τα 10€ θα αφαιρεθούν από την τελική τιμή. αλλιώς δίνεις τα 10€, παίρνεις τον υπολογιστή σου και φεύγεις ξέροντας τι φταίει. επίσης από τα πιο εξοργιστικά πράγματα που ακούω ποτέ είναι η φράση "μα καλά τόσα λεφτά για 5 λεπτά δουλειάς;" ναι ρε καραγκιόζη τόσα. -αφού είναι τόσο εύκολο γιατί δε το κάνεις μόνος σου; -για να γίνει αυτή η εργασία σε 5 λεπτά, μπορεί ο κάθε τεχνικός να έχει βγάλει τα μάτια του σε βιβλία για να είναι σε θέση να λύσει το πρόβλημα άμεσα. πραγματικό παράδειγμα: φίλος μου δουλεύει σε δημόσια υπηρεσία. εκεί δουλεύουν και άτομα ειδικότητας πληροφορική. (ασχολίαστο αυτό) μου λέει πριν αρκετό καιρό: έχουμε ένα τεράστιο excel με δεδομένα τα οποία περάσαμε από βιβλία της υπηρεσίας. μας πήρε 3 μήνες. με τον τρόπο που περάστηκαν όμως είναι δύσκολο να κάνουμε κάποιες ταξινομήσεις και κάποιες επεξεργασίες των δεδομένων. τα παιδιά στο γραφείο προσπαθούν 3 μέρες να βρουν λύση (πληροφορικάριοι που λέγαμε) για να μη τα γράφουμε πάλι από την αρχή. του λέω φέρε το αρχείο να το δω. 30 λεπτά με visual basic (κάποιος με περισσότερες γνώσεις θα το έκανε γρηγορότερα) και του έκανα αυτό που ήθελε. κάτι που άλλοι πάλευαν 3 μέρες (και δε το κάνανε). σκέψεις (όποιος θέλει ας απαντήσει - σχολιάσει): θα έπρεπε να πληρωθώ για 30 λεπτά; πόσο θα έπρεπε να πληρωθώ; 10€ είναι καλά; εξάλλου δε δούλεψα πολύ. αν πάρω 10€ όμως, οι άλλοι που δούλευαν 3 μέρες πόσα πρέπει να πάρουν; πάλι 10€. λίγα δεν είναι; αν το πάρουμε ανάποδα και πληρωθούν αυτοί 100€ πρέπει να πάρω κι εγώ 100€ αφού κάναμε την ίδια δουλειά (θεωρούμε ότι την κάνανε) ναι αλλά αυτοί δούλεψαν 3 μέρες κι εγώ μόνο 30 λεπτά. να πάρουν αυτοί 100€ για 3 μέρες κι εγώ 10€ για τα 30 λεπτά; παρόλο που κάναμε την ίδια δουλειά; τελικά τι μετράει; το αποτέλεσμα, ο χρόνος ή ο συνδυασμός. το παράδειγμα ίσως δεν ήταν το καλύτερο, ήταν όμως πραγματικό και απλά ήθελα να δείξω ότι αν ο άλλος ασχοληθεί για 5 λεπτά δε σημαίνει ότι δε πρέπει να πληρωθεί ή πρέπει να πάρει μισό € και επίσης, η γνώση δεν είναι τσάμπα. η γνώση είναι δύναμη. πο πο σεντόνι έγραψα πάλι 9
Apoll Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Η γνώση είναι χρήμα. Όπως και η δουλειά ανεξάρτητα αν είναι 5 λεπτά ή 100 ώρες είναι χρήμα επίσης. Η διάγνωση, είναι και αυτό μία εργασία. Πλανάσθε αν νομίζετε ότι επειδή σας είπε ο άλλος τί ειναι το πρόβλημα, αλλά δεν το έφτιαξε γιατί δεν θέλετε, δεν του χρωστάτε. Πάντα έτσι δούλευε η αγορά του τεχνικού στην Ελλάδα ανέκαθεν. Μόνο σε σταθερούς πελάτες η εταιρία που δούλευα στην Ελλάδα, δεν τους χρεώνε για κάτι απλό. Στον κάθε τυχάρπαστο που έκανε κλήση χρεώναν το ελάχιστο 1 ώρα, ακόμα και αν έπερνε 5 λεπτά. Και επίσκεψη στο σπίτι, πρόσθεταν άλλη μία ώρα, ανεξάρτητα αν ήταν 10 λεπτά με τα πόδια. Σε μια άλλη συζήτηση μερικοί θεώρησαν οξύμωρο ότι χρεώνω 200+ΦΠΑ λίρες το 8-ωρο (+ μεταφορικά) ώστε να κάτσω με πελάτη της προσωπικής μου εταιρίας και γράψουμε τα spec της εφαρμογής που θέλει. Και μετά θα του δώσω προσφορά για το πόσο θα του κοστίσει για να γίνει η εφαρμογή αυτή. Δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να το έκανα τσάμπα. Το ότι έχω κύρια εργασία και η εταιρία μου είναι δευτερη εργασία, δεν σημαίνει τίποτα. Ο χρόνος μου είναι χρήμα, και φυσικά δεν κάθομαι να κάνω ανάλυση και spec στον άλλον και να πάει με αυτή να βρει τον χ προγραμματιστή επειδή είναι φτηνότερος. Άλλωστε αν είναι κάποιος καλός στην δουλειά που κάνει, κανείς δεν γκρινιάζει (τουλάχιστον εδώ Αγγλία) για τα λεφτά που θα πληρώσει. Αντίθετα, θα φέρει και άλλες δουλειές ή πελάτες. Κλείνωντας, δεν είμαι επαγγελματίας μηχανικός αυτοκινήτων. Όμως όταν πήρα το MRS πριν χρόνια, αποφάσησα να μάθω να του κάνω διάγνωση και το service εγώ, ως hobby. Επίσης όσο πιο πολύ δουλειά έκανα μόνος μου, τόσο λιγότερο θα μου στοίχιζε όταν πάει για ΜΟΤ κάθε χρόνο. Και φυσικά θα το είχα πάντα σε τέλεια κατάσταση. 6 χρόνια αργότερα, το μόνο που χρειάζομαι επαγγελματίες/συνεργεία, είναι όταν θέλω να αλλάξω λάστιχα και να το περάσω ΜΟΤ κάθε χρόνο (αντίστοιχο του ΚΤΕΟ). Τα υπόλοιπα, τα επισκευάζω εγώ (αγοράζωντας καινούργια εξαρτήματα online), και με τα λεφτά που έχω γλυτώσει, έχω βάλει και ράμπα στο γκαράζ, και να έχω πρόσβαση από κάτω. Τα γράφω αυτά, για να αποδείξω ότι η γνώση είναι εκεί για όλους. Δεν είναι κάποια κλειστή κάστα μυστηκιστών σε κάθε επάγγελμα. Όλα είναι γνώση και εμπειρία ετών, που οι μόνες απαιτήσεις είναι κάποιον που να του "κόβει", να μαθαίνει εύκολα, έχει ανοιχτό μυαλό και τεράστια υπομονή. Και αυτό πληρώνεται και πληρώνετε. 2
Liverpool89 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δεν ξερω σε ποια συνεργεια το βλεπετε αυτο.. Δηλαδη αν σου βρει το προβλημα, αλλα θα στο κανει αλλος μηχανικος, μολις παρεις το αμαξι σου θα τον πληρωσεις; Δεν νομιζω.. Ο πατερας μου μηχανικος ειναι και το ξερω πολυ καλα.. Ερχεται ενα αμαξι με προβλημα ειτε το κανει βολτα ειτε το ανεβασει στον ανυψωτειρα να το ψαξει απο κατω ειτε ανοιξει το καπο αν το βρει θα σου πει εχει αυτο .. Εσυ μετα θα αποφασισεις αν το κανεις. Αλλα ποτε δεν πηρε χρηματα γι αυτο. Σημερα ηρθε ενα ημιφορτηγακι με πεσμενο συμπλεκτη. Εχασε τα υγρα και ειχε αερα. Λογω προβληματικη πομπας. Αλλα επειδη εχει φουρνο καο το χρειαζεται εκατσε 1 1/2 ωρα μαζι νε μενα να παταω τον συμπλεκτη με το χερι, ωστε να το φτιαξουμε. Ερχεται ο ιδιοκτητης που εχει το αμαξι. Κεει ετοιμος; Του εξηγει ο πατερας μου οτι αυτο που εκανα μπορει να σε βγαλει 4 μηνες μπορει να διαρκεσει λιγο, θελει αλλαγη η πομπα. Συμφωνει και του ειπε θα την παραγγειλω ωστε να το φτιαξουμε, ερχεται η στιγμη που ρωταει τον πατερα μου τι χρωσταω. Του απανταει τιποτα. Ολα αυτα συμβαινουν επειδη ειμαστε σε χωριο και ειμαστε κλειστει κοινωνια. Σε πολη που ειναι απροσωπο τα πραγματα δεν τους ενδιαφερει αν ξαναπας ποτε..
Dark_son20 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 τσάμπα ψωμί θα σας δώσει? το ζύμωμα του είναι κάτω από 1.5 ώρα
Liverpool89 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δεν το νομιζω φιλε μου.. Απλα ειπα οτι σε μια κλειστη κοινωνια δεν μπορεις να το παιζεις καποιος και με το παραμικρο να ζητας λεφτα... Γιατι μετα θα μεινεις χωρις πελατες και παρεα τισ μυγες.. Και δεν υπαρχει ανταγωνισμος εδω.. Εχουμε 3 συνεργεια . Το πιο καινουργιο ειναι το δικο μας που πληρωνουμε τεβε. Οι αλλοι δυο γιατι ανοιξανε πριν το 90' πληρωνουν ΟΓΑ . Πως να τους κοντραρεις. Ειδικα ο νομος κεει το συνεργειο πρεπει να ειναι μακρια απο σχολεια πρατηριο καυσιμων και ιαρτειο. Ε το ενα απο αυτα εχει και τα τρια φατσα φορα.. Ουτε 15 μετρα αποσταση.. Ε μετα κανεις το χαζο.
sphinxgr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Κάθε περίπτωση είναι μοναδική προφανώς και ουσιαστικά παίζουν ρόλο αρκετοί παράγοντες. Το σωστό θα ήταν βέβαια όποιος δουλευει να πληρώνεται σωστά. Ουσιαστικά για να βγει ένα λογικό κέρδος πρέπει να πληρωθούν πρώτα α) Η γνώση και τα χρόνια που έχεις φάει για ένα αντικείμενο β) Το πόσο υγιεινή είναι η δουλειά που κάνεις γ) τα τρέχοντα έξοδα του επαγγελματία δ) ο συνολικός χρόνος που θα σπαταλήσει για την άρση και φυσικά η τιμή μειώνεται αν συντρέχουν λόγοι α) Ανταγωνισμού β) διαφήμισης γ) Μακροπρόθεσμου κέρδους Σχετικά με τους τεχνικούς Η/Υ το μεγαλύτερο μέρος της υπηρεσίας που προσφέρουν είναι η διάγνωση. Όλοι αν ξέρουν το πρόβλημα , τη λύση την έχουν εύκολη. Η διάγνωση είναι το ζουμί. Αυτός είναι κ ο λόγος που πρέπει να πληρώνεται. Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα όπως όλοι νομίζουν ο τεχνικός. Ένας βλαμμένος που κάνει κάτι που αγαπάει και για αυτό δεν χρειάζεται χρήματα. ΝΑΙ κάνει κάτι που αγαπάει και αφιερώνει άπειρες ώρες απο τις προσωπικές του τις οποίες ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΪ ΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ. Αυτό σημαίνει πως ο πελάτης ουσιαστικά πληρώνει τεράστια γνώση σε χαμηλότατο κόστος στις περισσότερες των περιπτώσεων. Αυτές τις ώρες δεν θα τις αποσβέσει ποτέ ο τεχνικός και για αυτό ο πελάτης είναι κερδισμένος. Μια λάθος διάγνωση μπορεί να βάλει τον πελάτη σε άσκοπα έξοδα. Και φυσικά τα έξοδα είναι κάτι σχετικό. Αν ο πελάτης είναι οικιακός, είναι λίγα, αν είναι εταιρικός τα έξοδα είναι τεράστια ενώ σε αυτά κοστολογείται και ο χρόνος που τα συστήματα είναι OFF. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα