Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χτες άκουσα το ΘΕΙΚΟ απο εταιρεία...

 

"Μπορείς να μας γράψεις σε χαρτί βήμα βήμα πως να φτιάχνουμε ένα λογαριασμό domain, e-mail account στον exchange και την δημιουργία του λογαριασμού στον relay client που έχουν e-mails απο server στο εξωτερικό."

 

Μήπως να κάτσω να τους γράψω βιβλίο πως να κάνουν troubleshooting όλη την εταιρεία τους; Και άν έχουν πρόβλημα και στα δύσκολα να πηγαίνω τσάμπα να τους τα φτιάχνω; Χρόνο θα έχω άπλαιτο αφού θα είμαι άνεργος πια.

 

Ντάξει αφού δεν έχασα τα μαλλιά μου χτες.

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γιατί όχι; Ελευθερία στις πληροφορίες τώρα!! 

 

Η γνώση είναι ελεύθερη και πρέπει να τη μοιραζόμαστε! (κατά προτίμηση μασημένη και κατευθείαν στο στόμα του άλλου - για να μην πω και στο στομάχι του! :P ). 

 

lol

Δημοσ.

Εδώ και καιρό, με άλλοθι την κρίση, έχουν βγει στην επιφάνεια όλες οι γυφτιές που αρκετοί (βλέπε εταιρείες και "επιχειρηματίες") έκρυβαν μέσα τους. Τσάμπα δουλειά και γιατί όχι, να τους πεις και ευχαριστώ απο πάνω.

Βρε ουστ! :mad:

  • Like 3
Δημοσ.

Χτες άκουσα το ΘΕΙΚΟ απο εταιρεία...

 

"Μπορείς να μας γράψεις σε χαρτί βήμα βήμα πως να φτιάχνουμε ένα λογαριασμό domain, e-mail account στον exchange και την δημιουργία του λογαριασμού στον relay client που έχουν e-mails απο server στο εξωτερικό."

 

Μήπως να κάτσω να τους γράψω βιβλίο πως να κάνουν troubleshooting όλη την εταιρεία τους; Και άν έχουν πρόβλημα και στα δύσκολα να πηγαίνω τσάμπα να τους τα φτιάχνω; Χρόνο θα έχω άπλαιτο αφού θα είμαι άνεργος πια.

 

Ντάξει αφού δεν έχασα τα μαλλιά μου χτες.

 

 

hJ4MMWh.jpg

  • Like 5
Δημοσ.

Γιατί όχι; Ελευθερία στις πληροφορίες τώρα!! 

 

Η γνώση είναι ελεύθερη και πρέπει να τη μοιραζόμαστε! (κατά προτίμηση μασημένη και κατευθείαν στο στόμα του άλλου - για να μην πω και στο στομάχι του! :P ). 

 

lol

Την γνώση μπορεί να την δώσει τσάμπα, αλλά μπορεί να χρεώσει τον κόπο που έκανε για να τους τα γράψει.

Δημοσ.

Ποτε δεν χαριζεις κατι σε καποιον που αυτος θα βγαλει λεφτα απο αυτο.Απλα πραματα

 

 

Ειτε μιλαμε για υπηρεσια..γνωση..αντικειμενο κλπ...

  • Like 1
Δημοσ.

βέβαια υπάρχει και το google Που είναι τιγκα στα how to's. το δύσκολο παίδες πλέον είναι το design/architecting. Μετά χρειάζεσαι και μερικούς κατσαβιδάκιδες να διαβάζουν το documentation σου για να γίνεται η δουλειά.

Δημοσ.

Χτες άκουσα το ΘΕΙΚΟ απο εταιρεία...

 

"Μπορείς να μας γράψεις σε χαρτί βήμα βήμα πως να φτιάχνουμε ένα λογαριασμό domain, e-mail account στον exchange και την δημιουργία του λογαριασμού στον relay client που έχουν e-mails απο server στο εξωτερικό."

 

Μήπως να κάτσω να τους γράψω βιβλίο πως να κάνουν troubleshooting όλη την εταιρεία τους; Και άν έχουν πρόβλημα και στα δύσκολα να πηγαίνω τσάμπα να τους τα φτιάχνω; Χρόνο θα έχω άπλαιτο αφού θα είμαι άνεργος πια.

 

Ντάξει αφού δεν έχασα τα μαλλιά μου χτες.

1.συνδεόμαστε στην sql βάση της επιχείρησης

2.εκτελουμε το εξής query:

 

INSERT INTO employees

VALUES ('το όνομα σου','το επίθετο σου');

3.profit

Δημοσ.

Ξεκινάω βιβλίο

 

Περιεχόμενα

 

Σελ 1........ Δημιουργία λογαριασμού στους χρήστες του Active Directory & e-mail στον Exchange Server

Σελ 2.........Παραμετροποιήση του λογαριασμού για τον rely server

Σελ 3......... How to troubleshoot my companies network

 

 

 

 

 

 

 

 

Σελίδα 1

 

 

Βήμα 1: Παίρνουμε το πορτοφόλι μας.

Βήμα 2: Κοιτάμε αν έχουμε λεφτά (αν έχουμε προχωράμε στο βήμα 4 και αγνοούμε το βήμα 3)

Βήμα 3: Πηγαίνουμε στο κοντινότερο ATM και σηκώνουμε λεφτά

Βήμα 4: Πιάνουμε το τηλέφωνο

Βήμα 5: Καλούμε στο 210......

Βήμα 6: Λέμε τα παρακάτω στο τηλέφωνο "Έλα Νίκο, μπορείς να έρθεις σε παρακαλώ όσο γίνεται πιο γρήγορα να μου φτιάξεις έναν λογαριασμό e-mail και στο domain? Θα σε πληρώσω επιτόπου"

Βήμα 7: Περιμένουμε τον ΙΤ

Βήμα 8: Περιμένουμε τον ΙΤ, δεν είναι στο δίπλα γραφείο

Βήμα 9: Περιμένουμε τον ΙΤ, πιθανών έμπλεξε σε άλλο πελάτη

Βήμα 10: Ανοίγουμε την πόρτα. Χαιρετάμε τον ΙΤ με ευγένια.

Βήμα 11: Του εξηγούμε ακριβώς ποιο username θέλουμε, όνοματεπώνυμο χρήστη και κωδικό που επιθυμούμε

Βήμα 12: Επιβεβαιώνουμε οτι όλα καλώς με το e-mail και δουλεύει.

Βήμα 13: Πληρώνουμε τον ΙΤ και τον χαιρετάμε με χαμόγελο.

 

Βήμα 14: Τώρα είσαι ελεύθερος να πας σε κανέναν άλλον χαζό να κάνεις τις γυφτιές σου....

  • Like 6
Δημοσ.

αντικειμενικά, δεν είναι και το πιο δύσκολο task.

 

αλλά αν έχεις επιχείρηση, και αντί να έχεις σταθερό τεχνικό που να συγκεντρώνει την χρέωση άνα κάθε Χ χρονικό διάστημα, και πρέπει να πληρώνεις επιτόπου,΄άστο να πάει.

 

Remote login και καθάρησες με τον σταθερό τεχνικό εντός της ώρας.

Δημοσ.

Σιγά το τραγικό πράγμα. Αν ξέρεις είναι ευκολο. Όχι οτι είναι δύσκολο να μάθεις.

Αλλά για να μάθεις πρεπει να αφιερώσεις χρονο.

Αν πχ του μάθω τα εύκολα στα δύσκολα θα πρεπει να χρεώνεις χιλιαρικα και όχι όλα ενα ίδιο πράγμα. Όπως και σε όλες τις δουλειές ισχυει αυτό.

 

Αποστολή από το Galaxy Nexus με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Εδώ και καιρό, με άλλοθι την κρίση, έχουν βγει στην επιφάνεια όλες οι γυφτιές που αρκετοί (βλέπε εταιρείες και "επιχειρηματίες") έκρυβαν μέσα τους. Τσάμπα δουλειά και γιατί όχι, να τους πεις και ευχαριστώ απο πάνω.

Βρε ουστ! :mad:

 

Μου θύμισες έναν γύφτο επιχειρηματία που του έχω στήσει ασύρματο τοπικό  δίκτυο σε 3 pc και 2 λάπτοπ κόλλησε ιό σε όλα τα μηχανάκια με αποτέλεσμα να τρελαίνονται οι εκτυπωτές και να δουλέυουν ασταμάτητα και ήθελε να του πώ από το τηλέφωνο βήμα βήμα τι να κάνει για λύσει το πρόβλημά του στο ΤΣΑΜΠΑ! Ε ΟΧΙ ΡΕ ΓΥΦΤΟ !!  ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΥΣΤ!!! Να μάθουν να πληρώνουν τον τεχνίτη. Πάει και τέλειωσε. Αλλιώς χαρτί και μολύβι όπως παλιά...χαχα!

  • Like 1
Δημοσ.

Κάθε εργασία έχει το κόστος τησ. Τίποτα δεν είναι δωρεάν. Ας το μάθουν αυτοί οι επιχειρηματίες που προσπαθούν από τη μύγα ξυγκι.

 

Αποστολή από το GT-S6500 με τη χρήση Insomnia App

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Ένα θέμα που πολλοί πελάτες σχολιάζουν στον χώρο των επισκευών είναι η χρέωση της ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ από τα καταστήματα κυρίως των αλυσίδων. Συνήθως 20 με 30 ευρώ είναι το κόστος κατα μέσο όρο από εταιρεία σε εταιρεία ή από αλυσίδα σε αλυσίδα καταστημάτων πιο σωστά για να γίνει διάγνωση βλάβης σε έναν υπολογιστή (συνήθως φορητό). Οι χρεώσεις γίνονται γιατί οι πελάτες αρνούνται την επισκευή μόλις ακούσουν το κόστος από την εταιρεία. Εδώ θέλω να πώ το εξής. Το θέμα έχει 2 πλευρές. Από τη μια έχουμε την εξαπάτηση πελατών από αδαείς τεχνικούς εταιρειών που πετάνε ένα "χαλασμένη μητρική" στο λεπτό χωρίς κάν να έχουν βάλει πολύμετρο να μετρήσουν τη μητρική και κόβουν απόδειξη διάγνωσης αμέσως στον πελάτη γιατί ξέρουν ότι 100δες ευρώ δεν θα δώσει για το σέρβις από την άλλη όμως έχουμε και πελάτες που πάνε τα λάπτοπ στα μαγαζιά τους κάνουν ακριβή διάγνωση, π.χ καθαρισμός κι αλλαγή ανεμιστήρα ή αλλαγή inverter και ο πελάτης αρνείται να προχωρήσει στην επισκευή πονηρά σκεπτόμενος ότι εφόσον ξέρω τι έχει στα σίγουρα πλέον μπορώ ν'αλλάξω μόνος μου το ανταλλακτικό ή να το αλλάξει ο πιτσιρικάς της γειτονιάς φίλος μου στο τσάμπα!  Προσωπική μου γνώμη είναι ότι πρέπει να πληρώνεται γενικά η διάγνωση της βλάβης γιατί είναι η ΜΙΣΗ επισκευή της! Αυτή είναι η γνώμη μου για το θέμα. Ο σοβαρός τεχνικός εργάζεται πολλές φορές ώρες για να βρεί την ακριβή αιτία της βλάβης σ'ενα μηχάνημα και πρέπει ν'αμοίβεται γι αυτό. Από την άλλη όμως έχουμε και την εξαπάτηση των πελατών από λαμόγια τεχνικούς. Συνεπώς η λύση του 20-30 ευρου κατά την γνώμη μου κρίνεται δίκαιη ΜΟΝΟΝ εφόσον ο πελάτης δεν προβεί σε επισκευή του μηχανήματός του για οποιονδήποτε λόγο.  Εάν όμως προβεί τότε δεν θα πρέπει να χρεώνεται τη διάγνωση ή τουλάχιστον να ενσωματώνεται  δίκαια με βάση τη δυσκολία της και τον χρόνο της στην τελική αμοιβή του τεχνίτη τεχνικού. 

 

Το δεύτερο θέμα που θέλω να σχολιάσω στις επισκευές και παρατηρείται κατά κόρον είναι η μουρμούρα των πελατών συνήθως οικιακών αλλά και εταιρικών περί χρέωσης ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ. Πολλοί τεχνικοί χρεώνουν επίσκεψη όταν πάνε στον εταιρικό ή οικιακό πελάτη για service.  Εδώ γενικά συμφωνώ με τη χρέωση αυτή ιδίως για μεγάλες αποστάσεις. Δηλαδή αν το σέρβις είναι 15 km μακριά από τον χώρο του τεχνίτη με τις βενζίνες στις τιμές που έχουμε και με τα εισιτήρια στις τιμές που έχουμε δεν θα πρέπει να χρεώσει στην αμοιβή ο τεχνίτης και τα μεταφορικά του? Αυτό είναι η επίσκεψη κύριοι. Λύση υπάρχει? Φυσικά . Είτε επιλέγετε τεχνικό της περιοχής σας για να μη χρεώνει μεταφορικά είτε πάτε στον χώρο του τεχνίτη το μηχάνημα για επισκευή. Το να πάει ένας τεχνίτης να πάρει ένα μηχάνημα και να το επιστρέψει θέλει και χρόνο και κόπο κι αυτό πληρώνεται. Όποιος πελάτης δεν θέλει να πληρώνει επίσκεψη πάει ο ίδιος το μηχάνημά του  στον χώρο του τεχνικού. Το απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου είναι η χρέωση επίσκεψης σε πολύ κοντινές αποστάσεις επισκευών π.χ ίδιας περιοχής. Εδώ φυσικά είναι θέμα επαγγελματισμού του κάθε τεχνικού αλλά το σωστό είναι να μην χρεώνουμε επίσκεψη σε επισκευές κοντινής απόστασης!

 

Το 3ο θέμα και τελευταίο αφορά το τιμολόγιο σε μέρες εορτών ή Κυριακές. Ελεύθερο επάγγελμα είναι φυσικά αλλά κανονικά τις Κυριακές τις αργίες και μετά τις 12 το βράδυ τα τιμολόγια θα πρέπει να έχουν περισσότερη επιβάρυνση. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να εργάζεται Κυριακή ή αργία ή μετά τις 12 τη νύχτα για να επισκευάσει ένα μηχάνημα! Είναι μια μορφή εξυπηρέτησης ειδικής που χρήζει μεγαλύτερων χρεώσεων.

 

Σκεφτείτε σοβαρά και τα 3 θέματα που έθιξα. Δώστε κύρος και επαγγελματισμό  στις επισκευές  και όλοι θα βγείτε οφελημένοι. (πελάτες-τεχνικοί)

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...