Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και για αυτό τον λόγο κύριοι, industry. από την εργασία μου για μια 6ετία σαν tier 1 στην Ελλάδα έφυγα έξω για τ2/τ3.

 

Μακριά από αυτά. Δεν αναγνωρίζονται οι κόποι σου, χώρια που η πλειονότητα αναγνωρίζει σαν τεχνικούς τους κατσαβιδάκιδες και αυτόματα σε εξισώνει, πράγμα αδιανόητο. σαν να λέμε τι νοσοκόμα τι γιατρός το ίδιο πράγμα....

 

ΥΓ όχι ότι δεν χρειάζονται οι κατσαβιδάκιδες, κανένα μένος κτλπ για να προλάβω τους εύκολα θιγμένους, αλλά δεν κάνω φορμάτ ρε φίλε.

 

 

ΥΓ2: βρίσκω γνωστό που επιτέλους κάνει FB λογαριασμό και γινόμαστε φίλοι. 1η του κουβέντα, πότε θα γυρίσω Ελλάδα να του κάνω φορματ το λαπτοπ... τώρα μπινελικώνεις; το δικό μου λαπτοπ δεν κάνω φορματ (που λέει ο λόγος...) πλέον.  Ήμαρτον κύριοι.

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ε ναι ρε συ, κάτι τέτοια βλέπω συνήθως και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι (το πάνω, το κάτω μιζεριάζει σε τέτοιες περιπτώσεις!)

Δημοσ.

και για αυτό τον λόγο κύριοι, industry. από την εργασία μου για μια 6ετία σαν tier 1 στην Ελλάδα έφυγα έξω για τ2/τ3.

 

Μακριά από αυτά. Δεν αναγνωρίζονται οι κόποι σου, χώρια που η πλειονότητα αναγνωρίζει σαν τεχνικούς τους κατσαβιδάκιδες και αυτόματα σε εξισώνει, πράγμα αδιανόητο. σαν να λέμε τι νοσοκόμα τι γιατρός το ίδιο πράγμα....

 

ΥΓ όχι ότι δεν χρειάζονται οι κατσαβιδάκιδες, κανένα μένος κτλπ για να προλάβω τους εύκολα θιγμένους, αλλά δεν κάνω φορμάτ ρε φίλε.

 

 

ΥΓ2: βρίσκω γνωστό που επιτέλους κάνει FB λογαριασμό και γινόμαστε φίλοι. 1η του κουβέντα, πότε θα γυρίσω Ελλάδα να του κάνω φορματ το λαπτοπ... τώρα μπινελικώνεις; το δικό μου λαπτοπ δεν κάνω φορματ (που λέει ο λόγος...) πλέον.  Ήμαρτον κύριοι.

Mωρε για εξτρα ειναι αυτα που λεω, η main δουλεια μου δεν εχει (και ελπιζω ποτε να μην εχει) αμεση σχεση με κατ'οικον τεχνικο η/υ, αλλα μεγαλες κουβεντες να μην λεμε τετοιους καιρους γιατι παιζει και η χειροτερη πιθανοτητα να μεινουμε και χωρις δουλεια:)

Δημοσ.

Σας έχει τύχει ποτέ μια φαινομενικά εύκολη επισκευή που ν'αποδεικνύεται δύσκολη?  Ακούστε μια συγκεκριμένη ιστορία.  Προχθές ήρθε από έναν  "πελάτη τσικιρικιτζή" στα χέρια μου ένα toshiba L450-13D με πρόβλημα υπερθέρμανσης διαπιστωμένης 100% με διαγνωστικό. Φαινομενικά εύκολη επισκευή! Ναι . Αλλά ακούστε τη συνέχεια. Συνήθως οι τσικιρικιτζήδες πελάτες στη προσπάθειά τους να φτιάξουν το μηχάνημά τους ΤΖΑΜΠΑ το δίνουν σε 100 χέρια και για έλεγχο-διάγνωση και για επισκευή. Το μηχάνημα αυτό είχε μέσα τη μάνα του και τον πατέρα του από βρωμιά. Μετά τον καθαρισμό του και την αλλαγή της θερμοαγώγιμης πάστας διαπίστωσα ότι το ανεμιστηράκι είχε κολλημένο βύσμα. ΚΑι τι εννοώ. Η υποδοχή του 3πινου ήταν κολλημένη με ΚΟΛΛΑ! Ναι κύριοι με κόλλα! Φυσικά το ανεμιστηράκι υπολειτουργούσε. Η κόλλα δεν βγαίνει από το βύσμα και στη προσπάθεια να τη βγάλω είδα ότι ο αδαής είχε βάλει κόλλα γιατί του είχε σπάσει το βύσμα της μητρικής! Δηλαδή του το χε κάνει άχρηστο σα να λέμε! Σαν να μην έφτανε αυτό είχε γδάρει και το καλώδιο του ανεμιστηριού ο αδαής τεχνικός γιατί το έβαλε άτσαλα το στραβοβίδωσε και έβαλε 1 μόνο βίδα και έλειπαν άλλες 2! Το πρόβλημα είναι ότι είπα στον πελάτη μια τιμή και βρίσκω μπροστά μου χαλασμένο ανεμιστήρα αλλά και χαλασμένη μητρική! Φυσικά ο τσικιρικιτζής δεν είχε λεφτά να πληρώσει ούτε για νέο ανεμιστηράκι ούτε για μητρική.  Συμπέρασμα της ιστορίας. Ποτέ δεν λέμε στον πελάτη τιμή αν δεν δούμε συνολικά τι βλάβες έχει το μηχάνημά του όσο κι αν επιμένει να μάθει. Και ποτέ δεν κάνουμε διάγνωση 100% αν δεν ανοίξουμε ένα μηχάνημα να δούμε ακριβώς τι συμβαίνει στο εσωτερικό του. Επίσης να ξέρετε ότι στους τσικιρικιτζήδες πελάτες τα μηχανήματα έχουν βάλει χέρι πάνω από 3 τεχνικοί στάνταρ! (χαρτοταινίες - φαγωμένα καλώδια - στραβοβαλμένες βίδες - γδαρσίματα που ίσως επηρρεάσουν τη λειτουργία μητρικής - και βίδες που ΣΤΑΝΤΑΡ λείπουν γιατί δεν θυμούνται τι έβγαλαν κι από που οι αδαής του χώρου.)

  • Like 5
Δημοσ.

Σας έχει τύχει ποτέ μια φαινομενικά εύκολη επισκευή που ν'αποδεικνύεται δύσκολη?  Ακούστε μια συγκεκριμένη ιστορία.  Προχθές ήρθε από έναν  "πελάτη τσικιρικιτζή" στα χέρια μου ένα toshiba L450-13D με πρόβλημα υπερθέρμανσης διαπιστωμένης 100% με διαγνωστικό. Φαινομενικά εύκολη επισκευή! Ναι . Αλλά ακούστε τη συνέχεια. Συνήθως οι τσικιρικιτζήδες πελάτες στη προσπάθειά τους να φτιάξουν το μηχάνημά τους ΤΖΑΜΠΑ το δίνουν σε 100 χέρια και για έλεγχο-διάγνωση και για επισκευή. Το μηχάνημα αυτό είχε μέσα τη μάνα του και τον πατέρα του από βρωμιά. Μετά τον καθαρισμό του και την αλλαγή της θερμοαγώγιμης πάστας διαπίστωσα ότι το ανεμιστηράκι είχε κολλημένο βύσμα. ΚΑι τι εννοώ. Η υποδοχή του 3πινου ήταν κολλημένη με ΚΟΛΛΑ! Ναι κύριοι με κόλλα! Φυσικά το ανεμιστηράκι υπολειτουργούσε. Η κόλλα δεν βγαίνει από το βύσμα και στη προσπάθεια να τη βγάλω είδα ότι ο αδαής είχε βάλει κόλλα γιατί του είχε σπάσει το βύσμα της μητρικής! Δηλαδή του το χε κάνει άχρηστο σα να λέμε! Σαν να μην έφτανε αυτό είχε γδάρει και το καλώδιο του ανεμιστηριού ο αδαής τεχνικός γιατί το έβαλε άτσαλα το στραβοβίδωσε και έβαλε 1 μόνο βίδα και έλειπαν άλλες 2! Το πρόβλημα είναι ότι είπα στον πελάτη μια τιμή και βρίσκω μπροστά μου χαλασμένο ανεμιστήρα αλλά και χαλασμένη μητρική! Φυσικά ο τσικιρικιτζής δεν είχε λεφτά να πληρώσει ούτε για νέο ανεμιστηράκι ούτε για μητρική.  Συμπέρασμα της ιστορίας. Ποτέ δεν λέμε στον πελάτη τιμή αν δεν δούμε συνολικά τι βλάβες έχει το μηχάνημά του όσο κι αν επιμένει να μάθει. Και ποτέ δεν κάνουμε διάγνωση 100% αν δεν ανοίξουμε ένα μηχάνημα να δούμε ακριβώς τι συμβαίνει στο εσωτερικό του. Επίσης να ξέρετε ότι στους τσικιρικιτζήδες πελάτες τα μηχανήματα έχουν βάλει χέρι πάνω από 3 τεχνικοί στάνταρ! (χαρτοταινίες - φαγωμένα καλώδια - στραβοβαλμένες βίδες - γδαρσίματα που ίσως επηρρεάσουν τη λειτουργία μητρικής - και βίδες που ΣΤΑΝΤΑΡ λείπουν γιατί δεν θυμούνται τι έβγαλαν κι από που οι αδαής του χώρου.)

 

Μα άμα έχουν βάλει ήδη 3 τεχνικοί χέρι ξέρεις στάνταρ οτι δεν είναι απλή δουλειά και απλά ενημερώνεις οτι θα δείς αν μπορείς να το φτιάξεις. Τα άλλα 3 άτομα πριν που το είδαν σίγουρα δε το έβαλαν στο τραπέζι και το κοίταζαν επίμονα μέχρι να βαρεθεί το laptop και να φτιαχτεί μόνο του.

 

Μου θύμησες τυπά που του έριξε η γυναίκα τον εξωτερικό δίσκο κάτω και δεν μπορούσε να τον διαβάσει. Με τα πολλά αφού όλοι οι γνωστοί τους λίγο πολυ ξέρουν και πέρασε απο αρκετά χέρια, ένας είχε την φαεινή ιδέα να τον ανοίξει, να δώσει μια μικρή ώθηση στο platter μπας και δουλέψει.

Σκέψου τι απάντησα όταν μου είπαν αν μπορώ να τον δώ και ρώτησα αν έβαλε χέρι κανείς.

 

Φέρτε τον να σας τον κάνω σουπλά για τον καφέ σας στο γραφείο.

  • Like 2
Δημοσ.

Την πρωτοχρονιά του 2013 και για την ακρίβεια ξημερώματα πρωτοχρονιάς στις 3:00 με παίρνει τηλέφωνο μεθυσμένος πελάτης κλαιγόμενος ότι θέλει να του βρώ τρόπο να ξεκλειδώσει τον λογαριασμό  facebook της γυναίκας του που υποψιάζεται ότι τον απατούσε και μάλιστα ήθελε να μάθει και με ποιόν!   Αυτό είναι ότι πιο κουφό μου έχει συμβεί σε αυτή τη δουλειά...

Ο τύπος πρέπει να κατέβασε όλο τον Βόσπορο από τον νταλκά! Φυσικά του είπα καλή χρονιά και του κλεισα το τηλέφωνο στα μούτρα!

Μηπως τον ελεγαν Μιχαλη?? :fear: 

Δημοσ.

Μηπως τον ελεγαν Μιχαλη?? :fear:

Δέν ρώτησα το όνομά του γιατί στις 3:00 ξημερώματα δεν έχεις όρεξη να ρωτήσεις οτιδήποτε. Και μάλιστα πρωτοχρονιά. 

Δημοσ.

Μια κλασσική ύπουλη τεχνική που εφαρμόζουν πολλοί πελάτες για να κατεβάσουν την τιμή της επισκευής είναι η υπόσχεση ότι είτε θα σας συστήσουν σε φίλους τους που έχουν κι εκείνοι χαλασμένα μηχανήματα , είτε ότι θα σας δώσουν οι ίδιοι και δεύτερο ή και τρίτο ακόμα υπολογιστή που έχουν σπίτι τους να το κοιτάξετε διότι έχει πρόβλημα. Μια δεύτερη τεχνική για να σας αναγκάσουν να πάτε στον χώρο τους με οικονομική τιμή συμφωνηθήσα είναι να σας πούν ότι έχουν απλό πρόβλημα. Συνήθως πελάτης που λέει τηλεφωνικά ότι έχει κάτι απλό να έρθετε να το κοιτάξετε και δεν αναλύει συγκεκριμένα τη βλάβη που έχει είναι για να σας αναγκάσει να πάτε γρήγορα στον χώρο του με μικρό κόστος. Η τεχνική της κλάψας και της κρίσης είναι η πλέον κλασσική του κλασσικού στις μέρες μας αλλά αυτό που έχει αξία ν'αναφέρω περισσότερο απ'όλα είναι η τεχνική λαμόγιο. Είναι η πιο ύπουλη και πονηρή τεχνική που θα συναντήσετε σε πελάτη. Σας περιγράφει ακριβώς το πρόβλημα που έχει (δείγμα ότι έχει ψαχτεί προηγουμένως) και σας λέει ότι θέλει συγκεκριμένο ανταλλακτικό. (για φορητό υπολογιστή συνήθως). Σας ζητάει να το αγοράσετε εσείς και να του το πάτε στον χώρο του για τοποθέτηση. ΠΡΟΣΟΧΗ! Τι είπα προηγουμένως σε άλλο θέμα? Ανταλλακτικό χωρίς να δείτε το μηχάνημα δεν γίνεται ν'αγοραστεί 1ον και 2ον χωρίς προκαταβολή ανταλλακτικό δεν αγοράζεται. ΠΡΟΣΟΧΗ στην 1η περίπτωση μπορεί να μην κάνει το ανταλλακτικό γιατί αγοράζεται στο περίπου χωρίς σειριακό κωδικό και γίνεται λάθος και στην 2η ακόμα και σειριακό να σας δώσει χωρίς προκαταβολή  θα χάσετε τα λεφτά σας. Τέτοιοι πελάτες συνήθως ζητούν ακριβά ανταλλακτικά . Πληκτρολόγια , πλακέτες τροφοδοσίας , κάρτες γραφικών , μητρικές. Η τακτική τους αποσκοπεί στο να παραγγείλουν χωρίς ρίσκο ανταλλακτικό για το μηχάνημά τους και άν δεν κάνει το τρώει στη μάπα ο τεχνικός. ΠΡΟΣΟΧΗ σε τέτοιες πονηρές περιπτώσεις. 

 

May the force be with you... :)

  • Like 6
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Νόμος περί αποδείξεων για επισκευές

 

Εδώ και λίγο καιρό ισχύει στην νομοθεσία εμπορίου ότι εάν ο τεχνίτης , ο έμπορος , ο καταστηματάρχης και πάει λέγοντας δεν δώσει απόδειξη για το προϊόν που πουλάει ή για τις υπηρεσίες που παρέχει , ο πελάτης έχει το δικαίωμα να μη πληρώσει. Οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ! Όσοι κάνετε τους τεχνικούς υπολογιστών χωρίς να είστε στον ΟΑΕΕ εγγεγραμμένοι οπότε δεν κόβετε αποδείξεις διατρέχετε τον κίνδυνο κάποιος να φτιάξει το μηχάνημά του σε σας και εφόσον δεν  κόβετε απόδειξη να το πάρει σαν κύριος/α και να φύγει χωρίς να σας πληρώσει. Τελευταία παρατηρούνται στην πιάτσα τέτοια φαινόμενα. Συνεπώς θα πρέπει σε μια επισκευή που απαιτούνται ανταλλακτικά να παίρνετε προκαταβολή την αξία του ή των ανταλλακτικών και μετά να επισκευάζετε. Τουλάχιστον άμα κάνει χρήση της διάταξης του νόμου να μήν σας βάλει μέσα την αξία του ή των ανταλλακτικών. ΠΡΟΣΟΧΗ! Εάν του δώσετε απόδειξη του μαγαζιού που αγοράσατε το ανταλλακτικό τότε είναι υποχρεωμένος να σας το πληρώσει. Εάν όμως δεν δώσετε απόδειξη για παροχή υπηρεσίας τότε δεν είναι υποχρεωμένος να σας πληρώσει  την εργασία σας. Δηλαδή πληρώνει το ανταλλακτικό χωρίς να πληρώνει την εργασία σας. Τουλάχιστον δεν μπαίνετε μέσα.

 

Περί παράνομων επισκευών

 

Τελευταία μια υπηρεσία που παρέχουν κάποιοι αυτοβαφτιζόμενοι τεχνικοί πιτσιρικάδες είναι  η εξής: "Παρέχεται άνοιγμα ασύρματων δικτύων για δωρεάν σερφάρισμα στο internet..." Αυτό λέγεται κλοπή της υπηρεσίας ίντερνετ και είναι παράνομο. Διώκεται ποινικά από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Δωρεάν ίντερνετ κλέβοντας από του γείτονα τη σύνδεση για έναν πελάτη είναι ποινικό αδίκημα και διώκεται λοιπόν πρός γνώση και συμμόρφωση.  

 

Αλίμονο τι άλλο θα δούμε όσο σκληραίνει η κρίση!

Δημοσ.

  Δωρεάν ίντερνετ κλέβοντας από του γείτονα τη σύνδεση για έναν πελάτη είναι ποινικό αδίκημα και διώκεται λοιπόν πρός γνώση και συμμόρφωση.  

Θα αρχίσουν δηλαδή να χτυπάνε τα διπλανά κουδούνια για να δούνε ποιος κλέβει το wifi? Χλωμό...

Δημοσ.

μπορείς όμως να πεις στην γυναίκα του χαρτί και καλαμάρι τι είδους τσόντες βλέπει στο "δωρεάν" ιντερνετ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...