Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλα αυτά τα περιμένεις από αυτήν την δουλειά. Ότι και να έχει γίνει στο laptop φαίνεται. Οπότε ενημερώνεις για να μην έχεις παρεξηγήσεις. Πόσα περίεργα θα σου κάτσουν; Έχω δει πολλά αλλά στο τέλος δικαιώνομαι.

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όλα αυτά τα περιμένεις από αυτήν την δουλειά. Ότι και να έχει γίνει στο laptop φαίνεται. Οπότε ενημερώνεις για να μην έχεις παρεξηγήσεις. Πόσα περίεργα θα σου κάτσουν; Έχω δει πολλά αλλά στο τέλος δικαιώνομαι.

 

βρε ναι τα περιμενεις αλλα ωρες ωρες αρχιζεις να κανεις τον ανακριτη για να μαθεις τι ακριβως συνεβη για να κανεις μια οσο γινεται πιο σωστη διαγνωση.

 

Οταν πας στον γιατρο σε ρωταει , τι εφαγες ?τι χαπια παιρνεις?αθλεισαι?εχεις ιστορικο?μπλα μπλα ..για να μαθει την περιπτωση σου και να βγαλει σωστη διαγνωση.

 

Σου φερνει ο αλλος το πισι , εχει κανει την κουτσουκελα του , και δεν την λεει για να μην χρεωθει παραπανω λογω δικης του υπαιτιοτητας ,ειδικα αν καποιο μηχανημα ειναι εντος εγγυησης , και μυριζεις τα νυχια σου να καταλαβεις πως συνεβη το μοιραιο.

Και να σε ρωταει κιολας ο πελατης ?Μα πως συνεβη?δεν εχουν εγγυηση ?τοσο ευκολα χαλανε?μα μου χες πει....?

 

Στο παραδειγμα που προανεφερα με τον κλαταρισμενο δισκο στο φορητο.Προσπαθουσα να καταλαβω πως χαλασε ο δισκος στα καλα καθουμενα.Σκεφτειτε εναν δισκο που ακουγες τα μηχανικα μερη με το αυτι σου...κλιγκ κλογκ κλιγκ κλογκ....της λεω παει ο δισκος χαιρετα τον.Μα πως ?Τοσο ευκολα?Οι κλασικες ερωτησεις που λεγαμε....

 

Ε και μετα απο τα πολλα πολλα..αρχισε να μου λεει για τον γιο της που επαιζε πολλες ωρες κατι παιχνιδια....τον ειχε φωναξει για φαι..δεν ερχοταν...και ΜΠΑΑΑΑΑΜ του κλεινει το καπακι/οθονη με δυναμη........

 

Ε χεσε μας κυρα μου ,και μετα αναρωτιεσαι πως χαλασε ετσι ευκολα....

 

 

Φιλε pc_toolbox το θεμα δεν ειναι αν θα δικαιωθεις ή οχι ...ενταξει τις περισσοτερες φορες καταλαβαινεις τι παιζει...αλλα με εκνευριζει το κουτοπονηρο στυλακι των περισσοτερων....για να γλυτωσουν χρεωσεις.

Του εβγαλες τα ματια...βρες ενα ζευγαρι "μπαλες" ανελαβε την ευθυνη και πληρωσε το...ημαρτον!!

  • Like 1
Δημοσ.

@mphxths

 

Συμφωνώ φίλε μου με όλα όσα λες. Απλά με τους πελάτες πρέπει να είσαι λίγο απόλυτος. Να τους λες τι βλέπεις και πως μπορεί να προέκυψε και να τους δίνεις συμβουλές γενικότερα. Η νοοτροπία του καθένα είναι λάθος. Νομίζουν ότι θα γλιτώσουν λεφτά αν δεν σου πουν κάτι όπως είπες και εσύ. Ακόμη πολλές φορές στέλνουν τον "εκπρόσωπό" τους. Εκεί να δεις γέλιο. Άκου περίπτωση που μου είχε τύχη.

Έρχεται λοιπόν ένας τύπος με ένα sony vaio τούμπανο σε χαρακτηριστικά και με το που αφήνει το laptop μπροστά μου μου λέει δεν μπαίνει στο internet, αργεί πάρα πολύ δεν παίζει το skype και γενικότερα του έβζαζε πολλά σφάλατα με το που τον άνοιγες. Για το internet δεν έμπαινε με το stickaki κινηρτής τηλεφωνίας. Αφού μου τα αφήνει όλα μπροστά και αρχίζει να μου λέει ότι όλα φτιάχνονται στην Κίνα και χαλάνε εύκολα κ.λ.π. εγώ να τον ρωτάω τα βασικά αν έχει antivirus κ.α. για να κερδίσω χρόνο κτλ (ταυτόχρονα κοιτάζω το laptop ενώ μου λέει αυτός) ανοίγω ιστορικά σελίδων του internet και βλέπω γεμάτο τσόντες. Αυτός είχε το υφάκι το ότι έχω δίκιο και έτσι. Όσο μου έκανε ότι ξέρει τι λέει και τι κάνει εγώ αρχίζω και ανοίγω τα site ενώ έχω γυρίσει το laptop ώστε να βλέπει και αυτός, ξαφνικά είχε αλλάξει 50 χρώματα και το μόνο που έλεγε ήταν "πωπω το κολόπαιδο, τον πονηρό, θα τον τσακίσω όταν πάω σπίτι και τέτοια" και καλά τον γιο του. Οκ μου λέει ευχαριστώ θα στο φέρω να το μου το φτιάξεις αν είναι. Ούτε ευχαριστώ δεν είπε και έφυγε. Όντως μπορεί να είχε γιο που έβλεπε τσόντες και να μην ήξερε τίποτα απλά τον έκανα να ντροπιαστεί όπου κατάλαβε ότι δεν είχε δίκιο. Τελικά μετά από 2 εβδομάδες μου ήρθε και μου λέει είπε ο γιος μου θέλει format. Ok του λέω θα τα χάσει όλα και μου λέει έχει κρατήσει back up. Με ρωτάει κα ιγια antivirus και του είπα θα στο έχω κομπλέ και έφυγε ευχαριστημένος. Ήρθε την επόμενη μέρα αδφού τον ειδοποίησα ότι ήταν έτοιμο. Θέλω να καταλήξω πως όταν σε προκαλεί κάποιος, εφόσον είσαι τεχνικός και ξέρεις 5 πράγματα παραπάνω του αποδεικνύεις τα πάντα αν θες. Θα σου πάρει λίγο χρόνο να ασχοληθείς και θέλει ψυχραιμία νεύρων αλλά πιάνει τόπο και δείχνεις στον πελάτη πως δεν είσαι τυχαία σ' αυτή την θέση.

Δημοσ.

@mphxths

 

Συμφωνώ φίλε μου με όλα όσα λες. Απλά με τους πελάτες πρέπει να είσαι λίγο απόλυτος. Να τους λες τι βλέπεις και πως μπορεί να προέκυψε και να τους δίνεις συμβουλές γενικότερα. Η νοοτροπία του καθένα είναι λάθος. Νομίζουν ότι θα γλιτώσουν λεφτά αν δεν σου πουν κάτι όπως είπες και εσύ. Ακόμη πολλές φορές στέλνουν τον "εκπρόσωπό" τους. Εκεί να δεις γέλιο. Άκου περίπτωση που μου είχε τύχη.

Έρχεται λοιπόν ένας τύπος με ένα sony vaio τούμπανο σε χαρακτηριστικά και με το που αφήνει το laptop μπροστά μου μου λέει δεν μπαίνει στο internet, αργεί πάρα πολύ δεν παίζει το skype και γενικότερα του έβζαζε πολλά σφάλατα με το που τον άνοιγες. Για το internet δεν έμπαινε με το stickaki κινηρτής τηλεφωνίας. Αφού μου τα αφήνει όλα μπροστά και αρχίζει να μου λέει ότι όλα φτιάχνονται στην Κίνα και χαλάνε εύκολα κ.λ.π. εγώ να τον ρωτάω τα βασικά αν έχει antivirus κ.α. για να κερδίσω χρόνο κτλ (ταυτόχρονα κοιτάζω το laptop ενώ μου λέει αυτός) ανοίγω ιστορικά σελίδων του internet και βλέπω γεμάτο τσόντες. Αυτός είχε το υφάκι το ότι έχω δίκιο και έτσι. Όσο μου έκανε ότι ξέρει τι λέει και τι κάνει εγώ αρχίζω και ανοίγω τα site ενώ έχω γυρίσει το laptop ώστε να βλέπει και αυτός, ξαφνικά είχε αλλάξει 50 χρώματα και το μόνο που έλεγε ήταν "πωπω το κολόπαιδο, τον πονηρό, θα τον τσακίσω όταν πάω σπίτι και τέτοια" και καλά τον γιο του. Οκ μου λέει ευχαριστώ θα στο φέρω να το μου το φτιάξεις αν είναι. Ούτε ευχαριστώ δεν είπε και έφυγε. Όντως μπορεί να είχε γιο που έβλεπε τσόντες και να μην ήξερε τίποτα απλά τον έκανα να ντροπιαστεί όπου κατάλαβε ότι δεν είχε δίκιο. Τελικά μετά από 2 εβδομάδες μου ήρθε και μου λέει είπε ο γιος μου θέλει format. Ok του λέω θα τα χάσει όλα και μου λέει έχει κρατήσει back up. Με ρωτάει κα ιγια antivirus και του είπα θα στο έχω κομπλέ και έφυγε ευχαριστημένος. Ήρθε την επόμενη μέρα αδφού τον ειδοποίησα ότι ήταν έτοιμο. Θέλω να καταλήξω πως όταν σε προκαλεί κάποιος, εφόσον είσαι τεχνικός και ξέρεις 5 πράγματα παραπάνω του αποδεικνύεις τα πάντα αν θες. Θα σου πάρει λίγο χρόνο να ασχοληθείς και θέλει ψυχραιμία νεύρων αλλά πιάνει τόπο και δείχνεις στον πελάτη πως δεν είσαι τυχαία σ' αυτή την θέση.

 

 

Οκ μου λέει ευχαριστώ θα στο φέρω να το μου το φτιάξεις αν είναι. Ούτε ευχαριστώ δεν είπε και έφυγε.

εδω ειπες οτι σου ειπε.

μας μπερδευεις

Δημοσ.

@kezar εκει κολας?αν ειπε ή δεν ειπε?εγω σου λεω αντε και ειπε και εκανε και τρεις υποκλισεις.

 

Το θεμα ειναι οτι ολοι ερχονται και το παιζουν ιστορια μεχρι να τους "ξεσκεπασεις".Σε αυτο το επαγγελμα που οτιδηποτε μπορει να παει κατα διαολου...και ο πελατης οταν θα ερθει η ωρα να πληρωσει θα κανει του κοσμου της μαιμουδιες..θελει ξεκαθαρες κουβεντες και απολυτες οπως λεει και ο φιλος pc_toolbox.

Γιατι αν σε δει οτι του λες "μπορει αυτο..μπορει και το αλλο..." σου λεει θα τον τουμπαρω αυτον , ισως του περασω την δικη μου κακηχρησια στην ζουλα....

 

Θελει ξεκαθαρες δουλειες και χρεωσεις.Αυτο που κανουν πολλες μεγαλες εταιριες στον χωρο ειναι αρκετα σωστο.

Στην γραμματεια του σερβις τιμοκαταλογος με τις χρεωσεις.Ειχα τυχει μια φορα στο σερβις της quest.Σκαει ο πελατης και εκανε φασαρια για τις χρεωσεις.Του κανει ο υπαλληλος , εκει περα ειναι ο τιμοκαταλογος (φατσα καρτα πανω στο γκισε) , ας τον διαβαζατε πριν αποφασιζατε οτι θελατε να γινει η επισκευη!!Και σε μεγαλες χρεωσεις , παντα μου στελνανε εμαιλ/φαξ για επιβεβαιωση της επισκευης.

Ετσι θελει....γιατι δεν ειναι λιγοι που σου λενε..ναι ναι αλλαξε την οθονη του φορητου...την εχεις παραγγειλει και μετα σου σκαει τηλεφωνο..να ξερεις...το μετανιωσα..δεν βγαινω αυτον τον μηνα.....αει σιχτιρ ρε φιλε!!

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά ούτε αποσταγμένο νερό ήταν ούτε λαδάκι. Νερό από τη βρύση.

 

βήμα 1 : κλείνουμε πρώτα όλες τις τρύπες από το κουτί

βήμα 2 : γεμίζουμε 2 κανάτες νερό από τη βρύση στην κουζίνα

βήμα 3 : αδειάζουμε το νερό μέσα στον Η/Υ

βήμα 4 :πατάμε το ON και λειτουργεί κανονικά

 

Ακόμα και σε βίντεο να το έβλεπα δεν θα το πίστευα. Το είδα όμως με τα ίδια μου τα μάτια. 4 τεχνικοί πάνω από τον Η/Υ να

περιμένουν το 'μπαμ' και αντί γιάυτό να λειτουργεί κανονικά !!!!!

 

 

Πελάτης έχει φέρει τον Η/Υ για επισκευή και την ώρα που ο τεχνικός τον ανοίγει μπροστά στον πελάτη για να του εξηγήσει τι πρόβλημα έχει αρχίζουν τα καλώδια μέσα στο κουτί να λιώνουν και να βγαίνουν καπνοί.(τζόκερ κανονικό μιλάμε)

 

πελάτης Νο2. Μόλις έχουν βγει οι πρώτοι τετραπύρινοι της Intel και έρχεται και αγοράζει τον καλύτερο (γύρω στα 1400 ευρώ ο επεξεργαστής μόνο). Του προτείνουμε ψήκτρα και μας λέει ότι έχει αγοράσει δικιά του και θα συνδέσει το σύστημα μόνος του. 2 μέρες μετά φέρνει το κουτί για επισκευή. Η ψήκτρα που είχε βάλει ήταν τόσο βαριά που έσπασε σε γωνία 90 μοιρών στο σημείο επαφής με το motherboard αφήνοντας μια τετράγωνη τρύπα στο motherboard στο μέγεθος του επεξεργαστή.

 

Είναι αυτό που λένε αν έχεις τύχει διάβαινε

 

και άλλα 2 που θυμήθηκα που έχουν σχέση με την μέθοδο της κλοτσιάς.

 

στη σχολή ένα από τα μηχανάκια δεν λέει να ανοίξει με τίποτα. βρε καλό μου βρέ χρυσό μου τίποτα. Μετά από αρκετές άκαρπες προσπάθειες κάποιος χάνει τελείως τον έλεγχο (ήταν τσαντισμένος από το πρωί) και δίνει μια κλοτσιά στο μηχάνημα στέλνοντάς το στην άλλη άκρη του εργαστηρίου. Ξαναβάζουμε το μηχάνημα στη θέση του και δουλεύει κανονικά. :confused:

 

 

κοπέλα με monitor. Υπήρχε ένα 32' στο χώρο που έδειχνε στατιστικά για την ροή των καθημερινών εργασιών. Ξαφνικά εικόνα γιοκ. Περνάει η κοπέλα από μπροστά και αρχίζει : ωχ δεν παίζει, καλέ γιατί δεν παίζει ? και αρχίζει να χτυπάει με το χέρι την οθόνη όπως χτυπάμε μια πόρτα για να μας ανοίξουν. τοκ τοκ , τι έχεις γλυκό μου ? να λέει και δώστου χτυπήματα στην οθόνη .Μία γλυκόλογα , μία χτυπήματα (πως λέμε μαστίγιο και καρότο ένα τέτοιο πράγμα μιλάμε) από τη μια γλύστραγες από τα σιρόπια από την άλλη ήθελες ωτοασπίδες για τα χτυπήματα. Ευτυχώς δεν ράγισε. Μετά από 8 λεπτά περίπου παράτησε την προσπάθεια. Άκαρπη η προσπάθεια γιατί η εικόνα δεν επανήλθε.

 

Ευτυχώς όμως γιατί αν είχε επανέλθει ίσως την ίδια στιγμή να δήλωνα παραίτηση και να άλλαζα επάγγελμα.

Δημοσ.

δεν υπαρχει καμια περιπτωση

μια φορα με την υδροψυξη ειχα διαρροη και εσταξαν μερικες σταγονες (απιονισμενο κιολας) πανω στη μητρικη και χαλασε επιτοπου.

Δημοσ.

Για νεράκι του θεού μιλάω και όχι για λαδάκι. Όπως έγραψα και ποιο πριν και σε βίντεο να το έβλεπα δεν θα το πίστευα αλλά η όλη διαδικασία έγινε μπροστά μου. Άνοιξε το κουτί γέμισε νερό απο την βρύση και το έχυσε μέσα. Τo pc μετά άνοιξε κανονικότατα και λειτουργούσε κανά 10' χωρίς πρόβλημα μέχρι που το κλείσαμε. (συνέχισε να λειτουργεί για μήνες μετά κανονικά ,το νερό βέβαια αφαιρέθηκε αλλά το pc δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα)

 

Ο σκοπός ήταν το pc να αποδημήσει αλλά δεν του έκανε την χάρη. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο , ούτε μπήκα καν στον πειρασμό να επαναλάβω ο ίδιος το 'πείραμα'. Απλά έτυχε και έκατσε και λειτούργησε.

 

για την ιστορία το pc ήταν IBM 300GL

Δημοσ.

Σωστή παρατήρηση Kezar. Μαλον μπέρδεψα αυτό που ήθελα να γράψω. Απλά ο τύπος ντράπηκε και είπε κομπλαριστά θα στο φέρω κα ιτο έφερε. Πάντως αυτό που λέει ο φίλος mphxths είναι σωστό (με τους τιμοκαταλόγους). Μια εταιρία που αναλαμβάνει εξουσιοδοτημένο service δεν χάνει ποτέ. Το τελικό στάδιο επισκευής θα καταλήξει στο χέρι της. Απ' την άλλη ο πελάτης συνήθως που θα σου αφήσει κάτι για επισκευή έχει ξαναμπεί να ρωτήσει πληροφορία στο παρελθόν ώστε να πάρει ιδέα άρα έρχεται προετοιμασμένος. Πάντως σε γενικές γραμμές είναι στο χέρι του τεχνικού όλα. Όσα αναλαμβάνεις, "μπλέκεις περισσότερο", μαθαίνεις όμως περισσότερα και αν πάει καλά κερδίζεις τον πελάτη, αν δεν πάει καλά χάνεις πολλούς. Οπότε το συμπέρασμα βγαίνει από μόνο του. Ακολουθώντας στάνταρ διαδικασία αποφεύγεις την αποτυχία

Δημοσ.

Για νεράκι του θεού μιλάω και όχι για λαδάκι. Όπως έγραψα και ποιο πριν και σε βίντεο να το έβλεπα δεν θα το πίστευα αλλά η όλη διαδικασία έγινε μπροστά μου. Άνοιξε το κουτί γέμισε νερό απο την βρύση και το έχυσε μέσα. Τo pc μετά άνοιξε κανονικότατα και λειτουργούσε κανά 10' χωρίς πρόβλημα μέχρι που το κλείσαμε. (συνέχισε να λειτουργεί για μήνες μετά κανονικά ,το νερό βέβαια αφαιρέθηκε αλλά το pc δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα)

 

Ο σκοπός ήταν το pc να αποδημήσει αλλά δεν του έκανε την χάρη. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο , ούτε μπήκα καν στον πειρασμό να επαναλάβω ο ίδιος το 'πείραμα'. Απλά έτυχε και έκατσε και λειτούργησε.

 

για την ιστορία το pc ήταν IBM 300GL

 

Μήπως εσωτερικά του pc είχαν περάσει μονωτικά στις πλακέτες και τα συστήματα?

Δημοσ.

@ Basilhs 23

 

Λοιπόν μάγκες θα πω και εγώ την γνώμη μου για το pc με το νερό. Έκατσε και λειτούργησε. Εννοείται πως δεν υπάρχει κάτι μοωτικό κ.τ.λ. Όταν ο νερό ακουμπήσει πλακέτα βραχυκυκλώνουν τα πάντα. Μπορεί να λειτουργήσει για λίγο ή και για αρκετούς μήνες αλλά κάποια στιγμή θ βγάλει πρόβλημα. Δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε πότε. Το νερό αφήνει άλτατα τα οποία βράζουν την πλακέτα με το πέρασμα του χρόνου και κάποι στιγμή δεν θα ανάβει το pc και θα ψάχνουμε την αιτία.

Δημοσ.

τακτικος πελατης (ασχετος) τηλεφωνο νευριασμενος!

 

- χαλασε ο υπολογιστης! ολο κολαει και δε μπαινει στο ιντερνετ!!!! δεν ανοιγει τις σελιδες....

 

παω εκει (ευτυχως κοντα μου) και τι να δω?

εβγαζε μυνημα το antivirus οτι εντοπιστηκε κακοβουλο λογισμικο σε sites που ανοιγε με τσοντες!

και φυσικα δεν ανοιγε ποτε η σελιδα.... και εβγαλε αυτο το συμπερασμα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...