Ntinaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2012 και παλι,και να χαλασει κατι μονο συναρμολογηση κανεις δε κολλας πλακετες και εξαρτηματα
Pc_Toolbox Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Καλησπέρα και από εμένα! Αποφάσισα και εγώ να γίνω μέλος στο φόρουμ! Ασχολούμε χρόνια με υπολογιστές και παρακολουθώ αρκετά χρόνια το φόρουμ! Έχω σημαντικές πληροφορίες να σας δώσω σχετικά με τους υπολογιστές και γενικότερα με ηλεκτρονικές συσκευεές, αφού εργάζομαι και πάνω σε αυτό. Σαν επάγγελμα το αγαπώ και δεν το αλλάζω με τίποτα. Πιστεύω πως όλα έχουν να κάνουν με την εμπειρία που αποκτάς αναλαμβάνοντας όλο και περισσότερες επισκευές. Έχω υπολογιστή από το '97 και ασχολούμαι με θέματα τεχνικά κυρίως hardware από το 2000. Έχω εργαστεί ως πωλητής σε μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων για 2 χρόνια, και 4 χρόνια τώρα εργάζομαι σαν τεχνικός σε μια άλλη μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων. Εκτός από την στάνταρ δουλειά (με ασφάλεια, μισθό κανονικό κ.τ.λ.) κάνω επισκευές κατ' οικόν ή ακόμη μου αφήνουν πελάτες το σύστημά τους και κατόπιν συμφωνίας το επισκευάζω. Το σημαντικό είναι να έχεις ένα καλό πελατολόγιο και να φροντίζεις να κάνεις τέτοια δουλειά ώστε να αποτρέπεις τους πελάτες σου να κάνουν παράπονα για σένα. Λοιπόν και για να μην κουράσω με το κείμενό μου σας λέω τα πιο βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει ένας τεχνικός για να έχει δουλειά. 1)Το πιο σημαντικό πράγμα όταν αναλαμβάνει ένας τεχνικός μια επισκευή είναι η παράδοση. Όταν λες σε δυό μέρες θα το έχω έτοιμο έιναι σαν να το έχεις κάνει τάμα. Οπότε πρέπει να είσαι σίγουρος για το ανταλλακτικό που θα χρειαστείς και να είναι κάτι που έχεις εμπειρία και το επισκευάζεις (όχι στην τύχη) 2) Το 2ο πιο σημαντικό είναι ο έλεγχος για αυτό που έχεις φτιάξει 3) Εφόσον βάζεις εσύ χέρι, εσύ κάνεις τον σωστό διακανονισμό ώστε να βγάλεις λεφτά από την επισκευή και να μην μπεις "μέσα" 4) Πρέπει να είσαι διατεθειμμένος να ακούσεις τι θέλει ο πελάτης και να μην του πεις όχι αλλά να του δώσεις να καταλάβει τι θα κάνεις και να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του (μην νομίζει ότι τον κοροϊδεύεις και πας να του "φας λεφτά") Αυτά τα λίγα είχα να πω. Έχου σπουδάσει σε ΙΕΚ 2 χρόνια αλλά τα περισσότερα πράγματα τα γνωρίζω λόγω δουλειάς. Ευχαριστώ και αν θέλετε γνώμη πάνω σε επισκευές πάνω σε υπολογιστές ή κινητά τηλέφωνα μην διστάσετε να μου στείλετε και γιατί όχι να αναλάβω και κάποια επισκευή όπου έχετε ανάγκη. Ευχαριστώ Για τον φίλο Ntinara από πάνω. Κολλάς και πλακέτες απλά δεν παίζεις με μηχανήματα άλλων. Θέλει γνώσεις και να είσαι σίγουρος γι' αυτό που κάνεις και να μην εμπιστεύεσαι απόψεις από το φόρουμ γιατί μπορεί να την πατήσεις
Ntinaras Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 τι πλακετα να κολλησεις με τα Smd? αντε κανα πυκνωτη μεγαλο να αλλαξεις.
mphxths Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 @pc_toolbox να σχολιασω ενα δυο πραγματα απο αυτα που εγραψες 1. "ή ακομη μου αφηνουν πελατες το συστημα τους..." -- ελπιζω να το κανεις προσεκτικα αυτο , γιατι αν αναφερεσαι οτι φτιαχνεις προσωπικα στο σπιτι σου μηχανηματα πελατων της εταιριας , και προφανως καρπωνεσαι εσυ τα λεφτα , μπορει να σου γυρισει μπουμεραγκ.Δεν ξερεις (τις περισσοτερες φορες) τι καπνο φουμαρει ο πελατης , ποσο κολλητος ειναι με το αφεντικο και ποσο ευκολα μπορει να σε "δωσει" οτι του τρως την πελατεια. 2. παραδοση -- ο πελατης παντα βιαζεται , ΠΑΝΤΑ. Αρα ειναι στο χερι του τεχνικου να του πει χρονους παραδοσης , τετοιους ωστε να χει ανεση χρονου να δουλεψει.Το κλασικο που κανανε πολλοι ηταν να ερχονται ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ και να κλαιγονται οτι θα φυγουν στο χωριο οποτε το θελουν ετοιμο σαββατο πρωι (ανοιγαμε και σαββατα)....αμ δε! Φιλος μου που δουλευε σε multirama μου ελεγε οτι τους ελεγαν στους πελατες "διαγνωση σε 3 μερες" !! οχι επισκευη ...ΔΙΑΓΝΩΣΗ. Και ολοι οι πελατες τουμπεκι...βλεπανε μεγαλη εταιρια και δεν κανανε ιστοριες.Αντε να πεις (οντας υπαλληλος σε μικρομεσαια επιχειρηση) , οτι θα του κανεις διαγνωση σε 1-2 μερες... θα το παει αλλου.Αρα πρεπει να υπαρχει χρυση τομη.Ουτε επισκευη μεσα σε 1 ωρα ουτε σε 10 μερες. Αναλογως το προβλημα βαζεις "αερα" χ ωρες/μερες για να προλαβεις οποιαδηποτε μαλακια μπορει να προκυψει. Για μενα δεν παιζει τοσο πολυ το ποσες μερες θα του πεις οσο το να τον εχεις τον πελατη συνεχεια ενημερωμενο.Να νοιωθει οτι δεν κανεις κινησεις χωρις να τον ρωτας...να εχει στην τελικη την ψευδαισθηση οτι συμμετεχει στην επισκευη. 3.Ελεγχος σε αυτο που φτιαχνεις - συμφωνω απολυτα.Ακου τωρα μια ιστορια που μου ετυχε.Εχει ερθει ενας πελατης και κατι ειχε χαλασει στα windows.Το πισι παλιο , βρωμικο και μεσα στην σκονη.Δεν το εχουμε ανοιξει να δουμε τι γινεται στο εσωτερικο μιας και η επισκευη ηταν καθαρα software-ικη.Αφου το φτιαχνουμε και το ειχαμε επι μια μερα και το τεσταραμε να δουμε οτι δεν εχει κανα προβλημα , καλουμε τον πελατη να ερθει να παραλαβει. Το μηχανημα το αφησαμε ανοιχτο να τρεχει διαφορα τεστς/benchmarks ωστε οταν ερθει ο πελατης να το δει σε λειτουργια.Μην το παρει κλειστο παει σπιτι του βγαλει τα ματια και μετα πει δεν κανατε σωστο σερβις. Ερχεται , το βλεπει , καρα-ευχαριστημενος , του λεμε μιας και ειναι τιγκα στην σκονη θες να το ανοιξουμε να το φυσηξουμε ?Θα χει μια μικρη εξτρα χρεωση π.χ. 5 ευρω.Οκ λεει αυτος καντε το...Ανοιγουμε φυσαμε , μιλαμε μπορει και να αυξησαμε το νεφος εκεινη την μερα στην Αθηνα!!...Αφου πηγαμε για μπανιο μετα. Το θεμα ειναι οτι αφου το καναμε λαμπικο και το ξανακλεισαμε το κουτι ...το πισι πεθανε...νεκρο...δεν ξαναπηρε μπροστα ποτε του. Αντε να εξηγησεις στον πελατη τι εγινε...γιατι εγινε..και πως εγινε... Ελεγχος στην επισκευη...αλλα ποτε δεν ξερεις τι μπορει να προκυψει....
Basilhs23___ Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Το θεμα ειναι οτι αφου το καναμε λαμπικο και το ξανακλεισαμε το κουτι ...το πισι πεθανε...νεκρο...δεν ξαναπηρε μπροστα ποτε του. Αντε να εξηγησεις στον πελατη τι εγινε...γιατι εγινε..και πως εγινε... Ελεγχος στην επισκευη...αλλα ποτε δεν ξερεις τι μπορει να προκυψει.... Πολύ κουφό αυτό..... Όταν το καθαρίζατε ήτανε ανοιχτό το μηχάνημα ή off? Μήπως παίζει να χτυπήσατε καμία πλακέτα εν ώρα λειτουργίας και να χάλασε κανένα εξάρτημα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2012 μπα καθόλου κουφό, αν περάσεις από το hardware γενικά θα δεις κάμποσες αντίστοιχες περιπτώσεις... 2
Ntinaras Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 οι υπολογιστες ειναι πιο μαλακισμενοι και απο τα αυτοκινητα χαλανε επειδη...ΕΤΣΙ! 4
zgiorgos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 1oς σημαντικότερος και απαράβατος κανόνας για όποιον ασχολείται ακόμα και για πλάκα με Η/Υ. Αν λειτουργεί δεν το σκαλίζεις βέβαια απο την άλλη αν τον ακολουθήσεις πιστά χάνεις πολλά πράγματα (όπως το παράδειγμα ποιο πάνω) αλλά αν το δεί αισιόδοξα κάποιος , γλυτώνεις εγκεφαλικά , καρδιακό ,πίεση , φράγκα ,νοσοκομείο αμα πέσεις σε καμιά ντουλάπα και άλλα πολλά. Άτιμα μηχανάκια καλό πάς να τους κάνεις και σε αφήνουν ξεκρέμαστο. 'Οχι τίποτα άλλο αλλά δίνουν έτσι επιχειρήματα σε κάποιους να χαρακτηρίζουν το επάγγελμα του τεχνικού σαν αποτυχημένο. @mphxths πίστεψε με σε νοιώθω πραγματικά απο πρώτο χέρι. Έχω δεί παρόμοια περίπτωση , όπως επίσης το άλλο κουλό που έχω δεί , Η/Υ να τον έχουν κάνει ενυδρείο με όλη τη σημασία της λέξεως (είχαν κλείσει όλες τις τρύπες και ρίξαν νερό μέσα στο κουτί τόσο ώστε να σκεπάσει όλα τα εξαρτήματα μέσα ) ΟΝ και ο Η/Υ να λειτουργεί κανονικότατα.
Pc_Toolbox Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 @mphxth Αρχικά δεν το κάνεις σε όλους και πάντα ότι αναλαμβάνεις δεν το κάνεις για να πάρεις τη πελατεία του αφεντικού. (Αυτό το έγραψα γιατί εργάζομαι στην ουσία σαν τεχνικός σε κινητά, ενώ για lapτop τα στέλνω στην αντιπροσωπεία) Όμως ο πελάτης αν ακούει αντιπροσωπεία δεν θέλει να το φτιάξει τις περισσότερες φορές. Στην ουσία δεν μπλέκω την εταιρία μου καθόλου. Συμφωνώ σε αυτό που λες ότιο καθένας βιάζεται και το θέλει γρήγορα αλλά αν δεν συμφωνεί σ' αυτό που του λες καλύτερα μην το αναλάβεις καν. Είναι προτιμότερο να κάνεις σωστή δουλειά και να το παραδώσεις όταν πρέπει παρά βιαστική και να σε αγχώσει ο πελάτης γιατί αν πάει κάτι στραβά δεν έχεις περιθώριο να το διορθώσεις. Το σημαντικό είναι να βρεις κάποια λύση στον πελάτη σε περίπτωση που γκρινιάζει. Αυτό μόνο και μόνο για να τον κερδίσεις γιατί αλλιώς αν τον γράψεις και είσαι πάντα αρνητικός αν πει στους άλλους γύρω ότι έγινε αυτό κ αυτό εσύ δεν θα έχεις πελατεία καθόλου. Δεν λέω ότι είναι εύκολο αλλά τουλάχιστον στο τέλος δικαιώνεσαι. Ποτέ δεν αφήνεις το μηχάνημά του ανοικτό μέχρι να έρθει να το πάρει γιατί πλέον όλοι είναι καχύποπτοι και γι' αυτό το λόγο όταν αλλάζεις κάποιο ανταλλακτικό πάντα του δίνεις και το παλιό πίσω (αν προσθέτεις κάτι, κρατάς την συσκευασία του ανταλλακτικού μέχρι να το παραδώσεις). Όλα αυτά δείχνουν ότι κάνεις αξιόπιστο service και ότι έχεις οργάνωση σ' αυτό που κάνεις και σε προτιμάει για αυτό. Θα υπάρξουν και περιπτώσεις που θα την πατήσεις, άλλωστε από αυτές μαθαόινεις και γίνεσαι καλύτερος. Και κάτι τελευταίο. Πάντα κράτα ένα κινητό και ένα σταθερό του πελάτη και δώστου ένα χαρτί που να λέει ότι κράτησες το σύστημά του και να αναφέρει όλα τα συνοδευτικά (π.χ. τροφοδοτικό laptop) @ Ntinaras Για πυκνωτές αναφέρομαι αν εννοείς για motherboard. Πέον το κόστος μιας motherboard είναι μικρό οπότε δεν αξίζει να την καταστρέψεις. Αγοράζεις άλλη και την αλλάζεις
Ntinaras Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 1oς σημαντικότερος και απαράβατος κανόνας για όποιον ασχολείται ακόμα και για πλάκα με Η/Υ. Αν λειτουργεί δεν το σκαλίζεις βέβαια απο την άλλη αν τον ακολουθήσεις πιστά χάνεις πολλά πράγματα (όπως το παράδειγμα ποιο πάνω) αλλά αν το δεί αισιόδοξα κάποιος , γλυτώνεις εγκεφαλικά , καρδιακό ,πίεση , φράγκα ,νοσοκομείο αμα πέσεις σε καμιά ντουλάπα και άλλα πολλά. Άτιμα μηχανάκια καλό πάς να τους κάνεις και σε αφήνουν ξεκρέμαστο. 'Οχι τίποτα άλλο αλλά δίνουν έτσι επιχειρήματα σε κάποιους να χαρακτηρίζουν το επάγγελμα του τεχνικού σαν αποτυχημένο. @mphxths πίστεψε με σε νοιώθω πραγματικά απο πρώτο χέρι. Έχω δεί παρόμοια περίπτωση , όπως επίσης το άλλο κουλό που έχω δεί , Η/Υ να τον έχουν κάνει ενυδρείο με όλη τη σημασία της λέξεως (είχαν κλείσει όλες τις τρύπες και ρίξαν νερό μέσα στο κουτί τόσο ώστε να σκεπάσει όλα τα εξαρτήματα μέσα ) ΟΝ και ο Η/Υ να λειτουργεί κανονικότατα. νερο αποκλειεται,λαδι μαλλον εννοεις.
mphxths Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Πολύ κουφό αυτό..... Όταν το καθαρίζατε ήτανε ανοιχτό το μηχάνημα ή off? Μήπως παίζει να χτυπήσατε καμία πλακέτα εν ώρα λειτουργίας και να χάλασε κανένα εξάρτημα. κλειστοτατο.Γιατι επρεπε να βγαλουμε καρτες , τροφοδοτικο , δισκους κλπ ενα ενα εξω για να τα φυσηξουμε.Μιλαμε για ΣΤΡΩΜΑΤΑ σκονης πανω στα ΠΑΝΤΑ. τι συνεβη και μας αφησε χρονους δεν μπορεσα ποτε να καταλαβω.Ισως με την τοση σκονη να ειχε δημιουργηθει "μονωση" μεταξυ των parts και οταν πλεον δεν υπηρχε να παιχτηκε κανα βραχυκυκλωμα.Μπορει να λεω μαλακιες...ειλικρινα δεν μπορεσα να το εξηγησω. Οχι τι πλακετα να χτυπησουμε?..σκεψου το απλο...ανοιγμα πλαινου...βγαλσιμο καρτας vga/τροφοδοτικου/δισκων. Φυσηγμα ενα ενα απο αυτα...φυσηγμα εσωτερικα στο κουτι για να φυγουν οι σκονες απο μητρικη/γρυλιες/κλπ/κλπ και ξανατοποθετηση των parts , κλεισιμο πλαινου.Ουτε θεωρω οτι ξεκολλησε τιποτα απο την μητρικη. Ενταξει εχει δυναμη το "φυσερο" αλλα δεν ξεκολαει και τα τσιπακια Συνηθως φυσαμε φευγαλεα , δεν επιμενουμε σε ενα σημειο πανω απο 2-3 δευτερολεπτα... Δεν ημασταν και τοσο χοντρανθρωποι ή ανιδεοι να κανουμε την πιο απλη εργασια ...σωστα...Ειχαμε καθαρισει παμπολλα πισι , δεν ηταν το πρωτο.Τεσπα. @pc_toolbox "Ποτέ δεν αφήνεις το μηχάνημά του ανοικτό μέχρι να έρθει να το πάρει" επειδη 9 στους 10 πελατες ειναι καφροι , που θεωρουν οτι το πισι τους ειναι καλο εργαλειο οσο λειτουργει , αλλα οταν χαλαει δεν θελουν να αναλαβουν καμμια ευθυνη κακοχρησιας για να μην χρεωθουν παραπανω , αφου και την πιο ελαχιστη χρεωση την θεωρουν δυσβασταχτη , το να το εχεις ανοιχτο μεχρι να ερθει να το παρει , να το δει ανοιχτο και να φυγει πιστευω ειναι η καλυτερη τακτικη. Εχω δει πελατες να παιρνουν πισι ετοιμο κομπλε να το βαζουν στο αμαξι να το κοπανανε σαν σακι και μετα να λενε (τηλεφωνημα απο το σπιτι μετα απο 1 ωρα) , οτι η καρτα εφυγε απο την θεση της ή το κουτι ηταν χτυπημενο στην γωνια ή ενα σωρο αλλα που ειναι δικη τους υπαιτιοτητα.... @zgiorgos οπως σου πε και ο ντιναρας , νερο λιγο χλωμο..θα εβγαζε σπιθες στην πρωτη σταγονα.Ισως καποιο μονωτικο υγρο....
Pc_Toolbox Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Για μένα πάντως την ώρα που το παραδίδεις το pc το ανοίγεις μπροστά στον πελάτη εφόσον θέλει. Το να κουνηθεί η κάρτα είναι λίγο σπάνιο. Όχι ότι δεν γίνεται αλλά όταν ο πελάτης θα έρθει να πάρει το δικό του pc θα το προσέξει. Δεν θα το κοπανήσει εύκολα. Απ' την άλλη αν είναι κοντά το αμάξι του του το πας εσύ και για θέμα ευγένειας αλλά και για να είσαι σίγουρος ότι θα κάτσει σταθερά και μέχρι να πάει σπίτι δεν θα κουνηθεί τίποτα. Αν πάει ταξίδι του το βάζεις και σε κουτί με αφρολέξ. Αν του το κάνεις μόνος σου θα το εκτιμήσει και θα το προσέξει και από μόνος του (αυτήν την λογική έχει το όλο θέμα). Τέτοιες περιπτώσεις μου έχουν τύχει αλλά τις έχω αντιμετωπίσει με τον καλύτερο τρόπο (τουλάχιστον ξέμπλεξα).
Bspus Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Θεωρητικα και αποσταγμενο νερο θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει. Συνηθως ομως βαζουν λαδι αν κρινω απο τα σχετικα βιντεο στο youtube. Μερικα τα εχουν κανει με φωτακια και φυσαλλιδες οπως τα ενυδρεια και ειναι οντως εντυπωσιακα
mphxths Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 @pc_toolbox ξερεις τι σημαινει η λεξη καφρος ?ή να σε παραμπεψω στο google ? Εδω μου ερχοντουσαν με το φορητο τιγκα στον καφε (στο πληκτρολογιο) και μετα απορουσαν γιατι τα κουμπια δεν δουλευουν ή να εχει χαλασει ο δισκος στο φορητο και με τα χιλια ζορια να μαθαινω οτι κοπανησε ο αλλος (γυναικα ηταν βασικα) την οθονη βιαιως προς τα κατω στο πληκτρολογιο και κλαταρε ο δισκος.Φαντασου τι δυναμη χρειαζεται κατι τετοιο για να συμβει!! Αυτο που θελω να πω ειναι μην το δενεις και κομπο οτι προσεχουν ολοι τα μηχανηματα τους σαν κορη οφθαλμου που ισως κανουμε εμεις (εσυ και εγω).Εχω δει φορητα μεσα σε απιστευτη μπιχλα , να λειπουν κουμπια , γεματα καφεδες , ξεσκισμενες οθονες!! Και αναφερομαι στα φορητα που ειναι επι τω πλειστω πιο ακριβα μηχανηματα και πιο "ευαισθητα" στην κακομεταχειριση.Και παρολα αυτα να τους συμπεριφερονται σαν να ειναι δεν ξερω και γω τι!! Και περιμενεις οτι αν παρει ο αλλος επισκευασμενο πισι χωρις να του δειξεις πριν την παραλαβη οτι δουλευει αψογα και συμβει κατι στο σπιτι μετα , σχετικο ή και ασχετο με την επισκευη δεν θα ριξει το φταιξιμο σε σενα?οπως ειπα 9 στις 10 φορες....εσυ θα φταις ο,τι και να συμβει
lexmark Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2012 χαχα! Εδώ, ένας φίλος, μου είχε φέρει μια φορά έναν σταθερό στον οποίο είχε σπάσει το ανεμιστηράκι της κάρτας γραφικών από τη πολύ σκόνη!! Μην με ρωτάτε πως, δεν γνωρίζω. Και όσο για το πως συμπεριφέρονται στα λαπτοπ... λίγο τη μια δουλειά που ξέρουν να κάνουν οι περισσότεροι (facebook), λίγο το σχετικά φτηνό κόστος τους (παίρνουν pc γενικώς και νομίζουν ότι έχουν αγοράσει καμιά ηλ. σκούπα και κάνα ψυγειάκι), τους ωθούν σε τέτοια αποτελέσματα. Λίγο ότι οι γνωρίζοντες έχουν μάθει και στη κουτσή μαρία να κατεβάζει μουσική από το internet και ταινίες δωρεάν... ε, γιατί να πληρώσουν για το οτιδήποτε μετά;! Εδώ κατεβάζουν ολόκληρες ταινίες δωρεάν (κατς καλά)!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα