Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άσε που πήγε να μου δώσει και ενσύρματο ρουτερ εν έτη 2013 (ουσιαστικά τόσο έχουμε), δίχως καν να ρωτήσει αν τα pc είναι στον ίδιο χώρο...

 

 

Μην ακούσω (διαβάσω) κανέναν να κλαίγεται ότι έκλεισε το μαγαζί του.... θα του πω καλά να πάθει κιόλας (και αααααν μετά αποδειχτεί ότι ήμουν λάθος θα του ζητήσω συγνώμη).

 

 

+1 Bspus

Το ξέχασα αυτό το link, τελείως όμως!!

Αν σ'ενοχλούν τα καλώδια σαν πελάτης είναι δικό σου θέμα και το θέτεις εκείνη την στιγμή, όπως είπα, ο πωλητής σου λέει Α + Β και κάνεις την δουλειά σου, το αν θες να την κάνεις με άλλο τρόπο πρέπει να το πεις ο ίδιος, την δουλειά σου πάντως, την κάνεις.

Και αν ο άλλος δεν σκαμπάζει και ούτε θέλει όπως είπες, 10 φορές καλώδιο παρά να μετράς απόσταση, τοίχους, και να ψάχνεσαι και για drivers στη τελική για ασύρματο.

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αστο chief. You missed the point... όχι ότι περίμενα να το πιάσεις έτσι κι αλλιώς αλλά let me help you, just this once.

 

Τρεις ερωτήσεις

 

1. Τα pc είναι στον ίδιο χώρο;

2. Αν δεν είναι, πόσα δωμάτια έχουν αναμεταξύ τους και που έχετε πρίζα τηλεφώνου;

3. Ποια είναι η ηλικία των pc;

 

Χρόνος = 10 λεπτά.

Κέρδος = Ανυπολόγιστο (και όχι μόνο το κέρδος ενός ενσύρματου ρουτερ και 4 καλωδίων) ;)

 

Edit:

 

Για όλα τα άλλα, υπάρχει και... η mastora-card :P :devil:

Δημοσ.

@lexmark μου φαίνεται θες απλώς να την πεις τώρα. Αν το πάμε έτσι, ο καλός ο πωλητής του εξηγεί για όση ώρα ο πελάτης θέλει, και τον βοηθά να πάρει το wireless με το οποίο έχει(ς) τόσο πια κολλήσει, και όλα καλά, και κοιμάσαι ήρεμος το βράδυ ξέροντας πως βοήθησες τον κόσμο δίνοντας ακόμη ένα wireless σύστημα σε άτομο που δεν ξέρει και ούτε θέλει να ασχοληθεί.

Μέχρι που έρχεται ο ίδιος αύριο και σου λέει πως όποτε ανοίγει το φούρνο μικροκυμάτων χάνει σήμα, ενώ του φίλου του του Μήτσου δεν το παθαίνει, και πως ο υπολογιστής στο πιο κοντινό δωμάτιο δεν πιάνει ενώ αυτός στο μακρινότερο πιάνει σήμα.

Μετά, πες μου εσύ τι κάνεις...

Αν το πάμε με "αν είναι μακριά...κοντά...καλώδια...χωρίς...θέλει...δεν θέλει..." και "αν αν αν" το γ@μ*σ@με το θέμα, αλλά θα βγούμε καλοί πωλητές τουλάχιστον... :-(

 

ΥΓ: Κάτσε και να του εξηγήσεις μετά γιατί πέφτει το νετ όταν ο γείτονας βγαίνει με το καφέ και το laptop στην απέναντι βεράντα

Δημοσ.

Chief, δεν πρόκειται να κάτσω να σου εξηγήσω μερικά αυτονόητα πραγματάκια για το πως να μιλάς στους πελάτες. Εξάλλου είσαι μικρός και ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις είναι να φας μερικές «σφαλιάρες». Ελπίζω, μόνο, να μην είσαι έτσι και με τους δικούς σου «πελάτες» γιατί... oh well, βαριέμαι να εξηγώ και αυτό.

 

gute Nacht, mein Führer!

 

 

 

 

Edit:

 

Ελπίζω οι υπόλοιποι να είδατε, σε όλο της το μεγαλείο, ποια είναι η κατάντια του Έλληνα και γιατί είμαστε λαός που του αξίζει ότι παθαίνει, έτσι;

edit για να βάλω το τελευταίο σε spoiler ;p

 

 

Δημοσ.

Για να μου φέρνουν ακόμη άλλους, δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα με το τρόπο που μιλάω, ούτε με τις λύσεις που προτείνω...

Το fuhrer, μοναδικό!! Καληνύχτα και σ'εσένα... :D

Δημοσ.

Γεια σας θελω να συνδεσω τρια πισι στο σπιτι μου σε δικτυο....

===============================

 

1. τι πισι ειναι ?σταθερα ?φορητα και ποσο χρονων ?(αν ειναι φορητα ρωτας και ηλικια να δεις αν εχουν wifi..γιατι καποια παλια...ειχαν το socket αλλα οχι το module).

2.που βρισκονται τα πισι ?στα δωματια?διπλα διπλα?εχουν τι αποσταση?

3.θελετε καλωδια να διαπερνανε τον χωρο?θελετε να περασουμε καναλακι ?θελετε ασυρματη δικτυωση?(αν ρωτησει τι ειναι αυτο το λουκουμι...ελλειψη καλωδιων..και το προσπερνας με τροπο εκεινη την στιγμη)

 

 

καπου εκει βγαζεις μια πρωτη εκτιμηση..τι ρουτερ..τι καλωδια...ποσα...και τι μηκος.....ασυρματες καρτες που ισως χρειαστουν και του λες χοντρικα τι παιζει

 

σε τετοιες δουλειες καλο ειναι να γινεται και μια επιτοπια μελετη.

 

βασικα η παραπανω ερωτηση δεν μπορει να γινει σε πωλητη αλλα προφανως σε τεχνικο γιατι εμπεριεχει τεχνικες λεπτομερειες καθως και εργασια

 

 

Παιδια μην κοροιδευομαστε οι περισσοτεροι που μπαινουν σε ενα μαγαζι πληροφορικης να παρουν κατι , ειτε δεν ξερουν τι ακριβως θελουν ειτε δεν ξερουν πως να το εκφρασουν.

 

Δουλεια του πωλητη/τεχνικου ειναι να αποκρυπτογραφησει τα λεγομενα του πελατη , να δει τι θελει και πως θα υλοποιηθει σωστα μια λυση.Για να ειναι ολοι ευχαριστιμενοι και να ξερει ο πελατης οτι τα λεφτα του επιασαν τοπο.

 

Μην νομιζετε οτι ολοι ειναι σχετικοι και γνωριζουν ορολογιες...

  • Like 2
Δημοσ.

συγγνωμη αλλα ο πατερας του συμφορουμιτη βαρεθηκε να το συζητησει και με το γιο του. Ειναι σιγουρο οτι εκανε οποιαδηποτε συζητηση με το πωλητη; (εδω ο συμφορουμιτης δεν μας λεει τιποτα). Αν μπηκε μεσα, διαλεξε κατι φτηνο (τουρμπο-χ - δεν θαναι και απο τις ακριβες) και πηρε μονος του την αποφαση να την αγορασει σε τι φταιει ο πωλητης; αν ο πωλητης ειχε 2-3 ατομα να περιμενουνε στην ουρα λετε να ειχε τη δυνατοτητα να ανοιξει αυτος τη κουβεντα - δυσανασχετοντας οσους περιμενουν; Καλο θα ηταν ο συμφορουμιτης να μας δωσει μια πληρη εικονα της συναλλαγης. Επειδη πριν καμμια 15αρια χρονια ειχα υπαρξει και πωλητης, εχετε υπ'οψη ποσοι ειναι αυτοι που θιγοντε οταν προσπαθεις να ζητησεις πληροφοριες χωρις να το ζητησουν; ειδικα, οταν δεν καταλαβαινουν τις διευκρινιστικες ερωτησεις, συνηθως πιστευουν οτι πας να τους μπερδεψειις και να τους ξεγελασεις.... Σας βεβαιω οτι 9 στους 10 τσαντιζοντε. Ο πελατης εχει υποχρεωση να ρωτησει αν εχει αμφιβολιες. Ο πωλητης μονο αν δει καποιο δισταγμο πρεπει να ρωτησει ευγενικα "σας βλεπω διστακτικο, εχετε καποια απορια;"

Και μια αληθεια ακομα: οι ιδιοκτητες ζητανε απο τους πωλητες γρηγορη πωληση - αν βαλεις διλληματα στο πελατη που δεν ξερει να απαντησει το πιθανοτερο ειναι να αναβαλει τη πωληση. Αν ο προϊσταμενος εντοπισει εξονυχιστικο πωλητη θα του βαλει χερι γιατι θα τον θεωρησει αντιπαραγωγικο - και ειναι.

Δημοσ.

Ο πωλητής δεν έχει καμιά δουλειά να εξηγεί τι είναι το SATA και το PCIe. Αυτός είναι ο ρόλος του τεχνικού,κάνει Pre-Sales. Ετοιμάζει τη λύση και αναφέρετε στον πωλητή αναλυτικά : Θέλω ένα Switch με 5-8-40 πόρτες ,και 2 κάρτες η μία PCI και η άλλη USB και να τρέχουν σε Win-Linux. Ο πωλητής μετά αφού ξέρει τι ψάχνει ο πελάτης λέει έχουμε Realtek,3Com,HP και Turbox τσάμπα καλό πράγμα, τι σας ενδιαφέρει;Οι τιμές ξεκινάνε από τα 50 και φτάνουν στα 550 και οι 3Com υποστηρίζουν και αυτό και αυτό ......το καλύτερο που μπορεί να κάνει ΑΝ ξέρει είναι να αναφερθεί σε μια ασυμβατότητα πχ μην σου πουλήσει Intel CPU με AMD Board και αν δεν ξέρει να σε στείλει στον τεχνικό να επιβεβαιώσει αν φυσικά δεν είσαι σίφουνας μπες-βγες.

 

Άσε που 70 χρονών το μόνο που θα ξέρω αν φτάσω ως εκεί θα είναι το 14900 και ας είχα 45 χρόνια προυπηρεσία στο IT.

 

Τα περί μάχης κατσαβιδάκιδων vs IT τα έχουμε ξαναπεί. Σε επίπεδο IT υπάρχουν αρκετές δουλειές και δε χρειάζονται όλα αυτά τα "κολπα μαρκετινγκ" με ποιος κάνει καλύτερα το Format. Δε σας τη λέει κανείς. Να ανεβέίτε επίπεδο θέλουμε γιατί εγώ προσωπικά πιστεύω στη δυναμή του κατσαβιδάκια. Αφού καταφέρνει να τη βγάλει καθαρή με 1 εκατομύριο απαιτήσεις σε μια ώρα σίγουρα με τη σωστή εκπαίδευση μπορεί να ανταπεξέλθει και σε πιο απαιτητικό επίπεδο.

 

Αρκεί να το θέλει,κανείς δε γεννηθηκε IT.

 

Ο Windows Server 2008 Enterprise 32bit υποστηρίζει 64GB RAM ,ορίστε και οι κοσμοθεωρίες περί ΠΣ και το standing ground των κατσαβιδάκηδων πάνε περίπατο All-Together. Μη κολλάτε σε ποιος την έχει μεγαλύτερη τη γνώση ,δε γίνεται να τα ξέρεις όλα δεν είσαι ο Τσακ Νόρις.

 

Να προσπαθήσετε μέσα από το "networking" με άλλους της δουλειάς να αποκτάτε την εμπειρία που ίδρωσε ο άλλος να αποκτήσει και με τη σειρά σας να μοιράζεστε και εσείς.

 

Κανείς δεν βγάζει λεφτά επειδή λέει "Πσσσ μεγάλε κάνω εγώ ένα φορμάτ που θα γλύφεις τα δάχτυλά σου" ,"Πσσσ μεγάλε προχτές σε 2 λεπτά είχα στήσει ένα Cluster ΝΑ με το συμπάθειο" ,όλοι κερδίζουν το ψωμί τους επειδή κάτι κάνουν πραγματικά.

Δημοσ.

συγγνωμη αλλα ο πατερας του συμφορουμιτη βαρεθηκε να το συζητησει και με το γιο του. Ειναι σιγουρο οτι εκανε οποιαδηποτε συζητηση με το πωλητη; (εδω ο συμφορουμιτης δεν μας λεει τιποτα). Αν μπηκε μεσα, διαλεξε κατι φτηνο (τουρμπο-χ - δεν θαναι και απο τις ακριβες) και πηρε μονος του την αποφαση να την αγορασει σε τι φταιει ο πωλητης; αν ο πωλητης ειχε 2-3 ατομα να περιμενουνε στην ουρα λετε να ειχε τη δυνατοτητα να ανοιξει αυτος τη κουβεντα - δυσανασχετοντας οσους περιμενουν; Καλο θα ηταν ο συμφορουμιτης να μας δωσει μια πληρη εικονα της συναλλαγης. Επειδη πριν καμμια 15αρια χρονια ειχα υπαρξει και πωλητης, εχετε υπ'οψη ποσοι ειναι αυτοι που θιγοντε οταν προσπαθεις να ζητησεις πληροφοριες χωρις να το ζητησουν; ειδικα, οταν δεν καταλαβαινουν τις διευκρινιστικες ερωτησεις, συνηθως πιστευουν οτι πας να τους μπερδεψειις και να τους ξεγελασεις.... Σας βεβαιω οτι 9 στους 10 τσαντιζοντε. Ο πελατης εχει υποχρεωση να ρωτησει αν εχει αμφιβολιες. Ο πωλητης μονο αν δει καποιο δισταγμο πρεπει να ρωτησει ευγενικα "σας βλεπω διστακτικο, εχετε καποια απορια;"

Και μια αληθεια ακομα: οι ιδιοκτητες ζητανε απο τους πωλητες γρηγορη πωληση - αν βαλεις διλληματα στο πελατη που δεν ξερει να απαντησει το πιθανοτερο ειναι να αναβαλει τη πωληση. Αν ο προϊσταμενος εντοπισει εξονυχιστικο πωλητη θα του βαλει χερι γιατι θα τον θεωρησει αντιπαραγωγικο - και ειναι.

 

Δεν βαρεθηκε..απλα ξυπνησε το πρωι και αποφασισε να παρει μια webcam χωρις να μου πει κατι και προφανως τον εκραξα.Οχι γιατι την εχω δει καπως απλα επειδη ξερω οτι δεν γνωριζουν οι γονεις μου απο τεχνολογια.

 

Πηγε στο πλαισιο ζητησε μια webcam , τους ειπε οτι προοριζεται για φορητο.Δεν ηξερε παραπανω λεπτομερειες..δεν ξερει απο windows linux 32bit 64bit drivers κλπ.

Του δινουν μια φθηνη των 10-12ευρω.Ο πατερας μου κλασικα της παλιας σχολης τους λεει καμμια "πιο ακριβη"¨παιζει ? θεωροντας οτι σε αυτα τα λεφτα μπορει να του βγει μαπα.

Οποτε ο πωλητης του προτεινε την turbo-x που πηρε στα 20ευρω.Δεν την λες ουτε φτηνη ουτε ακριβη.

 

Το "μπορει να ειχε αλλα ατομα" ή οχι δεν αποτελει δικαιολογια..και 1000 ατομα να περιμενανε ο πωλητης πρεπει να κανει την πωληση σωστα...γιατι αν ειναι να σπρωξει στους 1000 πελατες προιοντα και οι μισοι γυρισουν πισω γιατι δεν δουλευε , ηταν χαλασμενο , δεν τους εκανε , αλλο ειχαν ζητησει κλπ κλπ δεν νομιζω ναναι καποιος ευχαριστημενος απο την κατασταση.

 

 

UPDATE (της υποθεσης) : Πηγα σημερα για να την αλλαξω , την τσεκαρε ο τεχνικος μου κανει οτι εχει προβλημα και θα μου δωσει αλλη (ιδια μαρκα/μοντελο).Τον ρωταω ...στανταρ παιζει σε 64bit?Ναι μου λεει.

Την παιρνω σπιτι την τεσταρω και οντως επαιξε.

Οφειλω να ομολογησω οτι το γεγονος οτι γινοταν εγκατασταση και απλα δεν εδειχνε εικονα + καποιες μαρτυριες ονλαιν που λεγανε οτι και αυτοι ειχανε θεμα με το εν λογω μοντελο σε 64bit με παρασυραν να πω οτι "δεν υποστηριζοταν στα 64bit".

Αυτο για αποκατασταση της αληθειας.

 

Δεν πειραζει , οσο ζω μαθαινω.

 

Αυτο που θελω να παρατηρησω οτι μεσα στο ΠΛΑΙΣΙΟ ηταν τιγκα στα "turbo-x" .Webcams , τροφοδοτικα , φορητα , πισι , τα παντα ολα....το χουν παραχεσει λιγο πιστευω.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ο πωλητής δεν έχει καμιά δουλειά να εξηγεί τι είναι το SATA και το PCIe. Αυτός είναι ο ρόλος του τεχνικού,κάνει Pre-Sales. Ετοιμάζει τη λύση και αναφέρετε στον πωλητή αναλυτικά : Θέλω ένα Switch με 5-8-40 πόρτες ,και 2 κάρτες η μία PCI και η άλλη USB και να τρέχουν σε Win-Linux. Ο πωλητής μετά αφού ξέρει τι ψάχνει ο πελάτης λέει έχουμε Realtek,3Com,HP και Turbox τσάμπα καλό πράγμα, τι σας ενδιαφέρει;Οι τιμές ξεκινάνε από τα 50 και φτάνουν στα 550 και οι 3Com υποστηρίζουν και αυτό και αυτό ......το καλύτερο που μπορεί να κάνει ΑΝ ξέρει είναι να αναφερθεί σε μια ασυμβατότητα πχ μην σου πουλήσει Intel CPU με AMD Board και αν δεν ξέρει να σε στείλει στον τεχνικό να επιβεβαιώσει αν φυσικά δεν είσαι σίφουνας μπες-βγες.

 

Άσε που 70 χρονών το μόνο που θα ξέρω αν φτάσω ως εκεί θα είναι το 14900 και ας είχα 45 χρόνια προυπηρεσία στο IT.

 

Τα περί μάχης κατσαβιδάκιδων vs IT τα έχουμε ξαναπεί. Σε επίπεδο IT υπάρχουν αρκετές δουλειές και δε χρειάζονται όλα αυτά τα "κολπα μαρκετινγκ" με ποιος κάνει καλύτερα το Format. Δε σας τη λέει κανείς. Να ανεβέίτε επίπεδο θέλουμε γιατί εγώ προσωπικά πιστεύω στη δυναμή του κατσαβιδάκια. Αφού καταφέρνει να τη βγάλει καθαρή με 1 εκατομύριο απαιτήσεις σε μια ώρα σίγουρα με τη σωστή εκπαίδευση μπορεί να ανταπεξέλθει και σε πιο απαιτητικό επίπεδο.

 

Αρκεί να το θέλει,κανείς δε γεννηθηκε IT.

 

Ο Windows Server 2008 Enterprise 32bit υποστηρίζει 64GB RAM ,ορίστε και οι κοσμοθεωρίες περί ΠΣ και το standing ground των κατσαβιδάκηδων πάνε περίπατο All-Together. Μη κολλάτε σε ποιος την έχει μεγαλύτερη τη γνώση ,δε γίνεται να τα ξέρεις όλα δεν είσαι ο Τσακ Νόρις.

 

Να προσπαθήσετε μέσα από το "networking" με άλλους της δουλειάς να αποκτάτε την εμπειρία που ίδρωσε ο άλλος να αποκτήσει και με τη σειρά σας να μοιράζεστε και εσείς.

 

Κανείς δεν βγάζει λεφτά επειδή λέει "Πσσσ μεγάλε κάνω εγώ ένα φορμάτ που θα γλύφεις τα δάχτυλά σου" ,"Πσσσ μεγάλε προχτές σε 2 λεπτά είχα στήσει ένα Cluster ΝΑ με το συμπάθειο" ,όλοι κερδίζουν το ψωμί τους επειδή κάτι κάνουν πραγματικά.

 

φαντάζομαι τους χρήστες 2560Χ1440 να βρίζουν αυτή τη στιγμή... :P

  • Like 10
Δημοσ.

Θα βγω offtopic τώρα αλλά θα σας γράψω μια Ιστοριούλα ,μπορεί άνετα να την προσπεράσει κάποιος και να μην δώσει σημασία αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.

 

έχω ξαναγράψει ότι για το χάλι φταίει ότι δεν υπάρχει επαγγελματισμός και ότι οι περισσότεροι είναι αρπακολλατζήδες σε όλες τις δουλειές και πιστεύω θα καταλάβετε παρακάτω (και κάποιοι είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβετε ποιές εταιρείες περιγράφω. Οι υπόλοιποι μην ζητήσετε ονόματα γιατί δεν πρόκειται να πω.)

 

α) Σε συνέντευξη για πρόσληψη σε εταιρεία στην silicon valley της Αθήνας πολλά χρόνια πριν.

 

Η εταιρεία μας μπλα,μπλα ,μπλα ,απο ότι βλέπω έχεις σπουδάσει ....... μάλιστα, έχεις Η/Υ σπίτι μάλιστα , ιντερνέτ μάλιστα, απολυτήριο στρατού από ..... και εγώ θα πήγαινα ξέρεις αλλά μπλα,μπλα,μπλα, εμπειρία σαν πωλητής δεν έχεις καθόλου αλλά δεν πειράζει. Προσλαμβάνεσαι από Δευτέρα δουλειά.

Ευχαριστώ να ρωτήσω κάτι όμως όπως είδατε δεν έχω εμπειρία σαν πωλητής προσφέρεται κάποια εκπαίδευση ?

Απάντηση : εκπαίδευση τι εκπαίδευση ? δεν είναι δύσκολο , ξέρεις από Η/Υ έχεις σπίτι θα βλέπεις τα προϊόντα στο μαγαζί θα τα πουλάς δεν είναι τίποτα ε, ότι μπορείς να κάνεις από μόνος σου. Επίσης δεν σου είπα αν πηγαίνουν καλά οι πωλήσεις του μήνα μετά το Σαββατοκύριακο έχει ξενοδοχείο με πισίνα και ποτά όλα πληρωμένα από την εταιρεία.

Παρεμπιπτόντως τελικά κάναν όσο διάστημα ήμουν στην εταιρεία ένα σεμινάριο για τεχνικές πωλήσεων 2-3 ωρών αν θυμάμαι καλά.

 

β) Σε συνέντευξη για πρόσληψη σε άλλη εταιρεία στην silicon valley της Αθήνας πάλι πολλά χρόνια πριν

 

Η εταιρεία ....... ,από ότι βλέπω έχεις σπουδάσει ....... ,επαγγελματική εμπειρία ......., ασχολείσαι με Η/Υ ιντερνέτ ΚΑΙ στο σπίτι μάλιστα, απολυτήριο στρατού από ..... ξέρεις δείχνουμε μια προτίμηση σε κάποια απολυτήρια στρατού γιατί θεωρητικά(και το τονίζει αυτό ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) δείχνει ότι όποιος περάσει από εκεί αντέχει στην πίεση.ΞΕΡΕΙΣ ΜΑΣ ΤΙΜΑΕΙ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΕΣΗ.ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ...... ΕΔΩ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ Ή ΑΠΛΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ (τα bold για να καταλάβετε περίπου την αλλαγή στον τόνο της συζήτησης δεν φώναζε ο άνθρωπος προς θεού απλά άλλαξε ο τόνος) τότε ,ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΜΑΣ ΤΙΜΑΕΙ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ αλλά δεν υπάρχει λόγος να σπαταλάμε ούτε το χρόνο σου ούτε και το δικό μας.

Απάντηση : δεν έχω πρόβλημα ,ίσα ίσα που κάτω από πίεση αποδίδω καλύτερα για να εισπράξω ένα γελάκι του στυλ τα θέλει ο κόλος σου με όλη τη σημασία της λέξεως.Κύριε τάδε προσλαμβάνεστε δοκιμαστικά. Ξεκουραστείτε λίγο και ξεκινάτε την άλλη εβδομάδα .....

 

Στη δοκιμαστική περίοδο πέρασμα από όλα τα πόστα ,εκπαίδευση και γραπτά διαγωνίσματα (γελάστε όσο θέλετε αλλά είναι αλήθεια)πάνω σε ύλη που αφορούσε τα προϊόντα της εταιρείας. Αφού τελείωσε η δοκιμαστική περίοδος στην υπόλοιπη παραμονή μου στην εταιρεία εκπαίδευση πάνω στα προϊόντα συνέχεια ,πολλά σεμινάρια πάνω σε τεχνικές πωλήσεων ακόμα και σεμινάρια που αφορούσαν την γλώσσα του σώματος. όποτε μια άλλη εταιρεία έβγαζε καινούργιο pc π.χ. τον αστρομαχητή (οποιαδήποτε συνωνυμία με υπάρχον προϊόν είναι τυχαία) πήγαινε κάποιος σαν πελάτης το αγόραζε και μετά meeting όλους τους τεχνικούς και τους πωλητές του καταστήματος και γίνονταν φύλλο και φτερό. Από τη αποτελείται , που είναι κατασκευασμένα τα υλικά ,τι επιδόσεις έχουν. Επίσης όταν έρχονταν καινούργια προϊόντα έβγαινε κάποιο κομμάτι στην άκρη και είχε όποιος ήθελε την δυνατότητα να το πάρει με πιστωτικό την Παρασκευή , να το τεστάρει σπίτι του, να του αλλάξει τα φώτα στις δοκιμές και να το επιστρέψει την Δευτέρα πίσω για να το πάρει άλλος. Το αποκορύφωμα σε συζήτηση με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας face to face όταν ρώτησε τι είναι η εταιρεία και πήρε την απάντηση εσείς κύριε.... η απάντησή του ήταν αποστομωτική. Αν πραγματικά το πιστεύεις καλύτερα να την κλείσω τώρα αμέσως. Εσύ είσαι η εταιρεία ,εσύ ο κάθε υπάλληλος μου, είσαι η εικόνα της εταιρείας μας στους πελάτες μας ,από εσένα τρώω ψωμί.

 

Μπορείτε εύκολα να καταλάβετε τη απέγινε η μια εταιρεία και τι η άλλη.

 

όπως έχω ξαναγράψει επίσης ότι ο επαγγελματισμός ξεκινάει πρώτα από τον καθένα από μας.

 

Ακόμα και στην δεύτερη περίπτωση υπήρχαν πωλητές οι οποίοι δεν θελαν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση και τούς πελάτες για διάφορους λόγους.

 

 

@Xchange

 

τούς πωλητές τους νοιάζουν οι πωλήσεις γιατί παίζουν bonus ανάλογα με τι πωλήσεις + απο αυτές εξαρτάται αν θα έχουν δουλειά

Ναι είναι υπαρκτό να υπάρχει γραμμή να φύγουν συγκεκριμένα προϊόντα.

για παράδειγμα όσο εργαζόμουν στην Στουρνάρη μια εταιρεία για συγκεκριμένο διάστημα έβγαλε ένα μοντέλο printer για οικιακή χρήση σε χαμηλή τιμή και ταυτόχρονα η ίδια εταιρεία έδινε 2500 δρχ bonus στους πωλητές για κάθε πώληση του συγκεκριμένου μοντέλου.Το διάστημα που διαρκούσε η προσφορά δεν έφυγε από το μαγαζί σχεδόν κανένας άλλος printer.(Μάλιστα οι 3 πρώτοι σε πωλήσεις πήραν ένα πολύ ωραίο μάλλινο μπλουζάκι που είναι ότι πρέπει για το χειμώνα με το λογότυπο της εταιρείας).

 

Το έχω ξαναγράψει την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο πωλητής. Ο πελάτης συνήθως άλλα θέλει πραγματικά ,άλλα νομίζει ότι θέλει και άλλα λέει στον πωλητή ότι θέλει.(στην τελική συνήθως έχει και εντελώς άγνοια του αντικειμένου).Ο πωλητής είναι αυτός που πρέπει να βρει κοινό κώδικα επικοινωνίας με τον πελάτη , να δει τι πραγματικά χρειάζεται ,να του εξηγήσει πέντε πράγματα ώστε να καταλάβει περίπου τι παίζει για να εξυπηρετηθεί σωστά.

 

O μοναδικός πελάτης που φταίει είναι αυτός που ένα τέταρτο πριν ανοίξει το μαγαζί σου βαράει την πόρτα και σε βρίζει που δεν του ανοίγεις και θέλει να αγοράσει ένα bic ενώ μπορεί να το πάρει και από το περίπτερο απέναντι στην ίδια τιμή , και αυτός που περιμένει με το ρολόι έξω από το μαγαζί και ένα λεπτό πριν κλείσει μπαίνει μέσα και σε κρατάει καμιά ώρα για να κάνει την πλάκα του.

 

Ο πωλητής αν δεν είναι ευχαριστημένος με το μισθό και τις συνθήκες εργασίας του ή να μάθει να διεκδικεί τα δικαιώματά του ή εργοδότη να αλλάξει ή επάγγελμα. Δεν είναι δικαιολογία όμως για να μην εξυπηρετεί σωστά τούς πελάτες. Υπάρχουν άνθρωποι και μεγάλοι που αξίζουν το σεβασμό μας λόγω ηλικίας ,στο κάτω κάτω ρόδα είναι και γυρίζει , εδώ που είμαστε ήτανε εκεί που είναι ίσως και να μην φτάσουμε και υπάρχουν και άνθρωποι μεροκαματιάρηδες που με χίλιες δύο θυσίες πάνε να αγοράσουν ένα Η/Υ για το παιδί, μπορεί οι ίδιοι να μην ξέρουν καν που βρίσκεται το on αλλά προσπαθούν να του προσφέρουν ένα καλύτερο μέλλον.

 

Το δήλωσα από την αρχή offtopic,σίγουρα δεν ενδιαφέρουν κανένα κάποιες από τις συνεντεύξεις μου απλά ήθελα να δείξω μια διαφορά νοοτροπίας που δικαιολογεί γιατί κάποιοι αντιμετωπίζουν τα κουλά σε κάθε αγορά τους , μια και ξεκίνησε η κουβέντα ήθελα να δώσω μια ματιά εκ των έσω ,δεν χρειάζεται να πετροβολήσει κανένας,αν δεν βρήκατε τίποτα χρήσιμο απλά προσπεράστε το post σαν να μην έγινε.

 

 

Υ.Γ για να γελάσετε λίγο

 

πελάτες μου έχουν ζητήσει κατά καιρούς :

 

ποντικοδρόμιο (mousepad)

 

τηλεόραση κανονική όχι κάρτα τηλεόρασης ούτε Monitor με ενσωματωμένο tv tuner . Έφερε ένα φυλλάδιο με τηλεοράσεις και ρώταγε τις διαφορές. Μάλιστα έκανε και παράπονα γιατί δεν είχαμε κάποια στο ράφι να την δει.

 

πίτσα τη στιγμή που έχω μια ουρά με 30 πελάτες μπροστά μου.(ναι πέρασε μέσα στο μαγαζί από όλο αυτό τον κόσμο και επειδή τον είχα εξυπηρετήσει στο παρελθόν ζητάει συγνώμη από τον άνθρωπο που εξυπηρετούσα λέγοντας συγνώμη δεν θα αργήσω , απλά δεν μπορώ να περιμένω και με ρωτάει : κατέβηκα βόλτα να χαζέψω αλλά πείνασα. που πουλάνε καλή πίτσα εδω γύρω ?

 

να κρατήσω το σκυλάκι για να κάνουν βόλτα στο μαγαζί με την ησυχία τούς

 

μία φορά μια γριούλα που έκανε λάθος και μας πέρασε για το Πλαίσιο και ζήτησε 1 κιλό γύψο , πήρε την απάντηση από κάποιον που άλλαζε ρούχα στην αποθήκη : για τάφο το θέλετε ? (η γριούλα βέβαια έφυγε τρέχοντας)

 

Πελάτης : θέλω το ταψί που σκούζει και χωρίς φάπα έτσι ? (Ήθελε DVD recordable SCSI χωρίς ΦΠΑ)

είμαι σίγουρος ότι όποιος έχει περάσει από τον χώρο των πωλήσεων θα έχει να διηγηθεί πάμπολλα παρόμοια περιστατικά.

 

Επίσης έχω αλλάξει επάγγελμα εδώ και πολλά χρόνια , οπότε όσοι έχετε καταλάβει ποιες είναι οι εταιρείες μην μου πείτε τώρα ξέρεις γίνεται αυτό και αυτό ….. (ξέρω τι γίνεται και για ποιο λόγο κιόλας)

  • Like 6
Δημοσ.

Το θεϊκό ήταν το ποντικοδρόμιο βασικά!! Αν έπαιρνα κάτι τέτοιο στην γατούλα μου θα μου έγλυφε τα χέρια για... 1 λεπτό! :P

 

Edit:

 

Όποιος άλλος, με το που διάβασε «ποντικοδρόμιο» σήκωσε το ποντίκι και το προσγείωσε ομαλά στο «ποντικοδρόμιο» του να σηκώσει το χέρι του :P

 

Δημοσ.

Το θεϊκό ήταν το ποντικοδρόμιο βασικά!! Αν έπαιρνα κάτι τέτοιο στην γατούλα μου θα μου έγλυφε τα χέρια για... 1 λεπτό! :P

 

Edit:

 

Όποιος άλλος, με το που διάβασε «ποντικοδρόμιο» σήκωσε το ποντίκι και το προσγείωσε ομαλά στο «ποντικοδρόμιο» του να σηκώσει το χέρι του :P

 

 

Αχμ! Μάλλον έχεις ποντίκι με μπίλια! Τι να το κάνεις διαφορετικά το ποντικοδρόμιο?!?!?!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...