lexmark Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Από τα link που έδωσες υπήρχε μέσα και αυτό. Και ρωτάω.... σίγουρα έχεις το μυαλό σου όταν τα διαβάζεις; Τεσπα... παρα έγινα σοβαρός. Back to trolling baby!
mphxths Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 6 ψηφια τον χρονο , ειναι γενικοτερα overpriced , εκτος και αν εισαι υπευθυνος του curiosity στον αρη
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 6 ψηφια τον χρονο , ειναι γενικοτερα overpriced , εκτος και αν εισαι υπευθυνος του curiosity στον αρη στον Καναδά? nah...
Ntinaras Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Η δική μου άποψη στο θέμα ενημέρωσης αγοραστή από τον πωλητή είναι η εξής: 1. Ο αγοραστής είναι υποχρεωμένος να ξέρει τι ζητάει και τι θέλει όπως και τι έχει. Λέμε τώρα π.χ ο άνθρωπος που πήγε πήρε την κάμερα, ήξερε καν πως έχει windows 7 64bit; Ο πωλητής ευτυχώς η δυστυχώς έχει πολλά πράγματα στο μυαλό του για να αρχίσει τον κατάλογο με τα λογισμικά, να δει αν ταιριάζει η συσκευή η όχι. 2. Ο αγοραστής είναι επίσης υποχρεωμένος να διαβάζει τις ετικέτες. Αν δηλαδή πάει κανείς και αγοράσει ληγμένο γάλα φταίει ο/η ταμίας που το πέρασε απο το scanner και το έβαλε στην σακούλα, ή ο/η αποθηκάριος που δεν κρατούσε check για κάθε είδος που έφευγε απο το μαγαζί, να ξέρει αν έχει μείνει κανένα ληγμένο στο ράφι; Σοβαρευτείτε, αν δεν κοιτάτε τι αγοράζετε, μην κάνετε παράπονα, είμαι σίγουρος πως αν δεν υποστηρίζεται κάτι, δεν υπάρχει περίπτωση να γράφει στο κουτί το αντίθετο. 3. Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να ξέρει τι προωθεί ως ένα σημείο, αν περιμέναμε απο το κάθε υπάλληλο του πλαισίου να ξέρει τα drivers για κάθε συσκευή, η τα glitch/bug της, τότε δεν πιστεύω να πληρωνόταν μόνο για 600 ευρώ. Το πολύ πολύ, ζητήστε να διαβάσει εκείνος την ετικέτα αν βαριέστε τόσο η δεν ξέρετε τι σημαίνουν αυτά που γράφει επάνω. Αυτό κάνει όταν τον ρωτάτε για τα specifications έτσι και αλλιώς. 4. Μην παραλογίζεστε, ο υπάλληλος δεν είναι ούτε μέτοχος, ούτε μπατζανάκης του ιδιοκτήτη, δεν έχει κανένα ενδιαφέρον στις πωλήσεις και τον συνολικό τζίρο της εταιρίας, και είμαι σίγουρος πως νοιάζεται τόσο πολύ για το ξεπούλημα των εταιρικών προϊόντων, όσο ένας χρυσαυγίτης για πακιστανό που δεν έχει να φάει. Στην τελική, στα @@ του!! Δηλαδή πιστεύει κανείς πως αν ρωτήσει ο υπάλληλος τι λειτουργικό έχει ο πελάτης, εκείνος θα ξέρει τι να πει; Σοβαρευτείτε! τοτε ποιος ο λογος υπαρξης του πωλητη? 1
Xchange Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 τοτε ποιος ο λογος υπαρξης του πωλητη? Να σε βοηθήσει όταν ξέρεις και εσύ τι ψάχνεις. Δεν μπορεί ο πωλητής να μυρίσει τα νύχια του για να καταλάβει τι λειτουργικό έχεις η αν σου κάνει το wifi adaptor αν δεν ενδιαφερθείς σαν πελάτης να μάθεις μόνο δυο πράγματα, για να βοηθήσεις τον εαυτό σου κυρίως. Πού να ξέρει ο πωλητής πόσους τοίχους έχεις μεταξύ υπολογιστή-router για να σου δώσει adaptor που να σου κάνει, η αν το τροφοδοτικό σου είναι αρκετά δυνατό για να υποστηρίξει την καινούρια κάρτα γραφικών που έβαλες στο μάτι... Edit: Sorry ορθογραφικό
lexmark Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Έχεις κι εσύ ένα δίκιο. Αλλά... (πάντα υπάρχει και ένα αλλά). Εσύ βλέπεις τη δουλειά του πωλητή με την κυριολεκτική αυστηρά σημασία -> να πουλάει μέχρι και σκατά στους αγοραστές. Υπάρχουν, ωστόσο, και κάποιοι κανόνες δεοντολογίας που λένε και το άλλο «ανέκδοτο»: Να προσέχεις τους πελάτες σου. go figure, έτσι;! 1
mphxths Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Κανονικα ο πωλητης πρεπει να εχει λιγο "τεχνικη" σκεψη.Δεν πουλαει αγγουρια που απλα τα τρως. Καμερα...τι διαφοροποιει την χρηση τους..λαπτοπ ή σταθερος ?να εχει βαση να καθεται σε τραπεζι δηλ ή ΚΑΙ κλιπακι να πιανει σε οθονη φορητου? σε τι λειτουργικο θα παιξει ?ο αλλος μπορει να εχει windows xp , mac , linux.Μπορει να ειναι ανιδεος..δεν εχει δηλ ο ανιδεος δικαιωμα στους υπολογιστες? Επισης αλλη ερωτηση που θα εκανα εγω..."εχετε παλιο ή νεο λαπτοπ?ποσες usb εχει ?η usb κυρια μου ειναι αυτο και αυτο...να ξερετε οτι θα χρειαστειτε μια ελευθερη για την camera..αααα δεν εχει ελευθερη...δειτε και αυτο εδω το usb hub (παραπλευρη πωληση)" Του πιανεις το μπλα μπλα , δειχνει οτι ενδιαφερεσαι και σιγουρευεις οτι πουλας το "σωστο" προιον για να μην εχεις παρατραγουδα μετα. Στην προ-προηγουμενη εταιρια που δουλευα...επιτελουσα χρεη πωλητη ωρες ωρες....οταν ημασταν understaffed...εεε πριν του σπρωξω κατι του πελατη τον ρωταγα ενα σωρο πραγματα..οχι για να κανω τον καλο..απλα για να σιγουρεψω οτι θα του δουλεψει αυτο που του δινω..και να μην εχω να τον ξανα-εξυπηρετω οταν μου γυρισει και μου πει τον πονο του.Πελατης που γυρναει με παραπονο ειναι σχεδον χαμενος πελατης.Ασε που πρηζει με την λογικη "εχω πληρωσει και δεν εχει γινει η δουλεια μου".Ο,τι χειροτερο δηλ. Δηλαδη εκανα την πωληση σωστα...για τον "λαθος" λογο. 3
Xchange Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν είπα ποτέ ότι δεν πρέπει ο πωλητής να βοηθάει αλλά μην τα περιμένουμε και όλα απο αυτόν, @mphxth εφόσον ήσουν το επάγγελμα, δε σου έτυχε ποτέ σ'εσένα η συνεργάτη σου άλλα να θέλουν, άλλα να ζητούν και άλλα να χρειάζονται; Να ξεχνούν να αναφέρουν πως δεν έχουν αρκετές usb, η πως δεν έχουν cd reader, η αυτό κολλάει, και να τρέχετε μετά; Ξέρω περιπτώσεις που ο πελάτης ρίχνει φταίξιμο στον πωλητή επειδή δεν έπαιζαν τα παιχνίδια που αγόρασε για το pc, λόγω αδυναμίας του υπολογιστή του, μην καταλαβαίνοντας πως το μηχάνημα του και "καινούργιο (να) είναι" δεν σημαίνει πως θα παίξει όλα τα παιχνίδια σε full ποιότητα, η με πελάτη μου που μόλις αγόρασε adaptor και έλεγε πως δεν του το περνούσα καλά όταν δεν έπιανε σήμα, ενώ το router ήταν τρία δωμάτια μακριά...τι να του πεις, μήπως είπε στον πωλητή εκείνος ότι το router είναι στου δια το κάγκελο; Είδε 100m εμβέλεια επάνω και είπε "οκ το παίρνω". Για εμένα πρέπει και οι δυο να κάνουν καλά την δουλειά τους, όταν είχα ακόμη μαγαζί, ερχόταν κόσμος και έπαιρνε πράγματα άκυρα με το αν "τον βόλευαν" με αποτέλεσμα να έχουμε φορές φορές πρόβλημα. Γιατί και ο αγοραστής, και τίποτα να μην ξέρει, μια δυο ερωτήσεις μπορεί να τις κάνει, π.χ θα υπάρξει πρόβλημα με το μηχάνημα ή τι θα μπορούσε να πάει στραβά, ώστε να βάλει και τον πωλητή στην διαδικασία να σκεφτεί παραμέτρους που θα επηρεάσουν την απόδοση του προϊόντος. Δεν είπαμε να πουλάς σκατά, αλλά τα σκατά που θες να αγοράσεις να ξέρεις τι κάνουν.
lexmark Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Βασικά, ότι είπες στα έχει ήδη απαντήσει ο mphxths από πάνω... αλλά πάμε πάλι. Δεν με νοιάζουν οι υπολογιστές, δεν με ενδιαφέρει το τι γίνεται στο χώρο. Έχω όμως 3 υπολογιστές στο σπίτι και πρέπει να τους χώσω όλους σε δίκτυο γιατί... έτσι μου μύρισε (<- δεν έχει σημασία δλδ το γιατί). Είμαι πολυάσχολος τύπος με τη δουλειά μου, δόξα το θεό, και δεν έχω χρόνο να μαθαίνω το κάθε τι άσχετο με αυτή (τη δουλειά). Έρχομαι λοιπόν σε εσένα και σου λέω: «μάστορα (θυμίστε μου να σας πω μια ιστορία με τους «μαστόρους») έχω τρεις υπολογιστές στο σπίτι μου και θέλω όλοι να μπαίνουν ιντερνετι. Τι πρέπει να πάρω για να γίνει αυτό;» Τι μου λες εσύ;
Xchange Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Εγώ σου λέω router και τέσσερα καλώδια (εξηγώντας τι είναι το router και γιατί τέσσερα καλώδια) Και αυτό είναι αρκετά εύκολο, θα γινόταν δύσκολο αν ο τύπος ήθελε να κάνει απλό lan με document sharing και πλήρη έλεγχο ανάμεσα στους υπολογιστές. Μετά απο εκεί, βοηθάς όσο μπορείς χωρίς να μπαίνεις στην διαδικασία καθηγητή, όσο στο επιτρέπει η δουλειά σου και ο χρόνος σου.
lexmark Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Εγώ σου λέω router και τέσσερα καλώδια (εξηγώντας τι είναι το router και γιατί τρία καλώδια) Και αυτό είναι αρκετά εύκολο, θα γινόταν δύσκολο αν ο τύπος ήθελε να κάνει απλό lan με document sharing και πλήρη έλεγχο ανάμεσα στους υπολογιστές. Μετά απο εκεί, βοηθάς όσο μπορείς χωρίς να μπαίνεις στην διαδικασία καθηγητή, όσο στο επιτρέπει η δουλειά σου και ο χρόνος σου. Τέσσερα ή τρία; Όχι ότι έχει σημασία, γιατί έμαθα ότι ήθελα να μάθω από εσένα και για εσένα. Καλή τύχη σε σένα και στους «πελάτες» σου. 1
Xchange Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Τέσσερα έκανα λάθος στο 2ο. (διόρθωσα με edit) Router, 1 καλώδιο για να γίνει η σύνδεση και 3 καλώδια για να συνδέσει με το router τους υπολογιστές. Όπως είπα αυτό το κάνει και η γιαγιά μου, αν θέλει lan με ανταλλαγή δεδομένων και δυνατότητα lan gaming το πάμε αλλού.
headbanger Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Η σωστή απάντηση γιατί δεν έπιασες τον συλλογισμό του lexmark είναι , "θες 200 ευρώ" (όπου 200 τυχαίος αριθμός ανάλογα την δουλειά) - σου είπε δεν θέλει να μάθει τίποτα δεν τον απασχολεί. Άμα ρωτήσει τι και πως ΤΟΤΕ δίνεις μια ΜΗ τεχνική περίληψη - τι πως και γιατί δεν τον ενδιαφέρει. χρήμα κόβεις. δεν κάνεις χάρες. 1
Bspus Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 το λειτουργικό θα ξόδευε 2 γίγα σε memory mapping για τις ΚΑΡΤΕΣ γραφικών μόνο. δεν θα φανεί πουθενά, τα 7αρια πάλι 4 γίγα ραμ θα βλέπουν. αλλά εκχώρηση διεύθηνσης σε πάνω από 2 γίγα δεν θα έκανε στην RAM. (~1.7 πρακτικά ανάλογα τις συσκευες) Ευτυχως δεν ειναι τοσο τραγικη η κατασταση. Οσο περισσοτερες και μεγαλυτερες οι καρτες τοσο περισσοτερη η δεσμευμενη μνημη, αλλα δεν κανει map ολη τη μνημη των καρτων, μονο ενα μερος. Απο την καθε 1gb καρτα μπορει να δεσμευσει πχ 256mb Ναι βρε άνθρωπε, στα 4 gb όμως οι διευθύνσεις θα παραμείνουν ίδιες, δεν θα γίνουν περισσότερες. 3-3.5 GB θα έχεις για χρήση στα 32, 3-3.5gb θα έχεις και στα 64. Ό,τι και να κάνεις, σε αυτό το πεδίο των 4GB, το ίδιο χώρο θα κρατήσει για το σύστημα. Απλώς η διαφορά θα γίνει όταν απο 4 θα πας στα 5/6/κλπ. Ενα σωστα ρυθμισμενο συστημα με 64bit θα τα βλεπει κανονικα και τα 4gb RAM. Σιγουρα δεν θα συμβει αυτο στα 32bit Το καλυτερο αρθρο που εχω βρει για το θεμα αυτο ειναι το παρακατω http://blogs.technet.com/b/markrussinovich/archive/2008/07/21/3092070.aspx Στο πρωτο κομματι λεει για τις server εκδοσεις, οποτε μιλαει για 32bit και PAE οπου ισχυει το 32bit να μπορει να βλεπει 4gb και παραπανω RAM. Αυτο δεν ισχυει για κανενα client λειτουργικο ομως (τουλαχιστον της MS). Οπου δειτε PAE σε client λειτουργικο χρησιμοποιειται μονο για το DEP Μετα εξηγει για τα client λειτουργικα και λυνει αρκετες αποριες μια και καλη 2
lexmark Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Η σωστή απάντηση γιατί δεν έπιασες τον συλλογισμό του lexmark είναι , "θες 200 ευρώ" (όπου 200 τυχαίος αριθμός ανάλογα την δουλειά) - σου είπε δεν θέλει να μάθει τίποτα δεν τον απασχολεί. Άμα ρωτήσει τι και πως ΤΟΤΕ δίνεις μια ΜΗ τεχνική περίληψη - τι πως και γιατί δεν τον ενδιαφέρει. χρήμα κόβεις. δεν κάνεις χάρες. Άσε που πήγε να μου δώσει και ενσύρματο ρουτερ εν έτη 2013 (ουσιαστικά τόσο έχουμε), δίχως καν να ρωτήσει αν τα pc είναι στον ίδιο χώρο... Μην ακούσω (διαβάσω) κανέναν να κλαίγεται ότι έκλεισε το μαγαζί του.... θα του πω καλά να πάθει κιόλας (και αααααν μετά αποδειχτεί ότι ήμουν λάθος θα του ζητήσω συγνώμη). +1 Bspus Το ξέχασα αυτό το link, τελείως όμως!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα