IHateLove Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 @midi Ναι αλλα οταν ο νοσηλευτης σου λεει παρε αυτο το φαρμακο γιατι θα σε βοηθησει,τοτε καλα κανουν οι γιατροι και τον κραζουν Ειμαι της αποψης οτι οι κατσαβιδακιδες τεχνικοι δεν πρεπει να ειναι ελευθεροι επαγγελματιες αλλα υπαλληλοι μιας εταιριας/μαγαζιου. ε ναι, δεν θέλει και σπουδές το αντικείμενο μα για αυτό αρκετοί δεν μπορούν να λύσουν δύσκολα προβλήματα, έχουν τις έτοιμες λύσεις πονάει πόδι, κόψη πόδι
mphxths Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Ειμαι της αποψης οτι οι κατσαβιδακιδες τεχνικοι δεν πρεπει να ειναι ελευθεροι επαγγελματιες,αλλα να ειναι υπαλληλοι μιας εταιριας. Αυτο εντασσεται σε αυτο που ειπα προηγουμενως , οτι οταν κανεις μια δουλεια πρεπει να την κανεις σωστα και να εχεις τις πλατες να υποστηριξεις μια μαλακια που κανεις ή γινει , ανθρωποι ειμαστε. Οταν καλεις τον ξαδελφο , χ,ψ χομπιστα να σου κανει την δουλεια πρεπει να υπολογιζεις αυτο το ρισκο.Οτι αμα γινει μαλακια ειτε με υπαιτιοτητα δικη του ειτε οχι δεν θα μπορει να σε καλυψει. Για παραδειγμα , αυτες τις μερες εχω να αλλαξω οθονη σε ενα φορητο ενος "πελατη".Δεν δουλευω αυτη την στιγμη σε μια εταιρια. Αμα κανω καμμια μαλακια κατα την αλλαγη της οθονης χαιρετα μας τον πλατανο. Αν ειχα τις πλατες καποιας εταιριας απο πισω , θα καλυπτε τον πελατη και μετα θα με γαμωσταυριζε εμενα.Το θεμα ειναι οτι ο πελατης θα ειναι καλυμενος. Αυτο βεβαια το πληρωνεις παραπανω (οταν καταφευγεις σε εταιρια για το οτιδηποτε).Αν θεωρει καποιος οτι τα λεφτα που γλυτωνει αν παει στον χομπιστα-κατσαβιδακια αξιζουν το ρισκο που παιρνει...ειναι απολυτως δικο του θεμα. 1
Timonkaipumpa Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Εγώ ήμουν αυτός που το είπε και σύμφωνα με τα λεγόμενά σου δεν απαντάς σε καμία των ερωτήσεων,απλά γενικολογείς με αοριστίες. Υπάρχουν αναλύσεις και αναλύσεις. Γι αυτό υπάρχει και μία λεξούλα που λέγεται εξιδείκευση,εσύ την ανέφερες και μετά αοριστίες. Εγώ θα σου πω για τη δουλειά μου. Γραφίστας.(γενικολογία όπως και η "ανάλυση" που είπες Μέσα στο εργοστάσιο έχουμε γραφίστες δημιουργικού και γραφίστες παραγωγής.Στο δημιουργικό πάλι υπάρχει κι άλλη βαθμίδα εξιδείκευσης όχι μόνο σ'εμάς αλλά κι έξω στην αγορά. Άλλα κάνει ο γραφίστας 3d,άλλα ο γραφίστας για web και δεν συμμαζεύεται.Ο καθένας έχει και διαφορετικές δυνατότητες,σπάνια τα βρίσκεις όλα σε έναν. Όπως όταν χρειαστήκαμε ανάλυση για το τι δίκτυο θα χρειαστούμε δεν καλέσαμε κάποιον από το ΜΙΤ Πώς γίνεται να λέω αοριστολογίες, σύμφωνα με κάποιον που δεν έχει σχέση, ενώ λίγο παρακάτω κάποιος που έχει σχέση να καταλαβαίνει ακριβώς τι λέω... δεν μπορώ να καταλάβω. Αυτό και μόνο το γεγονός, συν (και όπως εσύ γράφεις) το γεγονός ότι δεν έχεις σχέση με πληροφορική ίσως θα έπρεπε να σε βάλει σε υποψίες ότι δεν ξέρεις για το θέμα των Π.Σ. Από εκεί και πέρα, σαφώς και δεν θα κάτσω να μάθω σε κάποιον που έχει τις δικές σου αντιδράσεις το οτιδήποτε. Ούτε να του δώσω οποιαδήποτε πληροφορία για οτιδήποτε. Αοριστολογίες θες να τις πεις; Πες τες. Το γεγονός πως λίγο παρακάτω κάποιος κατάλαβε ακριβώς τι εννοούσε με τις "λεξούλες" που σου φαίνονται τόσο αόριστες, είναι εκεί. ===================================================== Όσο για τους τεχνικούς και το υπόλοιπο θέμα.... το λάθος το κάνουν οι ίδιοι. Δεν πα να μην ξέρει κανείς τίποτα και να προσφέρει φύκια για ό,τι κορδέλες θέλει. Εάν κάποιος αγοράζει, αυτός θα πουλήσει. So simple. Από εκεί και πέρα, όσοι όντως ασχολούνται και ζούνε μέσα από το "τεχνικός Η/Υ" θα πρέπει κάποια στιγμή, όχι όλοι αλλά αρκετοί, να μάθουν να λένε ακριβώς τι κάνουν. Στήνουν δίκτυα; Στήνουν δίκτυα. Δεν σχεδιάζουν το backbone του δικτύου της εταιρείας. Εάν κανείς τους πει "μα το βρήκες έτοιμο σχεδιασμένο" ας του δώσουν τα σχέδια και ας τον αφήσουν να το κάνει αυτός. Όμως, με το να φουσκώνουν αυτά που κάνουν δεν αφήνουν, επιτέλους, τον κόσμο να μάθει πως κάθε τι εξειδικευμένο πληρώνεται. Αλλιώς, ας κάτσει όποιος θέλει να το μάθει μόνος του και ας το κάνει μετά τσάμπα. Και αυτό είναι που θα πρέπει να πληρώνει ο πελάτης και όχι τις φαντασιώσεις του κάθε τεχνικού που απλά δεν εκτιμάει το τι κάνει και θέλει να το λέει "ανάλυση και σχεδιασμό Π.Σ." ενώ στήνει δίκτυα και S/W. 1
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 @midi Ναι αλλα οταν ο νοσηλευτης σου λεει παρε αυτο το φαρμακο γιατι θα σε βοηθησει,τοτε καλα κανουν οι γιατροι και τον κραζουν Σωστο αλλα η διαφορα ειναι οτι δεν ακουσα πολλους φορματακηδες να συμβουλευουν εταιρειες στο πως θα αναβαθμισουν εναν σερβερ ή στο troubleshooting του, ουτε με "γιατροσοφια" να κλεβουν τη δουλεια ενος επαγγελματια IT, αρα δεν πολυκολαει στην περιπτωση μας. Εννοω οτι συνηθως οι "αμπαλοι" τεχνικοι αρκουνται στο να κανουν αυτα που ξερουν και δεν επιδιωκουν να κανουν τους γνωστες εκει που δεν τους παιρνει. Αρα παλι δεν αντιλαμβανομαι το μενος των "¨ειδικων IT" προς τους "αμπαλους φορματακηδες". Ο καθεις τη δουλεια του και το χωραφι του, που το προβλημα? Ο ενας θα τραβιεται με αυτα που περιγραφει ο αλετζο και ο αλλος θα ειναι κουστουματος και φρεσκοξυρισμενος (λεμε τωρα) μεσα σε σερβερς της NASA και στο τελος του μηνα θα περναει απτο ταμειο να εισπρατει τα χιλιαρικα του. Τι τον κοφτει τι κανει ο aledjo και αν χρεωσε ενα ψωροφορματ της 1 ωρας 5.000 ευρω+4 ευρω τις βενζινες = 5.004? Ειμαι της αποψης οτι οι κατσαβιδακιδες τεχνικοι δεν πρεπει να ειναι ελευθεροι επαγγελματιες αλλα υπαλληλοι μιας εταιριας/μαγαζιου. Γιατι αυτο? Για να τα οικονομαει το πλαισιο απτην εργασια του τεχνικου και να μην τα οικονομαει ο ιδιος? Ειναι ας πουμε πιο μαγκας ο ιδιοκτητης της καθε μεγαλοαλυσιδας που θα πληρωνει εναν με 600 ευρω οταν απο μονος του θα μπορει να δουλευει ως ελευθερος επαγγελματιας και να βγαζει παραπανω? Πρεπει το κερδος απο μια δουλεια να πηγαινει σε μεγαλοεταιρειες ? ΥΓ. Αν ανοιξω εταιρεια επισκευης υπολογιστων και ειμαι υπαλληλος της (γιατι υπαλληλος της θα ειμαι) τοτε λυνεται το θεμα ελευθερος επαγγελματιας/υπαλληλος?
IHateLove Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 ... Αυτο βεβαια το πληρωνεις παραπανω (οταν καταφευγεις σε εταιρια για το οτιδηποτε).Αν θεωρει καποιος οτι τα λεφτα που γλυτωνει αν παει στον χομπιστα-κατσαβιδακια αξιζουν το ρισκο που παιρνει...ειναι απολυτως δικο του θεμα. η αλήθεια είναι ότι ότι κοστίζει λιγότερο τις περισσότερες φορές θα σου βγει προβληματικό για δείτε αξιολογήσεις καταστημάτων που φιλοξενούνται στο Skroutz.gr - Παραεισαγωγή - καμένα Pixel και σου λένε "έχεις μόνο 1 , πρέπει να έχεις 2-3" - σε κοροϊδεύουν και σε τραβάνε πέρα δώθε - σχετικά με τις εγγυήσεις δεν θα βρεις ποτέ το δίκαιό σου. - προβληματικό ΛΣ - προβληματικές συσκευές άσε ρε, εγώ ξενέρωσα άσχημα, διάβαζα επί ώρες τα σχόλια και κατάλαβα τι παίζει (τι περίμενα? ότι αυτός που πουλάει 399ε το Sony Xperia Arc S είναι κλέφτης και αυτός που το πουλάει 250ε X-κατάστημα στο Skroutz ήρθε να μου κάνει καλό?) @καλαβρέζικα
mphxths Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 - καμένα Pixel και σου λένε "έχεις μόνο 1 , πρέπει να έχεις 2-3" - σχετικά με τις εγγυήσεις δεν θα βρεις ποτέ το δίκαιό σου. Σχολιαζω αυτα τα 2 γιατι τα εχω φαει λιγο στην μαπα . 1.Αυτο με τα καμενα πιχελς ειναι θεμα της εταριας κατασκευης της εκαστοτε οθονης για παραδειγμα.Συνηθως λενε 0 dead pixel ή χ dead pixel. Υπαρχουν και κατι καμενες/ακραιες περιπτωσεις οπου τα καμενα πιχελς πρεπει να ειναι και σε συγκεκριμενο σημειο χ,y στην οθονη. Τελος στις μεγαλες ιντσες σου βαζουν >1 καμενα πιχελς γιατι λογω του μεγαλου αριθμου πιχελς που εχουν αυτες στατιστικα ειναι πιο πιθανο να καουν 1-2 οποτε δεν τους συμφερει να σε καλυψουν στα "λιγα" πιχελς. 2.Οι εγγυησεις ειναι πονεμενο θεμα αλλα πολλες φορες φταιει και ο ιδιωτης/μεταπωλητης. Στην τελευταια εταιρια που δουλευα ειχαμε σε κατι ραφια κατι htpc για αρκετα χρονια.Καποια στιγμη πουλησαμε ενα , και κατι επαθε και μας το γυρισε ο πελατης πισω.Οποτε και εμεις πηγαμε να κανουμε τους "καμποσους" στον προμηθευτη για εγγυηση. Εκει φαγαμε ακυρο και οπως το σκεφτομαι καλα το φαγαμε.Η εγγυηση ειχε ληξει.Γιατι η εγγυηση "μετρουσε" απο την στιγμη που το πουλησε ο προμηθευτης σε μας και οχι απο την στιγμη που το πουλησαμε εμεις στον τελικο πελατη (που ηταν ΧΡΟΝΙΑ στο ραφι). Αρα θελω να καταληξω και στις 2 περιπτωσεις οφειλει αυτος που "ΠΟΥΛΑΕΙ" το αντικειμενο να ειναι πληρως ενημερωμενος και να ενημερωνει με ακριβεια τον τελικο καταναλωτη..και να μην ψαχνουμε ευθυνες εκει που δεν υπαρχουν.
ChRis6 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 @midi Προφανως εχουμε ελευθερη αγορα και μπορεις να χρεωνεις οσο θελεις για τις υπηρεσιες σου. Αν ανοιξεις δικη σου εταιρια με επισκευες,τραβας το λουκι που περιγραφεται στις προηγουμενες σελιδες( για χαρτζιλικι οπως λεει ο aledjo).Ετσι φτανουμε στο σημειο να λεμε ιστοριες για αγριους,για το πως ο ταδε πελατης δεν πληρωσε για το φορματ,για το πως εκανε τον δυσκολο κτλ. Ο υπαλληλος στο πλαισιο δεν εχει ευθυνη ουτε για το πως θα τα βγαλει περα το μαγαζι,ουτε για τις τιμες των υπηρεσιων , ουτε ουτε ουτε...Δουλευει το 8 ωρο( 10ωρο+ ? ) και γυριζει σπιτι του.Βεβαια εχει αλλα πραγματα στο μυαλο του, οπως αν αξιζει να δουλευει κατω απο τετοιες συνθηκες,αν την επομενη μερα θα εχει ακομα τη δουλεια του and so on...
IHateLove Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 @mphxth η εταιρία (Για Sony νομίζω γινόταν λόγος) είχε εγγύηση "Zero Pixel" και από το κατάστημα του λέγανε ότι πρέπει να έχει 2 πήγε ο άνθρωπος στο κατάστημα, του λένε έτσι και έτσι πήγε σε αντιπροσωπία και του λένε ότι η Sony δίνει "ζερο πιχελ" πάει ξανά στο κατάστημα, δεν μπορεί να βρει άκρη τελικά πήγε αντιπροσωπία και πλήρωσε τι λέμε τώρα ρε, ? ο άλλος πάλι που είχε πάρει κινητό και δεν μπορούσε να γράψει πάνω από 70 χαρακτήρες σε ΣΜΣ??? ένας άλλος πάλι αγόρασε 400ευρώ κινητό και του κάηκε σε 1 μέρα "δεν άναβε δηλαδή" του δίνουν άλλο και του κάηκε μετά από 1 μήνα περίπου - του άλλου του είχανε το βιβλίο οδηγιών σε φωτοτυπίες ΥΓ: δεν μιλάω για τα επώνυμα καταστήματα (Πλαισιο, ηλεκτρονική...κλπ) συνήθως αυτό γίνεται αρκετά από τα ονλινε καταστήματα σου γράφουνε ένα ωραίο κειμενάκι να σε δελεάσουν όπως "είμαστε ε-shop και δεν έχουμε λειτουργικά έξοδα για αυτό τα πουλάμε μισί τιμή, λες και στα Vodafone/Wind/Germanos/Plaisio...klp τα πουλάνε χ2 από τι τα αγοράζουν από την Sony άσε φίλε μου, μην προσπαθείς να βρεις άκρη...
mphxths Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Παρε ενα σημερινο παραδειγμα απο ΠΛΑΙΣΙΟ. Πηγε ο πατερας μου να παρει webcam για το φορητο της μανας μου.Χωρις να με ρωτησει να τον κατατοπισω σχετικα...αλλα ξερεις πως ειναι οι γονεις. Του πασαρουν μια turbo-x καμερα .Λεω δεν μαμιεται..ας την εγκαταστησω να κανει την δουλεια της η μανα μου.Παλευα ολο το μεσημερι με τους drivers.Αφου αρχισα να αμφιβαλλω για αυτα που ξερω..δεν μπορει σκεφτομαι να ειμαι τοσο αχρηστος. Την κοτσαρω στο πισι μου , 2 @@.Τσεκαρω ονλαιν.....η συγκεκριμενη δεν υποστηριζει win7 x64. Τωρα φταιει να παει ο πατερας μου να αρχισει τις παναγιες εκει μεσα?Πουλας καμερα ρε ελεεινε..ρωτα 2-3 ερωτησεις.Βλεπεις μεγαλο ανθρωπο..προσπαθησε να δεις τι ακριβως θελει και να του πουλησεις αυτο που πρεπει. Που θα την βαλετε ?Πισι / λαπτοπ? Τι λειτουργικο φοραει ?windows , linux , mac ?32bit ?64bit ? Αν ομως θελει να ξε-στοκαρει τα turbo-x που του εχουν μεινει....χεστηκε να ρωτησει...παρτην να τελειωνουμε.... Οποτε δεν ειναι θεμα αν το μαγαζι/πωλητης/τεχνικος ειναι online-shop/κανονικο shop/πολυεθνικη/χομπιστας κλπ. Αν θελει να σου κανει την μαλακια θα στην κανει..απλα θα στην περασει πιο ευκολα αν εχει το "ονομα" απο πισω.
Silok Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Πώς γίνεται να λέω αοριστολογίες, σύμφωνα με κάποιον που δεν έχει σχέση, ενώ λίγο παρακάτω κάποιος που έχει σχέση να καταλαβαίνει ακριβώς τι λέω... δεν μπορώ να καταλάβω. Αυτό και μόνο το γεγονός, συν (και όπως εσύ γράφεις) το γεγονός ότι δεν έχεις σχέση με πληροφορική ίσως θα έπρεπε να σε βάλει σε υποψίες ότι δεν ξέρεις για το θέμα των Π.Σ. Από εκεί και πέρα, σαφώς και δεν θα κάτσω να μάθω σε κάποιον που έχει τις δικές σου αντιδράσεις το οτιδήποτε. Ούτε να του δώσω οποιαδήποτε πληροφορία για οτιδήποτε. Αοριστολογίες θες να τις πεις; Πες τες. Το γεγονός πως λίγο παρακάτω κάποιος κατάλαβε ακριβώς τι εννοούσε με τις "λεξούλες" που σου φαίνονται τόσο αόριστες, είναι εκεί. ===================================================== Όσο για τους τεχνικούς και το υπόλοιπο θέμα.... το λάθος το κάνουν οι ίδιοι. Δεν πα να μην ξέρει κανείς τίποτα και να προσφέρει φύκια για ό,τι κορδέλες θέλει. Εάν κάποιος αγοράζει, αυτός θα πουλήσει. So simple. Από εκεί και πέρα, όσοι όντως ασχολούνται και ζούνε μέσα από το "τεχνικός Η/Υ" θα πρέπει κάποια στιγμή, όχι όλοι αλλά αρκετοί, να μάθουν να λένε ακριβώς τι κάνουν. Στήνουν δίκτυα; Στήνουν δίκτυα. Δεν σχεδιάζουν το backbone του δικτύου της εταιρείας. Εάν κανείς τους πει "μα το βρήκες έτοιμο σχεδιασμένο" ας του δώσουν τα σχέδια και ας τον αφήσουν να το κάνει αυτός. Όμως, με το να φουσκώνουν αυτά που κάνουν δεν αφήνουν, επιτέλους, τον κόσμο να μάθει πως κάθε τι εξειδικευμένο πληρώνεται. Αλλιώς, ας κάτσει όποιος θέλει να το μάθει μόνος του και ας το κάνει μετά τσάμπα. Και αυτό είναι που θα πρέπει να πληρώνει ο πελάτης και όχι τις φαντασιώσεις του κάθε τεχνικού που απλά δεν εκτιμάει το τι κάνει και θέλει να το λέει "ανάλυση και σχεδιασμό Π.Σ." ενώ στήνει δίκτυα και S/W. Ναι συγγνώμη δεν έλεγες αοριστίες,απλά μπήκες να πουλήσεις μούρη με σχεδιασμό και ανάλυση Π.Σ.(Πληροφοριακών συστημάτων).Τη βρήκα τη μεγάλη πληροφορία που τη φύλαγες σαν μυστικό του κράτους και δεν ήσουν σε καμία περίπτωση να τη δώσεις? Σίγουρα δεν έχω γνώσεις πληροφορικής με την κυριολεκτική της έννοια όπως την έθεσες εσύ αλλά αν ήταν να τις έχω και να έχω καταπιεί μπαστούνι σαν και του λόγου σου και να έχω το υφάκι του σούπερ μαμάω(ναι είναι το γνωστό υφάκι που σχολιάζουνε πιο πάνω) τότε να μου λείπει.Χάρη σ'αυτό το υφάκι καταστράφηκαν αρκετοί "επαγγελματίες" σε πολλούς χώρους. Χάρη σ'αυτό το υφάκι οι ιδιώτες προτιμούν τους κατσαβιδάκηδες από τους "επαγγελματίες" του χώρου που ή θα αντιμετωπίσουν το υφάκι ή θα μετράνε τα δάχτυλά τους μετά από τη χειραψία να δούνε τι τους λείπει. Το ότι έχεις κάνει κάποια εξειδίκευση αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να σνομπάρεις άλλους που δεν έχουν τις δικιές σου γνώσεις πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο αλλά βλέπω το κάνεις με περρίσια άνεση οπότε δεν ξέρεις την τύφλα σου τελικά εκτός από μερικές λεξούλες παραπάνω από τους πολλούς ή ανήκεις σ'αυτούς που οι κατσαβιδάκηδες κι εγώ μέσα σ'αυτούς φτάνουμε στο σημείο να βγάζουμε περισσότερα από τους "επαγγελματίες" κι αυτό σου γυρνάει τα μυαλά. Στα bold,αν έχεις την εντύπωση ότι ζήτησα τις γνώσεις σου τότε πετάς χαρταετό χωρίς ουρά.Και όλες τις γνώσεις της ΝΑΣΑ να μπορούσες να μου δώσεις με ένα κλικ θα σου έλεγα κράτα τες να τις χαίρεσαι γιατί τους κάθε λογής πονηρά σκεπτόμενους τους έχω απλά γραμμένους στην καλύτερη περίπτωση 1
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Παρε ενα σημερινο παραδειγμα απο ΠΛΑΙΣΙΟ. Πηγε ο πατερας μου να παρει webcam για το φορητο της μανας μου.Χωρις να με ρωτησει να τον κατατοπισω σχετικα...αλλα ξερεις πως ειναι οι γονεις. Του πασαρουν μια turbo-x καμερα .Λεω δεν μαμιεται..ας την εγκαταστησω να κανει την δουλεια της η μανα μου.Παλευα ολο το μεσημερι με τους drivers.Αφου αρχισα να αμφιβαλλω για αυτα που ξερω..δεν μπορει σκεφτομαι να ειμαι τοσο αχρηστος. Την κοτσαρω στο πισι μου , 2 @@.Τσεκαρω ονλαιν.....η συγκεκριμενη δεν υποστηριζει win7 x64. Τωρα φταιει να παει ο πατερας μου να αρχισει τις παναγιες εκει μεσα?Πουλας καμερα ρε ελεεινε..ρωτα 2-3 ερωτησεις.Βλεπεις μεγαλο ανθρωπο..προσπαθησε να δεις τι ακριβως θελει και να του πουλησεις αυτο που πρεπει. Που θα την βαλετε ?Πισι / λαπτοπ? Τι λειτουργικο φοραει ?windows , linux , mac ?32bit ?64bit ? Αν ομως θελει να ξε-στοκαρει τα turbo-x που του εχουν μεινει....χεστηκε να ρωτησει...παρτην να τελειωνουμε.... Οποτε δεν ειναι θεμα αν το μαγαζι/πωλητης/τεχνικος ειναι online-shop/κανονικο shop/πολυεθνικη/χομπιστας κλπ. Αν θελει να σου κανει την μαλακια θα στην κανει..απλα θα στην περασει πιο ευκολα αν εχει το "ονομα" απο πισω. Για τον πωλητη, ειδικα του πλαισιου, των 600 ευρω για τα 12ωρα εργασιας ανευ μπονους (βαση πωλησεων) πιο πιθανο κοβω απλα να μην ηξερε οτι η καμερα δε δουλευει σε x64, παρα να σκοπευε να ξεστοκαρει turbo-x. Χεστηκε ο πωλητης των 600ευρω για τα ξεστοκαρισματα του πλαισιου, εκτος αν επροκειτο περι καποιου αφελους που εχει πιστεψει οτι παει για λαμπρη καριερα εκει μεσα.
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 2.Οι εγγυησεις ειναι πονεμενο θεμα αλλα πολλες φορες φταιει και ο ιδιωτης/μεταπωλητης. Στην τελευταια εταιρια που δουλευα ειχαμε σε κατι ραφια κατι htpc για αρκετα χρονια.Καποια στιγμη πουλησαμε ενα , και κατι επαθε και μας το γυρισε ο πελατης πισω.Οποτε και εμεις πηγαμε να κανουμε τους "καμποσους" στον προμηθευτη για εγγυηση. Εκει φαγαμε ακυρο και οπως το σκεφτομαι καλα το φαγαμε.Η εγγυηση ειχε ληξει.Γιατι η εγγυηση "μετρουσε" απο την στιγμη που το πουλησε ο προμηθευτης σε μας και οχι απο την στιγμη που το πουλησαμε εμεις στον τελικο πελατη (που ηταν ΧΡΟΝΙΑ στο ραφι). Αρα θελω να καταληξω και στις 2 περιπτωσεις οφειλει αυτος που "ΠΟΥΛΑΕΙ" το αντικειμενο να ειναι πληρως ενημερωμενος και να ενημερωνει με ακριβεια τον τελικο καταναλωτη..και να μην ψαχνουμε ευθυνες εκει που δεν υπαρχουν. Οφόπικ, το ξέρω, αλλά αυτό είναι τραγικότατο. Αυτό το έκτρωμα ισχύει μόνο στην HTC ή σε όλες τι εταιρείες κινητής; Ισχύει και σε άλλα τεχνολογικά προϊόντα;
mphxths Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Για τον πωλητη, ειδικα του πλαισιου, των 600 ευρω για τα 12ωρα εργασιας ανευ μπονους (βαση πωλησεων) πιο πιθανο κοβω απλα να μην ηξερε οτι η καμερα δε δουλευει σε x64, παρα να σκοπευε να ξεστοκαρει turbo-x. Χεστηκε ο πωλητης των 600ευρω για τα ξεστοκαρισματα του πλαισιου, εκτος αν επροκειτο περι καποιου αφελους που εχει πιστεψει οτι παει για λαμπρη καριερα εκει μεσα. Κοιτα να δεις , εχω δει πωλητες και πωλητες , οταν ειχα παει στο πλαισιο αν δεν κανω λαθος να παρω φορτιστη για το htc hd2 , μου κανει..."δεν εχω της htc , αλλα τι υποδοχη εχει...microsd , παρε εναν της samsung" μπαμ μπαμ το παλικαρι ηξερε τι υποδοχη κουβαλαει το κινητο και βρηκε "λυση".Μπραβο του. Ο πωλητης ναι το δεχομαι να μην εχει γνωσεις , αλλα ειναι στο χερι του , αυτο που πουλαει να το μαθει , να το εμβαθυνει , να μιλησει με κανα τεχνικο μεσα στο μαγαζι , θα ξερει 2 πραγματα παραπανω. Δεν μπορει να πουλαει ανεξελεγκτα ενα προιον που παιζουν πολλες περιπτωσεις για την σωστη ή μη λειτουργια του. Οσο για το ξεστοκαρισμα που ειπα...το turbo-x οπως ξερεις ειναι ιδιωτικη "ετικετα" του πλαισιου..ισως εχουν γραμμη να σπρωχνουν αυτα πρωτα...για χ,ψ λογους (μεγαλυτερου περιθωριου κερδους , τζιρο στην συνεργαζομενη εταιρια κλπ κλπ).
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Σιγουρα εχουνε γραμμη για τα κινεζοturbox τους, ειναι προφανες απτην ωρα που μπαινεις εκει μεσα μεχρι να βγεις, αλλα αν ο υπαλληλος ηξερε οτι εχει το συγκεκριμενο "προβλημα" η καμερα αυτη δεν νομιζω να την πλασαρε εχοντας στο νου του να ξεστοκαρει. Απλα εσπρωξε το turbox οπως οριζει η γραμμη που εχουν, παραλληλα δεν ηξερε οτι πουλαει πραγμα που μπορει να μην δουλεψει ποτε του στον πελατη και its ok! Να ηξερε την ασυμβατοτητα και να εκανε τον κινεζο για να ξεστοκαρει, δεν το αποκλειω, αλλα μου φαινεται λιγο χαζο εκ μερους του απτη στιγμη που δεν θα κερδισει -ουτε θα χασει- κατι ειτε πουλουσε turbox ειτε logitech...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα