Alexisssss Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Ποια η διαφορά? Κοιτα να δεις υπαρχουν τρια προτυπα HD:720P,1080i και 1080p.Το πρωτο ειναι σε αναλυση 1280χ720 και τα αλλα δυο σε 1920χ1080.Η διαφορα τους ειναι στον τροπο μεταδοσης της εικονας.Δηλαδη στο 1080i εμφανιζεται το μισο ευρος γραμμων ανα καρε ενο στο 1080p εμφανιζεται ολο το συνολο των γραμμων.Φυσικα η διαφορα δεν ειναι ευκολα αντιληπτη σε σχετικα μικρες διαστασεις(εως 37 ιντσες) αλλα απο τις 42 και πανω η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη και ιδιαιτερα σε προβολεα
alex_125 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Κοιτα να δεις υπαρχουν τρια προτυπα HD:720P,1080i και 1080p.Το πρωτο ειναι σε αναλυση 1280χ720 και τα αλλα δυο σε 1920χ1080.Η διαφορα τους ειναι στον τροπο μεταδοσης της εικονας.Δηλαδη στο 1080i εμφανιζεται το μισο ευρος γραμμων ανα καρε ενο στο 1080p εμφανιζεται ολο το συνολο των γραμμων.Φυσικα η διαφορα δεν ειναι ευκολα αντιληπτη σε σχετικα μικρες διαστασεις(εως 37 ιντσες) αλλα απο τις 42 και πανω η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη και ιδιαιτερα σε προβολεα Ευχαριστώ!
disqualified Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 το nterlaced scan (πεπλεγμενη σαρωση) ειναι ενας τροπος να μειωθει το ευρος ζωνης που απαιτειται για τη μεταδοση ενος σηματος. Στο PAL συστημα που χρησιμοποιουμε στην Ευρωπη σκαναρονται 625 γραμμες σε καθε frame στο progressive scan (προοδευτικη σαρωση) η οθονη αρχιζει να σαρωνει απο απο την πανω αριστερα κορυφη και τελειωνει κατω δεξια συνεχομενα 625 γραμμες με ρυθμο 50Hz Στο interlaced scan (πεπλεγμενη σαρωση) το καθε frame χωριζεται σε δυο ομαδες. Στις μονες και στις ζυγες γραμμες) Σαρωνονται πρωτα οι μονες γραμμες και στη συνεχεια σαρωνονται οι ζυγες και ετσι συμπληρωνεται η εικονα Το ανθρωπινο ματι δεν προλαβαινει να καταλαβει αυτη τη διαφορα αν και στην ουσια υπαρχει ενα ελαχιστο flicker Το progressive ειναι πιο ποιοτικο οπως καταλαβαινεις γιατι προβαλλεται ολη η εικονα και οχι πρωτα οι μονες γραμες και μετα οι ζυγες
frenzy Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 στο progressive scan (προοδευτικη σαρωση) η οθονη αρχιζει να σαρωνει απο απο την πανω αριστερα κορυφη και τελειωνει κατω δεξια συνεχομενα 625 γραμμες με ρυθμο 50Hz Να κάνω και μια "δύσκολη" ερώτηση που θα μας δώσει τροφή για συζήτηση: Όταν ανανεώνει με ρυθμό 50Ηz ανανεώνει 25 ή 50 φορές το δευτερόλεπτο? Δηλαδή σε κορυφή και κοιλία όπως πχ οι DDR μνήμες ή μόνο σε κορυφή?
frenzy Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 ειναι 25 frames το δευτερολεπτο Kαι στα 25ΗΖ? 12.5?
disqualified Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 θα περιμενα να μου πεις 60 με 30 οπως ειναι το NTSC... LOL
liopyr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Kαι στα 25ΗΖ? 12.5? Βοηθάει αυτό? There are three main frame rate standards in the TV and movie-making business. * 60i (actually 59.94, or 60 x 1000/1001 to be more precise; 60 interlaced fields = 29.97 frames) is the standard video field rate per second that has been used for NTSC television since 1941, whether from a broadcast signal, rented DVD, or home camcorder. (When NTSC color was introduced, the older rate of 60 fields per second was reduced by a factor of 1000/1001 to avoid interference between the chroma subcarrier and the broadcast sound carrier.) * 50i (50 interlaced fields = 25 frames) is the standard video field rate per second for PAL and SECAM television. * 30p, or 30-frame progressive, is a noninterlaced format and produces video at 30 frames per second. Progressive (noninterlaced) scanning mimics a film camera's frame-by-frame image capture and gives clarity for high speed subjects and a cinematic-like appearance. Shooting in 30p mode offers video with no interlace artifacts. The widescreen film process Todd-AO used this frame rate in 1954–1956. For video, this frame rate originated in the 1940s for recording current events or recording shows that were not shot in 24p film. However, this frame rate became popular in the 1980s, with the popularity of music videos. * The 24p frame rate is also a noninterlaced format, and is now widely adopted by those planning on transferring a video signal to film. But film- and video-makers turn to 24p for the "cine"-look even if their productions are not going to be transferred to film, simply because of the "look" of the frame rate. When transferred to NTSC television, the rate is effectively slowed to 23.976 fps, and when transferred to PAL or SECAM it is sped up to 25 fps. 35 mm movie cameras use a standard exposure rate of 24 frames per second, though many cameras offer rates of 23.976 fps for NTSC television and 25 fps for PAL/SECAM. The 24 fps rate became the de facto standard for sound motion pictures in the mid-1920s.[1] * 25p is a video format which runs twenty-five progressive frames per second. This framerate is derived from the PAL television standard of 50i (or 50 interlaced frames per second). While 25p captures only half the motion that normal 50i PAL registers, it yields a higher vertical resolution on moving subjects. It is also better suited to progressive-scan output (e.g. on LCD displays, computer monitors and projectors) because the interlacing is absent. Like 24p, 25p is often used to achieve "cine"-look. * 50p and 60p is a progressive format used in high-end HDTV systems. While it is not technically part of the ATSC or DVB broadcast standards, it is rapidly gaining ground in the areas of set-top boxes and video recordings.[citation needed] http://en.wikipedia.org/wiki/Frame_rate
frenzy Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Βοηθάει αυτό? Όχι γιατί εξηγεί την πληροφορία που στέλνεται και όχι το πως την επεξεργάζεται η οθόνη. Πχ Στέλνει το player στο hdmi 24p. Δεδομένου πως η οθόνη δέχεται 24p Με τι ρυθμό ανανέωσης τα δείχνει? 24Hz ή 48Ηz? Μη μου πει κανείς 120 είναι υποθετική ερώτηση
disqualified Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 η οθονη θα ανανεωνει την εικονα της οσο ειναι το χαρακτηριστικο λειτουργιας της. Αυτο θα το καταλαβεις αν βαλεις το ιδιο player σε τηλεορασεις 50Hz και 100Hz. Η εικονα θα ειναι πιο ομαλη και θα σου φανει λιγο περιεργο
frenzy Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Η αρχική ερώτησή μου δεν εχει να κάνει με αυτό αλλά μάλλον ανανεώνει σε κάθε κύκλο γιατί: Tο ίδιο player με 24 fps σήμα φαίνεται καλύτερο στα 100 από ότι στα 50 γιατί 50/24= 2.χχχ ενώ 100/24=4.χχχ. Οπότε στα 100Hz έχουμε 4 φορές το δευτερόλεπτο ανανέωση με *παύση* χχχ δηλαδή ανά 4 scans ενώ στα 50Ηz έχουμε παύση ανά 2 scans. Αυτό σου κάνει να φαίνεται πιο στρωτή, το γεγονός δηλ. πως κατά τη διάρκεια της ταινίας έχεις λιγότερες παύσεις με τα περισσότερα Hz. Σε σήμα 25fps δεν υπάρχει οπτική διαφορά αφού το ίδιο καρέ το δείχνει 4 (100ΗΖ) ή και δύο(50ΗΖ) φορές το δευτερόλεπτο.
disqualified Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Η αρχική ερώτησή μου δεν εχει να κάνει με αυτό αλλά μάλλον ανανεώνει σε κάθε κύκλο γιατί:Tο ίδιο player με 24 fps σήμα φαίνεται καλύτερο στα 100 από ότι στα 50 γιατί 50/24= 2.χχχ ενώ 100/24=4.χχχ. Οπότε στα 100Hz έχουμε 4 φορές το δευτερόλεπτο ανανέωση με *παύση* χχχ δηλαδή ανά 4 scans ενώ στα 50Ηz έχουμε παύση ανά 2 scans. Αυτό σου κάνει να φαίνεται πιο στρωτή, το γεγονός δηλ. πως κατά τη διάρκεια της ταινίας έχεις λιγότερες παύσεις με τα περισσότερα Hz. Σε σήμα 25fps δεν υπάρχει οπτική διαφορά αφού το ίδιο καρέ το δείχνει 4 (100ΗΖ) ή και δύο(50ΗΖ) φορές το δευτερόλεπτο. η αρχικη σoυ ερωτηση ειχε να κανει με το Interlaced. Στα 50Hz τα frames που παραγονται ειναι 25. Καθως εχουμε 50 σαρωσεις οθονης 25μονες και 25 ζυγες γραμμες (αρα συμπληρωνονται 25 frames) Εκει που λες 4 φορες το δευτερολεπτο ανανεωση κατι αλλο θες να πεις και δεν το γραφεις καλα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.