ksexilas Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Αυτο που με ενοχλή στο Shiver είναι οτι είναι 750 cc και έχει 95 hp ενώ ο κολλητός μου έχει το GSR το οποίο είναι 600cc και είναι 100 hp. Eίναι πραγματικα απιστευτο μηχανάκι..αν και λιγο τσουχτερο στην τιμή..
nikoskon Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 johnnyestia παλι αναφέρεις τις χαρτογραφήσεις ως χαρακτηριστικό του RbW, που δεν είναι. Τέσπα. Για το R6 το γνωρίζω αλλά δε μιλάμε προτείνουμε SS μηχανές στο παιδί. Αυτο που με ενοχλή στο Shiver είναι οτι είναι 750 cc και έχει 95 hp ενώ ο κολλητός μου έχει το GSR το οποίο είναι 600cc και είναι 100 hp. Ε και τί να λέει; Δικύλινδος σε street naked ο μεν, τετρακύλινδρος σε supersport ο δε. Καμία σχέση.
Sorath Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Ακριβώς, άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Μιας και είναι η 1η μηχανή θα πρότινα κανα μεταχειρισμένο ER-6. Να δεις και κατά πόσο σου ταιριάζει και επίσης να μην λυπηθείς να γίνει καμία γρατζουνιά. Και σαν απόδοση κινητήρα δεν θα σε "τρομάξει" σε σχέση με κάτι άλλα.
ksexilas Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Το έχεις κάνει test drive?? -----Προστέθηκε 10/2/2009 στις 09 : 57 : 22----- Το θεμα ειναι οτι δινεις τωρα 7000 ευρω για να μαθεις σε 1 μηχανη και μετα απο 2 χρονια την πουλας για να παρεις κατι καλητερο?? Δεν παιζουν καθε μερα τοσα λεφτα..
Sorath Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δεν χρειάζεται να δώσεις 7000€. Με 4000-4500€ μπορείς να πάρεις μια χαρά μοτοσυκλέτα στα 600 κυβικά. Και μετά απο δύο χρόνια να την πουλήσεις, χωρίς να χάσεις αρκετά χρήματα και να πάρεις ένα καινούργιο ή κάτι που θα σου αρέσει περισσότερο. Προσωπικά πέρσι το καλοκαίρι αγόρασα CBF 600s με 4200€, με μόλις 22000χλμ. μοντέλο 2005. Συνεπώς, ευκαιρίες υπάρχουν, ειδικά τώρα που ο κόσμος χρειάζεται και μετρητά.
djskoufos Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Καλημέραααα Θα πάω σε λίγο να τις κάνω test ride. Μάλλον αυτή θα πάρω.. Και σε κανά χρόνο+ που θα μάθω, την αλλάζω και παίρνω καινούργια ή κάποια μεγαλύτερου κυβισμού...
johnnyestia Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 johnnyestia παλι αναφέρεις τις χαρτογραφήσεις ως χαρακτηριστικό του RbW, που δεν είναι. Κάτσε. Οι 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις δεν είπα ότι είναι χαρακτηριστικό του ride by wire, εσύ το ανέφερες πρώτα. Το ride by wire είναι ένα σύστημα με το οποίο οι κινήσεις στο δεξί γκρίπ επεξεργάζονται δυναμικά από έναν ηλεκτρονικό εγκέφαλο ο οποίος λαμβάνοντας υπ'όψη και ένα κάρο εξωτερικές παραμέτρους (σχέση μετάδοσης, ταχύτητα, θερμοκρασία κινητήρα , θερμοκρασία αέρα κτλ) αποφασίζει την αναλογία του καύσιμου μείγματος. Εγώ αυτό με 2 λόγια το λέω έξυπνη χαρτογράφηση. Μήπως κάνει και τίποτα άλλο το ride by wire που δεν έτυχε να το δώ-διαβάσω?
nikoskon Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 =johnnyestiaΤο ride by wire είναι ένα σύστημα με το οποίο οι κινήσεις στο δεξί γκρίπ επεξεργάζονται δυναμικά από έναν ηλεκτρονικό εγκέφαλο ο οποίος λαμβάνοντας υπ'όψη και ένα κάρο εξωτερικές παραμέτρους (σχέση μετάδοσης, ταχύτητα, θερμοκρασία κινητήρα , θερμοκρασία αέρα κτλ) αποφασίζει την αναλογία του καύσιμου μείγματος. Ακριβώς! Απλά το RbW του Shiver είναι στα σημεία πιο εξελιγμένο από το "πρώτο" RbW παραγωγής. Θα κοιτάξω να βρω στα χαρτιά μου τα σημεία που κάνουν το συγεκριμένο RbW κορυφαίο και θα ποστάρω.
johnnyestia Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι το shiver μου αρέσει για 1002 άλλα πράγματα. Το ride by wire με αφήνει εντελώς αδιάφορο αν το έχει ή δεν το έχει. Τέσπα, γούστα είναι αυτά.
georgemarios Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 πανω απ ολα να μας αρεσει εξωτερικα, τα υπολοιπα λεπτομερειες ειναι....
nikoskon Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 E καλά... Από design οι Ιταλοί είναι άλλο πράμα... -----Προστέθηκε 10/2/2009 στις 04 : 48 : 38----- Πώς σας φαίνεται και fainringάτο;!
georgemarios Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 E καλά...Από design οι Ιταλοί είναι άλλο πράμα... -----Προστέθηκε 10/2/2009 στις 04 : 48 : 38----- Πώς σας φαίνεται και fainringάτο;! it brakes them!!!! :-)
lef50 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 ΚαλημέρααααΘα πάω σε λίγο να τις κάνω test ride. Μάλλον αυτή θα πάρω.. Και σε κανά χρόνο+ που θα μάθω, την αλλάζω και παίρνω καινούργια ή κάποια μεγαλύτερου κυβισμού... Κοιτα αν πηγαινει ισια χωρις χερια αν δεν μπορεις καλο θα ηταν να ζηταγες την συνδρομη ενος πιο εμπειρου αναβατη αλλιως φτασε καμμια 70αρια χλμ καθισμενος ισια στο μηχανακι σε ισιο οδοστρωμα και τραβα τα χερια σου αν τραβαει ψαξε για αλλο.
johnnyestia Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 πανω απ ολα να μας αρεσει εξωτερικα, τα υπολοιπα λεπτομερειες ειναι.... Όχι πάντα ρε συ! Η επιλογή μιας μηχανής μοιάζει με την επιλογή γυναίκας. Όσο πιο πολύ σκοπεύεις να την κρατήσεις τόσο πιο πολλά είναι αυτά που πρέπει να κοιτάξεις πριν διαλέξεις!!
nikoskon Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Ακριβώς... ...αλλά μη ξεχνάς και τον έρωτα με την πρώτη ματιά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.