Προς το περιεχόμενο

Εντυπώσεις (Mini Review) από EVGA GTX295


john2gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λόγω συμβατότητας περισσότερο. Η nVidia έχει πολύ καλύτερο Support στις εταιρίες των παιχνιδιών.

Η διαφορά στη τιμή δεν έχει να λέει κάτι. Πριν λίγο καιρό η PNY ήταν πιο ακριβή από όλες. Προτίμησε EVGA επειδή έχει Step Up και επειδή είναι πάντα συσκευασμένο το προϊόν με ζελατίνα, οπότε ξέρεις ότι είσαι ο πρώτος που την ακουμπάς.

Από εκεί και πέρα υπολόγισε ότι θα τη δουλεύεις τουλάχιστον στα 700/1500/1200 για κάθε μέρα. Όλες όχι μόνο την EVGA, μη γίνει παρεξήγηση.

  • Απαντ. 324
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Εκτός αν άλλαξε κάτι στην αρχική ανάλυση του screenshot, αυτό που δεν είναι καθόλου φανταστικό στην εικόνα αυτή είναι ο ορατός ακόμα και σε screenhot "θόρυβος" ie aliasing.

 

Βασικά αυτήν εννοούσα

pbl0zk3am6txwi10q95v.jpg

 

Δε μου τις είχε φορτώσει όλες μάλλον. :/

Δημοσ.

Στο μόνο παιχνίδι που τα βάζω όλα στο Full είναι στο Pro Evolution 2009, για το οποίο έχω κάνει Profile στη κάρτα γραφικών, καθώς βλέπεις παντού πριόνια! Κάπως βελτιώνεται η κατάσταση, αλλά στα Cutscenes, πέφτει και στα 30FPS το Frame Rate.

Παρακάτω έχω τις ρυθμίσεις που έχω κάνει. Είναι κάτι λάθος ή μήπως πρεπει να κάνω κάποια άλλη ρύθμιση για ακόμα καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα?

 

Για τα cutscenes αμφιβάλλω αν μπορείς να αλλάξεις κάτι. Κατέβασε το nHancer και πειραματίσου λίγο με οτιδήποτε έχει στην κατηγορία Supersampling. Aφού δεν βλέπεις σοβαρή βελτίωση με 16xQ πιθανόν να μην αποδέχεται το παιχνίδι σωστά το συγκεκριμένο AA mode. Δοκίμασε εναλλακτικά το 4x4 Supersampling (ναι είναι 16x-απλό supersampling και βαράει άσχημα στα αυτία όσων αφορά τις επιδόσεις), συχνά πυκνά σε παιχνίδια που δεν αναγνωρίζουν σωστά πολλά Multisampling/CSAA δείγματα το brute force supersampling δουλεύει γιατί είναι περισσότερο software driven.

***αυτόματη ένωση μηνυμάτων***

Βασικά αυτήν εννοούσα

Δε μου τις είχε φορτώσει όλες μάλλον. :/

 

Aκόμα και εδώ φαίνεται. Φαντάσου σε κίνηση...

Δημοσ.

Δύο ήταν τα παιχνίδια που μονοπολούσαν το ενδιαφέρον μου τις τελευταίες μέρες. Η Beta του Demigod και το Dawn Of War 2.

 

 

Παρόλο που είχα να κάνω με Beta, το νέο μωρό της Gas Powered Games έτρεχε απροβλημάτιστα σε 1600x1200 + 4xFSAA + 16xAF + Max Details ακόμα κι όταν παίζαμε 10 άτομα (5 versus 5). Το ίδιο συνέβει και με το Dawn Of War 2, αφού δεν παρατήρησα ούτε ένα framedrop σε 1600x1200 + 4xFSAA + 16xAF με Ultra settings.

 

Τέλος, μιας και είχα αναφερθεί στις πρώτες σελίδες στο The Last Remnant, το παιχνίδι δεν υποστηρίζε SLI και αναγκάστηκα να δημιουργήσω εγώ ένα δικό μου profile. Ενώ πριν είχα σε 1920x1440 95.44fps, τώρα σε 2048x1536 έχω 111,33fps :-D

Δημοσ.

Αρκετά ήταν τα νέα παιχνιδάκια που δοκίμασα τις τελευταίες μέρες, οπότε πάμε για ένα coverage:

 

The Hunter

 

Το νέο παιχνίδι για τους οπαδούς του κυνηγιού :P. Παρόλο που δεν ήμουν τόσο καλός στο να βρω τα καταραμένα ελάφια, το παιχνίδι έτρεχε τέλεια σε 1920x1440 + 8xFSAA + 16xAF + Max Details (minimum framerate τα 65). In case που έχετε SLI, θα πρέπει να δημιουργήσετε νέο SLI profile με AFR2!

 

Watchmen: The End Is Nigh

9ds6t7fridmahj8krcz0.jpg

 

Εντυπωσιακά γραφικά για beat 'em up και αρκετά καλό σαν παιχνίδι. Πάλι χρειάστηκε να δημιουργήσω νέο SLI profile. Σε 2048x1536 + Max Details + FSAA + 16xAF έτρεχε κομπλέ, με minimum framerate τα 45. Ο λόγος που έπεσε στα 45 ήταν η ελάχιστη εκμετάλλευση του SLI στο συγκεκριμένο σημείο, μιας και όταν λειτουργούσε κανονικά το SLI είχα 80-90fps ότι κι αν γινόταν επί σκηνής. Επίσης ο τίτλος χρησιμοποιεί PhysX effects!

 

Alarm For Cobra11: Crash Time2

Είναι αστείο αλλά η σχετικά άγνωστη Synetic παραδίδει μαθήματα γραφικών στην EA, μιας και το Crash Time 2 είναι έτη φωτός ομορφότερο από το NFS: Undercover. Σε 1920x1440 + 8xFSAA + Max Details + 16xAF έτρεχε πάρα πολύ καλά, με μοναδική ένσταση ένα σημείο του χάρτη που το framerate πέφτει στα 40 εξαιτίας πάλι της χαμηλής εκμετάλλευσης του SLI στο σημείο αυτό.

yt12ggptnnje25ektrks.jpg

6gbafrmitmd5pimxnxy8.jpg

 

Tom Clancy's HAWX

Το νέο arcade flight game της Ubisoft φαίνεται να λατρεύει την GTX295, αφού έτρεχε σε 1920x1440 + 8xFSAA + 16xAF + Max Details με 70-110fps. Η EVGA βέβαια κυκλοφόρησε ένα νέο SLI Enhancement Patch που προσφέρει καλύτερες SLI επιδόσεις στο HAWX, αλλά μιας και είχα απεγκαταστήσει το παιχνίδι δεν μπόρεσα να δω αν όντως υπήρχε διαφορά στο average framerate.

 

 

Από τα παραπάνω φαίνεται ότι ΟΤΑΝ δουλεύει σωστά το SLI, η GTX295 δεν δείχνει να μασάει πουθενά. Το πρόβλημα είναι όταν ένα παιχνίδι (είτε είναι άγνωστο, είτε όχι) έχει σημεία στα οποία δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί ιδανικά το SLI (scalling SLI κοινώς). Σε εκείνη την περίπτωση η GTX295 συμπεριφέρεται σαν μια GTX260, με επιδόσεις χαμηλότερες από αυτές της GTX285 (κι ας είναι σε μεμονωμένα σημεία)

Δημοσ.

Όταν παίζω η κάρτα χτυπάει πάνω από 94C με θερμοκρασία δωματίου 22C.

Μέχρι πόσο αντέχει? Γύρω στους 110C? Το καλοκαίρι θα έχουμε πρόβλημα?

Επίσης παίζω Burnout Paradise το οποίο είναι πραγματικά ένα αριστούργημα κατά τξ γνώμη με τρομερές υφές, ρεαλιστικά γραφικά και υπέροχα χρώματα. Το παιχνίδι μου παίζει 43-48 FPS με όλα στο max από το Profile του παιχνιδιού και στη κάρτα Let application to choose. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή είναι βαρύ το παιχνίδι?

Δημοσ.

94C? Daaaaaaaamn. Εμένα μέχρι στιγμής η υψηλότερη που έχω δει είναι 84C στο Furmark και 80C στο FEAR2. Το όριό της είναι 110C αλλά don't worry, αν υπάρξει πρόβλημα θα σου κλείσει από μόνη της η κάρτα... δεν θα σου καεί.

 

Όσο για το Burnout Paradise, από το nHancer βρες το Profile του παιχνιδιού και πρόσθεσε στο SLI κουτάκι αυτό το HEX => 6c30001

Δημοσ.

παντα ωραιος και να σαι καλα για το χρονο που αφιερωνεις και δινεις τοσα benchs

ηρθε η ωρα να την παρω μαλλον κι εγω..

 

οσον αφορα το Tom Clancy's HAWX στο δικο μου με την 4870χ2 τερμα ολα και 1920χ1200 πιανει 210 max με 150 μινιμουμ και μεσο ορο 180 σταθερα ακομα και σε αερομαχιες που γινεται της παλαβης.. οποτε μαλλον η καρτα θελει εναν ι7 απο πισω να την σπρωχνει

Δημοσ.
94C? Daaaaaaaamn

Κλοκαρισμένος πάντα με τα ρολόγια της υπογραφής μου και με τάση 11.88mv από το πρόγραμμα της EVGA.

 

Επίσης έκανα αυτό που είπες για το burnout και δεν έβγαλα άκρη.

Capture-26.jpg

Μήπως πρέπει να κάνω κάτι άλλο? Τα Frames ίδια παρέμειναν.

Το πρόγραμμα πρώτη φορά το χρησιμοποιώ.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Sorry για την καθυστερημένη απάντηση Heatspreader. Αυτό που έδωσα το βάζεις στο "HEX Value" (χαμηλά) που βρίσκεται στο SLI Mode του nHancer. Καλό θα ήταν αν δεν σου κάνει τίποτα, να επιλέξεις να ενεργοποιείς manually το Profile (πριν ξεκινήσεις το παιχνίδι, επιλέγεις το Profile. Βέβαια ποτέ δεν χρειάστηκε σε μένα). Επίσης πρόσεχε το SLI Mode να μην είναι στο "Single" στο Global Profiles.

 

Μιας και έσκασαν μύτη νέα παιχνίδια, πάμε να τα δούμε. Σε κάθε ανανέωση θα γράφω και τον οδηγό που χρησιμοποιήθηκε (ώστε να μην κάνει κάποιος άδικα SLI Profile σε νεότερους drivers).

 

Tested with 182.08:

 

Wanted: Weapons Of Fate

Όπως θα περίμενε κανείς τα πράγματα από έναν multiplatform τίτλο που δεν είναι απαιτητικός. Σε 1920x1440 + 16xAF είχα 90-150fps και όπως συνηθίζεται, πρέπει να δημιουργήσετε ένα AFR2 Profile για να εκμεταλλευτείτε το SLI. Επίσης δεν βρήκ τρόπο για να ενεργοποιήσω το FSAA.

 

Dark Sector

Μια από τα ίδια και το Dark Sector, μιας και σε 2048x1536 δεν είχα καθόλου πτώση του framerate από τα 60 (είχα V-Sync ενεργοποιημένο). Βέβαια το παιχνίδι δεν γουστάρει το PC μου και τρώω BSOD (είτε έχω overclock, είτε δεν έχω. Κάποια ασυμβατότητα παίζει με κάτι και δεν έχω βρει ακόμα λύση. Ε to hell κι ακόμα παραπέρα :P)

 

Timeshift

Σχετικά παλιό παιχνίδι αλλά δηλώνω εντυπωσιασμένος με το γενικότερο feeling των γραφικών του. Το παιχνίδι σε SLI έχει micro-stutters οπότε αναγκάστηκα να το παίζω σε Single GPU Mode. Και πάλι όμως σε 1920x1440 + 16xAF + Max Details + 16xFSAA δεν πέφτω ποτέ κάτω από τα 72fps (V-Sync On). Ορίστε και μια εικόνα, το συνιστώ σε όσους δεν το έχουν παίξει ακόμα

z8krpukb6x8nc26ocy4i.jpg

 

The Witcher Enhanced Edition

Η κατάσταση με το The Witcher είναι αστεία. Το παιχνίδι δεν εκμεταλλεύεται τους multicores επεξεργαστές και δεν δουλεύει με το AFR2 (τρώω στην μάπα BSOD εξαιτίας προβλήματος της game engine που έχουν αναγνωρίσει οι devs). Η μόνη λύση είναι το AFR1, μιας και σε Single GPU Mode έχω πρόβλημα με τον φωτισμό. Πολλά διαβάσματα από τον σκληρό δίσκο, micro-stuttering και frame drops μέχρι και τα 30. Κρίμα!

Δημοσ.
αν δεν σκοπεύεις να πάρεις pc άμεσα τότε περίμενε την single pcb gtx295

 

Οταν λες single pcb εννοεις διπυρινη οπως και οι cpu's οι κατι σαν την υλοποιηση της Ati με την 4870x2 που επικοινωνουν τα gpu με το plx chip ?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...