Heatspreader Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2009 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το ίδιο λέμε, αλλά όχι ότι οι Dual είναι για παιχνίδια και οι Quad όχι, γιατί είχαν γίνει ομηρικά flames για αυτό το θέμα και να το πλήρωμα του χρόνου που έφερε μόνο του την απάντηση.
swiftech Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 επειδη σκεφτομαι να παρω 295 ποσταρε κανα 3dmark και vantage με τους νεους beta drivers που βγηκανε.. επισης απο θορυβο πως τα παει?
Heatspreader Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 3dmark έχω ποστάρει και με τους νεότερους Drivers. Μπορείς να τα βρεις αν ψάξεις σε παλιότερα Posts. Από θόρυβο, μπορώ να πω ότι είναι αρκετά φασαριόζικη ειδικά όταν ζορίζεται... Επειδή άλλο τα παιχνίδια και άλλο τα 3Dfart, είναι σαν να συγκρίνουμε λουκάνικο με ελικόπτερο, δεν πρόκειται να μείνεις παραπονεμένος από παιχνίδια. Αν τώρα έχεις ήδη καλή κάρτα γραφικών δεν νομίζω ότι χρειάζεται.
swiftech Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 την asus 4870χ2 εχω βασικα.. σε i7 940 και δεν μασαει απλα θελω το κατι παραπανω στα γραφικα.. με τους τελευταιους drivers ειδες διαφορα?
iced Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Χαχα, για δώσε συγκριτικά και benches όπου είναι χειρότεροι οι Core 2 Duo από τους Quad και θα τη φάμε εμείς... Μην ειστε τοσο αφελεις ρε παιδια! Ξερω ατομο που απο Q6600 αγορασε τον 8500.
swiftech Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 εγω που τους ειχα και τους δυο και το q9550 οι i7 τους ριχνουν στα αυτια απο παντου και παντου
Heatspreader Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 την asus 4870χ2 εχω βασικα.. σε i7 940 και δεν μασαει απλα θελω το κατι παραπανω στα γραφικα.. με τους τελευταιους drivers ειδες διαφορα? Αν σε παιχνίδια δεν έχεις ασυμβατότητες και διάφορα προβλήματα, τότε δεν χρειάζεται να κάνεις αγορά νέας κάρτας γραφικών. Αν έχει τα προβλήματα, τότε αναγκαστικά πας σε GTX295, αν και παλαιότερα, έψαχνα άτομο να ανταλλάξω τη 4870x2 με GTX280, λόγω χαζών προβλημάτων από ATi. εγω που τους ειχα και τους δυο και το q9550 οι i7 τους ριχνουν στα αυτια απο παντου και παντου Αυτό έλειπε να μην του ςέριχναν κιόλας. Βέβαια στα παιχνίδια η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη όπως βλέπουμε.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Αυτό έλειπε να μην του ςέριχναν κιόλας. Βέβαια στα παιχνίδια η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη όπως βλέπουμε. ε προφανώς, τι να σου κάνει ο cpu όταν έχεις 4870Χ2 ή GTX295 και παίζεις σε 1920x1200 με AA enabled?
swiftech Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 στο μονο που μασαει ειναι στο γνωστο crysis.. και παραδοξως στο υndercover .. γιατι αλλου παει μια χαρα.. στο grid full ολα σε 1900χ1200 μιλαμε για 170fps max -110fps minimum.. αλλα τα γραφικα της ατι δεν πιανουν μια μπροστα στην nvidia.. κανει και σαν jet σε απογειωση οταν παιζεις παιχνιδια η 4870χ2...
Heatspreader Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Ναι, αυτό με το Undercover το είχα παρατηρήσει και εγώ. Δοκίμασες να βάλεις το νέο Patch? Στο Crysis πάει λίγο καλύτερα. Επίσης πλέον έχω ενεργοποιήσει το V-Sync και παίζω κολλημένα στα 24FPS. Όπως και στις ταινίες και το Crysis ενσωματώνει τη τεχνική όπου τα Frames είναι "blurred". Με λίγα λόγια είναι απόλυτα playable στα 24FPS και απόλυτα unplayable χωρίς, μιας και το Tearing είναι σε τραγικό βαθμό ειδικά όταν παίζεις σε μεγάλη τηλεόραση όπως εγώ (αυτή της υπογραφής μου). Με λίγα λόγια μήπως τσάμπα προσπαθούμε για το συγκεκριμένο παιχνίδι να χτυπάμε 60άρια? Εδώ φαίνεται η διαφορά ανάμεσα στα 24FPS Blurred με 60 FPS. Κατά τη γνώμη μου τα 60FPS είναι η απόλυτη εμπειρία, αλλά τι να τα κάνεις αν υπάρχει Tearing? Επίσης κάνει και η GTX295 αρκετό θόρυβο. Σχεδόν πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα με την 4870x2. Τα γρήγορα εργαλεία κάνουν θόρυβο, είναι πολλά τα άλογα...
mihalakis Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2009 .. αλλα τα γραφικα της ατι δεν πιανουν μια μπροστα στην nvidia..... κάτι τέτοια διαβάζω ώρες ώρες και χάνω τη λαλιά μου.....στη ζωγραφική είναι καλύτερη η νβίδια;
Ailuros Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Αλλοίμονο σε εκείνους που δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα τι ρυθμίσεις επιτρέπουν οι σημερινοί οδηγοί GPU. ***αυτόματη ένωση μηνυμάτων*** Ναι, αυτό με το Undercover το είχα παρατηρήσει και εγώ. Δοκίμασες να βάλεις το νέο Patch?Στο Crysis πάει λίγο καλύτερα. Επίσης πλέον έχω ενεργοποιήσει το V-Sync και παίζω κολλημένα στα 24FPS. Όπως και στις ταινίες και το Crysis ενσωματώνει τη τεχνική όπου τα Frames είναι "blurred". Με λίγα λόγια είναι απόλυτα playable στα 24FPS και απόλυτα unplayable χωρίς, μιας και το Tearing είναι σε τραγικό βαθμό ειδικά όταν παίζεις σε μεγάλη τηλεόραση όπως εγώ (αυτή της υπογραφής μου). Με λίγα λόγια μήπως τσάμπα προσπαθούμε για το συγκεκριμένο παιχνίδι να χτυπάμε 60άρια? Εδώ φαίνεται η διαφορά ανάμεσα στα 24FPS Blurred με 60 FPS. Κατά τη γνώμη μου τα 60FPS είναι η απόλυτη εμπειρία, αλλά τι να τα κάνεις αν υπάρχει Tearing? Με έβαλες ρε αθεόφοβε να κατεβάσω avi μεγέθους 24ΜΒ για να δω αυτή τη μπούρδα; Καταρχήν το motion blur δεν είναι blurring αλλά εξομάλυνση κίνησης σε προσωρινό χρόνο (temporal antialiasing). Για να γίνει σωστά παίρνεις τα σημεία που έχει πολύ απότομη κίνηση τετραπλασιάζεις τα δείγματα από το αντικείμενο που κινείται και μέσω supersampling στο downsampling ανακατεύονται τα 4 δείγματα που σου δίνει την αίσθηση αυτή της θολούρας που λες. Εδώ τα 4 δείγματα ούτε για ζήτω δεν φτάνουν. Καλό temporal AA/motion blur θα δεις πάνω από τα 16x δείγματα που σημαίνει ότι για να πετύχεις υποθετικά 24Hz/fps θα χρειαστεί να έχεις επιδόσεις στα 384fps για να βάλεις 16x motion blur. Η Pixar έχει πατενταρισμένο αλγόρυθμο που βγάζει μέχρι και 64x adaptive motion blur για τις ταινίες της. Το να βάλεις κανονικό motion blur σε ένα παιχνίδι πέρα από τα προβλήματα επιδόσεων σημαίνει και προβλήματα ενίοτε interactivity που δεν έχει μια ταινία ή ένα video. Τα περισσότερα παιχνίδια καταφεύγουν σε μια μέθοδο που λέγεται motion trail που ΟΝΤΩΣ θολώνει το περιεχόμενο ανάμεσα σε καρέ χωρίς στην ουσία να εξομαλύνει. Εδώ τίθεται το δίλημμα αν πρόκεται για antialiasing in the temporal dimension ή για blurring in the temporal dimension. H εφαρμογή του motion blur στο Crysis είναι ηλίθια κατά την ταπεινή μου άποψη. Κάθε βελτιστοποίηση που αφορά την ποιότητα απεικόνισης μιμείται την συμπεριφορά του ανθρώπινου ματιού. Κούνα το κεφάλι σου απότομα δεξιά-αριστερά (καλά μην βγάλεις και τον λαιμό σου) και πες μου αν αυτό που αντιλαμβάνεται το μάτι σου είναι το ίδιο που βλέπεις στο Crysis αν μετακινήσεις το ποντίκι απότομα δεξιά-αριστερά. Τα προβλήματα εφαρμογής που λέγαμε όταν πρόκειται για interactivity; Σε ένα racing sim αν βάλεις πολύ λίγο motion blur ΜΟΝΟ στα αντικείμενα που βρίσκονται στις χαμηλές δεξιά και αριστερά μοίρες των 180 μοιρών του οπτικού σου πεδίου θα έχεις μια πιο σωστή προσομείωση του τι κάνει ακριβώς το μάτι. Αντιθέτως στα εκάστοτε racing sims όταν τρέχεις πολύ με ένα όχημα πάνε και μου θολώνουν το σύμπαν λες και είναι αυτό που βλέπεις όταν αναπτύσσεις μεγάλη ταχύτητα με ένα όχημα. Για να επιστρέψω στον κύριο που σκόρπισε τόσο χρόνο στο video. Δεν χρειάζεται να μπεις καν στον κόπο με το μπαλλάκι. Κουνάς δεξιά αριστερά το δάχτυλό σου μπροστά σου στον αέρα μια φορά και μια φορά μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή με κατάλευκο φόντο. Τα "ίχνη" που αφήνει το δάχτυλο πίσω του στην δεύτερη περίπτωση είναι το motion blur που μας χάρισε η μαμά φύση και όπως όλες οι βελτιστοποιήσεις του ανθρώπινου ματιού ξεγελάνε τον εγκέφαλό μας ότι δεν υπάρχει "θόρυβος" ή αλλιώς aliasing. Μετά την παραπάνω ιστορία της ζωής μου (αχέμ...) να σου πω ότι δυστυχώς δεν ξεφορτώνεσαι οποιοδήποτε tearing μόνο με vsync. Χρειάζεται σε συνδυασμό να έχεις ενεργοποιημένο και tripple buffering, που υποστηρίζεται μόνο επίσημα στο OpenGL (για "force on") και για D3D μόνο αν το υποστηρίζει η εφαρμογή εκ των έσω και πάλι δεν είναι σίγουρο ότι λειτουργεί πάντα. Συνήθως είναι δώρο άδωρο το vsync από μόνο του και το μόνο που κάνεις είναι να κατεβάζεις τις επιδόσεις σου άδικα. Τέλος για το δεύτερο σκέλος στο video του κυρίου: φέρτε μου τον να τον λυντσάρω. Πρώτον ποιός σκατά παίζει Unreal Tourlament στην εποχή μας με τόσο φριχτά χαμηλής ποιότητας υφές και δεύτερον για όνομα όλων των επώνυμων και ανώνυμων Θεών: bilinear; Arggghhhh...... Kαι ναι φυσικά είναι τα 60fps πιο γρήγορα από τα 24 ή 15fps γιατί το παιχνίδι που παίζει ο κόπανος δεν έχει καμία σχέση με σωστό motion blur όπως δείχνει το μπαλλάκι στην αρχή...*sigh* Τα'πα και ξαλάφρωσα Τα γρήγορα εργαλεία κάνουν θόρυβο, είναι πολλά τα άλογα... Μάντεψε γιατί όταν καβαλούσα μηχανές έπαιρνα αποκλειστικά και μόνο Honda. Μάλλον διαψεύδει τον κανόνα σου κάτα κράτος.
Heatspreader Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Επειδή αυτές τις έννοιες δεν τις ξέρω, πες μου πως μπορώ να μην έχω Tearing στο Crysis πέρα από το να μην έχω ενεργοποιημένο το V-Sync. Δεν ξέρω τι λέει η θεωρία, αλλά σε ότι παιχνίδι έχω ενεργοποιήσει το V-Sync, δεν έχω Tearing. Με Tearing δεν μπορώ να παίξω ούτε για πλάκα. Στο 24αρι monitor, ας πούμε ότι το τρώω, παίζοντας σε 40" Full HD TV, δεν παλεύεται, ούτε αν είσαι τυφλός! Σαν σημαία σπάει η οθόνη!!! Οπότε έχουμε και λέμε: 24FPS με τέλεια ποιότητα απεικόνισης, ή 60FPS με την εικόνα να μη βλέπεται? Μήπως οι κύριοι που έφτιαξαν το συγκεκριμένο παιχνίδι έκαναν πολύ φασαρία για το τίποτα? Το φόρτωσαν με υφές με ένα σωρό Details και και και, και τελικά όλα αυτά δεν μπορείς να τα δεις αν δεν παίξεις με 24FPS? Και μιας που το παρομοιάζουμε με ιπποδύναμη, τι να τα κάνω εγώ τα 400 άλογα, αν στη μετάδοση μέχρι να φτάσουν στο τροχό γίνονται 250? Μάντεψε γιατί όταν καβαλούσα μηχανές έπαιρνα αποκλειστικά και μόνο Honda. Μάλλον διαψεύδει τον κανόνα σου κάτα κράτος. Σίγουρα έκανες παραπάνω θόρυβο από μία BMW...
john2gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2009 Οπότε έχουμε και λέμε:24FPS με τέλεια ποιότητα απεικόνισης, ή 60FPS με την εικόνα να μη βλέπεται? Μήπως οι κύριοι που έφτιαξαν το συγκεκριμένο παιχνίδι έκαναν πολύ φασαρία για το τίποτα? Το φόρτωσαν με υφές με ένα σωρό Details και και και, και τελικά όλα αυτά δεν μπορείς να τα δεις αν δεν παίξεις με 24FPS? Κατέβασε το D3D Overrider και κάνε force από εκεί το trible buffering. Εν συνεχεία ενεργοποίησε το VSync μέσα από το παιχνίδι και δεν θα έχεις tearing (χωρίς να περιορίζονται τα frames σου από τα Hz του Monitor σου). Ενδέχεται βέβαια σε μερικά παιχνίδια να μην δουλεύει απόλυτα ο εν λόγω συνδυασμός αλλά από το τίποτα (και ειδικά αν δεν παλεύεις καθόλου το tearing) κάτι είναι και αυτό
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.